Hij is aan het shinenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat doet die foto van Cavendish eigenlijk in de OP?
Slecht teken dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gesink op een zwaar verzet voor zijn doen.
De aasgieren zitten op de eerste rijquote:
Echt he.quote:
Om dan in eigen tempo toch weer aardig terug te komen (a la Gesinkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:43 schreef DutchSL het volgende:
Gesink gaat er af bij de eerste versnelling straks (a la Gesink).
De tour win je in bedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
Cataldo ook weer goed mee na een week ziek te zijn geweest
Iets vlakker stuk ditquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef Mr.West het volgende:
Vind dat Gesink nog best lekker trapt eigenlijk
Je hele ploeg laten rijden betekent nog niet dat je zelf het best omhoog gaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef franklop het volgende:
Blijkt wel weer een verstandige beslissint te zijn geweest om op Wiggins te wachten afgelopen zondag
Sivtsov, Cataldo, Uran, Wiggins, Kangert, Nibali, Agnoli, Scarponi, Evans, Kiserlovski, Majka, Betancur, Pozzovivo, Gesink, Niemiec, Trofimov, Capecchi, Intxausti, Santambrogio, Moureyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand me even bijpraten wie precies nog in de groep zitten?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Cara het volgende:
Echt, kunnen de Gesink Haters niet opdonderen uit dit topic? De eerste keer dat hij het een klein beetje moeilijk heeft na meer dan een week giro en er wordt gelijk weer op hem gezeken. Donder toch op man
SKY train - Henao, Nibali, Kiserlovski, Caruso, Santambr., Evans, Gesink, Intxausti, Pozzovivo, Betancur, Majka...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Sivtsov, Cataldo, Uran, Wiggins, Kangert, Nibali, Agnoli, Scarponi, Niemiec, Evans, Gesink, Pozzovivo, Betanur, Mourey, Santambrogio en dan nog wel wat waar ik nu zo snel niet kan opkomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef Gitank2 het volgende:
Gesink moet gewoon aanklampen en vooral overeind blijven, want dan wil hij vaak mentaal knakken.
Wellicht komt hij er later doorheen.
Grofweg: Wiggins, Siutsou, Cataldo, Uran, Nibali, Agnoli, Kangert, Betancur, Pozzovivo, Gesink, Majka, Mourey, D. Caruso, Evans o.a.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Of gewoon er niet op reagerenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Cara het volgende:
Echt, kunnen de Gesink Haters niet opdonderen uit dit topic? De eerste keer dat hij het een klein beetje moeilijk heeft na meer dan een week giro en er wordt gelijk weer op hem gezeken. Donder toch op man
Ach ja zijn ook 2 jaar ouder, wel logisch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Majka en Betancur veel beter dan Kelderman trouwens, dus dat wit raakt hij kwijt.
Wiggins, Uran, Siutsiou, Nibali, Kangert, Agnoli, Gesink, Betancurt, Intxausti.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Inderdaad, nou heb ik weinig gereageerd en wielrennen gekeken de afgelopen tijd maar Gesink doet het gewoon netjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Cara het volgende:
Moureyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sivtsov, Cataldo, Uran, Wiggins, Kangert, Nibali, Agnoli, Scarponi, Evans, Kiserlovski, Majka, Betancur, Pozzovivo, Gesink, Niemiec, Trofimov, Capecchi, Intxausti, Santambrogio, Mourey
Heel snel even
Hou het er maar op dat 95% van de volgers hier nog nooit ervaren heeft hoe het is om met snelheden tussen de 25 en 30 km uur een 11% steile bergweg op te fietsen. Die halen die snelheid op het vlakke nog niet eensquote:
Nu nog eens winnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, nou heb ik weinig gereageerd en wielrennen gekeken de afgelopen tijd maar Gesink doet het gewoon netjes.
Niet echt gek natuurlijk, Kelderman heeft in het hooggebergte nog weinig laten zien. Gewoon geen klimmer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Majka en Betancur veel beter dan Kelderman trouwens, dus dat wit raakt hij kwijt.
Helemaal met je eens hoor, maar dat soort types vinden het alleen maar leuk als je er telkens weer op reageert.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat 95% van de volgers hier nog nooit ervaren heeft hoe het is om met snelheden tussen de 25 en 30 km uur een 11% steile bergweg op te fietsen. Die halen die snelheid op het vlakke nog niet eens
Hoezo zou Kelderman geen klimmer zijn? Misschien is hij op dit moment nog een mindere klimmer, maar hij is ook twee jaar jonger dan die anderenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Niet echt gek natuurlijk, Kelderman heeft in het hooggebergte nog weinig laten zien. Gewoon geen klimmer.
Daarom werd Kelderman ook 5e in de bergrit in Romandië.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Niet echt gek natuurlijk, Kelderman heeft in het hooggebergte nog weinig laten zien. Gewoon geen klimmer.
Zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat 95% van de volgers hier nog nooit ervaren heeft hoe het is om met snelheden tussen de 25 en 30 km uur een 11% steile bergweg op te fietsen. Die halen die snelheid op het vlakke nog niet eens
Was vorig jaar wel goed in Cali, maar met mindere tegenstand. Overigens heeft Betancur het in het hooggebergte het ook nog niet laten zien (vooral omdat hij er weinig reed, maar tochquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef sonnyspek het volgende:
Vraag me af of Wiggins tijd verliest afdaling.
Tjallingii kan ook vooruit gestuurd zijn om eventueel Gesink nog bij te staan in de afdaling die nu komt, zelfde geldt voor Dekker met Hesjedal. Ligthart is een ander verhaal ja, maar die kunnen deze Giro niet veel meer dan aanvallen in dit soort ritten..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef TLC het volgende:
Lighthart, Tsjalingi en Thomas Dekker hadden toch veel beter een andere etappe kunnen uitkiezen om aan te vallen ?? ze weten toch ook wel hoe het parcours van de dag er uit ziet ?![]()
Beetje zonde van de energie
Even in een ontsnapping meezitten is al een kunst op zich. Zo vaak lukt dat niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef TLC het volgende:
Lighthart, Tsjalingi en Thomas Dekker hadden toch veel beter een andere etappe kunnen uitkiezen om aan te vallen ?? ze weten toch ook wel hoe het parcours van de dag er uit ziet ?![]()
Beetje zonde van de energie
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
Echt respect dat je met je fietsje zo'n berg maar even affietst. Ook al is het hun werk.
Zag er vrij rustig uit.quote:
Ja. Dit is echt wel smal hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
Echt respect dat je met je fietsje zo'n berg maar even affietst. Ook al is het hun werk.
Dat zijn ook absurde snelheden, ik vraag me af of je dat (over een langere afstand) haalt zonder toptalent/epogebruiker te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
hebben ze daar bergen dan ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef Reya het volgende:
[..]
In Venezuela daalt hij vermoedelijk op grindwegen
Verschil is dat die gasten zo lossen en op 45min mogen binnenkomenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef sonnyspek het volgende:
Wel grappig dat de beste klimmer van Blanco (en de andere teams) maar net kan aanhaken en Sky met 5 personen even omhoog fietst.
Mogen die gastjes van die andere teams dat niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Verschil is dat die gasten zo lossen en op 45min mogen binnenkomen
Inderdaad, die kunnen zich helemaal leegrijden, dat is toch even wat andersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Verschil is dat die gasten zo lossen en op 45min mogen binnenkomen
Jawel, maar Gesink niet..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mogen die gastjes van die andere teams dat niet?
Lijkt mij geweldig om eens te doen, maar dan moeten ze de weg wel voor al het andere verkeer afsluitenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel mooie omgeving, maar die afdaling, ik zou ook in mijn broek schijten
Volgens mij wel. Een vriend van me heeft daar eens een etappekoers gereden. Veel klinkwerk volgens mij.quote:
Niet als ze hun klassement enigszins intact willen houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mogen die gastjes van die andere teams dat niet?
Maar dan kunnen ze toch wel een treintje vormen dan? Wiggins rijdt zich ook niet helemaal leeg.quote:
Marginal gains hè?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef sonnyspek het volgende:
Wel grappig dat de beste klimmer van Blanco (en de andere teams) maar net kan aanhaken en Sky met 5 personen even omhoog fietst.
En dan staan (sinds dit seizoen) hun twee beste klimmers hier nog niet eens aan de start...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef sonnyspek het volgende:
Die is afgelopen jaren toch een stuk minder goed gaan dalen.quote:
Als je niet in de eerste groep aan de slotklim begint ga je nog een veel grotere val in het klassement maken. Voor de meesten is het vooral niet kunnen volgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet als ze hun klassement enigszins intact willen houden.
Ja, al kan de uiteindelijke achterstand altijd nog meervallen als hij eigen tempo rijdt en anderen zich opblazen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef LetItBleed het volgende:
Hopen dat Kelderman nog een beetje kan terugkeren i de afdaling, maar vrees dat het gat te groot is...
Kan bevestigen dat dit niet klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef LetItBleed het volgende:
Infostrada geeft Kelderman ook in de groep met Nibali. Kan iemand dat bevestigen?
Sky heeft wel iets betere knechten dan de andere teams. Knechten bij Sky zouden bij een andere ploeg gewoon kopman zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze toch wel een treintje vormen dan? Wiggins rijdt zich ook niet helemaal leeg.
Lijkt me sterk eigenlijk. Heb 'm niet zien terugkeren, maar wie weet...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef LetItBleed het volgende:
Infostrada geeft Kelderman ook in de groep met Nibali. Kan iemand dat bevestigen?
Behalve de eerste vijf is totaal niet in beeld te zien wie er zitten. Helaas.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef LetItBleed het volgende:
Eerder gelost dan Sanchez, lijkt me dus sterk.quote:
Gebruik van mijn ogen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:05 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Jouw vooroordeel dat Kelderman niet kan klimmen?
Tijdens de klim gaven ze dat ook aan maar toen was Kelderman al gelost.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:05 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Jouw vooroordeel dat Kelderman niet kan klimmen?
Henao en Uran wel. De rest niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sky heeft wel iets betere knechten dan de andere teams. Knechten bij Sky zouden bij een andere ploeg gewoon kopman zijn.
Al die gelosten proberen in de afdaling altijd terug te komen en daar zitten ook vaak een aantal goede dalers tussen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerder gelost dan Sanchez, lijkt me dus sterk.
Van veldrijden word je hard.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:05 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Mourey geslikt dit jaar? Dat hij hier meekan.
ja precies. stel je voor dat je tegenliggend verkeer hebt op die weggetjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Lijkt mij geweldig om eens te doen, maar dan moeten ze de weg wel voor al het andere verkeer afsluiten
Zoals Sanchez, die later gelost is en nog niet terug is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Al die gelosten proberen in de afdaling altijd terug te komen en daar zitten ook vaak een aantal goede dalers tussen.
Die hele groep is nog niet eens volledig in beeld geweest, dus dat is onzin. Overigens geloof ik ook niet dat Kelderman er bij zit. Weening misschien wel.quote:
Ja, maar die zou alleen kopman zijn bij ploegen waar de kopmannen Majka etc zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sivtsov ook wel, denk ik, maar die is na zijn goede Giro ook alleen maar aan het knechten.
Mja, werd ook al eens 22ste in de Tour en Vuelta. Geen topklimmer inderdaad, maar een prima knecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Zandio reed voorheen geen pepernoot bij elkaar, bijvoorbeeld.
Mjah, dat is ook alweer een eeuwigheid geleden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, werd ook al eens 22ste in de Tour en Vuelta. Geen topklimmer inderdaad, maar een prima knecht natuurlijk.
In de jaren dat TD ook nog vooruit kwam inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, dat is ook alweer een eeuwigheid geleden.
Da's waar, maar bedoelde alleen te zeggen dat die ook weer niet helemaal uit het niets komt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, dat is ook alweer een eeuwigheid geleden.
Misschien doet José in Japan ook fietstochten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renaat zegt Sivtsov, José zegt Shiyuchi.
Ik denk dat een Zandio inderdaad wel met op wattage rijden kan knechten zoals hij nu doet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Da's waar, maar bedoelde alleen te zeggen dat die ook weer niet helemaal uit het niets komt.
Rustdag, er was een zwembad in het hotel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef FredWielergek het volgende:
ben nu net gaan kijken. maar liefst 5 sky renners...hoe kan dat? vorige week zag ik vaak hooguit 3 sky in de voorste groep.
Dat die er niet bijzit.quote:
Dat zeiden ze niet.quote:
dopingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef FredWielergek het volgende:
ben nu net gaan kijken. maar liefst 5 sky renners...hoe kan dat? vorige week zag ik vaak hooguit 3 sky in de voorste groep.
Hesjedal nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali, Wiggins, Evans, Gesink en Hesjedal allemaal in de groep met de roze trui?
quote:
wat een choker..quote:
Hesjedal niet, die gaat geen klassement rijden deze Giro.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali, Wiggins, Evans, Gesink en Hesjedal allemaal in de groep met de roze trui?
Die zakte helemaal door het ijs bij de eerste beklimmingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:17 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Gesjedal niet, die gaat geen klassement rijden deze Giro.
Bergen ≠ heuvelsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef FredWielergek het volgende:
Te laag, die komen tot hun recht boven de 2000 meter.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel vrij opmerkelijk dat er totaal geen sprake is van Colombia. Ik had nog wel wat van Atapuma en Duarte verwacht vandaag. Nergens te zien.
Ideale knecht inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tjallingi blijft ook een baas hoor.
Van Poppel zit toch niet bij Garmin aan het stuur?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef Chiappucci het volgende:
Dekker heeft zeker moeten wachten op Hesjedal
Die reed bij de winst van Menchov in 2009 ook al zo goed.quote:
Lekker he, die italiaanse regiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:26 schreef Redefine het volgende:
Ik dacht ah, de motor gaat even rustig langs de groep zodat we echt kunnen zien wie er zitten. Maar dat was na vijf meter ook weer een illusie
Daar komt het eigenlijk wel op neer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Blanco komt terug om zo weer gelost te worden.
Dat dan weer wel waarschijnlijk ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Blanco komt terug om zo weer gelost te worden.
Sanchez was al terugquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
A group containing Sanchez has made it back to the peloton. Hesjedal isn't in there though.
Sanchez was al een tijd terug. Die Euskaltel was Martinez.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
A group containing Sanchez has made it back to the peloton. Hesjedal isn't in there though.
Dat zegt http://live.cyclingnews.com/ tenminste. Maar toch bedankt voor de verheldering.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sanchez was al een tijd terug. Die Euskaltel was Martinez.
Hopelijk heeft hij eindelijk weer eens zijn vorm van een paar jaar terug. Toen was het een goede renner.quote:
Nee op dogshit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:29 schreef Sasman het volgende:
Allemaal op de wattagemetertjes....Yeah right.
Zeker.quote:
Het is Sky, daar kan dat niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:31 schreef LetItBleed het volgende:
Wiggins moet wel oppassen dat niet al z'n ploegmaats al voor de klim zijn opgebrand. Zou wel typisch zijn
Dat is Sky nog maar weinig gebeurd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:31 schreef LetItBleed het volgende:
Wiggins moet wel oppassen dat niet al z'n ploegmaats al voor de klim zijn opgebrand. Zou wel typisch zijn
twitter:DavidWalshST twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:17:15If 3 Sky guys, Wiggins, Henao, Uran are feeling ok one of Colombians will attack early on final climb to force Nibali's hand. Probably Uran. reageer retweet
Zat me toevallig net te bedenken dat ik benieuwd ben wanneer zijn laatste knecht straks 'op' is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:31 schreef LetItBleed het volgende:
Waarschijnlijk pas in de teambus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Zat me toevallig net te bedenken dat ik benieuwd ben wanneer zijn laatste knecht straks 'op' is.
Zou me niets verbazen als Uran tot de top mee gaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Zat me toevallig net te bedenken dat ik benieuwd ben wanneer zijn laatste knecht straks 'op' is.
Probably Uran ja, want Henao moest al lossen op de vorige klimquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:DavidWalshST twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:17:15If 3 Sky guys, Wiggins, Henao, Uran are feeling ok one of Colombians will attack early on final climb to force Nibali's hand. Probably Uran. reageer retweet
ik snap het nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Sheepcidus het volgende:
Clement zit er dan ook bij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef IbanMayo het volgende:
Renaat denkt dat Clement er bij zit ineens. José was het er niet mee eens maar liet het maar
Renaat had gelijk, maar ze vergaten even dat Kelderman in het wit reed en er dus vijf Blanco's reden en niet vier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef IbanMayo het volgende:
Renaat denkt dat Clement er bij zit ineens. José was het er niet mee eens maar liet het maar
Omdat hij dan of een springplank kan worden of een andere ploeg moeten gaan rijden die hun eigen knechten dan op souffleren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef superniger het volgende:
[..]
ik snap het niet![]()
Hoe gaat dat Wiggens helpen?
Ok had Clement nog niet gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Renaat had gelijk, maar ze vergaten even dat Kelderman in het wit reed en er dus vijf Blanco's reden en niet vier.
Zoals je al hebt kunnen lezen, Clement zit er ook bijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef IbanMayo het volgende:
Ik zag er ook maar vier (inclusief Kelderman), maar dat wil niet per se zeggen dat er geen vijfde verderop zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Renaat had gelijk, maar ze vergaten even dat Kelderman in het wit reed en er dus vijf Blanco's reden en niet vier.
ahquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat hij dan of een springplank kan worden of een andere ploeg moeten gaan rijden die hun eigen knechten dan op souffleren.
Wel goed ingelicht over borrelkaasjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:38 schreef Redefine het volgende:
Renaat zit wel erg vaak fout de laatste tijd.
Die heeft inderdaad niet zijn gebruikelijke vorm momenteelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:38 schreef Redefine het volgende:
Renaat zit wel erg vaak fout de laatste tijd.
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef Chiappucci het volgende:
Kruijswijk zit achteraan de groep. De rest bij Gesink.
Toen was Kruijswijk niet in beeld dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op 't moment dat Renaat aan het tellen was, waren er maar 4 in beeld, inclusief Kelderman. Moeilijk te zeggen of het Tjallingii of Clement was die achteraan zat.
Ze reden net met vijf bij elkaar, 100% (Kelderman er tussen in).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik zag er ook maar vier (inclusief Kelderman), maar dat wil niet per se zeggen dat er geen vijfde verderop zit.
Amai die stoelen he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jose heeft ook last van zijn bekken
Ja, nu wel gezienquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze reden net met vijf bij elkaar, 100% (Kelderman er tussen in).
Opvallend dat Garate er niet bij zit.
Die is zijn klimmersvorm jaren terug al verloren.quote:
Begon behoorlijk goed in deze ronde in de heuvels.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Die is zijn klimmersvorm jaren terug al verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |