Eerlijk gezegd vind ik Jennifer (of Jenni/Jenny) totaal niet ghetto. Ik ken onwijs veel blanke meisjes die zou heten, ook op de Uni.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:55 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik vind dat je met een naam een kind ook een 'wens' meegeeft... klinkt misschien wat zweverigmaar ik denk dat je als ouder andere verwachtingen hebt van een Roderick-Jan dan van een D'Shontay.
Maarreh... wat dacht je van Jennifer? Beroemde naamgenoot J-Lo komt uit the Bronx, hoe ghetto wil je het hebben, en mocht het een blond hockeymeisje woren, dan klinkt het ook als Jennifurrrrrrrr heel passend.
Ja, maar ik gniffel dan weer als ik hoor dat mensen hun kind Diederick-Jan Jollem van Walraven noemen..quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wil je je kind nou echt opschepen met een ghettonaam?![]()
Je kunt het zelf wel heul artistiekerig vinden, het overgrote deel van de mensen zal toch stiekem achter hun hand gniffelen.
Mayaquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben blank geboren, witblond blauwe ogen tot 5 maanden oud. Nu is mijn haar zwart, ben ik lichtgetint met donkergroene ogen.
+1; Jennie overigens nog veel meer; vooral in de categorie 50-70quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik Jennifer (of Jenni/Jenny) totaal niet ghetto. Ik ken onwijs veel blanke meisjes die zou heten, ook op de Uni.
Wat is jouw naam dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn naam kent iedereen maar toch wordt hij bijna nooit gegeven. Hij komt ook nooit hier in de namenlijstjes voor.
Arlemia op zijn Nederlands vind ik nog wel mooi.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, maar ik gniffel dan weer als ik hoor dat mensen hun kind Diederick-Jan Jollem van Walraven noemen..
Ik denk dat iedereen zijn eigen smaak heeft. Alleen zijn die van mijn vriend en ik wat moeilijker te verenigen helaas...
Harlemonia moet trouwens Harlemia zijnOf misschien zelfs Arlemia
Kee is een degelijke Oudhollandse naam. Net als Mie, liefkozend Mietje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:02 schreef Pvoesss het volgende:
Maar Kee als echte naam dan weer niet.
Als roepnaam kwam het wel meer voor maar Kee zelf niet echt.
Arlemia ziet er aanzienlijk beter uit dan Harlemonia, al valt er niet te zeggen hoe het uitgesproken moet worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, maar ik gniffel dan weer als ik hoor dat mensen hun kind Diederick-Jan Jollem van Walraven noemen..
Ik denk dat iedereen zijn eigen smaak heeft. Alleen zijn die van mijn vriend en ik wat moeilijker te verenigen helaas...
Harlemonia moet trouwens Harlemia zijnOf misschien zelfs Arlemia
Prima maar de naam werd niet gegeven als echte naam. (vanaf 1880)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:06 schreef Teslynd het volgende:
Kee is een degelijke Oudhollandse naam. Niet als Mie, liefkozend Mietje.
Ik ken anders wel een heel leuk Wesleyquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is wat iedereen riep over mijn dochter haar naam..
En ze is er zelf zo enorm blij mee.![]()
Ik vind sommige top tien namen echt enorm afschuwelijk en als je dat aan je kind geeft zit je niet per definitie safe natuurlijk.. Sommige namen zijn straks net zo fout als de Wesley's nu zijn
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:07 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Prima maar de naam werd niet gegeven als echte naam.
Misschien als koosnaampje maar als echt voornaam gewoon niet
A.iden (Eden) hier en wij zijn totaal geen tokkies. We hebben de naam heel weloverwogen gekozen. Juist geen Jayden gekozen omdat tig kinderen per jaar die naam al krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Jayden en Ayden en zo ken ik echt enkel tokkies hier.
Daar is een volwassen man juist het donkerst.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben blij dat de kleur van de balzak van mijn jongste niets zei over de kleur die hij nu heeft![]()
![]()
Jullie spreken het echt uit als Eden?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
A.iden (Eden) hier en wij zijn totaal geen tokkies. We hebben de naam heel weloverwogen gekozen. Juist geen Jayden gekozen omdat tig kinderen per jaar die naam al krijgen.
Voor ons is A.iden juist heel netjes, voor elke leeftijd, ras en internationaal. De betekenis is ook tof: vurig of klein vuur.
Toch is het allemaal een Ierse naam. De schrijfwijze met de i trok ons meer aan.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:53 schreef Mabawa. het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het Ajden was![]()
Ik zou Ayden eerder uitspreken als Eden volgens mij.
Dat snap ik.. dat was mijn punt ook nietquote:Op maandag 20 mei 2013 13:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar is een volwassen man juist het donkerst.Zegt niets over de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |