Ik wil graag eerst een foto van je zien, ik wil natuurlijk wel weten met wie ik te maken ga krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef Ushina het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval... wanneer kan ik beginnen?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik wil graag eerst een foto van je zien, ik wil natuurlijk wel weten met wie ik te maken ga krijgen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
School ga je sowieso matsen met dat verslag, hoge slagingspercentages zijn belangrijker dan dat leerlingen écht zuiver slagen. Geen school gaat een lager slagingspercentage riskeren om een stageverslag.
Maar als ze hem uitschrijven telt hij niet mee in de statistieken. En aangezien haan er niet goed voorstaat is dit voor de school heel verleidelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
School ga je sowieso matsen met dat verslag, hoge slagingspercentages zijn belangrijker dan dat leerlingen écht zuiver slagen. Geen school gaat een lager slagingspercentage riskeren om een stageverslag.
Wat is dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:19 schreef Geelman het volgende:
Ik wil wel een verslag voor je schrijven, hoeveel schuift het?
Tevens: maatschappelijke stages...Stageverslagen...
![]()
Zelfreflectie...
![]()
![]()
Stages om luie scholieren verplicht thee te laten schenken in een bejaardentehuis.quote:
Shitt, is Job Cohen daar ook bijquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Stages om luie scholieren verplicht thee te laten schenken in een bejaardentehuis.
Nee, die zit te yolo'en in Haren.quote:
Ja maar dat kunnen ze echt niet zomaar doen, zeker niet met iets als het niet inleveren van een stageverslag; uiteraard ook om leerlingen te beschermen tegen scholen. Je ziet vaak dat een school als oplossing ervoor kiest om de leerlingen te laten zitten nog voor het examenjaar. Ik weet bijna zeker dat haan alsnog zijn examen mag doen. Voor scholen zijn slagingspercentages heilig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als ze hem uitschrijven telt hij niet mee in de statistieken. En aangezien haan er niet goed voorstaat is dit voor de school heel verleidelijk
Dit lijkt mij daar niet een van.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Sommige dingen liggen genuanceerder mijn beste
Ex-mod bash!quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Een stageverslag van Haan, dat zou ik best eens willen lezen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]'Ik kwam op mijn stage aan en begon mijn dansmoves te showen, de aanwezige chicks konden dit wel waarderen en de toon van de dag was gezet. Maar toen er biris geklapt werden escaleerde de situatie volledig uit de hand'.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]'Ik kwam op mijn stage aan en begon mijn dansmoves te showen, de aanwezige chicks konden dit wel waarderen en de toon van de dag was gezet. Maar toen er biris geklapt werden escaleerde de situatie volledig uit de hand'.
Het escaleerde uit de hand?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
quote:
Dat is wel goed mis naast de plank dan.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is wel goed mis naast de plank dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |