Het doet me aan foute 2e oorlog-muziek denkenquote:
Ja.. dit was echt niks. Al minimaal twee op voorhand slechter dan Anouk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het doet me aan foute 2e oorlog-muziek denken
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja.. dit was echt niks. Al minimaal twee op voorhand slechter dan Anouk.
Maar nu Denemarken...
Dit. Niet storenquote:
Winnaartje idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:29 schreef mega-worstje het volgende:
Ze ziet er wel uit alsof ze aan de coke zit ofzo. Dit zou zomaar eens kunnen winnen wel.
Rustig
Ze zingt zeker goed... ik weet het niet. Begin was wel minder, ze moest er een beetje in komen lijkt het.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:34 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ze heeft wel flink bereik zeg. Maar is wel heel timide.
Ik zou dr ook wel in komenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ze zingt zeker goed... ik weet het niet. Begin was wel minder, ze moest er een beetje in komen lijkt het.
Haar echte zusquote:
Lachen als ze stoned of bezopen op het podium verschijnt.quote:
En dan straks echt slingerend het podium opkomen... dat zou best vet zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:38 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Die heeft al twee flessen scotch achter de kiezen joh
gmta, ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lachen als ze stoned of bezopen op het podium verschijnt.
En dat ze dan nobodys wive of girl gaat zingenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dan straks echt slingerend het podium opkomen... dat zou best vet zijn.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dan straks echt slingerend het podium opkomen... dat zou best vet zijn.
Sofar is Anouk 1 van de weinige die daar ook mee weg zou komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:42 schreef mega-worstje het volgende:
Als ze zoiets al doet had ze ook net zo goed gewoon geen muziek erbij kunnen doen, gewoon lekker solo zingen. Zou ik wel mooi vinden hoor
Jup. Daarom hadi k het ook tof gevonden. Ze heeft een pracht stem, is geen ontkomen aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sofar is Anouk 1 van de weinige die daar ook mee weg zou komen.
Niet bij te houdenquote:
Dat heb ik ook altijd met jouw topics, nog voor ik kan posten zijn ze al dichtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:17 schreef tong80 het volgende:
Onbegonnen werk.
Ik post iets op pagina 10 en als ik op verzenden klik is het topic dicht.
Maar wel bij te houdenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:58 schreef Nielsch het volgende:
Snelste topic ooit (op die bewuste recordpoging na dan)...
quote:
Ik bedoel dat als je het live-topic probeert te lezen en interpreteren dat je dan geen tijd meer overhoudt om er ook in te posten. Dan zit ie namelijk al op slot.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Mag ik hier ook al niet posten.
Ja, erg eigenlijk. Iedereen gewoon een postlimiet opstellen. Max 1 post per 30 secondenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je het live-topic probeert te lezen en interpreteren dat je dan geen tijd meer overhoudt om er ook in te posten. Dan zit ie namelijk al op slot.
En dan in de finale als laatste eindigen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:07 schreef beantherio het volgende:
Voor het eerst in jaren hoop ik trouwens echt dat Nederland door gaat. Dat moet nu toch wel kunnen?
Dat zou dan al vooruitgang zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En dan in de finale als laatste eindigen.
Ik heb nieuws voor je, dat doet allesquote:
Dat was elk jaar zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:55 schreef Molurus het volgende:
Er zijn er toch wel een aantal door die dat echt niet verdienen zeg...
Doet het ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:55 schreef Molurus het volgende:
Ik begon al even te denken dat deze vote nergens op sloeg.
Litouwen en Ierland wat een treurigheid inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:55 schreef Molurus het volgende:
Er zijn er toch wel een aantal door die dat echt niet verdienen zeg...
Dat was echt geweldig ja!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:03 schreef Redefine het volgende:
Wel leuk dat de zaal Netherlands, Netherlands scandeerde
Nee, niet kijken, dát is stoer.quote:
Ik pieker er niet over die bagger terug te lezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:03 schreef female81 het volgende:
Misschien ga ik nog delen van de ellenlange reeks live-topics, die er vanavond geproduceerd zijn, teruglezen.
Topics die zo snel gaan, zijn inderdaad zelden interessant. Pas nu ben ik er een beetje aan het posten, omdat je dan tenminste andere reacties kunt lezen etc.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik pieker er niet over die bagger terug te lezen.
Ik vind het nog wat anders als landen als Wit-Rusland doorgaan, terwijl het heel erg slecht is. Dergelijke nummers horen er altijd wel bij. Zelfde geldt voor Oekraïne. Maar die nietszeggende meuk als Litouwen en Ierland begrijp ik echt niet, Vooral niet, omdat het geen landen zijn die veel steun stemmen krijgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef Andros het volgende:
Mensen vergeten voor het gemak dat er meer landen kijken dan enkel Nederland en België. In de Baltische staten en op de Balkan hebben ze toch een iets andere smaak dan hier. Dus elk jaar gaan er landen door waar niet iedereen het mee eens is, deal with it. Tevens is het succes van Anouk HET bewijs dat Nederland de laatste jaren enkel stront heeft gestuurd en met een fatsoenlijk lied WEL kan scoren
Was dit echt het optreden optreden of een repetitie?quote:
Breng ze maar niet op ideeënquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef Andros het volgende:
Jij je zin. We zetten Anouk naast een indiaan, een draaiorgel en een stel nichten in glitterpakken. Tel daar een paar arrogante volendammers zonder act bij op, see my point?
Ik zeg nergens dat de voorgaande jaren wel goed waren. Maar het is te makkelijk gezegd dat dit door is gegaan, omdat dit beter is dan die andere jaren. Je weet namelijk bijna nooit waarom andere landen wel of niet op een liedje gestemd hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef Andros het volgende:
Jij je zin. We zetten Anouk naast een indiaan, een draaiorgel en een stel nichten in glitterpakken. Tel daar een paar arrogante volendammers zonder act bij op, see my point?
Dit was echt het optreden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Was dit echt het optreden optreden of een repetitie?
In de finale gaat ze vanuit een doodskist zingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |