Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Ja. Ik moet nog ff wwat werk afronden hier en dan wandel ik richting station.quote:
oh das al snel, paniek!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef Toekito het volgende: [..] zorg je dat je 13:30 op blijdorp bent bij metro en we gaan samen met de bus naar de rest bij Airport toe
Goed bezigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik moet nog ff wwat werk afronden hier en dan wandel ik richting station.
RenRen is ook gewoon gegaan in de regen hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:09 schreef roos85 het volgende:
Oh fijn.. wil gaan hardlopen.. wordt het weer slecht
Ik ga ook zo, ontbijt is bijna 2 uur geledenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
RenRen is ook gewoon gegaan in de regen hoor
[img]img7.joyreactor.com/pics/post/comics-sexism-women-450657.jpeg[/img]quote:
ja fuck dit. . dan maar geen plaatjequote:
Hij is leukquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja fuck dit. . dan maar geen plaatje
je denkt toch niet serieus dat het aan dit zooitje ongeregeld hier gaat liggen héquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:13 schreef Muis006 het volgende:
Zorg maar dat we doorgaan ja, dan is er extra reden om zaterdag te gaan kijken.
Voel je je al wat beter muisje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:13 schreef Muis006 het volgende:
Zorg maar dat we doorgaan ja, dan is er extra reden om zaterdag te gaan kijken.
Dat niet nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
je denkt toch niet serieus dat het aan dit zooitje ongeregeld hier gaat liggen hé
Ja dat welquote:
ik komt gewoon van de westersingelt af ja........quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben bezig in mannen komen mars, vrouwen van venus
Jij bent geen alien?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik komt gewoon van de westersingelt af ja........
Fijn dat het al wat beter gaat, maar inderdaad als je nog heel snel moe bent kan je beter rustig aan doen..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat welmaar ik ben nog heel snel moe dus het was een goede beslissing om vanavond over te slaan, hoe jammer ook.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat welmaar ik ben nog heel snel moe dus het was een goede beslissing om vanavond over te slaan, hoe jammer ook.
Beetjequote:
Dunno, maar ik geloof dat dat altijd welkom isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga maar eens uit bedmoet er naar dat vlaaigedoe nog booze mee? dan moet ik even ergens langs n slijter nl
goed bezig schat, dat verdient een beloning!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:19 schreef roos85 het volgende:
ohja ik ga na het hardlopen nog even aan de sog studie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
iets met die naam moet wel epic zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dunno, maar ik geloof dat dat altijd welkom is
Ik heb iig 1 liter orgasme.
@ station in badjas op t randje van mn bedquote:
Het is erg lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets met die naam moet wel epic zijn
Nee ik vond je op Facebook ook erg kalmquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet hyper de pieper hoor
He een bekende van de F1-topics!quote:
Gezellig! Zie ik je eind van de middag ook!quote:
Ik bedoel voor de niet-hotellerts trouwensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er iets van een meeting time op Rotterdam CS?
geen ideequote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel voor de niet-hotellerts trouwens.
445,50quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh mopjens, ik doe het eten dus in 1x betalen (hoeveel is 33x13,50?).
Maar daar zit dus nul fooi bij.
Dat maken jullie zelf wel goed bij het afrekenen van het bonnetje he?
gewoon intikken in googlequote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
valt vast nog wat met Greys te regelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ohjah eten.. dat had ik natuurlijk niet geregeld :p
Toek en MPG kunnen wel wat afstaanquote:
je mag mijn slaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ohjah eten.. dat had ik natuurlijk niet geregeld :p
Fooi? Dat zit toch bij de prijs inquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
wij zijn er 14.15 uur!quote:
Is het een vogel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:48 schreef Ynske het volgende:
Dr staaat iemand in te checken met ontzettend mooie benen. En ik denk dat t iemand van ons is
Je beseft wel dat diegene hier dan kan meelezen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:48 schreef Ynske het volgende:
Dr staaat iemand in te checken met ontzettend mooie benen. En ik denk dat t iemand van ons is
Mooi compliment dan toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Je beseft wel dat diegene hier dan kan meelezen?
ja, en dan weet ze zat ik vind dat ze mooie benen heeft. Ik zie t probleem nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Je beseft wel dat diegene hier dan kan meelezen?
Een zij?quote:
Ja.quote:
Maar wat kan je er anders mee doen danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
Dat ik er m'n piemp er niet tussen wil hangen betekent niet dat ik een paar mooie stelten niet kan waarderen.
ah ja een vent zal nu niet in blote benen lopenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, en dan weet ze zat ik vind dat ze mooie benen heeft. Ik zie t probleem niet
Dat doe je toch door je tampeloeres ertussen te hangenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doe je toch door je tampeloeres ertussen te hangen.
anders gebruik je google maps?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef littledrummergirl het volgende:
toek en ik kunnen het hotel niet vindenis het die weg richting re vertrekhal of die ervoor?
Zoveel keus voor mooie benen in dit gezelschap!quote:
als je van dr snelweg afkomt bij t verkeerslicht rechts en dan de eerste weer rechts, staat een Citroën bij de hoek geparkeerdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef littledrummergirl het volgende:
toek en ik kunnen het hotel niet vindenis het die weg richting re vertrekhal of die ervoor?
nee dat weer ik zeker van niet, ik zet in op íemand andersquote:
Nee het is bij schiphol naar rechts.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef littledrummergirl het volgende:
WEL GOEDVERDOEMME!!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef franklop het volgende:
Besef me net dat ik morgenochtend eerder mn nest uit moet omdat ik lopend naar station moet![]()
Fiets staat nu op station en ik rij vanavond terug met de auto
Wat doet Fiets eigenlijk bij jou?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef franklop het volgende:
Besef me net dat ik morgenochtend eerder mn nest uit moet omdat ik lopend naar station moet![]()
Fiets staat nu op station en ik rij vanavond terug met de auto
Foto dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat weer ik zeker van niet, ik zet in op íemand anders
Ja! ik ben ook benieuwd!quote:
ze is nu naar dr kamer. Maar k houd t in de gaten voor julliequote:
Klop bij d'r aan en zeg het codewoord.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze is nu naar dr kamer. Maar k houd t in de gaten voor jullieAld ze terug komt
Ja hoor, tis mopje
Oke Roelquote:
Condooms vergeten?quote:
niet nodig kano en puala blijven niet slapenquote:
die hebben nog een paar boterhamzakjesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet nodig kano en puala blijven niet slapen
Voor het zingen de kerk uit!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
met puala heb jij er sowieso niet veel aanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
oh wat naar, sterkte bij de DAquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef Puala het volgende:
Euhm, lichte paniek ook hier. Kat met bloedneus. Om 4 uur melden bij DA. Hoop dat we het eten halen. Indien niet laat ik het Greys weten.
Het stroomt er niet uit. Komt wel elke keer nieuw wat een korstje vormt in de neusopening. Verwacht geen enge dingen, maar wil het wel nagekeken hebbenquote:
nietsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef Puala het volgende:
Kledingcrisis. Wat moet ik straks aan?
/lekker op tijd weer
Dat was nou net geen optiequote:
verschilt wel per vrouw hoor, maar bij puala ben ik heel soepel, ze kan het hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef Muis006 het volgende:
Je kan zeggen over Bart wat je wil, maar hij is niet veeleisend.
Kleren. Duh.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef Puala het volgende:
Kledingcrisis. Wat moet ik straks aan?
/lekker op tijd weer
Ik was het niet!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:15 schreef Fred_B het volgende:
Er is hier helaas een kink in de kabel gekomen. Ik heb net m'n vrouw opgepikt op haar werk, omdat ze ziek was geworden. Dat gaat hem voor ons niet worden vanavond dus
Ik zou mezelf niet als hont bestempelen, maar ik let er wel opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ga je in je blote niks, geen honT die er op let vanavond.
Nog 50 minuten, dan richting station! Binnen twee uur hoop ik aan een watertje/colatje te zitten!quote:
Naakthonden zijn ook best leuk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet als hont bestempelen, maar ik let er wel op
Nee. Wel bijna bij gouda.quote:
Ik wilde het net vragen, maar ik kreeg de kans niet eensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Wel bijna bij gouda.
(no one cares lol)
*ping*quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Wel bijna bij gouda.
(no one cares lol)
Toooot strax!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*ping*
helaas zit ik nog in Den Haag...
Jij bent om 16:10 uur klaar?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog 50 minuten, dan richting station! Binnen twee uur hoop ik aan een watertje/colatje te zitten!
16.13, dan ben ik op tijd op stationquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:35 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Jij bent om 16:10 uur klaar?Ik ben om 17:00 uur klaar
Maar kan met iemand mee rijden naar Rotterdam. Denk er dus zo rond 18.30 uur te zijn ofzo.
Goed idee!quote:
quote:
Ja daarom, ik had wel meegekregen dat je het een beetje eng vond. Fijn dat je komtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Het was een van mijn goede voornemens van 2013 en het is nooit te laat die in praktijk te brengen: 'wat meer dingen ondernemen'. Dat schiet er door drukte en veel op reis gewoon vaak bij in, en dan is er nog die comfort zone he.
![]()
/dagboek
Hee ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*ping*
helaas zit ik nog in Den Haag...
*zwaait*quote:
Nee was dat maar weerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*zwaait*
Naast CS, jij?
En nu moet ik als de sodemieter weer verder, anders kan ik niet eens komen omdat mijn werk nog niet af is.
Ga jij ook?!?!quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef franklop het volgende:
Belt onbekend nummer me; "Met de belastingdienst"
Ik al half "schrikken"
Is het JJdJ
Ik heb helemaal gemist dat jij ook komtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:15 schreef Jojogirl het volgende:
Zo omkleden (inclusief sleeve en veertjesoorbellen) en dan wachten tot M. thuiskomt zodat ik wegkan
sorry!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef franklop het volgende:
Belt onbekend nummer me; "Met de belastingdienst"
Ik al half "schrikken"
Is het JJdJ
Ik geloof dat dit ook pas m'n 4e post in deze reeks is dus dat zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal gemist dat jij ook komt![]()
Wat leeeeeeuuuuuk
zit nu in de bus naar Leyenburgquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef franklop het volgende:
Ik ga naar station dan ergens JJdJ tegenkomen in de randstadrail geloof ik
Wel je make-up goed doen he!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:15 schreef Jojogirl het volgende:
Zo omkleden (inclusief sleeve en veertjesoorbellen) en dan wachten tot M. thuiskomt zodat ik wegkan
Ekte Anouk-makeup?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wel je make-up goed doen he!Ik ga nog wel even kwasten strakjes.
Ik zit al strak in de makeupquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook veertjesoorbellenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:15 schreef Jojogirl het volgende:
Was alles goed?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:48 schreef indaha het volgende:
Wij komen terug van de gipskamer en hebben oranje gips gevraagd maar dat was er nietnu heeft mijn man maar roze gepakt ter ere van Anouk
Dat gaat sowieso niet gebeuren want niet alle aanwezigen willen met hun gezicht openbaar op internetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kan iemand Henk eens vragen of hij volgend jaar niet even een webcam in zijn tent kan hangen?
De FOK!-ESF-cam, succes verzekerd![]()
Nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kan iemand Henk eens vragen of hij volgend jaar niet even een webcam in zijn tent kan hangen?
De FOK!-ESF-cam, succes verzekerd![]()
Het zag er goed uit , maar zekerheid of het aan elkaar groeit krijg je met een foto niet.quote:
Dan moet ik standaard al met een zwarte balk voor mijn snufferd komen, geloof mequote:
Dan blijf ik nog even doorduimen voor volgende maandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Het zag er goed uit , maar zekerheid of het aan elkaar groeit krijg je met een foto niet.
Dat weten we pas volende maand als hij de scan heeft gehad.
Beterschap voor jou en hopelijk kun je zaterdag wel naar Henk
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dan moet ik standaard al met een zwarte balk voor mijn snufferd komen, geloof me
Dat zeker, ik heb mijn vakantie om het volgende ESF al gepland, doe jij dat dan ook ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Muis en Indahaman, beterschap, sterkte en wellicht volgend jaar met frisse moed en een goed gestel naar hét café.
Dattequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet gebeuren want niet alle aanwezigen willen met hun gezicht openbaar op internet
Logisch maar een mens kan hopenquote:
Geen idee, wij gaan zo thuis aan de gehaktballenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Logisch maar een mens kan hopen![]()
Tuurlijk wil niemand met de snufferd op een openbare cam, zelfs niet voor het goede doel (het ESF dus) zou ik ook niet willen en daarbij: willen anderen de smoelen wel zien![]()
![]()
Zit de sfeer er al lekker in?
Woooooooooow!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef MevrouwBart het volgende:
[..]
Ik heb vogeltjesoorbellen! En een vogeltjesbloesje!
De dierenwinkel is nog open.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Woooooooooow!
Ik heb niets met vogels.
Heb je geen foto van hemquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk als een baas Fogel meenemen, maar helaas.
Duidelijk hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nogmaals: ik wens jullie onwijs veel plezier en ik hoop (en verwacht) dat we dóór gaan.
Ik verwacht indien dat zo dan wel dat heel de FOK!delegatie dan wel enorm het hele nummer liefdevol blijft karaokenen tot in de allerstilste uurtjes.
Enjoy![]()
twitter:jansmit twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:10:05Zie hier de laatste peilingen in de persruimte... #Songfestival [pic]
reageer retweet
doe er eens wat aanquote:
neuh, dacht t nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nogmaals: ik wens jullie onwijs veel plezier en ik hoop (en verwacht) dat we dóór gaan.
Ik verwacht indien dat zo dan wel dat heel de FOK!delegatie dan wel enorm het hele nummer liefdevol blijft karaokenen tot in de allerstilste uurtjes.
Enjoy![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben onderweg vanuit Groningen
ETA is nog altijd 21.25
Dan eet je een tostie jankerdquote:
Eindelijk!quote:
Anouk moet om tien over half tien, dat red jeeeequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Fuck! Gedonder met kinderopvang die vandaag binnen moet zijn, eenkapotte printer en stinkie die daardoor pas om 8 uur thuis is.Maar dan kom ik daarna zo snel als ik kan.
Ik hoop zo dat wij geen vertraging gaan oplopenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Anouk moet om tien over half tien, dat red jeeee
Ahwwwwquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Zo op de bank voor de TV. All by myself.
When I was young, I never needed anyone
7-up.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Muis zit lekker ingenesteld op de bank met een dekentje en een glas lauwe priklimonade
Whehehehequote:
OMG, Mono, je UI!quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Lekker toch
Zou ik ook doen als ik jou wasLaptop erbij om op de hoogte te blijven van alle roddels in de kroeg enzo
Ik zit in de trein onderweg naar Rotterdam vanuit Groningen, ik post nog wel ff meequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies
Moet er wel gepost blijven worden
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit in de trein onderweg naar Rotterdam vanuit Groningen, ik post nog wel ff mee
Zometeen krijg ik een medereiziger erbij (de allerliefste) en dan posten we saampjes lekker door
misschien, moet eerst mn werk afkrijgen dan wil ik nog even langskomen... kan alleen niks beloven helaasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee Jimbo, Ben je vanavond ook nog op de Kleiweg te vinden ?
Ja ik ben onderweg. Ben er pas rond half 10 ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
misschien, moet eerst mn werk afkrijgen dan wil ik nog even langskomen... kan alleen niks beloven helaas
Jij bent er wel vanavond toch ?
ahh ok, mja als ik er ben zou het toch rond die tijd pas zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik ben onderweg. Ben er pas rond half 10 ofzo
je hebt het toch niet over bart zn soepstengel tochquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef MevrouwBart het volgende:
[..]
Met twee soepstengels erbij was het anders heel wat!
goed verhaal manquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:44 schreef Pluto1975 het volgende:
Yo guys n girls....zou onverwacht verwacht wellicht nog langskomen, maar sta nog steeds in de file, dus gaat em niet worden
Desalniettemin wens ik jullie heeeuuul veeeuuul plezier, woon niet ver weg, dus ik verwacht jullie te horen als de Netherlands enveloppe opengetrokken wordt!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |