abonnement Unibet Coolblue
pi_126477244




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012 en we zijn nu bijna begonnen met seizoen 3.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.





Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb








Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM :)
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King

Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.

Props voor eQual voor de karakterplaatjes.



LET OP: elke verwijzing naar het boek (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen.

[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_126477260
Sorry, het duurde me te lang. ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:39:32 #3
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126477318
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef Norrage het volgende:

[..]

^O^
Maar verder begrijp ik uberhaupt niet wat Petyr nou precies voor functie heeft in deze serie. Waarom is ie uberhaupt zo belangrijk :/ Dat verraad destijds snapte ik ook niks van. Ach. Van die voor mij vage dingen in de serie :D Ik hou het niet meer bij. Na het seizoen nog maar eens een keer opnieuw kijken; of gewoon de boeken lezen ^O^
Petyr is een van de rijkste mensen en voormalig Master of Coin. De Master of Coin is een soort bankier/Minister van Financiën. En hij was een verdomd goede Master of Coin. Tenminste, als je hem al die schulden niet aanrekent. Die schulden zie ik als de verantwoordelijkheid van Robert. Petyr zorgde er slechts voor dat het geld er was voor Robert om uit te geven. Dat hem dat nog zo lang gelukt is schijnt best knap te zijn.

Oh en hij heeft spionnen, heel veel spionnen. Ik denk minder dan Varys, maar alsnog heel veel. Dat is ook wel duidelijk als hij een keertje met Ned door een park loopt in seizoen 1. Dan zit hij aan te wijzen van "Die jongen is een spion van mij, die vrouw is een spion van Cersei, etc.".
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:39:43 #4
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126477326
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Sorry, het duurde me te lang. ;(
Eens.

Goede TT.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:42:22 #5
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126477436
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef Norrage het volgende:

[..]

^O^
Maar verder begrijp ik uberhaupt niet wat Petyr nou precies voor functie heeft in deze serie. Waarom is ie uberhaupt zo belangrijk :/ Dat verraad destijds snapte ik ook niks van. Ach. Van die voor mij vage dingen in de serie :D Ik hou het niet meer bij. Na het seizoen nog maar eens een keer opnieuw kijken; of gewoon de boeken lezen ^O^
Ik ben zijn hand in de dood van Ned Stark ook even kwijt, dus als iemand me dat ff samen zou kunnen vatten :D fijn!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126477538
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben zijn hand in de dood van Ned Stark ook even kwijt, dus als iemand me dat ff samen zou kunnen vatten :D fijn!
Ned betaalde hem om the city's watch aan zijn kant te krijgen, petyr zei dat hij hem niet moest vertrouwen en heeft dat dus niet gedaan terwijl Ned dacht dat hij bescherming kreeg van de gouden mantels.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_126477588
Ned :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:45:25 #8
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126477596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben zijn hand in de dood van Ned Stark ook even kwijt, dus als iemand me dat ff samen zou kunnen vatten :D fijn!
Ned wilde Stannis op de troon zetten, Cersei wilde Joffrey op de troon zetten. Hierin is de City Watch essentieel om je zin te krijgen. Als de Hand of the King en de Queen Regent allebei iemand anders aanwijzen als koning, volgen de City Watch de man die ze betaald. Dat was destijds Petyr Baelish, Master of Coin. Petyr had tegen Ned gezegd dat hij en de City Watch achter hem stonden, maar stiekem steunde hij Cersei.

Letterlijke quote:
quote:
"When the Queen proclaims one king and the Hand proclaims another, whose peace do the Gold Cloaks protect? Who do they follow? The man who pays them." Petyr Baelish to Eddard Stark
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:49:23 #9
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126477811
Volgens mij speelde jaloezie ook wel een rol.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:50:33 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126477863
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ned wilde Stannis op de troon zetten, Cersei wilde Joffrey op de troon zetten. Hierin is de City Watch essentieel om je zin te krijgen. Als de Hand of the King en de Queen Regent allebei iemand anders aanwijzen als koning, volgen de City Watch de man die ze betaald. Dat was destijds Petyr Baelish, Master of Coin. Petyr had tegen Ned gezegd dat hij en de City Watch achter hem stonden, maar stiekem steunde hij Cersei.

Letterlijke quote:

[..]

HET LOEDER!!!!!!! :(

Zie je, echt te lang geleden soms :)
Net als dat Gendry de bastaard van Robert is. Dat heb ik hier weer gelezen, dus daarom was de scene met carice een "Jaaaa, wist ik toooch" maar anders had ik ff gezeten van "Huh? ja? :o "
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126477903
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ned wilde Stannis op de troon zetten, Cersei wilde Joffrey op de troon zetten. Hierin is de City Watch essentieel om je zin te krijgen. Als de Hand of the King en de Queen Regent allebei iemand anders aanwijzen als koning, volgen de City Watch de man die ze betaald. Dat was destijds Petyr Baelish, Master of Coin. Petyr had tegen Ned gezegd dat hij en de City Watch achter hem stonden, maar stiekem steunde hij Cersei.

Letterlijke quote:

[..]

^O^
Dank, heel veel duidelijker nu.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:53:58 #12
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126478059
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef DO2 het volgende:
Volgens mij speelde jaloezie ook wel een rol.
Dat denk ik ook, al zijn Ned en Stannis niet bepaald handige leiders voor een corrupt en misleidend persoon als Petyr. Ned en Stannis zijn heel erg van eer en gerechtigheid. De Lannisters draaien meer om macht.

Wat voor hem de belangrijkste reden is, zullen we niet weten denk ik. Waar houd hij meer van, Catelyn of macht?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126478325
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:53 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, al zijn Ned en Stannis niet bepaald handige leiders voor een corrupt en misleidend persoon als Petyr. Ned en Stannis zijn heel erg van eer en gerechtigheid. De Lannisters draaien meer om macht.

Wat voor hem de belangrijkste reden is, zullen we niet weten denk ik. Waar houd hij meer van, Catelyn of macht?
Vooralsnog draait bij Stannis alles alleen om dat geloof. Kan daar nog geen eer en gerechtigheid in zien eerlijk gezegd.
Tails tell tales
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:01:43 #14
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126478442
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Vooralsnog draait bij Stannis alles alleen om dat geloof. Kan daar nog geen eer en gerechtigheid in zien eerlijk gezegd.
Volgens mij was dat in seizoen 1 niet alleen bij de kijker nog niet duidelijk, maar ook bij de rest van de wereld niet. En voor/naast het religieuze aspect van Stannis, stond hij juist bekend als een streng doch rechtvaardig persoon. Een goed voorbeeld daarvan is Davos Seaworth. Hij bedankte Davos voor het redden van Storm's End, maar sneed wel twee of drie vingers af omdat Davos een smokkelaar was en smokkelaars moeten bestraft worden. Net als dat Ned die arme jongen die voor de White Walkers was gevlucht een kopje kleiner maakte, want desertie is nou eenmaal desertie.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126478570
Weinig eer en gerechtigheid ook in de dood van Renly, wmb ook op conto van Stannis te schrijven.
Tails tell tales
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:05:38 #16
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126478605
Ik blijf het jammer vinden dat Stannis niet wat pragmatischer was. Als hij nou gezegd had "Hey Renly, jij wordt koning, ik wordt opperbevelhebber van het leger en als ik een zoon krijg wordt die jou erfgenaam", dan had je de perfecte combinatie gehad om Westeros mee te veroveren. Hij en Renly vullen elkaar zo goed aan, als ze het maar toe hadden gelaten.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:08:15 #17
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126478716
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:04 schreef Forbry het volgende:
Weinig eer en gerechtigheid ook in de dood van Renly, wmb ook op conto van Stannis te schrijven.
Eer niet, dat is ook meer voor Ned dan voor Stannis. Gerechtigheid was het wel vanuit zijn perspectief. Stannis is wettelijk gezien de ware koning, Renly was een verrader. Erg triest dat het zijn broer is, maar mensen die hoogverraad plegen kun je niet laten leven. Tenzij diegene spijt betuigt, dan stuur je hem naar de Wall. Net zoals Joffrey met Ned deed hoorde te doen.

Overigens zie je hem aan het begin van zijn seizoen er wel flink van balen dat hij zijn broer vermoord heeft.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:12:54 #18
192683 AMDB
Visionair.
pi_126478927
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:05 schreef Ugjerke het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat Stannis niet wat pragmatischer was. Als hij nou gezegd had "Hey Renly, jij wordt koning, ik wordt opperbevelhebber van het leger en als ik een zoon krijg wordt die jou erfgenaam", dan had je de perfecte combinatie gehad om Westeros mee te veroveren. Hij en Renly vullen elkaar zo goed aan, als ze het maar toe hadden gelaten.
Hadden we nu niet dat stomme seizoen 3 hoeven te kijken met die stomme Theon scenes :(
pi_126479116
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Euh Aerys wilde de hele bevriende lannister familie uitmoorden toen hij in de problemen kwam.
Dany doet zaken met iemand en laat daarna d'r draakjes hem vermoorden.
Da's net zo mad. Zoiets DOE je neit.
Als dat in westeros bekend wordt dan zullen er idd bange families slaafs volgen. Maar de krachtige families hebben zoiets van 'met jou doen we niets, jij bent niet te vertrouwen'. En dus zal Dany eenzaam blijven.
Volgens mij deed ze dat gewoon omdat die slavendrijver in high-valerian slecht sprak en haar beledigde.
pi_126479276
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Volgens mij deed ze dat gewoon omdat die slavendrijver in high-valerian slecht sprak en haar beledigde.
Omdat ze het niet kon betalen anders maar haar draken niet kwijt wou.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:21:36 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_126479333
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Omdat ze het niet kon betalen anders maar haar draken niet kwijt wou.
En omdat ze het toch niet echt hip vond hoe die handelaar zijn soldaatjes maakte. Alles bij elkaar vond zij het in ieder geval gerechtvaardigd om de fik erin te steken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_126479548
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:21 schreef jogy het volgende:

[..]

En omdat ze het toch niet echt hip vond hoe die handelaar zijn soldaatjes maakte. Alles bij elkaar vond zij het in ieder geval gerechtvaardigd om de fik erin te steken.
Ik had hetzelfde gedaan, jullie niet ?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:27:30 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_126479597
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:26 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde gedaan, jullie niet ?
Ruimt wel lekker op.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:30:29 #24
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126479730
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Volgens mij deed ze dat gewoon omdat die slavendrijver in high-valerian slecht sprak en haar beledigde.
Oh, die kerel. Ik dacht dat Maanvis die slavendrijver uit Yunkai bedoelde.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126479906
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:30 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Oh, die kerel. Ik dacht dat Maanvis die slavendrijver uit Yunkai bedoelde.
Is dat de aflevering van deze week ?
Die heb ik nog niet gezien :P
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:41:21 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126480319
Khaleesi doet alsof haar redenen allemaal heel nobel zijn en t platbranden rechtvaardigen. Vrijheid voor slaven. Lief zijn voor de vrouwen etc. Bij die eerste stad kan ik daar nog in meegaan, maar als ze Yunkai ook in as legt ben ik toch geneigd te denken dat ze een beeeeetje doorslaat :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:43:04 #27
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126480409
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Khaleesi doet alsof haar redenen allemaal heel nobel zijn en t platbranden rechtvaardigen. Vrijheid voor slaven. Lief zijn voor de vrouwen etc. Bij die eerste stad kan ik daar nog in meegaan, maar als ze Yunkai ook in as legt ben ik toch geneigd te denken dat ze een beeeeetje doorslaat :D
Ach, ze heeft nu wat, 8000, 10.000 unsullied? Dat is een stuk minder dan alleen al de Tyrells kunnen leveren en dan kunnen ze nog zo goed zijn, op een gegeven moment leg je het dan toch af. Yunkai heeft 200.000 slaven. Bevrijd ze en je hebt goedkoop, loyaal een nieuw extra leger.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:44:29 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_126480478
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:43 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ach, ze heeft nu wat, 8000, 10.000 unsullied? Dat is een stuk minder dan alleen al de Tyrells kunnen leveren en dan kunnen ze nog zo goed zijn, op een gegeven moment leg je het dan toch af. Yunkai heeft 200.000 slaven. Bevrijd ze en je hebt goedkoop, loyaal een nieuw extra leger.
en ze waren al best bang door al veel goud en schepen te willen geven als ze maar met rust gelaten zouden worden... bange poeperts :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_126481186
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:43 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ach, ze heeft nu wat, 8000, 10.000 unsullied? Dat is een stuk minder dan alleen al de Tyrells kunnen leveren en dan kunnen ze nog zo goed zijn, op een gegeven moment leg je het dan toch af. Yunkai heeft 200.000 slaven. Bevrijd ze en je hebt goedkoop, loyaal een nieuw extra leger.
Idd :)

Dit gaat nog wel goedkomen denk ik :)
Die draken worden wel steeds toffer imo.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:00:38 #30
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126481241
Ze is gewoon aan t Risken. Landje veroveren en legertje inpikken met mooie woorden over vrijheid :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126481557
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:08 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Eer niet, dat is ook meer voor Ned dan voor Stannis. Gerechtigheid was het wel vanuit zijn perspectief. Stannis is wettelijk gezien de ware koning, Renly was een verrader. Erg triest dat het zijn broer is, maar mensen die hoogverraad plegen kun je niet laten leven. Tenzij diegene spijt betuigt, dan stuur je hem naar de Wall. Net zoals Joffrey met Ned deed hoorde te doen.

Overigens zie je hem aan het begin van zijn seizoen er wel flink van balen dat hij zijn broer vermoord heeft.
Gerechtigheid misschien nog wel dan idd ^O^ , maar eer absoluut niet. Als was het ook alleen maar vanwege de mánier wáárop Renly werd vermoord.
Tails tell tales
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:12:36 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126481798
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Gerechtigheid misschien nog wel dan idd ^O^ , maar eer absoluut niet. Als was het ook alleen maar vanwege de mánier wáárop Renly werd vermoord.
Ja, dat was wel een laffe backstabbing manier ja. Effectief, dat wel!
Nou weten we wel dat renly t leuk vond van achter benaderd te worden, maar dit was niet lief meer }:|
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126481819
Renly had gewoon zijn broer moeten volgen. Hij had geen enkele claim op de Iron Throne.
pi_126481881
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Khaleesi doet alsof haar redenen allemaal heel nobel zijn en t platbranden rechtvaardigen. Vrijheid voor slaven. Lief zijn voor de vrouwen etc. Bij die eerste stad kan ik daar nog in meegaan, maar als ze Yunkai ook in as legt ben ik toch geneigd te denken dat ze een beeeeetje doorslaat :D
Ik vind niet dat ze doorslaat in wat ze wil, maar wel (af en toe) in de manier waarop ze doet. Dat "ik heb dat beloofd, maar mijn draken niet" (iets in die strekking) vond ik zeer knullig/kinderachtig en oneervol ook. Daarnaast heb ik dat "I am the mother of dragons" altijd al een beetje irritant gevonden en verder doet ze ook steeds wat vaker hooghartig/arrogant (op een niet leuke manier) lijkt het. Jammer. Ook vind ik dat (tot nu toe) de meeste credits eigenlijk (moeten) gaan naar de draken en niet naar haar. Dubbel jammer.
Tails tell tales
pi_126481915
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, dat was wel een laffe backstabbing manier ja. Effectief, dat wel!
Nou weten we wel dat renly t leuk vond van achter benaderd te worden, maar dit was niet lief meer }:|
Effectief zeker, maar eervol verre van, lieve homo van me ;)
Tails tell tales
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:16:41 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126481996
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:14 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind niet dat ze doorslaat in wat ze wil, maar wel (af en toe) in de manier waarop ze doet. Dat "ik heb dat beloofd, maar mijn draken niet" (iets in die strekking) vond ik zeer knullig/kinderachtig en oneervol ook.
Had een hoog "lekker puh" gehalte ja, of een "I had my fingers crossed!".

quote:
Daarnaast heb ik dat "I am the mother of dragons" altijd al een beetje irritant gevonden en verder doet ze ook steeds wat vaker hooghartig/arrogant (op een niet leuke manier) lijkt het. Jammer. Ook vind ik dat (tot nu toe) de meeste credits eigenlijk (moeten) gaan naar de draken en niet naar haar. Dubbel jammer.
Alleen zo'n draak op de troon... die schijt alles onder!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:17:35 #37
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126482038
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:15 schreef Forbry het volgende:

[..]

Effectief zeker, maar eervol verre van, lieve homo van me ;)
All is fair in love and war, zeggen ze wel eens.
Ik vond het ook verre van eervol (en een beetje deus ex machina van de schrijver) en ik hoop dan ook dat ze met gendry's bloed/zaad niet eenzelfde trucje gaat uithalen. :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126482169
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

All is fair in love and war, zeggen ze wel eens.
Ik vond het ook verre van eervol (en een beetje deus ex machina van de schrijver) en ik hoop dan ook dat ze met gendry's bloed/zaad niet eenzelfde trucje gaat uithalen. :{
Eens, al denken ze sommigen hier dus van wel (Joffrey?) en is het in ieder geval al wel duidelijk dat ze op zijn minst een sóórtgelijk trucje gaat uithalen, met "behulp van" Gendry dus idd.
Tails tell tales
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:21:54 #39
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126482246
O ze mag hem van mij best proberen hoor :D Maar ik zou het voor het verhaal niet leuk vinden als zoiets nog een keer lukt. Dat vind ik een beetje simpeltjes qua plotlijn dan. Een beetje zo'n op afstand bestuurbare kingslayer krijg je dan steeds :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126482437
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
O ze mag hem van mij best proberen hoor :D Maar ik zou het voor het verhaal niet leuk vinden als zoiets nog een keer lukt. Dat vind ik een beetje simpeltjes qua plotlijn dan. Een beetje zo'n op afstand bestuurbare kingslayer krijg je dan steeds :{
Eens. Ik vind het een beetje te vergelijken met die Beric en zijn wederopstandingen. Het is echt zo'n "altijd-in-te-zetten-als-je-niks-anders-kunt-verzinnen-trucje" en waar ligt dan de grens.
Tails tell tales
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:27:26 #41
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126482568
Het geeft natuurlijk wel aan dat magie wel degelijk iets om te vrezen is. Varys verafschuwt het niet voor niets.
Ik vraag me af of het dan ook net zo is als bij Once Upon a Time ( :') ): All magic comes with a price.

En nu stop ik ff met speculeren en nadenken tot er meer mensen zijn anders gaan ze ons weer verketteren voor slowchattters! :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126482770
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:27 schreef Ang3l het volgende:
Het geeft natuurlijk wel aan dat magie wel degelijk iets om te vrezen is. Varys verafschuwt het niet voor niets.
Ik vraag me af of het dan ook net zo is als bij Once Upon a Time ( :') ): All magic comes with a price.

En nu stop ik ff met speculeren en nadenken tot er meer mensen zijn anders gaan ze ons weer verketteren voor slowchattters! :P

Van dat stigma komen we ws toch nooit meer af :P maar ik houd het ook ff voor gezien ;)
Tails tell tales
  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:17:35 #43
402759 Bronn
/me hand behind back
pi_126485102
Waarom proberen varys en littlefinger elkaar niet te vermoorden? zou ik doen in hun positie.
There's no cure for being a cunt
pi_126485203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef Bronn het volgende:
Waarom proberen varys en littlefinger elkaar niet te vermoorden? zou ik doen in hun positie.
Ze staan elkaar niet in de weg en genieten volgens mij ook wel enorm van de onderlinge 'strijd'
pi_126485487
Vraagje, misschien is het al gepost maar ik volg de topics niet zo goed.

Toen Theon mocht ontsnappen van die gast die hem nu martelt, waarom heeft hij dat in de eerste plaats gedaan? Ook omdat hij een aantal van die gasten vervolgens met pijl en boog ombracht.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_126485505
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Fyodor het volgende:
Vraagje, misschien is het al gepost maar ik volg de topics niet zo goed.

Toen Theon mocht ontsnappen van die gast die hem nu martelt, waarom heeft hij dat in de eerste plaats gedaan? Ook omdat hij een aantal van die gasten vervolgens met pijl en boog ombracht.
Omdat het kan.
Conscience do cost.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:28:44 #47
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_126485693
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Fyodor het volgende:
Vraagje, misschien is het al gepost maar ik volg de topics niet zo goed.

Toen Theon mocht ontsnappen van die gast die hem nu martelt, waarom heeft hij dat in de eerste plaats gedaan? Ook omdat hij een aantal van die gasten vervolgens met pijl en boog ombracht.
Hij is langzaamaan Theon lichamelijk en geestelijk kapot aan het maken / aan het breken. Hetzelfde met die 2 dames. Eerst doen alsof ze er voor hem zijn, en vervolgens zijn johnson eraf snijden.

Steeds weer het touw een beetje loslaten en dan weer binnenhalen als het ware.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_126485860
TT _O_
pi_126486163
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:28 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Hij is langzaamaan Theon lichamelijk en geestelijk kapot aan het maken / aan het breken. Hetzelfde met die 2 dames. Eerst doen alsof ze er voor hem zijn, en vervolgens zijn johnson eraf snijden.

Steeds weer het touw een beetje loslaten en dan weer binnenhalen als het ware.
Soort ontgroening dus. Waarschijnlijk zijn ze over een paar afleveringen beste vrienden.
pi_126486373
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Fyodor het volgende:
Vraagje, misschien is het al gepost maar ik volg de topics niet zo goed.

Toen Theon mocht ontsnappen van die gast die hem nu martelt, waarom heeft hij dat in de eerste plaats gedaan? Ook omdat hij een aantal van die gasten vervolgens met pijl en boog ombracht.
psychologische spelletjes spelen, vertrouwen winnen en het vervolgens weer de grond in stampen. Zo zorgt hij ervoor dat Theon eenzaam en wantrouwend wordt, niet snel hulp aan zal nemen om te ontsnappen..
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_126486444
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Soort ontgroening dus. Waarschijnlijk zijn ze over een paar afleveringen beste vrienden.
Als iemand jouw penis eraf zou snijden, zou jij dan beste vriendjes met hem willen worden?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_126486581
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Als iemand jouw penis eraf zou snijden, zou jij dan beste vriendjes met hem willen worden?
Liever wel wie weet wat er anders afgaat.....
  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:53:30 #53
402759 Bronn
/me hand behind back
pi_126486693
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

psychologische spelletjes spelen, vertrouwen winnen en het vervolgens weer de grond in stampen. Zo zorgt hij ervoor dat Theon eenzaam en wantrouwend wordt, niet snel hulp aan zal nemen om te ontsnappen..
uhhh er zit niet echt een reden achter denk ik.

het is een sadistische psychopaat (net als joffrey).

ik vraag me oprecht af of theon het gaat redden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Als iemand jouw penis eraf zou snijden, zou jij dan beste vriendjes met hem willen worden?
Devilswhore voel jij weleens de drang om mannen te castreren?
There's no cure for being a cunt
pi_126486754
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:28 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Hij is langzaamaan Theon lichamelijk en geestelijk kapot aan het maken / aan het breken. Hetzelfde met die 2 dames. Eerst doen alsof ze er voor hem zijn, en vervolgens zijn johnson eraf snijden.

Steeds weer het touw een beetje loslaten en dan weer binnenhalen als het ware.
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

psychologische spelletjes spelen, vertrouwen winnen en het vervolgens weer de grond in stampen. Zo zorgt hij ervoor dat Theon eenzaam en wantrouwend wordt, niet snel hulp aan zal nemen om te ontsnappen..
Bedankt!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:33:09 #55
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126488285
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Fyodor het volgende:
Vraagje, misschien is het al gepost maar ik volg de topics niet zo goed.

Toen Theon mocht ontsnappen van die gast die hem nu martelt, waarom heeft hij dat in de eerste plaats gedaan? Ook omdat hij een aantal van die gasten vervolgens met pijl en boog ombracht.
Ik weet niet of het zijn plan was, maar hij is op die manier wel aan verdomd handige informatie gekomen. Dat de kleine Starks nog leven bijvoorbeeld. Plus wat de rest al zeiden over psychologische spelletjes.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:34:50 #56
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_126488360
Ironisch hoe die Shae zegt tegen de Imp: You only see me as your hore!

En dat die zin in werkelijkheid ook waar zou kunnen zijn :P
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:36:13 #57
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_126488423
Verder een goede aflevering :)

Vond alleen wel die marteling wel erg ver gaan... Interessant dat je als kijker geil wordt gemaakt maar in je achterhoofd al weet dat het gruwelijk gaat eindigen :D
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:39:56 #58
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_126488569
Ik erger me dit seizoen veel meer dan vorige seizoenen.

Ygritte wordt steeds irritanter, en de eerste aflevering dit seizoen kreeg ik al zin mijn trommelvliezen lek te prikken bij een northscene. Bran vind ik totaal oninteressant. Arya was deze aflevering echt een beetje jammer, Dany deed een kleuterstylootje. Shae is irritant.

Bah bah bah.
Laffe huichelaar
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:40:57 #59
37295 Luigi
mario pls
pi_126488616
Echt het lijkt me helemaal niet leuk om op die manier tv te moeten kijken zeg... :D. Al dat geërger. Zonde.
pi_126488629
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:53 schreef Bronn het volgende:

[..]

uhhh er zit niet echt een reden achter denk ik.

het is een sadistische psychopaat (net als joffrey).

ik vraag me oprecht af of theon het gaat redden.
Een echte psychopaat speelt ook psychische spelletjes.
quote:
[..]

Devilswhore voel jij weleens de drang om mannen te castreren?
Ja, vriendjes worden? O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:41:15 #61
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126488634
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:34 schreef mr-green het volgende:
Ironisch hoe die Shae zegt tegen de Imp: You only see me as your hore!

En dat die zin in werkelijkheid ook waar zou kunnen zijn :P
Ik moest wel denken aan die discussie die hier gevoerd werd. Die ging over de vraag of Shae nou nog Tyrion's hoer was of niet.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126488799
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ja, vriendjes worden? O+
_O-
Tails tell tales
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:49:01 #63
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_126488981
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik moest wel denken aan die discussie die hier gevoerd werd. Die ging over de vraag of Shae nou nog Tyrion's hoer was of niet.
Ja en nee natuurlijk :D

Vind ze trouwens wel bij elkaar passen
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:50:05 #64
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_126489026
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik erger me dit seizoen veel meer dan vorige seizoenen.

Ygritte wordt steeds irritanter, en de eerste aflevering dit seizoen kreeg ik al zin mijn trommelvliezen lek te prikken bij een northscene. Bran vind ik totaal oninteressant. Arya was deze aflevering echt een beetje jammer, Dany deed een kleuterstylootje. Shae is irritant.

Bah bah bah.
:') ik heb medelijden met je :P
pi_126489107
Hoort die plaaggeest van Theon onderhand ook niet in de OP?
pi_126489320
Matige aflevering hoor, beetje rare verdeling van screentime telkens. Waarom krijgt Jon telkens weer zoveel tijd terwijl er geen flikker gebeurd. Ook dat langdradige liefdes gebeuren van Robb hoef ik niet te zien. Niks mis met een beetje soap gebeuren in GoT maar zet dan ook echt iets wat noemenswaardig is in de aflevering.
pi_126489323
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:52 schreef jpjedi het volgende:
Hoort die plaaggeest van Theon onderhand ook niet in de OP?
en Osha en Hodor?
Tails tell tales
pi_126489691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:52 schreef jpjedi het volgende:
Hoort die plaaggeest van Theon onderhand ook niet in de OP?
Staat er al in. _O_
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:08:14 #69
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126489760
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Asgard het volgende:
Matige aflevering hoor, beetje rare verdeling van screentime telkens. Waarom krijgt Jon telkens weer zoveel tijd terwijl er geen flikker gebeurd. Ook dat langdradige liefdes gebeuren van Robb hoef ik niet te zien. Niks mis met een beetje soap gebeuren in GoT maar zet dan ook echt iets wat noemenswaardig is in de aflevering.
Misschien dat dat stuk van Robb nog relevant gaat blijken als die brief meer dan een brief was. Iets anders kan ik niet bedenken.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126489766
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik erger me dit seizoen veel meer dan vorige seizoenen.

Ygritte wordt steeds irritanter, en de eerste aflevering dit seizoen kreeg ik al zin mijn trommelvliezen lek te prikken bij een northscene. Bran vind ik totaal oninteressant. Arya was deze aflevering echt een beetje jammer, Dany deed een kleuterstylootje. Shae is irritant.

Bah bah bah.
Zoek een andere serie. oO<
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:08:59 #71
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_126489793
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Zoek een andere serie. oO<
even denken... Hmm... een twee, nou nee :{w
Laffe huichelaar
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:09:58 #72
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126489831
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:52 schreef jpjedi het volgende:
Hoort die plaaggeest van Theon onderhand ook niet in de OP?
Die noemen we ... in de OP, omdat de serie nog mysterieus doet over zijn identiteit. Al bestaat er onder velen hier wel een sterk vermoeden, geven we hem nog bijnamen in de richting van Mr. Psycho McFuckedup.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:10:49 #73
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126489877
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

even denken... Hmm... een twee, nou nee :{w
Andere tip: Ga Revolution kijken. :P

Na een paar afleveringen daarvan is Game of Thrones weer een 10/10.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126490111
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Misschien dat dat stuk van Robb nog relevant gaat blijken als die brief meer dan een brief was. Iets anders kan ik niet bedenken.
Talisa zegt zwanger van hem te zijn, ook wel belangrijk, toch? :)
Tails tell tales
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:15:50 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_126490134
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:10 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Andere tip: Ga Revolution kijken. :P

Na een paar afleveringen daarvan is Game of Thrones weer een 10/10.
Kijk ik ook hoor. Ik kijk genoeg series, en GoT staat nog steeds in de top 10. Het kan alleen zoveel beter, het was zoveel beter. Als je dan het advies geeft maar niet meer te kijken, omdat je dat aangeeft, tja... Dan vind ik je gewoon en beetje dom, niks aan te doen

Maar voor jou een kusje
Laffe huichelaar
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:20:09 #76
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126490372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kijk ik ook hoor. Ik kijk genoeg series, en GoT staat nog steeds in de top 10. Het kan alleen zoveel beter, het was zoveel beter. Als je dan het advies geeft maar niet meer te kijken, omdat je dat aangeeft, tja... Dan vind ik je gewoon en beetje dom, niks aan te doen

Maar voor jou een kusje
Ja, ik zag je net al posten in het Revolutiontopic. :D Ik kan me wel voorstellen dat het tegenvalt na Seizoen 1. Dat vind ik ook nog wel eens moeilijk, een ruime voldoende accepteren wanneer iets geweldig was. Bij The Walking Dead was dat helemaal erg, daar was het verschil tussen de pilot en de rest van de serie zo ontzettend groot.

:*
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126491055
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kijk ik ook hoor. Ik kijk genoeg series, en GoT staat nog steeds in de top 10. Het kan alleen zoveel beter, het was zoveel beter. Als je dan het advies geeft maar niet meer te kijken, omdat je dat aangeeft, tja... Dan vind ik je gewoon en beetje dom, niks aan te doen

Maar voor jou een kusje
Het boek waar dit seizoen over gaat was ook wat minder. Ik heb er vertrouwen in dat het niveau weer omhoog zal gaan.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:33:57 #79
402759 Bronn
/me hand behind back
pi_126491110
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:

Een echte psychopaat speelt ook psychische spelletjes.
fuckface, joffrey en jij lijken me inderdaad van het sadistische soort. ;)
quote:
Ja, vriendjes worden? O+
nee ik behoud liever mijn piemel en ballen want...

There's no cure for being a Cunt!
There's no cure for being a cunt
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:34:03 #80
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_126491118
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het boek waar dit seizoen over gaat was ook wat minder. Ik heb er vertrouwen in dat het niveau weer omhoog zal gaan.
Ik vond 3 allebei erg goed juist. Vooral deel 2, dat is waar, maar goed. 4 vond ik juist minder :@
Laffe huichelaar
pi_126491192
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vond 3 allebei erg goed juist. Vooral deel 2, dat is waar, maar goed. 4 vond ik juist minder :@
En aan 3,5 is nu begonnen, dus de dag die je wist dat zou komen is bijna hier.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:36:24 #82
403186 Walder_Frey
Dirty old man
pi_126491242
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Een echte psychopaat speelt ook psychische spelletjes.

[..]

Ja, vriendjes worden? O+
Een dame naar mijn hart O+
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:38:50 #83
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_126491395
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kijk ik ook hoor. Ik kijk genoeg series, en GoT staat nog steeds in de top 10. Het kan alleen zoveel beter, het was zoveel beter. Als je dan het advies geeft maar niet meer te kijken, omdat je dat aangeeft, tja... Dan vind ik je gewoon en beetje dom, niks aan te doen

Maar voor jou een kusje
Vroeger was alles beter :')
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_126491652
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef Forbry het volgende:
Talisa zegt zwanger van hem te zijn, ook wel belangrijk, toch? :)
Je zou denken dat dat belangrijke informatie is ja :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126491869
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef Bronn het volgende:

[..]

fuckface, joffrey en jij lijken me inderdaad van het sadistische soort. ;)
Vanwaar die vergelijking met Joffrey? Ik vind Joffrey (en Cersei) wel ongelooflijk geniale personages, dat wel.

quote:
[..]

nee ik behoud liever mijn piemel en ballen want...

There's no cure for being a Cunt!
goed punt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_126491989
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het boek waar dit seizoen over gaat was ook wat minder. Ik heb er vertrouwen in dat het niveau weer omhoog zal gaan.
Serieus? Ik vond 4 veel slechter. :@

Maar verkeerde topic.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_126492232
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef Walder_Frey het volgende:

[..]

Een dame naar mijn hart O+
Huwelijk plannen dan maar?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_126493864
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Serieus? Ik vond 4 veel slechter. :@

Maar verkeerde topic.
De eerste helft van 3 was veel te traag.

Of ik haal ze door elkaar, dat kan ook.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:23:10 #90
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_126494405
You know nuthin' Jon Snow.

Is de animatie niet een beetje tegenvallend? De draakjes en de beer lijken wel erg nepperig.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_126494662
Vergeleken met die witte Ork uit The Hobbit is alle CGI goed.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:28:16 #92
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126494738
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef Zihuatanejo het volgende:
You know nuthin' Jon Snow.

Is de animatie niet een beetje tegenvallend? De draakjes en de beer lijken wel erg nepperig.
Die beer was een echte beer. Draakjes vind ik overigens best goed gelukt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:28:37 #93
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_126494760
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef Sloggi het volgende:
Vergeleken met die witte Ork uit The Hobbit is alle CGI goed.
Ik ergerde me meer aan de Goblin King.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_126494891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef Zihuatanejo het volgende:
You know nuthin' Jon Snow.

Is de animatie niet een beetje tegenvallend? De draakjes en de beer lijken wel erg nepperig.
Ik vond/vind zowel beer als draakjes behoorlijk echt lijken juist :D
Tails tell tales
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:32:16 #95
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126495043

Het gaat om deze beer. :)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126495255
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:32 schreef Ugjerke het volgende:

Het gaat om deze beer. :)
Ik wil ook knuffelen met een beer
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:36:36 #98
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126495389
Gebruiken ze zowaar een echte beer, gaan er nog mensen lopen klagen dat de CGI slecht is.
Dan zijn we toch wel 'n beetje doorgeslagen, hoor.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_126495426
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:36 schreef DO2 het volgende:
Gebruiken ze zowaar een echte beer, gaan er nog mensen lopen klagen dat de CGI slecht is.
Dan zijn we toch wel 'n beetje doorgeslagen, hoor.
Het lijkt BNW wel.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:37:34 #100
400532 Forbry
Tja ...
pi_126495466
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:32 schreef Ugjerke het volgende:

Het gaat om deze beer. :)
^O^ O+
Tails tell tales
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:52:37 #101
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126496666
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef Sloggi het volgende:
Vergeleken met die witte Ork uit The Hobbit is alle CGI goed.
De acteur die onder die CGI zit is dan wel weer een uberbaas
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:06:14 #102
402759 Bronn
/me hand behind back
pi_126497831
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:36 schreef DO2 het volgende:
Gebruiken ze zowaar een echte beer, gaan er nog mensen lopen klagen dat de CGI slecht is.
Dan zijn we toch wel 'n beetje doorgeslagen, hoor.
mensen die na 1990 geboren zijn :')

Grafisch is GOT gewoon top.
There's no cure for being a cunt
pi_126498422
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kijk ik ook hoor. Ik kijk genoeg series, en GoT staat nog steeds in de top 10. Het kan alleen zoveel beter, het was zoveel beter. Als je dan het advies geeft maar niet meer te kijken, omdat je dat aangeeft, tja... Dan vind ik je gewoon en beetje dom, niks aan te doen

Maar voor jou een kusje
Soms lijkt het hier wel een Apple topic inderdaad waar je totaal geen kritiek mag hebben op het heilige product, GoT is voor velen een groot deel van hun leven aan het worden blijkt! Dus je moet oppassen wat je zegt :*
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:24:33 #104
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_126499772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:06 schreef Bronn het volgende:

[..]

mensen die na 1990 geboren zijn :')

Grafisch is GOT gewoon top.
;(

Grafisch is het super ja, maar qua verhaal werkt het wel beter in de boeken imo.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:26:47 #105
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_126500035
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Soms lijkt het hier wel een Apple topic inderdaad waar je totaal geen kritiek mag hebben op het heilige product, GoT is voor velen een groot deel van hun leven aan het worden blijkt! Dus je moet oppassen wat je zegt :*
Als je niet inziet dat GoT Gods perfecte creatie en geschenk aan de mensheid is moet je misschien maar iets anders, simpelers kijken want dan is GoT te diep voor je. MAC > PC.
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:28:32 #106
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_126500258
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:35 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
_O-


En Apple O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:29:25 #107
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_126500369
Wel bijzonder trouwens hoe melisandre in twee afleveringe van de riverlands naar kingslanding reist. Dany is van qarth naar astepor gegaan. Tywin ging in 24 uur van harrenhall naar KL. terwijl het voor bran al 8 afleveringen duurt om bij de muur te komen.
pi_126500455
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel bijzonder trouwens hoe melisandre in twee afleveringe van de riverlands naar kingslanding reist. Dany is van qarth naar astepor gegaan. Tywin ging in 24 uur van harrenhall naar KL. terwijl het voor bran al 8 afleveringen duurt om bij de muur te komen.
Speedboat.
pi_126500725
http://www.youtube.com/playlist?list=PLFF586E36EFD74763

Stop die dan in de OP. In plaats van 18 filmpjes 42 History & Lore filmpjes ;)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:35:15 #110
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_126501074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:32 schreef Funzel het volgende:
http://www.youtube.com/playlist?list=PLFF586E36EFD74763

Stop die dan in de OP. In plaats van 18 filmpjes 42 History & Lore filmpjes ;)
Deze heeft inderdaad ook de extra's van seizoen 1
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:36:39 #111
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_126501260
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel bijzonder trouwens hoe melisandre in twee afleveringe van de riverlands naar kingslanding reist. Dany is van qarth naar astepor gegaan. Tywin ging in 24 uur van harrenhall naar KL. terwijl het voor bran al 8 afleveringen duurt om bij de muur te komen.
Vorig seizoen reed Littlefinger op de motor van KL naar Renly's kamp naar Harrenhal en weer terug. Moet kunnen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:37:56 #112
402759 Bronn
/me hand behind back
pi_126501429
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

;(

Grafisch is het super ja, maar qua verhaal werkt het wel beter in de boeken imo.
Dat is altijd zo. Er is geen enkel boek beter geworden bij verfilming, wat ik baseer op das parfum, harry potter, LOTR, de helaasheid der dingen.

bij de eerste LOTR had ik het boek niet gelezen, om vervolgend bij deel 2 en 3 teleurgesteld te zijn, aangezien het boek veel vetter is en er van alles niet klopt.

Ik weet dat ik de serie ga verpesten voor mezelf als ik de boeken ga lezen.
There's no cure for being a cunt
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:38:09 #113
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126501454
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel bijzonder trouwens hoe melisandre in twee afleveringe van de riverlands naar kingslanding reist. Dany is van qarth naar astepor gegaan. Tywin ging in 24 uur van harrenhall naar KL. terwijl het voor bran al 8 afleveringen duurt om bij de muur te komen.
Wel een flinke afstand om te lopen met een gehandicapt kind natuurlijk :P
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:41:42 #114
192683 AMDB
Visionair.
pi_126502027
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:37 schreef Bronn het volgende:

[..]

Dat is altijd zo. Er is geen enkel boek beter geworden bij verfilming, wat ik baseer op das parfum, harry potter, LOTR, de helaasheid der dingen.

bij de eerste LOTR had ik het boek niet gelezen, om vervolgend bij deel 2 en 3 teleurgesteld te zijn, aangezien het boek veel vetter is en er van alles niet klopt.

Ik weet dat ik de serie ga verpesten voor mezelf als ik de boeken ga lezen.
En dat zijn nog wel de kwalitatief hoogwaardige verfilmingen. Er zijn veel slechtere boekverfilmingen.

Moet zeggen dat ik GoT seizoen 1 erg goed verfilmd vond. Seizoen 2 verloor al meer t.o.v. het boek. Boek 3 nog niet gelezen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:45:37 #115
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_126502623
Zullen ze trouwens alle 4 de bruiloften in een aflevering stoppen? een GoT wedding special :D
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:47:34 #116
402759 Bronn
/me hand behind back
pi_126502907
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:41 schreef AMDB het volgende:

[..]

En dat zijn nog wel de kwalitatief hoogwaardige verfilmingen. Er zijn veel slechtere boekverfilmingen.

Moet zeggen dat ik GoT seizoen 1 erg goed verfilmd vond. Seizoen 2 verloor al meer t.o.v. het boek. Boek 3 nog niet gelezen.
Ik bedenk me een goede mogelijke uitzondering (ik heb het boek niet gelezen)
Stephen King - The Shining.

in alle gevallen moet je denk ik kiezen. nooit eerst het boek lezen en dan de verfilming iig.
There's no cure for being a cunt
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:49:39 #117
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126503180
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:38 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Wel een flinke afstand om te lopen met een gehandicapt kind natuurlijk :P
En ondertussen verborgen proberen te blijven, en dus de wegen vermijden.
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:51:17 #118
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126503400
Vrijwel alle films van Stanley Kubrick zijn beter dan het boek waarop ze zijn gebaseerd.

En er zijn nog zat andere voorbeelden...
The Godfather, One Flew Over The Cuckoo's Nest, Apocalypse Now... Om er maar een paar te noemen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:53:20 #119
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126503629
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef DO2 het volgende:

En er zijn nog zat andere voorbeelden...
The Godfather, Apocalypse Now... Om er maar een paar te noemen.
Aperte nonsens.
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:54:39 #120
402759 Bronn
/me hand behind back
pi_126503793
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef DO2 het volgende:
Vrijwel alle films van Stanley Kubrick zijn beter dan het boek waarop ze zijn gebaseerd.

En er zijn nog zat andere voorbeelden...
The Godfather, One Flew Over The Cuckoo's Nest, Apocalypse Now... Om er maar een paar te noemen.
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:53 schreef padlarf het volgende:

[..]

Aperte nonsens.
ik heb deze boeken niet gelezen, en ben een fan van kubrick. maar ik vermoed toch dat je na het lezen van deze boeken met minder plezier naar de films kijkt.
There's no cure for being a cunt
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:56:42 #121
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126504083
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:53 schreef padlarf het volgende:

[..]

Aperte nonsens.
Ik vond de boeken minder indrukwekkend dan de films.
Overigens zijn het geen 1 op 1 verfilmingen, natuurlijk. Maar vooruit.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_126504197
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef DO2 het volgende:
Vrijwel alle films van Stanley Kubrick zijn beter dan het boek waarop ze zijn gebaseerd.
2001 in ieder geval niet.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:59:02 #123
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126504382
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ik vond de boeken minder indrukwekkend dan de films.
Overigens zijn het geen 1 op 1 verfilmingen, natuurlijk. Maar vooruit.
Nou ja goed, ik overdrijf het ook. Beide uitstekende films (al vind ik The Godfather persoonlijk niks), maar ik vond de boeken er niet voor onder doen.
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:59:08 #124
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126504395
Ach ja, het blijft toch allemaal erg persoonlijk. En we gaan off-topic.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:15:24 #125
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_126506516
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:37 schreef Bronn het volgende:

[..]

Dat is altijd zo. Er is geen enkel boek beter geworden bij verfilming, wat ik baseer op das parfum, harry potter, LOTR, de helaasheid der dingen.

bij de eerste LOTR had ik het boek niet gelezen, om vervolgend bij deel 2 en 3 teleurgesteld te zijn, aangezien het boek veel vetter is en er van alles niet klopt.

Ik weet dat ik de serie ga verpesten voor mezelf als ik de boeken ga lezen.
ik heb het over de opbouw van het verhaal zelf. Het gaat vrij langzaam, wat in de boeken god werkt, maar op het witte doek minder.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_126506643
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef Bronn het volgende:

[..]

in alle gevallen moet je denk ik kiezen. nooit eerst het boek lezen en dan de verfilming iig.
Je moet sowieso eerst het boek lezen. Gezien dat vrijwel altijd beter is. Je wilt het beste toch niet verpesten?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:23:12 #127
402759 Bronn
/me hand behind back
pi_126507408
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Je moet sowieso eerst het boek lezen. Gezien dat vrijwel altijd beter is. Je wilt het beste toch niet verpesten?
eigenlijk klopt dat gewoon.

maar GOT kun je samen kijken *;, of met vrienden . heb bovendien al zoveel te lezen. dan sla ik goed verfilmde boeken maar even over.
There's no cure for being a cunt
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:24:16 #128
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126507524
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Je moet sowieso eerst het boek lezen. Gezien dat vrijwel altijd beter is. Je wilt het beste toch niet verpesten?
De boeken zijn meestal uitgebreider. Dus als je eerst de serie/film kijkt en daarna de boeken leest is er ook bij het lezen nog iets nieuws te ontdekken. Andersom is dat niet het geval.

Althans, zo ervaar ik dat meestal.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:50:56 #129
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_126510217
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Je moet sowieso eerst het boek lezen. Gezien dat vrijwel altijd beter is. Je wilt het beste toch niet verpesten?
Jij snapt. Daarnaast haalt het de magie in het boek weg imo, als je al weet hoe het eindigt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_126511801
Ja en dan alles anders zien dan dat je je had voorgesteld en geïrriteerd raken door alle wijzigingen van het boek. Nee, ik doe het liever andersom.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 23:20:15 #131
400532 Forbry
Tja ...
pi_126513510
Ik vind het beide eigenlijk niks. :')
Tails tell tales
  woensdag 15 mei 2013 @ 00:14:21 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126516533
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Asgard het volgende:
Matige aflevering hoor, beetje rare verdeling van screentime telkens. Waarom krijgt Jon telkens weer zoveel tijd terwijl er geen flikker gebeurd. Ook dat langdradige liefdes gebeuren van Robb hoef ik niet te zien. Niks mis met een beetje soap gebeuren in GoT maar zet dan ook echt iets wat noemenswaardig is in de aflevering.
Jon is de klassieke romeo en juliet love story die hollywood wil zien, dus dat zetten ze daarom een beetje op de voorgrond. Populair karakter ook.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 00:16:28 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126516618
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:23 schreef Bronn het volgende:

[..]

eigenlijk klopt dat gewoon.

maar GOT kun je samen kijken *;, of met vrienden . heb bovendien al zoveel te lezen. dan sla ik goed verfilmde boeken maar even over.
Ik merk dat ik 't alleen kijken leuker vind. Mensen gaan zo snel kleppen en vertellen of vragen, en dat is bij een serie als deze met al die personages en verwikkelingen (en dan nog zonder ondertiteling) NIET altijd even handig. Moet ik steeds weet wat terugspoelen terwijl ik de zin "Hou nou goddomme eens je BEK dicht" luidkeels roep richting de ander. :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 00:21:37 #134
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_126516883
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 00:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik merk dat ik 't alleen kijken leuker vind. Mensen gaan zo snel kleppen en vertellen of vragen, en dat is bij een serie als deze met al die personages en verwikkelingen (en dan nog zonder ondertiteling) NIET altijd even handig. Moet ik steeds weet wat terugspoelen terwijl ik de zin "Hou nou goddomme eens je BEK dicht" luidkeels roep richting de ander. :{
Hangt er vanaf met wie ik kijk. Als ik kijk met iemand die de boeken gelezen heeft, lul ik er wel doorheen, bij niet-lezers niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 15 mei 2013 @ 00:27:07 #135
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126517126
Zo'n serie als GoT - met alle intriges en plotwendingen - wordt volgens mij wel vrij snel behoorlijk saai, wanneer je de boeken al gelezen hebt. En ik denk dat dat andersom toch minder geldt.
Want er gebeurt in de boeken vast nog vanalles wat in de serie nooit ter sprake komt.
-

Maar als ik het goed begrijp is het verhaal dus nog niet eens af en is het nog maar de vraag of het verhaal ooit nog af komt? Dus we kijken mogelijk naar een serie die straks midden in het verhaal stopt?

Da's wel minder.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 15 mei 2013 @ 00:35:03 #136
402759 Bronn
/me hand behind back
pi_126517421
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:24 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

De boeken zijn meestal uitgebreider. Dus als je eerst de serie/film kijkt en daarna de boeken leest is er ook bij het lezen nog iets nieuws te ontdekken. Andersom is dat niet het geval.

Althans, zo ervaar ik dat meestal.
Hetzelfde hier.
Ik vond het dan ook heerlijk om het LOTR boek te lezen na de film... een oud-engelse versie ergens bij mijn ouders in de kast als klein pikke lezen.
deel 2 en vooral 3 - disappointed

quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef DO2 het volgende:
Zo'n serie als GoT - met alle intriges en plotwendingen - wordt volgens mij wel vrij snel behoorlijk saai, wanneer je de boeken al gelezen hebt. En ik denk dat dat andersom toch minder geldt.
Want er gebeurt in de boeken vast nog vanalles wat in de serie nooit ter sprake komt.
-

Maar als ik het goed begrijp is het verhaal dus nog niet eens af en is het nog maar de vraag of het verhaal ooit nog af komt? Dus we kijken mogelijk naar een serie die straks midden in het verhaal stopt?

Da's wel minder.
Als boeklezer zou ik denk ik helemaal gek worden van de trage vooruitgang in de serie! het is misschien wel positief dat het nog niet af is, kan het allemaal lekker gerekt worden :p

ps: net de shining gekeken.. in men eentje in het donker... terwijl ik eigenlijk moet gaan schrijven ;).
There's no cure for being a cunt
pi_126517506
Kan me wel vinden in de kritiek, aanvullend dat er eigenlijk sowieso al veel te veel karakters/verhaallijnen zijn in een serie als dit. Ik raakte bij seizoen 2 soms de weg al kwijt met de introductie van al die karakters. Seizoen 3 doet het naar mijn mening een stuk rustiger aan, maar soms gebeurt er dus echt te weinig. Al met al blijft het zwaar vermakelijk en boeiend door de intriges. De verhaallijn van Daenarys is het leukst en daarna die van Jaime. De rest is toch echt minder boeiend aan het worden. Vooral de scenes van die drie jonge Stark kinderen zijn best saai geworden.

Heb de boeken overigens nooit gelezen, maar wil dat nog wel een keer doen.

Oh, en ik vind de algehele sfeer en de CGI juist erg goed in deze serie. Al die verschillende plaatsen/steden. Machtig mooi soms. _O_
  woensdag 15 mei 2013 @ 00:44:02 #138
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126517672
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 00:35 schreef Bronn het volgende:

ps: net de shining gekeken.. in men eentje in het donker... terwijl ik eigenlijk moet gaan schrijven ;).

All work and no play makes Jack a dull boy.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 15 mei 2013 @ 00:48:27 #139
402759 Bronn
/me hand behind back
pi_126517788
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2013 00:44 schreef DO2 het volgende:

[..]

All work and no play makes Jack a dull boy.
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2013 00:44 schreef DO2 het volgende:

[..]

All work and no play makes Jack a dull boy.
Jij snapt em :D.

+ dat gooien met een tennisbal tegen de muur, deed ik vroeger ook altijd als ik moest studeren.
There's no cure for being a cunt
pi_126519137
Grappig als je een andere serie kijkt en ze maken een opmerking m.b.t. GoT. Zo had je in Suits:


En zat net oude aflevering van New Girl te kijken, over het zgn. nieuwe (en kneuzige) vriendje van de ex van een van de hoofdrolspelers:

quote:
Schmidt: There’s gotta be an explanation for this, like he’s the Lord of Winterfell.
En kwam tijdje terug ook nog ergens zoiets tegen maar weet niet meer wat.

Het is dus wel een begrip in tv-land.
  woensdag 15 mei 2013 @ 06:57:23 #141
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_126519639
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef DO2 het volgende:
Zo'n serie als GoT - met alle intriges en plotwendingen - wordt volgens mij wel vrij snel behoorlijk saai, wanneer je de boeken al gelezen hebt. En ik denk dat dat andersom toch minder geldt.
Want er gebeurt in de boeken vast nog vanalles wat in de serie nooit ter sprake komt.
-

Maar als ik het goed begrijp is het verhaal dus nog niet eens af en is het nog maar de vraag of het verhaal ooit nog af komt? Dus we kijken mogelijk naar een serie die straks midden in het verhaal stopt?

Da's wel minder.
Het verhaal komt sowieso af hoor. In het ergste geval gaat GRRM dood voor het af is, en dan doen ze het Robert Jordanstylo
Laffe huichelaar
  woensdag 15 mei 2013 @ 06:58:18 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_126519641
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 02:22 schreef VacaLoca het volgende:
Grappig als je een andere serie kijkt en ze maken een opmerking m.b.t. GoT. Zo had je in Suits:


En zat net oude aflevering van New Girl te kijken, over het zgn. nieuwe (en kneuzige) vriendje van de ex van een van de hoofdrolspelers:

[..]

En kwam tijdje terug ook nog ergens zoiets tegen maar weet niet meer wat.

Het is dus wel een begrip in tv-land.
community had dit of vorig seizoen ook een GoTgarpje
Laffe huichelaar
pi_126520287
Ik weet niet of het al genoemd was, maar op WiC.net lees ik dat de Nederlandse Yorick van Wageningen auditie heeft gedaan voor seizoen 4 van GoT. _O_ Ik ken heel die vent verder niet... :@

"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  woensdag 15 mei 2013 @ 08:27:05 #144
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126520317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:24 schreef Khaleesi het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd was, maar op WiC.net lees ik dat de Nederlandse Yorick van Wageningen auditie heeft gedaan voor seizoen 4 van GoT. _O_ Ik ken heel die vent verder niet... :@

[ afbeelding ]
Volgens Google speelt hij heel veel in Amerikaanse producties.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 15 mei 2013 @ 08:42:26 #145
28033 Pek
je moet wat
pi_126520541
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 02:22 schreef VacaLoca het volgende:
Grappig als je een andere serie kijkt en ze maken een opmerking m.b.t. GoT. Zo had je in Suits:


En zat net oude aflevering van New Girl te kijken, over het zgn. nieuwe (en kneuzige) vriendje van de ex van een van de hoofdrolspelers:

[..]

En kwam tijdje terug ook nog ergens zoiets tegen maar weet niet meer wat.

Het is dus wel een begrip in tv-land.
Penny uit The Big Bang Theory :P

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:03:58 #146
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_126520919
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:24 schreef Khaleesi het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd was, maar op WiC.net lees ik dat de Nederlandse Yorick van Wageningen auditie heeft gedaan voor seizoen 4 van GoT. _O_ Ik ken heel die vent verder niet... :@

[ afbeelding ]
Aha, dat is die nsb'er uit oorlogswinter.. Vond ik wel zeker een lichtpuntje qua acteerprestaties in die film..
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:39:28 #147
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126521614
Waar is de nieuwe facebook recap. :(
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126524750
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef Zihuatanejo het volgende:
You know nuthin' Jon Snow.

Is de animatie niet een beetje tegenvallend? De draakjes en de beer lijken wel erg nepperig.
wtf ?

Vond je die beer zo erg nep ?
Vond het juist wel nice gedaan... zelfde met die draakjes.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_126525198
Ik vind de animaties juist meesterwerk op het niveau van de Hobbit.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:33:26 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126525515
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:13 schreef Altron het volgende:

[..]

wtf ?

Vond je die beer zo erg nep ?
Vond het juist wel nice gedaan... zelfde met die draakjes.
Ik had serieus niet eens door dat de beer nep was :')
De draakjes wel, uiteraard :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:35:39 #151
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126525604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik had serieus niet eens door dat de beer nep was :')
De draakjes wel, uiteraard :P
De beer was dan ook niet nep. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126525648
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

De beer was dan ook niet nep. :P
Klopt. De beer is echt. Slechts later toegevoegd aan de scène. Dat schijnen ze met de wolven ook zo te doen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:38:07 #153
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126525700
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:36 schreef Disorder het volgende:

[..]

Klopt. De beer is echt. Slechts later toegevoegd aan de scène. Dat schijnen ze met de wolven ook zo te doen.
Had er volgens mij vooral mee te maken dat je niet zomaar een beer naar Ierland mag vliegen. Zal voor de wolven wel hetzelfde zijn dan. Op zich zijn het goed getrainde beren, dus voor de veiligheid van de acteurs hoeft er niet geknipt en geplakt te worden.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126525701
Ik vind de draken over het algemeen zeer okee, die scene in de tent dat ze met zijn drieën achter dat lapje vlees aanvliegen is echt fantastisch. _O_ Jammer dat de omgeving vaak niet meebeweegt, dat geeft het dan weer min of meer weg. Ook de slagschaduwen (zoals hieronder) kloppen niet altijd. Maar overall vind ik het wel goed.

"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_126525726
Zeiken om een beer die er nep uitziet, terwijl hij echt is. Echt zeiken om het zeiken.

Draken zien er ook prima uit. Of heb je die wel eens in het echt gezien, dat je het zo goed kan vergelijken?
pi_126526576
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:39 schreef MilanILF het volgende:
Zeiken om een beer die er nep uitziet, terwijl hij echt is. Echt zeiken om het zeiken.

Draken zien er ook prima uit. Of heb je die wel eens in het echt gezien, dat je het zo goed kan vergelijken?
Idd.
Dat is volgens mij ook echt de 1995+ generatie...

Een kennis van mij zit ook altijd alles af te zeiken , zelfde met games , als een spel er mooi uitziet is het een goeie game , serieus wtf is er mis met sommige mensen..
- Djehoetie / Jehuty -
pi_126526723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:39 schreef MilanILF het volgende:
Zeiken om een beer die er nep uitziet, terwijl hij echt is. Echt zeiken om het zeiken.
Las op een ander forum al dat mensen de beer volledig afkraakten. "Klote CGI", etc. Schitterend.
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 12:06:15 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126526870
viel me eigenlijk niet eens op dat die beer CGI was ( :@) maar ik begrijp de keuze _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:11:33 #159
37295 Luigi
mario pls
pi_126527072
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Altron het volgende:

[..]

Idd.
Dat is volgens mij ook echt de 1995+ generatie...

Een kennis van mij zit ook altijd alles af te zeiken , zelfde met games , als een spel er mooi uitziet is het een goeie game , serieus wtf is er mis met sommige mensen..
Dit. Heel erg dit dus. Die overdreven kritische houding. Alsof mensen denken dat ze iets MOETEN zeggen ofzo. Of dat sommigen er op uit zijn het plezier van anderen te verpesten ofzo. Koop je een spel: "ah nee heb je DAT spel gekocht?! je bent echt gek, kutspel, etc etc". Echt álles moet becommentarieerd worden. Want als je niks zegt, tel je niet mee ofzo.

Al die specialisten altijd :').
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:11:54 #160
192683 AMDB
Visionair.
pi_126527086
Nooit last gehad van 'slechte' CGI. Ik let er ook weinig op eerlijk gezegd, alleen als het echt opvalt stoort het me...
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:20:06 #161
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_126527425
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef sp3c het volgende:
viel me eigenlijk niet eens op dat die beer CGI was ( :@) maar ik begrijp de keuze _O-
Hij was ook geen CGI!!
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_126527442
_O- :') jeetje. Over een echte beer zeiken dat hij er te nep uit ziet.
pi_126527471
Nog één keer dan maar? De beer is écht. Is er alleen later ingeplakt.
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 12:21:55 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126527495
ja maar dat zag ik er dus niet aan af

snap de klachten niet, nergens aan gestoord ... en de draakjes waren weer mooi O+
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:28:52 #165
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126527744
Haha, ik denk "Ik DM sp3c even, anders gaat het weer over dat de beer echt is hier".

Maar er zijn ook nog anderen. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126527951
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:39:40 #167
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_126528052
De beer staat trouwens ook op de aftiteling, een hele pagina voor hem alleen. Op 57:12 bij de 1080p WEB versie

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:40:09 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126528062
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:38 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Had er volgens mij vooral mee te maken dat je niet zomaar een beer naar Ierland mag vliegen. Zal voor de wolven wel hetzelfde zijn dan. Op zich zijn het goed getrainde beren, dus voor de veiligheid van de acteurs hoeft er niet geknipt en geplakt te worden.
Je mag idd niet zomaar meer dieren laten werken overal. Net zoals "wilde dieren" niet meer in een circus mogen straks. In een land als Tsjechie is dat niet zo, dus dan doen ze de beertjes daar :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:43:18 #169
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_126528168
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:36 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Eckte Knight of the Flowers _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_126528200
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef MaLo het volgende:

[..]

Eckte Knight of the Flowers _O-
A Dance with Dragons _O_
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:55:06 #171
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_126528535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef AMDB het volgende:
Nooit last gehad van 'slechte' CGI. Ik let er ook weinig op eerlijk gezegd, alleen als het echt opvalt stoort het me...
Moet eerlijk toegeven dat ik de CGI steeds beter vind worden. Vooral de draken beginnen er steeds strakker uit te zien.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:57:49 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126528643
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:36 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh Loras, Loras, Loras toch.

Dat was 'm, tijdens zijn vrijgezellenfeest,. Geniet er nog maar even van schatje :*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:00:29 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_126528751
slechte acteurprestatie van die beer natuurlijk als je niet verder komt dan wat een slechte CGI kan preseteren :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:11:35 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126529203
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:00 schreef Re het volgende:
slechte acteurprestatie van die beer natuurlijk als je niet verder komt dan wat een slechte CGI kan preseteren :P
Altijd nog beter dan Shae.
Kunnen we daar geen CGI van maken?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:12:37 #175
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126529245
Is Shae nou echt zo'n slechte actrice of storen mensen zich aan dat rare accent van dr?
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:13:53 #176
262 Re
Kiss & Swallow
pi_126529290
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Altijd nog beter dan Shae.
Kunnen we daar geen CGI van maken?
je bedoelt een real doll inzetten?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:20:58 #177
192683 AMDB
Visionair.
pi_126529571
In S1 was Shae best tof, daarna alleen maar bergafwaarts gegaan. Weet niet of dat komt door slecht acteerwerk of door het weinige dat ze momenteel aan het plot toevoegt. In S1 werd bij mij de indruk gewekt dat ze een grote rol zou kunnen gaan spelen, echter heeft ze de afgelopen twee seizoenen weinig gedaan.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:21:24 #178
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126529594
Wat heeft iedereen tegen Shae? Ik heb niks met haar, maar ik stoor me ook niet echt aan haar.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126529811
Haar vocabulaire reikt niet verder dan "drink, fuck, suck, whore, cum, shit, piss". :')
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_126529834
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:24 schreef Khaleesi het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd was, maar op WiC.net lees ik dat de Nederlandse Yorick van Wageningen auditie heeft gedaan voor seizoen 4 van GoT. _O_ Ik ken heel die vent verder niet... :@

[ afbeelding ]
Hij speelt geloof ik ook in de amerikaanse versie van Millenium. En hij speelt in Chronicles of Riddick.
pi_126530289
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:21 schreef Ugjerke het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Shae? Ik heb niks met haar, maar ik stoor me ook niet echt aan haar.
Snap dit ook niet :)
Moet er altijd wel om lachen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_126530647
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:26 schreef Khaleesi het volgende:
Haar vocabulaire reikt niet verder dan "drink, fuck, suck, whore, cum, shit, piss". :')
Ze is een pornoactrice, wat wil je ook :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_126530665
Ik vind Shae ook prima.
Conscience do cost.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:45:40 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126530667
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:21 schreef Ugjerke het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Shae? Ik heb niks met haar, maar ik stoor me ook niet echt aan haar.
Ik vind 'r tenenkrommend. En da's een combi van acteeerwerk, accent en de scenes die ze krijgt (zoete jaloerse Tyrion scenes).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:47:25 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126530751
WTF?! Google ik net ff naar die actrice... is het gewoon de hoofdrolspelers van 1 van m'n favoriete films (gegen die Wand) :o
Dan ligt het dus ECHT aan de scenes en 't accent en niet d'r acteerwerk, want daar was ze heel goed in :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126530866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:47 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Google ik net ff naar die actrice... is het gewoon de hoofdrolspelers van 1 van m'n favoriete films (gegen die Wand) :o
Dan ligt het dus ECHT aan de scenes en 't accent en niet d'r acteerwerk, want daar was ze heel goed in :D
En "Gegen die Wand" slaat op een seksstandje of????? :P
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:54:29 #187
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126531076
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

En "Gegen die Wand" slaat op een seksstandje of????? :P
:P

Nee dat slaat op t feit dat een Turks meisje pas het huis uit mag als ze trouwt en dit meisje thuis een verschrikkelijk leven heeft. Ze staat met haar "rug tegen de muur" en maakt de keuze zomaar iemand te trouwen zodat ze weg kan bij haar familie ;) En daarna wordt ze zo wat heen en weer geslingerd tussen culturen en families en trouw versus liefde en zo. Dat.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:56:02 #188
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126531132


Shae dus blijkbaar :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:57:22 #189
133369 Jivis
Critikut
pi_126531196
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:47 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Google ik net ff naar die actrice... is het gewoon de hoofdrolspelers van 1 van m'n favoriete films (gegen die Wand) :o
Dan ligt het dus ECHT aan de scenes en 't accent en niet d'r acteerwerk, want daar was ze heel goed in :D
Safesearch aan zeker, anders was je wel andere dingen tegengekomen :P.
Amen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:58:37 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126531248
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:57 schreef Jivis het volgende:

[..]

Safesearch aan zeker, anders was je wel andere dingen tegengekomen :P.
Ze heeft echt wel meer gedaan dan wat porno hoor :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126531792
- Djehoetie / Jehuty -
pi_126531890
Haar neus verbouwd dus, ja dan is ze toch iets moeilijker te herkennen :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:24:45 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126532322
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Haar neus verbouwd dus, ja dan is ze toch iets moeilijker te herkennen :P
Plus dat ik er vanuit ging dat ze Frans was en niet Duits. Klinkt niet als een Duits accent wat Shae heeft namelijk :D Ik had de link echt niet gelegd met de (mooie/heftige) film.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:34:21 #194
402759 Bronn
/me hand behind back
pi_126532698
De actrice heeft blijkbaar ook nogal een roerig en mysterieus verleden. Iemand linkje naar pornofilm waar ze in heeft gespeeld?
There's no cure for being a cunt
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:35:32 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126532758
Als ik dat zo lees dan heeft ze dat 1x gedaan, dus dat is het nogal puriteins schromelijk overdreven allemaal :D En het heeft haar verder geen windeieren gelegd.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126532887
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Bronn het volgende:
De actrice heeft blijkbaar ook nogal een roerig en mysterieus verleden. Iemand linkje naar pornofilm waar ze in heeft gespeeld?
Google.
Conscience do cost.
pi_126532916
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Als ik dat zo lees dan heeft ze dat 1x gedaan, dus dat is het nogal puriteins schromelijk overdreven allemaal :D En het heeft haar verder geen windeieren gelegd.
Verschillende filmpjes te vinden hoor :P

Maar haar verleden werd pas ontdekt na haar succes met Gegen die Wand geloof ik.

Heb niets tegen Shae, maar haar rol lijkt wat irrelevant te worden nu, maar wie weet verandert dat nog plotsklaps.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:41:29 #198
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126533048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Als ik dat zo lees dan heeft ze dat 1x gedaan, dus dat is het nogal puriteins schromelijk overdreven allemaal :D En het heeft haar verder geen windeieren gelegd.
Je bedoelt te zeggen dat ze stinkend rijk is geworden van die ene keer?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:53:54 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126533633
quote:
5s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef DO2 het volgende:

[..]

Je bedoelt te zeggen dat ze stinkend rijk is geworden van die ene keer?
Nee. Het heeft haar carriere geen schade gedaan aangezien ze daarna in vrij goede films heeft gespeeld, prijzen heeft gewonnen etc. Misschien wel omdat Fatih haar beentjes wijd zag gaan :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:55:50 #200
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_126533730
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:36 schreef Disorder het volgende:

[..]

Klopt. De beer is echt. Slechts later toegevoegd aan de scène. Dat schijnen ze met de wolven ook zo te doen.
Het enige wat ik nogal eeehm opmerkelijk vond is de weinige verwondingen die die beer Brienne toebracht. Als je een mep van zo'n poot krijgt gaat ook een getrainde ridder tegen de vlakte. En meestal bloed je ook wat harder.
Slechte CGI :P :').

Ik denk trouwens dat er zeker bij die bruiloft van Robb wel wat gaat gebeuren. Uitgelezen kans om of aan te vallen óf voor die vader van de bruid om wraak te nemen. Want hij zou een koningin als dochter krijgen en nu genoegen nemen met de oom (?) van de koning als bruidegom.
Hij was toch met die onderhandelingen over de brug ook niet zo makkelijk (of ben ik nou in de war met iemand anders. Soms heb ik wat last bij GoT met grijsaarden uitelkaar houden :') dan gaat meteen mijn hele speculatie in rook op :P)
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:01:59 #201
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126534019
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:55 schreef GimmeGore het volgende:

Hij was toch met die onderhandelingen over de brug ook niet zo makkelijk (of ben ik nou in de war met iemand anders. Soms heb ik wat last bij GoT met grijsaarden uitelkaar houden :') dan gaat meteen mijn hele speculatie in rook op :P)
Nee, dat klopt, dat is Walder Frey.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:04:35 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126534144
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee, dat klopt, dat is Walder Frey.
Walder Frey was al eerder te zien in GOT en dat was toch die Harry Potter concierge he? (Of heb ik nu de verkeerde voor me?)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126534242
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Walder Frey was al eerder te zien in GOT en dat was toch die Harry Potter concierge he? (Of heb ik nu de verkeerde voor me?)
Nee dat was Walder.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:07:36 #204
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126534294
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Walder Frey was al eerder te zien in GOT en dat was toch die Harry Potter concierge he? (Of heb ik nu de verkeerde voor me?)
That's the one.

Met tientallen kinderen en nu z'n achtste vrouw ofzo.

Lees geen comments (sowieso niet doen op youtube :P), there be spoilers.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:10:00 #205
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126534381
En natuurlijk ben je bij die onderhandelingen niet makkelijk, niet als je weet dat je één van de belangrijkste posities hebt in dat gebied.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_126534729
Er zijn een stuk of 100 Walder Freys :P
Beneath the gold, the bitter steel
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:22:24 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126534973
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:06 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee dat was Walder.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:17 schreef Kirov het volgende:
Er zijn een stuk of 100 Walder Freys :P
Da's om het makkelijk te maken?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:22:46 #208
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126534995
Hodor.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126535011
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[..]

Da's om het makkelijk te maken?
Dat was Lord Walder Frey dan :P de enige walder die er toe doet.
pi_126535028
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:55 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Hij was toch met die onderhandelingen over de brug ook niet zo makkelijk (of ben ik nou in de war met iemand anders. Soms heb ik wat last bij GoT met grijsaarden uitelkaar houden :') dan gaat meteen mijn hele speculatie in rook op :P)
Hij krijgt nu het hele gebied vanaf The Twins naar Riverrun en Harrenhal. Klinkt als meer invloed dan een vrouw leveren aan Robb. :)
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:24:51 #211
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_126535106
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:17 schreef Kirov het volgende:
Er zijn een stuk of 100 Walder Freys :P
Om precies te zijn 10 Walders (exclusief hijzelf) en 7 Walda's.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:29:13 #212
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126535314
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:55 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Het enige wat ik nogal eeehm opmerkelijk vond is de weinige verwondingen die die beer Brienne toebracht. Als je een mep van zo'n poot krijgt gaat ook een getrainde ridder tegen de vlakte. En meestal bloed je ook wat harder.
Slechte CGI :P :').

Ik denk trouwens dat er zeker bij die bruiloft van Robb wel wat gaat gebeuren. Uitgelezen kans om of aan te vallen óf voor die vader van de bruid om wraak te nemen. Want hij zou een koningin als dochter krijgen en nu genoegen nemen met de oom (?) van de koning als bruidegom.
Hij was toch met die onderhandelingen over de brug ook niet zo makkelijk (of ben ik nou in de war met iemand anders. Soms heb ik wat last bij GoT met grijsaarden uitelkaar houden :') dan gaat meteen mijn hele speculatie in rook op :P)
Die oom is/word wel Lord Paramount van de Riverlands. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126535347
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Om precies te zijn 10 Walders (exclusief hijzelf) en 7 Walda's.
Ik heb maar tien vingers, de volgende stap is 100 :P
Beneath the gold, the bitter steel
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:32:24 #214
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126535468
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:32:26 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126535470
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat was Lord Walder Frey dan :P de enige walder die er toe doet.
Hebben alle mannelijke nazaten gewoon allemaal dezelfde naam of zo? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:33:21 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126535518
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
He knows how to use his tongue and his sword. That's aaaaaall he needs to know bay, aaaaall he needs to know :9
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126535567
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hebben alle mannelijke nazaten gewoon allemaal dezelfde naam of zo? :D
Hij heeft heel veel kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen.
Beneath the gold, the bitter steel
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:36:11 #218
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126535656
Ik wacht nog op een.

Ygritte: You know n-
-bitchslap-
Jon: ENOUGH! It's not funny anymore!
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:38:10 #219
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_126535746
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hebben alle mannelijke nazaten gewoon allemaal dezelfde naam of zo? :D
Valt mee, hij heeft 22 zoons en 7 dochters, de jongste is 6 jaar de oudste 65. En dan nog een rits kleinkinderen, achterkleinkinderen en zelfs achter-achterkleinkinderen, teveel om te tellen dus. Van al die mensen zijn er 17 naar hem vernoemd.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:42:39 #220
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126535962
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Valt mee, hij heeft 22 zoons en 7 dochters, de jongste is 6 jaar de oudste 65. En dan nog een rits kleinkinderen, achterkleinkinderen en zelfs achter-achterkleinkinderen, teveel om te tellen dus. Van al die mensen zijn er 17 naar hem vernoemd.
Volgens de wiki van de TV serie heeft hij meer dan 100 nakomelingen. :D
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:43:50 #221
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_126536017
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Hij krijgt nu het hele gebied vanaf The Twins naar Riverrun en Harrenhal. Klinkt als meer invloed dan een vrouw leveren aan Robb. :)
Maar als dochter en Robb een kleine Starkjongen krijgen wordt die koning. Lijkt me een mooie voortzetting van de familie. Frey heeft ook niet het eeuwige leven.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:47:14 #222
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_126536215
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Volgens de wiki van de TV serie heeft hij meer dan 100 nakomelingen. :D
Dat kan best kloppen in totaal :). Alleen al zijn oudste zoon zit op 16 nakomelingen.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_126536492
Weet niet of die hier al voorbij gekomen is , maar vond deze wel grappig :)

- Djehoetie / Jehuty -
pi_126536696
Is het iemand wel eens opgevallen hoeveel GoT personages er ook in 'the last legion' spelen (2007)? 10 minuten na het begin van de film heb ik Jorah Mormont, Jojen Reed en the Old bear al gespot :D En die Ser on the wall die het altijd op Sam moest hebben.

[ Bericht 15% gewijzigd door kirsten. op 15-05-2013 16:07:54 ]
pi_126536812
Het wordt tijd dat Carice haar tetten weer eens laat zien.
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:04:45 #226
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_126537162
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef Sloggi het volgende:
Het wordt tijd dat Carice haar tetten weer eens laat zien.
Dat zal vast nog wel met Gendry gaan gebeuren.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:16:25 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_126537770
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef Sloggi het volgende:
Het wordt tijd dat Carice haar tetten weer eens laat zien.
laat maar, dat kind uit Alles is familie zal inmiddels wel geboren zijn en dus heeft ze hangtieten van de borstvoeding.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_126537974
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:55 schreef kirsten. het volgende:
Is het iemand wel eens opgevallen hoeveel GoT personages er ook in 'the last legion' spelen (2007)? 10 minuten na het begin van de film heb ik Jorah Mormont, Jojen Reed en the Old bear al gespot :D En die Ser on the wall die het altijd op Sam moest hebben.
Maar eens binnenkort kijken dan. :Y Die King of Qarth zit er ook in.
pi_126537987
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:55 schreef kirsten. het volgende:
Is het iemand wel eens opgevallen hoeveel GoT personages er ook in 'the last legion' spelen (2007)? 10 minuten na het begin van de film heb ik Jorah Mormont, Jojen Reed en the Old bear al gespot :D En die Ser on the wall die het altijd op Sam moest hebben.
Lol, dat is toch een keislechte film?? :D
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_126538507
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:20 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

Maar eens binnenkort kijken dan. :Y Die King of Qarth zit er ook in.
o nou je het zegt inderdaad :o Had hem niet herkend met zoveel haar.
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 16:43:39 #231
257132 crew  Awsom
pi_126539061
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:20 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Lol, dat is toch een keislechte film?? :D
Ach, prima vermaak :p
pi_126539082
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:20 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Lol, dat is toch een keislechte film?? :D
ach de CGI ligt op hetzelfde niveau als de beer uit GoT volgens sommigen :P
pi_126539432
Aangezien er een tijdje terug eens een discussie over was (grotendeels aangezwengeld door mijn enthousiasme voor Spartacus, ik weet het ;) ), voor geïnteresseerden onderstaand artikel:

http://www.telegraph.co.u(...)Game-of-Thrones.html

Ik vind het zelf niet eens zo'n heel goed stuk, maar een aantal goede punten heeft het wel.
Belangrijkste voor mij: "if you care to look past its beyond-camp men-in-pants aesthetic, you’ll find one of the most thrilling TV sagas of our time.".

Hier moest ik dan wel om lachen (lijkt me wel duidelijk waarom ;)) : "Some critics have complained about Game of Thrones’s lack of male nudity, but that’s not a problem here.".
In dat kader ook nog: "Spartacus has even matured enough to embrace one of the most convincing gay relationships ever seen on screen." (al zou ik zelf "most convincing" misschien vervangen hebben door "most romantic").
Tails tell tales
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:51:14 #234
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_126539493
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:55 schreef kirsten. het volgende:
Is het iemand wel eens opgevallen hoeveel GoT personages er ook in 'the last legion' spelen (2007)? 10 minuten na het begin van de film heb ik Jorah Mormont, Jojen Reed en the Old bear al gespot :D En die Ser on the wall die het altijd op Sam moest hebben.
Jammer dat het een pauperfilm is, spelen verder Xaro Xhoan Daxos en Craster in :P
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:51:50 #235
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_126539530
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef Forbry het volgende:
Aangezien er een tijdje terug eens een discussie over was (grotendeels aangezwengeld door mijn enthousiasme voor Spartacus, ik weet het ;) ), voor geïnteresseerden onderstaand artikel:

http://www.telegraph.co.u(...)Game-of-Thrones.html

Ik vind het zelf niet eens zo'n heel goed stuk, maar een aantal goede punten heeft het wel.
Belangrijkste voor mij: "if you care to look past its beyond-camp men-in-pants aesthetic, you’ll find one of the most thrilling TV sagas of our time.".

Hier moest ik dan wel om lachen (lijkt me wel duidelijk waarom ;)) : "Some critics have complained about Game of Thrones’s lack of male nudity, but that’s not a problem here.".
In dat kader ook nog: "Spartacus has even matured enough to embrace one of the most convincing gay relationships ever seen on screen." (al zou ik zelf "most convincing" misschien vervangen hebben door "most romantic").
NEEEEE NIET WEER :(
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_126539633
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

NEEEEE NIET WEER :(
Gewoon ter info hoor. :)
Tails tell tales
pi_126539769
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:36 schreef Ugjerke het volgende:
Ik wacht nog op een.

Ygritte: You know n-
-bitchslap-
Jon: ENOUGH! It's not funny anymore!
Het wordt wel tijd dat hij haar eens op haar nummer zet iig.
Tails tell tales
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:58:49 #238
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126539891
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

NEEEEE NIET WEER :(
Ik heb geen probleem met de naakte mannen, maar ik vind niet dat er een gebrek aan is. Mannenliefde is nou eenmaal een taboe in Westeros. Tenzij volgend seizoen veel in de Reach afspeelt, dan mag je het wel verwachten.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126539972
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:21 schreef Ugjerke het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Shae? Ik heb niks met haar, maar ik stoor me ook niet echt aan haar.
Ik heb eigenlijk tegen niemand in de serie écht wat. Met de één heb ik (veel) meer dan met de ander. Shae valt voor mij wel in de categorie "minder".
Tails tell tales
pi_126540104
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem met de naakte mannen, maar ik vind niet dat er een gebrek aan is. Mannenliefde is nou eenmaal een taboe in Westeros. Tenzij volgend seizoen veel in de Reach afspeelt, dan mag je het wel verwachten.
Oh, ging het gazhims3lv om het naakte mannen-gedoe, ik dacht eigenlijk gewoon om het (weer) noemen van de serie (ivm GoT, waar er mijns inziens niet eens echt goed een vergelijking te maken is ;) ) :D
Tails tell tales
pi_126540156
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem met de naakte mannen, maar ik vind niet dat er een gebrek aan is. Mannenliefde is nou eenmaal een taboe in Westeros. Tenzij volgend seizoen veel in de Reach afspeelt, dan mag je het wel verwachten.
Dat vind ik persoonlijk ook niet hoor. ;)
Tails tell tales
  woensdag 15 mei 2013 @ 17:05:32 #242
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_126540284
Ik vind al die naakte mannen eigenlijk wel prima :Y
Je ziet verder toch (helaas) niks?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_126540474
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 17:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind al die naakte mannen eigenlijk wel prima :Y
Je ziet verder toch (helaas) niks?
Ik vond dat stukje gewoon grappig, gezien de reacties hier soms (en de goede gay-romance wilde ik even noemen, omdat ik die zelf ook heel sterk vond).
Het ging mij eigenlijk meer om het hele artikel, om de vergelijking tussen Spartacus en Game of Thrones. Was mij niet om een (nieuwe) discussie te doen, zeker niet over naakte mannen enzo ;)
Tails tell tales
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:09:20 #244
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_126543166
Waar blijft die recap :(.
and then...
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:12:43 #245
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126543266
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:09 schreef Schalks. het volgende:
Waar blijft die recap :(.
http://www.televisionwith(...)-the-maiden-fair.php
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:57:39 #246
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126545052
Gatverdammebahviesgayseks :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:20:34 #247
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126546241
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:23:02 #248
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126546386
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:57 schreef JaqenHghar het volgende:
Gatverdammebahviesgayseks :')
Je moeder is gayseks.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:25:28 #249
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126546530
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:30:59 #250
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126546844
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Je moeder is gayseks.
Echtwel bahbahbah :')
pi_126548014
quote:
Die anderhalve minuut was zo om :D
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_126548505
Cersei zo heel zachtjes ertussendoor _O-
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:07:49 #253
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126548717
quote:
Bastard wordt ook als scheldwoord gezien? :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:09:07 #254
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126548794
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Bastard wordt ook als scheldwoord gezien? :')
Dat verbaasde mij ook, aangezien bastards daar ook een normale benaming is. Ik ga eens opletten of mensen ook voor bastard uitgescholden worden als ze geen echte bastard zijn.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126548832
quote:
Nou nog een leuk gitaartje of pianodeuntje eronder en je hebt een liedje :')
Tails tell tales
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:32:44 #256
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_126550190
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat verbaasde mij ook, aangezien bastards daar ook een normale benaming is. Ik ga eens opletten of mensen ook voor bastard uitgescholden worden als ze geen echte bastard zijn.
Whore(s), tit(s) en cunt(s) worden vaak ook letterlijk (neutraal) bedoeld.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:37:13 #257
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_126550421
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat verbaasde mij ook, aangezien bastards daar ook een normale benaming is. Ik ga eens opletten of mensen ook voor bastard uitgescholden worden als ze geen echte bastard zijn.
Bastard is helemaal geen normale benaming en wordt alleen gebruikt om de afkomst
van een persoon negatief te benadrukken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:39:59 #258
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126550581
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Bastard is helemaal geen normale benaming en wordt alleen gebruikt om de afkomst
van een persoon negatief te benadrukken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
adj.
1. Born of unwed parents; illegitimate.
Nou zal ik niet zeggen dat bastard geen negatieve toon met zich meebrengt maar om het op dezelfde hoop als 'fuck' etc. te gooien :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:51:10 #259
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126551202
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Bastard is helemaal geen normale benaming en wordt alleen gebruikt om de afkomst
van een persoon negatief te benadrukken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de normale term voor bastaarden in Westeros dan? :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:53:55 #260
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_126551370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Bastard wordt ook als scheldwoord gezien? :')
De mensen in westeros hebben wel een beperkt scheldvocabulaire verder dan tits, fuck, basterd en cunt komt het niet
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:02:36 #261
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:26:11 #262
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_126553380
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:20 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Nee, niet die. :(

Deze:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-6
Maar dan van aflevering 7.
Deze:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-7
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:34:00 #263
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_126553945
quote:
Ik vind ze elke keer weer geweldig :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:44:01 #264
122997 zquing
Drama Junk
pi_126554584
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:53:34 #265
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126555181
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126559352
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[..]

Nou zal ik niet zeggen dat bastard geen negatieve toon met zich meebrengt maar om het op dezelfde hoop als 'fuck' etc. te gooien :')
Bastard is gewoon een scheldwoord en kan je precies op dezelfde hoop als fuck gooien
Veni, vidi, vodka.
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:55:20 #267
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_126559941
and then...
pi_126560343
quote:
Ygritte: "I can die happy having seen this wonder of the world" _O-
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_126564537
Haha die facebook recap.

'Hey girl, are you an eagle? Because in my mind, I'm inside you already'

Sorry, but I'll take oral over Orell any day of the week'.
_O- _O-
  donderdag 16 mei 2013 @ 07:43:37 #270
402759 Bronn
/me hand behind back
pi_126569590
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik vind ze elke keer weer geweldig :D
mooi ook hoe ze Ygritte, Sansa en Catelyn systematisch afzeiken :D.

klein puntje ter verbetering: ik hoef natuurlijk helemaal geen 'Ser Bronn' te heten, dat soort zaken interesseren mij niet. Bovendien staat er ook geen King Joffrey...
There's no cure for being a cunt
  donderdag 16 mei 2013 @ 07:47:56 #271
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126569622
_O-

WHY AM IN IN THIS ARENA BEING SCREAMED AT???
HELP ME BIG LADY!!!
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126571727

Dany begint wel steeds gekker te worden, en misschien eindelijk een heldenactie van Sam _O_ :')
pi_126571844
En Tywin gaat los tegen Joffrey?
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:08:16 #274
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_126572012
quote:
we could arrange to have you Skyped _O-
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:26:22 #275
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_126572461
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:55 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Die anderhalve minuut was zo om :D
Was grappiger geweest als de laatste ''Hodor'' was geweest :D
pi_126574166
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:56 schreef Kroelo het volgende:

Dany begint wel steeds gekker te worden, en misschien eindelijk een heldenactie van Sam _O_ :')
_O_
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_126576159
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:56 schreef Kroelo het volgende:

Dany begint wel steeds gekker te worden, en misschien eindelijk een heldenactie van Sam _O_ :')
Ohnooeeez spoilers! :'( :'( :'(
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:24:34 #278
37295 Luigi
mario pls
pi_126579025
quote:
Haha geweldig :D. Zijn die er ook voor eerdere seizoenen?
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:25:44 #279
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126579080
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef Luigi het volgende:

[..]

Haha geweldig :D. Zijn die er ook voor eerdere seizoenen?
Ik heb ze niet kunnen vinden, mocht jij ze wel tegenkomen wil ik een link. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:49:19 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126582829
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:56 schreef Kroelo het volgende:

Dany begint wel steeds gekker te worden, en misschien eindelijk een heldenactie van Sam _O_ :')
SM scene met Gendry :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126586725
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

SM scene met Gendry :o
:9~
pi_126587633
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

SM scene met Gendry :o
Ik zie dat niet in de trailer hoor. Maar zou wel logisch zijn als hij weer zo'n monster moet produceren.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:33:15 #283
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_126587671
Hey gekke swa's..

Nu hoorde ik ze in afl 7 praten over dat ze dus naar castle black gaan. Maar ik was in de veronderstelling dat ze al over the wall (aflevering 6 'the climb') (en dus castle black) heen zijn gegaan?
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:38:27 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126587919
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik zie dat niet in de trailer hoor. Maar zou wel logisch zijn als hij weer zo'n monster moet produceren.
Dan had je niet met je ogen moeten knipperen bij 0:23 :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:40:46 #285
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126588040
quote:
4s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:33 schreef RickoKun het volgende:
Hey gekke swa's..

Nu hoorde ik ze in afl 7 praten over dat ze dus naar castle black gaan. Maar ik was in de veronderstelling dat ze al over the wall (aflevering 6 'the climb') (en dus castle black) heen zijn gegaan?
Ja, maar waarschijnlijk zijn ze ergens ten westen van Castle Black de Wall overgegaan.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126588270
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ja, maar waarschijnlijk zijn ze ergens ten westen van Castle Black de Wall overgegaan.
Dat klopt. Het zou contraproductief zijn om uitgerekend bij een verdedigd kasteel vol met mensen die je dood willen hebben de oversteek te maken :+
Conscience do cost.
pi_126588430
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

SM scene met Gendry :o
Oh, is dat Theon niet? :P
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:50:45 #288
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_126588508
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Oh, is dat Theon niet? :P
Nope, is Gendry die vastgebonden zit aan een bed.. Denk dat Carice hem even goed gaat verwennen, ouwe snoepert dat ze is.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_126588529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik zie dat niet in de trailer hoor. Maar zou wel logisch zijn als hij weer zo'n monster moet produceren.
nouja hij is vastgebonden en naakt, dus kinky zal het vast wel worden >:)
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:51:34 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126588545
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Oh, is dat Theon niet? :P
Nee dat is nog een andere SM scene :P GOT, the kinky season ;)

Carice zal inderdaad wel weer wat van d'r zwarte rode magie aan het uitoefenen zijn om iets van zijn zaad/bloed te maken/ Arme Gendry :N Was te verwachten. De heks. :(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126588677
Hopelijk molt ze Gendry verder niet.
pi_126589133
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:54 schreef Funzel het volgende:
Hopelijk molt ze Gendry verder niet.
Gendry is leuk kijkvoer :9
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:04:17 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126589205
Dat was ie in Skins nog niet echt, maar hij heeft getfitnest zo te zien :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:04:34 #294
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126589226
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Gendry is leuk kijkvoer :9

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_126589303
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:04 schreef Dagonet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahaha...

Jup, My kind of man >:)
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:09:40 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126589496
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:04 schreef Dagonet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ya wanna see his ass Arya? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:11:39 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_126589599
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:04 schreef Dagonet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\WHEH!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_126589626
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee dat is nog een andere SM scene :P GOT, the kinky season ;)

Carice zal inderdaad wel weer wat van d'r zwarte rode magie aan het uitoefenen zijn om iets van zijn zaad/bloed te maken/ Arme Gendry :N Was te verwachten. De heks. :(
No shit sherlock. Dat heeft ze zelf verteld.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:13:57 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126589709
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

No shit sherlock. Dat heeft ze zelf verteld.
Duh. Daarom zeg ik 't ook, Watson ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:14:01 #300
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_126589713
Jonathan Rhys-Meyers?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:16:37 #301
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126589836
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:14 schreef Waaghals het volgende:
Jonathan Rhys-Meyers?
:?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')