Prioriteit is nog steeds financieel gezond worden en jagen op koopjes, de kans dat je daar kampioen mee wordt is gering, maar we hebben het dit seizoen boven verwachting goed gedaan als je kijkt wat er weg gegaan is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Of zie jij Feyenoord met dit materiaal kampioen worden?
Ja, die hebben al een bod gedaan op Gudelj en krijgen een klap geld binnen met Maher. Het is niet alsof het transferbudget zo groot is hè.quote:
Ja, dat zeg ik. Een (te) goed seizoen in verhouding met het spel/algehele kwaliteit van selectie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:46 schreef Luni het volgende:
Prioriteit is nog steeds financieel gezond worden en jagen op koopjes, de kans dat je daar kampioen mee wordt is gering, maar we hebben het dit seizoen boven verwachting goed gedaan als je kijkt wat er weg gegaan is.
Ruilen voor Verhoek?twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 10:17:43Oud-Feyenoorder Jerson Cabral mag weer vertrekken bij FC Twente. De club uit Enschede heeft vraagtekens bij zijn ontwikkeling, zo meldt AD. reageer retweet
Wij krijgen een klap geld binnen met BMI en wij staan toch wel een stuk hoger aangeschreven dan AZ.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, die hebben al een bod gedaan op Gudelj en krijgen een klap geld binnen met Maher. Het is niet alsof het transferbudget zo groot is hè.
quote:
Dat is leuk als je in onderhandeling bent met Gudelj, maar je moet er met NAC uitkomen.quote:en wij staan toch wel een stuk hoger aangeschreven dan AZ.
Dat gaat wel meevallen heb ik het idee. Zijn marktwaarde is de laatste tijd niet bepaald meer gestegen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:48 schreef Sunri5e het volgende:
Wij krijgen een klap geld binnen met BMI en wij staan toch wel een stuk hoger aangeschreven dan AZ.
Tuurlijk wel. Multi functioneelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat gaat wel meevallen heb ik het idee. Zijn marktwaarde is de laatste tijd niet bepaald meer gestegen.
Gudelj heeft natuurlijk nog altijd het laatste woord.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:50 schreef nostra het volgende:
[..]
[..]
Dat is leuk als je in onderhandeling bent met Gudelj, maar je moet er met NAC uitkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dat deed hij inderdaad de laatste vjif wedstrijden. Daarvoor niet. Het is m.i. iets mentaals, en geen gebrek aan kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:40 schreef Muto het volgende:
De Vrij is overschat. Maakt wekelijks een fout. Daar redt je het in een topland niet mee.
Ditquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben iets positiever. BMI zal vertrekken, maar daar hebben we in principe al een vervanger voor. Van het geld dat hij opbrengt zal een deel herinvesteerd kunnen worden; met een beetje geluk kunnen we daar één of twee versterkingen van halen, zodat we alternatieven hebben voor bijvoorbeeld Boëtius of Schaken. Dat zou al enorm schelen.
quote:17 mei 'Feyenoord wil winkelen in trainersstaf FC Twente'
Op technisch vlak lijkt Feyenoord de talentontwikkeling goed voor elkaar te hebben. Qua fysieke gesteldheid menen de Rotterdammers nog terreinwinst te kunnen boeken. Dat wil de club doen met het aantrekken van Jan Kluitenberg. De Nederlandse conditietrainer staat momenteel onder contract bij FC Twente, maar zou binnenkort de overstap naar Rotterdam kunnen maken.
Ronald Koeman werkte ten tijde van zijn trainersschap bij Benfica en AZ al samen met Kluitenberg en zou graag hem graag naar Feyenoord zien komen. Dat weet het Algemeen Dagblad te melden.
Onzin. Hij is pas 21. Vertonghen was ook niet top op zijn 21e.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:40 schreef Muto het volgende:
De Vrij is overschat. Maakt wekelijks een fout. Daar redt je het in een topland niet mee.
Een klap geld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wij krijgen een klap geld binnen met BMI en wij staan toch wel een stuk hoger aangeschreven dan AZ.
Mwa die klaplong had al veel meer Europese ervaring, meer een leider in het veld en scorend vermogen. Dat zie ik bij De Vrij echt nog niet terug.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin. Hij is pas 21. Vertonghen was ook niet top op zijn 21e.
Tevens maakt hij helemaal niet wekelijks een fout, dat is pas iets van de laatste tijd. Daarvoor heeft hij juist lange tijd heel constant gepresteerd.
De Vrij is een topper in spé. Ik weet niet of hij de Europese top haalt, maar de Europese subtop zeker. Daar ben ik van overtuigd.
Ik zeg ook niet dat De Vrij net zo goed is, ik zeg alleen dat Vertonghen op die leeftijd soms ook foutjes maakte.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Mwa die klaplong had al veel meer Europese ervaring, meer een leider in het veld en scorend vermogen. Dat zie ik bij De Vrij echt nog niet terug.
Vertonghen speelde op deze leeftijd zelfs nog een seizoen bij RKC.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat De Vrij net zo goed is, ik zeg alleen dat Vertonghen op die leeftijd soms ook foutjes maakte.
Het belangrijkste is echter dat het tegenovergestelde waar is. De Vrij is juist zeer constant en maakt bijna nooit fouten. Omdat hij de afgelopen weken wat ongelukkig was doet men ineens alsof dat altijd al zo is geweest, maar dat is gewoon niet zo.
Er zijn dagen dat ik het niet op mijn rekening heb staan...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een klap geld.
Als we netto ¤5 miljoen over houden aan BMI mag je blij zijn.
Ja als mijn zorgverzekering wordt afgeschreven red ik het ook niet, maar je moet van die ¤5 miljoen ook nog schulden aflossen etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik het niet op mijn rekening heb staan...
Nee klopt. De Vrij maakt ook weinig fouten maar dat komt wellicht ook door de spelwijze dat hij eigenlijk nooit inschuift en voor aanvallende impulsen zorgt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat De Vrij net zo goed is, ik zeg alleen dat Vertonghen op die leeftijd soms ook foutjes maakte.
Het belangrijkste is echter dat het tegenovergestelde waar is. De Vrij is juist zeer constant en maakt bijna nooit fouten. Omdat hij de afgelopen weken wat ongelukkig was doet men ineens alsof dat altijd al zo is geweest, maar dat is gewoon niet zo.
De Vrij is opbouwend juist vrij sterk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:09 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Nee klopt. De Vrij maakt ook weinig fouten maar dat komt wellicht ook door de spelwijze dat hij eigenlijk nooit inschuift en voor aanvallende impulsen zorgt.
Volgens mij is jouw TV kapot.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:09 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Nee klopt. De Vrij maakt ook weinig fouten maar dat komt wellicht ook door de spelwijze dat hij eigenlijk nooit inschuift en voor aanvallende impulsen zorgt.
Wat, weinig fouten?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:09 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Dat is alleen de laatste tijd, de twee jaar daarvoor had hij dat niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat, weinig fouten?
Zeker weinig wedstrijden van hem gezien de laatste tijd?
We zitten net in de 'middencategorie' qua coëfficient, hopelijk vallen de andere eindstanden/uitslagen gunstig uit voor onstwitter:FRL1908nl twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 14:32:36Met een beetje geluk zijn we zelfs geplaatst bij de voorronde in de Europa League. 50/50 schatten wij in. #Feyenoord reageer retweet
Waarom ben je kortzichtig als je een simpele constatering post?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef TN-FR het volgende:
Ow boehoe hij heeft laatste paar wedstrijden paar foutjes gemaakt. Geeft meteen aan hoe kortzichtig sommige posters hier zijn.
Hij schuift minder vaak in zoals Vlaar dat deed, terwijl dat wel een sterk punt van hem is. Misschien ligt het aan zijn vertrouwen aan de buitenspelers, maar ik heb hem nooit in de omschakeling of iets dergelijks in de zestien van de tegenstander gezien.
Heeft toch te maken met degene die naast hem staat in het centrumquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is alleen de laatste tijd, de twee jaar daarvoor had hij dat niet.
Niet echt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft toch te maken met degene die naast hem staat in het centrum
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:23 schreef Morendo het volgende:
Demouge! Dat is nu echt een speler van het kaliber Feyenoord. Harde werker ook. Past helemaal bij ons.
Omdat je je mening over hem beperkt tot de paar foutjes die hij de laatste wedstrijden hebt gemaakt, terwijl het over zijn totale spel/ervaring ging.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben je kortzichtig als je een simpele constatering post?
Ik spreid geen mening over hem uit, daar heb ik wel wat meer voor nodig dan één regel. Wat ik deed was slechts reageren op jouw post.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:26 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Omdat je je mening over hem beperkt tot de paar foutjes die hij de laatste wedstrijden hebt gemaakt, terwijl het over zijn totale spel/ervaring ging.
Slap excuus. De fouten van De Vrij de laatste tijd zijn individuele fouten/blunders en hebben niets te maken met de spelers om hem heen.quote:
Nooit inschuift? Heb jij je hoofd in reet terwijl je naar Feyenoord kijkt ofzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:09 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt hij de fouten uiteindelijk zelf maar het heeft wel degelijk te maken met wie hij in het centrum speeltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Slap excuus. De fouten van De Vrij de laatste tijd zijn individuele fouten/blunders en hebben niets te maken met de spelers om hem heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |