Hij is aan het shinenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat doet die foto van Cavendish eigenlijk in de OP?
Slecht teken dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gesink op een zwaar verzet voor zijn doen.
De aasgieren zitten op de eerste rijquote:
Echt he.quote:
Om dan in eigen tempo toch weer aardig terug te komen (a la Gesinkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:43 schreef DutchSL het volgende:
Gesink gaat er af bij de eerste versnelling straks (a la Gesink).
De tour win je in bedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
Cataldo ook weer goed mee na een week ziek te zijn geweest
Iets vlakker stuk ditquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef Mr.West het volgende:
Vind dat Gesink nog best lekker trapt eigenlijk
Je hele ploeg laten rijden betekent nog niet dat je zelf het best omhoog gaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef franklop het volgende:
Blijkt wel weer een verstandige beslissint te zijn geweest om op Wiggins te wachten afgelopen zondag
Sivtsov, Cataldo, Uran, Wiggins, Kangert, Nibali, Agnoli, Scarponi, Evans, Kiserlovski, Majka, Betancur, Pozzovivo, Gesink, Niemiec, Trofimov, Capecchi, Intxausti, Santambrogio, Moureyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand me even bijpraten wie precies nog in de groep zitten?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Cara het volgende:
Echt, kunnen de Gesink Haters niet opdonderen uit dit topic? De eerste keer dat hij het een klein beetje moeilijk heeft na meer dan een week giro en er wordt gelijk weer op hem gezeken. Donder toch op man
SKY train - Henao, Nibali, Kiserlovski, Caruso, Santambr., Evans, Gesink, Intxausti, Pozzovivo, Betancur, Majka...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Sivtsov, Cataldo, Uran, Wiggins, Kangert, Nibali, Agnoli, Scarponi, Niemiec, Evans, Gesink, Pozzovivo, Betanur, Mourey, Santambrogio en dan nog wel wat waar ik nu zo snel niet kan opkomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef Gitank2 het volgende:
Gesink moet gewoon aanklampen en vooral overeind blijven, want dan wil hij vaak mentaal knakken.
Wellicht komt hij er later doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |