Vergeet C4 nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:27 schreef Wasmachinu het volgende:
Ah dus dit is dat topic voor ER en AchJa?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk.
Deze jonge god gaat z'n uren slaap pakken, trusten lui!
Deze ouwe gaat maffen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo'n een die altijd zonder problemen om 0600 opstaat?
Discipline. Vergeet snooze en ram jezelf er gewoon uit, zo lastig is het niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Teach me, het is standaard 1100 hier
quote:
Gewoon opstaan als de wekker gaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Discipline. Vergeet snooze en ram jezelf er gewoon uit, zo lastig is het niet.
Mietje! 1230 is de nieuwe standaardquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je überhaupt zonder wekker automatisch om 0600 wakker wordt, zo mijn opa, vader etc. Lukte me alleen toen ik 6 wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Discipline. Vergeet snooze en ram jezelf er gewoon uit, zo lastig is het niet.
Met de kippen op stok, en bij het kraaien van de haan er weer uit. Ik ken maar één persoon die zo leeftquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je überhaupt zonder wekker automatisch om 0600 wakker wordt, zo mijn opa, vader etc. Lukte me alleen toen ik 6 was
Dat schijnt gewenning te zijn en ga ik ook niet fixen, haha.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je überhaupt zonder wekker automatisch om 0600 wakker wordt, zo mijn opa, vader etc. Lukte me alleen toen ik 6 was
0300 je snurkzak uitgetrapt worden om te marsen met de 3e lijns zekerquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
En wat voor nut heeft het om te wennen aan dagelijks om 0600 op te staan als je onregelmatigheidsdiensten draaid? Kan je beter aanleren dat je naast je bed staat zodra de wekker gaat
Zit iets van in. Ik werd altijd wakker van het piepje van een sms-je als ik consignatie draaidequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
0300 je snurkzak uitgetrapt worden om te marsen met de 3e lijns zeker
quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:43 schreef AchJa het volgende:
Gvd, weer in de bar geweest, alles weer kwijt... Wie heeft mijn baret!!!!
Anders waskom op je dakquote:Op donderdag 16 mei 2013 07:43 schreef AchJa het volgende:
Kunnen ze niet beter trouw zweren aan het volk!!111!!!111!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Die reacties![]()
Eerste matrozen zweren trouw aan koning
-1quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kunnen ze niet beter trouw zweren aan het volk!!111!!!111!!
quote:
Eensquote:
jij zou pas vrijdag weer komenquote:
Niets mis mee, als je ze maar gebruikt zoals voorgeschreven.quote:
Wat is dat?quote:
we shall seequote:Op donderdag 16 mei 2013 12:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis mee, als je ze maar gebruikt zoals voorgeschreven.
quote:
Dat, en plan de eerste dag niets om eraan te wennen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis mee, als je ze maar gebruikt zoals voorgeschreven.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10704&rId=484
quote:Het wordt ook gebruikt bij zenuwpijn, bij bepaalde soorten jeuk, bij seksuele stoornissen (vroegtijdige zaadlozing) en bij opvliegers tijdens de overgang.
En de eerste dagen níet autorijden, dus ook niet om naar de AH te gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Dat, en plan de eerste dag niets om eraan te wennen.
Lol hij kan vanuit zn slaapkamer op de AH spugen dus daar zal ie de auto niet voor pakkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de eerste dagen níet autorijden, dus ook niet om naar de AH te gaan.
KUT!!! Moet ik die 100 meter lopenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de eerste dagen níet autorijden, dus ook niet om naar de AH te gaan.
Volgens mij staat je auto soms verder weg dan de AH isquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
KUT!!! Moet ik die 100 meter lopen
Doe dat wel, dat is echt beter. Drink ook geen alcohol de eerste dagen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
KUT!!! Moet ik die 100 meter lopen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe dat wel, dat is echt beter. Drink ook geen alcohol de eerste dagen.
Dat is zeer zeker helemaal belangrijk, want alcohol versterkt de werking van antidepressiva.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe dat wel, dat is echt beter. Drink ook geen alcohol de eerste dagen.
ER en luisteren naar onsquote:
Niet doen, nergens voor nodigquote:
Weet ik, maar ja, je moet iets proberen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ER en luisteren naar ons
Als er een iemand wel stronteigenwijs is is hij het.
alcohol drinken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet doen, nergens voor nodig
Gewoon braaf naar de huisarts luisteren en seroxat slikken zoals voorgeschreven.
Daar zou ik niet op rekenen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
alcohol drinken?
Alcohol versterkt het versuffende effect van dit medicijnl. Ook als u gewend bent geraakt aan paroxetine, kunt u door het gebruik van alcohol erg suf worden. Beperk daarom het gebruik van alcohol en drink het liever niet.
Mooi![]()
kan ik tenminste fatsoenlijk slapen
Daarom blijf ik dat ook steeds doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik, maar ja, je moet iets proberen.
weet ik, ik plaatste hem ook voor je als een hart onder de riem postquote:
Zulke video's met muziek eronderquote:
quote:
Dank je voor het herinneren. Moet die van afgelopen week ook nog terugkijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:
vanavond: http://www.eo.nl/tv/oorlog-in-mijn-hoofd/
Pang! Aan je werk, vlerk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe de neuk moet je een zakelijke brief zelf nakijken? Op het correctievoorschrift staan alleen welke kernpunten erin moeten
Nice, waar en welke?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:12 schreef m.k het volgende:
Ik zag net 3 WW2 era vliegtuigjes overvliegen
Waar: omgeving leidenquote:
Hmm, weinig kans dus dat ze hier komenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Waar: omgeving leiden
Welke: Geen idee, ze hadden 2 zij rotors (ik denk bommenwerpers)
You're doing it wrong.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben al 3 uur "aan m'n werk", ik weet alleen niet hoe het moet worden nagekeken.
Ja, sorry dat ik geen examencoördinator Nederlands benquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You're doing it wrong.
[ afbeelding ]
Net zoals dat je niet veel van Defensie af weet maar wel overal doet alsof?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik geen examencoördinator Nederlands ben
Dat is jouw opvatting, maar ik dwaal af.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net zoals dat je niet veel van Defensie af weet maar wel overal doet alsof?
Niet alleen de mijne en je kan niet afdwalen want je bent nooit ergens naar toe aan werken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is jouw opvatting, maar ik dwaal af.
Als je niet kan helpen kan je dat ook gewoon zeggen hoor, in plaats van over dit te beginnen? Wat de neuk heeft dit met een zakelijke brief te maken? Precies, en ik ben weer weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet alleen de mijne en je kan niet afdwalen want je bent nooit ergens naar toe aan werken.
Met zulke karige verstrekking van informatie kan niemand je helpen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je niet kan helpen kan je dat ook gewoon zeggen hoor, in plaats van over dit te beginnen? Wat de neuk heeft dit met een zakelijke brief te maken? Precies, en ik ben weer weg.
Gek.. Niemand zijn ineens een heleboel mensen gewordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met zulke karige verstrekking van informatie kan niemand je helpen.
Ja heel gek. Je hebt het over een zakelijke brief die moet controleren maar je weet niet hoe. En dan verwacht je dat wij je kunnen helpen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gek.. Niemand zijn ineens een heleboel mensen geworden
Ja eigenlijk wel, zakelijke brieven zullen wel vaker geschreven moeten worden, niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja heel gek. Je hebt het over een zakelijke brief die moet controleren maar je weet niet hoe. En dan verwacht je dat wij je kunnen helpen?![]()
Uiteraard, maar je hebt vele verschillende soorten zakelijke brieven. En afhankelijk van het onderwerp, de geadresseerde en wat jouw doel is kies je een stijl.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, zakelijke brieven zullen wel vaker geschreven moeten worden, niet?
Wat een Bullshit, als er iemand niet doet alsof hij dingen weet is het brede welquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net zoals dat je niet veel van Defensie af weet maar wel overal doet alsof?
Het schrijven is ook niet zo'n probleem, met conventies, correcte zins opbouw en een goede alinea indeling kom je al een heel eind. In het correctievoorschrift staan alleen de juiste conventies, wat een voorbeeld van een goed inleiding, kern en slot is, maar per brief verschilt natuurlijk de inleiding etc. Aan de hand van die voorbeelden kan ik niet bepalen of mijn slot goed is, want sommige info doet er misschien wel toe en andere info niet. Dan is de vraag hoeveel punten je ervoor kan geven aan jezelf.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je hebt vele verschillende soorten zakelijke brieven. En afhankelijk van het onderwerp, de geadresseerde en wat jouw doel is kies je een stijl.
1 minuutje, het is wel allemaal handgeschreven..quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef Rave_NL het volgende:
Plomp hem dan hier online!
Ik zal de laatste zijn die je niet wilt helpen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:26 schreef Rave_NL het volgende:
Hoor ik hier iemand de aflulmotor al aanslingeren?
Wat dacht je van PM, afzeiken is anders dan nakijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:26 schreef Rave_NL het volgende:
Hoor ik hier iemand de aflulmotor al aanslingeren?
Vooruit danquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:43 schreef Rave_NL het volgende:
De kritiek die je van de docent krijgt zal altijd positiever zijn dan van ons, dus wij bereiden je voor op het ergste.
Ik kan je naam ook gewoon lezen trouwensquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aan elkaar is het helemaal niks inderdaad
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik kan je naam ook gewoon lezen trouwens
Weg ermee danquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik kan je naam ook gewoon lezen trouwens
Fucking hell, kun je je eigen naam niet eens fatsoenlijk schrijven..quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Tss, alle docenten kunnen het lezen dus jullie ook wel
Ik zou me kapot schamen als ik zo'n slecht handschrift zou hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Tss, alle docenten kunnen het lezen dus jullie ook wel
Linksboven staat ook kladquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen als ik zo'n slecht handschrift zou hebben.
Ik hoop dat je de definitieve brief toch heel wat netter gaat schrijven.
Hoe lang heb je, drie uur?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Linksboven staat ook klad
En met het examen zit je onder tijdsdruk dus het zal er zo ongeveer uitzien als dit
120 minuten.quote:
Dan maar hopen voor je dat de docent van de andere school die het na gaat kijken er ook maar iets van kan lezen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Linksboven staat ook klad
En met het examen zit je onder tijdsdruk dus het zal er zo ongeveer uitzien als dit
Daar ben ik al op aangesproken door de jaarlaag coördinatorquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar hopen voor je dat de docent van de andere school die het na gaat kijken er ook maar iets van kan lezen.
Zoals ik nu schrijf schreef ik in groep 5 ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
Maar het laat maar weer eens zien dat (op school) vroeg beginnen met het gebruik van computers een enorm slecht plan is. Schrijven met een pen lukt blijkbaar al niet meer.
Neem dan maar eens wat extra schrijflessen. Zou wel goed voor je zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zoals ik nu schrijf schreef ik in groep 5 ookAlleen los schrijven kan ik mooi, maar dan schrijf ik blijkbaar als een wijf dus dan pas ik
Wijven hebben mooie handschriften, beter toch? Lekker snoeiend wat de rest er van vindquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zoals ik nu schrijf schreef ik in groep 5 ookAlleen los schrijven kan ik mooi, maar dan schrijf ik blijkbaar als een wijf dus dan pas ik
Mijn pa schrijft volgend alle oudjes netjes maar ik en andere leeftijdsgenoten kunnen het amper lezenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem dan maar eens wat extra schrijflessen. Zou wel goed voor je zijn.
Voor een inhoudelijke reactie moet iemand het wel kunnen lezen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar tot nu toe is er niks inhoudelijks over die brief gezegd, alleen maar over het handschrift, daarvoor postte ik het niet..
Zeg maar wat je niet kunt lezen, zeg ik wel wat er staatquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor een inhoudelijke reactie moet iemand het wel kunnen lezen.
Ga je dan mee met elke zakelijke brief die je verstuurt? Dan kan je het meteen voorlezen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeg maar wat je niet kunt lezen, zeg ik wel wat er staat
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor een inhoudelijke reactie moet iemand het wel kunnen lezen.
Ik vraag me meteen al af wat een ambanode is?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeg maar wat je niet kunt lezen, zeg ik wel wat er staat
Alinea? Regelnummer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vraag me meteen al af wat een ambanode is?
In het adres.quote:
Ga dan inderdaad maar los schrijven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ambassade van Nederland in Spanje.
Ik ga die brief niet nog een x schrijven als het qua inhoud goed is. Misschien op het examen, maar nu niet iig.quote:
Even een crosspost!quote:
quote:Gisteren van Lotusss en ErwinRommel 3 tennisballen gehad voor mijn hond.
Hond is heel blij, ik niet zo!!
Hond ligt op de bank met bal in dr bek, laat bal op de grond vallen, kijkt mij aan met een blik van "PAK BAL!", ik reageer niet, hond blaft, ik pak braaf de bal, repeat!
Ik heb het gevoel dat er hier iets gruwelijk mis gaat!!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef Thaboel het volgende:
Niets kon mij daarop voorbereiden.... Ik weet dat mannen(in jou geval jochies) een minder handschrift hebben maar dit zijn onleesbaar.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is prima te lezen.
Owned!quote:
Dat is een conventie, als je met vriendelijke groet gebruikt krijg je -1.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:17 schreef Wasmachinu het volgende:
Vooruit, ik zou persoonlijk minder alinea's gebruiken, je hebt er exclusief afsluiting 7. Je hoeft niet voor ieder vereiste punt (bijv. vraag naar een vereniging voor geëmigreerde Nederlanders) een aparte alinea te maken. Hou het verhaal lopend.
Persoonlijk zou ik nooit afsluiten met Hoogachtend, ongelofelijk ouderwets. Gebruik gewoon 'met vriendelijke groet', dat begrijpt iedereen tenminste. Verder denk ik dat hij wel redelijk in elkaar zit.
Staat er nou trouwens onderaan de eerste blz 'popilair'?
Dit is te erg hoor!!quote:
quote:
Dat je eraan bent begonnenquote:
Echt van dat typische examengelul, de rest van je leven zul je hoogachtend nooit meer gebruikenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is een conventie, als je met vriendelijke groet gebruikt krijg je -1.
En er staat populair, alleen die i wou ik een l maken, dus dat is fout gegaan
Dat van die alinea's is wel een goede
Geloof ik best. Anyway, ik ga verder leren, moet nog meer kut brieven makenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:20 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Echt van dat typische examengelul, de rest van je leven zul je hoogachtend nooit meer gebruiken
Vergeet niet los te schrijven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geloof ik best. Anyway, ik ga verder leren, moet nog meer kut brieven maken
Ik moest nog een goede daad doen vandaag. Maar na dat woord koos ik toch maar voor het pakken van een biertje.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moest nog een goede daad doen vandaag. Maar na dat woord koos ik toch maar voor het pakken van een biertje.
Ach als ik tijd overhoud voor de schrijfopdracht doe ik 'm wel los. Voor lezen net 28/30 punten gehaald en de samenvattingsopdracht 10/10 dus er kan niet veel meer fout gaan..quote:
Ik heb een heel mooi handschriftquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:26 schreef hcwp het volgende:
Ik wil de meeste mensen hier nog wel eens een handgeschreven brief online zien plempen, kijken of het veel beter gaat...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moest nog een goede daad doen vandaag. Maar na dat woord koos ik toch maar voor het pakken van een biertje.
Goeie UI trouwens! Tieten en ajaxquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi handschrift![]()
En bij gebrek aan printer gaan er nog genoeg handgeschreven brieven de deur uit
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Goeie UI trouwens! TietenPlastic en ajax
Leuke user ookquote:
Tieten zijn tieten. Maar goed de laatste die jij aanraakte zaten vast aan je moederquote:
Als jij plastic lekker vindquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tieten zijn tieten. Maar goed de laatste die jij aanraakte zaten vast aan je moeder
@huppelmuts? Jij of ik? Van mezelf weet ik het wel
Ik zal wel een los geschreven exemplaar laten zien, 1 minuut. Misschien verander je van gedachtenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vond het meer op jouw brief lijken
Ik natuurlijk!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tieten zijn tieten. Maar goed de laatste die jij aanraakte zaten vast aan je moeder
@huppelmuts? Jij of ik? Van mezelf weet ik het wel
Faalhaas!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als jij plastic lekker vindVoelt ook zo levenloos niet?
wishfull thinkingquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zal wel een los geschreven exemplaar laten zien, 1 minuut. Misschien verander je van gedachten
Correct.quote:
Tieten zijn tieten.quote:
Als zelfs modjes het zeggenquote:
Zelfs? Wie zegt dat nog meer dan?quote:
Even mailen naar Plein 4.quote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gestopt @ treurnietweg. Want moet wel treuren
"hmm, die weet precies hoe Def er aan toe is. Laten we die maar CDS maken."quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of boven je sollicitatiebrief plakken, dan wordt je zeker aangesteld
Dat zou kunnen, maar instantly ELNT/LTZ2 is binnen handbereikquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"hmm, die weet precies hoe Def er aan toe is. Laten we die maar CDS maken."
Ieder maakt foutenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak de 'man' die gaat marsen op sneakers
Marsen op sneakers noem ik nou niet een hele domme fout. En tevens waren het geen sneakers, hardloopschoenenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is waar, maar sommige mensen maken wel hele domme fouten.
Het is ook niet zo dat 5 man tegen je zeiden dat je dat beter niet kon doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Marsen op sneakers noem ik nou niet een hele domme fout. En tevens waren het geen sneakers, hardloopschoenen
Eigenwijs niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat 5 man tegen je zeiden dat je dat beter niet kon doen
En het dan toch doen, ja dat maakt het een domme fout.
Nee joh, dit was ook een brief voor tentamen periode 1quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het is al een tijdje geen oktober 2012 meer, hoor.
Hoezo schrijf je dan nu opeens als een persoon die net een hersenbloeding heeft gehad?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee joh, dit was ook een brief voor tentamen periode 1
Alsnog, het is bij spierpijn in me pote gebleven, verder niks aan 't handje. En ben al sinds februari gestopt ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dom. Niets meer en niets minder.
Zo schrijf ik vast en los.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hoezo schrijf je dan nu opeens als een persoon die net een hersenbloeding heeft gehad?
Nou, dan ga je het allemaal wel fixen over twee maandenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsnog, het is bij spierpijn in me pote gebleven, verder niks aan 't handje. En ben al sinds februari gestopt ofzo
Ja hoor. Geen twijfels daarover.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dan ga je het allemaal wel fixen over twee maanden
Met een conditie van een bejaarde?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja hoor. Geen twijfels daarover.
Mijn conditie is aardig wat verbeterd sinds de keuring hoor, ik ben gestopt met marsen, niet met hardlopenquote:
Het zou me serieus niet verbazen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Of dacht je nou werkelijk echt dat ik 3 maanden geen reet zou doen_!
Whahahahaha!!!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik weet wel beter, zou jij ook moeten doen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik weet wel beter, zou jij ook moeten doen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Speelkwartier vier je maar in de zandbakOngelofelijk dit
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben bezorgd dat je straks een 30 meter achter me ligt op de HiBa![]()
Bedankt BB!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben bezorgd dat je straks een 30 meter achter me ligt op de HiBa![]()
Denk om je bloeddrukquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bedankt BB!
Bedankt dat je ons zo laat lachen!
Die gaat alleen door het plafond als ik drop eet.quote:
Lachen zal anders ook wel gelijk staan aan HIIT voor jequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die gaat alleen door het plafond als ik drop eet.
Lachen is leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lachen zal anders ook wel gelijk staan aan HIIT voor je
quote:
quote:
quote:
Het is zeker een backfire. Is niet erg, maar gedraag je er dan ook naar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Noemt ie backfire, ik noem het een mongooltje uit de kleuterklas na doen
HAHAquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is zeker een backfire. Is niet erg, maar gedraag je er dan ook naar.
Wanneer start je?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:15 schreef Aapsoldaat het volgende:
Gloednieuwe PGU gekregen van de baas, top!![]()
Succesquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:16 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Juni, in Oirschot (NatRes), heb d'r wel zin in.
Zelfs dat niet. Viel me niet lekker. Ben een beetje misselijkquote:
Lepeltje zuiveringszout innemen. Helpt bij mij echt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Viel me niet lekker. Ben een beetje misselijk
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Viel me niet lekker. Ben een beetje misselijk
meh, denk gewoon bijwerking van de seroxat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lepeltje zuiveringszout innemen. Helpt bij mij echt.
Slapen helpt, en proberen om normaal te eten en drinkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
meh, denk gewoon bijwerking van de seroxat.
Water drinken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
meh, denk gewoon bijwerking van de seroxat.
straks weer slapen, na Oorlog in m'n hoofd. Mag als dat nodig is een dubbele dosis seroxat innemen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Slapen helpt, en proberen om normaal te eten en drinken
Dat kan wel heel erg lastig zijn hoor. Als ik last heb en dan iets eet gooi ik het geheid na een kwartier het er weer uit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Slapen helpt, en proberen om normaal te eten en drinken
Zou je dat niet een weekje over slaan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
straks weer slapen, na Oorlog in m'n hoofd. Mag als dat nodig is een dubbele dosis seroxat innemen.
Is ook zo, maar toch haal je er in dat kwartier wel voedingsstoffen uit. Het kan nooit kwaad om wat naar binnen te proppen, ook al gooi het er weer snel uit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan wel heel erg lastig zijn hoor. Als ik last heb en dan iets eet gooi ik het geheid na een kwartier het er weer uit.
Slapen is wel goed.
IK zou, als ik jou was, geen energy-drink nemen nu.quote:
Zat ik ook net te bedenken. Opnemen en op een later tijdstip kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou je dat niet een weekje over slaan?
Bananen komen mij, mijn oren en neus uit. Moest dagelijks minimum één banaan ivm mijn lage kaliumgehalte.quote:[..]
Is ook zo, maar toch haal je er in dat kwartier wel voedingsstoffen uit. Het kan nooit kwaad om wat naar binnen te proppen, ook al gooi het er weer snel uit.
Tip van flip; een banaan is de tweede keer ook nog lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |