Als jij dat wil, moet je het doen. Al adviseer ik je het niet te doen. Het kan een ban opleverenquote:
Gewoon eerst een normaal plaatje posten en het dan 'opeens' veranderen.quote:
zaterdag 21:45.quote:
Wat boeit jou dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Jullie vinden de wedstrijd niet zo leuk geloof ik he
Jij vindt alleen het stadion leuk zeker?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Eindelijk Karinaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Mod to the rescuequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Ach het Olympisch Stadion is OOK mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt alleen het stadion leuk zeker?
Nee, ga dan lekker naar een ander topic.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef alors het volgende:
Maar Albagifs moeten kunnen toch? Zeker in de rust.
Ik wacht geduldig op het fluitsignaal van de scheids.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef alors het volgende:
Maar Albagifs moeten kunnen toch? Zeker in de rust.
Daar komt ik niet meer, want jij zat daar te trollen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ga dan lekker naar een ander topic.
Gelukkig speelt Porto niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef HighVolume het volgende:
Nog nooit zo"n saaie benfica - porto gezien
Heb je voor zaterdag nu ondertussen al voetbalschoenen gekocht waar die bokkepoten van je fatsoenlijk in passen?quote:
Maar ze hebben al een excuusnegerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benfica moet Wijnaldum maar eens kopen denk ik.
Je falen verbloemen met een smileyquote:
Zo, die heb je goed op haar plaats gezetquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ga dan lekker naar een ander topic.
sarcasme niet snappenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je falen verbloemen met een smiley
Israël hier ver vandaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef alors het volgende:
Dat gefluit als Chelsea aan de bal isWaar komen al die Portugezen opeens vandaan?
Echt publiek, zijn ze niet gewend in de aRENaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef alors het volgende:
Dat gefluit als Chelsea aan de bal isWaar komen al die Portugezen opeens vandaan?
Uit portugalquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef alors het volgende:
uit Portugalquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef alors het volgende:
quote:
quote:
Uirt Portugaklquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef alors het volgende:
Ik loop al jaren op dezelfde, vriend. Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
etbalschoenen gekocht waar die bokkepoten van je fatsoenlijk in passe
Ik wist gewoon niet wat ik terug moest zeggen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik loop al jaren op dezelfde, vriend. Komt helemaal goed.
Die idioot kan beter zn mond houdenquote:
Okquote:
De grote kapi is monddood gemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet wat ik terug moest zeggen.
Ik snap zijn naam ook niet in deze, hij had vandaag beter Arenaers kunnen hetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Kuipers heeft het lekker makkelijk....
Godsamme wat flauwquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap zijn naam ook niet in deze, hij had vandaag beter Arenaers kunnen heten
Deze is slecht.. pffquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:
Hoe oud ben je? 12?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Navida het volgende:
Wat blijft dat Chelsea toch een lelijke kut club
Helaas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beetje matig hoe ie het vertelt inderdaad, maar Chelsea is wel een koopclub zonder identiteit.quote:
dan is hij best slim voor zijn leeftijdquote:
Vooral meningen met "lelijk" en "kut" erin zijn goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:29 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Eng, hé? Andere meningen zijn zeer gevaarlijk.
quote:
Identiteit, wat is dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje matig hoe ie het vertelt inderdaad, maar Chelsea is wel een koopclub zonder identiteit.
Lelijke kut clubquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef Navida het volgende:
[..]
Omdat ik Chelsea niets aan vind ben ik 12?
Nice.
Kijk maar naar Benfica.quote:
En nu omschrijvenquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Op naar Dortmund - Bayern, dit is niks...
Hummels
Nee.quote:
Ik neem je niet serieus als je op die manier gaat pratenquote:
Wegloper, net als Johan.quote:
Zwijgen is toestemmenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar in de rust mocht het... Mods? Hallo?
Gaat het pikquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Chelsea haters zijn de volgende keer weer een beetje te veel van het weekend en ik ben er nog steeds niet helemaal zeker weet of het mogelijk om te kijken naar de finale natuurlijk ook niet meer op een stuk ijzer slaan en de rest waren het wel goed om te zien dat de overheid de macht over de bekerfinale AZ-PSV heeft
Het mag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt voor je bijdrage Hans, we gaan even naar de kantineheldquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop dat Chelsea verliest, en dan ook nog even verliezen van Everton
Hallo, ik ben geen mod hier jonguh maar ik vind het wel schijtirritantquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
drugs gebruikt anders was het geen leuke finale geweestquote:
Uh oke..quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Chelsea haters zijn de volgende keer weer een beetje te veel van het weekend en ik ben er nog steeds niet helemaal zeker weet of het mogelijk om te kijken naar de finale natuurlijk ook niet meer op een stuk ijzer slaan en de rest waren het wel goed om te zien dat de overheid de macht over de bekerfinale AZ-PSV heeft
Dan doe je zo lang de afwas maar evenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hallo, ik ben geen mod hier jonguh maar ik vind het wel schijtirritant
Jij wil zeggen dat als ik in een astronauten pak voor je deur sta je niet spontaan wild en nat wordt en geile neuksex met mij wil?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat moet echt kapot jamet die intense kutreclames.
Kiftquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jessica is de muze van het Europese voetbal. Wij kunnen niet goed presteren als zij er niet bij is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb jij net voor me afgewassen, nog bedankt trouwensquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Oh jammer, misschien heeft Shreyas nog wat vuile vaat staan.
Als je naar Axe stinkt niet nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat als ik in een astronauten pak voor je deur sta je niet spontaan wild en nat wordt en geile neuksex met mij wil?
Ohja vergeten, geen probleem trouwens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die heb jij net voor me afgewassen, nog bedankt trouwens
Ik heb dus niks gemist?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop dat het nog wat beter wordt straks.
Onzin? Pardon?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:39 schreef Panzaet het volgende:
Er is vast wel een ander topic waar zulk soort onzin kan, niet?
Die van Jennifer Lawrence wel ja, zeer onverdiendquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die van Jennifer Lawrence wel ja, zeer onverdiend
Wat een onzin, prietpraat, schijtlolligheden van die man jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat geeft een kick he?
Het is werkelijk een plaag dat blaag
Het is rullevant, amateur.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt, vind ik niet zo relevant.
het is rullevantquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Panzaet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Panzaet het volgende:
[..]
relevantquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Panzaet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Volgens het officiële woordenboek is het: ''Relevant''. Nu jij weer.
Rullevant.quote:
Real Madridquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Maar wij spreken straatnederlands.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Zuster, hij doet het weerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Panzaet het volgende:
[..]
je hebt duidelijk nog niet het VI-woordenboek van sigaarblogcom geleerd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Deze post heeft weinig randement.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Ik besteed mijn tijd aan nuttigere dingen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hebt duidelijk nog niet het VI-woordenboek van sigaarblogcom geleerd.
Het is een beetje chanant.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze post heeft weinig randement.
Misschien was het sarcasmequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Lampard heeft vandaag verlengd.
Derksen en Gijp hebben er echt geen kijk op
Nee, ze hebben een mening over een club die ze nooit bekijken. Houd dan gewoon je bek denk ik danquote:
die heeft het koud?quote:
nog steeds aan het janken dat je clubbie geen kampioen is?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk eens sfeer in dat zielloze kutstadion.
Corrie Palmen?quote:
soowwwwwquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:51 schreef superniger het volgende:
[..]
nog steeds aan het janken dat je clubbie geen kampioen is?
Dat denk ik normaal bij Wijnaldem.quote:
De apocalyps is niet Vermeerquote:
Ajax drie keer op rij kampioen, het zit diep hè?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk eens sfeer in dat zielloze kutstadion.
Hij heeft wel een punt. Het kan dus wel blijkbaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax drie keer op rij kampioen, het zit diep hè?
Laat gaan. Ik geef hem zelfs gelijk....quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax drie keer op rij kampioen, het zit diep hè?
neequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Het kan dus wel blijkbaar.
Het kan zeker als de sfeermakers ook op de 1e ring komen te staan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Het kan dus wel blijkbaar.
Ik ookquote:
Ik ben stiekem voor Ajax hoor, maar de Arena is een verschrikking.quote:
tsja als j alba niet mag..quote:
Wat heeft de mislukte back van Barcelona met Benfica - Chelsea te maken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In wat voor land leven wij als plaatjes van J Alba niet mogen?
Jessica.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heeft de mislukte back van Barcelona met Benfica - Chelsea te maken?
quote:
Beetje tam idd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:00 schreef Kloktijd het volgende:
Deze wedstrijd lijkt totaal geen bekerfinale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |