Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 18 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Euh, hij is een fotograaf en hij maakt wekelijks evenementenreportages, hoe moet hij nou weten dat voor dit specifieke kliekje van FOK! andere regels gelden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk wel, hij is niet compleet achterlijk
Maar jij ziet er toch altijd heel leuk uit?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb trouwens ook nog wat foto's alleen daar sta ik zelf heel vaak op en nu twijfel ik om ze in de bucket te doen daarom.
vragen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh, hij is een fotograaf en hij maakt wekelijks evenementenreportages, hoe moet hij nou weten dat voor dit specifieke kliekje van FOK! andere regels gelden?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb al de halve dag je liedje in mn hoofd
Vragen? Zie jij een fotograaf bij een openbaar evenement ooit vragen of ie foto's mag maken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
vragen?
ligt vrij voor de hand ik weet het maar waarom niet?
Nou....quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar jij ziet er toch altijd heel leuk uit?.
Godsamme zeg. Als hij het dan al niet wist dan verwijderd hij die foto's toch gewoon alsnog als mensen er om vragen. De teringquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh, hij is een fotograaf en hij maakt wekelijks evenementenreportages, hoe moet hij nou weten dat voor dit specifieke kliekje van FOK! andere regels gelden?
Die gast verdient z'n brood met fotografie, als ie iedere keer foto's moest offline halen als er een keer een stel mensen niet op de foto wil, dan had ie zelfs geen brood meer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Godsamme zeg. Als hij het dan al niet wist dan verwijderd hij die foto's toch gewoon alsnog als mensen er om vragen. De tering
Aan de ene kant kun je zeggen dat iemand die naar een meet gaat het topic daarover leest waarin dit soort zaken worden besproken.. Aan de andere kant staat het nu niet (meer) in de OP van de topics en moet je er echt naar zoeken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je als fotograaf daar standaard aan begint kun je de tent wel sluiten.. Maar goed, dit is FOK!, daar gelden kennelijk andere omgangsregels.. moet je die wel duidelijk kenbaar maken, anders kun je een 'overtreder' daar niet zo streng op aankijken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Godsamme zeg. Als hij het dan al niet wist dan verwijderd hij die foto's toch gewoon alsnog als mensen er om vragen. De tering
nee ik let daar niet opquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vragen? Zie jij een fotograaf bij een openbaar evenement ooit vragen of ie foto's mag maken?
Deze foto's waren niet bedoeld om iets aan te verdienenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gast verdient z'n brood met fotografie, als ie iedere keer foto's moest offline halen als er een keer een stel mensen niet op de foto wil, dan had ie zelfs geen brood meer.
Okay, met koninginnenacht en bevrijdingsdag ben ik veelvuldig gefotografeerd in de discotheken en evenementen waar ik toen was. Die foto's staan online. Ten eerste who fucking cares, en ten tweede het is een openbaar evenement dus laat die uitbater ook eens laten zien dat het gezellig wasquote:
Jongen, hij is niet gevraagd om foto's te komen maken op die meet. We hadden onze eigen fotografen die zich netjes aan de regels houden, dus heel leuk als je dan ook wat foto's wilt schieten, maar doe niet alsof hij daar geld mee verdient tijdens zo'n meet. Als je er geen geld mee verdient gelden er andere regels blijkbaar. Niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gast verdient z'n brood met fotografie, als ie iedere keer foto's moest offline halen als er een keer een stel mensen niet op de foto wil, dan had ie zelfs geen brood meer.
ja bevrijdingsdag is bijna hetzelfde als wanneer je met een stel mensen in een kroeg afspreekt om tv te kijken en die foto's niet online te gooienquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, met koninginnenacht en bevrijdingsdag ben ik veelvuldig gefotografeerd in de discotheken en evenementen waar ik toen was. Die foto's staan online. Ten eerste who fucking cares, en ten tweede het is een openbaar evenement dus laat die uitbater ook eens laten zien dat het gezellig was.
Nee want einde van de maand. Kom wel snel weer een keer sjoelen kom je dan ook een keer?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:28 schreef Goodbye het volgende:
Liesje, kom je zaterdag ook?Of al andere plannen?
Ah, balen! Maar ik kom sowieso een keer sjoelen ook, ja!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee want einde van de maand. Kom wel snel weer een keer sjoelen kom je dan ook een keer?
Of we vragen Joop of hij nog een keer bingo wil doen.
'we hadden onze eigen fotografen' doe niet zo fokking uit de hoogte zeg alsof je persé een officiële fotograaf moet zijn en je bij de organisatie moet melden om kiekjes te schieten van een openbaar evenementquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jongen, hij is niet gevraagd om foto's te komen maken op die meet. We hadden onze eigen fotografen die zich netjes aan de regels houden, dus heel leuk als je dan ook wat foto's wilt schieten, maar doe niet alsof hij daar geld mee verdient tijdens zo'n meet. Als je er geen geld mee verdient gelden er andere regels blijkbaar. Niet meer dan logisch.
Naja, ik ben niet helemaal helder maar hoop dat duidelijk is wat ik bedoel.
De kroeg zat vol, zelfde verhaal met die discotheek waar ik toen was. Zelfde aantal mensen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja bevrijdingsdag is bijna hetzelfde als wanneer je met een stel mensen in een kroeg afspreekt om tv te kijken en die foto's niet online te gooien
Je hoeft helemaal geen officiele fotograaf te zijn. Als dat je enige punt is ben ik er klaar mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
'we hadden onze eigen fotografen' doe niet zo fokking uit de hoogte zeg alsof je persé een officiële fotograaf moet zijn en je bij de organisatie moet melden om kiekjes te schieten van een openbaar evenement
Dit is een reactie op een post van mij in FB topic, dit gaat het leuke meeten met nieuwe mensen flink verpesten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:28 schreef Danny het volgende:
[..]
De afspraak die al jaren gemaakt is op FOK! is dat je niet naar meetings moet komen als je niet op de foto wil. De enkeling die niet op de foto wil verpest het namelijk voor iedereen die wél graag gewoon gezellig herinneringen wil delen.
doe dat. en bedenk je dat je gewoon gefotografeerd mag worden als je je in het openbaar begeeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is een reactie op een post van mij in FB topic, dit gaat het leuke meeten met nieuwe mensen flink verpesten.
Voortaan moeten we misschien meeten zonder dat FOk het weet, dan zijn we tenminste baas over ons eigen doen en laten .
ach mens overdrijf toch niet zo er zijn al jaren FOK! meets met nieuwe mensen waar gewoon naderhand in een topique Foto's gepost werden. dat is tenminste de geschiedenis van FOK! waarmee ik opgegroeid ben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is een reactie op een post van mij in FB topic, dit gaat het leuke meeten met nieuwe mensen flink verpesten.
Voortaan moeten we misschien meeten zonder dat FOK het weet, dan zijn we tenminste baas over ons eigen doen en laten .
Ik zal mijn meets zorgvuldiger gaat uitkiezen .quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:33 schreef Danny het volgende:
[..]
doe dat. en bedenk je dat je gewoon gefotografeerd mag worden als je je in het openbaar begeeft.
Sowieso niet meer naar Henk toe dan want die post altijd foto's als zijn kroeg vol zitquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zal mijn meets zorgvuldiger gaat uitkiezen .
lekker belangrijk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De kroeg zat vol, zelfde verhaal met die discotheek waar ik toen was. Zelfde aantal mensen.
Wat snap je er niet aan? Als ik die aannames nou niet doe, en we gaan er vanuit dat hij van niks wist... Dan is het toch alsnog normaal als 10 mensen aangeven dat ze NIET online willen hij die foto's weghaald en niet gaan lopen roepen dat ze niet moeten zeuren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:25 schreef Bart het volgende:
[..]
ik snap je probleem, ik snap alleen je aannames niet.
ho stopquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
lekker belangrijk?
ok, laat ik het anders zeggen
je hebt een fok!meet
de regel is dat er geen foto's online komen, komt regelmatig ter sprake
vervolgens komt er een fok!fotograaf opdraven die foto's online gooit
raar verhaal of niet?
vervolgens meld iemand die regel bij de fotograaf in kwestie en geeft hij 'ja nou dan had je dat maar van te voren aan moeten geven heur' als antwoord
dat klopt toch niet?
Fijn voor je,quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ach mens overdrijf toch niet zo er zijn al jaren FOK! meets met nieuwe mensen waar gewoon naderhand in een topique Foto's gepost werden. dat is tenminste de geschiedenis van FOK! waarmee ik opgegroeid ben.
ow my badquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ho stop
voordat je dingen over de FOK!Fotografen gaat roepen die niet waar zijn
Stefan is geen FOK!Fotograaf en er was ook geen FOK!Fotograaf aanwezig
ik zou openbare gelegenheden mijden. als je je meets thuis houdt met de gordijnen dicht ben je relatief safequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zal mijn meets zorgvuldiger gaat uitkiezen .
Euh, die regel is er dus niet. Je zou het hoogstens een afspraak tussen het ESF kliekje kunnen noemen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
lekker belangrijk?
je hebt een fok!meet
Ik heb je verhaal iets aangepast. Is het nog steeds raar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
lekker belangrijk?
je hebt een fok!meet
vervolgens komt er een kroegbezoeker binnen die met z'n gsm foto's maakt en die online gooit
raar verhaal of niet?
Euh jij was er toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ho stop
voordat je dingen over de FOK!Fotografen gaat roepen die niet waar zijn
Stefan is geen FOK!Fotograaf en er was ook geen FOK!Fotograaf aanwezig
Je hebt zelfs de gelegenheid om een foto te verwijderen van jezelf die je niet aan staat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ook nog maar even my two cents..
De esf meet foto's blijven altijd in de besloten fotobucket, leuk voor mensen die erbij waren en ze nog eens terug willen kijken. Daardoor weet je dat misschien ook je net ff wat minder elegante foto ook gewoon onder die mensen blijft en niet ergens gaat zwerven waar je hem niet wil hebben. Natuurlijk is het zo dat je altijd wel ergens op de foto kan worden gezet. Maar ik vind het in een groep die ervan uitgaat dat alles onderling blijft en daardoor ook de vrijheid neemt om zich te laten fotograferen, een beetje jammer dat ze dan toch ineens wel openbaar worden gemaakt.
nee niet het einde van de wereld, maar gewoon niet netjes, thats all.
fine, whateverquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh, die regel is er dus niet. Je zou het hoogstens een afspraak tussen het ESF kliekje kunnen noemen.
dan nog had een willekeurige kerel met z'n mobieltje plaatjes kunnen schieten en die op facebook kunnen slingeren. succes met het offline krijgen in dat geval.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
fine, whatever
noemen we het een afspraak tussen het ESF kliekje
point remains the same
Jezus mens, wat kan jij je aanstellen zeg. Kolerequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou openbare gelegenheden mijden. als je je meets thuis houdt met de gordijnen dicht ben je relatief safe
Je maakt de fout te denken dat Stefan onderdeel van die groep is. Wat jullie in een kliekje afspreken is jullie zaak, maar het was niet jullie meet, het was een FOK! meet. Dus dan kunnen jullie nog steeds onderling afspraken maken, maar die gelden dan natuurlijk niet voor mensen die buiten jullie groepje vallen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ook nog maar even my two cents..
De esf meet foto's blijven altijd in de besloten fotobucket, leuk voor mensen die erbij waren en ze nog eens terug willen kijken. Daardoor weet je dat misschien ook je net ff wat minder elegante foto ook gewoon onder die mensen blijft en niet ergens gaat zwerven waar je hem niet wil hebben. Natuurlijk is het zo dat je altijd wel ergens op de foto kan worden gezet. Maar ik vind het in een groep die ervan uitgaat dat alles onderling blijft en daardoor ook de vrijheid neemt om zich te laten fotograferen, een beetje jammer dat ze dan toch ineens wel openbaar worden gemaakt.
nee niet het einde van de wereld, maar gewoon niet netjes, thats all.
Naamloos op de Facebook van een vreemde is ook anders dan met je smoel en naam in een topic op FOK.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
dan nog had een willekeurige kerel met z'n mobieltje plaatjes kunnen schieten en die op facebook kunnen slingeren. succes met het offline krijgen in dat geval.
ja ik was daar als Yns, niet als FOK!Fotograaf die in opdracht van FOK! een reportage kwam makenquote:
wat als die willekeurige kroegbezoeker die foto's op fok! zet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb je verhaal iets aangepast. Is het nog steeds raar?
Dit klinkt heel erg raarquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ik was daar als Yns, niet als FOK!Fotograaf die in opdracht van FOK! een reportage kwam maken
van wie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat als die willekeurige kroegbezoeker die foto's op fok! zet?
leuk topic, wie is dit? wie is dat?
later komt die persoon die foto's tegen in een ander topic 'hahaha dit is ts'
dan moet ik het modden
Zo hypocriet zijn wij als FOK! dan ook alweer. Gothicmodel Cynthia en vrouwen met een kort pittig kapsel worden massaal afgezeken met foto en al, en als TS een keer zelf op FOK! staat is het huis te klein.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat als die willekeurige kroegbezoeker die foto's op fok! zet?
leuk topic, wie is dit? wie is dat?
later komt die persoon die foto's tegen in een ander topic 'hahaha dit is ts'
dan moet ik het modden
hoezo raar?quote:
Het is inderdaad onzin om naar een openbare gelegenheid te gaan en dan te denken dat niemand je zietquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:48 schreef sp3c het volgende:
ik vind het vooral jammer dat er nu meerdere mensen die we regelmatig langs hebben zien komen melden dat ze niet meer komen door deze onzin
Ik heb over Henk nog nooit klachten gehoordquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso niet meer naar Henk toe dan want die post altijd foto's als zijn kroeg vol zit.
Ik kom al mijn hele leven overal zonder dat ik daar ooit last van gehad heb, dus ik hoef echt niet binnen te blijven, maar meestal zijn mensen fatsoenlijk genoeg om rekening te houden met wat de meerderheid wil, jammer dat deze meet nu overschaduwd wordt door dit gedoe omdat 1 persoon zijn ego belangrijker vind .quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou openbare gelegenheden mijden. als je je meets thuis houdt met de gordijnen dicht ben je relatief safe
nee hoor. lees de voorwaarden. Dat mods zelf regels hebben bedacht zal best, maar laat FOK! daar buiten.quote:
Die mensen komen vanzelf wel weer op privé meets bij mensen thuis waar de eigenaar van het huis zelf de afspraken bepaalt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:48 schreef sp3c het volgende:
ik vind het vooral jammer dat er nu meerdere mensen die we regelmatig langs hebben zien komen melden dat ze niet meer komen door deze onzin
dat het topic even wat minder vrolijk is komt vanzelf wel weer goed
Sowieso is het normaal dat als je als fotograaf pics maakt en men komt bij je dat je niet online wil je de foto offline haalt. Dat SC te asociaal is om dat te doen, tjah.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De kroeg in kwestie was afgehuurd voor een besloten feest?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:49 schreef tombolafan het volgende:
Maar...
Dit was toch niet openbaar? Maar een besloten meet? Waar je idd voor in moest schrijven? Of mis ik nu de helft?
Ben ineens bijna blij dat ik er niet was
fine whatever dudequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor. lees de voorwaarden. Dat mods zelf regels hebben bedacht zal best, maar laat FOK! daar buiten.
Nee, eentje pas.quote:
En waar staat er dan dat mensen die gemeet worden op de foto gezet worden en dat online wordt gepleurd zonder te vragen? Ook nergens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe kan ik als argeloze meetbezoeker het verschil zien?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:49 schreef Ynske het volgende:
h
[..]
hoezo raar?
ik kwam naar een meet om gezellig te zijn met andere mensen en had mn camera bij me
k ben niet in naam van FOK! gekomen om foto's te maken voor een reportage op de FP/Forum/weblog of waar dan ook
voor mij is daar een wezenloos verschil in
Het asociale is dat je als eenling in een groepsfoto zo de hele boel voor iedereen op die foto kan verzieken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sowieso is het normaal dat als je als fotograaf pics maakt en men komt bij je dat je niet online wil je de foto offline haalt. Dat SC te asociaal is om dat te doen, tjah.
Zaterdagggggg!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:51 schreef LompeHork het volgende:
En dit alles vanwege een goedbedoelde grappige fotoreeksermahgerd hou nou even op zeg.
foto's staan er al niet eens meer, op naar zaterdag!
ja doet eens linkjes, pwetty pleasequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, eentje pas.
Waar staan ze alle 4 dan?
de kroeg ging idd speciaal voor deze meet open en was alleen voor genodigden begreep ik jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:50 schreef Danny het volgende:
[..]
De kroeg in kwestie was afgehuurd voor een besloten feest?
kleding met een logo erop, visitekaartjes die uitgedeeld wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe kan ik als argeloze meetbezoeker het verschil zien?
Nee. En ik heb al 3x gehad dat ik daar op stond, de fotograaf heb gemaild en verzocht heb om deze offline te halen. Geen enkel probleem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vragen? Zie jij een fotograaf bij een openbaar evenement ooit vragen of ie foto's mag maken?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:49 schreef Ynske het volgende:
h
[..]
hoezo raar?
ik kwam naar een meet om gezellig te zijn met andere mensen en had mn camera bij me
k ben niet in naam van FOK! gekomen om foto's te maken voor een reportage op de FP/Forum/weblog of waar dan ook
voor mij is daar een wezenloos verschil in
Dat had ik ook begrepenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de kroeg ging idd speciaal voor deze meet open en was alleen voor genodigden begreep ik ja
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, eentje pas.
Waar staan ze alle 4 dan?
http://www.youtube.com/user/AnoukVEVO/videos?view=0quote:
'de organisatie' zijn blijkbaar users die onderling denken te kunnen bepalen wat anderen in een OPENBARE gelegenheid wel en niet kunnen doen. Zo werkt de wereld niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
En waar staat er dan dat mensen die gemeet worden op de foto gezet worden en dat online wordt gepleurd zonder te vragen? Ook nergens.
Er is HIER in dit topic door de ORGANISATIE afgesproken dat dat niet zou gebeuren. Zo simpel is het. Meerdere keren zelfs.
hahahahquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:51 schreef LompeHork het volgende:
En dit alles vanwege een goedbedoelde grappige fotoreeksermahgerd hou nou even op zeg.
foto's staan er al niet eens meer, op naar zaterdag!
Het asociale is om foto's online te flikkeren waarvan is afgesproken dat het niet mag. Als je dat niet weet, bijzonder, maar kan nog. Maar dan haal je ze offline als je merkt dat het niet wordt gewaardeerd. Dan maakt het dus geen fuck uit of 1 of 10 personen het niet leuk vinden dat die foto wordt gepubliceerd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Het asociale is dat je als eenling in een groepsfoto zo de hele boel voor iedereen op die foto kan verzieken.
*kijkt naar lijst mensen* oeh er zijn er een paar bij gekomenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zaterdagggggg!![]()
Tinkepink, kom je zaterdag ook?
Dus Stefan was uitgenodigd?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de kroeg ging idd speciaal voor deze meet open en was alleen voor genodigden begreep ik ja
Dan vermoordt mijn dochter me die nu al puntenlijstjes aan het maken is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zaterdagggggg!![]()
Tinkepink, kom je zaterdag ook?
niet openbaar en niet alleen users maar ook mods...quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
'de organisatie' zijn blijkbaar users die onderling denken te kunnen bepalen wat anderen in een OPENBARE gelegenheid wel en niet kunnen doen. Zo werkt de wereld niet.
Dat was jaren lang de gang van zaken op openbare meetsquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
En waar staat er dan dat mensen die gemeet worden op de foto gezet worden en dat online wordt gepleurd zonder te vragen? Ook nergens.
ja moet je persé alle delen van het topique doorlezen voordat je op een meet mag komen?quote:Er is HIER in dit topic door de ORGANISATIE afgesproken dat dat niet zou gebeuren. Zo simpel is het. Meerdere keren zelfs.
Ons een beetje lekker maken met 4 clips en dan shoarma gaan zitten eten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb ze niet hier, zit bij shoarmatent
stefan heeft zich aangemeld ja... En dan heb je je (vind ik) te houden aan gemaakte afspraken van de groepquote:
oke daar houden we elke FOK! fotograaf vanaf nu aanquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
kleding met een logo erop, visitekaartjes die uitgedeeld worden
Ah, jammer maar begrijpelijk! Maar zou het wel leuk vinden om jou weer eens te zien!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan vermoordt mijn dochter me die nu al puntenlijstjes aan het maken is.
bassie en adriaan, bassie en adriaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Beter doe je de volgende keer je oranje shirtje weer aan, als goedmakertje.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stefan heeft zich aangemeld ja... En dan heb je je (vind ik) te houden aan gemaakte afspraken van de groep
Meid JULLIE Hebben afspraken gemaakt met je GROEPJE. Stefan is GEEN onderdeel van jullie GROEPJE dus die afspraak geldt niet voor hem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het asociale is om foto's online te flikkeren waarvan is afgesproken dat het niet mag. Als je dat niet weet, bijzonder, maar kan nog. Maar dan haal je ze offline als je merkt dat het niet wordt gewaardeerd. Dan maakt het dus geen fuck uit of 1 of 10 personen het niet leuk vinden dat die foto wordt gepubliceerd.
Dat topic had geen toegevoegde waarde met die foto's dus er wordt ook niks verziekt als de foto's offline worden gehaald. De boel wordt wel verziekt door ze lekker online te laten en lekker egoistisch te doen.
Dat is dan wel weer leuk aan een kleinere meetquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*kijkt naar lijst mensen* oeh er zijn er een paar bij gekomen
Hoe meer zielen hoe meer vreugd! En misschien iets kleiner dan m'n laatste keer, zodat ik ook daadwerkelijk meer mensen spreek
Neen. Want het was in den beginnen geen "stamgasten van henk mogen ook komen" want hij is op Dinsdag dicht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
dan nog had een willekeurige kerel met z'n mobieltje plaatjes kunnen schieten en die op facebook kunnen slingeren. succes met het offline krijgen in dat geval.
dan had ie zich niet aan moeten melden voor de meetquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Meid JULLIE Hebben afspraken gemaakt met je GROEPJE. Stefan is GEEN onderdeel van jullie GROEPJE dus die afspraak geldt niet voor hem.
Het is toch gewoon asociaal om dingequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
'de organisatie' zijn blijkbaar users die onderling denken te kunnen bepalen wat anderen in een OPENBARE gelegenheid wel en niet kunnen doen. Zo werkt de wereld niet.
Dan nog kan ie die foto's toch verwijderen als daar om gevraagd wordt!? Ben ik nou zo onduidelijk of snap je m'n punt gewoon niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Meid JULLIE Hebben afspraken gemaakt met je GROEPJE. Stefan is GEEN onderdeel van jullie GROEPJE dus die afspraak geldt niet voor hem.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk aan een kleinere meet![]()
Zien we elkaar zomaar 2 keer achter elkaar
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die mensen komen vanzelf wel weer op privé meets bij mensen thuis waar de eigenaar van het huis zelf de afspraken bepaalt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!Is alleen maar een goede zaak, kunnen we weer mensen telefonisch lastig gaan vallen
(en stiekem heb ik gisteren gekeken dus nu vind ik het eigenlijk wel leuk, het ESF
maar ssssst!)
Stel je gaat naar een meet en maakt foto's. Iedereen vindt dat leuk, maar één iemand wil niet op de foto en die staat op 75% van de foto's en eist verwijdering. Dat is dan knap lullig voor de anderen, alleen maar omdat één persoon kennelijk iets nogal te verbergen heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is toch gewoon asociaal om dinge
[..]
Dan nog kan ie die foto's toch verwijderen als daar om gevraagd wordt!? Ben ik nou zo onduidelijk of snap je m'n punt gewoon niet?
En zaterdag is er ook de Spannende Puntentellingquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!Is alleen maar een goede zaak, kunnen we weer mensen telefonisch lastig gaan vallen
(en stiekem heb ik gisteren gekeken dus nu vind ik het eigenlijk wel leuk, het ESF
maar ssssst!)
Hij zei gewoon dat ie langs zou komen, NIET dat ie zich aan de afspraken die zich tussen jullie kliekje bevinden zou houden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef tombolafan het volgende:
dan had ie zich niet aan moeten melden voor de meet
Oh da wist ik niet! Maar we doen wel mee natuurlijk, ook al weet ik heul niet hoe dat werktquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef Ole het volgende:
[..]
En zaterdag is er ook de Spannende Puntentelling
Das dan misschien lullig ja, maar dat is dan niet anders. Dan wordt die persoon wel weggevaagd van de foto's. Ook nog een optie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Stel je gaat naar een meet en maakt foto's. Iedereen vindt dat leuk, maar één iemand wil niet op de foto en die staat op 75% van de foto's en eist verwijdering. Dat is dan knap lullig voor de anderen, alleen maar omdat één persoon kennelijk iets nogal te verbergen heeft.
Daar is a) niks asociaals aan en zijn afspraken over gemaakt. En als je daar over wilt zeiken, zul je echt bij de organisatie moeten zijn en b) eenlingquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Het asociale is dat je als eenling in een groepsfoto zo de hele boel voor iedereen op die foto kan verzieken.
Sommige dingen zijn voor de meeste mensen gewoon vanzelfsprekendquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij zei gewoon dat ie langs zou komen, NIET dat ie zich aan de afspraken die zich tussen jullie kliekje bevinden zou houden.
Die wordt zeker spannend, jammer dattie altijd maar een uur duurt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef Ole het volgende:
[..]
En zaterdag is er ook de Spannende Puntentelling
Och dat kan ie zeker, maar het is geen verplichting en ook zeker niet asociaal als je dat niet doet. Het is eerder asociaal om er zo maar vanuit te gaan dat iedereen in jullie kliekje jullie afspraken begrijptquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef Oognip het volgende:
Dan nog kan ie die foto's toch verwijderen als daar om gevraagd wordt!? Ben ik nou zo onduidelijk of snap je m'n punt gewoon niet?
dus dan bepaalt die ene persoon even dat de fotograaf zijn werk moet verminken, daar heel veel tijd in moet steken alleen maar omdat één iemand moeilijk wil doen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das dan misschien lullig ja, maar dat is dan niet anders. Dan wordt die persoon wel weggevaagd van de foto's. Ook nog een optie.
Ja maar in dit geval was iedereen er mee eens dat het niet openbaar moest, maar omdat 1 egotripper meent dat hij iets bijzonders is en foto's wil publiceren moet iedereen daar maar mee akkoord gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Stel je gaat naar een meet en maakt foto's. Iedereen vindt dat leuk, maar één iemand wil niet op de foto en die staat op 75% van de foto's en eist verwijdering. Dat is dan knap lullig voor de anderen, alleen maar omdat één persoon kennelijk iets nogal te verbergen heeft.
stel een groep mensen spreekt op een besloten feest af en jij wilt ook komen. Dan blijkt dat niet iedereen (sterker nog, t grootste deel) online wil met zn hoofd, maar jij denkt "krijg de schijt ik shop alleen mn vriendin eraf want de rest boeit me geen flikker"quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Alle landen geven één voor één hun punten. 1t/m 8 en dan 10 en 12 punten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh da wist ik niet! Maar we doen wel mee natuurlijk, ook al weet ik heul niet hoe dat werkt
Afspraken tussen de users die dagelijks in het ESF topique hangen jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar is a) niks asociaals aan en zijn afspraken over gemaakt
Het gaat niet om afspraken. Dat punt zijn we al voorbij. Ik ga even uit van de goedheid van Stefan en dat hij dus van de afspraak niks wit, maar dan NOG haal je foto's offline als mensen daar om vragen. Dat lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Och dat kan ie zeker, maar het is geen verplichting en ook zeker niet asociaal als je dat niet doet. Het is eerder asociaal om er zo maar vanuit te gaan dat iedereen in jullie kliekje jullie afspraken begrijpt.
nopequote:
Ah zo! Dat is nog wel te onthouden in ieder gevalquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Alle landen geven één voor één hun punten. 1t/m 8 en dan 10 en 12 punten.
Dus wat wij veel hopen te horen is:
"Netherlands twelve points, Les Pays Bas: douze points"
Dat dus 30 keer of zo..
Kom op zeg. Dit was voor de 'hobby'! Het was niet alsof hij er wat aan verdiende en er daarom zo veel tijd aan besteedde. Die tijd heeft hij er zelf in gestoken, zijn probleem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
dus dan bepaalt die ene persoon even dat de fotograaf zijn werk moet verminken, daar heel veel tijd in moet steken alleen maar omdat één iemand moeilijk wil doen?
Ik begrijp dat de naam FOK! is gebruikt. Dat maakt het een FOK! meet en daar worden foto's gemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stel een groep mensen spreekt op een besloten feest af en jij wilt ook komen. Dan blijkt dat niet iedereen (sterker nog, t grootste deel) online wil met zn hoofd, maar jij denkt "krijg de schijt ik shop alleen mn vriendin eraf want de rest boeit me geen flikker"
Dat is knap lullig voor ongeveer iedereen behalve de vriendin...
Het is gewoon niet handig van hem
dit was geen besloten feest, de kroeg was gewoon open en ik kon gewoon bier bestellen zonder een pasje te laten zienquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stel een groep mensen spreekt op een besloten feest af en jij wilt ook komen. Dan blijkt dat niet iedereen (sterker nog, t grootste deel) online wil met zn hoofd, maar jij denkt "krijg de schijt ik shop alleen mn vriendin eraf want de rest boeit me geen flikker"
Dat is knap lullig voor ongeveer iedereen behalve de vriendin...
Het is gewoon niet handig van hem
Dan wordt het "zero points"quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah zo! Dat is nog wel te onthouden in ieder gevalNu maar hopen dat ze geen valse noot raakt ofzo, zou zo zonde zijn.
Nee het schiet niet opquote:
dat duurde tot laat he?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Alle landen geven één voor één hun punten. 1t/m 8 en dan 10 en 12 punten.
Dus wat wij veel hopen te horen is:
"Netherlands twelve points, Les Pays Bas: douze points"
Dat dus 30 keer of zo..
hij kan Mirjam er anders kennelijk wél afshoppen, das niet veel werk/verminking? Als onderlinge afspraken niet meer gelden 'omdat t FOK! is' kom ik idd ook wel niet meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
dus dan bepaalt die ene persoon even dat de fotograaf zijn werk moet verminken, daar heel veel tijd in moet steken alleen maar omdat één iemand moeilijk wil doen?
Dan blur je de persoon. Klaaaar. En dit gaat NIET om 1 persoon.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef Danny het volgende:
[..]
En FOK!kers zijn nu eenmaal autisten die geen rekening houden met anderen. Goed puntquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de naam FOK! is gebruikt. Dat maakt het een FOK! meet en daar worden foto's gemaakt.
Ja dat kan wel even duren. Eerst alle liedjes, dan pauze om punten te verzamelen en mensen te laten stemmen, en dan nog al die landen die punten gevenquote:
Ik sloop dan alleen jou hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Telegraaf kopt: "Kroeg in Rotterdam gesloopt na ESF-rel"
helder, ik spreek dus alleen nog privé af met fokkers als ik niet eens meer van afspraken uit kan gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de naam FOK! is gebruikt. Dat maakt het een FOK! meet en daar worden foto's gemaakt.
Verminkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Ezelsoormeet doen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
helder, ik spreek dus alleen nog privé af met fokkers als ik niet eens meer van afspraken uit kan gaan
Ja dit, jammer want ik had nog veel nieuwe Fokkers willen ontmoetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan blur je de persoon. Klaaaar. En dit gaat NIET om 1 persoon.
Maar goed, ik ben wel klaar met de discussie. Ik zal iig je "advies" opvolgen en voortaan niet meer op dit soort meets komen. Ik hou het wel gewoon bij het standaard groepje.
"grappige negert stond erbij in zijn handjes te klappen"quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Telegraaf kopt: "Knappe jongeman gesloopt door kwaadaardig vrouwmens"
Zo dan?
Door wie dan? De uitbater sprak over een 'songfestivalfeessie', niet over FOK!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Telegraaf kopt: "Knappe jongeman gesloopt door kwaadaardig vrouwmens"
Zo dan?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
"grappige negert stond erbij in zijn handjes te klappen"
Nee das dan wel waar, maarja, roddeltabloit hoogstaande krant natuurlijk!quote:
Okay, dan wil ik bij deze dat jullie ALLE foto's uit de fotobucket verwijderen. Ik heb namelijk een PM ban en kan ze toch niet zien. Ik ga er vanuit dat jullie dat uit goedheid ook doen. Omdat ik het vraagquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gaat niet om afspraken. Dat punt zijn we al voorbij. Ik ga even uit van de goedheid van Stefan en dat hij dus van de afspraak niks wit, maar dan NOG haal je foto's offline als mensen daar om vragen. Dat lijkt me vanzelfsprekend.
dat klinkt verstandig. en pas op dat je niet in iemand's foto terecht komt in het openbaar. voor je het weet zet iemand een foto van zijn vriendin op facebook en sta jij toevallig achter haar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
helder, ik spreek dus alleen nog privé af met fokkers als ik niet eens meer van afspraken uit kan gaan
in dit geval waren het geen bijzondere foto's. duidelijk is ook dat de foto's gaan om de flits in het gezicht van iteejer en yvonne. Kinderachtig is dan dat mensen die helemaal geen onderwerp zijn op die foto maar zich toevallig in het shot bevinden opeens zogenaamd in hun privacy zijn aangetast.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
VerminkenHeb je die foto's gezien?
![]()
![]()
Kom op Danny!
Serieus hequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij kan Mirjam er anders kennelijk wél afshoppen, das niet veel werk/verminking? Als onderlinge afspraken niet meer gelden 'omdat t FOK! is' kom ik idd ook wel niet meer
"Wat moeilijk leek te gaan met in elke hand een biertje."quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
"grappige negert stond erbij in zijn handjes te klappen"
"Met alle twee zijn handen om een biertje gevouwen"quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Wat moeilijk leek te gaan met in elke hand een biertje."
Je gezicht wordt er gewoon afgeshoptquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik bij deze dat jullie ALLE foto's uit de fotobucket verwijderen. Ik heb namelijk een PM ban en kan ze toch niet zien. Ik ga er vanuit dat jullie dat uit goedheid ook doen. Omdat ik het vraag.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Wat moeilijk leek te gaan met in elke hand een biertje."
dit was wat Henk er over zei:quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Door wie dan? De uitbater sprak over een 'songfestivalfeessie', niet over FOK!
Kortom het was een openbaar feest.quote:Dinsdag bennuh we open dus...
Knalluh bij Het halve maatje
Dinsdag is het zover..
Dan gaan we weer knalluh met het zeer gewaardeerde SONGFESTIVALFEESSIE.
Trek allemaal jullie vogeltjesjurk/broek/sokken/onderbroek aan, dan gaan we Noekie naar de finale schreeuwen.
Wees op tijd want het kan wel weer eens druk worden..
ik zie de term in de OP bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:18 schreef Oognip het volgende:
Deze keer is de kroeg volledig voor FOK!, exclusief Songfestivalfeestje dus!
De photobucket is prive. Ik snap je punt niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik bij deze dat jullie ALLE foto's uit de fotobucket verwijderen. Ik heb namelijk een PM ban en kan ze toch niet zien. Ik ga er vanuit dat jullie dat uit goedheid ook doen. Omdat ik het vraag.
nee, ik vroeg om ALLE foto's te verwijderen.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Echt hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat klinkt verstandig. en pas op dat je niet in iemand's foto terecht komt in het openbaar. voor je het weet zet iemand een foto van zijn vriendin op facebook en sta jij toevallig achter haar.
[..]
in dit geval waren het geen bijzondere foto's. duidelijk is ook dat de foto's gaan om de flits in het gezicht van iteejer en yvonne. Kinderachtig is dan dat mensen die helemaal geen onderwerp zijn op die foto maar zich toevallig in het shot bevinden opeens zogenaamd in hun privacy zijn aangetast.
Ik wil je best van AL mijn foto's verwijderen hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja heuquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik meld me voor zaterdag af iig, de lol is er voor mij af
Niet privé genoeg, want iedereen die er was kan zien wie ik benquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
De photobucket is prive. Ik snap je punt niet?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
Leuk teruglezen hier zo joh, na een meet die jaren lang goed gaat.
Ik ga nog even verder met saunadag, spijt dat ik het topic geopend heb.
Wie stonden er allemaal op die pics?
ik zit mobiel.
en Danny, het gaat om fatsoen, punt.
die kroeg ging speciaal voor ons open, da's al diverse keren ons eigen feest, de afspraak daar op die besloten (!) meet is nou eenmaal geen pics online zonder toestemming. kortom, fatsoen en respect voor mensen die daarheen komen terwijl ze anoniem op fok willen blijven.
Wettelijk geen poot om op te staan nee.
Beroep op puur fatsoen en sympathie wel ja.
Ik meld me voor zaterdag af iig, de lol is er voor mij af
Daar verschillen jij en ik (en 90% van de overige users) dan onwijs van mening over. Geeft niet, kan. Zoals ik al zei, ik volg je advies iig opquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat klinkt verstandig. en pas op dat je niet in iemand's foto terecht komt in het openbaar. voor je het weet zet iemand een foto van zijn vriendin op facebook en sta jij toevallig achter haar.
[..]
in dit geval waren het geen bijzondere foto's. duidelijk is ook dat de foto's gaan om de flits in het gezicht van iteejer en yvonne. Kinderachtig is dan dat mensen die helemaal geen onderwerp zijn op die foto maar zich toevallig in het shot bevinden opeens zogenaamd in hun privacy zijn aangetast.
Qwea, wat jij deed in FB was voor alle foto's verwijdering eisen, duis ik denk ik doe nou hetzelfdequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil je best van AL mijn foto's verwijderen hoor.
Ooh wacht, je staat er op geen.
Sorry hoor. Pleurt op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet privé genoeg, want iedereen die er was kan zien wie ik ben. Terwijl ik absoluut geen zin heb dat de andere helft van de meeters weet wie ik was!
ik had het over in mijn handjes klappen met 2 biertjes want ik ben klaar met deze stomme semantische discussiequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, ik vroeg om ALLE foto's te verwijderen.
Hoor ik daar een echo van Stefan's posts in FB?quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil je best van AL mijn foto's verwijderen hoor.
Ooh wacht, je staat er op geen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nee. Als je in het openbaar meet kun je gefotografeerd worden. Of dat nu door een FOK!ker is of door een willekeurig ander iemand. Je kunt niet mensen verbieden hun eigengemaakte foto's offline te halen. Als de foto's hier geplaatst worden met als doel het belachelijk maken van die mensen, of als er auteursrechten worden geschonden is het een ander verhaal, maar 'ik vind dat mijn haar niet zo leuk zit, haal die foto van die hele groep gezellige mensen eens weg omdat ik erop sta' is niet iets waar we aan mee gaan werken. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik het zeg, maar wellicht moet het gewoon aan de algemene voorwaarden worden toegevoegd ofzo, zodat duidelijk is dat onderlinge afspraken alleen gelden tussen die onderlinge mensen. FOK! is daarin verder geen partij want wij maken die afspraak niet. Als users onderling een afspraak maken, prima, maar daar hebben wij als FOK! verder niet zoveel mee te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef tombolafan het volgende:
Maar echt hoor Danny, ik snap best ergens je punt wel maar kom op! De afspraak is er, de om-de-zoveel-tijd-meets via ESF zijn de succesvolste meets via FOK! (jajaja ik weet t, FOK!) en dan ga je 1 iemand die het voor de rest verpest verdedigen? Lees je eerst eens in anders...
Ik weet niet wat jij hoort, maar ik zou niet weten waarom?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoor ik daar een echo van Stefan's posts in FB?
Waarom? Je staat er niet op. Kun je idd zeggen dat ik ook niet op de pics in FB stond, maar dat neemt niet weg dat de andere users er net zo over dachten, die er WEL opstonden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Qwea, wat jij deed in FB was voor alle foto's verwijdering eisen, duis ik denk ik doe nou hetzelfde.. Dus alle foto's uit die fotobucket en wel per direct!
Ja dit ongeveer: was goed bedoelt, pakte wat anders uit, kan gebeuren, foto's zijn weg, klaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik had het over in mijn handjes klappen met 2 biertjes want ik ben klaar met deze stomme semantische discussie
ja volgens de wet mag het ongetwijfeld en je kunt hem er niet voor aanklagen
nee hij had het niet moeten doen en het was netjes geweest als hij daar gewoon normaal op had gereageerd toen hij daarop gewezen werd
klaar, iedereen wint
er zijn een miljoen topics zonder toegevoegde waarde. daarover heb jij niets te zeggen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt hoor
Kinderachtig dat de mensen die niet het onderwerp zijn gaan lopen steigeren. Nee, kinderachtig om zo'n topic te openenAlsof het ook maar iets toegevoegde waarde had ook.
Het feit dat deze reeks al 36 delen heeft maakt het wel een FOK!meet lijkt mequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
dat zou ik dan serieus doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit is overigens niet de eerste keer dat ik het zeg, maar wellicht moet het gewoon aan de algemene voorwaarden worden toegevoegd ofzo, zodat duidelijk is dat onderlinge afspraken alleen gelden tussen die onderlinge mensen. FOK! is daarin verder geen partij want wij maken die afspraak niet. Als users onderling een afspraak maken, prima, maar daar hebben wij als FOK! verder niet zoveel mee te maken.
als de 2 fokkers over straat lopen en daar door iemand op de foto gezet worden, want openbare weg, dan is die kans aanwezig. En sta je niet op FOK! dan sta je misschien wel op facebook, twitter, instagram, pinterest enz.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef tombolafan het volgende:
Ah dus als 2 FOK!kers elkaar via hier vinden en gaan trouwen mogen ook alle foto's online? Want via FOK! ?
Niet zo dramatisch doen, er is niets verziekt, het is nu voor iedereen duidelijk dat afspraken die je als kliekje maakt niet gelden voor mensen buiten dat kliekje, met wie je de afspraak niet gemaakt hebt. Dus zie dit als leermoment voor de volgende keer zodat je niet voor een verrassing komt te staan als er mensen zijn die zich buiten jullie groepje bevinden binnen waar jullie een afspraakje hebben gemaakt onderlingquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Greys het volgende:
Bedankt iig stefan
Ja kennelijk sta je in je recht, maar je hebt de lol van velen verziekt.
Top. Heel collegiaal ook
sjoelavonden ook maar een uitsmijter bij de deur zetten voortaan om te voorkomen dat je - omdat we ons in het openbaar begeven - alles zonder te vragen op FOK tieft??
precies de reactie die ik heb bij het verzoek tot verwijdering van de foto's die in FB stonden.quote:
Mooi, zie wel een beetje een terugkerend thema.quote:
Maar... Het is natuurlijk wel enigszins dubieus dat hij wel Mirjam van de foto knipt, maar verder de foto's op verzoek van anderen die er op staan niet weg wil halen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee. Als je in het openbaar meet kun je gefotografeerd worden. Of dat nu door een FOK!ker is of door een willekeurig ander iemand. Je kunt niet mensen verbieden hun eigengemaakte foto's offline te halen. Als de foto's hier geplaatst worden met als doel het belachelijk maken van die mensen, of als er auteursrechten worden geschonden is het een ander verhaal, maar 'ik vind dat mijn haar niet zo leuk zit, haal die foto van die hele groep gezellige mensen eens weg omdat ik erop sta' is niet iets waar we aan mee gaan werken. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik het zeg, maar wellicht moet het gewoon aan de algemene voorwaarden worden toegevoegd ofzo, zodat duidelijk is dat onderlinge afspraken alleen gelden tussen die onderlinge mensen. FOK! is daarin verder geen partij want wij maken die afspraak niet. Als users onderling een afspraak maken, prima, maar daar hebben wij als FOK! verder niet zoveel mee te maken.
dus we mogen hier een foto van jou plaatsen met je naam erbij? Want openbare meet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet privé genoeg, want iedereen die er was kan zien wie ik ben. Terwijl ik absoluut geen zin heb dat de andere helft van de meeters weet wie ik was!
Ik heb de foto's niet gezien, maar kun je eens een schatting maken van hoeveel % an de mensen die op de foto's stond kwam klagen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Je staat er niet op. Kun je idd zeggen dat ik ook niet op de pics in FB stond, maar dat neemt niet weg dat de andere users er net zo over dachten, die er WEL opstonden.
Dat niet alleen. De afspraak geldt ook niet voor FOK!. Dus als je de afspraak gemaakt hebt, maar de fotograaf plaatst de foto's alsnog, dan mag dat gewoon. Als het doel is mensen belachelijk te maken grijpen we natuurlijk in. Staan er mensen straalbezopen en kotsend op ook. Maar mensen die in een kroeg tv staan te kijken hebben niet echt een zwaarwegend belang tegen publicatie natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen, er is niets verziekt, het is nu voor iedereen duidelijk dat afspraken die je als kliekje maakt niet gelden voor mensen buiten dat kliekje, met wie je de afspraak niet gemaakt hebt. Dus zie dit als leermoment voor de volgende keer zodat je niet voor een verrassing komt te staan als er mensen zijn die zich buiten jullie groepje bevinden binnen waar jullie een afspraakje hebben gemaakt onderling.
minstens twee keer de helftquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb de foto's niet gezien, maar kun je eens een schatting maken van hoeveel % an de mensen die op de foto's stond kwam klagen?
niks verziekt? De helft van de mensen komt niet meer de volgende keren, best verziekt hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen, er is niets verziekt, het is nu voor iedereen duidelijk dat afspraken die je als kliekje maakt niet gelden voor mensen buiten dat kliekje, met wie je de afspraak niet gemaakt hebt. Dus zie dit als leermoment voor de volgende keer zodat je niet voor een verrassing komt te staan als er mensen zijn die zich buiten jullie groepje bevinden binnen waar jullie een afspraakje hebben gemaakt onderling.
Wacht, waar was dat dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef Renesite het volgende:
Ik ben wel eens op TV in beeld gekomen kortstondig. Maar als je me kent en mij hebt herkent dan kon je me wel zien. Dan had je wel toevallig de TV aan moeten hebben. Wel naar vind ik omdat cliënten hebben kunnen zien waar ik was. Naar.
Het maakt ook geen fuck uit wat de algemene FOK!regels zijn. Pleur dingen gewoon offline als het gevraagd wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat niet alleen. De afspraak geldt ook niet voor FOK!. Dus als je de afspraak gemaakt hebt, maar de fotograaf plaatst de foto's alsnog, dan mag dat gewoon. Als het doel is mensen belachelijk te maken grijpen we natuurlijk in. Staan er mensen straalbezopen en kotsend op ook. Maar mensen die in een kroeg tv staan te kijken hebben niet echt een zwaarwegend belang tegen publicatie natuurlijk.
Ik weet niet wie wel en niet op die foto stonden. Hij is iig de fotograaf en in die zin mag hij zijn foto croppen zoals hij dat zelf wil natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar... Het is natuurlijk wel enigszins dubieus dat hij wel Mirjam van de foto knipt, maar verder de foto's op verzoek van anderen die er op staan niet weg wil halen.
ik zie er werkelijk geen kwade opzet in.quote:Los van of hij ze nou uberhaupt wel of niet mag posten, dit is gewoon een beetje scheef toch?
neequote:Hij wist het blijkbaar niet, nu wel, volgende keer disclaimer in de OP en klaar dan toch?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef Danny het volgende:
De afspraak geldt ook niet voor FOK!. Dus als je de afspraak gemaakt hebt, maar de fotograaf plaatst de foto's alsnog, dan mag dat gewoon. Als het doel is mensen belachelijk te maken grijpen we natuurlijk in. Staan er mensen straalbezopen en kotsend op ook. Maar mensen die in een kroeg tv staan te kijken hebben niet echt een zwaarwegend belang tegen publicatie natuurlijk.
Geen disclaimer in de OP, want volgens Danny maakt dat niet uit. Dat begrijp ik toch goed, Danny?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar... Het is natuurlijk wel enigszins dubieus dat hij wel Mirjam van de foto knipt, maar verder de foto's op verzoek van anderen die er op staan niet weg wil halen.
Los van of hij ze nou uberhaupt wel of niet mag posten, dit is gewoon een beetje scheef toch?
Hij wist het blijkbaar niet, nu wel, volgende keer disclaimer in de OP en klaar dan toch?
quote:
ik zag geen namen bij die foto'squote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus we mogen hier een foto van jou plaatsen met je naam erbij? Want openbare meet?
1 foto, 8 mensen erop, waarvan er sowieso 5 niet online willen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb de foto's niet gezien, maar kun je eens een schatting maken van hoeveel % an de mensen die op de foto's stond kwam klagen?
"de afspraak geldt niet voor FOK!"quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat niet alleen. De afspraak geldt ook niet voor FOK!. Dus als je de afspraak gemaakt hebt, maar de fotograaf plaatst de foto's alsnog, dan mag dat gewoon. Als het doel is mensen belachelijk te maken grijpen we natuurlijk in. Staan er mensen straalbezopen en kotsend op ook. Maar mensen die in een kroeg tv staan te kijken hebben niet echt een zwaarwegend belang tegen publicatie natuurlijk.
pleur je account eens offline?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het maakt ook geen fuck uit wat de algemene FOK!regels zijn. Pleur dingen gewoon offline als het gevraagd wordt.
Ik heb hier pas 2 mensen horen zeggen dat ze niet meer komen, en volgens mij waren er op de meet meer dan 4 mensen. En die 2 mesnen draaien ook wel weer bij als de volgende ESF meet privé in iemand's achtertuin georganiseerd wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niks verziekt? De helft van de mensen komt niet meer de volgende keren, best verziekt hoor
Nee, die afspraak kan toch gewoon weer gemaakt worden? Doesn't hurt to try lijkt me.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik weet niet wie wel en niet op die foto stonden. Hij is iig de fotograaf en in die zin mag hij zijn foto croppen zoals hij dat zelf wil natuurlijk.
[..]
ik zie er werkelijk geen kwade opzet in.
[..]
nee
[..]
Ja, er komt steeds in een clip iets van een andere clip terug, erg tof.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi, zie wel een beetje een terugkerend thema.
Mooi, maar niet allemaal een toonbeeld van vrolijkheid.
Dus als 10 users een afspraak maken onderling dan moet FOK! zich daar maar aan houden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"de afspraak geldt niet voor FOK!"
Want?
Omdat jij t zegt?
Godsklere, dank je wel voor deze supertoevoeging en t verpesten van een super-meet-reeks
dus? Ik zie nergens staan dat t alleen geldt voor foto's met naam erbij?quote:
Qwea vroeg aan Stefan om de foto's offline te halen. Daar hoeft Stefan niet naar te luisteren aangezien zij niet op de foto's stond.?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het maakt ook geen fuck uit wat de algemene FOK!regels zijn. Pleur dingen gewoon offline als het gevraagd wordt.
Euh bij ESF (sjoel)meets is de afspraak dat de fotos in een prive photobucket komen en niet zomaar online komen? Laatste keer waren er 20+ man soms meer..quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus als 10 users een afspraak maken onderling dan moet FOK! zich daar maar aan houden?
Dude
... maar kwamen die ook klagen in het topique?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 foto, 8 mensen erop, waarvan er sowieso 5 niet online willen.
misschien is mijn oom er wel toevallig die avond. Die zit er regelmatig en hij plaatst regelmatig foto's op facebook als hij er is. Je kunt dat toch niet voorkomen tenzij je gewoon thuis blijft met de gordijnen dicht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef MissBliss het volgende:
Als Stefan zaterdag niet komt is er toch niks aan de hand? Ik zie niet in waarom je hierom niet naar die meet zou komen. En mocht Stefan toch komen dan zal hij heus niet weer foto's online zetten lijkt me.
jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
... maar kwamen die ook klagen in het topique?
dude?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus als 10 users een afspraak maken onderling dan moet FOK! zich daar maar aan houden?
Dude
Joehoe mensen, dit dus! Doe's nie zo druk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef MissBliss het volgende:
Als Stefan zaterdag niet komt is er toch niks aan de hand? Ik zie niet in waarom je hierom niet naar die meet zou komen. En mocht Stefan toch komen dan zal hij heus niet weer foto's online zetten lijkt me.
zet hij ook z'n securitycam uit dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Henk hangt gewoon een bordje op
VERBODEN FOTO'S TE MAKEN
maar dan heb ik geen foto's met maesquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
VERBODEN FOTO'S TE MAKEN
Daar was ik bijquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef Renesite het volgende:
Ik ben wel eens op TV in beeld gekomen kortstondig. Maar als je me kent en mij hebt herkent dan kon je me wel zien. Dan had je wel toevallig de TV aan moeten hebben. Wel naar vind ik omdat cliënten hebben kunnen zien waar ik was. Naar.
greys, qwea, m_d indaha en ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb hier pas 2 mensen horen zeggen dat ze niet meer komen, en volgens mij waren er op de meet meer dan 4 mensen. En die 2 mesnen draaien ook wel weer bij als de volgende ESF meet privé in iemand's achtertuin georganiseerd wordt.
En naar de andere mensen die het hebben gevraagd en WEL op de foto stonden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Qwea vroeg aan Stefan om de foto's offline te halen. Daar hoeft Stefan niet naar te luisteren aangezien zij niet op de foto's stond.?
Ik heb er genoeg voorbij zien komen van die sjoelmeets terwijl ik al in jaren niet gesjoeld heb en al helemaal niet in rotterdam, dus in hoeverre die afspraak nog geldt weet ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh bij ESF (sjoel)meets is de afspraak dat de fotos in een prive photobucket komen en niet zomaar online komen? Laatste keer waren er 20+ man soms meer..
sp3c had ik ook al in PM dat hij dan ook niet meer kwamquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
greys, qwea, m_d indaha en ik
Tellen kan je ook al niet
Als 10000 users iets afspreken dan moet volgens jou FOK! zich daar dus maar aan houden?quote:
ach kom henk heeft zelf een foto gemaakt die avond en op z'n facebook gezet, om te laten zien at het er gezellig was en hij hoopte daarmee zijn kroeg nog voller te krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
VERBODEN FOTO'S TE MAKEN
dude, waar de neuk denk je dat dit om gaat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
... maar kwamen die ook klagen in het topique?
Foto's 'publiceren' ging elke keer in overleg met degene(n) die op de foto stond(en).quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg voorbij zien komen van die sjoelmeets terwijl ik al in jaren niet gesjoeld heb en al helemaal niet in rotterdam, dus in hoeverre die afspraak nog geldt weet ik niet.
Omdat ik nogal hecht aan de gemaakte afspraak die kennelijk geen enkele waarde heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef MissBliss het volgende:
greys en jou telde ik niet mee aangezien ik gewoon weet dat jullie bijdraaienquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
greys, qwea, m_d indaha en ik
Tellen kan je ook al niet
nee want dan stuurt danny zn oom welquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Joehoe mensen, dit dus! Doe's nie zo druk.
Het was normaal geweest als Stefan na die opmerking de foto's offline had gehaald en iedereen die op die foto stond even gevraagd had of ze het goed vonden dat die foto online ging. If so, dan plaatsen en anders pechquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Qwea vroeg aan Stefan om de foto's offline te halen. Daar hoeft Stefan niet naar te luisteren aangezien zij niet op de foto's stond.?
Het is imo ook niet een ding waar fok iets mee moet, maar, zoals greys zei meer een dingetje van goed vertrouwen en een afspraak die een tijdlang goed is gegaan en nu is gebroken door 1 persoon.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Dude
Nee ja het maakt mij verder ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:25 schreef Danny het volgende:
[..]
misschien is mijn oom er wel toevallig die avond. Die zit er regelmatig en hij plaatst regelmatig foto's op facebook als hij er is. Je kunt dat toch niet voorkomen tenzij je gewoon thuis blijft met de gordijnen dicht?
Ja huuuuquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee want dan stuurt danny zn oom wel
ik heb ook geen ruk met FOK! te maken als ik met mensen afspraken maak.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Als 10000 users iets afspreken dan moet volgens jou FOK! zich daar dus maar aan houden?
Ik herhaal; dude
Tenzij je met MIJ een afspraak maakt heeft FOK! niets met die afspraak te maken natuurlijk.
Ooh, ke bent ook al helderziend. Tof.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
greys en jou telde ik niet mee aangezien ik gewoon weet dat jullie bijdraaien
maar nu heeft wel een crewlid, niet eens een mod, de foto's weggehaald. da's op z'n zachtst gezegd 'apart'.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is imo ook niet een ding waar fok iets mee moet, maar, zoals greys zei meer een dingetje van goed vertrouwen en een afspraak die een tijdlang goed is gegaan en nu is gebroken door 1 persoon.
dat zal inderdaad wel los lopen, maar ik zou iets van excuses om de ontstane commotie op zich wel op zijn plaats vinden. of ben ik daar de enige in?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee ja het maakt mij verder ook
niet uit, maar ik denk dat de kans op herhaling vrij klein is en zou het zonde vinden als mensen hierom niet meer op meets komen.
Blijkbaar begrijpt hij er niks vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja huuuudas bij wijze van spreken, die foto's waren heul geen ramp, vond iedereen er leuk uit zien! Het was niet eens zo bedoeld, het is nu weg en ik neem aan dat hij het nu begrijpt, geen probleem meer toch?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Deze fotos gaan toch ook alleen over Yvonne en Iteejer?
Oja, dit![]()
ik sta vast al online in de fotobucket zonder dat met mij is afgesproken dat dat mochtquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ke bent ook al helderziend. Tof.
Maar als je wel op een foto staat, mag je dus ook online?
Hoezo zou die vrij klein zijn? Misschien besluit ik opeens volende keer er wel geen fuck om te geven. Je weet het niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
niet uit, maar ik denk dat de kans op herhaling vrij klein is en zou het zonde vinden als mensen hierom niet meer op meets komen.
no wayquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
greys en jou telde ik niet mee aangezien ik gewoon weet dat jullie bijdraaien
Polonaise met Liesjequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
MAAR JONGENS WAT WAS HET GEZELLIG HE?!
Polonaise enzo.
ik trek zaterdag mijn heineken shirt aan mag dat ook?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ons een beetje lekker maken met 4 clips en dan shoarma gaan zitten eten?![]()
Beter doe je de volgende keer je oranje shirtje weer aan, als goedmakertje.![]()
trutquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bassie en adriaan, bassie en adriaan![]()
Waarom is dat apart?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef Danny het volgende:
[..]
maar nu heeft wel een crewlid, niet eens een mod, de foto's weggehaald. da's op z'n zachtst gezegd 'apart'.
dat moet wel een hele administratie geweest zijn dan, ik zie er op facebook genoeg voorbij vliegen elke weekquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Foto's 'publiceren' ging elke keer in overleg met degene(n) die op de foto stond(en).
