Als jij dat wil, moet je het doen. Al adviseer ik je het niet te doen. Het kan een ban opleverenquote:
Gewoon eerst een normaal plaatje posten en het dan 'opeens' veranderen.quote:
zaterdag 21:45.quote:
Wat boeit jou dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Jullie vinden de wedstrijd niet zo leuk geloof ik he
Jij vindt alleen het stadion leuk zeker?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Eindelijk Karinaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Mod to the rescuequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Ach het Olympisch Stadion is OOK mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt alleen het stadion leuk zeker?
Nee, ga dan lekker naar een ander topic.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef alors het volgende:
Maar Albagifs moeten kunnen toch? Zeker in de rust.
Ik wacht geduldig op het fluitsignaal van de scheids.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef alors het volgende:
Maar Albagifs moeten kunnen toch? Zeker in de rust.
Daar komt ik niet meer, want jij zat daar te trollen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ga dan lekker naar een ander topic.
Gelukkig speelt Porto niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef HighVolume het volgende:
Nog nooit zo"n saaie benfica - porto gezien
Heb je voor zaterdag nu ondertussen al voetbalschoenen gekocht waar die bokkepoten van je fatsoenlijk in passen?quote:
Maar ze hebben al een excuusnegerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benfica moet Wijnaldum maar eens kopen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |