Over een klein uur zal blijken dat dit helemaal terecht was.quote:
Die klojo die boeken van DeSlegte zit uit te delen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
Die Oxfam boy moet kapot met zijn hulp die niet helpt.
Ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die klojo die boeken van DeSlegte zit uit te delen?
Ik teken er vooooorrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
Die Oxfam boy moet kapot met zijn hulp die niet helpt.
Had 'm lekker laten staan, je mist niks.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Doooorrrrr ( had tv op verkeerde zender staan >.< )
Joh.quote:
Ja wat zeggen ze nou in dat spotje dat ze 'gewaardeerde journalistieke programma's' makenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
WNL moet eerst maar eens pogen geen aids te maken
verscholen in programmas zoals die nieuwe van angela groothuizenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit een reclame voor plastische chirurgie gezien
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat zeggen ze nou in dat spotje dat ze 'gewaardeerde journalistieke programma's' maken
Boeiend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat zeggen ze nou in dat spotje dat ze 'gewaardeerde journalistieke programma's' maken
Oh dat kijk ik nooit, vandaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verscholen in programmas zoals die nieuwe van angela groothuizen
Halve.quote:
Hoeft na vanavond waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
ik kan dat konko nummer nu al niet meer horen
Maar zo niet-grappig als cabaretierquote:
Dan waren we tenminste weer laatste geworden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef Norrage het volgende:
Ze hadden beter het koningslied kunnen insturen
Herman geeft terecht geen ene neuk.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef superniger het volgende:
heel zielig voor Angelina Jolie en haar familie.
Maar ik heb een hekel aan al die non mensen die daar hun mening over moeten geven
Je vind de mening van bn-ers wel waardevol?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef superniger het volgende:
Maar ik heb een hekel aan al die non mensen die daar hun mening over moeten geven
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef tralalala het volgende:
Na de halve finale weer 300 topics over dat we nooit meer mee moeten doen met ESF omdat oostblokcompetitie![]()
Niks mis met deze discussie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef superniger het volgende:
Gewoon Armin van Buuren daar een plaatje laten mixen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef tralalala het volgende:
Na de halve finale weer 300 topics over dat we nooit meer mee moeten doen met ESF omdat oostblokcompetitie![]()
daar bedoel ik eigenlijk de bn-ers meequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je vind de mening van bn-ers wel waardevol?
Dan moeten we ook geen kutnummers sturenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef tralalala het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef tralalala het volgende:
En dat het een corrupte maffiabende isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef tralalala het volgende:
Die word weggedraaidquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon Armin van Buuren daar een plaatje laten mixen.
Dit gaat natuurlijk niet alleen over Jolie....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef superniger het volgende:
Inderdaad. Ook een stukje bewustwording.quote:
Dat is het sowieso, vriendjespolitiek, omkoping. Het is een zaak voor Peterrrquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat het een corrupte maffiabende is
De vraag net: En waarom heb jij het laten doen?quote:
Wat ook wel zo is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat het een corrupte maffiabende is
Inderdaad. Men zou vaker domme antwoorden moeten geven op oerstomme vragenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De vraag net: En waarom heb jij het laten doen?
Nou matthijs, wat denk je nou zelf.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef superniger het volgende:
Wat zijn mensen toch bang voor borsten. Net als laatst toen over borstvoeding bij Paul de Leeuw.quote:
klopt. Maar ik zag net RTL Boulevard(quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk niet alleen over Jolie....
Aan het bier dan maar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
nog 90 minuten tot esf en ik al bijna al mijn doritos & cassis op
En?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Flesje azijn opentrekken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Daarin vertelde Kwalbert dat die in tranen was.
Je kunt straks nog gauw naar een tankstation voor een blikje Dr. Pepper en een pak gevulde koeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Wat jij momenteel eet en drinkt is niet rullevant.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Gaat het een keer ergens over..quote:
En morgen is ze iets dikker geworden.quote:
wat jij momenteel denkt over wat ik eet en drink is ook niet relevantquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat jij momenteel eet en drinkt is niet rullevant.
rullevantquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat jij momenteel denkt over wat ik eet en drink is ook niet relevant
Dat ging veel te ver.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn mensen toch bang voor borsten. Net als laatst toen over borstvoeding bij Paul de Leeuw.
En dan is kanker je eigen schuld?quote:
Wat jij ervan vindt vind ik niet zo rullevantquote:
Nee. Maar dan heb je wel alle middelen om het weer te laten herstellen.quote:
Gelukkig zijn ze niet erg geefbaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Latert het volgende:
Klinkt misschien hard, maar als je dat gen hebt, moet je misschien ook nadenken of je wel kinderen wil krijgen gezien de kans om het door te geven.
Dat waren geen borsten, dat waren uiers. Uiers worden gebruikt om melk te produceren en melk uit te zuigen. Borsten niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn mensen toch bang voor borsten. Net als laatst toen over borstvoeding bij Paul de Leeuw.
Oh ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Maar dan heb je wel alle middelen om het weer te laten herstellen.
Huhquote:
Nog nooit een man gezien?quote:
geen geld in de wereld kan kanker 100% genezenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Maar dan heb je wel alle middelen om het weer te laten herstellen.
Da's waar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
HuhDaar doelde ik niet op, maar omdat het bij haar er nu nog goed uitziet. Zat geld voor de plastische chirurgie.
En dan bedoel ik natuurlijk puur het cosmetische gedeelte.quote:
Nou geen 38 want ze wilde nog aan kinderen beginnen, maar wel 30 minimaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan bedoel ik natuurlijk puur het cosmetische gedeelte.
Deze van 25 had ik 38 gegeven.
Ze kleedt zich gewoon als een oud wijf.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef StephanL het volgende:
Ik schatte haar ook veel ouder
Maar dat is vaker zo zeggen ze. Mensen die veel zorgen hebben worden snel ouder.
Mensen die dik zijn lijken vaak ook ouderquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef StephanL het volgende:
Maar dat is vaker zo zeggen ze. Mensen die veel zorgen hebben worden snel ouder.
Dat weet je nu dan. Ik bedoel zo op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nou geen 38 want ze wilde nog aan kinderen beginnen, maar wel 30 minimaal.
Dat komt eerder door de levensstijl en het herstelvermogen van het lichaam.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef StephanL het volgende:
Mensen die veel zorgen hebben worden snel ouder.
Gespannen enzo ... kan best.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef tralalala het volgende:
Misschien zei ze het fout? Ze is echt geen 25
Ze heeft ook een kekke bril op en een tafelkleed om.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef StephanL het volgende:
Jaquote:
Als ik er zelf maar lol om hebquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is humor om te lachen mensen.
Hihihaahahohoo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:48 schreef superniger het volgende:
vrouwen kunnen ook prostaatkanker krijgen
Grappig hypeje voor 3 weken.quote:
hypje? dit is echt al 5 jaar oud ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Grappig hypeje voor 3 weken.
Dan een eigen TV-show en na 2 maanden over en uit.
Heb op werk drie dagen per week er een stel over de vloer.quote:
Nou! Ik hoorde er vrijwel dagelijks over bij de koffieautomaat.quote:
Ze doet al langer Vlaanderen Vakantieland oa.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Grappig hypeje voor 3 weken.
Dan een eigen TV-show en na 2 maanden over en uit.
Met Doritos en Cassis redt je het nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
afvallen, daar heb je evy echt niet bij nodig
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
Gewoon lekker het haar losgooien in plaats van het te stylen alsof het een pruik van Sylvana is.
Heb je de buren topshow vandaag gezien?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:53 schreef Latert het volgende:
Nola is gewoon uit Sri Lanka komen lopen... dat ding werkt echt.
Ja Troy was zoek, ik zat echt te shaken op de bank.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je de buren topshow vandaag gezien?
Geniaalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:53 schreef Latert het volgende:
Nola is gewoon uit Sri Lanka komen lopen... dat ding werkt echt.
Ga maar weer aan de azijn jijquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
Teringclaudia, kanker gewoon op van tv.
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
Teringclaudia, kanker gewoon op van tv.
Toch wel hequote:
De potcast voor Claudia.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef tong80 het volgende:
Claudia de Breij zit er en hij begint over de eye pot
Wel een pestventje ja.quote:
dacht ik ook al aan.. ze heeft een app waarmee je muziek kan uploaden die je kan beluisteren als je hardlooptquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Hoezo een podcast eigenlijk? Je kunt het toch ook gewoon op een mp3 speler zetten? Of is dat een hele domme opmerking.
Gewoon downloaden en dan op je ipod/iphone zetten en rennen/wandelen maar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Hoezo een podcast eigenlijk? Je kunt het toch ook gewoon op een mp3 speler zetten? Of is dat een hele domme opmerking.
Gelukkig ik hoef niet te rennen, ik heb geen van beide.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en dan op je ipod/iphone zetten en rennen/wandelen maar.
Hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heeeeeeeej!![]()
![]()
(en wat ik voel ik me gewild)
quote:
Een podcast ís toch een mp3?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
mp3 of smartphone kan ook hoor. Appleposerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig ik hoef niet te rennen, ik heb geen van beide.
quote:
Eeh, nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
dit is toch helemaal niks nieuws wat dat belgisch wijf promoot...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |