Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Anouk's nummer Birds is één en al frustratie, dus veel zijn we niet opgeschotenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef Muto het volgende:
MORGEN IEDEREEN DE VLAG UIT.
JAAAA GODVERDOMME. AL DIE FRUSTRATIE KOMT ERUIT.
dat neukertje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat leukertje zat er niet bij heh?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ken wel jankuh van geluk!
Nu eerst een peuk!
Dit. Zaterdag ben ik erquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef BrandX het volgende:
Heel mooi dit! Gefeliciteerd allemaal daar in Rotterdam
En zaterdag ben ik er wel bij
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef indaha het volgende:
PB Elies heeft je neuswarmer op , ik heb de foto gezien![]()
![]()
![]()
net nog nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ligt ze al te rollebollen in de fontein ?
lief!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
Echt hè, ik gun het voornamelijk de FOK!kers die in het café zitten, die hebben toch al een leuke avond maar nu kan het helemaal niet meer stuk. Dat wordt nog een heel heftig en laat feestje![]()
Henk moet ze met grof geweld verwijderen en het personeel in het hotel zal nog lang napraten over 15 mei 2013![]()
tot zaterdag schatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef BrandX het volgende:
Heel mooi dit! Gefeliciteerd allemaal daar in Rotterdam
En zaterdag ben ik er wel bij
Ik kwam hier om hetzelfde te zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Is de stream daar ook aan?
We moeten in de eerste helft zaterdag.
+quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
Was tof. Nu slapenMorgen om 5:30 gaat de wekker.
grootste deel is al slapen denk ik...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef Strani het volgende:
Als het na deze ontknoping geen orgie wordt op die meet, weet ik het ook niet meer.
Rare mensen zijn jullie dan allemaalquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
grootste deel is al slapen denk ik...
ennieweeyz... ik vond het gezellig en ga nu lekker in coma liggen. Zit nu nog vol van het eten
heeeele rare mensen... fokkers namelijk...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Rare mensen zijn jullie dan allemaal
Slaap lekker!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heeeele rare mensen... fokkers namelijk...
en dank je wel. jij ook straks
Yepquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heej MB, zijn jullie inmiddels thuis?
Ha!quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef indaha het volgende:
PB Elies heeft je neuswarmer op , ik heb de foto gezien![]()
![]()
![]()
quote:
Eensch!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:48 schreef yvonne het volgende:
Zeg ik de hele tijd al dat ze bloedmooi is
We zongen dan ook briljant mooi. En niemand zag dat we eigenlijk klatsgeblesseerd waren aan onze bowlingspier! Nee, we waren baas!quote:Wat een bazenmeet, we zijn door
Ow, da's interessant...quote:
Wat jammer dat jullie er niet zijnquote:Ik vond het zo leuk!!! Iedereen is zo liefwe zijn gewoon door! Jammer dat we er niet zijn zaterdag
debbie alert!quote:
debbie! die kut die liesje zat te psych stalken twee of drie sjoelmeets geledenquote:
ohja die!quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
debbie! die kut die liesje zat te psych stalken twee of drie sjoelmeets geleden
ik weet waarom wij ineens met elkaar "moesten" pratenquote:
quote:
Hier piept en kraakt het ookquote:
Jquote:
En over pindakaas en nutella!quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik weet nu een boel over wie wie nou wel of juist niet zou doen.
epische meet
oh vertel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet waarom wij ineens met elkaar "moesten" pratentoek messed up.
eehm even kijken of ik t goed doe.. jij vroeg aan toek naar een meisje die aan ons tafeltje zat. toen vroeg toek of dat iemand met kleine of grote tieten was. en toen werd er besloten dat ik dat moest zijn. en tjaquote:
ik snap er geen kut meer van, maar goed verhaalquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm even kijken of ik t goed doe.. jij vroeg aan toek naar een meisje die aan ons tafeltje zat. toen vroeg toek of dat iemand met kleine of grote tieten was. en toen werd er besloten dat ik dat moest zijn. en tjatoen was het vaag
quote:
ja ik ben m ook n beetje kwijt nuquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap er geen kut meer van, maar goed verhaal
quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
agreed!
Mr & Ms Dynasty hebben me thuisbezorgdhelden
![]()
overwinningsroesquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:05 schreef RenRen- het volgende:
Waarom ben ik klaarwakker
Kan iemand mij dit uitleggen?
Omdat je supermooi bentquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:05 schreef RenRen- het volgende:
no such thingquote:
GoTquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:14 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga GoT lezen tot ik in slaap val. Kusjes
Omdat hyper? Ik wel, een tikjequote:Op woensdag 15 mei 2013 02:05 schreef RenRen- het volgende:
aah eeeene niet weer!quote:
fijne nacht schatquote:Op woensdag 15 mei 2013 03:11 schreef Takaiki het volgende:
En ook thuis
Effe checken of mijn rekening niet geplunderd is
quote:Op woensdag 15 mei 2013 03:17 schreef Takaiki het volgende:
Check: ik heb zelf mijn rekening geplunderd![]()
Jullie ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 03:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
fijne nacht schat
Laat ff weten hoe of wat
wat denk je zelf ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 03:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jullie ook
Ben je wel een beetje lief tegen de dames?
Laat ik maar van het beste uit gaanquote:
ik lig aan hun voetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 03:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Laat ik maar van het beste uit gaan
Ach het zijn ook geen catjes om zonder handschoenen aan te pakken, ik denk dat ze zich wel zullen redden
HA! Nu weet ik dus wie je bent op het forumquote:Op woensdag 15 mei 2013 03:29 schreef Takaiki het volgende:
En nou ben ik nog niet moe door de RedBull....
cat en yns zijn druk aan het praten die heb ze vast niet gezien.quote:
monootjequote:Op woensdag 15 mei 2013 03:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
HA! Nu weet ik dus wie je bent op het forum
Was gezellig luitjes
Mono ligt al te tukken, die was toch iets lammer dan hij dacht_
quote:Op woensdag 15 mei 2013 03:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
HA! Nu weet ik dus wie je bent op het forum
Was gezellig luitjes
Mono ligt al te tukken, die was toch iets lammer dan hij dacht_
Ja, ik ga niet terug smsen, kost weer doekoequote:Op woensdag 15 mei 2013 03:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
cat en yns zijn druk aan het praten die heb ze vast niet gezien.
Volgende keer maar eens een meet in 't Halve Maatje op een vrijdag of zaterdag avond. Dat de gezelligheid nog mag doorgaan tot diep in de nachtquote:
Henk moet zijn keet maar verhuizen naar Utrecht of zo, veel centralerquote:Op woensdag 15 mei 2013 03:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgende keer maar eens een meet in 't Halve Maatje op een vrijdag of zaterdag avond. Dat de gezelligheid nog mag doorgaan tot diep in de nacht
Eens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 03:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Henk moet zijn keet maar verhuizen naar Utrecht of zo, veel centraler
Voor ons maar 1 uur reizen ipv 1,5 uurquote:Op woensdag 15 mei 2013 03:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eens.
Is voor mij maar een half uurtje en 10 euro reizen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 03:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hier is het ook nog keigezellig met Mono
versta ze prima, al hoor je duidelijk dat ze uit Limburgquote:
mij ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 06:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zooo lekker aan het werk werk dat lijkt me sterk sterk
Haat aan koffie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 06:45 schreef Cee het volgende:
Ik zit hier met een dubbele bak sterke koffie.
Vandaar een dubbele, ik heb die van jou op.quote:
Apart. Tis geen sjoelmeetquote:Op woensdag 15 mei 2013 07:03 schreef sp3c het volgende:
kan toch in de sjoelbucket trouwens of moet er weer een extra aparte photobucket gemaakt worden?
Ja doei. Weet je hoe zo'n humeur die 's morgens heeft?????quote:
QFT.quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:06 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat er een bucket aangemaakt wordt voor mensen die erbij waren en dat waren niet alle sjoelers en vice versa.
ik heb geen ideequote:Op woensdag 15 mei 2013 07:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doei. Weet je hoe zo'n humeur die 's morgens heeft?????
Br gezondquote:Op woensdag 15 mei 2013 07:10 schreef sp3c het volgende:
maar toch, ik ben klaar wakker en ik heb nix te doen nog
ben een broodje gezond aan het maken
Gewoon een bak koffie voor Q zetten en het weggooien en dat 38 keer herhalen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:10 schreef sp3c het volgende:
maar toch, ik ben klaar wakker en ik heb nix te doen nog
ben een broodje gezond aan het maken
apart johquote:Op woensdag 15 mei 2013 07:03 schreef sp3c het volgende:
kan toch in de sjoelbucket trouwens of moet er weer een extra aparte photobucket gemaakt worden?
check! 9 uur t ontbijt voor de hotellertsquote:
mogguh roommatequote:Op woensdag 15 mei 2013 08:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
check! 9 uur t ontbijt voor de hotellerts
greys kan dat heel goed en zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:09 schreef Oognip het volgende:
Zo, zonnestraaltje hierwat een kutbed
![]()
Waarom moet Greys trouwens een Bucket aanmaken? Dat kunne toch zeker zelf wel?
Ik kan dat ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
greys kan dat heel goed en zo.
Ok fietsquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ja maar greys kan dat het beste ja.
lol!quote:
niet tot bij jou neequote:
hier is nog iemand niet tot t land van de levendenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:16 schreef Oognip het volgende:
Waarom gaan we trouwens pas om 9 uur ontbijten als we nu toch wakker zijn? Hongerrrrr
Ik gok zo dat diegene niet de enige is van onsquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier is nog iemand niet tot t land van de levenden
kamer 2 zoveel reageert nog niet op appsquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik gok zo dat diegene niet de enige is van ons
Verrassendquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
kamer 2 zoveel reageert nog niet op apps
joh, had je anders verwacht dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
kamer 2 zoveel reageert nog niet op apps
totaal niet! Zie iedereen van gisteren al in die ksc app op die satéstok na.quote:
dat kunnen we dus niet checkenquote:
ligt bij mpg geen idee....hij is door mij voor laatst op half 4 ofzo gezien. Toen leefde die nog.quote:
als die voor elke keer 50 cent had moeten betalen had die nu failliet geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:25 schreef franklop het volgende:
Die heeft in ieder geval de WC bijHenk goed kunnen aanschouwen
kotsen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:25 schreef franklop het volgende:
Die heeft in ieder geval de WC bijHenk goed kunnen aanschouwen
die is tussen 17.30 en 22.00 ongeveer 12 keer naar de WC geweest om te pissenquote:
nu dies!quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:29 schreef Toekito het volgende:
Cat je wekker gaat in 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 uhhh nu dus
ja die heeft het glazuur van de pot gezetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:29 schreef franklop het volgende:
[..]
die is tussen 17.30 en 22.00 ongeveer 12 keer naar de WC geweest om te pissen
dat krijg je als je jonko's gaat klappen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:29 schreef franklop het volgende:
[..]
die is tussen 17.30 en 22.00 ongeveer 12 keer naar de WC geweest om te pissen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat krijg je als je jonko's gaat klappen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:33 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Wat kunnen er een grote snurken uit een kleine Toek komen zeg!![]()
Maanvis revisited.
laten wij dat even beoordelen, ja...quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:38 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik leef nog.... en zo vaak ben ik niet gaan pissen
Nou idd, was wel vrij veel hoorquote:
Roomservice?quote:
samen met nip? Spelletje gedaan?quote:
zulks een bedrog! eerst elkaar aflebberen en dan geen klapwerk!quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zulks een bedrog! eerst elkaar aflebberen en dan geen klapwerk!
wat is dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat krijg je als je jonko's gaat klappen.
een zesje halenquote:
lul nietquote:
aha, even de neus poederen dus?quote:
Zou ik met wiet niet doen..quote:
ik verstond ie rotterdamse accent nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zou ik met wiet niet doen..
en je hebt het lekkere eten van Henk laten staanquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:38 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik leef nog.... en zo vaak ben ik niet gaan pissen
Omg wat een onzin.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lul nietik zag jullie hand in hand naar de keuken lopen.
volgens franklop reageerden we op dezelfde manier als mannen zouden reageren bij het halen van de EK finale voetbalquote:Op woensdag 15 mei 2013 07:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Vandaar een dubbele, ik heb die van jou op.
Net de foto's en filmpjes van de camera af gehaald, mijn god dat stukje van De Bekendmaking.
Ik kreeg de kans niet echt je aan te spreken maar toffe pumps had je aanquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omg wat een onzin.
Ik hield haar handje vast onderweg naar de bar zodat ze een nummer aan kon vragen. Ze durfde niet alleen
En als we zouden gaan zoenen zouden we niet in de keuken bij Henk gaan staan
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens franklop reageerden we op dezelfde manier als mannen zouden reageren bij het halen van de EK finale voetbal![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik kreeg de kans niet echt je aan te spreken maar toffe pumps had je aan
Ebige waar ik je aan herkende![]()
Hoezo, mannen? Bij voetbal ben ik ook zo (oh myquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens franklop reageerden we op dezelfde manier als mannen zouden reageren bij het halen van de EK finale voetbal![]()
ik weet buiten nog een goed plekkiequote:Op woensdag 15 mei 2013 08:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omg wat een onzin.
Ik hield haar handje vast onderweg naar de bar zodat ze een nummer aan kon vragen. Ze durfde niet alleen
nog in bed, jij?quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omg wat een onzin.
die krijg je niet.quote:
Dan moet je maar met de auto gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
De terugreis was echt stom. Ga je verdomme om half 12 naar huis ben je pas rond 2 uur in je bed
. Volgende keer wil ik weer hotellen
.
toe maar! Wat gaan jullie doen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:31 schreef Oognip het volgende:
Schunckel en ik hebben blijkbaar een date werd ons net verteldyns beweert dat we dat gisteravond hebben afgesproken. Ik geloof er niks van
hij zei zo van: blablabla ga je een keer mee op stap?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:31 schreef Oognip het volgende:
Schunckel en ik hebben blijkbaar een date werd ons net verteldyns beweert dat we dat gisteravond hebben afgesproken. Ik geloof er niks van
vrouwenquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:33 schreef Jimbo het volgende:
zijn jullie gister na ik weg was zo lam geworden oid ?
Ik weet geeneens hoe jij eruit zietquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:33 schreef Jimbo het volgende:
zijn jullie gister na ik weg was zo lam geworden oid ?
jij was er niet en dat was jammer.quote:
Ik was er inderdaad niet en dat vind ik heel jammerquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jij was er niet en dat was jammer.
maar een goede redenen en volgend jaar ben je er wel bij hiephoiquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was er inderdaad niet en dat vind ik heel jammer
Ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij zei zo van: blablabla ga je een keer mee op stap?
en jij zo van uhhhhhh wat? ehm ja...... denk ik?
en daarmee ben je mee in de auto gestaptquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:34 schreef kanovinnie het volgende:
Ja ik had 3 baco op helemaal waus higihihihihihi
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maar een goede redenen en volgend jaar ben je er wel bij hiephoi
ik deed een oog ip naquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
en daarmee ben je mee in de auto gestapt
die bestelde geen baco. Dat was cola whiskey, he toek!quote:
weet je dat niet meer?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Eeeh? In welk opzicht lijkt dit op mij?
Dat moeten we zo houdenquote:
primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |