Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 18 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Gisteravond!quote:
Het was op het forum al gezellig. Ik zou willen dat een camera hadquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk dat ook echt iedereen binnen was om Anouk te kijken.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Murmeli het volgende:
![]()
Nieuw topic, alleen nog maar leuke posts doen?
* Murmeli is voor
Jaaa!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Murmeli het volgende:
![]()
* Murmeli is voor
Ja. Aftermeetdip hier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef MPG het volgende:
Vanavond was een beetje een lege avond. Ik miste jullie een beetje
man heb je tot 16:00 vermaakt vandaag. Blijft geen feest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaa!
Wij zaten eerste rij he? Tijdens Anouk?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef MPG het volgende:
same here!quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:44 schreef Voszje het volgende:
Ik was niet bij de meet aanwezig o.i.d., maar jullie lijken me wel allemaal een super groep! Ik las in het vorige topic dat er nogal wat onenigheid is, en dat lijkt me nogal zonde. Eigenlijk ken ik jullie allemaal niet, maar als ik zie wat er allemaal is geregeld voor die meeting, kan ik alleen maar zeggen: Klasse!
Hier ook wel, toen ik om 16:00 richting huis gingquote:
ik heb hem meegenomen naar Starbucks op CS. Daar hebben we LDG gemeet en zijn naar Koekela gegaan, andere koffietent, en daar kwam RenRen ook nogquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Trouwens, wat heb jij nou gedaan na het hotel? Hoe ben je op het station gekomen? Ik snapte er niks van. Ik zou schunckel meenemen en dacht dat jij ook in zou stappen maar blijkbaar niet.
Ik ben nog met Toek en LDG en RenRen- koffie met koekies wezen den in Rotterdamquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Trouwens, wat heb jij nou gedaan na het hotel? Hoe ben je op het station gekomen? Ik snapte er niks van. Ik zou schunckel meenemen en dacht dat jij ook in zou stappen maar blijkbaar niet.
Oh doe eens PMmetje liefffiequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
Toek ik heb nog een foto van ons en Erik.
Ja je hebt gelijk, dat is de reden van al het gezeikquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Soms kan teveel betrokkenheid verstikkend werken
hoe smaakte mc trouwens?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh jij was een hotellert he? Hoe was het eigenlijk in het hotel? Hebben jullie nog gefeest daar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook wel, toen ik om 16:00 richting huis ging
Ja ik was hotellert ja. Ik reis maar 200+ km af voor de meets bij henkquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh jij was een hotellert he? Hoe was het eigenlijk in het hotel? Hebben jullie nog gefeest daar?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Murmeli het volgende:
![]()
* Murmeli is voor
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb hem meegenomen naar Starbucks op CS. Daar hebben we LDG gemeet en zijn naar Koekela gegaan, andere koffietent, en daar kwam RenRen ook nogen om 16:** ging die op de trein
Jullie hebben een alibi.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben nog met Toek en LDG en RenRen- koffie met koekies wezen den in Rotterdam
Hmmmzquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Met een groep kijken is echt veel leuker blijkt maar weer.
Blijf vooral enthousiast Greys.... ik snap hoe kut je je nu moet voelen... maar gun het die paar zuigers niet om je je jaarlijkse plezier af te pakkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Anyway, ik zal wel weer gaan doen of er niks gebeurd is, dat wordt kennelijk van me verwacht. Niet janken, niet overdrijven, niks aan het handje.
Ik roep wel wanneer me dat gelukt is. Kan ff duren
Ik zie niet wie dat van je verwacht hoor. Lijkt me ook een beetje debiel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Anyway, ik zal wel weer gaan doen of er niks gebeurd is, dat wordt kennelijk van me verwacht. Niet janken, niet overdrijven, niks aan het handje.
Volgens mij vraagt niemand dat? Althans, das niet hoe ik mijn bericht bedoelde.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
maar volgende x gaan jullie lekker meequote:
dat bepaal ik zelf welquote:
Mooi!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had de mac flurry kitkat, die was lekker
Mooi gezegd!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijf vooral enthousiast Greys.... ik snap hoe kut je je nu moet voelen... maar gun het die paar zuigers niet om je je jaarlijkse plezier af te pakken
Wij werden niet gevraagdquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar volgende x gaan jullie lekker mee
[..]
dat bepaal ik zelf wel
[..]
Mooi!
Nee joh, zo bedoelt niemand het volgens mij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij werden niet gevraagd
Beter hadden jullie dat wel gedaan, dan had ik vannacht niet alleen hoeven slapen
ik was er ook Fey-chickie, was dat niet een goeie reden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet dan?
Jimbo had me gewoon beter moeten overhalen
Nou hij is lekker toch leuk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar volgende x gaan jullie lekker mee
[..]
dat bepaal ik zelf wel
[..]
Mooi!
TV weet wattie zegt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijf vooral enthousiast Greys.... ik snap hoe kut je je nu moet voelen... maar gun het die paar zuigers niet om je je jaarlijkse plezier af te pakken
Hoho dat Koekela werd pas in de bus geregeld. Eerst was alleen Starbucks op CS het idee. En Rotterdam CS is een hel om te komen met je auto.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij werden niet gevraagd
Beter hadden jullie dat wel gedaan, dan had ik vannacht niet alleen hoeven slapen
Dat.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was er ook Fey-chickie, was dat niet een goeie reden?
Ik zei het niet voor niets, omdat ik me zorgen om je maak/maakte. Maar als dat niet meer gewaardeerd wordt, en je gewoon weer een of ander verzinsel gelardeerd met een verwijt naar je kop gesmeten krijgt, dan kan ik beter niets meer zeggen over jou of over jouw tomeloze inzet, want dan weet je het toch weer zo te draaien dat het in jouw hoofd als gezeik over komt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, dat is de reden van al het gezeik
Daarom hadden we na allllle vorige meets ook zoveel gedoe achteraf, omdat het zo verstikkend voor me is.
Ik zal je nog eens bellen of ik het eten voor je zal uitstellen
Volgens mij stond ik er naast toen die foto werd gemaakt.quote:
Ja viel inderdaad reuze meequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik er naast toen die foto werd gemaakt.
Toek, luister naar Lies, volgens mij issie idd leuk.
Dat klopt, daarom heb ik schunckel naar Gouda gebracht en niet naar Rotterdam CSquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoho dat Koekela werd pas in de bus geregeld. Eerst was alleen Starbucks op CS het idee. En Rotterdam CS is een hel om te komen met je auto.
ik rij geen auto dus sorry, geen idee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom heb ik schunckel naar Gouda gebracht en niet naar Rotterdam CS
In Gouda hebben ze echt rare weggetjes johhet leek wel een fietspad, het asfalt was rood als een fietspad en in het midden was een verhoogd middenbermpje en als ik terecht kwam met een wiel op dat middenbermpje dan stuurde het stuur een andere kant op
Die hele weg was uberhaupt veeeel te smal.
Heeft iemand enig idee waar ik het over heb?Vast niet he?
Story of my life.
Doe dit anders even verder via DM?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zei het niet voor niets, omdat ik me zorgen om je maak/maakte. Maar als dat niet meer gewaardeerd wordt, en je gewoon weer een of ander verzinsel gelardeerd met een verwijt naar je kop gesmeten krijgt, dan kan ik beter niets meer zeggen over jou of over jouw tomeloze inzet, want dan weet je het toch weer zo te draaien dat het in jouw hoofd als gezeik over komt.
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom heb ik schunckel naar Gouda gebracht en niet naar Rotterdam CS
In Gouda hebben ze echt rare weggetjes johhet leek wel een fietspad, het asfalt was rood als een fietspad en in het midden was een verhoogd middenbermpje en als ik terecht kwam met een wiel op dat middenbermpje dan stuurde het stuur een andere kant op
Die hele weg was uberhaupt veeeel te smal.
Heeft iemand enig idee waar ik het over heb?Vast niet he?
Story of my life.
Dat kan, je staat iig buiten beeld. Volgens mij maakte Cee die foto.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik er naast toen die foto werd gemaakt.
Toek, luister naar Lies, volgens mij issie idd leuk.
Serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Geen idee, maar het smaakte meer dan primaquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Heel apart, zo'n weg. en a, dat van dat stuur op dat middenbermpje vind ik logisch. Nouja, ik herken het iig.
Ik heb een PM en DM ban dus dat kan niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe dit anders even verder via DM?Dan kan het topic grotendeels gezellig blijven.
je zeurtquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zei het niet voor niets, omdat ik me zorgen om je maak/maakte. Maar als dat niet meer gewaardeerd wordt, en je gewoon weer een of ander verzinsel gelardeerd met een verwijt naar je kop gesmeten krijgt, dan kan ik beter niets meer zeggen over jou of over jouw tomeloze inzet, want dan weet je het toch weer zo te draaien dat het in jouw hoofd als gezeik over komt.
Het zou helpen als je je wat meer zou inleven in bijv greys.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb een PM en DM ban dus dat kan niet.
Ik zou het nog wel via facebook kunnen uitpraten, maar daar heb ik nu geen behoefte aan. Elke zin die ik er nog over zeg leidt alleen tot meer ellende.
Dat getuigt iig wel van zelfreflectiequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Maanvis het volgende:
Elke zin die ik er nog over zeg leidt alleen tot meer ellende.
Kan Greys wel goed begrijpen dat ze nu niet op je 'zorgen' zit te wachtenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb een PM en DM ban dus dat kan niet.
Ik zou het nog wel via facebook kunnen uitpraten, maar daar heb ik nu geen behoefte aan. Elke zin die ik er nog over zeg leidt alleen tot meer ellende.
WAT?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Er is gewoon chocoladetaart weggegooid. Als ik daar aan denk moet ik een beetje huilen.
kaneelrolquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Peter het volgende:
Kaneelrol?
Of noemen we dat een koffiebroodje?
Iteejer had alles op toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
WAT?
Met een toek én en MPG in de tent?
Schande!
Kom op, je kent me van R&P. Ik hèb geen inlevingsvermogen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het zou helpen als je je wat meer zou inleven in bijv greys.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Er is gewoon chocoladetaart weggegooid. Als ik daar aan denk moet ik een beetje huilen.
Ja ik zag op een gegeven moment het bord met zeker nog 10 stukjes teruggaan naar de keuken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
WAT?
Met een toek én en MPG in de tent?
Schande!
Ja, nee, die dacht ff 2 borden vol te laaienquote:
jammer dat ze de Empty Hole niet noemenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Voor!
![]()
btw, uit de persconferentie:
Next was Anouk from The Netherlands who received a big round of applause from the press in the arena. The country made it to the Final for the first time since 2004. "Maybe it sounds arrogant, but I wasn’t worried. When number 9 came, I thought – no way! But I already saw the cameramen walking past me, and I thought maybe there is a slight chance, and there was!" One journalist asked: "Is it important to be a gay icon to win Eurovision?" – "It doesn’t matter if you are gay or not, you just need to perform well in Eurovision", Anouk replied. When asked how much the audience reaction meant to her, Anouk said: "A lot, because I was quite nervous of course. At the moment the chorus came in, I already saw the flags and the people cheering and it was just amazing." The Netherlands were drawn to perform in the first part of the Final.
![]()
Just
WTFquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Die hadden ze wel ff bij ons op het bord kunnen droppenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zag op een gegeven moment het bord met zeker nog 10 stukjes teruggaan naar de keuken.
ome jimbo moet helemaal nietsquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet dan?
Jimbo had me gewoon beter moeten overhalen
Dan kun je je ook geen zorgen maken. Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kom op, je kent me van R&P. Ik hèb geen inlevingsvermogen.
Dat weet ik. Daarom zeg ik dat t zou helpen als je t had.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kom op, je kent me van R&P. Ik hèb geen inlevingsvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |