Vergeet C4 nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:27 schreef Wasmachinu het volgende:
Ah dus dit is dat topic voor ER en AchJa?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk.
Deze jonge god gaat z'n uren slaap pakken, trusten lui!
Deze ouwe gaat maffen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo'n een die altijd zonder problemen om 0600 opstaat?
Discipline. Vergeet snooze en ram jezelf er gewoon uit, zo lastig is het niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Teach me, het is standaard 1100 hier
quote:
Gewoon opstaan als de wekker gaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Discipline. Vergeet snooze en ram jezelf er gewoon uit, zo lastig is het niet.
Mietje! 1230 is de nieuwe standaardquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je überhaupt zonder wekker automatisch om 0600 wakker wordt, zo mijn opa, vader etc. Lukte me alleen toen ik 6 wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Discipline. Vergeet snooze en ram jezelf er gewoon uit, zo lastig is het niet.
Met de kippen op stok, en bij het kraaien van de haan er weer uit. Ik ken maar één persoon die zo leeftquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je überhaupt zonder wekker automatisch om 0600 wakker wordt, zo mijn opa, vader etc. Lukte me alleen toen ik 6 was
Dat schijnt gewenning te zijn en ga ik ook niet fixen, haha.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je überhaupt zonder wekker automatisch om 0600 wakker wordt, zo mijn opa, vader etc. Lukte me alleen toen ik 6 was
0300 je snurkzak uitgetrapt worden om te marsen met de 3e lijns zekerquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
En wat voor nut heeft het om te wennen aan dagelijks om 0600 op te staan als je onregelmatigheidsdiensten draaid? Kan je beter aanleren dat je naast je bed staat zodra de wekker gaat
Zit iets van in. Ik werd altijd wakker van het piepje van een sms-je als ik consignatie draaidequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
0300 je snurkzak uitgetrapt worden om te marsen met de 3e lijns zeker
quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:43 schreef AchJa het volgende:
Gvd, weer in de bar geweest, alles weer kwijt... Wie heeft mijn baret!!!!
Anders waskom op je dakquote:Op donderdag 16 mei 2013 07:43 schreef AchJa het volgende:
Kunnen ze niet beter trouw zweren aan het volk!!111!!!111!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Die reacties![]()
Eerste matrozen zweren trouw aan koning
-1quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kunnen ze niet beter trouw zweren aan het volk!!111!!!111!!
quote:
Eensquote:
jij zou pas vrijdag weer komenquote:
Niets mis mee, als je ze maar gebruikt zoals voorgeschreven.quote:
Wat is dat?quote:
we shall seequote:Op donderdag 16 mei 2013 12:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis mee, als je ze maar gebruikt zoals voorgeschreven.
quote:
Dat, en plan de eerste dag niets om eraan te wennen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis mee, als je ze maar gebruikt zoals voorgeschreven.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10704&rId=484
quote:Het wordt ook gebruikt bij zenuwpijn, bij bepaalde soorten jeuk, bij seksuele stoornissen (vroegtijdige zaadlozing) en bij opvliegers tijdens de overgang.
En de eerste dagen níet autorijden, dus ook niet om naar de AH te gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Dat, en plan de eerste dag niets om eraan te wennen.
Lol hij kan vanuit zn slaapkamer op de AH spugen dus daar zal ie de auto niet voor pakkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de eerste dagen níet autorijden, dus ook niet om naar de AH te gaan.
KUT!!! Moet ik die 100 meter lopenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de eerste dagen níet autorijden, dus ook niet om naar de AH te gaan.
Volgens mij staat je auto soms verder weg dan de AH isquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
KUT!!! Moet ik die 100 meter lopen
Doe dat wel, dat is echt beter. Drink ook geen alcohol de eerste dagen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
KUT!!! Moet ik die 100 meter lopen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe dat wel, dat is echt beter. Drink ook geen alcohol de eerste dagen.
Dat is zeer zeker helemaal belangrijk, want alcohol versterkt de werking van antidepressiva.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe dat wel, dat is echt beter. Drink ook geen alcohol de eerste dagen.
ER en luisteren naar onsquote:
Niet doen, nergens voor nodigquote:
Weet ik, maar ja, je moet iets proberen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ER en luisteren naar ons
Als er een iemand wel stronteigenwijs is is hij het.
alcohol drinken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet doen, nergens voor nodig
Gewoon braaf naar de huisarts luisteren en seroxat slikken zoals voorgeschreven.
Daar zou ik niet op rekenen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
alcohol drinken?
Alcohol versterkt het versuffende effect van dit medicijnl. Ook als u gewend bent geraakt aan paroxetine, kunt u door het gebruik van alcohol erg suf worden. Beperk daarom het gebruik van alcohol en drink het liever niet.
Mooi![]()
kan ik tenminste fatsoenlijk slapen
Daarom blijf ik dat ook steeds doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik, maar ja, je moet iets proberen.
weet ik, ik plaatste hem ook voor je als een hart onder de riem postquote:
Zulke video's met muziek eronderquote:
quote:
Dank je voor het herinneren. Moet die van afgelopen week ook nog terugkijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:
vanavond: http://www.eo.nl/tv/oorlog-in-mijn-hoofd/
Pang! Aan je werk, vlerk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe de neuk moet je een zakelijke brief zelf nakijken? Op het correctievoorschrift staan alleen welke kernpunten erin moeten
Nice, waar en welke?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:12 schreef m.k het volgende:
Ik zag net 3 WW2 era vliegtuigjes overvliegen
Waar: omgeving leidenquote:
Hmm, weinig kans dus dat ze hier komenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Waar: omgeving leiden
Welke: Geen idee, ze hadden 2 zij rotors (ik denk bommenwerpers)
You're doing it wrong.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben al 3 uur "aan m'n werk", ik weet alleen niet hoe het moet worden nagekeken.
Ja, sorry dat ik geen examencoördinator Nederlands benquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You're doing it wrong.
[ afbeelding ]
Net zoals dat je niet veel van Defensie af weet maar wel overal doet alsof?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik geen examencoördinator Nederlands ben
Dat is jouw opvatting, maar ik dwaal af.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net zoals dat je niet veel van Defensie af weet maar wel overal doet alsof?
Niet alleen de mijne en je kan niet afdwalen want je bent nooit ergens naar toe aan werken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is jouw opvatting, maar ik dwaal af.
Als je niet kan helpen kan je dat ook gewoon zeggen hoor, in plaats van over dit te beginnen? Wat de neuk heeft dit met een zakelijke brief te maken? Precies, en ik ben weer weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet alleen de mijne en je kan niet afdwalen want je bent nooit ergens naar toe aan werken.
Met zulke karige verstrekking van informatie kan niemand je helpen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je niet kan helpen kan je dat ook gewoon zeggen hoor, in plaats van over dit te beginnen? Wat de neuk heeft dit met een zakelijke brief te maken? Precies, en ik ben weer weg.
Gek.. Niemand zijn ineens een heleboel mensen gewordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met zulke karige verstrekking van informatie kan niemand je helpen.
Ja heel gek. Je hebt het over een zakelijke brief die moet controleren maar je weet niet hoe. En dan verwacht je dat wij je kunnen helpen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gek.. Niemand zijn ineens een heleboel mensen geworden
Ja eigenlijk wel, zakelijke brieven zullen wel vaker geschreven moeten worden, niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja heel gek. Je hebt het over een zakelijke brief die moet controleren maar je weet niet hoe. En dan verwacht je dat wij je kunnen helpen?![]()
Uiteraard, maar je hebt vele verschillende soorten zakelijke brieven. En afhankelijk van het onderwerp, de geadresseerde en wat jouw doel is kies je een stijl.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, zakelijke brieven zullen wel vaker geschreven moeten worden, niet?
Wat een Bullshit, als er iemand niet doet alsof hij dingen weet is het brede welquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net zoals dat je niet veel van Defensie af weet maar wel overal doet alsof?
Het schrijven is ook niet zo'n probleem, met conventies, correcte zins opbouw en een goede alinea indeling kom je al een heel eind. In het correctievoorschrift staan alleen de juiste conventies, wat een voorbeeld van een goed inleiding, kern en slot is, maar per brief verschilt natuurlijk de inleiding etc. Aan de hand van die voorbeelden kan ik niet bepalen of mijn slot goed is, want sommige info doet er misschien wel toe en andere info niet. Dan is de vraag hoeveel punten je ervoor kan geven aan jezelf.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je hebt vele verschillende soorten zakelijke brieven. En afhankelijk van het onderwerp, de geadresseerde en wat jouw doel is kies je een stijl.
1 minuutje, het is wel allemaal handgeschreven..quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef Rave_NL het volgende:
Plomp hem dan hier online!
Ik zal de laatste zijn die je niet wilt helpen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:26 schreef Rave_NL het volgende:
Hoor ik hier iemand de aflulmotor al aanslingeren?
Wat dacht je van PM, afzeiken is anders dan nakijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:26 schreef Rave_NL het volgende:
Hoor ik hier iemand de aflulmotor al aanslingeren?
Vooruit danquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:43 schreef Rave_NL het volgende:
De kritiek die je van de docent krijgt zal altijd positiever zijn dan van ons, dus wij bereiden je voor op het ergste.
Ik kan je naam ook gewoon lezen trouwensquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aan elkaar is het helemaal niks inderdaad
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik kan je naam ook gewoon lezen trouwens
Weg ermee danquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik kan je naam ook gewoon lezen trouwens
Fucking hell, kun je je eigen naam niet eens fatsoenlijk schrijven..quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Tss, alle docenten kunnen het lezen dus jullie ook wel
Ik zou me kapot schamen als ik zo'n slecht handschrift zou hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Tss, alle docenten kunnen het lezen dus jullie ook wel
Linksboven staat ook kladquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen als ik zo'n slecht handschrift zou hebben.
Ik hoop dat je de definitieve brief toch heel wat netter gaat schrijven.
Hoe lang heb je, drie uur?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Linksboven staat ook klad
En met het examen zit je onder tijdsdruk dus het zal er zo ongeveer uitzien als dit
120 minuten.quote:
Dan maar hopen voor je dat de docent van de andere school die het na gaat kijken er ook maar iets van kan lezen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Linksboven staat ook klad
En met het examen zit je onder tijdsdruk dus het zal er zo ongeveer uitzien als dit
Daar ben ik al op aangesproken door de jaarlaag coördinatorquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar hopen voor je dat de docent van de andere school die het na gaat kijken er ook maar iets van kan lezen.
Zoals ik nu schrijf schreef ik in groep 5 ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
Maar het laat maar weer eens zien dat (op school) vroeg beginnen met het gebruik van computers een enorm slecht plan is. Schrijven met een pen lukt blijkbaar al niet meer.
Neem dan maar eens wat extra schrijflessen. Zou wel goed voor je zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zoals ik nu schrijf schreef ik in groep 5 ookAlleen los schrijven kan ik mooi, maar dan schrijf ik blijkbaar als een wijf dus dan pas ik
Wijven hebben mooie handschriften, beter toch? Lekker snoeiend wat de rest er van vindquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zoals ik nu schrijf schreef ik in groep 5 ookAlleen los schrijven kan ik mooi, maar dan schrijf ik blijkbaar als een wijf dus dan pas ik
Mijn pa schrijft volgend alle oudjes netjes maar ik en andere leeftijdsgenoten kunnen het amper lezenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem dan maar eens wat extra schrijflessen. Zou wel goed voor je zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |