quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef Zeroku het volgende:
Klacht moet zijn: TS is een waardeloze leerling die zelfs op de middelbare school zijn troep niet eens op orde krijgt.
Dat was voor mijn stagequote:
Ik had hem niet gemaakt, veels te drukquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef MichaelScott het volgende:
Heb je het echt niet ingeleverd of zijn ze het kwijtgeraakt?
Ik hoop het voor zequote:Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
School ga je sowieso matsen met dat verslag, hoge slagingspercentages zijn belangrijker dan dat leerlingen écht zuiver slagen. Geen school gaat een lager slagingspercentage riskeren om een stageverslag.
Jij was zeker zo'n nerdje die alles altijd precies deed zoals het moestquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef Zeroku het volgende:
Klacht moet zijn: TS is een waardeloze leerling die zelfs op de middelbare school zijn troep niet eens op orde krijgt.
Ja, wilgenknottenquote:
Ik zorgde er in ieder geval voor dat ik me geen zorgen hoefde te maken of ik uberhaupt aan het examen deel mocht nemen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij was zeker zo'n nerdje die alles altijd precies deed zoals het moest
Op mijn projecten-/exameneisen stond dat ik mijn stage had afgerond.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zorgde er in ieder geval voor dat ik me geen zorgen hoefde te maken of ik uberhaupt aan het examen deel mocht nemen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef Zeroku het volgende:
Wat gewoon verstandig is en ervoor zorgt dat hij nu geen topic hoeft te openen omdat hij wanhopig is en zelfs zijn toekomst compleet verpest kan worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij was zeker zo'n nerdje die alles altijd precies deed zoals het moest
Je moest in een paar A4'tjes vermelden wat je ervan geleerd hebt en je de volgende keer beter zou doen. Ik heb geluk dat mijn stage bij een wiskundeleraar was, die gast knot al 40 jaar elke zaterdag wilgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:12 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Ik ben nu al ontzettend benieuwd naar je stageverslag.
Leuke hobbyquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je moest in een paar A4'tjes vermelden wat je ervan geleerd hebt en je de volgende keer beter zou doen. Ik heb geluk dat mijn stage bij een wiskundeleraar was, die gast knot al 40 jaar elke zaterdag wilgen
Nou hard aan de slag en laat je minstens 365 dagen niet zien op ons subforum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je moest in een paar A4'tjes vermelden wat je ervan geleerd hebt en je de volgende keer beter zou doen. Ik heb geluk dat mijn stage bij een wiskundeleraar was, die gast knot al 40 jaar elke zaterdag wilgen
Geloof ik niks van, laat zeggen dat hij elke dag 20 wilgen knot, dan zijn dat zeker al 40*52*20=41600 wilgen. Zoveel heb je er geeneens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
40 wilgen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, laat zeggen dat hij elke dag 20 wilgen knot, dan zijn dat zeker al 40*52*20=41600 wilgen. Zoveel heb je er geeneens.
Zo'n wilg moet om de zoveel jaar geknot worden natuurlijk, en ook in het seizoen, dus je berekening klopt niet. Zo'n stage zou voor jou ook handig zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, laat zeggen dat hij elke dag 20 wilgen knot, dan zijn dat zeker al 40*52*20=41600 wilgen. Zoveel heb je er geeneens.
Smaak heb je ook al nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:26 schreef haan33 het volgende:
Even snel offtopic 1 post
Tijdens het examen ging de telefoon af in de kleedkamer
Dit nummer;
Je mag wel stage in mijn slaapkamer komen lopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:28 schreef Ushina het volgende:
Ik heb t ook niet ingeleverd. En te weinig uren gemaakt, 14 maar...
Nog niets gehoord van school!
Woodcut level? Mijne was lvl 75 ofzo, lekker yews cutten en verkopen voor 200 coins p/st.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:03 schreef haan33 het volgende:
Ik heb godverdomme 50 uur staan houthakken
yolo tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:28 schreef Ushina het volgende:
Zuid-Afrikaanse rappers niet kunnen waarderenquote:
Ze zijn nu 400 geworden volgens mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Woodcut level? Mijne was lvl 75 ofzo, lekker yews cutten en verkopen voor 200 coins p/st.
Sommige dingen liggen genuanceerder mijn bestequote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je mag wel stage in mijn slaapkamer komen lopen
Ook al is dit niet echt ontopic.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef wickedmen het volgende:
Maar Haan33, de vraag waar het echt om gaat.
Ben jij nog maagd? Dat vraag ik mij namelijk af.
Ushina klinkt dan ook niet alsof je een bijster intelligent schepsel bent.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:28 schreef Ushina het volgende:
Ik wilde je inhuren als secretaresse voor 40euro/uur, maar laat dan maar zittenquote:
Nou zegquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ushina klinkt dan ook niet alsof je een bijster intelligent schepsel bent.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ook al is dit niet echt ontopic.
Nee, ik ben geen maagd meer
Tenzij je het met me eens bent dat het niet inleveren van je stageverslag geen handige zet is.quote:
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tenzij je het met me eens bent dat het niet inleveren van je stageverslag geen handige zet is.
Oh, nou in dat geval... wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:34 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik wilde je inhuren als secretaresse voor 40euro/uur, maar laat dan maar zitten
Ik wil graag eerst een foto van je zien, ik wil natuurlijk wel weten met wie ik te maken ga krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef Ushina het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval... wanneer kan ik beginnen?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik wil graag eerst een foto van je zien, ik wil natuurlijk wel weten met wie ik te maken ga krijgen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
School ga je sowieso matsen met dat verslag, hoge slagingspercentages zijn belangrijker dan dat leerlingen écht zuiver slagen. Geen school gaat een lager slagingspercentage riskeren om een stageverslag.
Maar als ze hem uitschrijven telt hij niet mee in de statistieken. En aangezien haan er niet goed voorstaat is dit voor de school heel verleidelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat is dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:19 schreef Geelman het volgende:
Ik wil wel een verslag voor je schrijven, hoeveel schuift het?
Tevens: maatschappelijke stages...Stageverslagen...
![]()
Zelfreflectie...
![]()
![]()
Stages om luie scholieren verplicht thee te laten schenken in een bejaardentehuis.quote:
Shitt, is Job Cohen daar ook bijquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Stages om luie scholieren verplicht thee te laten schenken in een bejaardentehuis.
Nee, die zit te yolo'en in Haren.quote:
Ja maar dat kunnen ze echt niet zomaar doen, zeker niet met iets als het niet inleveren van een stageverslag; uiteraard ook om leerlingen te beschermen tegen scholen. Je ziet vaak dat een school als oplossing ervoor kiest om de leerlingen te laten zitten nog voor het examenjaar. Ik weet bijna zeker dat haan alsnog zijn examen mag doen. Voor scholen zijn slagingspercentages heilig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als ze hem uitschrijven telt hij niet mee in de statistieken. En aangezien haan er niet goed voorstaat is dit voor de school heel verleidelijk
Dit lijkt mij daar niet een van.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Sommige dingen liggen genuanceerder mijn beste
Ex-mod bash!quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Een stageverslag van Haan, dat zou ik best eens willen lezen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]'Ik kwam op mijn stage aan en begon mijn dansmoves te showen, de aanwezige chicks konden dit wel waarderen en de toon van de dag was gezet. Maar toen er biris geklapt werden escaleerde de situatie volledig uit de hand'.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]'Ik kwam op mijn stage aan en begon mijn dansmoves te showen, de aanwezige chicks konden dit wel waarderen en de toon van de dag was gezet. Maar toen er biris geklapt werden escaleerde de situatie volledig uit de hand'.
Het escaleerde uit de hand?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
quote:
Dat is wel goed mis naast de plank dan.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is wel goed mis naast de plank dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |