Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 18 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Gisteravond!quote:
Het was op het forum al gezellig. Ik zou willen dat een camera hadquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk dat ook echt iedereen binnen was om Anouk te kijken.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Murmeli het volgende:
![]()
Nieuw topic, alleen nog maar leuke posts doen?
* Murmeli is voor
Jaaa!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Murmeli het volgende:
![]()
* Murmeli is voor
Ja. Aftermeetdip hier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef MPG het volgende:
Vanavond was een beetje een lege avond. Ik miste jullie een beetje
man heb je tot 16:00 vermaakt vandaag. Blijft geen feest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaa!
Wij zaten eerste rij he? Tijdens Anouk?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef MPG het volgende:
same here!quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:44 schreef Voszje het volgende:
Ik was niet bij de meet aanwezig o.i.d., maar jullie lijken me wel allemaal een super groep! Ik las in het vorige topic dat er nogal wat onenigheid is, en dat lijkt me nogal zonde. Eigenlijk ken ik jullie allemaal niet, maar als ik zie wat er allemaal is geregeld voor die meeting, kan ik alleen maar zeggen: Klasse!
Hier ook wel, toen ik om 16:00 richting huis gingquote:
ik heb hem meegenomen naar Starbucks op CS. Daar hebben we LDG gemeet en zijn naar Koekela gegaan, andere koffietent, en daar kwam RenRen ook nogquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Trouwens, wat heb jij nou gedaan na het hotel? Hoe ben je op het station gekomen? Ik snapte er niks van. Ik zou schunckel meenemen en dacht dat jij ook in zou stappen maar blijkbaar niet.
Ik ben nog met Toek en LDG en RenRen- koffie met koekies wezen den in Rotterdamquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Trouwens, wat heb jij nou gedaan na het hotel? Hoe ben je op het station gekomen? Ik snapte er niks van. Ik zou schunckel meenemen en dacht dat jij ook in zou stappen maar blijkbaar niet.
Oh doe eens PMmetje liefffiequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
Toek ik heb nog een foto van ons en Erik.
Ja je hebt gelijk, dat is de reden van al het gezeikquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Soms kan teveel betrokkenheid verstikkend werken
hoe smaakte mc trouwens?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh jij was een hotellert he? Hoe was het eigenlijk in het hotel? Hebben jullie nog gefeest daar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook wel, toen ik om 16:00 richting huis ging
Ja ik was hotellert ja. Ik reis maar 200+ km af voor de meets bij henkquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh jij was een hotellert he? Hoe was het eigenlijk in het hotel? Hebben jullie nog gefeest daar?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Murmeli het volgende:
![]()
* Murmeli is voor
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb hem meegenomen naar Starbucks op CS. Daar hebben we LDG gemeet en zijn naar Koekela gegaan, andere koffietent, en daar kwam RenRen ook nogen om 16:** ging die op de trein
Jullie hebben een alibi.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben nog met Toek en LDG en RenRen- koffie met koekies wezen den in Rotterdam
Hmmmzquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Met een groep kijken is echt veel leuker blijkt maar weer.
Blijf vooral enthousiast Greys.... ik snap hoe kut je je nu moet voelen... maar gun het die paar zuigers niet om je je jaarlijkse plezier af te pakkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Anyway, ik zal wel weer gaan doen of er niks gebeurd is, dat wordt kennelijk van me verwacht. Niet janken, niet overdrijven, niks aan het handje.
Ik roep wel wanneer me dat gelukt is. Kan ff duren
Ik zie niet wie dat van je verwacht hoor. Lijkt me ook een beetje debiel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Anyway, ik zal wel weer gaan doen of er niks gebeurd is, dat wordt kennelijk van me verwacht. Niet janken, niet overdrijven, niks aan het handje.
Volgens mij vraagt niemand dat? Althans, das niet hoe ik mijn bericht bedoelde.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
maar volgende x gaan jullie lekker meequote:
dat bepaal ik zelf welquote:
Mooi!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had de mac flurry kitkat, die was lekker
Mooi gezegd!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijf vooral enthousiast Greys.... ik snap hoe kut je je nu moet voelen... maar gun het die paar zuigers niet om je je jaarlijkse plezier af te pakken
Wij werden niet gevraagdquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar volgende x gaan jullie lekker mee
[..]
dat bepaal ik zelf wel
[..]
Mooi!
Nee joh, zo bedoelt niemand het volgens mij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij werden niet gevraagd
Beter hadden jullie dat wel gedaan, dan had ik vannacht niet alleen hoeven slapen
ik was er ook Fey-chickie, was dat niet een goeie reden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet dan?
Jimbo had me gewoon beter moeten overhalen
Nou hij is lekker toch leuk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar volgende x gaan jullie lekker mee
[..]
dat bepaal ik zelf wel
[..]
Mooi!
TV weet wattie zegt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijf vooral enthousiast Greys.... ik snap hoe kut je je nu moet voelen... maar gun het die paar zuigers niet om je je jaarlijkse plezier af te pakken
Hoho dat Koekela werd pas in de bus geregeld. Eerst was alleen Starbucks op CS het idee. En Rotterdam CS is een hel om te komen met je auto.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij werden niet gevraagd
Beter hadden jullie dat wel gedaan, dan had ik vannacht niet alleen hoeven slapen
Dat.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was er ook Fey-chickie, was dat niet een goeie reden?
Ik zei het niet voor niets, omdat ik me zorgen om je maak/maakte. Maar als dat niet meer gewaardeerd wordt, en je gewoon weer een of ander verzinsel gelardeerd met een verwijt naar je kop gesmeten krijgt, dan kan ik beter niets meer zeggen over jou of over jouw tomeloze inzet, want dan weet je het toch weer zo te draaien dat het in jouw hoofd als gezeik over komt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, dat is de reden van al het gezeik
Daarom hadden we na allllle vorige meets ook zoveel gedoe achteraf, omdat het zo verstikkend voor me is.
Ik zal je nog eens bellen of ik het eten voor je zal uitstellen
Volgens mij stond ik er naast toen die foto werd gemaakt.quote:
Ja viel inderdaad reuze meequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik er naast toen die foto werd gemaakt.
Toek, luister naar Lies, volgens mij issie idd leuk.
Dat klopt, daarom heb ik schunckel naar Gouda gebracht en niet naar Rotterdam CSquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoho dat Koekela werd pas in de bus geregeld. Eerst was alleen Starbucks op CS het idee. En Rotterdam CS is een hel om te komen met je auto.
ik rij geen auto dus sorry, geen idee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom heb ik schunckel naar Gouda gebracht en niet naar Rotterdam CS
In Gouda hebben ze echt rare weggetjes johhet leek wel een fietspad, het asfalt was rood als een fietspad en in het midden was een verhoogd middenbermpje en als ik terecht kwam met een wiel op dat middenbermpje dan stuurde het stuur een andere kant op
Die hele weg was uberhaupt veeeel te smal.
Heeft iemand enig idee waar ik het over heb?Vast niet he?
Story of my life.
Doe dit anders even verder via DM?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zei het niet voor niets, omdat ik me zorgen om je maak/maakte. Maar als dat niet meer gewaardeerd wordt, en je gewoon weer een of ander verzinsel gelardeerd met een verwijt naar je kop gesmeten krijgt, dan kan ik beter niets meer zeggen over jou of over jouw tomeloze inzet, want dan weet je het toch weer zo te draaien dat het in jouw hoofd als gezeik over komt.
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom heb ik schunckel naar Gouda gebracht en niet naar Rotterdam CS
In Gouda hebben ze echt rare weggetjes johhet leek wel een fietspad, het asfalt was rood als een fietspad en in het midden was een verhoogd middenbermpje en als ik terecht kwam met een wiel op dat middenbermpje dan stuurde het stuur een andere kant op
Story of my life.
Dat kan, je staat iig buiten beeld. Volgens mij maakte Cee die foto.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik er naast toen die foto werd gemaakt.
Toek, luister naar Lies, volgens mij issie idd leuk.
Serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Geen idee, maar het smaakte meer dan primaquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Heel apart, zo'n weg. en a, dat van dat stuur op dat middenbermpje vind ik logisch. Nouja, ik herken het iig.
Ik heb een PM en DM ban dus dat kan niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe dit anders even verder via DM?Dan kan het topic grotendeels gezellig blijven.
je zeurtquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zei het niet voor niets, omdat ik me zorgen om je maak/maakte. Maar als dat niet meer gewaardeerd wordt, en je gewoon weer een of ander verzinsel gelardeerd met een verwijt naar je kop gesmeten krijgt, dan kan ik beter niets meer zeggen over jou of over jouw tomeloze inzet, want dan weet je het toch weer zo te draaien dat het in jouw hoofd als gezeik over komt.
Het zou helpen als je je wat meer zou inleven in bijv greys.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb een PM en DM ban dus dat kan niet.
Ik zou het nog wel via facebook kunnen uitpraten, maar daar heb ik nu geen behoefte aan. Elke zin die ik er nog over zeg leidt alleen tot meer ellende.
Dat getuigt iig wel van zelfreflectiequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Maanvis het volgende:
Elke zin die ik er nog over zeg leidt alleen tot meer ellende.
Kan Greys wel goed begrijpen dat ze nu niet op je 'zorgen' zit te wachtenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb een PM en DM ban dus dat kan niet.
Ik zou het nog wel via facebook kunnen uitpraten, maar daar heb ik nu geen behoefte aan. Elke zin die ik er nog over zeg leidt alleen tot meer ellende.
WAT?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Er is gewoon chocoladetaart weggegooid. Als ik daar aan denk moet ik een beetje huilen.
kaneelrolquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Peter het volgende:
Kaneelrol?
Of noemen we dat een koffiebroodje?
Iteejer had alles op toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
WAT?
Met een toek én en MPG in de tent?
Schande!
Kom op, je kent me van R&P. Ik hèb geen inlevingsvermogen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het zou helpen als je je wat meer zou inleven in bijv greys.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Er is gewoon chocoladetaart weggegooid. Als ik daar aan denk moet ik een beetje huilen.
Ja ik zag op een gegeven moment het bord met zeker nog 10 stukjes teruggaan naar de keuken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
WAT?
Met een toek én en MPG in de tent?
Schande!
Ja, nee, die dacht ff 2 borden vol te laaienquote:
jammer dat ze de Empty Hole niet noemenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Voor!
![]()
btw, uit de persconferentie:
Next was Anouk from The Netherlands who received a big round of applause from the press in the arena. The country made it to the Final for the first time since 2004. "Maybe it sounds arrogant, but I wasn’t worried. When number 9 came, I thought – no way! But I already saw the cameramen walking past me, and I thought maybe there is a slight chance, and there was!" One journalist asked: "Is it important to be a gay icon to win Eurovision?" – "It doesn’t matter if you are gay or not, you just need to perform well in Eurovision", Anouk replied. When asked how much the audience reaction meant to her, Anouk said: "A lot, because I was quite nervous of course. At the moment the chorus came in, I already saw the flags and the people cheering and it was just amazing." The Netherlands were drawn to perform in the first part of the Final.
![]()
Just
WTFquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Die hadden ze wel ff bij ons op het bord kunnen droppenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zag op een gegeven moment het bord met zeker nog 10 stukjes teruggaan naar de keuken.
ome jimbo moet helemaal nietsquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet dan?
Jimbo had me gewoon beter moeten overhalen
Dan kun je je ook geen zorgen maken. Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kom op, je kent me van R&P. Ik hèb geen inlevingsvermogen.
Dat weet ik. Daarom zeg ik dat t zou helpen als je t had.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kom op, je kent me van R&P. Ik hèb geen inlevingsvermogen.
nee... Dat mag nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat ik er was?quote:
dit is waar.quote:
Ik luste nog wel een stukje ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Die hadden ze wel ff bij ons op het bord kunnen droppen.
ik zag je wel het lekkerste stukje er uit selecteren!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nee joh.
Maar ik mocht van greys een stukje halen.
De empty hole?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jammer dat ze de Empty Hole niet noemen
Voor Zwabber en sp3c ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Peter het volgende:
[..]
ik zag je wel het lekkerste stukje er uit selecteren!
Je hosselkilz waren wat matig gister.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Jimbo het volgende:
Ja weer gezellig hier nu? Mooi, eeuwige gezeik altijd
Hoe denk je anders dat dat bier op jouw rekening kwamquote:
Toek zat zelfs uitgebreid met sp3ccie te ouwehoeren, totdat sp3c een taxi ingesleept werdquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak je een grapje?
Ja hij was er.
ene nep belg die sla snijen als hobby heb!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat dat bier op jouw rekening kwam?
nee serieus, heb hem niet gezien hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak je een grapje?
Ja hij was er.
Oh. LOL!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Toek zat zelfs uitgebreid met sp3ccie te ouwehoeren, totdat sp3c een taxi ingesleept werd
Jij was toch degene die een oranje shirt had aangetrokken?quote:
en wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij was toch degene die een oranje shirt had aangetrokken?
Nee dan weet ik weer wie je bentquote:
Ik heb hier o.a. 'gay' en 'adriaan' meerdere keren voorbij horen komenquote:
moet ik me nou WEER aan je voorstellen, sjonge jongequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee dan weet ik weer wie je bent![]()
Al die namen zeggen me niks
vriend jij had totaal niks aan steun voor Anouk bij je, ga je schamen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hier o.a. 'gay' en 'adriaan' meerdere keren voorbij horen komen.
Alsof mijn aanwezigheid niet voldoende wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet ik me nou WEER aan je voorstellen, sjonge jonge
[..]
vriend jij had totaal niks aan steun voor Anouk bij je, ga je schamen.
Ik wilde wat zeggen maar dan krijgen we weer een relquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof mijn aanwezigied niet voldoende was.
Was jij er ook? Serieus? Ik heb maar met weinig mensen gesprokenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof mijn aanwezigied niet voldoende was.
Ja!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was jij er ook? Serieus? Ik heb maar met weinig mensen gesproken
Absoluut!quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij ben ik de laatste die thuis is van de meet. Net binnen gekomen.![]()
Greys: dikkemaar dat wist je al.
Meet was weer geweldig!![]()
En de hotellers![]()
Saunadagje![]()
En de treinreis terug vloog voorbij met bijlezen.Blijkbaar ben ik naïef als ik uit ervaringen in het verleden erop vertrouw dat het niet beschaamd wordt. Heb ik weer wat geleerd.
![]()
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. [/Mart Smeets]
Maar Anouk staat in de finale!
dat zeg je verkeerd, het aanbod was bar slechtquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hosselkilz waren wat matig gister.
Wat ben je ook een leuke jongenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zeg je verkeerd, het aanbod was bar slecht
buiten wellicht......quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zeg je verkeerd, het aanbod was bar slecht
Het was een prachtig duet met Ynske en gelukkig slaap ik overal doorheen als ik maar moe genoeg ben.quote:
dankjequote:
Dan heb je je ogen in je zak gehadquote:
Jij en Yns waren ook supergezellig en tof en lief enzulksquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was een prachtig duet met Ynske en gelukkig slaap ik overal doorheen als ik maar moe genoeg ben.Je was een toffe kamergenoot!
1 maar? Heeft Greys nou die uit 115 meegenomen eigenlijk?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef Cat22 het volgende:
Onderweg naar huis halve zak tikkels leeggevreten![]()
mwah ik geloof dat ik gewoon een flink aantal jaar jonger ben. Maar dat terzijde vind ik geen enkele vrouw meer interessant nu ik al ruime tijd met mn meissie ben.quote:
Je bent gewoon je wilde haren kwijt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ik geloof dat ik gewoon een flink aantal jaar jonger ben. Maar dat terzijde vind ik geen enkele vrouw meer interessant nu ik al ruime tijd met mn meissie ben.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij en Yns waren ook supergezellig en tof en lief enzulks
[..]
1 maar? Heeft Greys nou die uit 115 meegenomen eigenlijk?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Greys heeft die andere zak meegenomen.
En aangezien morgen de wekker om 7 uur gaat duik ik mijn bed in.
hoop dat ze er van geniet,quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
weltrusten sChat22quote:En aangezien morgen de wekker om 7 uur gaat duik ik mijn bed in.
Welterusten Catquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef Cat22 het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Truste Rosjeeerquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welterusten Cat
En welterusten "rest-of-you", ik ga er zo ook maar eens in.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welterusten Cat
En welterusten "rest-of-you", ik ga er zo ook maar eens in.
Niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goede redding. Maar nee.
Slaap lekker Cat!
Weltrusten en fijne dag Takaikiquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef Takaiki het volgende:
Ik moet ook gaan pitten, ben de hele dag op pad met manlief, ik weet alleen nog niet waarheen. Dat is nog een verrassing voor mijn verjaardag
naaitshift @ work dus klaar om gebeld te worden, thnxquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Sank joe, hef a naais naait toe Toek![]()
Oh wat leuk! Spannend! Geniet er van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef Takaiki het volgende:
Ik moet ook gaan pitten, ben de hele dag op pad met manlief, ik weet alleen nog niet waarheen. Dat is nog een verrassing voor mijn verjaardag
Geweest in februari, maar toen was hij veel weg voor het werk (ook op mijn verjaardag zelfquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Spannend! Geniet er van.
Ben je jarig ja?
Wat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef APK het volgende:
Is static ook een keer gebeurd toen hij iets in Hong Kong filmde met live muziek van een artiest in de achtergrond.
Ja! Ik weet ht wel! Idd een hele rare weg!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Story of my life.
Ik ken alleen rode fietspaden in Gouda? Waar is deze?quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja! Ik weet ht wel! Idd een hele rare weg!Geen idee wie dat bedacht heeft en waarom!
die dingen zijn goed te kanenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij en Yns waren ook supergezellig en tof en lief enzulks
[..]
1 maar? Heeft Greys nou die uit 115 meegenomen eigenlijk?
Vlakbij het station, een weg ervoor volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ken alleen rode fietspaden in Gouda? Waar is deze?
Ik knuffel meequote:
Herkenningquote:Op donderdag 16 mei 2013 07:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja! Ik weet ht wel! Idd een hele rare weg!Geen idee wie dat bedacht heeft en waarom!
Ik ook.quote:
Ik zal zo even kijken of ik het dmv streetview kan vindenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:04 schreef Duvel het volgende:
OK, ik herken het niet vanuit de omschrijving.
Ik doe meequote:
Je weet hoe t eruit moet he?quote:
Uiteraard weet ik datquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je weet hoe t eruit moet he?
Maar kom je nu ook zaterdag?
Ah, bieren met HeatWave, altijd goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat.
Ja, ik ben de stand-in voor Re.
Nou... altijd....quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, bieren met HeatWave, altijd goed.
Ik vaak ook niet meer, dat is het hemquote:
ik nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:52 schreef Muis006 het volgende:
Wie komen er nu eigenlijk wel en niet zaterdag?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vaak ook niet meer, dat is het hem.
Ik nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:52 schreef Muis006 het volgende:
Gezellig!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat.
ik kom want ben benieuwd naar beroemde muis!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:52 schreef Muis006 het volgende:
Ben ik beroemd jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kom want ben benieuwd naar beroemde muis!
drummer #2quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat.
Nou niet de enige overeenkomstquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezellig!
Oja...stand in voor re.... uhmm..... de enige overeenkomst is donker haar geloof ik.
Maar ik zal kijken of ik tegen jou ook zo gezellig kan gaan hoesten
Het is de Winterdijk. Google Streetview is nog niet zo hip dat dat nieuwe asfalt er al op te zien is dus je zult het een keer met eigen ogen moeten zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:04 schreef Duvel het volgende:
OK, ik herken het niet vanuit de omschrijving.
Kom jij gewoon naar het huis van MB of zo, of moet ik je ergens anders in Amsterdam oppikken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:15 schreef Ole het volgende:
Ik kom ook nog steeds
We maken er een topavond van
Bardrummer is een goeie 2de keuze hoorquote:
Ja dat sowieso, Is het handig als wij gewoon ergens naartoe gaan waar je ons makkelijk kunt oppikken? Ergens in de buurt van een snelweg of zo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kom jij gewoon naar het huis van MB of zo, of moet ik je ergens anders in Amsterdam oppikken?
En hier nog een.quote:
quote:
Ik ook. Ik hoop dat het beperkt kan blijven tot een dip en dat we weer gezellig verder gaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet om een discussie te beginnen of op te rakelen, maar ik vind het echt jammer dat de altijd gezellige ESFmeets nu dit staartje hebben gekregen. Ontzettend zonde.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:43 schreef sp3c het volgende:
zaterdag is het gewoon weer gezellig en hebben we het er niet meer over
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:43 schreef sp3c het volgende:
zaterdag is het gewoon weer gezellig en hebben we het er niet meer over
Je spreekt jezelf even tegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:46 schreef sp3c het volgende:
nee door dit hele drama zijn er geen vlaggetjes meer, die willen niet op fok!
je klinkt verbaasdquote:
Ik ook, ben wel benieuwd, heb expres geen andere liedjes beluisterdquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:50 schreef Fascination het volgende:
Vanavond andere halve finale.Zin in.
Ik ben ze al tot in den treure aan het luisteren op spotify.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, ben wel benieuwd, heb expres geen andere liedjes beluisterd
ja zo is het niet leuk meer hequote:
Ze is een muisje, dat is niet eerlijk.quote:
Is goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ze al tot in den treure aan het luisteren op spotify.Let vooral goed op bij Roemenie.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze is een muisje, dat is niet eerlijk.
[..]
Is goedNa afloop ga ik wel meer luisteren
Das die hoge toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ze al tot in den treure aan het luisteren op spotify.Let vooral goed op bij Roemenie.
quote:
bemoei je er niet mee muisquote:
Ja, klopt, met dat hysterische pakje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Das die hoge toch?
Zal denk ik best nog wat kunnen worden als hij zijn stem goed onder controle weet te houden.
Ik wil vlaggetjes ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:46 schreef sp3c het volgende:
nee door dit hele drama zijn er geen vlaggetjes meer, die willen niet op fok!
Ik heb geen idee wat makkelijk is bij jullie in de omgevingquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, Is het handig als wij gewoon ergens naartoe gaan waar je ons makkelijk kunt oppikken? Ergens in de buurt van een snelweg of zo?
daarom. ergens bij een afslag van de snelweg lijkt me wel handig. kom je uit Enschede?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat makkelijk is bij jullie in de omgevingwil ook wel naar het huis van MB (of van een ander komen), maar liever niet naar een paar verschillende adressen of zo
en heel Amsterdam wil ik liever ook niet door
Ja, het is dan weer jammer van dat pakje, voegt ook helemaal niets toe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, klopt, met dat hysterische pakje.Ik weet niet, weet niet of iedereen zo'n fout nummer kan waarderen in Europa.
Oh, daar moet ik wel om lachen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het is dan weer jammer van dat pakje, voegt ook helemaal niets toe.
Oh ja, dat ligt er echt pas net!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is de Winterdijk. Google Streetview is nog niet zo hip dat dat nieuwe asfalt er al op te zien is dus je zult het een keer met eigen ogen moeten zien
nee, tuurlijk niet, het is al top dat we mee kunnen rijdenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat makkelijk is bij jullie in de omgevingwil ook wel naar het huis van MB (of van een ander komen), maar liever niet naar een paar verschillende adressen of zo
en heel Amsterdam wil ik liever ook niet door
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh oh, ik weet niet wat er komen gaat!
En dan moet Oognip daar rijden?quote:
allemaal naar het grootste bereikbare industrieterrein!quote:
Allemaal naar het strand!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
allemaal naar het grootste bereikbare industrieterrein!
Amsterdam heeft een strand??quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Allemaal naar het strand!
Is makkelijk te vinden.
Een stadsstrandquote:
Zoutelande ook.quote:
Niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een stadsstrandZeeburg. daar ben ik getrouwd
Maar dat lijkt me niet de handigste afspreekplek.
Anders gewoon afspreken bij het drielandenpunt, weinig Hagenaars en toch makkelijk te vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:15 schreef sp3c het volgende:
al is dat strand meer van Scheveningen dat zit vol Hagenaars
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een stadsstrandZeeburg. daar ben ik getrouwd
Maar dat lijkt me niet de handigste afspreekplek.
done dealquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Anders gewoon afspreken bij het drielandenpunt, weinig Hagenaars en toch makkelijk te vinden.
Ja, vanaf mij ben je zo bij de oprit. Of anders station Lelylaan ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet?.
Vanaf jullie huis zit je toch zo op de ring?
Ik merk het alweer, 3 vrouwen die iets proberen af te sprekenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, vanaf mij ben je zo bij de oprit. Of anders station Lelylaan ofzo.
Ik kom uit Enschede ja. Vind het een beetje moeilijk om af te spreken, want ik wil niet zeuren dat ik heel Amsterdam niet door wil/durfquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:59 schreef Ole het volgende:
[..]
daarom. ergens bij een afslag van de snelweg lijkt me wel handig. kom je uit Enschede?
OKquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik merk het alweer, 3 vrouwen die iets proberen af te spreken.
Bij jou thuis, klaar.
Ik heb een TomTomquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:16 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Maar we kunnen bijvoorbeeld Haarlemmermeerstation doen? Is goed te vinden en niet te druk.
Ik neem aan dat Oog wel een TomTom heeft?
Of anders idd bij MB.
Nou, dan spreken we gewoon bij mij af, dat is makkelijk te bereiken en je hoeft niet door de binnenstad ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kom uit Enschede ja. Vind het een beetje moeilijk om af te spreken, want ik wil niet zeuren dat ik heel Amsterdam niet door wil/durf![]()
Zeggen jullie maar waar en ik rijd er heen
niet al te moeilijk doen voor julliezelf.
Primaquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, dan spreken we gewoon bij mij af, dat is makkelijk te bereiken en je hoeft niet door de binnenstad ofzo
Den Haag!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kom uit Enschede ja. Vind het een beetje moeilijk om af te spreken, want ik wil niet zeuren dat ik heel Amsterdam niet door wil/durf![]()
Zeggen jullie maar waar en ik rijd er heen
niet al te moeilijk doen voor julliezelf.
bemoei je er niet mee muisquote:
Wou je nog meerijden of wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:28 schreef HeatWave het volgende:
HeatWave HeatWave HeatWave, hoelang weet je nou al dat je vrouwen nooit beslissingen moet laten nemen, dan waren we er NA zaterdag nog niet uitgeweest.
Love you all anyway.
Dat wordt hetquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop voor jullie dat het zaterdag weer een topavond wordt!
Ga je die zaterdag ook weer terug naar huis of hoe doe je dat?quote:
Jep. Eventjes heen en weerquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je die zaterdag ook weer terug naar huis of hoe doe je dat?
Jij spoort niet.quote:
neem dan meteen cat, takke en mpg meequote:Op donderdag 16 mei 2013 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Anders gewoon afspreken bij het drielandenpunt, weinig Hagenaars en toch makkelijk te vinden.
Jullie gaan je juist wel laten kennen, als topmensen die zaterdag een top avond gaan hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef Ole het volgende:
Het wordt gewoon een topavond zaterdag! We laten ons niet kennen
en het eindigt met champagne rondom de hofpleinfonteinquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jullie gaan je juist wel laten kennen, als topmensen die zaterdag een top avond gaan hebben.
ik ga, mits er een groep gaat, er wel in hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet eens ín de fontein?![]()
En dan bedoel ik niet een lullig flesje, maar gewoon de hele fontein champagne laten spuiten.
Hoop dat daar dan wel foto's van worden gemaakt, hele groep in de fontein.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga, mits er een groep gaat, er wel in hoor.
Durf je niet alleen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga, mits er een groep gaat, er wel in hoor.
Ik kan niet, ik zot dit weekend in Den Haag. Of nouja, zaterdag de hele dag in Den Haag, dan hotel in Zoetermeer en zondag waarschijnlijk een dagje Amsterdam.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
neem dan meteen cat, takke en mpg mee
Hoop ik ook nog een beetje op.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef Greys het volgende:
Kan ik de foto's nou nog ergens zien?
Want ik heb er nog niet eentje gezien van de bucket.
En tis voor mij de manier om alsnog een beetje napret te kunnen hebben
200 pics mailen is ook niet de manier, dus Q ik app je effe wat nou handig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
ging zin in.....de hele lol ervan is samen feesten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |