Is het niet zo dat de huidskleur nog heel sterk kan veranderen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Je kunt ook 2 namen hebben en kijken naar je kindje. Krijg je echt een blank kindje kun je een naam geven die daar bij past krijgt je een kindje wat getint is een naam die daar bij past.
Ik ken 3 broers die blond zijn L. uciano en G. raciano
dit meen je niet, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Je kunt ook 2 namen hebben en kijken naar je kindje. Krijg je echt een blank kindje kun je een naam geven die daar bij past krijgt je een kindje wat getint is een naam die daar bij past.
Ik ken 2 broers die blond zijn L. uciano en G. raciano
Als je echt blank bent bij de geboorte word je niet echt donker hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de huidskleur nog heel sterk kan veranderen?
Ik ken een blonde El Viņo. Al vind ik dat bij een donker kindje bij nader inzien nog geen fractie minder vreselijk.
Ja dat meen ik wel. Ik vind vooral de combi al vreselijk maar bij blonde kindje nog meer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dit meen je niet, toch?
Volgens mij niet hoor. Kunnen heel donkere kindjes de eerste dagen/weken zo goed als blank zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als je echt blank bent bij de geboorte word je niet echt donker hoor.
Tuurlijk kun je iets donkerder of lichter worden maar een blond heel blank kindje wordt geen heel donker kindje met git zwart haar.
Haha, nee als je het zo stelt niet. Maar een 'negerkindje' kan er als kleine baby echt blank uitzien, ook al zijn de ouders beiden donker. Maar nee, volgens mij kan je niet van ras veranderen gedurende je levenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
een blank kindje wordt toch nooit een neger?
Ik ben blank geboren, witblond blauwe ogen tot 5 maanden oud. Nu is mijn haar zwart, ben ik lichtgetint met donkergroene ogen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
een blank kindje wordt toch nooit een neger?
Maar ook echt met die punt in de naam? Dat vind ik wel iets te ver gaan mocht ik ooit een jongetje krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja dat meen ik wel. Ik vind vooral de combi al vreselijk maar bij blonde kindje nog meer.
Ja, met punt. En de spatie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar ook echt met die punt in de naam? Dat vind ik wel iets te ver gaan mocht ik ooit een jongetje krijgen.
Haha, nee die is vanwege googlebaarheidquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar ook echt met die punt in de naam? Dat vind ik wel iets te ver gaan mocht ik ooit een jongetje krijgen.
Nee niet met punt in de naam. Dat heeft te maken met de googlebaarheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Maar Piet en Jan lijken me zulke veelvoorkomende namen dat dat niet echt nodig is, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, nee die is vanwege googlebaarheid![]()
Als jij je kinderen Piet en Jan noemt, en je wilt dat even googlen om te kijken wat er over ze gezegd wordt, wil je niet in dit topic uitkomenDaarom P.iet en J.an, dan vinden de ouders ze niet!
Ze zeggen dat je het vaak wel kan zien aan de kleur die de huid vlak bij de nagelriemen heeft. Dat zou een indicator zijn van hoe donker een kindje uiteindelijk gaat worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als je echt blank bent bij de geboorte word je niet echt donker hoor.
Tuurlijk kun je iets donkerder of lichter worden maar een blond heel blank kindje wordt geen heel donker kindje met git zwart haar.
Om de Antillianen in Londen en Parijs een hart onder de riem te steken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:24 schreef Gulara het volgende:
Ooh, nou mocht het serieus zijn dan neem ik mijn vorige posts terug en vind ik van je lijstje Ella-Fay by far de mooiste.
Ik snap overigens echt niet waarom Kee London en/of Kee Paris nou echt namen zouden zijn voor een kwart Antilliaans kindje?
Aah maar natuurlijk. Dan noem ik de mijnes gewoon Arubella, wel zo aardig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Om de Antillianen in Londen en Parijs een hart onder de riem te steken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |