Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Ja. Ik moet nog ff wwat werk afronden hier en dan wandel ik richting station.quote:
oh das al snel, paniek!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef Toekito het volgende: [..] zorg je dat je 13:30 op blijdorp bent bij metro en we gaan samen met de bus naar de rest bij Airport toe
Goed bezigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik moet nog ff wwat werk afronden hier en dan wandel ik richting station.
RenRen is ook gewoon gegaan in de regen hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:09 schreef roos85 het volgende:
Oh fijn.. wil gaan hardlopen.. wordt het weer slecht
Ik ga ook zo, ontbijt is bijna 2 uur geledenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
RenRen is ook gewoon gegaan in de regen hoor
[img]img7.joyreactor.com/pics/post/comics-sexism-women-450657.jpeg[/img]quote:
ja fuck dit. . dan maar geen plaatjequote:
Hij is leukquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja fuck dit. . dan maar geen plaatje
je denkt toch niet serieus dat het aan dit zooitje ongeregeld hier gaat liggen héquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:13 schreef Muis006 het volgende:
Zorg maar dat we doorgaan ja, dan is er extra reden om zaterdag te gaan kijken.
Voel je je al wat beter muisje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:13 schreef Muis006 het volgende:
Zorg maar dat we doorgaan ja, dan is er extra reden om zaterdag te gaan kijken.
Dat niet nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
je denkt toch niet serieus dat het aan dit zooitje ongeregeld hier gaat liggen hé
Ja dat welquote:
ik komt gewoon van de westersingelt af ja........quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben bezig in mannen komen mars, vrouwen van venus
Jij bent geen alien?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik komt gewoon van de westersingelt af ja........
Fijn dat het al wat beter gaat, maar inderdaad als je nog heel snel moe bent kan je beter rustig aan doen..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat welmaar ik ben nog heel snel moe dus het was een goede beslissing om vanavond over te slaan, hoe jammer ook.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat welmaar ik ben nog heel snel moe dus het was een goede beslissing om vanavond over te slaan, hoe jammer ook.
Beetjequote:
Dunno, maar ik geloof dat dat altijd welkom isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga maar eens uit bedmoet er naar dat vlaaigedoe nog booze mee? dan moet ik even ergens langs n slijter nl
goed bezig schat, dat verdient een beloning!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:19 schreef roos85 het volgende:
ohja ik ga na het hardlopen nog even aan de sog studie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
iets met die naam moet wel epic zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dunno, maar ik geloof dat dat altijd welkom is
Ik heb iig 1 liter orgasme.
@ station in badjas op t randje van mn bedquote:
Het is erg lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets met die naam moet wel epic zijn
Nee ik vond je op Facebook ook erg kalmquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet hyper de pieper hoor
He een bekende van de F1-topics!quote:
Gezellig! Zie ik je eind van de middag ook!quote:
Ik bedoel voor de niet-hotellerts trouwensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er iets van een meeting time op Rotterdam CS?
geen ideequote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel voor de niet-hotellerts trouwens.
445,50quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh mopjens, ik doe het eten dus in 1x betalen (hoeveel is 33x13,50?).
Maar daar zit dus nul fooi bij.
Dat maken jullie zelf wel goed bij het afrekenen van het bonnetje he?
gewoon intikken in googlequote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
valt vast nog wat met Greys te regelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ohjah eten.. dat had ik natuurlijk niet geregeld :p
Toek en MPG kunnen wel wat afstaanquote:
je mag mijn slaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ohjah eten.. dat had ik natuurlijk niet geregeld :p
Fooi? Dat zit toch bij de prijs inquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
wij zijn er 14.15 uur!quote:
Is het een vogel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:48 schreef Ynske het volgende:
Dr staaat iemand in te checken met ontzettend mooie benen. En ik denk dat t iemand van ons is
Je beseft wel dat diegene hier dan kan meelezen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:48 schreef Ynske het volgende:
Dr staaat iemand in te checken met ontzettend mooie benen. En ik denk dat t iemand van ons is
Mooi compliment dan toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Je beseft wel dat diegene hier dan kan meelezen?
ja, en dan weet ze zat ik vind dat ze mooie benen heeft. Ik zie t probleem nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Je beseft wel dat diegene hier dan kan meelezen?
Een zij?quote:
Ja.quote:
Maar wat kan je er anders mee doen danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
Dat ik er m'n piemp er niet tussen wil hangen betekent niet dat ik een paar mooie stelten niet kan waarderen.
ah ja een vent zal nu niet in blote benen lopenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, en dan weet ze zat ik vind dat ze mooie benen heeft. Ik zie t probleem niet
Dat doe je toch door je tampeloeres ertussen te hangenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doe je toch door je tampeloeres ertussen te hangen.
anders gebruik je google maps?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef littledrummergirl het volgende:
toek en ik kunnen het hotel niet vindenis het die weg richting re vertrekhal of die ervoor?
Zoveel keus voor mooie benen in dit gezelschap!quote:
als je van dr snelweg afkomt bij t verkeerslicht rechts en dan de eerste weer rechts, staat een Citroën bij de hoek geparkeerdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef littledrummergirl het volgende:
toek en ik kunnen het hotel niet vindenis het die weg richting re vertrekhal of die ervoor?
nee dat weer ik zeker van niet, ik zet in op íemand andersquote:
Nee het is bij schiphol naar rechts.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef littledrummergirl het volgende:
WEL GOEDVERDOEMME!!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef franklop het volgende:
Besef me net dat ik morgenochtend eerder mn nest uit moet omdat ik lopend naar station moet![]()
Fiets staat nu op station en ik rij vanavond terug met de auto
Wat doet Fiets eigenlijk bij jou?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef franklop het volgende:
Besef me net dat ik morgenochtend eerder mn nest uit moet omdat ik lopend naar station moet![]()
Fiets staat nu op station en ik rij vanavond terug met de auto
Foto dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat weer ik zeker van niet, ik zet in op íemand anders
Ja! ik ben ook benieuwd!quote:
ze is nu naar dr kamer. Maar k houd t in de gaten voor julliequote:
Klop bij d'r aan en zeg het codewoord.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze is nu naar dr kamer. Maar k houd t in de gaten voor jullieAld ze terug komt
Ja hoor, tis mopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |