SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 17-05-2013 08:20:25 ]F means you're fucked![]()
10,15,20km, maakt ook niet heel veel uit. Ff met z'n allen overleggen als er meer meegaan. Streamnl wou misschien ook mee, als tempo goed ligt. Maar voor mij maakt het tempo niet heel veel uit. Gewoon even lekker de natuur in. Misschien daarna nog even wat drinken ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:37 schreef YUR het volgende: [..] Op zich wel. Wat is lang? Ik moet ff in mn achterhoofd houden dat ik het weekend daarop veel ga lopen...
. Maakt mij ook niet heel veel uit waar we het doen. Heb de hele dag de tijd en een auto tot mijn beschikking.
Ik ben ook flexibel.
Maar zie nu dat jij de roparun ook gaat rennen, gaat nu niet door dan? Of daarom iets minder km? In ieder geval erg vet!![]()
![]()
Maandag mag ik weer finishen op de Coolsingel, dus ik sla de LDL ff overquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
10,15,20km, maakt ook niet heel veel uit. Ff met z'n allen overleggen als er meer meegaan. Streamnl wou misschien ook mee, als tempo goed ligt. Maar voor mij maakt het tempo niet heel veel uit. Gewoon even lekker de natuur in. Misschien daarna nog even wat drinken ofzo. Maakt mij ook niet heel veel uit waar we het doen. Heb de hele dag de tijd en een auto tot mijn beschikking.
Ik ben ook flexibel.
Maar zie nu dat jij de roparun ook gaat rennen, gaat nu niet door dan? Of daarom iets minder km? In ieder geval erg vet!
F means you're fucked![]()
Cool! Kunnen we twee teams volgen van het weekend!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
Ik loop dit weekend toch de RoPaRun
Met mijn eigen werk, Team026
En:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo klein en licht! Op de plaatjes lijkt ie veel groter. Eerste indruk is erg positief. Morgen inlopen!The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Ik wil ook wel komen, afhankelijk van hoe ver het reizen is en welke afstand op welk tempo (ongeveer) er gelopen wordt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
10,15,20km, maakt ook niet heel veel uit. Ff met z'n allen overleggen als er meer meegaan. Streamnl wou misschien ook mee, als tempo goed ligt. Maar voor mij maakt het tempo niet heel veel uit. Gewoon even lekker de natuur in. Misschien daarna nog even wat drinken ofzo. Maakt mij ook niet heel veel uit waar we het doen. Heb de hele dag de tijd en een auto tot mijn beschikking.
Ik ben ook flexibel.
Maar zie nu dat jij de roparun ook gaat rennen, gaat nu niet door dan? Of daarom iets minder km? In ieder geval erg vet!The sun in your Eyes
Leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
Met mijn eigen werk, Team026
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
Met mijn eigen werk, Team026Tof!
![]()
Ohja, dit weekend iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Maandag mag ik weer finishen op de Coolsingel, dus ik sla de LDL ff overen dan moet je volgend weekend ook nog extra kilometers maken? Wordt een druk weekje dan, weer geen 1e plek op endomondo leaderbord voor mij
.
@Onama, zeg maar wat jij fijn vind. Weet ook niet in welke richting jij woont? Streamnl zat ergens bij eindhoven he? En hoelang wouden jullie allebei, en hoe snel?![]()
Ik woon in Den Bosch. Mijn LDL tempo ligt rond 5:45, maar daar mag best vanaf geweken worden. Afstand was ik zelf rond de 15km aan het denken, niet te veel in ieder geval.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ohja, dit weekend idden dan moet je volgend weekend ook nog extra kilometers maken? Wordt een druk weekje dan, weer geen 1e plek op endomondo leaderbord voor mij
.
@Onama, zeg maar wat jij fijn vind. Weet ook niet in welke richting jij woont? Streamnl zat ergens bij eindhoven he? En hoelang wouden jullie allebei, en hoe snel?The sun in your Eyes
Of ik volgend weekend echt de 10 en de halve ga doen...ik vraag het me af nuquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ohja, dit weekend idden dan moet je volgend weekend ook nog extra kilometers maken? Wordt een druk weekje dan, weer geen 1e plek op endomondo leaderbord voor mij
.
@Onama, zeg maar wat jij fijn vind. Weet ook niet in welke richting jij woont? Streamnl zat ergens bij eindhoven he? En hoelang wouden jullie allebei, en hoe snel?
Gaaf YUR!! En goed nummer, 026 Arnhem
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Shit ja, ik heb endomondo niet geïnstalleerd maar kan toch moeilijk met m'n tablet hardlopen
Morgenvroeg weer de hort op met les 2 van Evy. Tenzij het stormt hihi.
Ik kijk er al naar uit. Wat ik niet vertelde is dat ik gisteren lekker op het ritme van de muziek liep en op het laatste bijna viel
Wat m'n enkel betreft: gewoon effe naar een sportarts ofzo en misschien wel andere loopschoentjes
Werewolf![]()
Haha dat kan ik geloven. Het scheelt wel met de ropa dat je ook behoorlijk wat rust hebt enzo tussendoor toch? Maar die afstand idd.. Pfffquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Of ik volgend weekend echt de 10 en de halve ga doen...ik vraag het me af nu. Als je je maar wel heel houdt, want Edinburgh missen zou ook wel erg zonde zijn natuurlijk!
![]()
D'oh! Hardloopshirt per ongeluk in de wasdroger gestopt. Gelukkig niet gekrompebn. *zweet wist*Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
Met mijn eigen werk, Team026Stoer! Hoe laat starten jullie? En vanuit Parijs of Hamburg?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gelukkig zeg. Al een geluk dat het bij mij nooit gaat voorvallen. Ons ma doet mijn was (plaatsgebrek) en hangt hem gewoon buiten of op het wasrek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:05 schreef mosselmossel het volgende:
D'oh! Hardloopshirt per ongeluk in de wasdroger gestopt. Gelukkig niet gekrompebn. *zweet wist*Werewolf![]()
Oh shit, riep ik net nog dat mijn drukke sportschema goed ging, loop ik net van m'n fiets naar het station, krijg ik heel pijnlijke steken in m'n rechter lies. Heel veel moeite gedaan om zonder raar te gaan lopen in de trein te belanden.![]()
Nou heb ik een paar mogelijke oorzaken.
1. Mijn sportschema is toch echt te vol.
2. Ik fietste op een slechte fiets tegen de wind in.
3. Ik heb gister op hakken gelopen.
Morgen dus maar overslaan en na het weekend weer lopen. En heel erg hopen dat de oorzaak 2 of 3 is. Dan kan ik volgende week weer gewoon het schema volgen..Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
We starten om 16.59 uur vanuit Parijsquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Stoer! Hoe laat starten jullie? En vanuit Parijs of Hamburg?
RoPaRun.. Ik vind mijn rondje van 2,5km al een prestatie. Vind het zo knap wat sommigen hier lopen.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Helemaal mee eens, maar als we door blijven trainen gaan we ook vooruit komen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:12 schreef Maariindaa het volgende:
RoPaRun.. Ik vind mijn rondje van 2,5km al een prestatie. Vind het zo knap wat sommigen hier lopen.![]()
Al mijn hardloopspul gaat gewoon de droger in.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:05 schreef mosselmossel het volgende:
D'oh! Hardloopshirt per ongeluk in de wasdroger gestopt. Gelukkig niet gekrompebn. *zweet wist*
Zo synthetisch als de pest, dat krimpt niet hoor, hooguit zal het smelten.
Hier nog steeds een pijnlijke kuit, dus vandaag ook nogmaar even niet lopen en dan dit weekend maar eens zien...***![]()
Ik ben ook begonnen met les 1 van Evyquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:12 schreef Maariindaa het volgende:
RoPaRun.. Ik vind mijn rondje van 2,5km al een prestatie. Vind het zo knap wat sommigen hier lopen.
Ah, ik zie dat jullie 20 min eerder finishen op de Coolsingel, tenminste gepland en lekker tempo voor jou om te lopen denk ikquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Als ik jouw tijden en afstanden hier voorbij zie komen vind ik dat maar moeilijk te geloven.quote:
Maar er is dus nog hoop voor mij
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Tuurlijk, er is altijd hoopquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:18 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Als ik jouw tijden en afstanden hier voorbij zie komen vind ik dat maar moeilijk te geloven.
Maar er is dus nog hoop voor mijInderdaad bijnaquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
Nagenoeg iedereen is met Evy of een gelijksoortig schema begonneniedereen
Ja, daarom zei ik ook nagenoeg, vooral wijzende op dat iedereen ergens is begonnen met kleinere afstanden.Ja doei.![]()
Das waar, ik begon ook op afgetrapte gympen en liep ook niet meteen 15 km aan een stukquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, daarom zei ik ook nagenoeg, vooral wijzende op dat iedereen ergens is begonnen met kleinere afstanden.
Wat ben ik toch blij dat ik die hardloopschoenen heb gekocht toen
Pff, zit even te kijken hoe snel de snelste teams lopen... Die lopen 15.7 km/u (3:49 min/km)
Shirt over je voorhoofd gehaald zodat het beter kon verdampen en het werktte?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:05 schreef mosselmossel het volgende:
D'oh! Hardloopshirt per ongeluk in de wasdroger gestopt. Gelukkig niet gekrompebn. *zweet wist*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het ligt aan mij zeg het maar
Anyway, m'n vrudah euh vrijdag zit goed vol maar morgenvroeg eerst les 2.
Werewolf![]()
Jaaaa ik ben ook lid van de Endomondo community geworden.
http://www.endomondo.com/workouts/user/10224757
Gebruikte al heel lang Runkeeper, maar steeds meer vrienden stapten over op Endomondo. Ik had alleen geen zin om al mijn activiteiten 1 voor 1 over te zetten. Even ge-googled; en kwam dit super handige tooltje tegen: http://conoroneill.net/a-(...)data-into-endomondo/ .
Alle Runkeeper activiteiten in 1 keer overzetten. Piece of cake!
Belangrijk:
Endomondo will appear to hang when you do the import. Leave it running and then open another browser tab and check your activity history. When it is fully populated with the imported activities, you can then safely close the original browser tab. (het lijkt alsof die niks doet bij het importeren, maar het gebeurt dus wel goed!)"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Oe nice, ga ik toch ook even al mijn historie overzetten. Had alleen deze maand gedaan en vond het wel genoegquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef yozd het volgende:
Jaaaa ik ben ook lid van de Endomondo community geworden.
http://www.endomondo.com/workouts/user/10224757
Gebruikte al heel lang Runkeeper, maar steeds meer vrienden stapten over op Endomondo. Ik had alleen geen zin om al mijn activiteiten 1 voor 1 over te zetten. Even ge-googled; en kwam dit super handige tooltje tegen: http://conoroneill.net/a-(...)data-into-endomondo/ .
Alle Runkeeper activiteiten in 1 keer overzetten. Piece of cake!
Belangrijk:
Endomondo will appear to hang when you do the import. Leave it running and then open another browser tab and check your activity history. When it is fully populated with the imported activities, you can then safely close the original browser tab. (het lijkt alsof die niks doet bij het importeren, maar het gebeurt dus wel goed!)![]()
![]()
Voor de geïnteresseerden, over de Garmin 610:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei, nog een week of twee om te beslissen wat ik doe, en anders meer betalen...
Nee, aan mij. Ik kan het weer niet laten (sorry mensen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:28 schreef sararaats het volgende:
Het ligt aan mij zeg het maar
Anyway, m'n vrudah euh vrijdag zit goed vol maar morgenvroeg eerst les 2.
![]()
![]()
):
* Waarom meldt je je aan voor het Endomondo team als je geen Endomono hebt? En volgens Endomondo heb je toch 1 KM gelopen?
* Je hoeft zelf je was niet te doen, maar toch de hele dag druk met huishouden waardoor je niet kunt lopen?
* Je had toch al goede schoenen? Zonde om dan nieuwe te kopen.
Sorry als ik lomp over kom, maar kan het echt niet meer volgen.Zal er nu over op houden.
![]()
Bij deze meld ik me af bij endomondo
Maar het hardlopen gaat door, pijn of geen pijn.
Ik wacht gewoon af. Moest ik dan nog last hebben met tape, ga ik toch naar een sportarts
De schoenen lopen super maar m'n enkel denk er anders over.Werewolf![]()
Over een treinrails lopen is het beste wat je als beginnende loper kan doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:04 schreef sararaats het volgende:
Bij deze meld ik me af bij endomondo
Maar het hardlopen gaat door, pijn of geen pijn.
Ik wacht gewoon af. Moest ik dan nog last hebben met tape, ga ik toch naar een sportarts
De schoenen lopen super maar m'n enkel denk er anders over.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nevermind. Ik had dit niet moeten posten. Zeker achteraf gezien. Mijn excuses.
[ Bericht 89% gewijzigd door Onama op 16-05-2013 14:41:01 ]The sun in your Eyes
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Over een treinrails lopen is het beste wat je als beginnende loper kan doen.![]()
Ik heb alleen station Noorderkempen in de buurt
Werewolf![]()
Misschien moeten we ons met z'n allen er gewoon niet druk over maken en net doen alsof je het niet leest. Scheelt een hoop gedoe![]()
Sara, alle smoesjes en onzin boeit ons gewoon niet. Ga lopen en praat erover, niet over alle crap eromheen.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:15 schreef GotC het volgende:
Misschien moeten we ons met z'n allen er gewoon niet druk over maken en net doen alsof je het niet leest. Scheelt een hoop gedoe![]()
![]()
Alleen haar crap hoef ik niet te lezenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Valt dit ook niet onder crap eromheen?![]()
![]()
![]()
Mijn eeuwigdurende gezeik over nieuwe schoenen en nieuwe Garmin wel?quote:![]()
Of dat ik boodschappen doen al 3 uur aan het uitstellen ben?![]()
Ik heb er ook nog 1, met onderwaterfunctiesquote:![]()
Ontopic: Suunto is mijn inziens een goed merk, in iedergeval het assortiment duikcomputers!![]()
Sorry, dat was een beetje irritantquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mijn eeuwigdurende gezeik over nieuwe schoenen en nieuwe Garmin wel?![]()
![]()
Het is je vergevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Sorry, dat was een beetje irritantIk heb net ook de boodschappen uitgesteld door de regen :p
![]()
Schoenen wel (wanneer ga je ze nou kopen?), Garmin soms (doe het of doe het niet), boodschappen nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mijn eeuwigdurende gezeik over nieuwe schoenen en nieuwe Garmin wel?![]()
Jeej (dinsdag!), soms jeej (ja ja, die komt ook volgende week), meh.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Schoenen wel (wanneer ga je ze nou kopen?), Garmin soms (doe het of doe het niet), boodschappen nee.![]()
Eerst en vooral sorry dat ik zo dom ben.
Ik heb een handicap waardoor ik klunzig ben in sport (NLD) teveel prikkels krijg waardoor ik blokkeer.
Ik weet wel wat ik moet doen om te lopen maar het plannen is een ramp.
Nogmaals sorry voor het "verpesten van het topic"
Ik wou dat ik zoals jullie was.Werewolf![]()
Volgende week gaat echt jouw week worden dan!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jeej (dinsdag!), soms jeej (ja ja, die komt ook volgende week), meh.Tof!
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgende week gaat echt jouw week worden dan!Tof!
Vakantiecentjes
![]()
![]()
Morgenmiddag krijg ik mijn kekke roze Forerunner 10 jippie!!!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Owja, dat was voor mij ook de druppel die de emmer doet overlopen om nieuwe schoenen te gaan kopenquote:
Alleen dan de vraag, hoe moet ik dat aanpakken...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een handicap waardoor ik klunzig ben in sport (NLD) teveel prikkels krijg waardoor ik blokkeer.
Ik wou dat ik zoals jullie was.lieve sara
Het is ook allemaal niet zo makkelijk, dat hardlopen, en we posten ook nog een snel en enthousiast over allerlei vorderingen (zowel op prestatiegebied als gadgets en dergelijken) en als je dan zo enthousiast bent als jij kan ik me voorstellen dat je denkt 'oh, wat leuk! Misschien kan ik dat ook wel, of misschien kan ik dat ook gebruiken'! Maar probeer ook iets beter tips van mensen te lezen en ook wat minder elke gedachte die in je opkomt te postendat houdt het topic voor iedereen wat overzichtelijker. En natuurlijk is het ook gewoon een kwestie van DOEN, dat hardlopen, hoe enthousisast of hoe (lichamelijk) beperkt je ook bent: dit blijft een topic voor hardlopers
Dus denk wat langer na voordat je ergens op reageert, neem niet alles letterlijk en focus je eerst op jezelf in plaats van alle dingen die andere mensen doen die al veel langer rennen dan jij en het zal wel goed komen!Ja doei.![]()
Hmm, dat heb ik Evy toch niet horen zeggenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef mosselmossel het volgende:
Over een treinrails lopen is het beste wat je als beginnende loper kan doen.![]()
![]()
Versie 2011, les 0,5 ;-)quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik Evy toch niet horen zeggen![]()
moet je de mp3 achterstevoren op je draaitafel leggen en dan afspelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik Evy toch niet horen zeggen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
De rails misschien niet, maar misschien over die houten balken lopen wel, mooi kleine stapjes, alleen wel oppassen voor treinen. Een trein in je oog overleef je vaak niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik Evy toch niet horen zeggenJe kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Zo irritant, een trein in je oog.. En die krijg je er niet makkelijk uit ook..quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:34 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
De rails misschien niet, maar misschien over die houten balken lopen wel, mooi kleine stapjes, alleen wel oppassen voor treinen. Een trein in je oog overleef je vaak niet.![]()
Wanneer je je irriteert aan een poster, dan reageer je toch gewoon niet op zijn/haar posts? Ik vind het zeggen dat het "alleen maar over hardlopen mag gaan en niet de crap eromheen" een beetje meten met 2 maten, want er zijn hier vaste posters die echt niet 24u per dag alleen maar over hardlopen posten.![]()
Een trein in je oog kriebelt tenminste niet. Een vliegje wel...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Zo irritant, een trein in je oog.. En die krijg je er niet makkelijk uit ook..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan hoor ik "Paul is dead, I really miss him"quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
moet je de mp3 achterstevoren op je draaitafel leggen en dan afspelen![]()
Dit vind ik dan weer heerlijk hardloopweer. Beetje wind, af en toe een druppeltje regen ... en gaan. Thuis lekker on de douche nadat je uitgezweet bent.... hmmm..... LEKKER!![]()
Hmm, het is geen druppeltje hier op dit moment.. maar het zou mij ook niet tegenhouden. Heb met -10 en in de sneeuw gelopen vorig jaar, dus wat water kan ook wel![]()
![]()
Af en toe een druppeltje? Hier giet het
Gelukkig was dit ook m'n rustdag. Straks het weer bekijken voor morgen
Werewolf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sluit me aan bij motorbloempje. Ik bedoel dit niet verkeerd, en wil ook het topic niet verpesten, maar ik heb het misschien ook wat 'moeilijker' met lopen vanwege MS, en de vermoeidheid die daar vaak bij komt kijken. Ook niet makkelijk soms, en ik hoop maar dat men het me hier vergeeft als ik er wat over zeg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef sararaats het volgende:
Ik wou dat ik zoals jullie was.Gewoon gaan lopen, en het met 1 dag tegelijk bekijken. Niet jezelf van tevoren al afschrijven, er zijn er genoeg die dat voor je doen (en daarmee bedoel ik doktoren en het dagelijks leven in het algemeen).
Sorry mensen, zal m'n 'problemen' verder voor me houden.![]()
![]()
Zit qua Garmin in hetzelfde schuitje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Sorry, dat was een beetje irritantNu nog goedkoper... Maar durf er nu niet meer over te posten.
![]()
![]()
Een vriendin van me heeft dat, kutziekte..quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:09 schreef Muis84 het volgende:
maar ik heb het misschien ook wat 'moeilijker' met lopen vanwege MS, en de vermoeidheid die daarIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is die watch die zo'n snelle GPS fix heeft omdat er zijn eigen satelliet omheen draait toch?quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb m'n zus verteld dat ik de lessen van Evy volg en zij zei alle lessen 2 of 3 keer te doen. Dus morgen terug les 1
De trots druipt er nu wel af bij mij
Werewolf![]()
Klopt. Maar sssstttt....quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft dat, kutziekte..![]()
![]()
Ho ho, ik heb niet gezegd dat het alleen maar over hardlopen moet gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef AlexN het volgende:
Wanneer je je irriteert aan een poster, dan reageer je toch gewoon niet op zijn/haar posts? Ik vind het zeggen dat het "alleen maar over hardlopen mag gaan en niet de crap eromheen" een beetje meten met 2 maten, want er zijn hier vaste posters die echt niet 24u per dag alleen maar over hardlopen posten.
Ik ben haar crap oftewel smoesjes ('het regent, het is te warm, straks stormt het') en onzindingen ('mijn mp3 speler is zoek, waar is mijn mp3speler nou, ik heb m gevonden maar hij doet het niet meer, oh nu heb ik er 1 aan de oplader hangen, yay hij is vol') gewoon nogal zat. Uiteraard lees ik eroverheen, maar soms is het beter om de waarheid te zeggen ipv elke keer tot 10 te tellen.
Ik vind het een leuk topic (anders zou ik er niet al 3 jaar meeposten) en laten we het ook vooral zo houden. Dat iemand moeite heeft met hardlopen (bv door medische problemen) is iets héél anders dan het bovenstaande en ik heb alleen maar respect voor mensen die dan juist gaan hardlopen. Dat je dan een keer niet gaat lopen omdat je je niet fit voelt, logisch.
Zo, nu echt genoeg hierover. Ellende allemaal![]()
![]()
Nou ik ben heel blij dat ik gister ben gaan lopen. De regen komt hier met bakken uit de hemel. Beetje regen houd mij niet tegen maar drijfwater nat aan het einde vd straat gaat mij toch iets te ver.
Nou ben ik vrij flexibel qua tijd maar hoe doen jullie dat?Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.![]()
Jaaa het is superhardloopweer vandaag! Niet te warm, beetje regen, lekker veel zuurstof in de lucht. Loving it.![]()
Maandag na het werk, op woensdagen ben ik vrij dus net wat uit komt en op zaterdag. Dat is in ieder geval de planning.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Baby_Girl het volgende:
Nou ik ben heel blij dat ik gister ben gaan lopen. De regen komt hier met bakken uit de hemel. Beetje regen houd mij niet tegen maar drijfwater nat aan het einde vd straat gaat mij toch iets te ver.
Nou ben ik vrij flexibel qua tijd maar hoe doen jullie dat?![]()
's Avonds en in het weekend. Sommige bikkels lopen 's ochtends vroeg voor het werk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Baby_Girl het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat is die watch die zo'n snelle GPS fix heeft omdat er zijn eigen satelliet omheen draait toch?![]()
![]()
Maandagavond, woensdagavond en of vrijdagavond, of zaterdagochtend. Vind eerlijk gezegd 's ochtends lopen echt het lekkerste, beetje frisser nog, lekker rustig. Heerlijk begin van de dag..quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Baby_Girl het volgende:
Zoals jullie weten loop ik dit weekend mee met de Roparun vanaf Parijs naar Rotterdam. Morgen verzamelen we in Leiden en rijden we met een team van 25 personen naar Parijs. Zaterdag zullen we starten om 18:10 uur en na 43,5 uur zullen we maandag rond kwart voor 2 finishen op de Coolsingel in Rotterdam.
Wil je ons komen aanmoedigen, dan kan je hier zien hoe we ervoor staan en of we een beetje op schema lopen. Ik zal proberen om af en toe wat kreten / foto’s te posten op twitter via #RRteam187. Die je ook op deze pagina kan lezen.
http://www.roparunlive.nl/team187.html
Mocht je het doel van de Roparun nog een warm hart toedragen en geld willen doneren, dan kan dat ook via de bovenstaande link.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
MD kunnen we aan die nummers ook zie wie jij precies bent? of staat dat nog niet vast?.....
Heel veel succes alvast! Lijkt me echt zwaar om te doen, maar zeker een leuke/goede ervaring![]()
![]()
Als het lukt kom ik ff kijken in Rotterdam.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
Zoals jullie weten loop ik dit weekend mee met de Roparun vanaf Parijs naar Rotterdam. Morgen verzamelen we in Leiden en rijden we met een team van 25 personen naar Parijs. Zaterdag zullen we starten om 18:10 uur en na 43,5 uur zullen we maandag rond kwart voor 2 finishen op de Coolsingel in Rotterdam.
Wil je ons komen aanmoedigen, dan kan je hier zien hoe we ervoor staan en of we een beetje op schema lopen. Ik zal proberen om af en toe wat kreten / foto’s te posten op twitter via #RRteam187. Die je ook op deze pagina kan lezen.
Mocht je het doel van de Roparun nog een warm hart toedragen en geld willen doneren, dan kan dat ook via de bovenstaande link.
Gigantisch veel succes alvast!![]()
![]()
Ik ben de 5e loper in het rijtje lopers onder het tabje deelnemers, dank je!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
MD kunnen we aan die nummers ook zie wie jij precies bent? of staat dat nog niet vast?.....
Heel veel succes alvast! Lijkt me echt zwaar om te doen, maar zeker een leuke/goede ervaringThnx!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:04 schreef Arquero het volgende:
[..]
Als het lukt kom ik ff kijken in Rotterdam.
Gigantisch veel succes alvast!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Normaal zou het mij niet weerhouden om te gaan lopen, regenlopen is hardcore.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Baby_Girl het volgende:
Nou ben ik vrij flexibel qua tijd maar hoe doen jullie dat?
Maar mijn schenen en kuiten zijn ook vandaag nog niet helemaal pijnvrij dus ik grijp vandaag de regen aan als excuus denk ik.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dames die meedoen aan de Marikenloop....is er nog interesse voor een meet? Hoe laat denken jullie daar te zijn? En gaan jullie mannen/vrienden whatever ook mee?
Ik heb net te horen gekregen dat ik om 11.55uur mag deelnemen aan het onderzoek. Dat duurt ongeveer 10 minuten. Om kwart voor 1 begin de warming-up voor degene van de 5km....Ik weet niet wat dan bijvoorbeeld een fijne tijd is om af te spreken....Maar lijkt me wel heel leuk![]()
![]()
Superveel succes, zal jullie in de gaten houden!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
Mocht je het doel van de Roparun nog een warm hart toedragen en geld willen doneren, dan kan dat ook via de bovenstaande link.No excusesquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Normaal zou het mij niet weerhouden om te gaan lopen, regenlopen is hardcore.
Maar mijn schenen en kuiten zijn ook vandaag nog niet helemaal pijnvrij dus ik grijp vandaag de regen aan als excuus denk ik.![]()
![]()
Naar buiten lopen, even vloeken en gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Baby_Girl het volgende:
Nou ben ik vrij flexibel qua tijd maar hoe doen jullie dat?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En voor de mensen die toch de RoPa in de gaten houden: Ik loop dus met team 26, Defensie Materieel Organisatie
We starten zaterdag rond 5 uur smiddags in Parijs en we verwachten rond half 2 op maandagmiddag weer op de Coolsingel te zijn
Wellicht nog interessant voor jullie? Één euro (exclusief verzendkosten) valt nog te overzien.
https://vsdeal.com/![]()
Ik ga aan je denken, maar verder volg ik het niet. Succes kerel, maak er een mooi avontuur van!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef YUR het volgende:
En voor de mensen die toch de RoPa in de gaten houden: Ik loop dus met team 26, Defensie Materieel Organisatie
We starten zaterdag rond 5 uur smiddags in Parijs en we verwachten rond half 2 op maandagmiddag weer op de Coolsingel te zijnIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
succesquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
Mocht je het doel van de Roparun nog een warm hart toedragen en geld willen doneren, dan kan dat ook via de bovenstaande link.
Werewolf![]()
![]()
Ik ben de hele dag naar klanten geweest, kom terug, het is hier een heel topic verder en wat voor een....
![]()
Idem hier! Na die pittige training van dinsdagavond voel ik mijn spieren goed! Vanavond moet ik toch fitness inhalen van toen ik ziek was 2 weken geleden dus toch beweging. Maar gewoon lekker binnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:50 schreef CRX_master het volgende:
Soms best frustrerend, zo'n rustdag.. Maar als ik nu naar buiten kijk ben ik er niet zo rouwig om
Heel veel succes en vooral veel plezier!!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
YUR tof dat jij ook gaat lopen (had ik goed gelezen toch? kan het soms niet bijhouden hier)
Ik woon erg dichtbij dus ik was sowieso van plan om lekker vroeg te gaan. Mijn vriend wil ik eigenlijk wel meenemen want dan kan hij mijn spullen dragenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dames die meedoen aan de Marikenloop....is er nog interesse voor een meet? Hoe laat denken jullie daar te zijn? En gaan jullie mannen/vrienden whatever ook mee?
Ik heb net te horen gekregen dat ik om 11.55uur mag deelnemen aan het onderzoek. Dat duurt ongeveer 10 minuten. Om kwart voor 1 begin de warming-up voor degene van de 5km....Ik weet niet wat dan bijvoorbeeld een fijne tijd is om af te spreken....Maar lijkt me wel heel leukIk PM je even mijn mobiele nummer!
![]()
Als je trouwens even zoekt binnen Fok! zie je ook dat dit niet het eerste topic is waar zo op een bepaald iemand wordt gereageerd.![]()
Dat is nog eens een gave run! Hoe gaat dat in zijn werk (met lopers en niet-lopers vervoer)?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
Mocht je het doel van de Roparun nog een warm hart toedragen en geld willen doneren, dan kan dat ook via de bovenstaande link.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]lieve sara
Het is ook allemaal niet zo makkelijk, dat hardlopen, en we posten ook nog een snel en enthousiast over allerlei vorderingen (zowel op prestatiegebied als gadgets en dergelijken) en als je dan zo enthousiast bent als jij kan ik me voorstellen dat je denkt 'oh, wat leuk! Misschien kan ik dat ook wel, of misschien kan ik dat ook gebruiken'! Maar probeer ook iets beter tips van mensen te lezen en ook wat minder elke gedachte die in je opkomt te postendat houdt het topic voor iedereen wat overzichtelijker. En natuurlijk is het ook gewoon een kwestie van DOEN, dat hardlopen, hoe enthousisast of hoe (lichamelijk) beperkt je ook bent: dit blijft een topic voor hardlopers
Dus denk wat langer na voordat je ergens op reageert, neem niet alles letterlijk en focus je eerst op jezelf in plaats van alle dingen die andere mensen doen die al veel langer rennen dan jij en het zal wel goed komen!![]()
![]()
Au. Zo'n bidon die lekker in je kruis aan het kloppen is tijdens t lopen. Dat doet alleen na kijken al zeer aan mijn edele delen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Wellicht nog interessant voor jullie? Één euro (exclusief verzendkosten) valt nog te overzien.
[ afbeelding ]
https://vsdeal.com/Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef Jero_nimo het volgende:
@Onama, zeg maar wat jij fijn vind. Weet ook niet in welke richting jij woont? Streamnl zat ergens bij eindhoven he? En hoelang wouden jullie allebei, en hoe snel?Eindhoven reken ik goed.
Ik doe mee tot max 15 km (Liefst 1 a 2 km korter) en mijn tempo ligt tussen de 5:30 - 5:50.
Vanavond even de agenda van mijn vrouw bekijken wat zij heeft gepland en dan laat ik het definitief weten.![]()
Oei da's wel snel man, althans voor mij. Ik zat meer aan rond de 6:00 - 6:30 te denken voor ons rondje zondag, dat is iets sneller dan mijn gebruikelijke LDL tempo. Is dat een probleem voor je?quote:
Net even teruggelezen en niet teveel gemist zie ik![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef Frsh het volgende:
[..]
Au. Zo'n bidon die lekker in je kruis aan het kloppen is tijdens t lopen. Dat doet alleen na kijken al zeer aan mijn edele delen.![]()
![]()
Mijn hemel wat lijkt me dat kut (quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
https://vsdeal.com/_! ) lopen.
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn hemel wat lijkt me dat kut (_! ) lopen.
Hij kan ook op de rug.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn hemel wat lijkt me dat kut (_! ) lopen.
Maar jullie hebben me overtuigd dat een een nonding is![]()
![]()
Moet dat ding zo?? Ik heb de bidon altijd aan de achterkantquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
https://vsdeal.com/
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sure! Ik ben er sowieso lang, want ik doe de 5km en m'n moeder de 10km. Dus ik heb sowieso na de 5km tijd om te meeten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat ik om 11.55uur mag deelnemen aan het onderzoek. Dat duurt ongeveer 10 minuten. Om kwart voor 1 begin de warming-up voor degene van de 5km....Ik weet niet wat dan bijvoorbeeld een fijne tijd is om af te spreken....Maar lijkt me wel heel leuk
PM of DM maar even voor m'n nummer, lijkt me leuk!
Of Mr. Guppy meekomt weet ik niet. Al die vrouwenmisschien komt m'n zusje wel mee, maar kan ook zijn dat ze bij mij thuisblijft om te studeren
Ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moet dat ding zo?? Ik heb de bidon altijd aan de achterkant![]()
![]()
Ik ga m straks thuis toch eens aan de voorkant doen. Even checken hoe dat zitquote:volgens mij voor geen meter!
Maak er even een filmpje van, een review als het warequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga m straks thuis toch eens aan de voorkant doen. Even checken hoe dat zitvolgens mij voor geen meter!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn garmin is eindelijk gearriveerd![]()
Wel een natte doos en een chagrijnige bezorgerMaar hij hangt nu aan de lader
Misschien morgen meteen mee lopen![]()
![]()
Oh jollyquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Maak er even een filmpje van, een review als het ware
Klein rondje moet kunnen toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:05 schreef Miezziej het volgende:
Mijn garmin is eindelijk gearriveerd![]()
Wel een natte doos en een chagrijnige bezorgerMaar hij hangt nu aan de lader
Misschien morgen meteen mee lopen![]()
![]()
Ik zie jou al lopen met een garmin om je pols en de postbezorger erachter.. Mevrouw!! U moet nog tekenen!!!!!!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Haha, ja, dat zou zomaar kunnen. Maar het wordt toch pas volgende week zaterdag dat ik 'm voor het eerst kan gebruiken. Duurt lang.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zie jou al lopen met een garmin om je pols en de postbezorger erachter.. Mevrouw!! U moet nog tekenen!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Jero,
Maandag kan ik toch niet.
Maandag gaan we naar Den Bosch genieten van het Jazz festifal!
(En mijn sport spullen mochten niet mee)
Leuk idee maar voor mij word het een andere keer.![]()
Komt goed, we vinden wel een prettig tempo samen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oei da's wel snel man, althans voor mij. Ik zat meer aan rond de 6:00 - 6:30 te denken voor ons rondje zondag, dat is iets sneller dan mijn gebruikelijke LDL tempo. Is dat een probleem voor je?
Net even teruggelezen en niet teveel gemist zie ikThe sun in your Eyes
Jazzen in Duketown. Hopen voor jou/jullie dat het wat beter weer wordt, al beloven de voorgaande jaren weinig goeds. Volgens mij is het nog geen één editie helemaal droog geblevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:11 schreef streamnl het volgende:
Maandag gaan we naar Den Bosch genieten van het Jazz festifal!
Het ziet er naar uit dat ik vanavond voor de allereerste echte keer (als in, beginnen tot eindigen) in de regen moet lopen. Hardcore!!!11
[spoier]Maar eerst even (een paar uurtjes) zitten aan de opzet van m`n bachelor thesis.[/spoiler]
[ Bericht 5% gewijzigd door Levitas op 16-05-2013 18:40:06 ]![]()
Ik was op net het station en kocht geen patatje maar een eierkoek![]()
Yur wat tof dat je ook gaat Roparunnen![]()
![]()
Zonde. Patatquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:40 schreef Quoi het volgende:
Nee hoor, trots op je!![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, ja, dat zou zomaar kunnen. Maar het wordt toch pas volgende week zaterdag dat ik 'm voor het eerst kan gebruiken. Duurt lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan had ik de patat gekozen, net zo foutquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:40 schreef Quoi het volgende:
Yur wat tof dat je ook gaat Roparunnen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kan je beter friet etenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:40 schreef Quoi het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]I know! Nouja, ik sta nu ook niet echt te springen om met nieuwe Garmin te rennen, het is niet dat er nu echt onwijs veel extra functionaliteit op zit t.o.v. de 410. En opties kijken is toch ook al niet zo handig om tijdens het rennen te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisteren al een appelquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:40 schreef Quoi het volgende:
Yur wat tof dat je ook gaat Roparunnen![]()
![]()
Wacht jij maar eens af!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef hatsaflats het volgende:
I know! Nouja, ik sta nu ook niet echt te springen om met nieuwe Garmin te rennen, het is niet dat er nu echt onwijs veel extra functionaliteit op zit t.o.v. de 410. En opties kijken is toch ook al niet zo handig om tijdens het rennen te doen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Stop nou eens met twijfelen en koop een 610. Alleen de trilfunctie is het extra geld al waard.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
I know! Nouja, ik sta nu ook niet echt te springen om met nieuwe Garmin te rennen, het is niet dat er nu echt onwijs veel extra functionaliteit op zit t.o.v. de 410. En opties kijken is toch ook al niet zo handig om tijdens het rennen te doen.
Wij gaan er elk jaar heen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jazzen in Duketown. Hopen voor jou/jullie dat het wat beter weer wordt, al beloven de voorgaande jaren weinig goeds. Volgens mij is het nog geen één editie helemaal droog gebleven
Het ziet er naar uit dat ik vanavond voor de allereerste echte keer (als in, beginnen tot eindigen) in de regen moet lopen. Hardcore!!!11
[spoier]Maar eerst even (een paar uurtjes) zitten aan de opzet van m`n bachelor thesis.[/spoiler]
Normaal zijn we er dan ook elke dag alleen deze week heb ik storingsdienst...![]()
Dus kunnen we pas maandag.
Hoe ging je eerste loop in de regen? Is minder erg dan het lijkt, toch?![]()
Ik ben allang al uitgetwijfeld hoor, maar mijn banksaldo is op dit moment ontoereikendquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Stop nou eens met twijfelen en koop een 610. Alleen de trilfunctie is het extra geld al waard.Woensdag wordt ie besteld, dus als het goed is donderdag in huis
En nu maar weer richting baan. Als ik ergens wel een hekel aan heb is het door de regen fietsen. Beetje jammer dat het zo dichtbij is en ik met de auto gaan echt niet voor mezelf kan rechtvaardigen![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Stop nou eens met twijfelen en koop een 610. Alleen de trilfunctie is het extra geld al waard.Sorry...
![]()
![]()
Daar kun je om lachen, maar die trilfunctie is denk ik de meest fijne bijfunctie die er op dat horloge zit. Die piepjes hoor ik echt niet als ik een interval aan het trainen benquote:
Mijn 410 laat ook niet zo gek lang op zich wachten.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Is het dit jaar ook op maandag? Dacht alleen vrijdag, zaterdag en zondag eigenlijk..quote:
Even opgezocht en het is idd ook gewoon op maandag. Ik heb niks gezegdIk moet nog gaan. Heb nog wat huishouden schoolwerk te doen, wat ik eigenlijk al teveel heb opgeschoven. Ga over een half uurtje - uurtje. Dan is m`n eten ook goed gezaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef streamnl het volgende:
![]()
Dat weet ik, maar mijn gedachtengang is meestal niet al te zuiver... Pardon. Ahum.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Daar kun je om lachen, maar die trilfunctie is denk ik de meest fijne bijfunctie die er op dat horloge zit. Die piepjes hoor ik echt niet als ik een interval aan het trainen ben![]()
![]()
I see what you did there!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan. Heb nog wat huishouden schoolwerk te doen, wat ik eigenlijk al teveel heb opgeschoven. Ga over een half uurtje - uurtje. Dan is m`n eten ook goed gezaktOf wil je een koekje?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:13 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mijn gedachtengang is meestal niet al te zuiver... Pardon. Ahum.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zei al: pardon...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
I see what you did there!
[..]
Of wil je een koekje?Let maar niet op mij.
![]()
![]()
uh... wut?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:05 schreef Miezziej het volgende:
Wel een natte doos en een chagrijnige bezorger![]()
Zwarte porno.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zwarte porno.He, ik mag ook niet zo denken hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heb niet echt per se iets tegen regen, maar ben tóch blij dat ik gisteren gerend heb. 't Komt hier nu met stromen recht naar beneden kletteren. Wel gezellig zo, op 't keukendak, dat gekletter
Ja doei.![]()
Ik wilde vandaag gaan lopen zodra het droog was..... maar het werd niet droog.
En dus heb ik maar een rondje in de stromende regen gelopen en wat voor een:
8,5km met een gemiddeld tempo van 5:07/kmDat geeft vertrouwen voor volgende week in Leiden, als ik de 10km onder de 52:30 wil lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/190698830/2436456
Wat is het eigenlijk toch heerlijk om in de regen te lopen![]()
Oh, en Muis84: De waterdichte Spibelt is absoluut waterdicht heb ik ontdekt![]()
![]()
Zo, thuis! Mijn bibbits zijn binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie quotes op mijn foon niet en het gaat hier zo snel dat ik 'm gemist had.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb dat PFPS ook gehad en het hardlopen heeft me enorm geholpen. Sterker nog, totaal geen last meer van. Hoe? Bovenbeenspieren kweken. En dat doe je (mede door) hardlopen. Dus ik zou eigenlijk gewoon zeggen: Blijf doorlopen. Doet het echt pijn? Stop dan. Gaat het over? Doorlopen
Mooi om te horen dat het bij jou juist over ging, dat stelt gerust. Het doet niet zeer hoor, in het ergste geval voelt het alsof het een beetje kietelt onder mijn knieschijf, maar ook dat meestal niet. Eigenlijk heb ik alleen nog pijn als ik op mijn knieen zit.
Deed jij verder nog oefeningen of niet? Ik was ook behandeld voor de heup aan dezelfde kant en denk dat het mede daarvandaan komt en wil die heup eigenlijk wat rekken.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Quoi het volgende:
Hier steeds zitten opscheppen over eierkoeken en appels ipv friet, maar zodra ze thuis is extra caloriënbier ipv een een glaasje water...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hier steeds zitten opscheppen over eierkoeken en appels ipv friet, maar zodra ze thuis is extra caloriënbier ipv een een glaasje water...Bier en pasta!
Ik heb het verdiend
alles mag trouwens ook als je het niet verdient![]()
![]()
Ik heb exáct dezelfden. Duurde wel een week voordat ik ze had, net een dag te laat voor de Golden Tenloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koos voor wit omdat dat het minste opvalt op je startnummer, maar misschien slaat dat nergens op. Ik ben benieuwd of het handig aan te brengen is, al kan het nooit erger zijn dan het gehannes met speldjes.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb exáct dezelfden. Duurde wel een week voordat ik ze had, net een dag te laat voor de Golden Tenloop.
Ik koos voor wit omdat dat het minste opvalt op je startnummer, maar misschien slaat dat nergens op. Ik ben benieuwd of het handig aan te brengen is, al kan het nooit erger zijn dan het gehannes met speldjes.Snel testen!
![]()
Nu weet ik waarvoor ze zijn. Het vervangt speldjes voor de startnummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amai m'n euro viel laat
Werewolf![]()
Ik vond mezelf net wel even heel zielig, moest door de stromende regen naar huis fietsen, echt niks was meer droog. En nou mag ik morgen van mezelf niet eens hardlopen omdat ik pijn in m'n lies heb
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik dacht juist, ideaal voor mannen die een beetje onzeker zijn over het formaat. Broekje eroverheen en je trekt lekker veel bekijksquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef Frsh het volgende:
[..]
Au. Zo'n bidon die lekker in je kruis aan het kloppen is tijdens t lopen. Dat doet alleen na kijken al zeer aan mijn edele delen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Zeg, wat is dat allemaal hier vandaag? Natte dozen, of mensen een koekje willen en nu weer mannen met hun formaat. Als de lente nou nog in de lucht zat......![]()
Het lijkt wel herfst![]()
Anyway, blame the shoes denk ik. Blijkbaar loop ik teveel op de zijkant van m'n voet. Dat verklaart de pijn.Werewolf![]()
Was jij dat die laatst bij Run2day op de Geldropseweg was geweest? Werd je daar goed geholpen? Voetanalyse?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wij gaan er elk jaar heen.
Normaal zijn we er dan ook elke dag alleen deze week heb ik storingsdienst...![]()
Dus kunnen we pas maandag.
Ik loop voor ik naar mijn werk ga. En als ik geen zin heb, dan ga ik een dag later. Ik heb me voorgenomen minstens een keer per week te gaan en maximaal om de dag, waarbij iedere keer beter moet gaan dan de keer ervoor. Valt het daarbinnen, dan is het prima. Zo houd ik het voor mezelf leuk. Als het dan een keer hoost of ik heb last van een onderdeel of ik heb een paar drukke dagen achter elkaar (bijvoorbeeld werk en aansluitend vrijwilligerswerk), dan voel ik me daar niet schuldig over.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Baby_Girl het volgende:
Nou ben ik vrij flexibel qua tijd maar hoe doen jullie dat?Jeej! Ik ben een bikkel! ;-)quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
's Avonds en in het weekend. Sommige bikkels lopen 's ochtends vroeg voor het werk.
Maar eerlijkgezegd vind ik het vooral praktisch en makkelijker. Ik heb nogal snel last van lopen met een volle maag, maar na een werkdag lopen zonder eten trek ik ook weer slecht. En het scheelt een extra keer douchen en omkleden. Ik vind het ook makkelijker om mezelf te motiveren, omdat ik 's ochtends nog niet zo moe ben. Ik vind mensen die na het werk lopen eigenlijk juist bikkels.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
HA! Hele tijd regent het, maar ik stap de deur uit en het is gestopt met regenen. Ik kom thuis en enkel vochtig van het zweet. Niks geen regen!
8km in 52:19
En daarmee is week 9 van m`n trainingsschema achter de rug. Wat gaat de tijd toch verdomde snel, zeg. Ben nu alweer bijna 3 maanden steevast 3 keer per week aan het lopen!
Potver, weer een GPS fuckup tot 1,5km..
[ Bericht 16% gewijzigd door Levitas op 16-05-2013 21:25:01 ]![]()
De verpakking was nat geregendquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een vraagje. Zal ik in oktober 30km gaan lopen?
Heb net 21km achter de rug, ga in juni nog een keer 21km lopen. Wordt nog wel ff oefenen...
Ik moet t maar doen he?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Eerst door de schijtregen naar de baan gefietst, toen door de regen rondje gelopen, door de schijtregen weer terug gefietst EN NU IS HET DROOGNah, het was wel te doen, maar het was wel veel regen. Wel grappig, we liepen hetzelfde rondje als wat we tijdens de eerste keer dat ik bij de vereniging meetrainde liepen. Wereld van verschil met toen
![]()
![]()
Nee joh, gewoon 37km gaan lopen, Saysem en ik zijn daar ook!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Frsh het volgende:
Heb net 21km achter de rug, ga in juni nog een keer 21km lopen. Wordt nog wel ff oefenen...
Ik moet t maar doen he?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Was jij dat die laatst bij Run2day op de Geldropseweg was geweest? Werd je daar goed geholpen? Voetanalyse?(een goed geheugen
)
Ik vond hun persoonlijk beter dan Runnerswold in Eindhoven.
Al is Runnerswold ook zeker niet slecht.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
De verpakking was nat geregendja ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als een olifant. Ah, dus je wordt daar goed geholpen. Ga ik daar volgende week ook eens kijken voor nieuwe schoentjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef streamnl het volgende:
[..](een goed geheugen
)
Ik vond hun persoonlijk beter dan Runnerswold in Eindhoven.
Al is Runnerswold ook zeker niet slecht.![]()
Leuk! Ze hebben genoeg keus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als een olifant. Ah, dus je wordt daar goed geholpen. Ga ik daar volgende week ook eens kijken voor nieuwe schoentjes.
En leuke kleren
Ze hebben een eigen (gratis) parkeerplaats in de straat richting het kanaal.![]()
Waarom niet 21?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Frsh het volgende:
Ik moet t maar doen he?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:46 schreef Onama het volgende:
[..]
Cool! Kunnen we twee teams volgen van het weekend!
En:Welke is dat Onama, mooi horloge inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo klein en licht! Op de plaatjes lijkt ie veel groter. Eerste indruk is erg positief. Morgen inlopen!Fijne winkel, ik heb er goede schoentjes gekochtquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als een olifant. Ah, dus je wordt daar goed geholpen. Ga ik daar volgende week ook eens kijken voor nieuwe schoentjes.
Morgen of overmorgen ga ik daar kijken of ik er Hertzog compressie koussen kan kopen. Heb nog een cadeaubon binnen.
Ik weet trouwens niet meer wie me die tip gaf hier, maar die ben ik eeuwig dankbaar want het lijkt echt te werken
Ik zeg: afzetten net boven de enkel, ben je van het gezeur afquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef sararaats het volgende:
Het lijkt wel herfst![]()
Anyway, blame the shoes denk ik. Blijkbaar loop ik teveel op de zijkant van m'n voet. Dat verklaart de pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet meer wie me die tip gaf hier, maar die ben ik eeuwig dankbaar want het lijkt echt te werken
[..]
Ik zeg: afzetten net boven de enkel, ben je van het gezeur afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zou ik geweest kunnen zijn. Heb er zelf ook erg veel aan gehad inderdaad, loop nu eigenlijk nooit meer zonder. Heb nu kousen en tubes, voor in de FiveFingers.
![]()
Forerunner 10. Heel basic, doet afstand, tijd en tempo. Er zijn ook leuke vrouwenmodellen. Lekker licht en klein ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
Welke is dat Onama, mooi horloge inderdaad
http://sites.garmin.com/forerunner10/The sun in your Eyes
Vanmiddag nog even de stad in geweest voor een korte hardloopbroek. Runnersworld had niet wat ik zocht, Perry Sport ook niet. danmaar online bestellen. Asics 2-in-1 broek van Asics besteld, zaterdag wordt ie geleverd. Die gaan we maandag eens uitproberen..![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En dat zou ik geweest kunnen zijn. Heb er zelf ook erg veel aan gehad inderdaad, loop nu eigenlijk nooit meer zonder. Heb nu kousen en tubes, voor in de FiveFingers.
mijn dank is groot
Weg is het nog steeds niet. Maar heb laatst 2 trainingen zonder gedaan en het werd erger. En nu na 2 training met gaat het meteen weer beterEn dat net die van de lidl nota bene
Maar daarvan zit de voet te los en de kuit net te strak eigenlijk. En daardoor krijg ik een blaar op mn voet. Dus toch maar voor het echte werk nu ik weet dat het werkt voor mij
![]()
![]()
Ik krijg dezelfde morgen!!! ( in het roze dan)quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef Onama het volgende:
[..]
Forerunner 10. Heel basic, doet afstand, tijd en tempo. Er zijn ook leuke vrouwenmodellen. Lekker licht en klein ook.
http://sites.garmin.com/forerunner10/This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Top!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:03 schreef GlenHighland het volgende:
Oh, en Muis84: De waterdichte Spibelt is absoluut waterdicht heb ik ontdektHeb hem vandaag ontvangen, dus maar eens kijken of het wat is.
![]()
Ik heb een grove structuur, dus man/vrouw maakt me nooit zoveel uit, maar hou van wat anders dan kleurtjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef Onama het volgende:
[..]
Forerunner 10. Heel basic, doet afstand, tijd en tempo. Er zijn ook leuke vrouwenmodellen. Lekker licht en klein ook.
http://sites.garmin.com/forerunner10/
Denk dat ik toch voor de aanbieding van de 610 ga en dan de special edition![]()
![]()
Oh leuk!! Ik heb de rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n 2 in 1 is onderbroek en loopbroek in één?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef CRX_master het volgende:
Vanmiddag nog even de stad in geweest voor een korte hardloopbroek. Runnersworld had niet wat ik zocht, Perry Sport ook niet. danmaar online bestellen. Asics 2-in-1 broek van Asics besteld, zaterdag wordt ie geleverd. Die gaan we maandag eens uitproberen..
Hoe doen de dames dat hier? Ik zit nml nogal eens te klooien dat m'n onderbroek niet lekker zit.... Als je begrijpt wat ik bedoel![]()
![]()
Mijn lekkerste onderbroek komt notabene van de Lidl, De vorige keer verkochten ze die samen met de renkleding, spijt dat ik er niet meer gekocht heb. Nu is het snel wassen en de keer erna weer aan. lekker strak boxermodel, gewoon zwart, niet echt charmant maar hij zit lekker!!!! Wil er nog wel eentje bij die zo ongeveer hetzelfde isquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zo'n 2 in 1 is onderbroek en loopbroek in één?
Hoe doen de dames dat hier? Ik zit nml nogal eens te klooien dat m'n onderbroek niet lekker zit.... Als je begrijpt wat ik bedoelThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik was net in de stad, en ik heb bij de McDonalds gegeten![]()
![]()
Zo dom!! Maar het was wel lekker
Da's echt (nog?) niet voor mij weggelegd hoor, de bunhuggermoest ik de buitenwereld maar niet aandoen
Jaja, meneer lang-lang.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef slacker_nl het volgende:
http://caitchock.com/runn(...)sensing-its-go-time/![]()
Ik heb dan ook geen last van m'n ondergoed die op tactische plaatsen gaat schuren.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben jaloers!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb een grove structuur, dus man/vrouw maakt me nooit zoveel uit, maar hou van wat anders dan kleurtjes
Denk dat ik toch voor de aanbieding van de 610 ga en dan de special edition![]()
![]()
Nou eh... Nee...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef slacker_nl het volgende:
http://caitchock.com/runn(...)sensing-its-go-time/![]()
![]()
![]()
Beste Jero_nimoquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:03 schreef GlenHighland het volgende:
Ik wilde vandaag gaan lopen zodra het droog was..... maar het werd niet droog.
En dus heb ik maar een rondje in de stromende regen gelopen en wat voor een:
8,5km met een gemiddeld tempo van 5:07/kmDat geeft vertrouwen voor volgende week in Leiden, als ik de 10km onder de 52:30 wil lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/190698830/2436456
Wat is het eigenlijk toch heerlijk om in de regen te lopen![]()
Oh, en Muis84: De waterdichte Spibelt is absoluut waterdicht heb ik ontdekt
Bedankt voor uw bestelling bij Spibelt.
Heb hem ook meteen maar besteld, de waterdichte. Lijkt me wel zo veilig voor mijn telefoon. Die wil ik op de langere loopjes het liefste wel meenemen.
En goed bezig met je training! Door de regen loopt het altijd wel best lekker inderdaad, lekker veel zuurstof zoals hats al zei. Die wedstrijd moet wel goedkomen!![]()
![]()
Mietjes, allemaal!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In november.. (hoop ik).quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef Quoi het volgende:
We wachten op een demo van jou. Als één schaap over de dam is....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jij noteert me teveel.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
+1quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef Quoi het volgende:
BunhuggersIk maak me dan zorgen om de foto's
Daarbij bedoelde ik niet om in mijn ondergoed te lopen, maar wat je eronder draagt wat niet verplaatst?![]()
![]()
Aruba.. hardlopen in de tropen.. yay voor vakantie enzo?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
BtB is toch in september?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Demonstratie vanuit Aruba? Live willen we, live! En nee, wij komen niet naar Aruba.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Aruba.. hardlopen in de tropen.. yay voor vakantie enzo?![]()
Het stond al genoteerd, puh!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, dus ik verwacht een demo in september bij de BtB, niet in november als ie op Aruba zit.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb van die seamless strings en boxers van Sloggi. Iets met 'invisible'. Prima!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef Nirak het volgende:
[..]
+1
Daarbij bedoelde ik niet om in mijn ondergoed te lopen, maar wat je eronder draagt wat niet verplaatst?
![]()
En ja, dit is hardloopgerelateerd...![]()
![]()
Tijdens BtB.. jullie denken dat het dan volop zomer is enzo. 30 graden in de schaduw, geen spatje regen. Dat was vorig jaar misschien zo, maar dit jaar echt niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
2-in-1 roeleert grote tijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef CRX_master het volgende:
Vanmiddag nog even de stad in geweest voor een korte hardloopbroek. Runnersworld had niet wat ik zocht, Perry Sport ook niet. danmaar online bestellen. Asics 2-in-1 broek van Asics besteld, zaterdag wordt ie geleverd. Die gaan we maandag eens uitproberen..
Ow hier zijn vandaag ook 2 sets bibbits binnen gekomen. We kunnen wedstrijdjes lopen![]()
![]()
hey bunhuggers, kan dit niet in een spoiler NSFW?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Is een strakke broek binnen in een los zittende sportbroek. Hoop daaarmee het irritante omhoog kruipen van de boxershort te voorkomenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hoe doen de dames dat hier? Ik zit nml nogal eens te klooien dat m'n onderbroek niet lekker zit.... Als je begrijpt wat ik bedoel![]()
![]()
Ja sorry!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
hey bunhuggers, kan dit niet in een spoiler NSFW?te veel info ...
![]()
commando my friends, commando FTWquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Is een strakke broek binnen in een los zittende sportbroek. Hoop daaarmee het irritante omhoog kruipen van de boxershort te voorkomen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
commando my friends, commando FTWIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Krijg het mobiel niet voor elkaar, maar In Friends zit ook een stukje over Joey en Rachel die 'commando' gaan...Ik kan de video alleen niet plaatsen.
![]()
gelukkig is mijn kantoorgenoot ook een hardloper dus hij is wel wat gewendquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als ik mijn Runkeeper activities overzet naar Endomondo dan zijn mijn gerende afstanden bij Endomondo systematisch hoger. Het scheelt niet heel veel. Mijn totaal van 237 activiteiten wordt op Runkeeper weergegeven als 1638 km en op Endomondo als 1641.59 km.
Hoe kan dat?"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
RK is bagger met afstanden. Al jaren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef yozd het volgende:
Als ik mijn Runkeeper activities overzet naar Endomondo dan zijn mijn gerende afstanden bij Endomondo systematisch hoger. Het scheelt niet heel veel. Mijn totaal van 237 activiteiten wordt op Runkeeper weergegeven als 1638 km en op Endomondo als 1641.59 km.
Hoe kan dat?
Als je dezelfde workouts in Garmin zou uploaden heb je dezelfde cijfers als bij Endo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wel vreemd. Want die activiteiten komen van Runkeeper. Gaan beide sites anders om met zo'n GPX bestand?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef slacker_nl het volgende:
RK is bagger met afstanden. Al jaren.
Als je dezelfde workouts in Garmin zou uploaden heb je dezelfde cijfers als bij Endo.
-edit-
Extra reden dus voor mij om naar Endomondo te gaan!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Is waarquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef Piethur het volgende:
Boxershorts van de Action zijn top voor het hardlopen
Werewolf![]()
Jep, of ze berekenen de punten net wat anders.. Ik ken helaas te weinig van het gpx formaat om zinnige dingen erover te zeggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef yozd het volgende:
[..]
Wel vreemd. Want die activiteiten komen van Runkeeper. Gaan beide sites anders om met zo'n GPX bestand?
-edit-
Extra reden dus voor mij om naar Endomondo te gaan!
Ik ben nog niet zo flexibel![]()
Maar ik kan al wel 5 km lopen en dat is een hele verbetering![]()
We gaan vooruit ! nu nog tempo erin zonder terugval langzaam opbouwen dus.
Geen belgische deerne maar metal dat loopt beter
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
LOl @ betekenis deerne![]()
DEERNE
1) Beroep 2) Jonge dochter 3) Jongedochter 4) Jong meisje 5) Juffrouw 6) Loszinnige stoeipoes 7) Meisje van lichte zeden 8) Meisje 9) Meisje van lichte zeden (crypt.) 10) Ongehuwde 11) Onfatsoenlijk vrouwspersoon 12) Ontuchtige vrouw 13) Persoonsbenaming 14) Struimeid 15) Vrouwspersoon
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/DEERNE/1
deerne
jonge vrouw, in de regel uit een volks milieu
Gevonden op http://anw.inl.nl/article/deerne
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Zeker stom!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was net in de stad, en ik heb bij de McDonalds gegeten![]()
![]()
Zo dom!! Maar het was wel lekker
Volgende keer naar KFC gaan![]()
![]()
Nee, volgende keer gewoon een echt restaurant uitzoeken in plaats van fast food meukquote:
quote:
Binnenkant rechterscheenbeen bij aanhechting kuitspier.. nog steeds lichtelijk auw
Leuk dat stoppen met roken, kan je een hoger tempo over een langere afstand aanhouden. en jezelf daarmee een blessure oplopen
Dag 4 rust dan maar.
Aankomend weekend rustig proberen wat te lopen. Als dat goed gaat komende week ook nog 1x lopen en volgend weekend de wedstrijdloop.
Daarna zie ik wel hoeveel rust ik nog moet nemen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
http://www.roparunlive.nl/ is nu live.
Nu kunnen wij onze toppers in de gaten houden en wat meer info over hun teams lezen![]()
![]()
![]()
Ik zie dat eventuele tweets ook daar doorkomen...ik zal eens kijken of ik mn twitteraccount weer kan reanimeren en mn tweets kan voorzien van #RRteam26quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:20 schreef streamnl het volgende:
http://www.roparunlive.nl/ is nu live.
Nu kunnen wij onze toppers in de gaten houden en wat meer info over hun teams lezen![]()
ik heb dus pas deze gekocht, nu nog maar 1x in gerend maar het is alsof hemel om je billen zit. Ziet er supersexy uit (ja echt), je ziet helemaal niks doorschijnen/naden/vetbobbels/cameltoe. En heerlijk licht!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hoe doen de dames dat hier? Ik zit nml nogal eens te klooien dat m'n onderbroek niet lekker zit.... Als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zie dat eventuele tweets ook daar doorkomen...ik zal eens kijken of ik mn twitteraccount weer kan reanimeren en mn tweets kan voorzien van #RRteam26
Dan zal ik ook mijn Twitter account reanimeren en alleen jou en MD gaan volgen.![]()
3,5" is toch best kort? Al lijkt het mee te vallen in het filmpje...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:34 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik heb dus pas deze gekocht, nu nog maar 1x in gerend maar het is alsof hemel om je billen zit. Ziet er supersexy uit (ja echt), je ziet helemaal niks doorschijnen/naden/vetbobbels/cameltoe. En heerlijk licht!
Wat duren 2 rustdagen lang trouwens...:(
Misschien toch maar vandaag lopen en dan zondag en maandag voor een keertje twee keer achter elkaar om het schema weer normaal te krijgen..![]()
![]()
Daar heb ik er ook 2 van, zitten heerlijk. Bij mij is die binnenbroek korter dan de buitenbroek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:34 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik heb dus pas deze gekocht, nu nog maar 1x in gerend maar het is alsof hemel om je billen zit. Ziet er supersexy uit (ja echt), je ziet helemaal niks doorschijnen/naden/vetbobbels/cameltoe. En heerlijk licht!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Gisteren trouwens een mooi New Balance jasje gekregen bij (en van) de Hardloopwinkel. Ging er naartoe om een extra waterdicht jasje te kopen, want met een natte en koude RoPa voor de boeg is 1 jasje niet voldoende.
Hij had niets meer te koop, maar hij vond dit jasje (met Hardloopwinkel logo op de borst en rug) nog in het magazijn.
Dikke prima!
Werkt prima!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:53 schreef streamnl het volgende:
Ligt het eraan dat ik nu weer mobiel ben of is roparun.nl weer offline?F means you're fucked![]()
YUR misschien heb ik het gemist, maar hoe kan het dat je ineens mee kunt doen? Is er iemand uitgevallen met een blessure oid?
En dan de grootste dummy vraag: weet je nu van tevoren al precies welke stukken en hoelang je gaat lopen?![]()
![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:00 schreef Quoi het volgende:
En dan de grootste dummy vraag: weet je nu van tevoren al precies welke stukken en hoelang je gaat lopen?![]()
![]()
Ohja, voor de beeldvorming een klein inzicht in de samenstelling van mijn Ropa-team en in grote lijnen de plannen:
Ons team bestaat uit:
8 lopers
4 fietsers
6 chauffeurs
3 masseurs
3 cateraars
1 verbouwde oude stadsbus
2 9-persoonbusjes
een aantal fietsen
Onderweg is het team opgedeeld in 3-en:
2 lopersteams, beide bestaand uit:
4 lopers
4 fietsers
2 chauffeurs
1 9-persoons busje
een aantal fietsen
1 centraal team, bestaand uit:
2 chauffeurs
3 masseurs
3 cateraars
de verbouwde stadsbus
De estafette-opbouw is ongeveer zo:
Team A start in Parijs. Loopt 50km, opgedeeld in stukjes van ongeveer 1,5km per loper. Dus na 1,5km tikt de loper de volgende loper aan, stapt in het busje en rijdt mee naar het volgende wisselpunt.
Na die 50km tikt team A af aan team B, die al direct naar dat wisselpunt is gereden en in de oude stadsbus heeft gerust, gemasseerd en gegeten.
Team B doet ook weer een stuk van ongeveer 50 kilometer. Team A rijdt samen met de stadsbus naar het volgende teamwisselpunt, en heeft dus ook weer een uur of 4,5 de tijd om te vervoeren, rusten, eten en masseren.
Iedere loper heeft een fietser voor en een fietser achter zich, voor navigatie en veiligheid.
En zo gaan we dus van Parijs naar Rotterdam
En meld je Twitter hier evenkan ik je volgen (per DM is ook goed)
De teamcaptain is geblesseerd afgevallen gisteren...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:00 schreef Quoi het volgende:
YUR misschien heb ik het gemist, maar hoe kan het dat je ineens mee kunt doen? Is er iemand uitgevallen met een blessure oid?
En dan de grootste dummy vraag: weet je nu van tevoren al precies welke stukken en hoelang je gaat lopen?
En zie verder mijn vorige post
Zie: http://www.roparunlive.nl/team26.htmlquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
En meld je Twitter hier evenkan ik je volgen (per DM is ook goed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:04 schreef YUR het volgende:
[..]
De teamcaptain is geblesseerd afgevallen gisteren...
En zie verder mijn vorige post![]()
Wat een domper voor die teamcaptain...
Ik was al ff aan het rekenen geslagen, maar feit is: veel km's![]()
![]()
Nu nog ff Maleduck z'n team retrieven endsn hebben we lekker wat te doen dit weekend!![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Zie: http://www.roparunlive.nl/team26.htmlMag dit tijdelijk in de OP? Ik vind het eigenlijk wel een heldendaad die genoemd mag worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik zou het wel fijn vinden als het binnenbroekje korter was dan het buitenbroekje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:34 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik heb dus pas deze gekocht, nu nog maar 1x in gerend maar het is alsof hemel om je billen zit. Ziet er supersexy uit (ja echt), je ziet helemaal niks doorschijnen/naden/vetbobbels/cameltoe. En heerlijk licht!
Ik heb zo'n kort broekje van H&M, met boxertje van de hema eronder ook dikke prima![]()
Roparunners, veel succes en plezier!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Zie: http://www.roparunlive.nl/team26.htmlHeb je er bezwaar tegen als ik je ook volg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb de teamlinks toegevoegd aan de Wie loopt waar- lijstquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mag dit tijdelijk in de OP? Ik vind het eigenlijk wel een heldendaad die genoemd mag worden!Natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:19 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Heb je er bezwaar tegen als ik je ook volg?F means you're fucked![]()
LOL, it's twitter. Daar is het de bedoeling dat je volgtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:19 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Heb je er bezwaar tegen als ik je ook volg?
Zeker wetenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Geen belgische deerne maar metal dat loopt beter![]()
En mooi dat het weer de goede kant op gaat![]()
![]()
Beide roparunners,veel plezier en zet hem op!bon voyage!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:29 schreef CRX_master het volgende:
Mogguh allemaal.. de dag van les 15 voor mij.. whoei![]()
![]()
Plofkip met bakjes van tropisch regenwoud :-(quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/ischreef Zelus het volgende:[/b]
[..]
Zeker stom!
Volgende keer naar KFC gaan
Ik snap echt niet dat daar nog mensen eten.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Tja, je weet het maar nooit he?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
LOL, it's twitter. Daar is het de bedoeling dat je volgt![]()
gelukkig heb ik wat dat soort zaken betreft geen gewetenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:37 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Plofkip met bakjes van tropisch regenwoud :-(
Ik snap echt niet dat daar nog mensen eten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ook niet. Als het maar een beetje smaaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wat dat soort zaken betreft geen geweten
Hoe zij kip paneren, het lukt mij niet zo hoor..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:37 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat daar nog mensen eten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Met plofpaneer!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe zij kip paneren, het lukt mij niet zo hoor..F means you're fucked![]()
Morgen sinds 5 weken weer tijd voor een zaterdagmiddag clubrun
Ik eet daar ook niet. En eigenlijk moet ik McDonald's ook niet doen. Maar ik was zwak gisterenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:37 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat daar nog mensen eten.
Die gaat gewoon voor de 10quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwlief is al bijna een uur buiten... Das best lang voor 6KM....
dan had het handig geweest als ze een sleutel meegenomen had, had ik nu tenminste al buiten geweest voor mijn rondje.quote:![]()
Ik zou gewoon gaan, briefje op de deur achterlaten: gesloten tussen zo en zo laat: ben rennen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dan had het handig geweest als ze een sleutel meegenomen had, had ik nu tenminste al buiten geweest voor mijn rondje.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Blijkbaar.quote:Op/11/25#126620989]vrijdag 17 mei 2013 08:43[/url] schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wat dat soort zaken betreft geen geweten
Vraag me dan altijd af waar de mythe vandaan komt dat de mens beschaafd en ontwikkeld is.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Sigaretten halenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwlief is al bijna een uur buiten... Das best lang voor 6KM....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:11 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Vraag me dan altijd af waar de mythe vandaan komt dat de mens beschaafd en ontwikkeld is.
We are just the monkeys that fell out of the treesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:11 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Vraag me dan altijd af waar de mythe vandaan komt dat de mens beschaafd en ontwikkeld is.![]()
![]()
Vanavond lopen![]()
Gelukkig heb ik steeds een huissleutel mee
Ik kijk er naar uit om les 1 te herhalen en durf ervoor wedden dat het beter zal gaan dan woensdag
![]()
Werewolf![]()
Ik heb zin om te gaan lopen, maar mag pas morgen weer van Evy
Toch maar wachten om blessures te voorkomen![]()
![]()
7 km in 55min![]()
En natuurlijk had ik had een sleutel mee en ik moest wel opschieten want om uiterlijk 9.30 moest ik de oudste van school halen en naar een afspraak.
Meteen onder de douche door gerend en in de auto gestapt dus...
Maar dem! Wat liep ik lekker!!!
Kwam m'n trainer onderweg nog tegen die z'n hond aan het uitlaten was... Hij was trots op me
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik zie dat er een aantal van jullie zo'n SPIbelt hebben. Bevalt deze net zo goed als wat ik lees in een review? Ga liever uit van persoonlijke ervaringen. Ik heb nu zo'n armbandje voor de telelfoon, maar erg lekker zit dat niet namelijk.![]()
topdingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef CRX_master het volgende:
Ik zie dat er een aantal van jullie zo'n SPIbelt hebben. Bevalt deze net zo goed als wat ik lees in een review? Ga liever uit van persoonlijke ervaringen. Ik heb nu zo'n armbandje voor de telelfoon, maar erg lekker zit dat niet namelijk.
Netjes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef E.T. het volgende:
7 km in 55min![]()
En natuurlijk had ik had een sleutel mee en ik moest wel opschieten want om uiterlijk 9.30 moest ik de oudste van school halen en naar een afspraak.
Kwam m'n trainer onderweg nog tegen die z'n hond aan het uitlaten was... Hij was trots op me![]()
![]()
![]()
topwijfquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef E.T. het volgende:
7 km in 55min![]()
Kwam m'n trainer onderweg nog tegen die z'n hond aan het uitlaten was... Hij was trots op me
Dat schuift of schudt dus niet onder invloed van het lopen? Want dan zou het ook irritant zijnquote:![]()
![]()
Ik heb er nog niet veel van gemerkt. Sterker nog: regelmatig na een halve marathon kom ik er thuis pas achter dat ik hem nog om heb. Ook al is dat een paar uur laterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:51 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Dat schuift of schudt dus niet onder invloed van het lopen? Want dan zou het ook irritant zijn
Nice, thanks.. maar eens overwegen die ook eens aan te schaffen dan, kan dat irritante armbandje de vuilnisbak inquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet veel van gemerkt. Sterker nog: regelmatig na een halve marathon kom ik er thuis pas achter dat ik hem nog om heb. Ook al is dat een paar uur later![]()
![]()
Heb een hele tijd geprobeerd rond de 8min/km te lopen en later wat sneller. Snelheid komt later wel, eerst maar langere tijden lopen en rustig uitbouwen.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Jij bent goed bezigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef E.T. het volgende:
7 km in 55min![]()
Kwam m'n trainer onderweg nog tegen die z'n hond aan het uitlaten was... Hij was trots op me![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: