Als jij dat wil, moet je het doen. Al adviseer ik je het niet te doen. Het kan een ban opleverenquote:
Gewoon eerst een normaal plaatje posten en het dan 'opeens' veranderen.quote:
zaterdag 21:45.quote:
Wat boeit jou dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Jullie vinden de wedstrijd niet zo leuk geloof ik he
Jij vindt alleen het stadion leuk zeker?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Eindelijk Karinaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Mod to the rescuequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Ach het Olympisch Stadion is OOK mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt alleen het stadion leuk zeker?
Nee, ga dan lekker naar een ander topic.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef alors het volgende:
Maar Albagifs moeten kunnen toch? Zeker in de rust.
Ik wacht geduldig op het fluitsignaal van de scheids.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef alors het volgende:
Maar Albagifs moeten kunnen toch? Zeker in de rust.
Daar komt ik niet meer, want jij zat daar te trollen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ga dan lekker naar een ander topic.
Gelukkig speelt Porto niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef HighVolume het volgende:
Nog nooit zo"n saaie benfica - porto gezien
Heb je voor zaterdag nu ondertussen al voetbalschoenen gekocht waar die bokkepoten van je fatsoenlijk in passen?quote:
Maar ze hebben al een excuusnegerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benfica moet Wijnaldum maar eens kopen denk ik.
Je falen verbloemen met een smileyquote:
Zo, die heb je goed op haar plaats gezetquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ga dan lekker naar een ander topic.
sarcasme niet snappenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je falen verbloemen met een smiley
Israël hier ver vandaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef alors het volgende:
Dat gefluit als Chelsea aan de bal isWaar komen al die Portugezen opeens vandaan?
Echt publiek, zijn ze niet gewend in de aRENaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef alors het volgende:
Dat gefluit als Chelsea aan de bal isWaar komen al die Portugezen opeens vandaan?
Uit portugalquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef alors het volgende:
uit Portugalquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef alors het volgende:
quote:
quote:
Uirt Portugaklquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef alors het volgende:
Ik loop al jaren op dezelfde, vriend. Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
etbalschoenen gekocht waar die bokkepoten van je fatsoenlijk in passe
Ik wist gewoon niet wat ik terug moest zeggen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik loop al jaren op dezelfde, vriend. Komt helemaal goed.
Die idioot kan beter zn mond houdenquote:
Okquote:
De grote kapi is monddood gemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet wat ik terug moest zeggen.
Ik snap zijn naam ook niet in deze, hij had vandaag beter Arenaers kunnen hetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Kuipers heeft het lekker makkelijk....
Godsamme wat flauwquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap zijn naam ook niet in deze, hij had vandaag beter Arenaers kunnen heten
Deze is slecht.. pffquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:
Hoe oud ben je? 12?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Navida het volgende:
Wat blijft dat Chelsea toch een lelijke kut club
Helaas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beetje matig hoe ie het vertelt inderdaad, maar Chelsea is wel een koopclub zonder identiteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |