Hij is aan het shinenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat doet die foto van Cavendish eigenlijk in de OP?
Slecht teken dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gesink op een zwaar verzet voor zijn doen.
De aasgieren zitten op de eerste rijquote:
Echt he.quote:
Om dan in eigen tempo toch weer aardig terug te komen (a la Gesinkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:43 schreef DutchSL het volgende:
Gesink gaat er af bij de eerste versnelling straks (a la Gesink).
De tour win je in bedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
Cataldo ook weer goed mee na een week ziek te zijn geweest
Iets vlakker stuk ditquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef Mr.West het volgende:
Vind dat Gesink nog best lekker trapt eigenlijk
Je hele ploeg laten rijden betekent nog niet dat je zelf het best omhoog gaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef franklop het volgende:
Blijkt wel weer een verstandige beslissint te zijn geweest om op Wiggins te wachten afgelopen zondag
Sivtsov, Cataldo, Uran, Wiggins, Kangert, Nibali, Agnoli, Scarponi, Evans, Kiserlovski, Majka, Betancur, Pozzovivo, Gesink, Niemiec, Trofimov, Capecchi, Intxausti, Santambrogio, Moureyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand me even bijpraten wie precies nog in de groep zitten?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Cara het volgende:
Echt, kunnen de Gesink Haters niet opdonderen uit dit topic? De eerste keer dat hij het een klein beetje moeilijk heeft na meer dan een week giro en er wordt gelijk weer op hem gezeken. Donder toch op man
SKY train - Henao, Nibali, Kiserlovski, Caruso, Santambr., Evans, Gesink, Intxausti, Pozzovivo, Betancur, Majka...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Sivtsov, Cataldo, Uran, Wiggins, Kangert, Nibali, Agnoli, Scarponi, Niemiec, Evans, Gesink, Pozzovivo, Betanur, Mourey, Santambrogio en dan nog wel wat waar ik nu zo snel niet kan opkomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef Gitank2 het volgende:
Gesink moet gewoon aanklampen en vooral overeind blijven, want dan wil hij vaak mentaal knakken.
Wellicht komt hij er later doorheen.
Grofweg: Wiggins, Siutsou, Cataldo, Uran, Nibali, Agnoli, Kangert, Betancur, Pozzovivo, Gesink, Majka, Mourey, D. Caruso, Evans o.a.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Of gewoon er niet op reagerenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Cara het volgende:
Echt, kunnen de Gesink Haters niet opdonderen uit dit topic? De eerste keer dat hij het een klein beetje moeilijk heeft na meer dan een week giro en er wordt gelijk weer op hem gezeken. Donder toch op man
Ach ja zijn ook 2 jaar ouder, wel logisch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Majka en Betancur veel beter dan Kelderman trouwens, dus dat wit raakt hij kwijt.
Wiggins, Uran, Siutsiou, Nibali, Kangert, Agnoli, Gesink, Betancurt, Intxausti.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Inderdaad, nou heb ik weinig gereageerd en wielrennen gekeken de afgelopen tijd maar Gesink doet het gewoon netjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Cara het volgende:
Moureyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sivtsov, Cataldo, Uran, Wiggins, Kangert, Nibali, Agnoli, Scarponi, Evans, Kiserlovski, Majka, Betancur, Pozzovivo, Gesink, Niemiec, Trofimov, Capecchi, Intxausti, Santambrogio, Mourey
Heel snel even
Hou het er maar op dat 95% van de volgers hier nog nooit ervaren heeft hoe het is om met snelheden tussen de 25 en 30 km uur een 11% steile bergweg op te fietsen. Die halen die snelheid op het vlakke nog niet eensquote:
Nu nog eens winnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, nou heb ik weinig gereageerd en wielrennen gekeken de afgelopen tijd maar Gesink doet het gewoon netjes.
Niet echt gek natuurlijk, Kelderman heeft in het hooggebergte nog weinig laten zien. Gewoon geen klimmer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Majka en Betancur veel beter dan Kelderman trouwens, dus dat wit raakt hij kwijt.
Helemaal met je eens hoor, maar dat soort types vinden het alleen maar leuk als je er telkens weer op reageert.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat 95% van de volgers hier nog nooit ervaren heeft hoe het is om met snelheden tussen de 25 en 30 km uur een 11% steile bergweg op te fietsen. Die halen die snelheid op het vlakke nog niet eens
Hoezo zou Kelderman geen klimmer zijn? Misschien is hij op dit moment nog een mindere klimmer, maar hij is ook twee jaar jonger dan die anderenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Niet echt gek natuurlijk, Kelderman heeft in het hooggebergte nog weinig laten zien. Gewoon geen klimmer.
Daarom werd Kelderman ook 5e in de bergrit in Romandië.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Niet echt gek natuurlijk, Kelderman heeft in het hooggebergte nog weinig laten zien. Gewoon geen klimmer.
Zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat 95% van de volgers hier nog nooit ervaren heeft hoe het is om met snelheden tussen de 25 en 30 km uur een 11% steile bergweg op te fietsen. Die halen die snelheid op het vlakke nog niet eens
Was vorig jaar wel goed in Cali, maar met mindere tegenstand. Overigens heeft Betancur het in het hooggebergte het ook nog niet laten zien (vooral omdat hij er weinig reed, maar tochquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef sonnyspek het volgende:
Vraag me af of Wiggins tijd verliest afdaling.
Tjallingii kan ook vooruit gestuurd zijn om eventueel Gesink nog bij te staan in de afdaling die nu komt, zelfde geldt voor Dekker met Hesjedal. Ligthart is een ander verhaal ja, maar die kunnen deze Giro niet veel meer dan aanvallen in dit soort ritten..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef TLC het volgende:
Lighthart, Tsjalingi en Thomas Dekker hadden toch veel beter een andere etappe kunnen uitkiezen om aan te vallen ?? ze weten toch ook wel hoe het parcours van de dag er uit ziet ?![]()
Beetje zonde van de energie
Even in een ontsnapping meezitten is al een kunst op zich. Zo vaak lukt dat niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef TLC het volgende:
Lighthart, Tsjalingi en Thomas Dekker hadden toch veel beter een andere etappe kunnen uitkiezen om aan te vallen ?? ze weten toch ook wel hoe het parcours van de dag er uit ziet ?![]()
Beetje zonde van de energie
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
Echt respect dat je met je fietsje zo'n berg maar even affietst. Ook al is het hun werk.
Zag er vrij rustig uit.quote:
Ja. Dit is echt wel smal hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
Echt respect dat je met je fietsje zo'n berg maar even affietst. Ook al is het hun werk.
Dat zijn ook absurde snelheden, ik vraag me af of je dat (over een langere afstand) haalt zonder toptalent/epogebruiker te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
hebben ze daar bergen dan ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef Reya het volgende:
[..]
In Venezuela daalt hij vermoedelijk op grindwegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |