abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:36:39 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126577283

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 17-05-2013 08:20:25 ]
F means you're fucked
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:37:32 #2
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126577316
Ik loop dit weekend toch de RoPaRun *O*

Met mijn eigen werk, Team026 :s)
F means you're fucked
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:38:05 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126577342
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
*O*
pi_126577439
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:37 schreef YUR het volgende: [..] Op zich wel. Wat is lang? Ik moet ff in mn achterhoofd houden dat ik het weekend daarop veel ga lopen...
10,15,20km, maakt ook niet heel veel uit. Ff met z'n allen overleggen als er meer meegaan. Streamnl wou misschien ook mee, als tempo goed ligt. Maar voor mij maakt het tempo niet heel veel uit. Gewoon even lekker de natuur in. Misschien daarna nog even wat drinken ofzo :). Maakt mij ook niet heel veel uit waar we het doen. Heb de hele dag de tijd en een auto tot mijn beschikking.
Ik ben ook flexibel :P.

Maar zie nu dat jij de roparun ook gaat rennen, gaat nu niet door dan? Of daarom iets minder km? In ieder geval erg vet! *O*
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:43:02 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126577511
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

10,15,20km, maakt ook niet heel veel uit. Ff met z'n allen overleggen als er meer meegaan. Streamnl wou misschien ook mee, als tempo goed ligt. Maar voor mij maakt het tempo niet heel veel uit. Gewoon even lekker de natuur in. Misschien daarna nog even wat drinken ofzo :). Maakt mij ook niet heel veel uit waar we het doen. Heb de hele dag de tijd en een auto tot mijn beschikking.

Maar zie nu dat jij de roparun ook gaat rennen, gaat nu niet door dan? Of daarom iets minder km? In ieder geval erg vet! *O*
Maandag mag ik weer finishen op de Coolsingel, dus ik sla de LDL ff over ;)
F means you're fucked
pi_126577616
quote:

Cool! Kunnen we twee teams volgen van het weekend!

En:

SPOILER
Zo klein en licht! Op de plaatjes lijkt ie veel groter. Eerste indruk is erg positief. Morgen inlopen!
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_126577628
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik wil ook wel komen, afhankelijk van hoe ver het reizen is en welke afstand op welk tempo (ongeveer) er gelopen wordt.
The sun in your Eyes
pi_126577746
quote:

Leuk :)
Ja doei.
pi_126577817
Cool YUR!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_126577834
quote:

:o Tof!
pi_126577838
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Maandag mag ik weer finishen op de Coolsingel, dus ik sla de LDL ff over ;)
Ohja, dit weekend idd :P en dan moet je volgend weekend ook nog extra kilometers maken? Wordt een druk weekje dan, weer geen 1e plek op endomondo leaderbord voor mij ;).

@Onama, zeg maar wat jij fijn vind. Weet ook niet in welke richting jij woont? Streamnl zat ergens bij eindhoven he? En hoelang wouden jullie allebei, en hoe snel?
pi_126577883
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ohja, dit weekend idd :P en dan moet je volgend weekend ook nog extra kilometers maken? Wordt een druk weekje dan, weer geen 1e plek op endomondo leaderbord voor mij ;).

@Onama, zeg maar wat jij fijn vind. Weet ook niet in welke richting jij woont? Streamnl zat ergens bij eindhoven he? En hoelang wouden jullie allebei, en hoe snel?
Ik woon in Den Bosch. Mijn LDL tempo ligt rond 5:45, maar daar mag best vanaf geweken worden. Afstand was ik zelf rond de 15km aan het denken, niet te veel in ieder geval.
The sun in your Eyes
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:54:57 #13
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126577921
quote:

[..]

Of ik volgend weekend echt de 10 en de halve ga doen...ik vraag het me af nu :P
F means you're fucked
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 12:55:37 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_126577947
Gaaf YUR!! En goed nummer, 026 Arnhem :P
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126577964
Shit ja, ik heb endomondo niet geïnstalleerd maar kan toch moeilijk met m'n tablet hardlopen ;)

Morgenvroeg weer de hort op met les 2 van Evy. Tenzij het stormt hihi.

Ik kijk er al naar uit. Wat ik niet vertelde is dat ik gisteren lekker op het ritme van de muziek liep en op het laatste bijna viel ;)

Wat m'n enkel betreft: gewoon effe naar een sportarts ofzo en misschien wel andere loopschoentjes :@
Werewolf
pi_126578122
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Of ik volgend weekend echt de 10 en de halve ga doen...ik vraag het me af nu :P
Haha dat kan ik geloven. Het scheelt wel met de ropa dat je ook behoorlijk wat rust hebt enzo tussendoor toch? Maar die afstand idd.. Pfff :P. Als je je maar wel heel houdt, want Edinburgh missen zou ook wel erg zonde zijn natuurlijk!
pi_126578240
Ohja, je gaat natuurlijk ook nog Edinburgh lopen :D
pi_126578295
D'oh! Hardloopshirt per ongeluk in de wasdroger gestopt. Gelukkig niet gekrompebn. *zweet wist*
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:08:11 #19
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_126578426
quote:

*O* Stoer! Hoe laat starten jullie? En vanuit Parijs of Hamburg?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_126578475
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:05 schreef mosselmossel het volgende:
D'oh! Hardloopshirt per ongeluk in de wasdroger gestopt. Gelukkig niet gekrompebn. *zweet wist*
Gelukkig zeg. Al een geluk dat het bij mij nooit gaat voorvallen. Ons ma doet mijn was (plaatsgebrek) en hangt hem gewoon buiten of op het wasrek.
Werewolf
pi_126578485
Oh shit, riep ik net nog dat mijn drukke sportschema goed ging, loop ik net van m'n fiets naar het station, krijg ik heel pijnlijke steken in m'n rechter lies. Heel veel moeite gedaan om zonder raar te gaan lopen in de trein te belanden. :'(

Nou heb ik een paar mogelijke oorzaken.
1. Mijn sportschema is toch echt te vol.
2. Ik fietste op een slechte fiets tegen de wind in.
3. Ik heb gister op hakken gelopen.

Morgen dus maar overslaan en na het weekend weer lopen. En heel erg hopen dat de oorzaak 2 of 3 is. Dan kan ik volgende week weer gewoon het schema volgen..
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_126578492
Must....resist.... |:( |:(
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:11:27 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126578545
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:08 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

*O* Stoer! Hoe laat starten jullie? En vanuit Parijs of Hamburg?
We starten om 16.59 uur vanuit Parijs
F means you're fucked
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:11:38 #24
112150 Trebweb
Started running again
pi_126578553
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Muis84 het volgende:
Must....resist.... |:( |:(
Breath slowly ;-)
pi_126578582
RoPaRun.. Ik vind mijn rondje van 2,5km al een prestatie. Vind het zo knap wat sommigen hier lopen.
pi_126578593
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Alvast succes ^O^
Werewolf
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:14:54 #27
112150 Trebweb
Started running again
pi_126578660
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:12 schreef Maariindaa het volgende:
RoPaRun.. Ik vind mijn rondje van 2,5km al een prestatie. Vind het zo knap wat sommigen hier lopen.
Helemaal mee eens, maar als we door blijven trainen gaan we ook vooruit komen!
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:15:26 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126578675
quote:
Al mijn hardloopspul gaat gewoon de droger in. :?
Zo synthetisch als de pest, dat krimpt niet hoor, hooguit zal het smelten. ;)

Hier nog steeds een pijnlijke kuit, dus vandaag ook nogmaar even niet lopen en dan dit weekend maar eens zien...
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:15:45 #29
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126578686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:12 schreef Maariindaa het volgende:
Ik ben ook begonnen met les 1 van Evy :)
F means you're fucked
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:16:24 #30
236410 MaleDuck
pi_126578715
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Ah, ik zie dat jullie 20 min eerder finishen op de Coolsingel, tenminste gepland en lekker tempo voor jou om te lopen denk ik :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_126578787
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben ook begonnen met les 1 van Evy :)
Als ik jouw tijden en afstanden hier voorbij zie komen vind ik dat maar moeilijk te geloven.
Maar er is dus nog hoop voor mij :D
pi_126578818
Nagenoeg iedereen is met Evy of een gelijksoortig schema begonnen :)
Ja doei.
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:20:10 #33
236410 MaleDuck
pi_126578849
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:18 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Als ik jouw tijden en afstanden hier voorbij zie komen vind ik dat maar moeilijk te geloven.
Maar er is dus nog hoop voor mij :D
Tuurlijk, er is altijd hoop :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
Nagenoeg iedereen is met Evy of een gelijksoortig schema begonnen :)
Inderdaad bijna O-) iedereen :X
pi_126578912
Ja, daarom zei ik ook nagenoeg, vooral wijzende op dat iedereen ergens is begonnen met kleinere afstanden.
Ja doei.
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:24:43 #35
236410 MaleDuck
pi_126579031
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, daarom zei ik ook nagenoeg, vooral wijzende op dat iedereen ergens is begonnen met kleinere afstanden.
Das waar, ik begon ook op afgetrapte gympen en liep ook niet meteen 15 km aan een stuk ;)
Wat ben ik toch blij dat ik die hardloopschoenen heb gekocht toen :D

Pff, zit even te kijken hoe snel de snelste teams lopen... Die lopen 15.7 km/u (3:49 min/km) :o
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:26:13 #36
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126579099
quote:
Shirt over je voorhoofd gehaald zodat het beter kon verdampen en het werktte?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_126579109
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:11 schreef Trebweb het volgende:

[..]

Breath slowly ;-)
Ik heb het er serieus moeilijk mee...
pi_126579195
Het ligt aan mij zeg het maar ;)

Anyway, m'n vrudah euh vrijdag zit goed vol maar morgenvroeg eerst les 2.

:O
Werewolf
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:41:41 #39
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_126579712
Jaaaa ik ben ook lid van de Endomondo community geworden. :)

http://www.endomondo.com/workouts/user/10224757

Gebruikte al heel lang Runkeeper, maar steeds meer vrienden stapten over op Endomondo. Ik had alleen geen zin om al mijn activiteiten 1 voor 1 over te zetten. Even ge-googled; en kwam dit super handige tooltje tegen: http://conoroneill.net/a-(...)data-into-endomondo/ .

Alle Runkeeper activiteiten in 1 keer overzetten. Piece of cake!

Belangrijk:
Endomondo will appear to hang when you do the import. Leave it running and then open another browser tab and check your activity history. When it is fully populated with the imported activities, you can then safely close the original browser tab. (het lijkt alsof die niks doet bij het importeren, maar het gebeurt dus wel goed!)
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_126580328
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef yozd het volgende:
Jaaaa ik ben ook lid van de Endomondo community geworden. :)

http://www.endomondo.com/workouts/user/10224757

Gebruikte al heel lang Runkeeper, maar steeds meer vrienden stapten over op Endomondo. Ik had alleen geen zin om al mijn activiteiten 1 voor 1 over te zetten. Even ge-googled; en kwam dit super handige tooltje tegen: http://conoroneill.net/a-(...)data-into-endomondo/ .

Alle Runkeeper activiteiten in 1 keer overzetten. Piece of cake!

Belangrijk:
Endomondo will appear to hang when you do the import. Leave it running and then open another browser tab and check your activity history. When it is fully populated with the imported activities, you can then safely close the original browser tab. (het lijkt alsof die niks doet bij het importeren, maar het gebeurt dus wel goed!)
Oe nice, ga ik toch ook even al mijn historie overzetten. Had alleen deze maand gedaan en vond het wel genoeg :)
pi_126580394
Voor de geïnteresseerden, over de Garmin 610:

SPOILER
Oei, nog een week of twee om te beslissen wat ik doe, en anders meer betalen... ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:28 schreef sararaats het volgende:
Het ligt aan mij zeg het maar ;)

Anyway, m'n vrudah euh vrijdag zit goed vol maar morgenvroeg eerst les 2.

:O
Nee, aan mij. Ik kan het weer niet laten (sorry mensen! :@ :@ ):
* Waarom meldt je je aan voor het Endomondo team als je geen Endomono hebt? En volgens Endomondo heb je toch 1 KM gelopen?
* Je hoeft zelf je was niet te doen, maar toch de hele dag druk met huishouden waardoor je niet kunt lopen?
* Je had toch al goede schoenen? Zonde om dan nieuwe te kopen.

Sorry als ik lomp over kom, maar kan het echt niet meer volgen. :@ Zal er nu over op houden.
pi_126580835
Bij deze meld ik me af bij endomondo :@

:W Maar het hardlopen gaat door, pijn of geen pijn.

Ik wacht gewoon af. Moest ik dan nog last hebben met tape, ga ik toch naar een sportarts :)

De schoenen lopen super maar m'n enkel denk er anders over.
Werewolf
pi_126580941
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:04 schreef sararaats het volgende:
Bij deze meld ik me af bij endomondo :@

:W Maar het hardlopen gaat door, pijn of geen pijn.

Ik wacht gewoon af. Moest ik dan nog last hebben met tape, ga ik toch naar een sportarts :)

De schoenen lopen super maar m'n enkel denk er anders over.
Over een treinrails lopen is het beste wat je als beginnende loper kan doen.
pi_126581016
Nevermind. Ik had dit niet moeten posten. Zeker achteraf gezien. Mijn excuses.

[ Bericht 89% gewijzigd door Onama op 16-05-2013 14:41:01 ]
The sun in your Eyes
pi_126581048
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? :?

Ik heb alleen station Noorderkempen in de buurt ;)
Werewolf
pi_126581228
Nevermind ;)

[ Bericht 86% gewijzigd door Pinnenmutske op 16-05-2013 14:39:38 ]
Werewolf
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:15:24 #47
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126581281
Misschien moeten we ons met z'n allen er gewoon niet druk over maken en net doen alsof je het niet leest. Scheelt een hoop gedoe O+ :Y)

Sara, alle smoesjes en onzin boeit ons gewoon niet. Ga lopen en praat erover, niet over alle crap eromheen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 mei 2013 @ 14:15:56 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126581303
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:15 schreef GotC het volgende:
Misschien moeten we ons met z'n allen er gewoon niet druk over maken en net doen alsof je het niet leest. Scheelt een hoop gedoe O+ :Y)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 mei 2013 @ 14:16:12 #49
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126581315
Iemand nog een suunto kopen?
pi_126581408
Ik wil mijn pakjesmannnn waar blijft hij nou.

Sorry swets :+
pi_126581417
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Valt dit ook niet onder crap eromheen? })
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:18:35 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126581434
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:18 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Valt dit ook niet onder crap eromheen? })
Alleen haar crap hoef ik niet te lezen O+ :D
pi_126581459
Het is rustdag ;)

Dikke doei en morgenvroeg ga ik lekker les 2 lopen *O*
Werewolf
pi_126581497
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:18 schreef GotC het volgende:

[..]

Alleen haar crap hoef ik niet te lezen O+ :D
Mijn eeuwigdurende gezeik over nieuwe schoenen en nieuwe Garmin wel? O-)
Of dat ik boodschappen doen al 3 uur aan het uitstellen ben?
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:20:14 #55
112150 Trebweb
Started running again
pi_126581500
quote:
Ik heb er ook nog 1, met onderwaterfuncties O-)

Ontopic: Suunto is mijn inziens een goed merk, in iedergeval het assortiment duikcomputers!
pi_126581556
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:20 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Sorry, dat was een beetje irritant :P
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:22:24 #57
112150 Trebweb
Started running again
pi_126581602
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het is je vergeven ;) Ik heb net ook de boodschappen uitgesteld door de regen :p
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:22:34 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126581610
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:20 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Schoenen wel (wanneer ga je ze nou kopen?), Garmin soms (doe het of doe het niet), boodschappen nee.
pi_126581724
quote:
12s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Schoenen wel (wanneer ga je ze nou kopen?), Garmin soms (doe het of doe het niet), boodschappen nee.
Jeej (dinsdag!), soms jeej (ja ja, die komt ook volgende week), meh.
pi_126581783
Eerst en vooral sorry dat ik zo dom ben.

Ik heb een handicap waardoor ik klunzig ben in sport (NLD) teveel prikkels krijg waardoor ik blokkeer.

Ik weet wel wat ik moet doen om te lopen maar het plannen is een ramp.

Nogmaals sorry voor het "verpesten van het topic"

Ik wou dat ik zoals jullie was.
Werewolf
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:26:06 #61
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126581790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:24 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Jeej (dinsdag!), soms jeej (ja ja, die komt ook volgende week), meh.
Volgende week gaat echt jouw week worden dan! O+ Tof!
pi_126581893
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:26 schreef GotC het volgende:

[..]

Volgende week gaat echt jouw week worden dan! O+ Tof!
:Y Vakantiecentjes O+
pi_126581924
Morgenmiddag krijg ik mijn kekke roze Forerunner 10 jippie!!!
This whole world is wild at heart and weird on top
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:29:16 #64
236410 MaleDuck
pi_126581957
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

:Y Vakantiecentjes O+
Owja, dat was voor mij ook de druppel die de emmer doet overlopen om nieuwe schoenen te gaan kopen :Y

Alleen dan de vraag, hoe moet ik dat aanpakken...
pi_126582080
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef sararaats het volgende:

Ik heb een handicap waardoor ik klunzig ben in sport (NLD) teveel prikkels krijg waardoor ik blokkeer.

:* lieve sara

Het is ook allemaal niet zo makkelijk, dat hardlopen, en we posten ook nog een snel en enthousiast over allerlei vorderingen (zowel op prestatiegebied als gadgets en dergelijken) en als je dan zo enthousiast bent als jij kan ik me voorstellen dat je denkt 'oh, wat leuk! Misschien kan ik dat ook wel, of misschien kan ik dat ook gebruiken'! Maar probeer ook iets beter tips van mensen te lezen en ook wat minder elke gedachte die in je opkomt te posten ;) dat houdt het topic voor iedereen wat overzichtelijker. En natuurlijk is het ook gewoon een kwestie van DOEN, dat hardlopen, hoe enthousisast of hoe (lichamelijk) beperkt je ook bent: dit blijft een topic voor hardlopers ;)

Dus denk wat langer na voordat je ergens op reageert, neem niet alles letterlijk en focus je eerst op jezelf in plaats van alle dingen die andere mensen doen die al veel langer rennen dan jij en het zal wel goed komen!
Ja doei.
pi_126582090
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef mosselmossel het volgende:
Hmm, dat heb ik Evy toch niet horen zeggen _O-
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:33:08 #67
112150 Trebweb
Started running again
pi_126582137
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef Arquero het volgende:

[..]

Versie 2011, les 0,5 ;-)
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:33:34 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_126582154
quote:

[..]

moet je de mp3 achterstevoren op je draaitafel leggen en dan afspelen :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_126582177
Het belangrijkste is toch dat het startschot gegeven is *O*
Werewolf
pi_126582184
quote:

[..]

De rails misschien niet, maar misschien over die houten balken lopen wel, mooi kleine stapjes, alleen wel oppassen voor treinen. Een trein in je oog overleef je vaak niet.
pi_126582209
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:34 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

De rails misschien niet, maar misschien over die houten balken lopen wel, mooi kleine stapjes, alleen wel oppassen voor treinen. Een trein in je oog overleef je vaak niet.
Zo irritant, een trein in je oog.. En die krijg je er niet makkelijk uit ook..
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:35:34 #72
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126582234
Wanneer je je irriteert aan een poster, dan reageer je toch gewoon niet op zijn/haar posts? Ik vind het zeggen dat het "alleen maar over hardlopen mag gaan en niet de crap eromheen" een beetje meten met 2 maten, want er zijn hier vaste posters die echt niet 24u per dag alleen maar over hardlopen posten.
pi_126582235
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Zo irritant, een trein in je oog.. En die krijg je er niet makkelijk uit ook..
Een trein in je oog kriebelt tenminste niet. Een vliegje wel...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 mei 2013 @ 14:35:46 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126582244
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:33 schreef E.T. het volgende:

[..]

moet je de mp3 achterstevoren op je draaitafel leggen en dan afspelen :Y
Dan hoor ik "Paul is dead, I really miss him"
pi_126582696
:{
Werewolf
pi_126582894
Soms best frustrerend, zo'n rustdag.. Maar als ik nu naar buiten kijk ben ik er niet zo rouwig om :)
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:51:55 #77
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126582941
Dit vind ik dan weer heerlijk hardloopweer. Beetje wind, af en toe een druppeltje regen ... en gaan. Thuis lekker on de douche nadat je uitgezweet bent.... hmmm..... LEKKER!
pi_126583000
Hmm, het is geen druppeltje hier op dit moment.. maar het zou mij ook niet tegenhouden. Heb met -10 en in de sneeuw gelopen vorig jaar, dus wat water kan ook wel :)
pi_126583034
Af en toe een druppeltje? Hier giet het :(

Gelukkig was dit ook m'n rustdag. Straks het weer bekijken voor morgen :)
Werewolf
pi_126583048
SPOILER
pi_126583677
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef sararaats het volgende:

Ik sluit me aan bij motorbloempje. Ik bedoel dit niet verkeerd, en wil ook het topic niet verpesten, maar ik heb het misschien ook wat 'moeilijker' met lopen vanwege MS, en de vermoeidheid die daar vaak bij komt kijken. Ook niet makkelijk soms, en ik hoop maar dat men het me hier vergeeft als ik er wat over zeg. :@ Gewoon gaan lopen, en het met 1 dag tegelijk bekijken. Niet jezelf van tevoren al afschrijven, er zijn er genoeg die dat voor je doen (en daarmee bedoel ik doktoren en het dagelijks leven in het algemeen).

Sorry mensen, zal m'n 'problemen' verder voor me houden. :@
pi_126583916
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Zit qua Garmin in hetzelfde schuitje. ;) Nu nog goedkoper... Maar durf er nu niet meer over te posten. :)
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:15:56 #83
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126583997
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:09 schreef Muis84 het volgende:
maar ik heb het misschien ook wat 'moeilijker' met lopen vanwege MS, en de vermoeidheid die daar
Een vriendin van me heeft dat, kutziekte..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_126584430
quote:
Dat is die watch die zo'n snelle GPS fix heeft omdat er zijn eigen satelliet omheen draait toch?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126584480
Ik heb m'n zus verteld dat ik de lessen van Evy volg en zij zei alle lessen 2 of 3 keer te doen. Dus morgen terug les 1 ;)

De trots druipt er nu wel af bij mij ;)
Werewolf
pi_126584635
quote:
13s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Een vriendin van me heeft dat, kutziekte..
Klopt. Maar sssstttt.... ;)
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:33:59 #87
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126584756
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef AlexN het volgende:
Wanneer je je irriteert aan een poster, dan reageer je toch gewoon niet op zijn/haar posts? Ik vind het zeggen dat het "alleen maar over hardlopen mag gaan en niet de crap eromheen" een beetje meten met 2 maten, want er zijn hier vaste posters die echt niet 24u per dag alleen maar over hardlopen posten.
Ho ho, ik heb niet gezegd dat het alleen maar over hardlopen moet gaan.
Ik ben haar crap oftewel smoesjes ('het regent, het is te warm, straks stormt het') en onzindingen ('mijn mp3 speler is zoek, waar is mijn mp3speler nou, ik heb m gevonden maar hij doet het niet meer, oh nu heb ik er 1 aan de oplader hangen, yay hij is vol') gewoon nogal zat. Uiteraard lees ik eroverheen, maar soms is het beter om de waarheid te zeggen ipv elke keer tot 10 te tellen.

Ik vind het een leuk topic (anders zou ik er niet al 3 jaar meeposten) en laten we het ook vooral zo houden. Dat iemand moeite heeft met hardlopen (bv door medische problemen) is iets héél anders dan het bovenstaande en ik heb alleen maar respect voor mensen die dan juist gaan hardlopen. Dat je dan een keer niet gaat lopen omdat je je niet fit voelt, logisch.

Zo, nu echt genoeg hierover. Ellende allemaal :z
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:47:42 #88
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_126585392
Nou ik ben heel blij dat ik gister ben gaan lopen. De regen komt hier met bakken uit de hemel. Beetje regen houd mij niet tegen maar drijfwater nat aan het einde vd straat gaat mij toch iets te ver.

Nou ben ik vrij flexibel qua tijd maar hoe doen jullie dat?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_126585418
Jaaa het is superhardloopweer vandaag! Niet te warm, beetje regen, lekker veel zuurstof in de lucht. Loving it.
pi_126585459
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Baby_Girl het volgende:
Nou ik ben heel blij dat ik gister ben gaan lopen. De regen komt hier met bakken uit de hemel. Beetje regen houd mij niet tegen maar drijfwater nat aan het einde vd straat gaat mij toch iets te ver.

Maandag na het werk, op woensdagen ben ik vrij dus net wat uit komt en op zaterdag. Dat is in ieder geval de planning.
pi_126585635
quote:

's Avonds en in het weekend. Sommige bikkels lopen 's ochtends vroeg voor het werk.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 mei 2013 @ 15:57:06 #92
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126585829
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:25 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Dat is die watch die zo'n snelle GPS fix heeft omdat er zijn eigen satelliet omheen draait toch?
:D
pi_126585878
quote:

Maandagavond, woensdagavond en of vrijdagavond, of zaterdagochtend. Vind eerlijk gezegd 's ochtends lopen echt het lekkerste, beetje frisser nog, lekker rustig. Heerlijk begin van de dag..
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:00:45 #94
236410 MaleDuck
pi_126585995
Zoals jullie weten loop ik dit weekend mee met de Roparun vanaf Parijs naar Rotterdam. Morgen verzamelen we in Leiden en rijden we met een team van 25 personen naar Parijs. Zaterdag zullen we starten om 18:10 uur en na 43,5 uur zullen we maandag rond kwart voor 2 finishen op de Coolsingel in Rotterdam.
Wil je ons komen aanmoedigen, dan kan je hier zien hoe we ervoor staan en of we een beetje op schema lopen. Ik zal proberen om af en toe wat kreten / foto’s te posten op twitter via #RRteam187. Die je ook op deze pagina kan lezen.
http://www.roparunlive.nl/team187.html

Mocht je het doel van de Roparun nog een warm hart toedragen en geld willen doneren, dan kan dat ook via de bovenstaande link.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:02:34 #95
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126586065
MD kunnen we aan die nummers ook zie wie jij precies bent? of staat dat nog niet vast?.....

Heel veel succes alvast! Lijkt me echt zwaar om te doen, maar zeker een leuke/goede ervaring ^O^
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_126586158
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
Zoals jullie weten loop ik dit weekend mee met de Roparun vanaf Parijs naar Rotterdam. Morgen verzamelen we in Leiden en rijden we met een team van 25 personen naar Parijs. Zaterdag zullen we starten om 18:10 uur en na 43,5 uur zullen we maandag rond kwart voor 2 finishen op de Coolsingel in Rotterdam.
Wil je ons komen aanmoedigen, dan kan je hier zien hoe we ervoor staan en of we een beetje op schema lopen. Ik zal proberen om af en toe wat kreten / foto’s te posten op twitter via #RRteam187. Die je ook op deze pagina kan lezen.

Mocht je het doel van de Roparun nog een warm hart toedragen en geld willen doneren, dan kan dat ook via de bovenstaande link.
Als het lukt kom ik ff kijken in Rotterdam.
Gigantisch veel succes alvast! ^O^
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:05:19 #97
236410 MaleDuck
pi_126586194
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
MD kunnen we aan die nummers ook zie wie jij precies bent? of staat dat nog niet vast?.....

Heel veel succes alvast! Lijkt me echt zwaar om te doen, maar zeker een leuke/goede ervaring ^O^
Ik ben de 5e loper in het rijtje lopers onder het tabje deelnemers, dank je!

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:04 schreef Arquero het volgende:

[..]

Als het lukt kom ik ff kijken in Rotterdam.
Gigantisch veel succes alvast! ^O^
Thnx!
pi_126586226
quote:

Normaal zou het mij niet weerhouden om te gaan lopen, regenlopen is hardcore.
Maar mijn schenen en kuiten zijn ook vandaag nog niet helemaal pijnvrij dus ik grijp vandaag de regen aan als excuus denk ik.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126586412
de bui hangt recht boven m'n hoofd ;)
Werewolf
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:14:32 #100
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126586601
Dames die meedoen aan de Marikenloop....is er nog interesse voor een meet? Hoe laat denken jullie daar te zijn? En gaan jullie mannen/vrienden whatever ook mee?

Ik heb net te horen gekregen dat ik om 11.55uur mag deelnemen aan het onderzoek. Dat duurt ongeveer 10 minuten. Om kwart voor 1 begin de warming-up voor degene van de 5km....Ik weet niet wat dan bijvoorbeeld een fijne tijd is om af te spreken....Maar lijkt me wel heel leuk :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:18:23 #101
112150 Trebweb
Started running again
pi_126586810
quote:

Superveel succes, zal jullie in de gaten houden! :)

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:06 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Normaal zou het mij niet weerhouden om te gaan lopen, regenlopen is hardcore.
Maar mijn schenen en kuiten zijn ook vandaag nog niet helemaal pijnvrij dus ik grijp vandaag de regen aan als excuus denk ik.
No excuses ~O>
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:21:47 #102
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126587008
quote:

Naar buiten lopen, even vloeken en gaan.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:29:03 #103
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126587429
En voor de mensen die toch de RoPa in de gaten houden: Ik loop dus met team 26, Defensie Materieel Organisatie :)

We starten zaterdag rond 5 uur smiddags in Parijs en we verwachten rond half 2 op maandagmiddag weer op de Coolsingel te zijn :P
F means you're fucked
pi_126587435
Wellicht nog interessant voor jullie? Één euro (exclusief verzendkosten) valt nog te overzien.

https://vsdeal.com/
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:30:19 #105
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126587502
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef YUR het volgende:
En voor de mensen die toch de RoPa in de gaten houden: Ik loop dus met team 26, Defensie Materieel Organisatie :)

We starten zaterdag rond 5 uur smiddags in Parijs en we verwachten rond half 2 op maandagmiddag weer op de Coolsingel te zijn :P
Ik ga aan je denken, maar verder volg ik het niet. Succes kerel, maak er een mooi avontuur van!
pi_126587650
quote:

succes ^O^
Werewolf
pi_126588454
_O- Ik ben de hele dag naar klanten geweest, kom terug, het is hier een heel topic verder en wat voor een....
pi_126588550
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:50 schreef CRX_master het volgende:
Soms best frustrerend, zo'n rustdag.. Maar als ik nu naar buiten kijk ben ik er niet zo rouwig om :)
Idem hier! Na die pittige training van dinsdagavond voel ik mijn spieren goed! Vanavond moet ik toch fitness inhalen van toen ik ziek was 2 weken geleden dus toch beweging. Maar gewoon lekker binnen :D

quote:

Heel veel succes en vooral veel plezier!!!

YUR tof dat jij ook gaat lopen (had ik goed gelezen toch? kan het soms niet bijhouden hier ;) )
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dames die meedoen aan de Marikenloop....is er nog interesse voor een meet? Hoe laat denken jullie daar te zijn? En gaan jullie mannen/vrienden whatever ook mee?

Ik heb net te horen gekregen dat ik om 11.55uur mag deelnemen aan het onderzoek. Dat duurt ongeveer 10 minuten. Om kwart voor 1 begin de warming-up voor degene van de 5km....Ik weet niet wat dan bijvoorbeeld een fijne tijd is om af te spreken....Maar lijkt me wel heel leuk :D
Ik woon erg dichtbij dus ik was sowieso van plan om lekker vroeg te gaan. Mijn vriend wil ik eigenlijk wel meenemen want dan kan hij mijn spullen dragen :P Ik PM je even mijn mobiele nummer!
pi_126588561
Als je trouwens even zoekt binnen Fok! zie je ook dat dit niet het eerste topic is waar zo op een bepaald iemand wordt gereageerd.
pi_126588665
quote:

Dat is nog eens een gave run! Hoe gaat dat in zijn werk (met lopers en niet-lopers vervoer)?
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:14:46 #111
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_126589753
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:* lieve sara

Het is ook allemaal niet zo makkelijk, dat hardlopen, en we posten ook nog een snel en enthousiast over allerlei vorderingen (zowel op prestatiegebied als gadgets en dergelijken) en als je dan zo enthousiast bent als jij kan ik me voorstellen dat je denkt 'oh, wat leuk! Misschien kan ik dat ook wel, of misschien kan ik dat ook gebruiken'! Maar probeer ook iets beter tips van mensen te lezen en ook wat minder elke gedachte die in je opkomt te posten ;) dat houdt het topic voor iedereen wat overzichtelijker. En natuurlijk is het ook gewoon een kwestie van DOEN, dat hardlopen, hoe enthousisast of hoe (lichamelijk) beperkt je ook bent: dit blijft een topic voor hardlopers ;)

Dus denk wat langer na voordat je ergens op reageert, neem niet alles letterlijk en focus je eerst op jezelf in plaats van alle dingen die andere mensen doen die al veel langer rennen dan jij en het zal wel goed komen!
^O^
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:15:50 #112
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_126589802
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Wellicht nog interessant voor jullie? Één euro (exclusief verzendkosten) valt nog te overzien.

[ afbeelding ]

Au. Zo'n bidon die lekker in je kruis aan het kloppen is tijdens t lopen. Dat doet alleen na kijken al zeer aan mijn edele delen.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_126590080
quote:

:Y Eindhoven reken ik goed.
Ik doe mee tot max 15 km (Liefst 1 a 2 km korter) en mijn tempo ligt tussen de 5:30 - 5:50.

Vanavond even de agenda van mijn vrouw bekijken wat zij heeft gepland en dan laat ik het definitief weten.
pi_126590292
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:53 schreef Onama het volgende:
Mijn LDL tempo ligt rond 5:45
Oei da's wel snel man, althans voor mij. Ik zat meer aan rond de 6:00 - 6:30 te denken voor ons rondje zondag, dat is iets sneller dan mijn gebruikelijke LDL tempo. Is dat een probleem voor je?

Net even teruggelezen en niet teveel gemist zie ik :P
pi_126590770
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef Frsh het volgende:

[..]

Au. Zo'n bidon die lekker in je kruis aan het kloppen is tijdens t lopen. Dat doet alleen na kijken al zeer aan mijn edele delen.
_O-
pi_126590891
quote:

[ afbeelding ]

Mijn hemel wat lijkt me dat kut ( :') _! ) lopen.
Ja doei.
pi_126590944
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij kan ook op de rug.

Maar jullie hebben me overtuigd dat een een nonding is :D
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 17:50:59 #118
155227 crew  Guppy
dus
pi_126591212
quote:

[ afbeelding ]

Moet dat ding zo?? Ik heb de bidon altijd aan de achterkant :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 17:54:44 #119
155227 crew  Guppy
dus
pi_126591361
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:14 schreef Tyler-Girl het volgende:

Sure! Ik ben er sowieso lang, want ik doe de 5km en m'n moeder de 10km. Dus ik heb sowieso na de 5km tijd om te meeten.
PM of DM maar even voor m'n nummer, lijkt me leuk!

Of Mr. Guppy meekomt weet ik niet. Al die vrouwen :D misschien komt m'n zusje wel mee, maar kan ook zijn dat ze bij mij thuisblijft om te studeren
pi_126591364
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Moet dat ding zo?? Ik heb de bidon altijd aan de achterkant :D
Ik ook ;)
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 17:56:09 #121
155227 crew  Guppy
dus
pi_126591418
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:54 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik ook ;)
Ik ga m straks thuis toch eens aan de voorkant doen. Even checken hoe dat zit :D volgens mij voor geen meter!
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:00:09 #122
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126591572
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ga m straks thuis toch eens aan de voorkant doen. Even checken hoe dat zit :D volgens mij voor geen meter!
Maak er even een filmpje van, een review als het ware :P
pi_126591765
Mijn garmin is eindelijk gearriveerd O+
Wel een natte doos en een chagrijnige bezorger -O- Maar hij hangt nu aan de lader :9

Misschien morgen meteen mee lopen :9
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 18:05:22 #124
155227 crew  Guppy
dus
pi_126591767
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Maak er even een filmpje van, een review als het ware :P
Oh jolly :')
pi_126591815
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:05 schreef Miezziej het volgende:
Mijn garmin is eindelijk gearriveerd O+
Wel een natte doos en een chagrijnige bezorger -O- Maar hij hangt nu aan de lader :9

Misschien morgen meteen mee lopen :9
Klein rondje moet kunnen toch? :P
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:07:38 #126
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126591858
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik zie jou al lopen met een garmin om je pols en de postbezorger erachter.. Mevrouw!! U moet nog tekenen!!!!!!
pi_126591909
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Jaa moet wel lukken! :P
Morgen een toets dus even de frustraties eruit lopen erna haha
pi_126591971
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik zie jou al lopen met een garmin om je pols en de postbezorger erachter.. Mevrouw!! U moet nog tekenen!!!!!!
Haha, ja, dat zou zomaar kunnen. Maar het wordt toch pas volgende week zaterdag dat ik 'm voor het eerst kan gebruiken. Duurt lang.

SPOILER
pi_126592010
@Jero,
Maandag kan ik toch niet.
Maandag gaan we naar Den Bosch genieten van het Jazz festifal!

(En mijn sport spullen mochten niet mee ;) )

Leuk idee maar voor mij word het een andere keer.
pi_126592034
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:27 schreef Levitas het volgende:

[..]

Oei da's wel snel man, althans voor mij. Ik zat meer aan rond de 6:00 - 6:30 te denken voor ons rondje zondag, dat is iets sneller dan mijn gebruikelijke LDL tempo. Is dat een probleem voor je?

Net even teruggelezen en niet teveel gemist zie ik :P
Komt goed, we vinden wel een prettig tempo samen.
The sun in your Eyes
pi_126592509
quote:
17s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:11 schreef streamnl het volgende:
Maandag gaan we naar Den Bosch genieten van het Jazz festifal!
Jazzen in Duketown. Hopen voor jou/jullie dat het wat beter weer wordt, al beloven de voorgaande jaren weinig goeds. Volgens mij is het nog geen één editie helemaal droog gebleven :P

Het ziet er naar uit dat ik vanavond voor de allereerste echte keer (als in, beginnen tot eindigen) in de regen moet lopen. Hardcore!!!11

[spoier]Maar eerst even (een paar uurtjes) zitten aan de opzet van m`n bachelor thesis.[/spoiler]

[ Bericht 5% gewijzigd door Levitas op 16-05-2013 18:40:06 ]
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:40:05 #132
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126593095
Ik was op net het station en kocht geen patatje maar een eierkoek :o

Yur wat tof dat je ook gaat Roparunnen *O*
pi_126593113
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:40 schreef Quoi het volgende:
Zonde. Patat :9~

Nee hoor, trots op je! ;)
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:40:56 #134
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126593140
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Haha, ja, dat zou zomaar kunnen. Maar het wordt toch pas volgende week zaterdag dat ik 'm voor het eerst kan gebruiken. Duurt lang.

SPOILER
SPOILER
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:42:15 #135
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126593192
quote:

Dan had ik de patat gekozen, net zo fout :P
pi_126593298
quote:
Kan je beter friet eten :)
pi_126593323
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:40 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

SPOILER
I know! Nouja, ik sta nu ook niet echt te springen om met nieuwe Garmin te rennen, het is niet dat er nu echt onwijs veel extra functionaliteit op zit t.o.v. de 410. En opties kijken is toch ook al niet zo handig om tijdens het rennen te doen.

quote:

En gisteren al een appel :o
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:56:49 #138
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126593759
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef hatsaflats het volgende:
I know! Nouja, ik sta nu ook niet echt te springen om met nieuwe Garmin te rennen, het is niet dat er nu echt onwijs veel extra functionaliteit op zit t.o.v. de 410. En opties kijken is toch ook al niet zo handig om tijdens het rennen te doen.
Wacht jij maar eens af!
pi_126594025
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Stop nou eens met twijfelen en koop een 610. Alleen de trilfunctie is het extra geld al waard. ;)
pi_126594156
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:25 schreef Levitas het volgende:

[..]

Jazzen in Duketown. Hopen voor jou/jullie dat het wat beter weer wordt, al beloven de voorgaande jaren weinig goeds. Volgens mij is het nog geen één editie helemaal droog gebleven :P

Het ziet er naar uit dat ik vanavond voor de allereerste echte keer (als in, beginnen tot eindigen) in de regen moet lopen. Hardcore!!!11

[spoier]Maar eerst even (een paar uurtjes) zitten aan de opzet van m`n bachelor thesis.[/spoiler]
Wij gaan er elk jaar heen.
Normaal zijn we er dan ook elke dag alleen deze week heb ik storingsdienst... :r
Dus kunnen we pas maandag.

Hoe ging je eerste loop in de regen? Is minder erg dan het lijkt, toch?
pi_126594184
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Stop nou eens met twijfelen en koop een 610. Alleen de trilfunctie is het extra geld al waard. ;)
Ik ben allang al uitgetwijfeld hoor, maar mijn banksaldo is op dit moment ontoereikend :P Woensdag wordt ie besteld, dus als het goed is donderdag in huis :)

En nu maar weer richting baan. Als ik ergens wel een hekel aan heb is het door de regen fietsen. Beetje jammer dat het zo dichtbij is en ik met de auto gaan echt niet voor mezelf kan rechtvaardigen :')
pi_126594202
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

_O- Sorry... :@
pi_126594294
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:06 schreef Muis84 het volgende:

[..]

_O- Sorry... :@
Daar kun je om lachen, maar die trilfunctie is denk ik de meest fijne bijfunctie die er op dat horloge zit. Die piepjes hoor ik echt niet als ik een interval aan het trainen ben :)
pi_126594482
Mijn 410 laat ook niet zo gek lang op zich wachten.
pi_126594534
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef streamnl het volgende:
Is het dit jaar ook op maandag? Dacht alleen vrijdag, zaterdag en zondag eigenlijk..
Even opgezocht en het is idd ook gewoon op maandag. Ik heb niks gezegd
quote:
Ik moet nog gaan. Heb nog wat huishouden schoolwerk te doen, wat ik eigenlijk al teveel heb opgeschoven. Ga over een half uurtje - uurtje. Dan is m`n eten ook goed gezakt :)
pi_126594551
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Daar kun je om lachen, maar die trilfunctie is denk ik de meest fijne bijfunctie die er op dat horloge zit. Die piepjes hoor ik echt niet als ik een interval aan het trainen ben :)
Dat weet ik, maar mijn gedachtengang is meestal niet al te zuiver... Pardon. Ahum. :@
pi_126594765
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:13 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik moet nog gaan. Heb nog wat huishouden schoolwerk te doen, wat ik eigenlijk al teveel heb opgeschoven. Ga over een half uurtje - uurtje. Dan is m`n eten ook goed gezakt :)
I see what you did there!

quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:13 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar mijn gedachtengang is meestal niet al te zuiver... Pardon. Ahum. :@
Of wil je een koekje?
pi_126594891
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:17 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

I see what you did there!

[..]

Of wil je een koekje?
Ik zei al: pardon... :) Let maar niet op mij. :@
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 mei 2013 @ 19:33:11 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126595455
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:05 schreef Miezziej het volgende:

Wel een natte doos en een chagrijnige bezorger
uh... wut?
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:34:12 #150
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126595503
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
uh... wut?
Zwarte porno.

SPOILER
pi_126596097
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:34 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Zwarte porno.

SPOILER
He, ik mag ook niet zo denken hier! :( ;)
pi_126597016
Heb niet echt per se iets tegen regen, maar ben tóch blij dat ik gisteren gerend heb. 't Komt hier nu met stromen recht naar beneden kletteren. Wel gezellig zo, op 't keukendak, dat gekletter O+
Ja doei.
pi_126597162
Ik wilde vandaag gaan lopen zodra het droog was..... maar het werd niet droog.
En dus heb ik maar een rondje in de stromende regen gelopen en wat voor een:

8,5km met een gemiddeld tempo van 5:07/km *O* Dat geeft vertrouwen voor volgende week in Leiden, als ik de 10km onder de 52:30 wil lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/190698830/2436456

Wat is het eigenlijk toch heerlijk om in de regen te lopen :D

Oh, en Muis84: De waterdichte Spibelt is absoluut waterdicht heb ik ontdekt ^O^
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:09:37 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126597468
Zo, thuis! Mijn bibbits zijn binnen w/
SPOILER
pi_126597640
Westmalle :9
Ja doei.
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:13:06 #156
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126597668
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb dat PFPS ook gehad en het hardlopen heeft me enorm geholpen. Sterker nog, totaal geen last meer van. Hoe? Bovenbeenspieren kweken. En dat doe je (mede door) hardlopen. Dus ik zou eigenlijk gewoon zeggen: Blijf doorlopen. Doet het echt pijn? Stop dan. Gaat het over? Doorlopen :)
Ik zie quotes op mijn foon niet en het gaat hier zo snel dat ik 'm gemist had.
Mooi om te horen dat het bij jou juist over ging, dat stelt gerust. Het doet niet zeer hoor, in het ergste geval voelt het alsof het een beetje kietelt onder mijn knieschijf, maar ook dat meestal niet. Eigenlijk heb ik alleen nog pijn als ik op mijn knieen zit.
Deed jij verder nog oefeningen of niet? Ik was ook behandeld voor de heup aan dezelfde kant en denk dat het mede daarvandaan komt en wil die heup eigenlijk wat rekken.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_126597690
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Quoi het volgende:
SPOILER
Hier steeds zitten opscheppen over eierkoeken en appels ipv friet, maar zodra ze thuis is extra caloriënbier ipv een een glaasje water...
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:14:46 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126597766
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:13 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hier steeds zitten opscheppen over eierkoeken en appels ipv friet, maar zodra ze thuis is extra caloriënbier ipv een een glaasje water...
>:) Bier en pasta!

Ik heb het verdiend *)
alles mag trouwens ook als je het niet verdient ;)
pi_126598374
quote:
SPOILER
Ik heb exáct dezelfden. Duurde wel een week voordat ik ze had, net een dag te laat voor de Golden Tenloop.

Ik koos voor wit omdat dat het minste opvalt op je startnummer, maar misschien slaat dat nergens op. Ik ben benieuwd of het handig aan te brengen is, al kan het nooit erger zijn dan het gehannes met speldjes.
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:27:35 #160
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126598471
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:25 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb exáct dezelfden. Duurde wel een week voordat ik ze had, net een dag te laat voor de Golden Tenloop.

Ik koos voor wit omdat dat het minste opvalt op je startnummer, maar misschien slaat dat nergens op. Ik ben benieuwd of het handig aan te brengen is, al kan het nooit erger zijn dan het gehannes met speldjes.
Ik ook :P Snel testen!
pi_126598515
quote:
SPOILER
Nu weet ik waarvoor ze zijn. Het vervangt speldjes voor de startnummer.

Amai m'n euro viel laat :@
Werewolf
pi_126598843
Ik vond mezelf net wel even heel zielig, moest door de stromende regen naar huis fietsen, echt niks was meer droog. En nou mag ik morgen van mezelf niet eens hardlopen omdat ik pijn in m'n lies heb :'(
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:40:42 #163
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126599391
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef Frsh het volgende:

[..]

Ik dacht juist, ideaal voor mannen die een beetje onzeker zijn over het formaat. Broekje eroverheen en je trekt lekker veel bekijks :+
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_126599682
Zeg, wat is dat allemaal hier vandaag? Natte dozen, of mensen een koekje willen en nu weer mannen met hun formaat. Als de lente nou nog in de lucht zat......
pi_126599896
Het lijkt wel herfst :{

Anyway, blame the shoes denk ik. Blijkbaar loop ik teveel op de zijkant van m'n voet. Dat verklaart de pijn.
Werewolf
pi_126600621
quote:

[..]

Wij gaan er elk jaar heen.
Normaal zijn we er dan ook elke dag alleen deze week heb ik storingsdienst... :r

Was jij dat die laatst bij Run2day op de Geldropseweg was geweest? Werd je daar goed geholpen? Voetanalyse?
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:55:44 #167
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126600630
quote:

Ik loop voor ik naar mijn werk ga. En als ik geen zin heb, dan ga ik een dag later. Ik heb me voorgenomen minstens een keer per week te gaan en maximaal om de dag, waarbij iedere keer beter moet gaan dan de keer ervoor. Valt het daarbinnen, dan is het prima. Zo houd ik het voor mezelf leuk. Als het dan een keer hoost of ik heb last van een onderdeel of ik heb een paar drukke dagen achter elkaar (bijvoorbeeld werk en aansluitend vrijwilligerswerk), dan voel ik me daar niet schuldig over.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:53 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

's Avonds en in het weekend. Sommige bikkels lopen 's ochtends vroeg voor het werk.
Jeej! Ik ben een bikkel! ;-)

Maar eerlijkgezegd vind ik het vooral praktisch en makkelijker. Ik heb nogal snel last van lopen met een volle maag, maar na een werkdag lopen zonder eten trek ik ook weer slecht. En het scheelt een extra keer douchen en omkleden. Ik vind het ook makkelijker om mezelf te motiveren, omdat ik 's ochtends nog niet zo moe ben. Ik vind mensen die na het werk lopen eigenlijk juist bikkels.
pi_126602112
HA! Hele tijd regent het, maar ik stap de deur uit en het is gestopt met regenen. Ik kom thuis en enkel vochtig van het zweet. Niks geen regen! :D

8km in 52:19
En daarmee is week 9 van m`n trainingsschema achter de rug. Wat gaat de tijd toch verdomde snel, zeg. Ben nu alweer bijna 3 maanden steevast 3 keer per week aan het lopen! :D

Potver, weer een GPS fuckup tot 1,5km..

[ Bericht 16% gewijzigd door Levitas op 16-05-2013 21:25:01 ]
pi_126602555
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

uh... wut?
De verpakking was nat geregend :+

SPOILER
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:18:20 #170
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_126602605
Even een vraagje. Zal ik in oktober 30km gaan lopen?

Heb net 21km achter de rug, ga in juni nog een keer 21km lopen. Wordt nog wel ff oefenen...

Ik moet t maar doen he? :)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_126602696
Eerst door de schijtregen naar de baan gefietst, toen door de regen rondje gelopen, door de schijtregen weer terug gefietst EN NU IS HET DROOG :( Nah, het was wel te doen, maar het was wel veel regen. Wel grappig, we liepen hetzelfde rondje als wat we tijdens de eerste keer dat ik bij de vereniging meetrainde liepen. Wereld van verschil met toen :D
pi_126603142
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Frsh het volgende:

Heb net 21km achter de rug, ga in juni nog een keer 21km lopen. Wordt nog wel ff oefenen...

Nee joh, gewoon 37km gaan lopen, Saysem en ik zijn daar ook! :D
pi_126603260
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Was jij dat die laatst bij Run2day op de Geldropseweg was geweest? Werd je daar goed geholpen? Voetanalyse?
:Y (een goed geheugen _O_ )
Ik vond hun persoonlijk beter dan Runnerswold in Eindhoven.
Al is Runnerswold ook zeker niet slecht.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 mei 2013 @ 21:25:23 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126603324
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Miezziej het volgende:

[..]

De verpakking was nat geregend :+

SPOILER
ja ja...
pi_126603439
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ja ja...
ssst :7 :9
pi_126603628
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef streamnl het volgende:

[..]

:Y (een goed geheugen _O_ )
Ik vond hun persoonlijk beter dan Runnerswold in Eindhoven.
Al is Runnerswold ook zeker niet slecht.
Als een olifant. Ah, dus je wordt daar goed geholpen. Ga ik daar volgende week ook eens kijken voor nieuwe schoentjes.
pi_126603974
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Als een olifant. Ah, dus je wordt daar goed geholpen. Ga ik daar volgende week ook eens kijken voor nieuwe schoentjes.
Leuk! Ze hebben genoeg keus.
En leuke kleren ;)

Ze hebben een eigen (gratis) parkeerplaats in de straat richting het kanaal.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:07 #178
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126604354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Frsh het volgende:

Waarom niet 21? >:) ;)
pi_126604936
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:46 schreef Onama het volgende:

[..]

Cool! Kunnen we twee teams volgen van het weekend!

En:

SPOILER
Zo klein en licht! Op de plaatjes lijkt ie veel groter. Eerste indruk is erg positief. Morgen inlopen!
Welke is dat Onama, mooi horloge inderdaad :)

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Fijne winkel, ik heb er goede schoentjes gekocht :)
Morgen of overmorgen ga ik daar kijken of ik er Hertzog compressie koussen kan kopen. Heb nog een cadeaubon binnen.

Ik weet trouwens niet meer wie me die tip gaf hier, maar die ben ik eeuwig dankbaar want het lijkt echt te werken O+

quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef sararaats het volgende:
Het lijkt wel herfst :{

Anyway, blame the shoes denk ik. Blijkbaar loop ik teveel op de zijkant van m'n voet. Dat verklaart de pijn.
Ik zeg: afzetten net boven de enkel, ben je van het gezeur af

SPOILER
pi_126605176
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ik weet trouwens niet meer wie me die tip gaf hier, maar die ben ik eeuwig dankbaar want het lijkt echt te werken O+

[..]

Ik zeg: afzetten net boven de enkel, ben je van het gezeur af

SPOILER

En dat zou ik geweest kunnen zijn :). Heb er zelf ook erg veel aan gehad inderdaad, loop nu eigenlijk nooit meer zonder. Heb nu kousen en tubes, voor in de FiveFingers.
pi_126605353
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Nirak het volgende:

[..]

Welke is dat Onama, mooi horloge inderdaad :)
Forerunner 10. Heel basic, doet afstand, tijd en tempo. Er zijn ook leuke vrouwenmodellen. Lekker licht en klein ook.

http://sites.garmin.com/forerunner10/
The sun in your Eyes
pi_126605368
Vanmiddag nog even de stad in geweest voor een korte hardloopbroek. Runnersworld had niet wat ik zocht, Perry Sport ook niet. danmaar online bestellen. Asics 2-in-1 broek van Asics besteld, zaterdag wordt ie geleverd. Die gaan we maandag eens uitproberen..
pi_126605553
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

En dat zou ik geweest kunnen zijn :). Heb er zelf ook erg veel aan gehad inderdaad, loop nu eigenlijk nooit meer zonder. Heb nu kousen en tubes, voor in de FiveFingers.
:D mijn dank is groot :)

Weg is het nog steeds niet. Maar heb laatst 2 trainingen zonder gedaan en het werd erger. En nu na 2 training met gaat het meteen weer beter :) En dat net die van de lidl nota bene :) Maar daarvan zit de voet te los en de kuit net te strak eigenlijk. En daardoor krijg ik een blaar op mn voet. Dus toch maar voor het echte werk nu ik weet dat het werkt voor mij :)
pi_126605604
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef Onama het volgende:

[..]

Forerunner 10. Heel basic, doet afstand, tijd en tempo. Er zijn ook leuke vrouwenmodellen. Lekker licht en klein ook.

Ik krijg dezelfde morgen!!! ( in het roze dan)
pi_126605606
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:03 schreef GlenHighland het volgende:

Top! ^O^ Heb hem vandaag ontvangen, dus maar eens kijken of het wat is.
pi_126605787
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik heb een grove structuur, dus man/vrouw maakt me nooit zoveel uit, maar hou van wat anders dan kleurtjes :)

Denk dat ik toch voor de aanbieding van de 610 ga en dan de special edition :)
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 21:51:14 #187
155227 crew  Guppy
dus
pi_126605895
quote:
SPOILER
Oh leuk!! Ik heb de roze :9
pi_126605964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef CRX_master het volgende:
Vanmiddag nog even de stad in geweest voor een korte hardloopbroek. Runnersworld had niet wat ik zocht, Perry Sport ook niet. danmaar online bestellen. Asics 2-in-1 broek van Asics besteld, zaterdag wordt ie geleverd. Die gaan we maandag eens uitproberen..
Zo'n 2 in 1 is onderbroek en loopbroek in één?
Hoe doen de dames dat hier? Ik zit nml nogal eens te klooien dat m'n onderbroek niet lekker zit.... Als je begrijpt wat ik bedoel ;)
pi_126606186
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:51 schreef Nirak het volgende:

[..]

Hoe doen de dames dat hier? Ik zit nml nogal eens te klooien dat m'n onderbroek niet lekker zit.... Als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Mijn lekkerste onderbroek komt notabene van de Lidl, De vorige keer verkochten ze die samen met de renkleding, spijt dat ik er niet meer gekocht heb. Nu is het snel wassen en de keer erna weer aan. lekker strak boxermodel, gewoon zwart, niet echt charmant maar hij zit lekker!!!! Wil er nog wel eentje bij die zo ongeveer hetzelfde is
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 21:55:40 #190
155227 crew  Guppy
dus
pi_126606299
Ik was net in de stad, en ik heb bij de McDonalds gegeten |:( |:( |:( Zo dom!! Maar het was wel lekker :@
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:56:52 #191
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126606438
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 21:58:55 #192
155227 crew  Guppy
dus
pi_126606650
Da's echt (nog?) niet voor mij weggelegd hoor, de bunhugger :D moest ik de buitenwereld maar niet aandoen
pi_126606809
quote:
Jaja, meneer lang-lang.
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:01:59 #194
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126606958
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:00 schreef hatsaflats het volgende:
Jaja, meneer lang-lang.
Ik heb dan ook geen last van m'n ondergoed die op tactische plaatsen gaat schuren.
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:02:00 #195
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126606960
Bunhuggers :{ Ik maak me dan zorgen om de foto's :X
pi_126607171
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ik heb een grove structuur, dus man/vrouw maakt me nooit zoveel uit, maar hou van wat anders dan kleurtjes :)

Denk dat ik toch voor de aanbieding van de 610 ga en dan de special edition :)
Ik ben jaloers! ;)
pi_126607303
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:03 schreef GlenHighland het volgende:
Ik wilde vandaag gaan lopen zodra het droog was..... maar het werd niet droog.
En dus heb ik maar een rondje in de stromende regen gelopen en wat voor een:

8,5km met een gemiddeld tempo van 5:07/km *O* Dat geeft vertrouwen voor volgende week in Leiden, als ik de 10km onder de 52:30 wil lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/190698830/2436456

Wat is het eigenlijk toch heerlijk om in de regen te lopen :D

Beste Jero_nimo
Bedankt voor uw bestelling bij Spibelt. :D

Heb hem ook meteen maar besteld, de waterdichte. Lijkt me wel zo veilig voor mijn telefoon. Die wil ik op de langere loopjes het liefste wel meenemen.
En goed bezig met je training! Door de regen loopt het altijd wel best lekker inderdaad, lekker veel zuurstof zoals hats al zei. Die wedstrijd moet wel goedkomen! :)
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:05:52 #199
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126607319
Mietjes, allemaal!
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:07:28 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126607490
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:05 schreef slacker_nl het volgende:
Mietjes, allemaal!
We wachten op een demo van jou. Als één schaap over de dam is....
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:08:22 #201
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126607560
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef Quoi het volgende:
We wachten op een demo van jou. Als één schaap over de dam is....
In november.. (hoop ik).
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:09:14 #202
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126607635
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:08 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

In november.. (hoop ik).
Ik noteer het in mijn agenda w/
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:09:58 #203
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126607699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jij noteert me teveel.
pi_126607717
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef Quoi het volgende:

[..]

Goed idee!
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:11:25 #205
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126607841
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Jij noteert me teveel.
Alleen de belangrijke dingen :P
pi_126608159
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:08 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

In november.. (hoop ik).
Maar november? En BtB dan?
pi_126608177
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef Quoi het volgende:
Bunhuggers :{ Ik maak me dan zorgen om de foto's :X
+1

Daarbij bedoelde ik niet om in mijn ondergoed te lopen, maar wat je eronder draagt wat niet verplaatst? ;)
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:15:30 #208
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126608265
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Aruba.. hardlopen in de tropen.. yay voor vakantie enzo?
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 22:16:34 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_126608381
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

BtB is toch in september?
pi_126608394
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Aruba.. hardlopen in de tropen.. yay voor vakantie enzo?
Demonstratie vanuit Aruba? Live willen we, live! En nee, wij komen niet naar Aruba.
pi_126608485
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

BtB is toch in september?
Ja, dus ik verwacht een demo in september bij de BtB, niet in november als ie op Aruba zit.
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:19:05 #212
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126608664
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, dus ik verwacht een demo in september bij de BtB, niet in november als ie op Aruba zit.
Het stond al genoteerd, puh!
pi_126608805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Het stond al genoteerd, puh!
Digitaal, makkelijk aan te passen :6
pi_126608919
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef Nirak het volgende:

[..]

+1

Daarbij bedoelde ik niet om in mijn ondergoed te lopen, maar wat je eronder draagt wat niet verplaatst? ;)
Ik heb van die seamless strings en boxers van Sloggi. Iets met 'invisible'. Prima!
^O^

En ja, dit is hardloopgerelateerd... :)
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:23:30 #215
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126609156
Tijdens BtB.. jullie denken dat het dan volop zomer is enzo. 30 graden in de schaduw, geen spatje regen. Dat was vorig jaar misschien zo, maar dit jaar echt niet.
pi_126609181
Slacker in een bunhugger ook! :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 mei 2013 @ 22:25:33 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126609343
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef CRX_master het volgende:
2-in-1 roeleert grote tijd.

Ow hier zijn vandaag ook 2 sets bibbits binnen gekomen. We kunnen wedstrijdjes lopen :)
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:25:42 #218
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126609357
hey bunhuggers, kan dit niet in een spoiler NSFW?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_126609547
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:23 schreef hatsaflats het volgende:
Slacker in een bunhugger ook! :D
Ik weet het, november was het toch? ;)
pi_126609652
quote:

[..]

Is een strakke broek binnen in een los zittende sportbroek. Hoop daaarmee het irritante omhoog kruipen van de boxershort te voorkomen :)
pi_126609720
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
hey bunhuggers, kan dit niet in een spoiler NSFW?
Ja sorry! :') te veel info ...
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:30:21 #222
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126609793
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Is een strakke broek binnen in een los zittende sportbroek. Hoop daaarmee het irritante omhoog kruipen van de boxershort te voorkomen :)
commando my friends, commando FTW
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:31:48 #223
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126609903
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

commando my friends, commando FTW
pi_126610178
Krijg het mobiel niet voor elkaar, maar In Friends zit ook een stukje over Joey en Rachel die 'commando' gaan... _O- Ik kan de video alleen niet plaatsen.
pi_126610268
@Nirak: :*
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:41:32 #226
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126610623
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:29 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ja sorry! :') te veel info ...
gelukkig is mijn kantoorgenoot ook een hardloper dus hij is wel wat gewend ;)
pi_126610657
Dat filmpje :')
pi_126610742
Ik draag meestal de naadloze boxershortjes van Hema tijdens het sporten O+
pi_126613315
Boxershorts van de Action zijn top voor het hardlopen
pi_126613684
Gelukkig nooit last eigenlijk van ondergoed dat een eigen leven gaat leiden.
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:38:26 #231
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_126615185
Als ik mijn Runkeeper activities overzet naar Endomondo dan zijn mijn gerende afstanden bij Endomondo systematisch hoger. Het scheelt niet heel veel. Mijn totaal van 237 activiteiten wordt op Runkeeper weergegeven als 1638 km en op Endomondo als 1641.59 km.

Hoe kan dat?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:39:32 #232
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126615255
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef yozd het volgende:
Als ik mijn Runkeeper activities overzet naar Endomondo dan zijn mijn gerende afstanden bij Endomondo systematisch hoger. Het scheelt niet heel veel. Mijn totaal van 237 activiteiten wordt op Runkeeper weergegeven als 1638 km en op Endomondo als 1641.59 km.

Hoe kan dat?
RK is bagger met afstanden. Al jaren.
Als je dezelfde workouts in Garmin zou uploaden heb je dezelfde cijfers als bij Endo.
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:41:32 #233
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_126615376
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef slacker_nl het volgende:

RK is bagger met afstanden. Al jaren.
Als je dezelfde workouts in Garmin zou uploaden heb je dezelfde cijfers als bij Endo.
Wel vreemd. Want die activiteiten komen van Runkeeper. Gaan beide sites anders om met zo'n GPX bestand?

-edit-

Extra reden dus voor mij om naar Endomondo te gaan! :)
pi_126615702
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef Piethur het volgende:
Boxershorts van de Action zijn top voor het hardlopen
Is waar :Y
Werewolf
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:49:17 #235
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126615860
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef yozd het volgende:

[..]

Wel vreemd. Want die activiteiten komen van Runkeeper. Gaan beide sites anders om met zo'n GPX bestand?

-edit-

Extra reden dus voor mij om naar Endomondo te gaan! :)
Jep, of ze berekenen de punten net wat anders.. Ik ken helaas te weinig van het gpx formaat om zinnige dingen erover te zeggen.
pi_126616100
Ik ben nog niet zo flexibel :')

Maar ik kan al wel 5 km lopen en dat is een hele verbetering ^O^

We gaan vooruit ! nu nog tempo erin zonder terugval langzaam opbouwen dus.

Geen belgische deerne maar metal dat loopt beter (8>
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_126616234
LOl @ betekenis deerne _O-

DEERNE
1) Beroep 2) Jonge dochter 3) Jongedochter 4) Jong meisje 5) Juffrouw 6) Loszinnige stoeipoes 7) Meisje van lichte zeden 8) Meisje 9) Meisje van lichte zeden (crypt.) 10) Ongehuwde 11) Onfatsoenlijk vrouwspersoon 12) Ontuchtige vrouw 13) Persoonsbenaming 14) Struimeid 15) Vrouwspersoon
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/DEERNE/1

deerne
jonge vrouw, in de regel uit een volks milieu
Gevonden op http://anw.inl.nl/article/deerne

:+
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 02:09:00 #238
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_126619514
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was net in de stad, en ik heb bij de McDonalds gegeten |:( |:( |:( Zo dom!! Maar het was wel lekker :@
Zeker stom!
Volgende keer naar KFC gaan _O_
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 03:51:45 #239
155227 crew  Guppy
dus
pi_126619787
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:09 schreef Zelus het volgende:

[..]

Zeker stom!
Nee, volgende keer gewoon een echt restaurant uitzoeken in plaats van fast food meuk :Y
  vrijdag 17 mei 2013 @ 06:23:39 #240
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126619940
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:09 schreef Zelus het volgende:

[..]

^O^
pi_126619949
Binnenkant rechterscheenbeen bij aanhechting kuitspier.. nog steeds lichtelijk auw :{
Leuk dat stoppen met roken, kan je een hoger tempo over een langere afstand aanhouden. en jezelf daarmee een blessure oplopen :')

Dag 4 rust dan maar.
Aankomend weekend rustig proberen wat te lopen. Als dat goed gaat komende week ook nog 1x lopen en volgend weekend de wedstrijdloop.
Daarna zie ik wel hoeveel rust ik nog moet nemen.
pi_126620158
http://www.roparunlive.nl/ is nu live.
Nu kunnen wij onze toppers in de gaten houden en wat meer info over hun teams lezen *O* *O*
  vrijdag 17 mei 2013 @ 07:29:05 #243
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126620206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 07:20 schreef streamnl het volgende:
http://www.roparunlive.nl/ is nu live.
Nu kunnen wij onze toppers in de gaten houden en wat meer info over hun teams lezen *O* *O*
Ik zie dat eventuele tweets ook daar doorkomen...ik zal eens kijken of ik mn twitteraccount weer kan reanimeren en mn tweets kan voorzien van #RRteam26 *O*
F means you're fucked
  vrijdag 17 mei 2013 @ 07:34:52 #244
92409 Twinky
Little star.
pi_126620234
quote:

[..]

ik heb dus pas deze gekocht, nu nog maar 1x in gerend maar het is alsof hemel om je billen zit. Ziet er supersexy uit (ja echt), je ziet helemaal niks doorschijnen/naden/vetbobbels/cameltoe. En heerlijk licht!
pi_126620237
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 07:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik zie dat eventuele tweets ook daar doorkomen...ik zal eens kijken of ik mn twitteraccount weer kan reanimeren en mn tweets kan voorzien van #RRteam26 *O*
Leuk!

Dan zal ik ook mijn Twitter account reanimeren en alleen jou en MD gaan volgen.
pi_126620316
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 07:34 schreef Twinky het volgende:

[..]

ik heb dus pas deze gekocht, nu nog maar 1x in gerend maar het is alsof hemel om je billen zit. Ziet er supersexy uit (ja echt), je ziet helemaal niks doorschijnen/naden/vetbobbels/cameltoe. En heerlijk licht!
3,5" is toch best kort? Al lijkt het mee te vallen in het filmpje...

Wat duren 2 rustdagen lang trouwens...:(

Misschien toch maar vandaag lopen en dan zondag en maandag voor een keertje twee keer achter elkaar om het schema weer normaal te krijgen.. :)
pi_126620325
quote:

[..]

Daar heb ik er ook 2 van, zitten heerlijk. Bij mij is die binnenbroek korter dan de buitenbroek.
pi_126620364
Ligt het eraan dat ik nu weer mobiel ben of is roparun.nl weer offline?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 07:53:29 #249
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126620366
Gisteren trouwens een mooi New Balance jasje gekregen bij (en van) de Hardloopwinkel. Ging er naartoe om een extra waterdicht jasje te kopen, want met een natte en koude RoPa voor de boeg is 1 jasje niet voldoende.

Hij had niets meer te koop, maar hij vond dit jasje (met Hardloopwinkel logo op de borst en rug) nog in het magazijn.

Dikke prima! ^O^
F means you're fucked
  vrijdag 17 mei 2013 @ 07:53:49 #250
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126620371
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 07:53 schreef streamnl het volgende:
Ligt het eraan dat ik nu weer mobiel ben of is roparun.nl weer offline?
Werkt prima!
F means you're fucked
pi_126620431
Stoer 2 roparunners om te volgen !

Ik ga over een half uurtje m'n nieuwe schoenen uitlaten :-)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:00:46 #252
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126620449
YUR misschien heb ik het gemist, maar hoe kan het dat je ineens mee kunt doen? Is er iemand uitgevallen met een blessure oid?

En dan de grootste dummy vraag: weet je nu van tevoren al precies welke stukken en hoelang je gaat lopen? ):O
pi_126620454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:00 schreef Quoi het volgende:

En dan de grootste dummy vraag: weet je nu van tevoren al precies welke stukken en hoelang je gaat lopen? ):O
Ben ik ook wel benieuwd naar... :Y
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:03:13 #254
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126620477
Ohja, voor de beeldvorming een klein inzicht in de samenstelling van mijn Ropa-team en in grote lijnen de plannen:

Ons team bestaat uit:

8 lopers
4 fietsers
6 chauffeurs
3 masseurs
3 cateraars
1 verbouwde oude stadsbus
2 9-persoonbusjes
een aantal fietsen

Onderweg is het team opgedeeld in 3-en:

2 lopersteams, beide bestaand uit:
4 lopers
4 fietsers
2 chauffeurs
1 9-persoons busje
een aantal fietsen

1 centraal team, bestaand uit:
2 chauffeurs
3 masseurs
3 cateraars
de verbouwde stadsbus

De estafette-opbouw is ongeveer zo:

Team A start in Parijs. Loopt 50km, opgedeeld in stukjes van ongeveer 1,5km per loper. Dus na 1,5km tikt de loper de volgende loper aan, stapt in het busje en rijdt mee naar het volgende wisselpunt.
Na die 50km tikt team A af aan team B, die al direct naar dat wisselpunt is gereden en in de oude stadsbus heeft gerust, gemasseerd en gegeten.
Team B doet ook weer een stuk van ongeveer 50 kilometer. Team A rijdt samen met de stadsbus naar het volgende teamwisselpunt, en heeft dus ook weer een uur of 4,5 de tijd om te vervoeren, rusten, eten en masseren.

Iedere loper heeft een fietser voor en een fietser achter zich, voor navigatie en veiligheid.

En zo gaan we dus van Parijs naar Rotterdam :)
F means you're fucked
pi_126620486
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 07:53 schreef YUR het volgende:

[..]

Werkt prima!
Apart.
Ik zie op mijn GSM dit als ik naar die site ga.
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 08:03:55 #256
155227 crew  Guppy
dus
pi_126620488
En meld je Twitter hier even :) kan ik je volgen (per DM is ook goed)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:04:03 #257
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126620491
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:00 schreef Quoi het volgende:
YUR misschien heb ik het gemist, maar hoe kan het dat je ineens mee kunt doen? Is er iemand uitgevallen met een blessure oid?

De teamcaptain is geblesseerd afgevallen gisteren...

En zie verder mijn vorige post :)
F means you're fucked
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:06:42 #258
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126620527
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
En meld je Twitter hier even :) kan ik je volgen (per DM is ook goed)
Zie: http://www.roparunlive.nl/team26.html

SPOILER
F means you're fucked
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:14:02 #259
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126620607
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:04 schreef YUR het volgende:

[..]

De teamcaptain is geblesseerd afgevallen gisteren...

En zie verder mijn vorige post :)
^O^
Wat een domper voor die teamcaptain...

Ik was al ff aan het rekenen geslagen, maar feit is: veel km's :o _O_
Nu nog ff Maleduck z'n team retrieven endsn hebben we lekker wat te doen dit weekend!
pi_126620619
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:06 schreef YUR het volgende:

[..]

SPOILER
Mag dit tijdelijk in de OP? Ik vind het eigenlijk wel een heldendaad die genoemd mag worden!
pi_126620642
quote:

[..]

Ik zou het wel fijn vinden als het binnenbroekje korter was dan het buitenbroekje.
Ik heb zo'n kort broekje van H&M, met boxertje van de hema eronder ook dikke prima ^O^

Roparunners, veel succes en plezier! *O* *O*
pi_126620653
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:06 schreef YUR het volgende:

[..]

SPOILER
Heb je er bezwaar tegen als ik je ook volg? :)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:21:42 #263
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126620673
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Mag dit tijdelijk in de OP? Ik vind het eigenlijk wel een heldendaad die genoemd mag worden!
Ik heb de teamlinks toegevoegd aan de Wie loopt waar- lijst
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:19 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet!
F means you're fucked
pi_126620689
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:19 schreef Muis84 het volgende:

[..]

LOL, it's twitter. Daar is het de bedoeling dat je volgt ;)
pi_126620693
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Geen belgische deerne maar metal dat loopt beter (8>
Zeker weten _O_
En mooi dat het weer de goede kant op gaat *G*
pi_126620762
Mogguh allemaal.. de dag van les 15 voor mij.. whoei :)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:33:13 #267
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126620816
Beide roparunners,veel plezier en zet hem op!bon voyage!
pi_126620844
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:29 schreef CRX_master het volgende:
Mogguh allemaal.. de dag van les 15 voor mij.. whoei :)
Succes! ^O^
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:37:11 #269
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126620878
quote:
[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/ischreef Zelus het volgende:[/b]

[..]

Zeker stom!
Plofkip met bakjes van tropisch regenwoud :-(
Ik snap echt niet dat daar nog mensen eten.
pi_126620883
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:23 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

LOL, it's twitter. Daar is het de bedoeling dat je volgt ;)
Tja, je weet het maar nooit he?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:43:22 #271
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126620989
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:37 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

gelukkig heb ik wat dat soort zaken betreft geen geweten
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:44:18 #272
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126621002
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik ook niet. Als het maar een beetje smaakt :P
F means you're fucked
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:47:25 #273
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126621048
quote:

[..]

Hoe zij kip paneren, het lukt mij niet zo hoor..
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:47:47 #274
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126621053
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:47 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Hoe zij kip paneren, het lukt mij niet zo hoor..
Met plofpaneer!
F means you're fucked
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:48:33 #275
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126621064
Morgen sinds 5 weken weer tijd voor een zaterdagmiddag clubrun *O*
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 08:55:11 #276
155227 crew  Guppy
dus
pi_126621165
quote:

[..]

Ik eet daar ook niet. En eigenlijk moet ik McDonald's ook niet doen. Maar ik was zwak gisteren :@
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 mei 2013 @ 09:01:08 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126621256
Vrouwlief is al bijna een uur buiten... Das best lang voor 6KM....
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:01:53 #278
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126621270
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Die gaat gewoon voor de 10 ^O^
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 mei 2013 @ 09:04:08 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126621303
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Die gaat gewoon voor de 10 ^O^
dan had het handig geweest als ze een sleutel meegenomen had, had ik nu tenminste al buiten geweest voor mijn rondje.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:10:46 #280
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126621425
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

dan had het handig geweest als ze een sleutel meegenomen had, had ik nu tenminste al buiten geweest voor mijn rondje.
Ik zou gewoon gaan, briefje op de deur achterlaten: gesloten tussen zo en zo laat: ben rennen.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:11:53 #281
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126621445
quote:
1s.gif Op/11/25#126620989]vrijdag 17 mei 2013 08:43[/url] schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Blijkbaar.
Vraag me dan altijd af waar de mythe vandaan komt dat de mens beschaafd en ontwikkeld is.
pi_126621476
Als student mis ik de goedkope plofkip wel ^O^
Ja doei.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:14:44 #283
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126621512
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Sigaretten halen :7
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:15:07 #284
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126621523
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:11 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Blijkbaar.
Vraag me dan altijd af waar de mythe vandaan komt dat de mens beschaafd en ontwikkeld is.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:18:41 #285
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126621593
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:14 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sigaretten halen :7
En het hele pakje oproken :7
F means you're fucked
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:23:19 #286
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126621697
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:11 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Blijkbaar.
We are just the monkeys that fell out of the trees :Y
pi_126621804
Vanavond lopen *O*

Gelukkig heb ik steeds een huissleutel mee ;)

Ik kijk er naar uit om les 1 te herhalen en durf ervoor wedden dat het beter zal gaan dan woensdag ;)

*O* :W
Werewolf
pi_126622201
:X
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:47:06 #289
112150 Trebweb
Started running again
pi_126622260
Ik heb zin om te gaan lopen, maar mag pas morgen weer van Evy :(

Toch maar wachten om blessures te voorkomen ;)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:48:16 #290
3011 E.T.
pi_126622285
7 km in 55min *O*
En natuurlijk had ik had een sleutel mee en ik moest wel opschieten want om uiterlijk 9.30 moest ik de oudste van school halen en naar een afspraak.

Meteen onder de douche door gerend en in de auto gestapt dus...

Maar dem! Wat liep ik lekker!!!
Kwam m'n trainer onderweg nog tegen die z'n hond aan het uitlaten was... Hij was trots op me *)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_126622299
Ik zie dat er een aantal van jullie zo'n SPIbelt hebben. Bevalt deze net zo goed als wat ik lees in een review? Ga liever uit van persoonlijke ervaringen. Ik heb nu zo'n armbandje voor de telelfoon, maar erg lekker zit dat niet namelijk.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:50:02 #292
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126622333
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef CRX_master het volgende:
Ik zie dat er een aantal van jullie zo'n SPIbelt hebben. Bevalt deze net zo goed als wat ik lees in een review? Ga liever uit van persoonlijke ervaringen. Ik heb nu zo'n armbandje voor de telelfoon, maar erg lekker zit dat niet namelijk.
topding :Y
F means you're fucked
pi_126622334
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:44 schreef Muis84 het volgende:
:X
pi_126622354
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef E.T. het volgende:
7 km in 55min *O*
En natuurlijk had ik had een sleutel mee en ik moest wel opschieten want om uiterlijk 9.30 moest ik de oudste van school halen en naar een afspraak.

Kwam m'n trainer onderweg nog tegen die z'n hond aan het uitlaten was... Hij was trots op me *)
Netjes! ^O^ *O*
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:50:59 #295
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126622357
quote:
7 km in 55min *O*

topwijf :Y
F means you're fucked
pi_126622362
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:50 schreef YUR het volgende:

[..]

topding :Y
Dat schuift of schudt dus niet onder invloed van het lopen? Want dan zou het ook irritant zijn :)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:52:21 #297
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126622392
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:51 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Dat schuift of schudt dus niet onder invloed van het lopen? Want dan zou het ook irritant zijn :)
Ik heb er nog niet veel van gemerkt. Sterker nog: regelmatig na een halve marathon kom ik er thuis pas achter dat ik hem nog om heb. Ook al is dat een paar uur later :D
F means you're fucked
pi_126622425
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb er nog niet veel van gemerkt. Sterker nog: regelmatig na een halve marathon kom ik er thuis pas achter dat ik hem nog om heb. Ook al is dat een paar uur later :D
Nice, thanks.. maar eens overwegen die ook eens aan te schaffen dan, kan dat irritante armbandje de vuilnisbak in :)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:56:18 #299
3011 E.T.
pi_126622493
Heb een hele tijd geprobeerd rond de 8min/km te lopen en later wat sneller. Snelheid komt later wel, eerst maar langere tijden lopen en rustig uitbouwen.
pi_126622503
Goed bezig E.T.!
Ja doei.
pi_126622506
quote:
7 km in 55min *O*

Jij bent goed bezig *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')