Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 18 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Autistjequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:41 schreef LompeHork het volgende:
En nou geen gezeur meer ja?ik kan niet omgaan met "ruzie"
![]()
dan iets met vogels of iets dat aan Anouk gelinkt isquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb niets oranjigs en m'n vrouw ook niet geloof ik
Ik zag laatst nog opnames van Albert Heijn. Oud vrouwtje die viel en waar het personeel hard om zat te lachen. Hier:quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want die opnames van de supermarkt komen ook op fok ofzo te staan. Goed punt.
Deal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima, biertjes erbij (of wat je ook drinkt) en gaan!
Ik vond 'm geweldig, die blouse van je. Ik hoop dat je de wereld verder de tering laat krijgen en speciaal voor jou doe ik - als ik zaterdag kom - mijn rood/wit/blauwe trui aan mét een oranje T-shirt en onderbroek er onder!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef Toekito het volgende:
Ben ik zaterdag weer de enige in Oranje?? (Cat was rood/wit/blauw maar die komt zaterdag niet)
Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad niet volgens de regels is. En dat je daar dus niet blij van wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef Danny het volgende:
[..]
maar nu heeft wel een crewlid, niet eens een mod, de foto's weggehaald. da's op z'n zachtst gezegd 'apart'.
ik telde er vijf. het is maar wat je onder 'een hoop' verstaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad niet volgens de regels is. En dat je daar dus niet blij van wordt.
Al begrijp ik ook dat dat gedaan is als een soort noodgreep, omdat er een hoop mensen over de zeik gingen.
Het is toch via fok afgesproken? Dan is het toch een fok!meet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat eerste heeft niks met het tweede te maken. Tweede is ook geen Fokmeet natuurlijk.
Ahw, wat zielig. Hoop dat ze haar boodschappen gratis kreeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog opnames van Albert Heijn. Oud vrouwtje die viel en waar het personeel hard om zat te lachen. Hier:
[ code verwijderd ]
Staat een vrouwtje die nietsvermoedend in de AH liep zomaar op FOK!
Waar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:43 schreef Oognip het volgende:
Wat een hufter zeg, die Stefan! Gewoon alsnog dat filmpje posten
Damn, nu wil ik er ook bij zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond 'm geweldig, die blouse van je. Ik hoop dat je de wereld verder de tering laat krijgen en speciaal voor jou doe ik - als ik zaterdag kom - mijn rood/wit/blauwe trui aan mét een oranje T-shirt en onderbroek er onder!
En ook dat vind ik sneu. En niet normaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog opnames van Albert Heijn. Oud vrouwtje die viel en waar het personeel hard om zat te lachen. Hier:
[ code verwijderd ]
Nee er is geen topic over, is via pm gegaan, niet 'openbaar'. Had net zo goed via facebook of whatsapp afgesproken kunnen worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is toch via fok afgesproken? Dan is het toch een fok!meet?
quote:
Donequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan iets met vogels of iets dat aan Anouk gelinkt is
Mag ik in de OP voor zaterdag
Ja tuurlijk weet ik dat ook wel. Maar daar draaide mijn punt niet omquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Blijdorp is geen Fokmeet Qwea dus dat heeft er niks mee te maken. Bovendien weet jij ook wel dat wij dat nooit zouden doen
Oke. Nou dan is dat iig helder.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee er is geen topic over, is via pm gegaan, niet 'openbaar'. Had net zo goed via facebook of whatsapp afgesproken kunnen worden.
Fijn he, continu provoceren?quote:
Goed, een aantal mensen die heel boos werden, is wat mij betreft in deze context vergelijkbaar. Het maakt franklops actie in ieder geval voor mij begrijpelijk. Maar, zoals ik al zei, ik begrijp ook dat jij er niet vrolijk van wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ik telde er vijf. het is maar wat je onder 'een hoop' verstaat.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn he, continu provoceren?Ik ben blij dat je zulke dikke vriendjes bent met de opperbazen en dat je zo gesteund wordt door ze, word je toch niet helemaal uitgekotst.
Oognip waar bemoei jij je mee? Heet jij yvonne of greys? Niet zeuren danquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn he, continu provoceren?Ik ben blij dat je zulke dikke vriendjes bent met de opperbazen en dat je zo gesteund wordt door ze, word je toch niet helemaal uitgekotst.
via FOK! dus kennelijk welquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Blijdorp is geen Fokmeet Qwea dus dat heeft er niks mee te maken. Bovendien weet jij ook wel dat wij dat nooit zouden doen
Ik begrijp dat persoonlijk niet hoor, maar goed dat zal wel weer aan mij liggen. Ik ga voetbal kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed, een aantal mensen die heel boos werden, is wat mij betreft in deze context vergelijkbaar. Het maakt franklops actie in ieder geval voor mij begrijpelijk. Maar, zoals ik al zei, ik begrijp ook dat jij er niet vrolijk van wordt.
Whatsapp?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik whatsapp je wel even als ik besluit aanwezig te zijn
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oognip waar bemoei jij je mee? Heet jij yvonne of greys? Niet zeuren dan
Nou danquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja tuurlijk weet ik dat ook wel. Maar daar draaide mijn punt niet om
klassequote:
kun je een KLEIN beetje indimmen? je gedraagt je nu als een kleuter namelijk en die hoort bij zulk taalgebruik gewoon een draai om z'n oren te krijgen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ben je boosquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
als je in blijdorp loopt en ik loop daar toevallig ook. Ik maak een foto van mijn kinderen en op de achtergrond sta jij, dan loop je inderdaad de kans dat je foto op FOK!, facebook, flickr en twitter verschijnt ja.quote:
Tuurlijk, daarom schreef ik het ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Whatsapp?
Je weet wel tegen wie je het hebt?![]()
Klinkt kinky!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef Danny het volgende:
[..]
kun je een KLEIN beetje indimmen? je gedraagt je nu als een kleuter namelijk en die hoort bij zulk taalgebruik gewoon een draai om z'n oren te krijgen.
Ik ken het. Weet het ook nog steeds niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef DrNick het volgende:
Of goed, ik weet nooit wat de laatste zin is.
Omdattie niet begrijpt moderne grap!?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom schreef ik het ook
R_E heeft en goeien garp verziekt
Why???
"goed".quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ken het. Weet het ook nog steeds niet.
ik in het geheel niet. om even voor mezelf te spreken. De muziek is matig. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
klasse
goed je staat in je recht en al dat soort moois maar vind je dit nu zelf ook niet een heel klein beetje matig?
klein beetje wel toch?
Via pm, niet openbaarquote:
Het is dat ik je zo verdomd sexy vind, maar anders had ik je geslagen. Of zoiets in elk gevalquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Omdattie niet begrijpt moderne grap!?
Danny, hier ben ik nieuwsgierig naar. Zou jij hierop een antwoord willen en kunnen geven?quote:
meld je wel even in elk topic op fok vooraf dat je naar Blijdorp gaat? Dan kunnen we er rekening mee houden, en ziet niemand het over het hoofd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef Danny het volgende:
[..]
als je in blijdorp loopt en ik loop daar toevallig ook. Ik maak een foto van mijn kinderen en op de achtergrond sta jij, dan loop je inderdaad de kans dat je foto op FOK!, facebook, flickr en twitter verschijnt ja.
pffff kleuterquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef Danny het volgende:
[..]
als je in blijdorp loopt en ik loop daar toevallig ook. Ik maak een foto van mijn kinderen en op de achtergrond sta jij, dan loop je inderdaad de kans dat je foto op FOK!, facebook, flickr en twitter verschijnt ja.
hey wat is deze nu weer ineens ... hoe open is dat huwelijk nu eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Was de grap over Angry Birds al gemaakt?
Whoopsquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef sp3c het volgende:
hey wat is deze nu weer ineens ... hoe open is dat huwelijk nu eigenlijk
ESF / [MEET] Birds is the word! 18/5 #37 Afterparty *O*quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Danny, hier ben ik nieuwsgierig naar. Zou jij hierop een antwoord willen en kunnen geven?
Mag ik dan iig kiezen waar ik geslagen wordt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is dat ik je zo verdomd sexy vind, maar anders had ik je geslagen. Of zoiets in elk geval
Moppie van me
Daar sta ik nog mee op de fotoquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
daaaaaaaaaamn sonnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die is wel errug leukquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
of je DOET alsof je het niet begrijpt of...quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pffff kleuter
Ik ga maar wat leuks doen, heb hier geen lol meer van
Mensen die ik graag nog eens zou zien, dat komt vast wel
We maken wel een dealquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mag ik dan iig kiezen waar ik geslagen wordt?![]()
Of wil je dat weer zelf gaan bepalen?![]()
Jij komt gewoon samen met je zoon en zus Anouk naar de finale zingen lieverd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond 'm geweldig, die blouse van je. Ik hoop dat je de wereld verder de tering laat krijgen en speciaal voor jou doe ik - als ik zaterdag kom - mijn rood/wit/blauwe trui aan mét een oranje T-shirt en onderbroek er onder!
Ja, maar DAT is dus MIJN punt. Hoe weet je dat? Men had het blijkbaar ook niet van SC verwacht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Via pm, niet openbaarbovendien komt Stefan niet en verder denk ik niet dat iemand die komt ineens die foto's online zet
En als hij dat nou lekker vindt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is dat ik je zo verdomd sexy vind, maar anders had ik je geslagen. Of zoiets in elk geval
Moppie van me
die heb ik op mn telefoon, heb je die al?quote:
Ik dacht uit danny's eerdere berichten te begrijpen dat jij geen mod bent in fb en daarom niet de aangewezen persoon bent om daar posts aan te passen, en ik snap wel dat hij als admin/eigenaar van fok dat dan niet kan waarderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik begrijp dat persoonlijk niet hoor, maar goed dat zal wel weer aan mij liggen. Ik ga voetbal kijken
Lekker kinderachtigquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef Oerbeer het volgende:
Ik sta overigens ook met beeld en geluid op FOK! en nog op een hele rits foto's. Of je die niet even kunt verwijderen Danny, want ik was slecht gekleed op dat moment.
Bij deze, Dealquote:
staan er ongeveer 6 in de photobucketquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die heb ik op mn telefoon, heb je die al?
Hoe meer mensen hoe groter de kans dat de foto's 'uitlekken'. Dat ga je nooit voorkomen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar DAT is dus MIJN punt. Hoe weet je dat? Men had het blijkbaar ook niet van SC verwacht.
of ik ben het gewoon totaal niet met je eens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef Danny het volgende:
[..]
of je DOET alsof je het niet begrijpt of...
Heb je wel eens gezien hoe groot hij is? Kun je gevolgtrekken waar mijn klappen terecht zullen komen? Dan kan je ook reduceren en deduceren dat hij dat nóóit lekker kan vindenquote:
Je bent briljantquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben thuis, bijgelezen, mijn god.Ik begrijp beide kanten, ik ben het gewoon met 1 van die kanten ontzettend oneens.
Way ahead of you, sweety.quote:
Ah, jij kan natuurlijk filmpje van dumpert embedden of?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef Danny het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
HTML, geen kunst 'an.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ah, jij kan natuurlijk filmpje van dumpert embedden of?
Precies. Dat zeg ik : Ik kom dus niet meer op dat soort "meets"quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hoe groter de kans dat de foto's 'uitlekken'. Dat ga je nooit voorkomen.
Nou van het groepje dat komt weet ik het wel 100% zeker hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar DAT is dus MIJN punt. Hoe weet je dat? Men had het blijkbaar ook niet van SC verwacht.
Ligt er aan van welke kant ze komen, dunkt me.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:01 schreef ElisaB het volgende:
Heb je wel eens gezien hoe groot hij is? Kun je gevolgtrekken waar mijn klappen terecht zullen komen? Dan kan je ook reduceren en deduceren dat hij dat nóóit lekker kan vinden
Dus als jij een dagje uit gaat en je maakt foto's die je op je facebook zet en ik steek op een van die foto's toevallig de weg over en ik eis dat je 'm verwijdert dan zou je dat helemaal niet raar vinden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of ik ben het gewoon totaal niet met je eens.
Kom je vast wel overheen dunkt me
We vragen toch ook niet om een wijziging in het FOK!beleid? Daar is deze hele 'rel' toch niet op uit?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus als jij een dagje uit gaat en je maakt foto's die je op je facebook zet en ik steek op een van die foto's toevallig de weg over en ik eis dat je 'm verwijdert dan zou je dat helemaal niet raar vinden?
En wat als op elke foto die je gemaakt hebt wel iemand in beeld staat die klaagt?
Nou ja, ik ga het ook niet verder uitleggen. Ik vrees niet dat je uit het hokje komt waar je nu qua denkpatroon mbt dit onderwerp in zit. Agree to disagree wmb. Het FOK!beleid wordt er niet anders op. Wij grijpen in als dat nodig is, maar niet omdat er onderling afspraken gemaakt zijn tussen users. De foto's zijn nu weggehaald door een crewlid, maar dat zou normaliter dus niet gebeuren. Alles staat en valt dus met het vertrouwen op de mensen met wie je een afspraak hebt gemaakt en of die afspraak bij iedereen bekend is.
ik vind het schokkend dat je NU pas tot de ontdekking komt dat afspraken lang niet altijd worden nagekomen en dat je in 2013 overal gefotografeerd, gefilmd en gevolgd wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Dat zeg ik : Ik kom dus niet meer op dat soort "meets"
Dan voorkom ik het prima. En meer die er blijkbaar zo overdenken. Eigenlijk toch best sneu, dat zoiets leuks gewoon verziekt moet worden om het trollen. Want dat is puur waar hij op uit is. Is niet erg, mag, maar sneu is het gewoon.
Ik vind het schokkend dat je zo kinderachtig bentquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind het schokkend dat je NU pas tot de ontdekking komt dat afspraken lang niet altijd worden nagekomen en dat je in 2013 overal gefotografeerd, gefilmd en gevolgd wordt.
Door deze actie is de mogelijkheid om op foto's te komen groter?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan voorkom ik het prima. En meer die er blijkbaar zo overdenken. Eigenlijk toch best sneu, dat zoiets leuks gewoon verziekt moet worden om het trollen. Want dat is puur waar hij op uit is. Is niet erg, mag, maar sneu is het gewoon.
Je maakt hierbij de fout dat te denken dat een meet verziekt is als jij er niet bij bent. Er waren voor jouw komst genoeg meets en er zullen na jouw vertrek genoeg meets zijn die allemaal even jolig en leuk zijn zonder jouw aanwezigheid. Andere mensen pakken jouw stokje wel weer op. Zo werkt FOK!, al jarenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus als jij een dagje uit gaat en je maakt foto's die je op je facebook zet en ik steek op een van die foto's toevallig de weg over en ik eis dat je 'm verwijdert dan zou je dat helemaal niet raar vinden?
Dan edit ik die weg.quote:En wat als op elke foto die je gemaakt hebt wel iemand in beeld staat die klaagt?
Ik zet niemand online zonder toestemming. Nooit. Omdat ik dat zelf ook niet wil. En mochten mensen zich bedenken haal ik de foto's weg ja. Dus Bull-argument.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef Danny het volgende:
[..]
En wat als op elke foto die je gemaakt hebt wel iemand in beeld staat die klaagt?
Nou ja, ik ga het ook niet verder uitleggen. Ik vrees niet dat je uit het hokje komt waar je nu qua denkpatroon mbt dit onderwerp in zit. Agree to disagree wmb. Het FOK!beleid wordt er niet anders op. Wij grijpen in als dat nodig is, maar niet omdat er onderling afspraken gemaakt zijn tussen users. De foto's zijn nu weggehaald door een crewlid, maar dat zou normaliter dus niet gebeuren. Alles staat en valt dus met het vertrouwen op de mensen met wie je een afspraak hebt gemaakt en of die afspraak bij iedereen bekend is.
Dat beweert ze helemaal niet, dat de meet verziekt is als ZIJ er niet bij is, dit gezeik verziekt het en dat afspraken niet worden nageleefd, dat verziekt het.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je maakt hierbij de fout dat te denken dat een meet verziekt is als jij er niet bij bent. Er waren voor jouw komst genoeg meets en er zullen na jouw vertrek genoeg meets zijn die allemaal even jolig en leuk zijn zonder jouw aanwezigheid. Andere mensen pakken jouw stokje wel weer op. Zo werkt FOK!, al jaren.
De enige constante factor is Yvon!
Ik vind het schokkend dat jij er blijkbaar vanuit gaat dat men niet te vertrouwen is en er met men geen afspraken gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind het schokkend dat je NU pas tot de ontdekking komt dat afspraken lang niet altijd worden nagekomen en dat je in 2013 overal gefotografeerd, gefilmd en gevolgd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |