quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef Andros het volgende:Jij je zin. We zetten Anouk naast een indiaan, een draaiorgel en een stel nichten in glitterpakken. Tel daar een paar arrogante volendammers zonder act bij op, see my point?
Ik zeg nergens dat de voorgaande jaren wel goed waren. Maar het is te makkelijk gezegd dat dit door is gegaan, omdat dit beter is dan die andere jaren. Je weet namelijk bijna nooit waarom andere landen wel of niet op een liedje gestemd hebben.
Wat betreft de voorgaande jaren, was het niet eens zozeer het liedje het probleem, maar dat er gewoon te weinig mee werd gedaan.
Shine sprak als nummer misschien best Europa aan. Maar dat ze daar twee trollen met een pick up en drie dikke mannen in een glitterpak zetten...
Dinges van vorig jaar was gewoon totaal niet klaar om voor een groot publiek te zingen, waardoor het er al wat minder uitzag. Maar daarbij zetten ze haar wel een indianentooi op, maar komen ze met een suf bandje zonder uitstraling.
En de 3 J's was inderdaad wel het allerslechtste ooit (niet het liedje, niet de band, het totaalpakket). Daar dacht men, wat nou videowall, wat nou een spetterend optreden, wat nou uberhaupt iets doen op het podium, nee het liedje is wel goed genoeg.
Kortom ik geef je zeker geen ongelijk. Maar om nou te zeggen dat Birds wel opvallend genoeg is, valt te betwijfelen. Wel vond ik dat ze een keer visueel de achtergrond goed hebben aangepakt.