abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126581902
Ik snap de combi ook niet zo :D
Ik vind korte namen en zekker 3 letter namen leuk maar kee en dan paris?

Maar namen als deze dan weer wel <3

Pip
Lou
Ava
Mae
Rue
Bor
Fos
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:29:17 #77
381212 Gulara
From the future
pi_126581958
Pipparis & Loulondon. O+ Mooi!
pi_126582236
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:29 schreef Gulara het volgende:
Pipparis & Loulondon. O+ Mooi!
_O-
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:36:33 #79
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126582276
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat ga ik in okt testen. Al verwacht ik wederom een licht kindje. Die weinig haar heeft en ik hoop :@ niet knalrood
Watvoor afkomst heb je dan?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126582359
gewoon nederlands. Maar mijn vader is voor een nederlander erg donker. Vrij donkere huidskleur git zwart haar (oke nu wat grijs) maar wel blauwe ogen. Mijn moeder is ook donkerder dan ik ben met bruin haar en bruine ogen. Ik zelf was tot mijn 11e heel blond nu heel donkerblond met een rode gloed.
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:39:20 #81
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126582377
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap de combi ook niet zo :D
Ik vind korte namen en zekker 3 letter namen leuk maar kee en dan paris?

Maar namen als deze dan weer wel <3

Pip
Lou
Ava
Mae
Rue
Bor
Fos
Hmm, op Ava na heb ik daar dan weer niets mee.

Dat Kee met een harde K is misschien wel wat te. Ik wil dat nog wel veranderen naar 'Cee' of 'Cea'
Maar dan nog zou mijn vriend het waarschijnlijk niet willen, dus dat zijn sowieso wel de eerste namen die afvallen...
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126582457
Avalon een idee?
pi_126582825
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Hmm, op Ava na heb ik daar dan weer niets mee.

Dat Kee met een harde K is misschien wel wat te. Ik wil dat nog wel veranderen naar 'Cee' of 'Cea'
Maar dan nog zou mijn vriend het waarschijnlijk niet willen, dus dat zijn sowieso wel de eerste namen die afvallen...
Maar wil je je kind nou echt opschepen met een ghettonaam? :{

Je kunt het zelf wel heul artistiekerig vinden, het overgrote deel van de mensen zal toch stiekem achter hun hand gniffelen.
pi_126587167
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar wil je je kind nou echt opschepen met een ghettonaam? :{

Je kunt het zelf wel heul artistiekerig vinden, het overgrote deel van de mensen zal toch stiekem achter hun hand gniffelen.
Aan de andere kant, je kiest toch altijd een naam omdat je 'm zélf mooi vindt, niet omdat de rest van de wereld dat misschien vindt?
Het is jouw smaak niet, het is mijn smaak niet, maar dat maakt toch niet uit? Da's juist het leuke aan namen, dat iedereen z'n eigen gevoel/smaak/etcetera erin legt.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_126587573
quote:
17s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:24 schreef innepin het volgende:

[..]

Aan de andere kant, je kiest toch altijd een naam omdat je 'm zélf mooi vindt, niet omdat de rest van de wereld dat misschien vindt?
Het is jouw smaak niet, het is mijn smaak niet, maar dat maakt toch niet uit? Da's juist het leuke aan namen, dat iedereen z'n eigen gevoel/smaak/etcetera erin legt.
Een kind moet wel het hele leven met die naam rondlopen. En dan heet je Harlemonia... Dat is toch heul naar?
pi_126587651
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Een kind moet wel het hele leven met die naam rondlopen. En dan heet je Harlemonia... Dat is toch heul naar?
Ja, dat zou ik wel heel naar vinden. Maar misschien vinden Harlemonia en haar moeder en haar vader en haar toekomstige partner en kinderen het wel prachtig.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_126587750
quote:
17s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik wel heel naar vinden. Maar misschien vinden Harlemonia en haar moeder en haar vader en haar toekomstige partner en kinderen het wel prachtig.
Haar vader vindt het nu al niks. :o
pi_126587860
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:31 schreef mootie het volgende:
Dat is wat iedereen riep over mijn dochter haar naam..
En ze is er zelf zo enorm blij mee. O+

Ik vind sommige top tien namen echt enorm afschuwelijk en als je dat aan je kind geeft zit je niet per definitie safe natuurlijk.. Sommige namen zijn straks net zo fout als de Wesley's nu zijn
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:42:12 #89
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_126588110
Ja maar dan ben je een van de zoveel Emma's of Daan's van je generatie, dus dan is die naam normaal.
Of een van de Ayden's of Shania's en dan is die naam in jouw kringen ook normaal.
Volgens mij was Wesley altijd een bepaald type naam, ik kan me niet veel namen voor de geest halen die van de ene naar de andere kant gingen.
Naomi geloof ik.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_126588266
Hangt ook heel erg af van waar je woont allemaal.
Jayden is ook steeds meer tokkie geworden en in het begin was dat veel minder.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:47:24 #91
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_126588366
Jayden en Ayden en zo ken ik echt enkel tokkies hier.
Dean & Dylan zijn wel van die namen, die waren in de jaren 80/90 stoer, beetje van van die rebelse ouders, en dat zijn nu ook tokkienamen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_126588732
quote:
17s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:24 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik vind dat je met een naam een kind ook een 'wens' meegeeft... klinkt misschien wat zweverig ;) maar ik denk dat je als ouder andere verwachtingen hebt van een Roderick-Jan dan van een D'Shontay.

Maarreh... wat dacht je van Jennifer? Beroemde naamgenoot J-Lo komt uit the Bronx, hoe ghetto wil je het hebben, en mocht het een blond hockeymeisje woren, dan klinkt het ook als Jennifurrrrrrrr heel passend :+.
pi_126588813
Ik ben wit (niet eens blank :P ) geboren met gladde lichtbruine haartjes.
Ondertussen bruin met een donkerbruine kroesbos op mijn hoofd :D Juist van mixjes is direct na de geboorte niet te zeggen hoe en of ze gaan kleuren. Zoals BE zegt zijn de nagelriemen idd een goede indicator en bij jongens de balzak ook.

Ons kindje kan ook alle kanten op qua kleur. 1/4 blank en 3/4 donker. Wat betreft naam heb ik snap ik het wel een beetje, een Madelief of Sophie zou hier ook niet 'kloppen'.
pi_126588946
Ik ben blij dat de kleur van de balzak van mijn jongste niets zei over de kleur die hij nu heeft :') _O-

Ik ben het wel eens met je zandsculptuur maar als ik kijk naar de aparte naam van mijn dochter denk ik weer niet dat het direct tokkie mee roept. En de meningen over haar naam verschillen echt heel erg.
En toch is het geen doorsnee naam en zullen de meeste mensen de naam nooit geven.
pi_126589058
Was hij nu dan paars geweest ofzo?? :D
pi_126589070
Mijn naam kent iedereen maar toch wordt hij bijna nooit gegeven. Hij komt ook nooit hier in de namenlijstjes voor.
pi_126589380
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Mabawa. het volgende:
Was hij nu dan paars geweest ofzo?? :D
Zoiets ja _O-
pi_126591550
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:32 schreef Mineola het volgende:
Ik denk aan Tate Modern. Tsja, het is niet mijn smaak, maar dat is wel meer niet.

Ender vind ik geen naam. Het is net of er een letter mist of zo. Doe dan Fender, of desnoods Einder.
Of gewoon sowieso iets heel anders :+
De naam Ender van het boek Ender wint is een kindervervorming van Andrew en heeft de lading van beëindiger; hij heeft onwetend een diersoort uitgeroeid met die overwinning.

Die gekke naamcombinaties als Kee London en Kee Paris kunnen niet doorgaan, omdat plaatsnamen niet als naam gegeven kunnen worden. Natuurlijk kan het wel in listige vermommingen als Pipparis & Loulondon _O- .
Maar Kee is een ouderwetse naam en zou makkelijk in het kakker-lijstje passen.
pi_126591639
Maar Kee als echte naam dan weer niet.
Als roepnaam kwam het wel meer voor maar Kee zelf niet echt.
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:09:32 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126591935
Kay?
Op z'n Engels.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')