Flikker toch op zeg. Jij komt zo vaak op die meets, jij weet prima van die afspraken. Doe niet alsof die afspraken per dm/pm gemaakt zijn tussen een paar mensen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik sta vast al online in de fotobucket zonder dat met mij is afgesproken dat dat mocht
Of ze wel of niet komen moeten ze zelf weten. Ik wil alleen duidelijk maken dat dergelijke 'privacy' niet bestaat. Er is altijd wel IEMAND die een foto of filmpje maakt. Ik kan daar beter gewoon eerlijk in zijn dan mensen in de waan te laten dat niemand ooit een foto van ze online zal zetten, of een foto online zal zetten waar ze toevallig in beeld staan. Dat zijn waanideeën en die creëren een schijnveiligheid. Zeker voor mensen die als het op meetings aankomt al wat panisch zijn aangelegd (vraag me wel af hoe ze dat op de snelweg, op straat, in de supermarkt e.d. doen waar je 24/7 gefilmd wordt, maar goed).quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
dat was afgesproken andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik sta vast al online in de fotobucket zonder dat met mij is afgesproken dat dat mocht
Denk je echt dat dit nogmaals gebeurd dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat ik nogal hecht aan de gemaakte afspraak die kennelijk geen enkele waarde heeft.
Die komen niet van hun zolderkamer af.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Of ze wel of niet komen moeten ze zelf weten. Ik wil alleen duidelijk maken dat dergelijke 'privacy' niet bestaat. Er is altijd wel IEMAND die een foto of filmpje maakt. Ik kan daar beter gewoon eerlijk in zijn dan mensen in de waan te laten dat niemand ooit een foto van ze online zal zetten, of een foto online zal zetten waar ze toevallig in beeld staan. Dat zijn waanideeën en die creëren een schijnveiligheid. Zeker voor mensen die als het op meetings aankomt al wat panisch zijn aangelegd (vraag me wel af hoe ze dat op de snelweg, op straat, in de supermarkt e.d. doen waar je 24/7 gefilmd wordt, maar goed).
namens FOK! excuses aan eenieder die dacht dat je in 2013 niet zomaar op een foto terecht zou komen. vanaf nu is iedereen echter weer op de hoogte gebracht dat bijna ELKE burger een mobiel heeft met fotofunctie en bijna elke nederlander een facebook account heeft. Die 1+1 optellen kan iedereen verder wel denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zal inderdaad wel los lopen, maar ik zou iets van excuses om de ontstane commotie op zich wel op zijn plaats vinden. of ben ik daar de enige in?
Je hebt het hier over Stefan he. Duurt altijd ff bij die jongen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk je echt dat dit nogmaals gebeurd dan?
Wil je dat ik ALLE foto's (alleen MIJNE staan erin namelijk) nog even extra na loop voor je gemoedsrust?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Genereus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je dat ik ALLE foto's (alleen MIJNE staan erin namelijk) nog even extra na loop voor je gemoedsrust?
het is zeuren om het zeuren, dit is gewoon zure ongesteldheidquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo zou die vrij klein zijn? Misschien besluit ik opeens volende keer er wel geen fuck om te geven. Je weet het niet.
Ja, want die opnames van de supermarkt komen ook op fok ofzo te staan. Goed punt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Of ze wel of niet komen moeten ze zelf weten. Ik wil alleen duidelijk maken dat dergelijke 'privacy' niet bestaat. Er is altijd wel IEMAND die een foto of filmpje maakt. Ik kan daar beter gewoon eerlijk in zijn dan mensen in de waan te laten dat niemand ooit een foto van ze online zal zetten, of een foto online zal zetten waar ze toevallig in beeld staan. Dat zijn waanideeën en die creëren een schijnveiligheid. Zeker voor mensen die als het op meetings aankomt al wat panisch zijn aangelegd (vraag me wel af hoe ze dat op de snelweg, op straat, in de supermarkt e.d. doen waar je 24/7 gefilmd wordt, maar goed).
Waarom zou je? Maanvis was op de hoogte van de afspraken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je dat ik ALLE foto's (alleen MIJNE staan erin namelijk) nog even extra na loop voor je gemoedsrust?
Ik had niet gedacht dat het überhaupt zou gebeuren, dus ik weet eigenlijk niet waarom ik nu moet verwachten dat het niet meer gebeurt...quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk je echt dat dit nogmaals gebeurd dan?
Wat zit jij nu weer te janken, denk je dat in t filmpje waar alleen de focus op jou en Yvonne ligt daar geen mensen op de achterrond staanquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Greys het volgende:
Bedankt iig stefan
Ja kennelijk sta je in je recht, maar je hebt de lol van velen verziekt.
Top. Heel collegiaal ook
sjoelavonden ook maar een uitsmijter bij de deur zetten voortaan om te voorkomen dat je - omdat we ons in het openbaar begeven - alles zonder te vragen op FOK tieft??
Omdat modereren iets is dat MODERATORS doen. Op basis van FOK!regels.quote:
Totaal niet nee.quote:In het geheel kun je het enigszinds niet begrijpen?
Omdat het tot nu toe altijd goed ging. En omdat nu wel heel duidelijk is hoe men erover denktquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo zou die vrij klein zijn? Misschien besluit ik opeens volende keer er wel geen fuck om te geven. Je weet het niet.
Mwah, ik snap best dat hij het niet zomaar wegknipt, Yv en Iteejer zijn het onderwerp van de foto's. Maar lijkt me dat er nu toch geen probleem meer is? Foto's zijn weg en neem aan dat hij zelf de volgende keer gewoon foto's meer post van een ESF meet met wat mensen. Persoonlijk zou ik er niet zo zwaar aan tillen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Blijkbaar begrijpt hij er niks van
[..]
Heeft niks met ongesteldheid of zeuren te maken. Vind jij dat Danny een punt heeft? M.a.w jij bent dus ook van mening dat als er in blijdorp een pic wordt gemaakt van mij en tombo, jij die gewoon online moet kunnen knallen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef Re het volgende:
[..]
het is zeuren om het zeuren, dit is gewoon zure ongesteldheid
Omdat ik luisterde naar FOK!kers en wel op de hoogte ben van de afspraken die tijdens ESF meets gelden. Ow en ik was er zelf natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef Danny het volgende:
[..]
maar nu heeft wel een crewlid, niet eens een mod, de foto's weggehaald. da's op z'n zachtst gezegd 'apart'.
het gebeurt in FB een plek waar ER's / SA's modden. Of klopt de index niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat modereren iets is dat MODERATORS doen. Op basis van FOK!regels.
[..]
Totaal niet nee.
Da's nou eigenlijk precies wat ik dacht. Ik had alleen geen zin om het te typenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb ook geen ruk met FOK! te maken als ik met mensen afspraken maak.
Dan verwacht ik dat die mensen zich eraan houden en kan FOK! van mij de tering krijgen
Ja, maar het kan nog zo duidelijk zijn hoe men erover denkt, dat boeit niet. Want Danny zegt dat het geen probleem is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat het tot nu toe altijd goed ging. En omdat nu wel heel duidelijk is hoe men erover denkt
Van mij mag het, zaterdag ben ik er niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef Toekito het volgende:
ik trek zaterdag mijn heineken shirt aan mag dat ook?
Ja. Wat grappig bedoelt was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Oerbeer het volgende:
En dit gaat allemaal over een paar overbelichte foto's van yvonne en Iteejer?
Nee, daar gaat het niet omquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Oerbeer het volgende:
En dit gaat allemaal over een paar overbelichte foto's van yvonne en Iteejer?
wat heeft je er-schap er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef franklop het volgende:
Maar goed Danny als ik te ver ben gegaan met het weghalen van de foto's dan hoor ik het wel. Dan mogen wel per direct mn rechten (niet mn account) door de schredder
prima, biertjes erbij (of wat je ook drinkt) en gaan!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van mij mag het, zaterdag ben ik er niet.![]()
Laten we het zo zeggen, eerstvolgende esf-eet (na as zaterdag) allebei in oranje aanwezig?
Ik heb niets oranjigs en m'n vrouw ook niet geloof ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef Toekito het volgende:
Ben ik zaterdag weer de enige in Oranje?? (Cat was rood/wit/blauw maar die komt zaterdag niet)
Dat eerste heeft niks met het tweede te maken. Tweede is ook geen Fokmeet natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft niks met ongesteldheid of zeuren te maken. Vind jij dat Danny een punt heeft? M.a.w jij bent dus ook van mening dat als er in blijdorp een pic wordt gemaakt van mij en tombo, jij die gewoon online moet kunnen knallen?
https://www.facebook.com/HetHalveMaatje?fref=tsquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |