Dat is ook de bedoeling. Kongolo komt eraan.quote:
Inderdaad. Je krijgt volgende zomer na het WK sowieso een leegloop. Hopelijk ken je aankomend seizoen goede resultaten halen om de transfersommen te verhogen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef TC03 het volgende:
De Vrij had tot 2016 moeten verlengen. Dan lagen zowel Clasie, BMI als De Vrij nog drie jaar vast. Maarja.![]()
Maakt niet zoveel uit. Volgend jaar vertrekt hij toch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef TC03 het volgende:
De Vrij had tot 2016 moeten verlengen. Dan lagen zowel Clasie, BMI als De Vrij nog drie jaar vast. Maarja.![]()
Ja als je maar tot 2015 verlengt wel ja. Nogal wiedes...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Volgend jaar vertrekt hij toch.
Maakt wel uit. Transferbedrag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Volgend jaar vertrekt hij toch.
Vast wel. Denk dat zelfs Pelle nog wel in een pooltje zit ergens.quote:
Dat weet ik wel zeker. Hij wil na het WK gewoon weg natuurlijk. Logisch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Misschien wel een eis van de Vrij. Hij tekent alleen als het tot 2015 is...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:22 schreef Sejt het volgende:
Voor de linksbuiten positie wil ik Bashkim Kadrii wel zien. Speler van OB, Odense.
Ik volg het voetbal hier en hij is een speler voor Feyenoord bij uitstek. 21 jaar, snel, heeft een actie en is fel in zijn spel.
Zal wel tussen de 1,5 en 2,5 miljoen moeten kosten, dus een verkoop van BMI is noodzakelijk.Idd gewoon blokland mailen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Waarom? Wil je graag meedoen om het kampioenschap of wil je graag snel je talenten en aanvoerder verkopen? Nu heeft Kongolo na zijn lange blessure nog mooi de tijd rustig gebracht te worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
De Vrij tot 2015.
Had 'm dan gewoon verkocht
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Merkie het volgende:
'Besiktas denkt aan Koeman als opvolger Aybaba'
Rustig brengen. Af en toe invallen voor Mathijsen/De Vrij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Dit betekent wel dat Kongolo volgend jaar amper aan spelen toe komt. Wat erg jammer is.
Nou dat lijkt me niet. Bij uitval van Janmaat, de Vrij of Mathijsen is hij de eerste in het rijtje van vervangers.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Dit betekent wel dat Kongolo volgend jaar amper aan spelen toe komt. Wat erg jammer is.
Meedoen om het kampioenschap doe je niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom? Wil je graag meedoen om het kampioenschap of wil je graag snel je talenten en aanvoerder verkopen? Nu heeft Kongolo na zijn lange blessure nog mooi de tijd rustig gebracht te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |