Watvoor afkomst heb je dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat ga ik in okt testen. Al verwacht ik wederom een licht kindje. Die weinig haar heeft en ik hoopniet knalrood
Hmm, op Ava na heb ik daar dan weer niets mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap de combi ook niet zo
Ik vind korte namen en zekker 3 letter namen leuk maar kee en dan paris?
Maar namen als deze dan weer wel <3
Pip
Lou
Ava
Mae
Rue
Bor
Fos
Maar wil je je kind nou echt opschepen met een ghettonaam?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hmm, op Ava na heb ik daar dan weer niets mee.
Dat Kee met een harde K is misschien wel wat te. Ik wil dat nog wel veranderen naar 'Cee' of 'Cea'
Maar dan nog zou mijn vriend het waarschijnlijk niet willen, dus dat zijn sowieso wel de eerste namen die afvallen...
Aan de andere kant, je kiest toch altijd een naam omdat je 'm zélf mooi vindt, niet omdat de rest van de wereld dat misschien vindt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wil je je kind nou echt opschepen met een ghettonaam?![]()
Je kunt het zelf wel heul artistiekerig vinden, het overgrote deel van de mensen zal toch stiekem achter hun hand gniffelen.
Een kind moet wel het hele leven met die naam rondlopen. En dan heet je Harlemonia... Dat is toch heul naar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je kiest toch altijd een naam omdat je 'm zélf mooi vindt, niet omdat de rest van de wereld dat misschien vindt?
Het is jouw smaak niet, het is mijn smaak niet, maar dat maakt toch niet uit? Da's juist het leuke aan namen, dat iedereen z'n eigen gevoel/smaak/etcetera erin legt.
Ja, dat zou ik wel heel naar vinden. Maar misschien vinden Harlemonia en haar moeder en haar vader en haar toekomstige partner en kinderen het wel prachtig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kind moet wel het hele leven met die naam rondlopen. En dan heet je Harlemonia... Dat is toch heul naar?
Haar vader vindt het nu al niks.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik wel heel naar vinden. Maar misschien vinden Harlemonia en haar moeder en haar vader en haar toekomstige partner en kinderen het wel prachtig.
Dat is wat iedereen riep over mijn dochter haar naam..quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:31 schreef mootie het volgende:
Een kind moet wel het hele leven met die naam rondlopen. En dan heet je Harlemonia... Dat is toch heul naar?
Ik vind dat je met een naam een kind ook een 'wens' meegeeft... klinkt misschien wat zweverigquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je kiest toch altijd een naam omdat je 'm zélf mooi vindt, niet omdat de rest van de wereld dat misschien vindt?
Het is jouw smaak niet, het is mijn smaak niet, maar dat maakt toch niet uit? Da's juist het leuke aan namen, dat iedereen z'n eigen gevoel/smaak/etcetera erin legt.
De naam Ender van het boek Ender wint is een kindervervorming van Andrew en heeft de lading van beëindiger; hij heeft onwetend een diersoort uitgeroeid met die overwinning.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:32 schreef Mineola het volgende:
Ik denk aan Tate Modern. Tsja, het is niet mijn smaak, maar dat is wel meer niet.
Ender vind ik geen naam. Het is net of er een letter mist of zo. Doe dan Fender, of desnoods Einder.
Of gewoon sowieso iets heel anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |