Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 18 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Autistjequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:41 schreef LompeHork het volgende:
En nou geen gezeur meer ja?ik kan niet omgaan met "ruzie"
![]()
dan iets met vogels of iets dat aan Anouk gelinkt isquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb niets oranjigs en m'n vrouw ook niet geloof ik
Ik zag laatst nog opnames van Albert Heijn. Oud vrouwtje die viel en waar het personeel hard om zat te lachen. Hier:quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want die opnames van de supermarkt komen ook op fok ofzo te staan. Goed punt.
Deal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima, biertjes erbij (of wat je ook drinkt) en gaan!
Ik vond 'm geweldig, die blouse van je. Ik hoop dat je de wereld verder de tering laat krijgen en speciaal voor jou doe ik - als ik zaterdag kom - mijn rood/wit/blauwe trui aan mét een oranje T-shirt en onderbroek er onder!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef Toekito het volgende:
Ben ik zaterdag weer de enige in Oranje?? (Cat was rood/wit/blauw maar die komt zaterdag niet)
Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad niet volgens de regels is. En dat je daar dus niet blij van wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef Danny het volgende:
[..]
maar nu heeft wel een crewlid, niet eens een mod, de foto's weggehaald. da's op z'n zachtst gezegd 'apart'.
ik telde er vijf. het is maar wat je onder 'een hoop' verstaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad niet volgens de regels is. En dat je daar dus niet blij van wordt.
Al begrijp ik ook dat dat gedaan is als een soort noodgreep, omdat er een hoop mensen over de zeik gingen.
Het is toch via fok afgesproken? Dan is het toch een fok!meet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat eerste heeft niks met het tweede te maken. Tweede is ook geen Fokmeet natuurlijk.
Ahw, wat zielig. Hoop dat ze haar boodschappen gratis kreeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog opnames van Albert Heijn. Oud vrouwtje die viel en waar het personeel hard om zat te lachen. Hier:
[ code verwijderd ]
Staat een vrouwtje die nietsvermoedend in de AH liep zomaar op FOK!
Waar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:43 schreef Oognip het volgende:
Wat een hufter zeg, die Stefan! Gewoon alsnog dat filmpje posten
Damn, nu wil ik er ook bij zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond 'm geweldig, die blouse van je. Ik hoop dat je de wereld verder de tering laat krijgen en speciaal voor jou doe ik - als ik zaterdag kom - mijn rood/wit/blauwe trui aan mét een oranje T-shirt en onderbroek er onder!
En ook dat vind ik sneu. En niet normaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog opnames van Albert Heijn. Oud vrouwtje die viel en waar het personeel hard om zat te lachen. Hier:
[ code verwijderd ]
Nee er is geen topic over, is via pm gegaan, niet 'openbaar'. Had net zo goed via facebook of whatsapp afgesproken kunnen worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is toch via fok afgesproken? Dan is het toch een fok!meet?
quote:
Donequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan iets met vogels of iets dat aan Anouk gelinkt is
Mag ik in de OP voor zaterdag
Ja tuurlijk weet ik dat ook wel. Maar daar draaide mijn punt niet omquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Blijdorp is geen Fokmeet Qwea dus dat heeft er niks mee te maken. Bovendien weet jij ook wel dat wij dat nooit zouden doen
Oke. Nou dan is dat iig helder.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee er is geen topic over, is via pm gegaan, niet 'openbaar'. Had net zo goed via facebook of whatsapp afgesproken kunnen worden.
Fijn he, continu provoceren?quote:
Goed, een aantal mensen die heel boos werden, is wat mij betreft in deze context vergelijkbaar. Het maakt franklops actie in ieder geval voor mij begrijpelijk. Maar, zoals ik al zei, ik begrijp ook dat jij er niet vrolijk van wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ik telde er vijf. het is maar wat je onder 'een hoop' verstaat.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn he, continu provoceren?Ik ben blij dat je zulke dikke vriendjes bent met de opperbazen en dat je zo gesteund wordt door ze, word je toch niet helemaal uitgekotst.
Oognip waar bemoei jij je mee? Heet jij yvonne of greys? Niet zeuren danquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn he, continu provoceren?Ik ben blij dat je zulke dikke vriendjes bent met de opperbazen en dat je zo gesteund wordt door ze, word je toch niet helemaal uitgekotst.
via FOK! dus kennelijk welquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Blijdorp is geen Fokmeet Qwea dus dat heeft er niks mee te maken. Bovendien weet jij ook wel dat wij dat nooit zouden doen
Ik begrijp dat persoonlijk niet hoor, maar goed dat zal wel weer aan mij liggen. Ik ga voetbal kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed, een aantal mensen die heel boos werden, is wat mij betreft in deze context vergelijkbaar. Het maakt franklops actie in ieder geval voor mij begrijpelijk. Maar, zoals ik al zei, ik begrijp ook dat jij er niet vrolijk van wordt.
Whatsapp?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik whatsapp je wel even als ik besluit aanwezig te zijn
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oognip waar bemoei jij je mee? Heet jij yvonne of greys? Niet zeuren dan
Nou danquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja tuurlijk weet ik dat ook wel. Maar daar draaide mijn punt niet om
klassequote:
kun je een KLEIN beetje indimmen? je gedraagt je nu als een kleuter namelijk en die hoort bij zulk taalgebruik gewoon een draai om z'n oren te krijgen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ben je boosquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
als je in blijdorp loopt en ik loop daar toevallig ook. Ik maak een foto van mijn kinderen en op de achtergrond sta jij, dan loop je inderdaad de kans dat je foto op FOK!, facebook, flickr en twitter verschijnt ja.quote:
Tuurlijk, daarom schreef ik het ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Whatsapp?
Je weet wel tegen wie je het hebt?![]()
Klinkt kinky!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef Danny het volgende:
[..]
kun je een KLEIN beetje indimmen? je gedraagt je nu als een kleuter namelijk en die hoort bij zulk taalgebruik gewoon een draai om z'n oren te krijgen.
Ik ken het. Weet het ook nog steeds niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef DrNick het volgende:
Of goed, ik weet nooit wat de laatste zin is.
Omdattie niet begrijpt moderne grap!?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom schreef ik het ook
R_E heeft en goeien garp verziekt
Why???
"goed".quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ken het. Weet het ook nog steeds niet.
ik in het geheel niet. om even voor mezelf te spreken. De muziek is matig. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
klasse
goed je staat in je recht en al dat soort moois maar vind je dit nu zelf ook niet een heel klein beetje matig?
klein beetje wel toch?
Via pm, niet openbaarquote:
Het is dat ik je zo verdomd sexy vind, maar anders had ik je geslagen. Of zoiets in elk gevalquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Omdattie niet begrijpt moderne grap!?
Danny, hier ben ik nieuwsgierig naar. Zou jij hierop een antwoord willen en kunnen geven?quote:
meld je wel even in elk topic op fok vooraf dat je naar Blijdorp gaat? Dan kunnen we er rekening mee houden, en ziet niemand het over het hoofd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef Danny het volgende:
[..]
als je in blijdorp loopt en ik loop daar toevallig ook. Ik maak een foto van mijn kinderen en op de achtergrond sta jij, dan loop je inderdaad de kans dat je foto op FOK!, facebook, flickr en twitter verschijnt ja.
pffff kleuterquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef Danny het volgende:
[..]
als je in blijdorp loopt en ik loop daar toevallig ook. Ik maak een foto van mijn kinderen en op de achtergrond sta jij, dan loop je inderdaad de kans dat je foto op FOK!, facebook, flickr en twitter verschijnt ja.
hey wat is deze nu weer ineens ... hoe open is dat huwelijk nu eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Was de grap over Angry Birds al gemaakt?
Whoopsquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef sp3c het volgende:
hey wat is deze nu weer ineens ... hoe open is dat huwelijk nu eigenlijk
ESF / [MEET] Birds is the word! 18/5 #37 Afterparty *O*quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Danny, hier ben ik nieuwsgierig naar. Zou jij hierop een antwoord willen en kunnen geven?
Mag ik dan iig kiezen waar ik geslagen wordt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is dat ik je zo verdomd sexy vind, maar anders had ik je geslagen. Of zoiets in elk geval
Moppie van me
Daar sta ik nog mee op de fotoquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
daaaaaaaaaamn sonnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die is wel errug leukquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
of je DOET alsof je het niet begrijpt of...quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pffff kleuter
Ik ga maar wat leuks doen, heb hier geen lol meer van
Mensen die ik graag nog eens zou zien, dat komt vast wel
We maken wel een dealquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mag ik dan iig kiezen waar ik geslagen wordt?![]()
Of wil je dat weer zelf gaan bepalen?![]()
Jij komt gewoon samen met je zoon en zus Anouk naar de finale zingen lieverd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond 'm geweldig, die blouse van je. Ik hoop dat je de wereld verder de tering laat krijgen en speciaal voor jou doe ik - als ik zaterdag kom - mijn rood/wit/blauwe trui aan mét een oranje T-shirt en onderbroek er onder!
Ja, maar DAT is dus MIJN punt. Hoe weet je dat? Men had het blijkbaar ook niet van SC verwacht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Via pm, niet openbaarbovendien komt Stefan niet en verder denk ik niet dat iemand die komt ineens die foto's online zet
En als hij dat nou lekker vindt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is dat ik je zo verdomd sexy vind, maar anders had ik je geslagen. Of zoiets in elk geval
Moppie van me
die heb ik op mn telefoon, heb je die al?quote:
Ik dacht uit danny's eerdere berichten te begrijpen dat jij geen mod bent in fb en daarom niet de aangewezen persoon bent om daar posts aan te passen, en ik snap wel dat hij als admin/eigenaar van fok dat dan niet kan waarderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik begrijp dat persoonlijk niet hoor, maar goed dat zal wel weer aan mij liggen. Ik ga voetbal kijken
Lekker kinderachtigquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef Oerbeer het volgende:
Ik sta overigens ook met beeld en geluid op FOK! en nog op een hele rits foto's. Of je die niet even kunt verwijderen Danny, want ik was slecht gekleed op dat moment.
Bij deze, Dealquote:
staan er ongeveer 6 in de photobucketquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die heb ik op mn telefoon, heb je die al?
Hoe meer mensen hoe groter de kans dat de foto's 'uitlekken'. Dat ga je nooit voorkomen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar DAT is dus MIJN punt. Hoe weet je dat? Men had het blijkbaar ook niet van SC verwacht.
of ik ben het gewoon totaal niet met je eens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef Danny het volgende:
[..]
of je DOET alsof je het niet begrijpt of...
Heb je wel eens gezien hoe groot hij is? Kun je gevolgtrekken waar mijn klappen terecht zullen komen? Dan kan je ook reduceren en deduceren dat hij dat nóóit lekker kan vindenquote:
Je bent briljantquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben thuis, bijgelezen, mijn god.Ik begrijp beide kanten, ik ben het gewoon met 1 van die kanten ontzettend oneens.
Way ahead of you, sweety.quote:
Ah, jij kan natuurlijk filmpje van dumpert embedden of?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef Danny het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
HTML, geen kunst 'an.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ah, jij kan natuurlijk filmpje van dumpert embedden of?
Precies. Dat zeg ik : Ik kom dus niet meer op dat soort "meets"quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hoe groter de kans dat de foto's 'uitlekken'. Dat ga je nooit voorkomen.
Nou van het groepje dat komt weet ik het wel 100% zeker hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar DAT is dus MIJN punt. Hoe weet je dat? Men had het blijkbaar ook niet van SC verwacht.
Ligt er aan van welke kant ze komen, dunkt me.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:01 schreef ElisaB het volgende:
Heb je wel eens gezien hoe groot hij is? Kun je gevolgtrekken waar mijn klappen terecht zullen komen? Dan kan je ook reduceren en deduceren dat hij dat nóóit lekker kan vinden
Dus als jij een dagje uit gaat en je maakt foto's die je op je facebook zet en ik steek op een van die foto's toevallig de weg over en ik eis dat je 'm verwijdert dan zou je dat helemaal niet raar vinden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of ik ben het gewoon totaal niet met je eens.
Kom je vast wel overheen dunkt me
We vragen toch ook niet om een wijziging in het FOK!beleid? Daar is deze hele 'rel' toch niet op uit?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus als jij een dagje uit gaat en je maakt foto's die je op je facebook zet en ik steek op een van die foto's toevallig de weg over en ik eis dat je 'm verwijdert dan zou je dat helemaal niet raar vinden?
En wat als op elke foto die je gemaakt hebt wel iemand in beeld staat die klaagt?
Nou ja, ik ga het ook niet verder uitleggen. Ik vrees niet dat je uit het hokje komt waar je nu qua denkpatroon mbt dit onderwerp in zit. Agree to disagree wmb. Het FOK!beleid wordt er niet anders op. Wij grijpen in als dat nodig is, maar niet omdat er onderling afspraken gemaakt zijn tussen users. De foto's zijn nu weggehaald door een crewlid, maar dat zou normaliter dus niet gebeuren. Alles staat en valt dus met het vertrouwen op de mensen met wie je een afspraak hebt gemaakt en of die afspraak bij iedereen bekend is.
ik vind het schokkend dat je NU pas tot de ontdekking komt dat afspraken lang niet altijd worden nagekomen en dat je in 2013 overal gefotografeerd, gefilmd en gevolgd wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Dat zeg ik : Ik kom dus niet meer op dat soort "meets"
Dan voorkom ik het prima. En meer die er blijkbaar zo overdenken. Eigenlijk toch best sneu, dat zoiets leuks gewoon verziekt moet worden om het trollen. Want dat is puur waar hij op uit is. Is niet erg, mag, maar sneu is het gewoon.
Ik vind het schokkend dat je zo kinderachtig bentquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind het schokkend dat je NU pas tot de ontdekking komt dat afspraken lang niet altijd worden nagekomen en dat je in 2013 overal gefotografeerd, gefilmd en gevolgd wordt.
Door deze actie is de mogelijkheid om op foto's te komen groter?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan voorkom ik het prima. En meer die er blijkbaar zo overdenken. Eigenlijk toch best sneu, dat zoiets leuks gewoon verziekt moet worden om het trollen. Want dat is puur waar hij op uit is. Is niet erg, mag, maar sneu is het gewoon.
Je maakt hierbij de fout dat te denken dat een meet verziekt is als jij er niet bij bent. Er waren voor jouw komst genoeg meets en er zullen na jouw vertrek genoeg meets zijn die allemaal even jolig en leuk zijn zonder jouw aanwezigheid. Andere mensen pakken jouw stokje wel weer op. Zo werkt FOK!, al jarenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus als jij een dagje uit gaat en je maakt foto's die je op je facebook zet en ik steek op een van die foto's toevallig de weg over en ik eis dat je 'm verwijdert dan zou je dat helemaal niet raar vinden?
Dan edit ik die weg.quote:En wat als op elke foto die je gemaakt hebt wel iemand in beeld staat die klaagt?
Ik zet niemand online zonder toestemming. Nooit. Omdat ik dat zelf ook niet wil. En mochten mensen zich bedenken haal ik de foto's weg ja. Dus Bull-argument.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef Danny het volgende:
[..]
En wat als op elke foto die je gemaakt hebt wel iemand in beeld staat die klaagt?
Nou ja, ik ga het ook niet verder uitleggen. Ik vrees niet dat je uit het hokje komt waar je nu qua denkpatroon mbt dit onderwerp in zit. Agree to disagree wmb. Het FOK!beleid wordt er niet anders op. Wij grijpen in als dat nodig is, maar niet omdat er onderling afspraken gemaakt zijn tussen users. De foto's zijn nu weggehaald door een crewlid, maar dat zou normaliter dus niet gebeuren. Alles staat en valt dus met het vertrouwen op de mensen met wie je een afspraak hebt gemaakt en of die afspraak bij iedereen bekend is.
Dat beweert ze helemaal niet, dat de meet verziekt is als ZIJ er niet bij is, dit gezeik verziekt het en dat afspraken niet worden nageleefd, dat verziekt het.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je maakt hierbij de fout dat te denken dat een meet verziekt is als jij er niet bij bent. Er waren voor jouw komst genoeg meets en er zullen na jouw vertrek genoeg meets zijn die allemaal even jolig en leuk zijn zonder jouw aanwezigheid. Andere mensen pakken jouw stokje wel weer op. Zo werkt FOK!, al jaren.
De enige constante factor is Yvon!
Ik vind het schokkend dat jij er blijkbaar vanuit gaat dat men niet te vertrouwen is en er met men geen afspraken gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind het schokkend dat je NU pas tot de ontdekking komt dat afspraken lang niet altijd worden nagekomen en dat je in 2013 overal gefotografeerd, gefilmd en gevolgd wordt.
Er is niets aan de regels op FOK! veranderd hoor. Ik schep alleen duidelijkheid over het beleid dat we al sinds 1999 hebben. Wij hebben niets te maken met afspraken die onderling door users gemaakt worden. Als een user een foto plaatst die hij zelf heeft gemaakt is er voor ons geen aanleiding die te verwijderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Deze meets worden iig niet meer op FOK geregeld.
Doen we dan wel via een ander kanaal.
FOK! is geen partij in onderling gemaakte afspraken. Wat ik al zei; als 100 users iets afspreken verandert dat niet opeens ons beleid. Ik doe niets meer dan duidelijk maken wat altijd al zo was. Als op basis daarvan mensen opeens beseffen dat het inderdaad best weleens voor kan komen dat ze met hun porum op internet verschijnen, of dat nou FOK!, facebook, twitter of waar dan ook is, dan zijn die mensen weer wat wijzer geworden en vanaf nu beter ingelicht.quote:het gaat mij er op dat Danny zegt dat je anders maar thuis met de gordijnen dicht moet blijven. Sure, wettelijk gezien vast wel ja. Dus dan kan ik idd op esf nooit meer mensen die graag niet met foto op fok willen zeggen dat ze gerust kunnen komen omdat wij die afspraak hebben. Hadden. Dus komt er een deel niet meer. Nou prima, einde succesvolle ESF meets.
Hahahaha. Dat JIJ die grootheidswaanzin hebt, dat is niet mijn probleem. Ik ben niet zo arrogant hoor om te denken dat meets waar ik niet bij zijn verziekt zijn. Gastquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je maakt hierbij de fout dat te denken dat een meet verziekt is als jij er niet bij bent.
Zie boven. Moeten ze lekker doen. Je punt?quote:Er waren voor jouw komst genoeg meets en er zullen na jouw vertrek genoeg meets zijn die allemaal even jolig en leuk zijn zonder jouw aanwezigheid. Andere mensen pakken jouw stokje wel weer op. Zo werkt FOK!, al jaren.
De enige constante factor is Yvon!
Ik vind dat je je smoel moet houdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend dat je zo kinderachtig bent
joh dit zegt hij al sinds 2000 of zo, je kunt zoiets nooit dichttimmeren wat niet betekent dat het schering en inslag isquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend dat jij er blijkbaar vanuit gaat dat men niet te vertrouwen is en er met men geen afspraken gemaakt kan worden.
Wat ben jij een nobel mens. Helaas voor jou is lang niet iedereen zo nobel. Het lijkt er overigens op dat nu de boodschapper (ik dus) de wind van voren krijg. Ik was niet op dat feestje, ik heb er geen foto's van gemaakt, ik heb geen afspraken gemaakt met niemand, ik zeg alleen dat er voor FOK! en FOK!crew geen reden is die foto's te verwijderen.quote:
Ja ditquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef Maes het volgende:
Ik stel voor dat we als zaterdag gaan genieten van de finale! Ik ben erbij
Dan mag ik er vanuit gaan dat Yvonne ook op de hoogte is van die regels? Of Iteejer? (Niet om ze aan te vallen, in tegendeel.) Maar dan hadden die dat niet even kunnen melden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Er is niets aan de regels op FOK! veranderd hoor. Ik schep alleen duidelijkheid over het beleid dat we al sinds 1999 hebben. Wij hebben niets te maken met afspraken die onderling door users gemaakt worden. Als een user een foto plaatst die hij zelf heeft gemaakt is er voor ons geen aanleiding die te verwijderen.
Ik vind dat je je weinig empathisch opstelt.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Greys komt ook lekker thuis na haar ESF-roes zo
Vergeten en doorgaan naar zaterdag
dus als jij in parijs bent en een foto van de eiffeltoren maakt ga je eerst iedereen die in beeld komt om toestemming vragen? Kom opquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zet niemand online zonder toestemming. Nooit. Omdat ik dat zelf ook niet wil. En mochten mensen zich bedenken haal ik de foto's weg ja. Dus Bull-argument.
ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef Maes het volgende:
Ja nee, goeie reactie ookquote:
Wijze woorden vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef Maes het volgende:
dat blijkt nu toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend dat jij er blijkbaar vanuit gaat dat men niet te vertrouwen is en er met men geen afspraken gemaakt kan worden.
Sorry, maar ik was er niet van op de hoogte. Staat niet in de AV.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:12 schreef Re het volgende:
[..]
joh dit zegt hij al sinds 2000 of zo, je kunt zoiets nooit dichttimmeren wat niet betekent dat het schering en inslag is
Dus datquote:
dat. dank jequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:12 schreef Re het volgende:
[..]
joh dit zegt hij al sinds 2000 of zo, je kunt zoiets nooit dichttimmeren wat niet betekent dat het schering en inslag is
Tuurlijk skatteke!quote:
als dat zo was had je er al af gelegen hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Happen naar de baas mag natuurlijk niet
wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind dat je je weinig empathisch opstelt.
Ja, dat is toch precies wat ik al 37x roep?quote:
We pm'en, dm'en en facebooken jequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Re het volgende:
[..]
ik nieten hoe moet ik nou te weten komen hoe leuk het was?
waar staat dat een onderling gemaakte afspraak door users bindend zijn voor FOK!?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was er niet van op de hoogte. Staat niet in de AV.
Je doet maar, blijkbaar mag je alleen komen als je tot het Halve maatje sjoeligan kliekje behoort en elk slowchat-topique over ESF tot in den treure uitpluist, en mag je zo'n ESF meet niet gebruiken om gewoon FOK!kers te meeten die je al lang niet gezien hebt, want dan moet je je ineens houden aan regels en afspraken die tussen het sjoeligan kliekje onderling gemaakt zijn waar je niets vanaf weetquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Deze meets worden iig niet meer op FOK geregeld.
Doen we dan wel via een ander kanaal. Of gewoon niet meer
Ehm nee. Henk's kroeg, zijn regels. En hij ging open voor iedereen, FOK!ker of geen fokker, die het songfestival wou zien, stond op zijn facebook. Dus hoe je erbij komt dat jij dat ineens bepaalt is mij een raadsel.quote:Die kroeg is mijn contact, op mijn verzodk open gegaan, mikjn/onze regels. punt.
Je probeert me anders aardig de mond te snoeren door de grote baas uit te hangen hoor. Of zo stel je je iig behoorlijk op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef Danny het volgende:
[..]
als dat zo was had je er al af gelegen hoor
Das natuurlijk appels met peren vergelijken ouwe pikkebaas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dus als jij in parijs bent en een foto van de eiffeltoren maakt ga je eerst iedereen die in beeld komt om toestemming vragen? Kom op
Godsamme, wat een reactie zeg. En dan beticht je een andere user van kleuterigheid? Echt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef Danny het volgende:
[..]
wat je vindt moet je naar de politie brengen.
Ach welnee. Danny weet ook wel dat Stefan zich (wederom) een klein beetje als een mongool gedragen heeft, foutje, bedankt, kan gebeuren, nu even met de mantel der liefde bedekken en de Fok-fotograaf kan gewoon weer verder met zijn werk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je probeert me anders aardig de mond te snoeren door de grote baas uit te hangen hoor. Of zo stel je je iig behoorlijk op.
Waar staat dat dat niet zo is?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:16 schreef Danny het volgende:
[..]
waar staat dat een onderling gemaakte afspraak door users bindend zijn voor FOK!?
Dan moet je de afspraken beter maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat beweert ze helemaal niet, dat de meet verziekt is als ZIJ er niet bij is, dit gezeik verziekt het en dat afspraken niet worden nageleefd, dat verziekt het.
Jouw niveau is de constante factor van FOK!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef Danny het volgende:
[..]
wat je vindt moet je naar de politie brengen.
Ik doe mee*O*quote:
1 - Stefan is geen FOK!fotograafquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach welnee. Danny weet ook wel dat Stefan zich (wederom) een klein beetje als een mongool gedragen heeft, foutje, bedankt, kan gebeuren, nu even met de mantel der liefde bedekken en de Fok-fotograaf kan gewoon weer verder met zijn werk.
Grapig dat je maar de helft van de feiten hier zegt om te rellen. Idioot, zeg dan niets.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig dat hij overigens zijn eigen meissie wel van de foto's af shopte maar de rest er doodleuk op liet staan. Zegt genoeg over het feit dat hij wist waar hij mee bezig was.
eh nee, die zet ik niet openbaar onlinequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dus als jij in parijs bent en een foto van de eiffeltoren maakt ga je eerst iedereen die in beeld komt om toestemming vragen? Kom op
Nee. Maar als ik die pic online wil plaatsen dan crop ik die mensen. Of dan maak ik ze onherkenbaar. Of nog beter, als men ontdekt dat het mijn foto is en ze online staan en ze me vragen hem/haar eraf te halen, geef ik daar gehoor aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Sta jij eigenlijk met je bakkes op een foto? Ik wil wel eens zien wie er achter deze account zit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan moet je de afspraken beter maken.
Of zal ik even teruggaan naar de tijd dat was afgesproken dat er een frietkar zou komen en dat jij samen met Qwea die afspraak in de wind sloeg en naar de sushibar zou gaan?
Nu denk ik; wáren qwea en oognip en die hele sjoeligan kliek maar naar de sushibar gegaan, dan hadden we tenminste een leuke meet gehad zonder gezeik over foto's of afspraken die er al dan niet gemaakt zouden zijn.
dit staat los van FOK!fotografen, stefan is er geenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach welnee. Danny weet ook wel dat Stefan zich (wederom) een klein beetje als een mongool gedragen heeft, foutje, bedankt, kan gebeuren, nu even met de mantel der liefde bedekken en de Fok-fotograaf kan gewoon weer verder met zijn werk.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of zal ik even teruggaan naar de tijd dat was afgesproken dat er een frietkar zou komen en dat jij samen met Qwea die afspraak in de wind sloeg en naar de sushibar zou gaan?
Nu denk ik; wáren qwea en oognip en die hele sjoeligan kliek maar naar de sushibar gegaan, dan hadden we tenminste een leuke meet gehad zonder gezeik over foto's of afspraken die er al dan niet gemaakt zouden zijn.
Oh ja, zijn meissie was 'overbelicht'. En de rest was onderbelicht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Grapig dat je maar de helft van de feiten hier zegt om te rellen. Idioot, zeg dan niets.
12 dquote:
quote:Door gebruikers zelf geplaatste voorwaarden en bepalingen, bijvoorbeeld in posts, signatures of elders, althans zichtbaar of onzichtbaar voor derden gelden strikt als tekstuele ten behoeve van discussie en hebben geen enkele wettelijke waarde anders dan tekstuele. Ze vormen in geen geval een overeenkomst en scheppen in geen geval voorwaarden. De enige overeengekomen voorwaarden en bepalingen tussen FOK! en gebruiker zijn de voorwaarden en bepalingen zoals genoemd in dit document.
Waar bemoei je je dan mee?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Danny het volgende:
[..]
1 - Stefan is geen FOK!fotograaf
2 - In mijn ogen heeft hij niets verkeerds gedaan
3 - Als hij dat naar jullie toe WEL heeft gedaan (geen idee, ik was er niet bij), dan heeft dat verder met mij en met FOK! helemaal niets te maken
Nee hij had zijn vriendin ONDER ANDERE eraf geknipt. Dus ook andere mensen, snap je dat of wil je een tekening?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja, zijn meissie was 'overbelicht'. En de rest was onderbelicht.
Oh? Ik dacht dat hij nog steeds voor Fok dingen deed, maar mea culpa.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit staat los van FOK!fotografen, stefan is er geen
maar iemand die WEL zijn eigen vakantiefoto's online zet moet in jouw ogen dus eerst aan IEDEREEN toestemming vragen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh nee, die zet ik niet openbaar online
T is zo simpel
Hij zei toch echt in het andere topic dat hij ALLEEN haar eraf had gehaald.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee hij had zijn vriendin ONDER ANDERE eraf geknipt. Dus ook andere mensen, snap je dat of wil je een tekening?
Zal ik dan even terugkomen op het feit dat nadat aangeven is dat dit NIET tof was, we niet gingen sushi'en? Ooh, dat vergeet je er even bij te vermelden. Geeft niks hoor, selectief zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denken dat o.a jij de meet leuk maaktquote:Nu denk ik; wáren qwea en oognip en die hele sjoeligan kliek maar naar de sushibar gegaan, dan hadden we tenminste een leuke meet gehad zonder gezeik over foto's of afspraken die er al dan niet gemaakt zouden zijn.
Nee hoor. RE ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij zei toch echt in het andere topic dat hij ALLEEN haar eraf had gehaald.
Shit ik zou willen dat ik terug kon draaien wat ik zojuist zei en alleen het punt dat jij ook tegen de afspraken in ging lopen kutten liet staan, want daar heb je vast geen antwoord opquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
En als jij niet gekomen was, was de wereld zo veel mooier
Gaan we het zo spelen?
Ja dat zeg ik. Tis gewoon een klootzak. Maar dat is niks nieuws.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig dat hij overigens zijn eigen meissie wel van de foto's af shopte maar de rest er doodleuk op liet staan. Zegt genoeg over het feit dat hij wist waar hij mee bezig was.
Dit probeer ik ook steeds te zeggen, maar sp3c kan dat beterquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
maar het probleem is toch niet of het al dan niet mag van fok!???
probleem is dat je met zijn allen een afspraak hebt gemaakt waar 1 zich niet aan heeft gehouden, daar zijn mensen wat bozig over
dan zal hij wel de enige aanwezige zijn geweest die niets van die afspraak wist maar ipv zeggen 'ok my bad, ik laat de camera of mezelf voortaan thuis, bedankt voor de leuke avond' gooit hij er nog een filmpje van online ook
asociaal
Nogmaals appels en peren vergelijken ouwe pik. Stefan loopt al een tijdje mee, struint meets af en weet van de etiquette rondom dit soort dingen. Dat kan je niet vergelijken met mensen die zich van geen kwaad bewust zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
maar iemand die WEL zijn eigen vakantiefoto's online zet moet in jouw ogen dus eerst aan IEDEREEN toestemming vragen?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Tis gewoon een klootzak. Maar dat is niks nieuws.
En dit bedoel ik dus, scorpie de debiele reller komt hier halve waarheden vertellen om te rellenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat die niet overbelicht was, ik heb Re er ook afgeknipt
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nogmaals appels en peren vergelijken ouwe pik. Stefan loopt al een tijdje mee, struint meets af en weet van de etiquette rondom dit soort dingen. Dat kan je niet vergelijken met mensen die zich van geen kwaad bewust zijn.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat die niet overbelicht was, ik heb Re er ook afgeknipt
Vroeger had ik een regel in mijn sig staan over een quote en een pijpbeurt. FOK! is zo dichtgetimmerd tegenwoordigquote:
Ten eerste: nee natuurlijk is FOK niet gebruikt qua naam, alleen als plaats om eea af te speken. Verder is er geen korting oid of wat dan ook. Nergens naam voor gebruikt. Ik ken de eigenaar al langer dan ik op FOK kom, dertien jaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Er is niets aan de regels op FOK! veranderd hoor. Ik schep alleen duidelijkheid over het beleid dat we al sinds 1999 hebben. Wij hebben niets te maken met afspraken die onderling door users gemaakt worden. Als een user een foto plaatst die hij zelf heeft gemaakt is er voor ons geen aanleiding die te verwijderen.
Overigens; dat cafe was geregeld voor een besloten bijeenkomst begrijp ik. Dat is mooi, maar als dat buiten FOK! om gaat mag natuurlijk de naam FOK! niet gebruikt worden om dergelijke dingen te regelen. Niet dat ik dat verwacht, maar gezien afspraken hier hoog in het vaandel staan dacht ik dat het wel handig was om even te melden
[..]
FOK! is geen partij in onderling gemaakte afspraken. Wat ik al zei; als 100 users iets afspreken verandert dat niet opeens ons beleid. Ik doe niets meer dan duidelijk maken wat altijd al zo was. Als op basis daarvan mensen opeens beseffen dat het inderdaad best weleens voor kan komen dat ze met hun porum op internet verschijnen, of dat nou FOK!, facebook, twitter of waar dan ook is, dan zijn die mensen weer wat wijzer geworden en vanaf nu beter ingelicht.
Sp3c is goed hėquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit probeer ik ook steeds te zeggen, maar sp3c kan dat beter
Zeg, ik doe ook normaal tegen jou dus je kan ook even normaal blijven posten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
En dit bedoel ik dus, scorpie de debiele reller komt hier halve waarheden vertellen om te rellen
Wat maakt het in fuckingsnaam uit dat wij wilden gaan Shabu-en?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Shit ik zou willen dat ik terug kon draaien wat ik zojuist zei en alleen het punt dat jij ook tegen de afspraken in ging lopen kutten liet staan, want daar heb je vast geen antwoord op.
Ehm volgens mij duurde die rel nog langer dan deze rel nu duurtquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal ik dan even terugkomen op het feit dat nadat aangeven is dat dit NIET tof was, we niet gingen sushi'en? Ooh, dat vergeet je er even bij te vermelden. Geeft niks hoor, selectief zijn.
Kap nou toch eens met telkens het woord afspraak erbij halen. Er was een afspraak tussen jou en een aantal andere mensen. Niet tussen jou en die andere mensen en Stefan. Stefan maakte geen afspraak. Dus Stefan mag doen wat ie wil.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
maar het probleem is toch niet of het al dan niet mag van fok!???
probleem is dat je met zijn allen een afspraak hebt gemaakt waar 1 zich niet aan heeft gehouden, daar zijn mensen wat bozig over
dan zal hij wel de enige aanwezige zijn geweest die niets van die afspraak wist maar ipv zeggen 'ok my bad, ik laat de camera of mezelf voortaan thuis, bedankt voor de leuke avond' gooit hij er nog een filmpje van online ook
asociaal
Ik bepaal het FOK! beleid en het FOK! beleid is dat foto's van meets niet worden verwijderd, tenzij er een dringende reden voor is. Het zijn foto's zoals alle andere foto's.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Danny,
Waar jij heel makkelijk aan voorbij gaat in je opvatting dat je altijd gefotografeerd kan worden is dat hier gewoon iedereen wel terug te herleiden is. Het is een klein groepje, de namen staan allemaal in de OP, er is al sinds jaar en dag die afspraak dat foto's gewoon afgeschermd komen en alleen voor mensen die aanwezig waren zichtbaar zijn. Stefan zal dat misschien wel, en misschien niet, hebben geweten, daar kunnen we allemaal leuk een juridische discussie over persvrijheid en portretrecht over gaan houden maar dan schieten we ons doen wat voorbij volgens mij... laten we het toch ook niet groter maken dan het is (voor zover dat nog niet gebeurt is).
Het gaat gewoon om coulance, begrip hebben voor elkaar, respect, en nog meer van dat soort mooie (loze?) kreten. Ik vind het eerlijk gezegd een zwaktebod dat je met dingen komt als puur toevallige foto's in dierentuinen, of zelf bewakings- of snelwegcamera's (WTF?). We hebben het hier over een subcultuurtje, waarvan bij sommigen hun online identiteit wezenlijk verschilt van hun 'IRL'-identiteit. Dan kan je leuk heel zwart/wit gaan roepen dat je dan niet op meets moet komen, maar zo werkt het niet. Niet bij deze meets in ieder geval.
En al die interessantdoenerij over 'geen FOK! beleid aanpassen' raakt natuurlijk ook kant noch wal. Er ís geen FOK! beleid over deze dingen, dat denk jij misschien, omdat ooit de afspraak 'andersom' is gemaakt; dat foto's online komen en als je daar problemen mee hebt dat je lekker thuis moet blijven.
Dus, gewoon een beetje begrip voor elkaar. Sommigen willen niet met hun kop op FOK!, anderen misschien wel, spanningsveld zal daar tussen altijd blijven, en ik denk dat Stefan dit nu toch wel een beetje bewust aan het opzoeken is. En de reactie bleef ook niet uit natuurlijk...![]()
Nou weer allemaal lief doen en zaterdag jubelen
<insert wapperende kutvogel>
Waarom zou ik andermans fotos online zetten?:quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Maar dat zou dus betekenen dat alles uit de besloten photobucket ook door Stefan op de fp gezet mag worden bv?
Als het er al staat, waarom overwoog je eerst dan het in de AV te zetten?quote:
En beleid wordt altijd achteraf pas bepaald / duidelijk gemaakt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik bepaal het FOK! beleid en het FOK! beleid is dat foto's van meets niet worden verwijderd, tenzij er een dringende reden voor is. Het zijn foto's zoals alle andere foto's.
Wat kwalificeert zich als dringende reden? Mensen die bezwaar maken tegen het plaatsen van hun foto omdat ze niet wisten dat dat ging gebeuren omdat ze onder de indruk waren dat er afspraken over waren gemaakt valt daar niet onder?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik bepaal het FOK! beleid en het FOK! beleid is dat foto's van meets niet worden verwijderd, tenzij er een dringende reden voor is. Het zijn foto's zoals alle andere foto's.
hij koos ervoor om mee te doen met de groep, niemand heeft hem gedwongen en hij is liefdevol ontvangen en weet ik veelquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kap nou toch eens met telkens het woord afspraak erbij halen. Er was een afspraak tussen jou en een aantal andere mensen. Niet tussen jou en die andere mensen en Stefan. Stefan maakte geen afspraak. Dus Stefan mag doen wat ie wil.
Het mag best een tandje minder, Qwea.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Tis gewoon een klootzak. Maar dat is niks nieuws.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Re het volgende:
Ik ga een paar kittens verzuipen, dat heeft minder impact
Je bent niet de enige in beeld he op dat filmpje. Er zijn mensen die het WEL kut vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik jank niet om het filmpje bv, dat vind ik enig (echt) ook al sta ik er prominent op. Ik vind het zelfs fijn dat dat filmpje er is, heb ik heb gister nog gezegd.
Je hoeft niet voor mij in de bres te springen, ik weet dat ik een klootzak ben en ik weet ook hoe Qwea die post bedoeldequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het mag best een tandje minder, Qwea.
Omdat betere belichting.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom zou ik andermans fotos online zetten?:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef ElisaB het volgende:
Wat heerlijk dat een FOK!-account ook gewoon door de schredder kan.
Dat die mensen foto's op hun eigen Facebook posten ontslaat jou niet van een en ander he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef Stefan het volgende:
Ik heb minstens 25 mensen sfeerfotos op hun Facebook zien zetten trouwens, jullie weten ook openbaar is, like hier, delen daar
:';)
zolang je er maar geen foto's van post.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Re het volgende:
Ach gast, rot op. Alsof jij weet wat ik met Greys prive cq per telefoon bespreek. Tyfus, geef mij ff zo'n cursus helderziendheid wil jequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ehm volgens mij duurde die rel nog langer dan deze rel nu duurt. Pas nadat greys begon te dreigen met 'screw you guys i'm going home' kwamen jullie tot inkeer. Wel de hele waarheid vertellen meid!~
Hangt er maar net van af in welk subforum je het post!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Re het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef roos85 het volgende:
Het filmpje is zeker leuk Greysalleen wat ik dan minder vind is dat de zogenaamde "bijfiguren" die ook (vrij) prominent in beeld komen volgens Stefan gewoon niks erover te zeggen hebben, de feedback die hij kreeg in FB zou eigenlijk wel afdoende moeten zijn. En toch wordt het filmpje gepost..
Houd je bek over zaken waarvan je nog niet eens een derde van weet, achterlijke gladiool. Er zijn heel veel pm's, dm's en whatsappjes gestuurd. Wat daar in gezegd is gaat je niks aan en jij weet derhalve maar een heeeel klein stukje van de waarheid.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ehm volgens mij duurde die rel nog langer dan deze rel nu duurt. Pas nadat greys begon te dreigen met 'screw you guys i'm going home' kwamen jullie tot inkeer. Wel de hele waarheid vertellen meid!~
Inderdaad, komen wat katten om de hoek die dat niet leuk vindenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zolang je er maar geen foto's van post.
Dit zijn echt van die basisschool-opmerkingen waar de meester dan altijd op zei 'Als zij in de sloot springen, doe jij het dan ook?'quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef Stefan het volgende:
Ik heb minstens 25 mensen sfeerfotos op hun Facebook zien zetten trouwens, jullie weten ook openbaar is, like hier, delen daar
Sjeekequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit.
Ik snap dat we geen poot hebben om op te staan, de brutalen de halve wereld hebben en afspraken er zijn om genegeerd te worden en wellicht ben ik dan naïef geweest er met m'n muil dicht bij te hebben gestaan. Nou, heb ik daar ook weer van geleerd.
Danny, dat is toch ook de hele vraag niet, of het beleid aangepast kan worden? Ik zie niemand vragen of je het beleid aan kan passen hoor...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
ja daar zijn we inmiddels van op de hoogtequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Niet om het een of ander, maar zodra je naar een meet gaat waar iedere willekeurige 'gek' (die zich er voor aanmeld) naar toe zou kunnen komen, kun je toch verwachten dat een van die 'gekken' het waagt om wat minder charmante foto's/filmpjes te posten?
Dat is bijvoorbeeld de reden dat ik sowieso al niet naar al te grootschalige meets ga.
Dit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef roos85 het volgende:
Het filmpje is zeker leuk Greysalleen wat ik dan minder vind is dat de zogenaamde "bijfiguren" die ook (vrij) prominent in beeld komen volgens Stefan gewoon niks erover te zeggen hebben, de feedback die hij kreeg in FB zou eigenlijk wel afdoende moeten zijn. En toch wordt het filmpje gepost..
Want? Ik mag hem geen klootzak vinden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het mag best een tandje minder, Qwea.
Oh, silly me, ik daht dat ze het tegen Stefan had. Jou mag ze idd verrot schelden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor mij in de bres te springen, ik weet dat ik een klootzak ben en ik weet ook hoe Qwea die post bedoelde.
Ten eerste is het pertinent niet waar dat er de hele tijd iets in de groep gegooid was. Ik begrijp wel dat het voor jou als vaste klant van de reeks zo over komt, maar voor iemand die niet dagelijks de reeks leest is dat dus niet zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij koos ervoor om mee te doen met de groep, niemand heeft hem gedwongen en hij is liefdevol ontvangen en weet ik veel
dan zal hij niets afweten van de afspraak van de hele groep die de hele groep met de hele groep de hele tijd in de hele groep heeft zitten gooien maar dan nog is de reactie op reacties van de hele groep die met de hele groep die afspraak heeft gemaakt niet netjes
daarom is de groep een beetje boos
Niet zo gek doenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef ElisaB het volgende:
GVD ik lig hier dubbel van het lachen, gek wijfquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, silly me, ik daht dat ze het tegen Stefan had. Jou mag ze idd verrot schelden.
Carry on.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef ElisaB het volgende:
ik kom je tegenhouden!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Re het volgende:
Met toestemming, daar gaat het hem nou juist omquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef Stefan het volgende:
I-Spy?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja daar zijn we inmiddels van op de hoogte
het begint pas vervelend te worden als die willekeurige 'gek' onderdeel is van je groep waar je afspraken mee gemaakt hebt over dat onderwerp
Dat mag, maar nu wordt FOK! (en ik) erin betrokken en ik weet 100% zeker dat ik hierin nooit een partij ben geweest. En FOK! ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Ten eerste: nee natuurlijk is FOK niet gebruikt qua naam, alleen als plaats om eea af te speken. Verder is er geen korting oid of wat dan ook. Nergens naam voor gebruikt. Ik ken de eigenaar al langer dan ik op FOK kom, dertien jaar
Ik weet dat we qua wetten enzo geen poot hebben om op te staan. Echt. Echter omdat het 'mijn' contact/stamkroeg is voel ik me een beetje verantwoordelijk en een soort organisator.
Mja, dat is tussen jou en Stefan verder.quote:Da's persoonlijk ook vast door Stefan te begrijpen, puur even qua 'ja snap ik Mir'. Hij is er eeder geweest, hij weet dat er mensen niet online willen, dat IK die mensen toch wel toegezegd heb dat iedereen die er komt (van fok iig) zich aan die afspraak houdt. Als Stefan kiest dat lekker rebels niet te doen 'omdat het kan en mag' mag hij dat idd zelf weten. Maar dan mag ik het nog wel retekut vinden omdat die altijd toffe en drukke meets dus voortaan ineens anders moeten
Dat filmpje zou dus niet geplaatst mogen worden omdat er ook mensen op te zien zijn die dat niet willen.quote:Ik jank niet om het filmpje bv, dat vind ik enig (echt) ook al sta ik er prominent op. Ik vind het zelfs fijn dat dat filmpje er is, heb ik heb gister nog gezegd.
Als hij de foto's zelf gemaakt heeft wel, tenzij er dus een zwaarwegend bezwaar is tegen publicatie.quote:Maar dat zou dus betekenen dat alles uit de besloten photobucket ook door Stefan op de fp gezet mag worden bv?
Ik kan me best voorstellen dat mensen niet op de foto willen. Maar ik wil wel duidelijk stellen dat dat HUN probleem is en niet dat van FOK!. Als je naar een concert gaat dat op tv wordt uitgezonden loop je de kans op tv te komen. Als je aan de kant gaat staan bij een wielertour loop je de kans op tv te komen. Als je naar een FOK!meet gaat loop je de kans op FOK! terecht te komen. Die 'risico's' wil ik wel voor iedereen duidelijk hebben.quote:En jullie kunnen je niet voorstellen dat mensen daar bezwaar tegen hebben (of het nou mag of niet)?
Dat is een grijs gebied. Als de foto nieuwswaarde heeft zou het als redactionele afbeelding gebruikt kunnen en mogen worden, maar dat zal maar zelden het geval zijn. Dat omdat hij niet de fotograaf is van die foto's. Toch kunnen foto's van facebook in veel gevallen gebruikt worden. Wij doen dat eigenlijk zelden tot nooit, maar er zijn kranten en sites die dat wel doen als het gaat om een foto die relevant is voor een nieuwsitem. (Stel dat stefan een bank berooft en ze vinden de foto op jouw account, dan zou die foto gebruikt mogen worden voor in de krant bijvoorbeeld)quote:Foto's van mijn facebook, ik heb stefan (voorbeeldje dus) daar ook op. Mag hij daar pics vanaf halen en op de fp zetten?
Niet als er afspraken gemaakt met o.a crew / organisatie die zeggen dat het niet gebeurd en niet als de eikel in kwestie al eerder op zoeen meet is geweest en WEET van de "regels"quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Niet om het een of ander, maar zodra je naar een meet gaat waar iedere willekeurige 'gek' (die zich er voor aanmeld) naar toe zou kunnen komen, kun je toch verwachten dat een van die 'gekken' het waagt om wat minder charmante foto's/filmpjes te posten?
Dat is bijvoorbeeld de reden dat ik sowieso al niet naar al te grootschalige meets ga.
'ik heb het boek niet gelezen' was op de basisschool al geen goede smoes meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ten eerste is het pertinent niet waar dat er de hele tijd iets in de groep gegooid was. Ik begrijp wel dat het voor jou als vaste klant van de reeks zo over komt, maar voor iemand die niet dagelijks de reeks leest is dat dus niet zo.
Bovendien, Iedereen in jullie groep heeft zich aan de afspraak gehouden. Dus eigenlijk is er niets aan de hand.
Ik zag jou de hele tijd rondlopen en ik dacht steeds TOEK! TOEK! DAT IS D'N TOEK!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:31 schreef Toekito het volgende:
Cee waarom heb ik je NIET gesproken gisteren
ik weet niet wat dat isquote:
ik zie niet in hoe whatsappjes en d'ms en pm's kunnen verzachten wat jij had gedaan, geldt ook voor Qwea trouwensquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Houd je bek over zaken waarvan je nog niet eens een derde van weet, achterlijke gladiool. Er zijn heel veel pm's, dm's en whatsappjes gestuurd. Wat daar in gezegd is gaat je niks aan en jij weet derhalve maar een heeeel klein stukje van de waarheid.
Ongeschreven regels zoals blijkt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet als er afspraken gemaakt met o.a crew / organisatie die zeggen dat het niet gebeurd en niet als de eikel in kwestie al eerder op zoeen meet is geweest en WEET van de "regels"
Ja maar met de meesten zou een 'afspraak' zijn. Weetje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef remlof het volgende:
Wat een geouwehoer over die leuke video van die treinkaper. Als je op een openbare gelegenheid komt loop je het risico gefotografeerd en/of gefilmd te worden. Wil je dat niet moet je gewoon thuisblijven.
Het gaat niet eens om de video, als je je oude crew matties komt backen zonder kennis van zaken vraag dan volgende keer eerst ff waar het nou echt om gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef remlof het volgende:
Wat een geouwehoer over die leuke video van die treinkaper. Als je op een openbare gelegenheid komt loop je het risico gefotografeerd en/of gefilmd te worden. Wil je dat niet moet je gewoon thuisblijven.
voor mensen zoals jij die moeite hebben met het begrijpen van de huidige voorwaardenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het er al staat, waarom overwoog je eerst dan het in de AV te zetten?
Dat is nogal naief danquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar met de meesten zou een 'afspraak' zijn. Weetje.
Ik had het tegen SCquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, silly me, ik daht dat ze het tegen Stefan had. Jou mag ze idd verrot schelden.
Carry on.
jaja blablabla daar gaat het geouwehoer niet overquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef remlof het volgende:
Ik kom geen matties backen, ik ben zelf ook vaak genoeg in filmpjes verschenen waar ik niet om had gevraagd, bijdehandje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om de video, als je je oude crew matties komt backen zonder kennis van zaken vraag dan volgende keer eerst ff waar het nou echt om gaat.
Heeft niets met "crew" te maken. Ieder z'n mening. Ik ben van mening dat je zoiets wel mag respecteren, maar dat je Stefan daar op aan moet spreken en niet FOK! of Danny. That's all.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om de video, als je je oude crew matties komt backen zonder kennis van zaken vraag dan volgende keer eerst ff waar het nou echt om gaat.
ik schiet er geen fuck mee op. Ik meld alleen dat degenen die NIET op FOK! willen verschijnen beter NIET naar meetings kunnen gaan. That's it. Stukje voorlichting zo je wilt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En beleid wordt altijd achteraf pas bepaald / duidelijk gemaakt?
Maar beleid is vooraf duidelijk, en mooi gedocumenteerd. Of kom jij nu met het stukje uit de algemene voorwaarden waar dit instaat?
Er ís gewoon geen beleid. Punt. Het is leuk dat jij iets vindt als eigenaar van FOK, maar dat maakt het nog niet zomaar beleid. Of op z'n minst geen duidelijk beleid wat bij de users bekend is. Dus je kan je afvragen wat je dan met je 'beleid' opschiet.
quote:
Dit is achteraf pissen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef Renesite het volgende:
Mensen: trek in vervolg je bek mond open wanneer je Stefan een filmpje ziet maken of een foto waarbij de flitser recht in je gezicht komt. God heeft je een mond gegeven om te reageren.
Huh? Het staat er toch al in? Dat zeg je net zelf.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef Danny het volgende:
[..]
voor mensen zoals jij die moeite hebben met het begrijpen van de huidige voorwaarden
Dit is echt fokking arrogant van jou en dat hele sjoeligan kliekje. Waarom denken jullie toch telkens dat iedereen die op de ESF meets komt weet van alle afspraken die jullie onderling maken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
'ik heb het boek niet gelezen' was op de basisschool al geen goede smoes meer
Wat ik gedaan heb?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe whatsappjes en d'ms en pm's kunnen verzachten wat jij had gedaan, geldt ook voor Qwea trouwens
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef Re het volgende:
Cee, ik had je nog gewaarschuwd dat je nu nog een paar dagen mod zal moeten zijn.
wettelijk gezien; nee. dat valt er niet onder. Als je in je blote reet op de bar danst dan heb je een dringend belang omdat je dan in je goede naam en eer wordt aangetast. Als je naar een tv staart in de achtergrond van een foto dan heb je geen poot om op te staan. En terecht wmb.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat kwalificeert zich als dringende reden? Mensen die bezwaar maken tegen het plaatsen van hun foto omdat ze niet wisten dat dat ging gebeuren omdat ze onder de indruk waren dat er afspraken over waren gemaakt valt daar niet onder?
Eens. Alleen kan je nog beter tegen een muur ouwehoeren dan tegen Stefanquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft niets met "crew" te maken. Ieder z'n mening. Ik ben van mening dat je zoiets wel mag respecteren, maar dat je Stefan daar op aan moet spreken en niet FOK! of Danny. That's all.
tip voor die mensen; als je ziet dat iemand een camera in je neus ramt; ga een stap opzij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef roos85 het volgende:
als crew kun je die afspraak niet maken, zo is het gewoonquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet als er afspraken gemaakt met o.a crew / organisatie die zeggen dat het niet gebeurd en niet als de eikel in kwestie al eerder op zoeen meet is geweest en WEET van de "regels"
Eens. Alhoewel ik vooral Danny FOK er bij ziet halen als partij die hier deel vanuit maakt. Het was geen officieel FOK evenement in de zin dat FOK als sponsor of andere partij er echt deel van uit maakte. FOK werd gewoon als medium gebruikt om de boel te organiseren, maar dat had ook net zo goed Facebook, Hyves, Blogger, sms, whatsapp, mail, of een ouderwets belletje kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft niets met "crew" te maken. Ieder z'n mening. Ik ben van mening dat je zoiets wel mag respecteren, maar dat je Stefan daar op aan moet spreken en niet FOK! of Danny. That's all.
doet eens linken dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef Stefan het volgende:
Als niet crew wel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Re het volgende:
[..]
als crew kun je die afspraak niet maken, zo is het gewoon
Ik hoopte dat jij vergevingsgezind richting stefan zou zijn omdat je zelf ook wel eens een bakje water laat vallenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat ik gedaan heb?Net alsof ik iets vreselijks gedaan heb zeg, kolere
Waarom maak je je daar nu nog uberhaupt druk om? Dit is allang uitgesproken door betrokken partijen, wil je het vuurtje weer oplichten of wat is je doel?
Ooh alsjeblieft, kliekje. Hou oud ben je? 9?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is echt fokking arrogant van jou en dat hele sjoeligan kliekje. Waarom denken jullie toch telkens dat iedereen die op de ESF meets komt weet van alle afspraken die jullie onderling maken?
Waarom dan wel? Dat doe je toch zelf?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Danny het volgende:
[..]
wettelijk gezien; nee. dat valt er niet onder. Als je in je blote reet op de bar danst dan heb je een dringend belang omdat je dan in je goede naam en eer wordt aangetast.
Het spijt me vriend, maar ik vind dit echt niet vergelijkbaar. Ga je me nu elke keer als ik iemand aanval verwijzen naar die fucking Shabu?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij vergevingsgezind richting stefan zou zijn omdat je zelf ook wel eens een bakje water laat vallen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
arrogantie is ff iets andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is echt fokking arrogant van jou en dat hele sjoeligan kliekje. Waarom denken jullie toch telkens dat iedereen die op de ESF meets komt weet van alle afspraken die jullie onderling maken?
Ah kijk, dit klinkt al anders, en een stukje beter. Geen snelwegcamera's of totally unrelated vergelijkingen dat je ook zo per ongeluk in de dierentuin op de foto gezet kan worden. Geen beleid, maar voorlichting. We komen er wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Danny het volgende:
[..]
ik schiet er geen fuck mee op. Ik meld alleen dat degenen die NIET op FOK! willen verschijnen beter NIET naar meetings kunnen gaan. That's it. Stukje voorlichting zo je wilt.
Dat zal, mocht het nog eens voorkomen, vast gebeuren. Ik zie al helemaal een vluchtende menigte voor mequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Danny het volgende:
[..]
tip voor die mensen; als je ziet dat iemand een camera in je neus ramt; ga een stap opzij.
het moet wel afgelopen zijn met gescheld, anders ga je echt afkoelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Houd je bek over zaken waarvan je nog niet eens een derde van weet, achterlijke gladiool. Er zijn heel veel pm's, dm's en whatsappjes gestuurd. Wat daar in gezegd is gaat je niks aan en jij weet derhalve maar een heeeel klein stukje van de waarheid.
vergeef je me? Kom je zaterdag?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag jou de hele tijd rondlopen en ik dacht steeds TOEK! TOEK! DAT IS D'N TOEK!
Maar je was zo druk aan het rondlopen als een baas.
een prima smakende maaltijd zoals altijd bij ESF/Sjoelmeetsquote:
vind je dit niet kinderachtig?quote:
Ik kwam op die meet omdat het een FOK! meet was, om FOK!kers te zien die ik al lang niet had gezien. Maar ik begrijp dat niet iedereen het hetzelfde ziet en sommige mensen het als een manier zagen om hun privé vriendschapskring te zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel ik vooral Danny FOK er bij ziet halen als partij die hier deel vanuit maakt. Het was geen officieel FOK evenement in de zin dat FOK als sponsor of andere partij er echt deel van uit maakte. FOK werd gewoon als medium gebruikt om de boel te organiseren, maar dat had ook net zo goed Facebook, Hyves, Blogger, sms, whatsapp, mail, of een ouderwets belletje kunnen zijn.
Of zijn bij ieder evenement dat je via Facebook regelt ook echt óp het fysiek evenement zelf de Facebook voorwaarden nog van toepassing?
Tip: als je zegt naar een meet te komen, KOM DAN VERDOMME OOK ES EEN KEER!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef remlof het volgende:
Tip: als je naar een meet komt de volgende keer en je wilt niet op foto of video vastgelegd worden trek dan een t-shirt aan met daarop: "IK WIL NIET OP DE FOTO/VIDEO"
Ik haal liever die camera uit m'n neus, klinkt verdomde pijnlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Danny het volgende:
[..]
tip voor die mensen; als je ziet dat iemand een camera in je neus ramt; ga een stap opzij.
Maar zo wordt het gebracht! Soort van dan he? Zo is de toon, zo zou ik het ook lezen als buitenstaander.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel ik vooral Danny FOK er bij ziet halen als partij die hier deel vanuit maakt. Het was geen officieel FOK evenement in de zin dat FOK als sponsor of andere partij er echt deel van uit maakte. FOK werd gewoon als medium gebruikt om de boel te organiseren, maar dat had ook net zo goed Facebook, Hyves, Blogger, sms, whatsapp, mail, of een ouderwets belletje kunnen zijn.
Of zijn bij ieder evenement dat je via Facebook regelt ook echt óp het fysiek evenement zelf de Facebook voorwaarden nog van toepassing?
Dat bakje water wordt netjes opgedweild zodat er geen rotzooi ontstaat. Door de users zelf.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij vergevingsgezind richting stefan zou zijn omdat je zelf ook wel eens een bakje water laat vallen.
geschreven in talloze topics en ook gelezen door bv Mirjam, lijkt me sterk dat Stefan er niks van wistquote:
Die mensen komen ook niet online, mensen die dat aan me hebben aangegeven. iemand als ElisaB bv, maar ik weet niks van andere afspraken, ik ga niet aan elke figurant aangeven dat ze erop staan, verder weet ik niet dat er een photobucket is waar blijkbaar alles in gepleurd wordt en ook alles mee kan gebeuren, ik post een foto van Yvonne en Johan en er staan wat figuranten op en mensen die er niet eens opstaan beginnen te zeiken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Hij is er eeder geweest, hij weet dat er mensen niet online willen,
Ik heb dat filmen niet eens gemerktquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Deels eens, maar jij weet ook best hoe de afspraken lagen, dus hoe fel jij hier nou inklapt snap ik ook niet helemaal. Zeker, tot op bepaalde hoogte is het naief. Maar Stefan wist best dat het gevoelig kon liggen... snapte hij dat in eerste instantie niet dan had het feit dat zijn eigen vriendin vraagt om er af gecropped te worden toch best wel een lichtje moeten doen branden. Het is allemaal zo moeilijk niet eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kwam op die meet omdat het een FOK! meet was, om FOK!kers te zien die ik al lang niet had gezien. Maar ik begrijp dat niet iedereen het hetzelfde ziet en sommige mensen het als een manier zagen om hun privé vriendschapskring te zien.
Nee, ik hoopte gewoon dat je vergevingsgezind zou zijn. Zodat het vuurtje niet zo hoog opgestookt wordt. Want doordat jullie nu zo boos zijn trekken anderen zich dat aan en die trekken nu de stekker uit de meet. Als jullie nou gewoon effe aardig doen tegen Stefan en Danny dan waait deze shitstorm zo weer over en is het Zaterdag weer pais en vree bij de volgende meetquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het spijt me vriend, maar ik vind dit echt niet vergelijkbaar. Ga je me nu elke keer als ik iemand aanval verwijzen naar die fucking Shabu?
jou pluspunten stonden er goed op hoor, geen zorgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb dat filmen niet eens gemerkt![]()
Was met andere dingen bezig denk ik.de tv ofzo.
Als iemand nu naar je toe komt: "Joh, ik sta op die foto, wil je mij wegshoppen?" dan haal je die persoon toch gewoon weg? Ik zie geen probleem daarin, daarom nutteloze discussiequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die mensen komen ook niet online, mensen die dat aan me hebben aangegeven. iemand als ElisaB bv, maar ik weet niks van andere afspraken, ik ga niet aan elke figurant aangeven dat ze erop staan, verder weet ik niet dat er een photobucket is waar blijkbaar alles in gepleurd wordt en ook alles mee kan gebeuren, ik post een foto van Yvonne en Johan en er staan wat figuranten op en mensen die er niet eens opstaan beginnen te zeiken.
Ik sta ook vast ergens in beeld op een FB pagina van iemand gister die een sfeerfoto online zette, daar heb ik ook geen toestemming voor gegeven
want jij zit vierentwintig uur per dag op de nek van je partner?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geschreven in talloze topics en ook gelezen door bv Mirjam, lijkt me sterk dat Stefan er niks van wist
Ik mag MIJN EIGEN foto's gebruiken, niet die van iemand andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Foto's van mijn facebook, ik heb stefan (voorbeeldje dus) daar ook op. Mag hij daar pics vanaf halen en op de fp zetten?
^^quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb trek in limoncello.
Maar serieus ik zou het ontzettend jammer vinden als dit nu de laatste ESF/Sjoelmeet was want ik heb me er meerdere avonden ontzettend vermaakt.
je doet trouwens wel goede high-fives! Mn pols klapte bijna dubbelquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Maar serieus ik zou het ontzettend jammer vinden als dit nu de laatste ESF/Sjoelmeet was want ik heb me er meerdere avonden ontzettend vermaakt.
Oh ja, dat mensen nu niet meer komen is onze schuld? Laat me niet lachen zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik hoopte gewoon dat je vergevingsgezind zou zijn. Zodat het vuurtje niet zo hoog opgestookt wordt. Want doordat jullie nu zo boos zijn trekken anderen zich dat aan en die trekken nu de stekker uit de meet. Als jullie nou gewoon effe aardig doen tegen Stefan en Danny dan waait deze shitstorm zo weer over en is het Zaterdag weer pais en vree bij de volgende meet.
Het word bij je aangeven in dat TOPICquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die mensen komen ook niet online, mensen die dat aan me hebben aangegeven.
klopt, maar kennelijk niet duidelijk genoeg voor sommigenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? Het staat er toch al in? Dat zeg je net zelf.
eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ook. Maar als dit de 'afterparty' gaat zijn pas ik de volgende keer even.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
ik weet wel opeens weer wat ik tegen het hele songfestivalforum heb.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe ik ook ongetwijfeld nog een keer, maar dat moet het wel uitkomen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tip: als je zegt naar een meet te komen, KOM DAN VERDOMME OOK ES EEN KEER!
Om eerlijk te zijn wist ik alleen van een afspraak bij de vorige meet, niet bij deze meet. En dat was ook niet echt een afspraak, dat waren meer een paar mensen die er een beetje hysterisch over deden, ipv dat iedereen toen ja-knikkend zei dat het not-done wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deels eens, maar jij weet ook best hoe de afspraken lagen, dus hoe fel jij hier nou inklapt snap ik ook niet helemaal. Zeker, tot op bepaalde hoogte is het naief. Maar Stefan wist best dat het gevoelig kon liggen... snapte hij dat in eerste instantie niet dan had het feit dat zijn eigen vriendin vraagt om er af gecropped te worden toch best wel een lichtje moeten doen branden. Het is allemaal zo moeilijk niet eigenlijk.
Dat is enthousiasme en lompheid. Je zou mijn boks eens moeten proberen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
je doet trouwens wel goede high-fives! Mn pols klapte bijna dubbel
dank je.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
En laten we Mirjam er idd buiten houden.
Zaterdag? Ik mis bier drinken met remlof.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe ik ook ongetwijfeld nog een keer, maar dat moet het wel uitkomen.
Doen we wel bij een sjoel-meetquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is enthousiasme en lompheid. Je zou mijn boks eens moeten proberen.
dan zit je meteen drie kwartier vast begreep ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is enthousiasme en lompheid. Je zou mijn boks eens moeten proberen.
Welke vorige meet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wist ik alleen van een afspraak bij de vorige meet, niet bij deze meet. En dat was ook niet echt een afspraak, dat waren meer een paar mensen die er een beetje hysterisch over deden, ipv dat iedereen toen ja-knikkend zei dat het not-done was.
Ik zeg juist dat FOK! er GEEN partij in is en dat je wat betreft wel of niet op de foto dus niet bij FOK! moet aankloppen. Deze hele discussie hoort niet op FOK! thuis en zou tussen jullie onderling uitgevochten moeten worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan nóg, gewoon een beetje gevoel erbij, das alles. En als Stefan dat dan al niet had bij de foto, of toen Mirjam er af wilde, dan had hij dat toch op z'n minst aan moeten voelen bij het filmpje. Het is gewoon snoeihard trollen, en van jou ook. En ESF trapt er uiteraard met open oogjes in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wist ik alleen van een afspraak bij de vorige meet, niet bij deze meet. En dat was ook niet echt een afspraak, dat waren meer een paar mensen die er een beetje hysterisch over deden, ipv dat iedereen toen ja-knikkend zei dat het not-done was.
Dit zijn echt zulke kinderachtige reactiesquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ik weet wel opeens weer wat ik tegen het hele songfestivalforum heb.
Kusjekroel remlofquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe ik ook ongetwijfeld nog een keer, maar dat moet het wel uitkomen.
Ik heb een idee, als wij nou gewoon de volgende meet organiseren en er een topless meet van maken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
anders trek je even conclusies die er niet zijn. K heb die fotos nooit gezien en we hebben het er niet over gehad. En het kan me geen ene reet schelen, die fotos die hij gemaakt heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan nóg, gewoon een beetje gevoel erbij, das alles. En als Stefan dat dan al niet had bij de foto, of toen Mirjam er af wilde, dan had hij dat toch op z'n minst aan moeten voelen bij het filmpje. Het is gewoon snoeihard trollen, en van jou ook. En ESF trapt er uiteraard met open oogjes in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |