SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Als we het dan toch over Yoga hebben
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
haha.quote:
Namaste voor buffels.Verrekte kut jonge.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:09 schreef Ethanolic het volgende:
Iedere keer als ik het er op waag met mijn vriendin denk ik na 3 minuten fuck this shit, pak ik een halve liter AH Pilsener uit de koelkast en ga ik op de bank toekijken terwijl ik kut roep.
Dat doen echte mannen.
[ Bericht 18% gewijzigd door RaymondK op 14-05-2013 09:33:03 ]![]()
Ik heb het over zo´n ding. Heet een V-grip, maar ik weet ook niet zeker of we het over hetzelfde hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:22 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Als we het zeker weten over hetzelfde hebben zou ik daar bijzonder blij mee zijn![]()
Kon geen betere foto vinden.![]()
![]()
Moet die oefening nog steeds eens proberen, ziet er wel leuk uit.
http://www.exrx.net/Weigh(...)TBarRearDeltRow.html![]()
Ik gebruik het zowel voor mijn schouders, zoals in je link, als voor m'n rug. http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/LVTBarRow.htmlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef seto het volgende:
http://www.exrx.net/Weigh(...)TBarRearDeltRow.html![]()
Ik vind het een goede roei-oefening.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef seto het volgende:
http://www.exrx.net/Weigh(...)TBarRearDeltRow.html
Deed het in mijn vorige gym ook met zo'n V-greep zoals Snakey liet zien.![]()
Als ik het goed heb, zijn er toch meerdere vormen van Yoga? Welke vorm doen jullie en moet je nog ergens op letten als je gaat beginnen?![]()
Weet iemand waar je een goedkoop, losstaand dipping station kan kopen? Ik vind alleen maar muurgemonteerde of complete towers..![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:26 schreef MeneerBob het volgende:
Weet iemand waar je een goedkoop, losstaand dipping station kan kopen? Ik vind alleen maar muurgemonteerde of complete towers..
of
http://iwonbigbro-trainin(...)ent-dip-station.html![]()
Ik heb weinig zin om zelf te knutselen met mijn beperkte vrije tijd, in ieder geval bedanktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:34 schreef seto het volgende:
[..]
of
http://iwonbigbro-trainin(...)ent-dip-station.html![]()
![]()
Oh die DIY moet ook in de muur, even niet opgeletquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:35 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin om zelf te knutselen met mijn beperkte vrije tijd, in ieder geval bedankt
Zo'n ding voor bejaarden lijkt me wel goed eigenlijk.![]()
Hier is het een soort power yoga voor beginners i.c.m. ademhalingsoefeningen en rekoefeningen. Hoe het allemaal in vaktermen heet weet ik niet precies.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:25 schreef kevin_ het volgende:
Als ik het goed heb, zijn er toch meerdere vormen van Yoga? Welke vorm doen jullie en moet je nog ergens op letten als je gaat beginnen?
Als je voor het eerst gaat? euhm gewoon korte broek/hempje/shirtje/handdoek mee, en euhm niet te veel/gasvormig eten van te voren.![]()
flesje water mee.
Zo min mogelijk herrie maken terwijl je bezig bent wordt ook wel gewaardeerd.![]()
Christian fitness factory. Jezus dips.![]()
http://www.christiansfitn(...)dy-Solid-Dip-Station
Belachelijk die prijzen. Paar buizen staal, beetje laswerk en spuiten. Ik kan lassen, ik ga dit soort dingen maar naast m'n werk maken. Gouden business... Die dingen gaan zeker 3 of 4, misschien zelfs wel 5x over de kop.![]()
Ik heb helemaal nog niet aan Henk gedacht, even kijken!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef seto het volgende:
Maakt die gast die power cages maakt niet ook dipping stations?![]()
http://www.marktplaats.nl(...)ee-raise-754661.htmlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:26 schreef MeneerBob het volgende:
Weet iemand waar je een goedkoop, losstaand dipping station kan kopen? Ik vind alleen maar muurgemonteerde of complete towers..
?![]()
Ik zoek eigenlijk zo'n goedkope simpele zoalsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)ee-raise-754661.html
?![]()
![]()
Als je bij powercage.nl bestelt, moet je dan rekening houden met een wachttijd ofzo? Zoja, hoe lang?This isn't even my final form.![]()
Kreunen en steunen doe ik toch al niet en ik heb daar de leeftijd nog niet voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hier is het een soort power yoga voor beginners i.c.m. ademhalingsoefeningen en rekoefeningen. Hoe het allemaal in vaktermen heet weet ik niet precies.
Als je voor het eerst gaat? euhm gewoon korte broek/hempje/shirtje/handdoek mee, en euhm niet te veel/gasvormig eten van te voren.![]()
flesje water mee.
Zo min mogelijk herrie maken terwijl je bezig bent wordt ook wel gewaardeerd.![]()
Thanks.![]()
![]()
Gewoon effe googlen. Die zijn wel te vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:46 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk zo'n goedkope simpele zoals
[ afbeelding ]![]()
Dat dacht ik dus ook...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon effe googlen. Die zijn wel te vinden.![]()
![]()
Denk dat je dat beter aan die gast zelf kunt vragen. Hij post hier niet, naar mijn weten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:55 schreef Levolution het volgende:
Als je bij powercage.nl bestelt, moet je dan rekening houden met een wachttijd ofzo? Zoja, hoe lang?![]()
5weken. Echter belde die al naar 1 week dat die al klaar wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:55 schreef Levolution het volgende:
Als je bij powercage.nl bestelt, moet je dan rekening houden met een wachttijd ofzo? Zoja, hoe lang?
BEASTMODE![]()
Ik denk dat hij je rekening laat houden met de maximale wachttijd. Maar hij zou moeten weten wat zijn onderhanden werk is en op basis daarvan een tijd geven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
5weken. Echter belde die al naar 1 week dat die al klaar was![]()
Tot 120kg te belasten en 67 euroquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:46 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk zo'n goedkope simpele zoals
[ afbeelding ]Overigens ook te gebruiken na zware benendag.
http://www.shop4u2.nl/Web(...)mplbcCFYXItAodSy4Awg"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef ssebass het volgende:
[..]
Tot 120kg te belasten en 67 euroOverigens ook te gebruiken na zware benendag.
[ afbeelding ]
http://www.shop4u2.nl/Web(...)mplbcCFYXItAodSy4Awg![]()
Misschien die 2e hands op marktplaats scoren? Er gaan nogal wat eigenaren door op een gegeven moment...![]()
Het werkt wel. Ik heb in het veleden aardig wat tijd op krukken gelopen. Ik deed dips op m'n krukken. Goed voor je balans ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Misschien die 2e hands op marktplaats scoren? Er gaan nogal wat eigenaren door op een gegeven moment...![]()
![]()
lol.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Misschien die 2e hands op marktplaats scoren? Er gaan nogal wat eigenaren door op een gegeven moment...
Mooie bezigheid voor als je op bezoek gaat. Als zij een gebakje zitten te eten jij lekker dippen![]()
Is niet wat ik bedoel nee, helaas. Het mysterie duurt voort.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb het over zo´n ding. Heet een V-grip, maar ik weet ook niet zeker of we het over hetzelfde hebben.![]()
[ afbeelding ]
Kon geen betere foto vinden.![]()
Er is een oplossing.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:17 schreef star_gazer het volgende:
Wat ik ook doe, mijn armen zijn en blijven zielig slap. Ik kan de sets wel goed afmaken, maar richt me voorlopig eens op form in plaats van te gaan staan zwaaien met dumbbells.
Ik deed voorheen 16kg curls, maar ben dus twee stappen terug gegaan in mijn ego om me eens goed op mijn form te richten.![]()
Ja dat ook, maar doelde op syntholquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:27 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Op handbal gaan zodat ie altijd een excuus heeft?![]()
Ze lijken ook niet sterk. Ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
daar worden ze niet sterk van. Lijkt wel zo, dat wel.![]()
Vind je hem er niet waanzinnig sterk uit zien dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:47 schreef _-_ het volgende:
[..]
Ze lijken ook niet sterk. Ziet er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Vind je hem er niet waanzinnig sterk uit zien dan?
Natuurlijk ziet hij er sterk uit, hij eet tig hele kippen per dag en zoveel liter melk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.![]()
Thanks. 5 weken op zo'n ding wachten is wel te doen. Daarna de rest van je leven winning.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
5weken. Echter belde die al naar 1 week dat die al klaar was
Heb jij er ook één?This isn't even my final form.![]()
Gewoon 500mg test-e in me kadaver kankerenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Probeer zo'n looprekje voor ouderenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:26 schreef MeneerBob het volgende:
Weet iemand waar je een goedkoop, losstaand dipping station kan kopen? Ik vind alleen maar muurgemonteerde of complete towers..Dit dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef ssebass het volgende:
[..]
Tot 120kg te belasten en 67 euroOverigens ook te gebruiken na zware benendag.
[ afbeelding ]
http://www.shop4u2.nl/Web(...)mplbcCFYXItAodSy4Awg
[ Bericht 22% gewijzigd door star_gazer op 14-05-2013 13:13:07 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
spuit 11quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Probeer zo'n looprekje voor ouderen![]()
Zoals ik al zei. Van rechte barbell curls krijg ik een bruut intense shin-splint achtige pijn aan de binnenkant van mijn onderarmen (flexor carpis ulnaris). Vooral als ik de barbell los laat kan ik wel janken. Met de EZ bar heb ik daar geen last van, maar met die grip pak je toch net een andere spier. Ik doe daarom liever dumbbell curls op de priest bench. Daarmee kun je goed strict isoleren en heb ik nergens last vanquote:
-
Sorry, tijdverschil enzoquote:
-
Ik denk dat je veel te hard in die bar/bel knijpt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Van rechte barbell curls krijg ik een bruut intense shin-splint achtige pijn aan de binnenkant van mijn onderarmen (flexor carpis ulnaris). Vooral als ik de barbell los laat kan ik wel janken. Met de EZ bar heb ik daar geen last van, maar met die grip pak je toch net een andere spier. Ik doe daarom liever dumbbell curls op de priest bench. Daarmee kun je goed strict isoleren en heb ik nergens last van
En "rustig" loslaten helpt ook vaak. Dus als je de bar op de grond legt, dan 5 of 10 seconden nemen om de kracht rustig uit je hand terug naar nul te regelen voordat je je hand opent.![]()
Wat is het voordeel van barbell curls over dumbbell curls?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel te hard in die bar/bel knijpt.
En "rustig" loslaten helpt ook vaak. Dus als je de bar op de grond legt, dan 5 of 10 seconden nemen om de kracht rustig uit je hand terug naar nul te regelen voordat je je hand opent."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
dat bedoelde ik daar niet mee. Als je het met dumbles doet oke prima, maar ik denk dat je daar dat zelfde kan voelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van barbell curls over dumbbell curls?
Dat het pijn doet in je onderarmen kan bijna niet anders dan dat je hard zit te knijpen?
bij dumbless geef je i.i..g beide armen evenveel op hun flikker i.p.v. dat de sterkste arm het meeste op zich neemt (nadeel v.d. barbell)
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 14-05-2013 13:54:01 ]![]()
Ja ik vind dumbbells een stuk fijner met curlen. Heb een tijdje BBs geprobeerd, maar heb het gevoel da tik met DBs een beter gerichte workout krijg."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dumbells it is then
Ik heb ook vaak last van brandende aanhechtingen rond mn elleboog. Van de week goblet squats gedaan. Man, man, man.
Maar tis volgens mij gewoon een beetje overbelasting. Echt iets voor einde vd training. Dus echt last heb ik er niet mee.![]()
Ik heb om mijn ellebogen wat te ontlasten vandaag de skull crushers eens omgeruild met DB floor presses. Leuke oefening! Ik heb voorheen wel Tate presses geprobeerd, maar die voel ik niet echt lekker. Ik zal die tate press wel niet goed doen, maar floor presses zijn een stuk simpeler uit te voeren, voel je lekker en goed om de lockout van de bench te trainenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:34 schreef NomanIW het volgende:
Dumbells it is then
Ik heb ook vaak last van brandende aanhechtingen rond mn elleboog. Van de week goblet squats gedaan. Man, man, man.
Maar tis volgens mij gewoon een beetje overbelasting. Echt iets voor einde vd training. Dus echt last heb ik er niet mee.
-
Ee sahbis, deze vraag zal misschien al wel vaak gesteld zijn: heeft iemand een link met een goede tool om een voedingschema te maken (evt ook maaltijden)?Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
excelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef hezdunnah het volgende:
Ee sahbis, deze vraag zal misschien al wel vaak gesteld zijn: heeft iemand een link met een goede tool om een voedingschema te maken (evt ook maaltijden)?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Kijk even of ie hierbij zit: http://www.muscletotaal.n(...)en.html?limit=30&p=1quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:13 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Is niet wat ik bedoel nee, helaas. Het mysterie duurt voort.![]()
Heb dat gevil ook met cable curls met zo'n rechte stang, dat ik hard knijp zou best kunnen.
Net eens sumo deadlift geprobeerd, 3x130kg pr gezet. Maar als ik de bar wil neerleggen komen mijn handen tegen mijn bovenbeen/knie dus zal wel behoorlijk blauw worden.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Zo. Ik heb een degelijk rapport gemaakt waar ik de resultaten van mijn bloedtest (lees, relatief low T) in de relevante literatuur plaats en voorzie van subjectieve observaties en lifestyle overwegingen. Binnenkort mijn huisarts eens op niveau het vuur aan de schenen leggen. Ben benieuwd naar zijn mening."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wat dan ? wil je TRT?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef star_gazer het volgende:
Zo. Ik heb een degelijk rapport gemaakt waar ik de resultaten van mijn bloedtest (lees, relatief low T) in de relevante literatuur plaats en voorzie van subjectieve observaties en lifestyle overwegingen. Binnenkort mijn huisarts eens op niveau het vuur aan de schenen leggen. Ben benieuwd naar zijn mening.![]()
Ik merk dat ik bij het doen van dips last heb van mn sleutelbeen/shouders wat o wat doe ik verkeerd of is dit normaal?![]()
Combinatie van zware compounds (verzwaarde dips en chin-ups) en isolatiewerk (incline dumbbell curls, cable curls, zware cable pushdowns, overhead db triceps extensions etc.) En alle repranges benutten. Maar waarschijnlijk doe je dat allang.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:17 schreef star_gazer het volgende:
Wat ik ook doe, mijn armen zijn en blijven zielig slap. Ik kan de sets wel goed afmaken, maar richt me voorlopig eens op form in plaats van te gaan staan zwaaien met dumbbells.
Ik deed voorheen 16kg curls, maar ben dus twee stappen terug gegaan in mijn ego om me eens goed op mijn form te richten.
Heb er vrede mee dat je niet de beste genen hebt om grote armen te krijgen. Heb ik helaas ook niet. Of grijp gewoon naar dat dere cell tech.![]()
www.swole.mequote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef hezdunnah het volgende:
Ee sahbis, deze vraag zal misschien al wel vaak gesteld zijn: heeft iemand een link met een goede tool om een voedingschema te maken (evt ook maaltijden)?Of toch du vader?![]()
Nope, helaasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kijk even of ie hierbij zit: http://www.muscletotaal.n(...)en.html?limit=30&p=1
Dit is zo exceptioneel dat ik er al een heel klein stukje identiteit aan begin te ontlenen![]()
![]()
Zooo. Even mijn form verbeterd voor de pull up. Wijdere greep, betere ROM en hem stukken trager uitgevoerd. Max is meteen gedaald van 15 naar 10, voelde hem wel veel meer ^.^ De Squat ook verbeterd. Ik stopte steeds precies wanneer ik parallel was, deze keer dus mooi lager dan parallel gegaan en hoefde maar 5 kg te deloaden.
Nog een klein irritatiepuntje. Ik vroeg even aan iemand die na mij wilde benchen of hij mijn laatste set wilde spotten, hem nog verteld alleen iets doen wanneer het echt onmogelijk voor me is. Nummer 4/5 van de laatste set gaan namelijk altijd moeilijk bij SS als je telkens met 2.5 kg omhoog gaat. Pakt hij hem al bij 4, dus ik zeg tussen het ademen door dat het niet hoeft. Ondertussen dat ding 5 seconde ergens in het midden gehouden en kon ik natuurlijk niet de laatste rep uitvoeren zonder hulp :/ Moet ik het toch gewoon rekenen dat ik 3*5 bij 52.5 kg heb uitgevoerd en volgende keer naar 55 kg gaan? Of toch bij 52.5 kg blijven omdat ik die laatste gefaald heb? Zonder spot werk ik toch beter. Dan heb je toch meer motivatie om dat ding omhoog te krijgen anders ligt die op je borst.
[ Bericht 36% gewijzigd door _-_ op 14-05-2013 20:08:41 ]![]()
Ik zou gewoon verhogen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:02 schreef _-_ het volgende:
Zooo. Even mijn form verbeterd voor de pull up. Wijdere greep, betere ROM en hem stukken trager uitgevoerd. Max is meteen gedaald van 15 naar 10, voelde hem wel veel meer ^.^ De Squat ook verbeterd. Ik stopte steeds precies wanneer ik parallel was, deze keer dus mooi lager dan parallel gegaan en hoefde maar 5 kg te deloaden.
Nog een klein irritatiepuntje. Ik vroeg even aan iemand die na mij wilde benchen of hij mijn laatste set wilde spotten, hem nog verteld alleen iets doen wanneer het echt onmogelijk voor me is. Nummer 4/5 van de laatste set gaan namelijk altijd moeilijk bij SS als je telkens met 2.5 kg omhoog gaat. Pakt hij hem al bij 4, dus ik zeg tussen het ademen door dat het niet hoeft. Ondertussen dat ding 5 seconde ergens in het midden gehouden en kon ik natuurlijk niet de laatste rep uitvoeren zonder hulp :/ Moet ik het toch gewoon rekenen dat ik 3*5 bij 52.5 kg heb uitgevoerd en volgende keer naar 55 kg gaan? Of toch bij 52.5 kg blijven omdat ik die laatste gefaald heb? Zonder spot werk ik toch beter. Dan heb je toch meer motivatie om dat ding omhoog te krijgen anders ligt die op je borst.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik moet bij dezen toegeven dat de schenenschrapers gelijk hadden. Al vind ik bloed wel weer erg yoloswaggerig.![]()
Doen jullie thuis wel eens push-ups? Vandaag is in principe een rustdag, maar kan het niet laten om er af en toe een paar te doen eigenlijk. Meestal een stuk of tien, is wel lekker tussendoor.![]()
ik doe er elke morgen 50 om wakker te worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Doen jullie thuis wel eens push-ups? Vandaag is in principe een rustdag, maar kan het niet laten om er af en toe een paar te doen eigenlijk. Meestal een stuk of tien, is wel lekker tussendoor.![]()
Als n youngboy op me kamer. Sinds ik train eigenlijk niet. Alleen bij kickbox training. Maar die 10 pushups doen me weinig meer.![]()
Doe ik ook af en toe. Kan niet echt meer stilzitten sinds ik begonnen ben met fitnessen. Wanneer ik een mogelijkheid zie tot pull ups doe ik er ook meteen een paarDe Bench helpt overigens wel echt heel veel met Push ups. Voordat ik was begonnen met SS kon ik er maar 20, nu doe ik er 50 en heb in die tijd nooit mijn push ups getrained.
![]()
Ik doe met regelmaat pushups met mn voeten op een verhoging en de handen tegen elkaar in een driehoek (sort of).![]()
Ja, dit is voorlopig in de cut mijn enige borst oefening.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Niet een beetje weinig?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:44 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, dit is voorlopig in de cut mijn enige borst oefening.![]()
Ik heb altijd dat ik het te weinig vind met z'n theelepel dit en theelepel dat. Maar goed, als iets me bevalt wil, ga ik tweaken totdat het goddelijk is.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zit inderdaad wat erg goed spul tussen. Maar het meeste vind ik niet te vreten. Daarnaast moet je oppassen met zijn maatgeving. Een US scoop is blijkbaar de helft van onze scoops.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Liever gewoon een fatsoenlijke endogene testosteron productie. Ik sta wel open voor een diepgravend onderzoek naar de oorzaak in plaats van zomaar de TRT aan te zwengelen.quote:
[ Bericht 13% gewijzigd door star_gazer op 15-05-2013 01:43:42 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Voor je macros: http://1percentedge.com/ifcalcquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef hezdunnah het volgende:
Ee sahbis, deze vraag zal misschien al wel vaak gesteld zijn: heeft iemand een link met een goede tool om een voedingschema te maken (evt ook maaltijden)?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
dit inderdaad sinds ik bench kan ik opeens ook veel meer pushups.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:19 schreef _-_ het volgende:
Doe ik ook af en toe. Kan niet echt meer stilzitten sinds ik begonnen ben met fitnessen. Wanneer ik een mogelijkheid zie tot pull ups doe ik er ook meteen een paarDe Bench helpt overigens wel echt heel veel met Push ups. Voordat ik was begonnen met SS kon ik er maar 20, nu doe ik er 50 en heb in die tijd nooit mijn push ups getrained.
![]()
In de koelkast een paar dagen (mss een week), maar een eitje koken is simpel. Dus waarom niet gewoon vers koken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:10 schreef XSbig het volgende:
Even een vraag tussen door, hoelang blijft een hardgekookt ei goed?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gewoon zo'n emmer vol gekookte eieren halen bij groothandelquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:10 schreef XSbig het volgende:
Even een vraag tussen door, hoelang blijft een hardgekookt ei goed?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Groothandels zijn de shit, megaverpakkingen havermout!quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon zo'n emmer vol gekookte eieren halen bij groothandel![]()
Nice! Hoeveel eieren voor hoeveel centjes?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon zo'n emmer vol gekookte eieren halen bij groothandel![]()
![]()
Houd ons op de hoogte, ik ben sowieso erg benieuwd hoe de HA hierop reageert.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Liever gewoon een fatsoenlijke endogene testosteron productie. Ik sta wel open voor een diepgravend onderzoek naar de oorzaak in plaats van zomaar de TRT aan te zwengelen.This isn't even my final form.![]()
Jongens ik wil leren optrekken. Nu heb ik gehoord dat het ook helpt om eerst te proberen aan de bar te hangen. En latpulls doe ik nu max 60 kg. nog 15 kg erbij en ik kan mezelf optrekken toch?![]()
Als je niet kunt optrekken dan kun je negatives proberen. Dus omhoog springen, vasthouden en dan langzaam laten zakken.
Verder gewoon trekken aan die stang!![]()
![]()
Het is makkelijker om eerst te oefenen met de chin-up (close grip en handpalmen naar binnen), om vervolgens als het een goed aantal lukt (8 bijvoorbeeld) de pull-ups te gaan doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik wil leren optrekken. Nu heb ik gehoord dat het ook helpt om eerst te proberen aan de bar te hangen. En latpulls doe ik nu max 60 kg. nog 15 kg erbij en ik kan mezelf optrekken toch?![]()
60 kilo latpull is niet 60 kg eigen gewicht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:24 schreef Fanta-stick het volgende:
ow oke goede tip bedankt! Moet ik dan de stang naar beneden halen? Of even steunen op de bar en dan laten zakken zoals die turners doen ben de naam vergeten@MeneerbobIk heb ze al een keer geprobeerd bij de stang van de smith, maar zijn die niet moeilijker?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:26 schreef Multiply het volgende:
Als je niet kunt optrekken dan kun je negatives proberen. Dus omhoog springen, vasthouden en dan langzaam laten zakken.
Verder gewoon trekken aan die stang!![]()
Die hadden ze bij een oude werkgever van mij altijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon zo'n emmer vol gekookte eieren halen bij groothandelBoh allday erreday eieren die tijd.
Deathlift or Die.![]()
Wat vind je moeilijker?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ow oke goede tip bedankt! Ik heb ze al een keer geprobeerd bij de stang van de smith, maar zijn die niet moeilijker?![]()
wat dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
60 kilo latpull is niet 60 kg eigen gewicht.![]()
ja en natuurlijk hefboomnatuurkundeshizzlequote:Op woensdag 15 mei 2013 12:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Denk dat de zwaartekracht 60kg eigengewicht een stuk zwaarder doet maken.![]()
Het is echter makkelijker aangezien je bij chin-ups je biceps meer gebruikt als hulpspier terwijl de pull-ups net wat meer de lats isoleren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
chin ups lijkt me moeilijker dan pull ups![]()
Chin ups zijn makkelijker, mijns inziens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
chin ups lijkt me moeilijker dan pull ups![]()
Yep.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:39 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Chin ups zijn makkelijker, mijns inziens.![]()
Oke oke lieverds. Met latpulldowns pak ik hem op meerdere manieren op en onder. Ik ga het proberen vandaag en zeg wel of het is gelukt, misschien kan ik iemand even strikken om te helpen.![]()
Pull ups zal ik er denk ik ook eeuwig inhouden op de rugdag, chille oefening. 5 a 6 setjes. Zou ook weleens muscle ups willen kunnen, maar daar ben ik niet sterk genoeg voor.![]()
Explosiviteit is daar heel belangrijk. Ik heb het ook nog niet voor elkaar gekregen jammer genoeg...quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:03 schreef H1N1 het volgende:
Pull ups zal ik er denk ik ook eeuwig inhouden op de rugdag, chille oefening. 5 a 6 setjes. Zou ook weleens muscle ups willen kunnen, maar daar ben ik niet sterk genoeg voor.![]()
Muscle Ups is ook voor een groot deel techniek. Tuurlijk moet je een hoop kracht in je donder hebben maar de juiste techniek beheersen is veel belangrijker. Ik kom aardig in de buurt, oefenen oefenen oefenen.Behulpzaam als een waterkraan.
Zal ik doen, al zou ik er niet teveel op rekenen dat het in NL hetzelfde gaat als hier in AU. De markt is hier een stuk vrijer; je kunt hier makkelijker 'huisarts shoppen' voor een second opinion bijvoorbeeld. Nederland is wat dat betreft behoorlijk stijf geregeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte, ik ben sowieso erg benieuwd hoe de HA hierop reageert."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dit is een wide grip pull up. Je kan een pull up ook op schouderbreedte doen. Enige verschil tussen een pull-up en chin-up is de grip (pronated vs supinated)quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef Snakey het volgende:
Veel mensen vergissen zich in chin ups en pull ups.
Chin up.
[ afbeelding ]
Pull up.
[ afbeelding ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik doe chins maar in babylove staat dat je er 15-20 moeten doen, en niet 3 setjes o.i.d. Ik doe nu 8 chins / dips met 15kg assist en dan stop ik ermee.
Ik heb ook het gevoel als mijn lichaam stijver wordt.
Bij squats voel ik het vooral in mijn liezen, is dit normaal?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2013 13:19:47 ]![]()
Waarom die assist erbij? Haal die maar weg, en bouw ze gewoon op zonder assist.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik doe chins maar in babylove staat dat je er 15-20 moeten doen, en niet 3 setjes o.i.d. Ik doe nu 8 chins / dips met 15kg assist en dan stop ik ermee.
Ik heb ook het gevoel als mijn lichaam stijver wordt.
Bij squats voel ik het vooral in mijn liezen, is dit normaal?
En die squats, yep. Je kunt die shit op zoveel verschillende manieren doen en zolang je geen pijn aan je knieen of onderrug krijgt gaat het meestal wel goed.Same hier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:12 schreef fathank het volgende:
Muscle Ups is ook voor een groot deel techniek. Tuurlijk moet je een hoop kracht in je donder hebben maar de juiste techniek beheersen is veel belangrijker. Ik kom aardig in de buurt, oefenen oefenen oefenen.![]()
![]()
Ik volg dit schema. Ik kan maar 1x5 chins doen zonder assist en zijn mijn armen helemaal gesloopt en daarna doe ik dan nog rows en 3x8 rear delt flyes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom die assist erbij? Haal die maar weg, en bouw ze gewoon op zonder assist.
En die squats, yep. Je kunt die shit op zoveel verschillende manieren doen en zolang je geen pijn aan je knieen of onderrug krijgt gaat het meestal wel goed.
[..]
Same hier.
A
Squat 3x5
Bench 3x5
Chins 15-20 total reps, add weight or use assisted.
Rows 3x5 SUPER STRICT.
Optional: Cable rows, 3x8 bicep work, 3x8 rear delt flyes, do this at your own discretion. If you don't feel like it, don't worry
B
Front squat 3x5
MP 3x5
Deadlifts 1x5
Optional: 15-20 reps of dips, 3x8 tricep work
Wat is beter ? Dips of 3x8 tricep work voor mij? Dips kan ik ook maar 1x5.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2013 13:27:16 ]![]()
Meeste mensen kunnen nog geen 10 chinups, vind het een beetje opmerkelijk dat in dat beginnersschema dan meteen 15-20 chinups worden voorgeschreven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik volg dit schema. Ik kan maar 1x5 chins doen zonder assist en zijn mijn armen helemaal gesloopt en daarna doe ik dan nog rows en 3x8 rear delt flyes.
A
Squat 3x5
Bench 3x5
Rows 3x5 SUPER STRICT.
Optional: Cable rows, 3x8 bicep work, 3x8 rear delt flyes, do this at your own discretion. If you don't feel like it, don't worry
B
Front squat 3x5
MP 3x5
Deadlifts 1x5
Wat is beter ? Dips of 3x8 tricep work voor mij? Dips kan ik ook maar 1x5.
Is vast niet bedoeld om in 1 setje te doen, dus doe er zo lang over als je wil. Doe gewoon 15 chinups, in setjes van 5 ofzo. Dat zijn maar 3 sets, en als je voldoende rust neemt lukt je dat vast wel. En anders doe je er zoveel je kunt, je kunt er vanzelf meer doen.
Zolang je niets opbouwt kun je er niet meer doen, zelfde geldt voor die dips. Zou verder BW dips voorrang geven op 'tricep work' waar waarschijnlijk rope pushdowns en CGBP oid mee bedoeld worden.![]()
Ik kook er ook altijd 10 in een keer, heb ik genoeg voor 3 dagen. Scheelt een hoop werk, met een eitje koken ben je toch al snel een kwartier bezig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In de koelkast een paar dagen (mss een week), maar een eitje koken is simpel. Dus waarom niet gewoon vers koken?![]()
Ik moet er van de week toch langs, of volgende week. Ik ga even voor je kijken, weet alleen dat ze dat op m'n stage/werk hebben. Blijft ook best lang goed geloof ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice! Hoeveel eieren voor hoeveel centjes?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik zou voor dips gaan tot je 7 reps ofzo kan en dan verhogen met wat gewicht aan een belt of een dumbell.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik volg dit schema. Ik kan maar 1x5 chins doen zonder assist en zijn mijn armen helemaal gesloopt en daarna doe ik dan nog rows en 3x8 rear delt flyes.
A
Squat 3x5
Bench 3x5
Rows 3x5 SUPER STRICT.
B
Front squat 3x5
MP 3x5
Deadlifts 1x5
Wat is beter ? Dips of 3x8 tricep work voor mij? Dips kan ik ook maar 1x5.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nieuw schema of niet? Voel me kuiten nu al zinds afgelopen donderdag lol.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef moonhammer het volgende:
Vandaag is benendag, maar mn rug is nog steeds gesloopt van de deadlifts van maandag....No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
wat is eigenlijk een zwaardere oefening. een muscle up of pull op met je benen voor uit gestrekt.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Geen nieuw schema, maar iets te diep gegaan bij de deadlift. Zie redelijk op tegen die frontsquads vanavond...quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nieuw schema of niet? Voel me kuiten nu al zinds afgelopen donderdag lol.![]()
Inderdaad, techniek en explosiviteit zijn de belangrijkste aspecten bij een muscle-up. Bij een pull-up tillen de meeste mensen zich zowat recht omhoog. Maar bij de muscle-up til je diagonaal naar achteren en maak je daarna een 'roei' diagonaal naar voren. Anders heb je niet genoeg ruimte voor de armen om ze te draaien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:12 schreef fathank het volgende:
Muscle Ups is ook voor een groot deel techniek. Tuurlijk moet je een hoop kracht in je donder hebben maar de juiste techniek beheersen is veel belangrijker. Ik kom aardig in de buurt, oefenen oefenen oefenen.
Daarnaast zijn ze gewend om pull-ups geleidelijk uit te voeren. Op die manier kan je veel meer reps halen aangezien het minder uitputtend is. Als je traint voor muscle-ups dan moet je gewoon de pull-ups zo explosief mogelijk uitvoeren.
Moet altijd op adem komen na het uitvoeren van 6 á 8 muscle-ups.
[ Bericht 6% gewijzigd door Verbosity op 15-05-2013 18:36:28 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Nee niet echt, ik zit in een redelijk forse cut (1000-1200 kcal beperking p/dag) met een beperkt aantal oefeningen/spiergroepen die ik nog met KT aanpak. Focus ligt nu op cardio.quote:
Zal over een paar maandjes wel een uitgebreider verhaal posten met before-after foto's.![]()
Baas. Ik hoop voor de zomer een aantal te kunnen zodat ik in de lokale speeltuin de blitz kan maken bij de moedersquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Inderdaad, techniek en explosiviteit zijn de belangrijkste aspecten bij een muscle-up. Bij een pull-up tillen de meeste mensen zich zowat recht omhoog. Maar bij de muscle-up til je diagonaal naar achteren en maak je daarna een 'roei' diagonaal naar voren. Anders heb je niet genoeg ruimte voor de armen om ze te draaien.
Daarnaast zijn ze gewend om pull-ups geleidelijk uit te voeren. Op die manier kan je veel meer reps halen aangezien het minder uitputtend is. Als je traint voor muscle-ups dan moet je gewoon de pull-ups zo explosief mogelijk uitvoeren.
Moet altijd op adem komen na het uitvoeren van 6 á 8 muscle-ups.![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Ik heb m'n doel al bijgesteld naar volgend jaar zomerquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Baas. Ik hoop voor de zomer een aantal te kunnen zodat ik in de lokale speeltuin de blitz kan maken bij de moeders.
![]()
ey man had een vraag
vorige training wilde ik gaan squatten, maar iedere keer als ik mn handen op de bar had gelegd en onder de bar kwam, kwam er stress op mn linkerbovenarm, zo rond de deltoids.
voor deze training zat ik paar weken op mn luie reet, wellicht te wijten aan flexibiliteit. hiervoor geen last gehad. iemand een goede warmingup om de flexibiliteit te verbeteren, mocht het daaraan liggen?![]()
Echt een kut traininf, 1e rep van de 1e set squats en me knie zij al knak..
Nog wat calf raises gedaan en wat voor me abs.![]()
Wel warming up gedaan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef XSbig het volgende:
Echt een kut traininf, 1e rep van de 1e set squats en me knie zij al knak..
Nog wat calf raises gedaan en wat voor me abs.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Wat doen tegen kortademigheid bij het trainen? Zeker als het een beetje druk is in de gym loop ik soms echt naar adem te happen, ookal sta ik gewoon stil.Met een raam of deur open gaat het prima, maar helaas is dat natuurlijk niet altijd een optie.
Anderen lijken er geen last van te hebben, wat is dit?![]()
![]()
Ja, wel een vrij korte, het was ook de opwarmset, ni moet ik wel zeggen dat ik vaker last heb van mijn kniequote:![]()
Das kut dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ja, wel een vrij korte, het was ook de opwarmset, ni moet ik wel zeggen dat ik vaker last heb van mijn knie
Deed het pijn of was het alleen het geluid?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Deed echt pijn gaan bij het uitvoeren, is iets met m'n kraakbeen bij me knieschijf geloof ik. Toch maar weer de dokter bellen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:29 schreef esv7 het volgende:
[..]
Das kut dan.
Deed het pijn of was het alleen het geluid?![]()
Nogmaals, kan iemand mij vertellen wat een zwaardere/betere oefening is.
brede grip pull up met je benen voot je uot gestrekt of muscle up?Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Ik zoek een goede gym in Amsterdam waar ik twee dagen kan trainen zonder teveel poespas, goedkoop en met een squatrek. Tips?If not now, then when.![]()
Welke wijk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zoek een goede gym in Amsterdam waar ik twee dagen kan trainen zonder teveel poespas, goedkoop en met een squatrek. Tips?Deathlift or Die.![]()
Gewoon in het centrum/binnen de ring. Wil er snel kunnen zijn, trainen en ook weer snel weg kunnen.quote:If not now, then when.![]()
Ik weet dat er een USC bij de Dam in de buurt, achter Magnaplaza geloof ik. 110E per jaar voor HvA studenten.
Nooit geweest zelf overigens (áls ik naar een USC ga is het Science Park) dus geen idee hoe de faciliteiten zijn., maar hoor dat je er wel alles hebt.Deathlift or Die.![]()
WOWOWOW Yuri hindamsterdam?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Per jaar? Ik zit er drie dagen waarvan twee dagen mijn trainingsdagen zijn. Ik wil dus gewoon kunnen trainen. Dagkaart oid?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet dat er een USC bij de Dam in de buurt, achter Magnaplaza geloof ik. 110E per jaar voor HvA studenten.
Nooit geweest zelf overigens, dus geen de faciliteiten, maar hoor dat je er wel alles hebt.If not now, then when.![]()
Geen idee. 110 euro is in principe wel prima voor als je er het hele jaar gaat zitten.Deathlift or Die.![]()
Ja, thanks daarvoor. Moet ik onthouden voor wanneer ik er woon.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:48 schreef Ethanolic het volgende:
Geen idee. 110 euro is in principe wel prima voor als je er het hele jaar gaat zitten.
If not now, then when.![]()
Muscle up is zwaarder voor alles behalve buik tov pull up met vooruitgestrekte benen denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef tetouaribo het volgende:
brede grip pull up met je benen voot je uot gestrekt of muscle up?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Onder Bijlmer Arena zit een F4Fquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zoek een goede gym in Amsterdam waar ik twee dagen kan trainen zonder teveel poespas, goedkoop en met een squatrek. Tips?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik ben sinds kort verslaafd aan de snacktomaatjesNog meer liefhebbers?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Form check, bitte.
Volgens mijn staan knieen iets te ver naar voren. Ik was bang dat mijn rug te bol zou staan (kromme rug, maar dat valt gelukkig mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Het enige wat ik er ele dag doe is langslopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:51 schreef Ethanolic het volgende:
Daar wil je echt niet komen, daar komen types als CB#nodisrespect
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Er zitten er wel meer in A'dam zie ik. Deze heeft ook rekken: http://www.fitforfree.nl/vestigingen/amsterdam-looiersgracht/quote:
Morgen even bellen of je er ook een dagkaart oid kunt kopen. Thanks, ik weet voldoende.
If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:53 schreef stinkie het volgende:
Form check, bitte.
Volgens mijn staan knieen iets te ver naar voren. Ik was bang dat mijn rug te bol zou staan (kromme rug, maar dat valt gelukkig mee.Form lijkt prima van wat ik zo kan zien, maar gewicht lijkt me nogal laag. Kan het niet goed zien door de kwaliteit, maar je form is iets belangrijker als je echt zwaar gaat deadliften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soukidan op je oogbal.![]()
dit was 70kg, 2e setje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:23 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Form lijkt prima van wat ik zo kan zien, maar gewicht lijkt me nogal laag. Kan het niet goed zien door de kwaliteit, maar je form is iets belangrijker als je echt zwaar gaat deadliften.
Ik ben doorgegaan naar 8*90 en 4*100. Met deze vorm. Zwaarder begin ik aan de vorm te twijfelen.
Ik heb DL nog niet zo lang in programma zitten dus ik wil eerst de vorm goed hebben.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Form check, bitte.
Volgens mijn staan knieen iets te ver naar voren. Ik was bang dat mijn rug te bol zou staan (kromme rug, maar dat valt gelukkig mee.Het lijkt iets te makkelijk te gaan inderdaad. Niet dat veel uitmaakt om naar je form te kijken. Je rug komt de eerste twee reps wat laat omhoog, of misschien beter, het lijkt dat je even naar beneden gaat in je eerste rep. Als je zwaar deadlift zou ik dat niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie er niet veel fout aan.![]()
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130876763
Hier maar eens mee beginnen. Yuri jij hebt het toch ook gedaan? Ook een foamroller gebruikt?
Heb je ook voor/na pics? (desnoods in dm)"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Het is een andere oefening. Alsof je een deadlift met een powerclean vergelijkt. De pull-up is traag en heeft een kleine beweging. Terwijl de muscle snel/explosief is en een grote bewegingsuitslag heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef tetouaribo het volgende:
brede grip pull up met je benen voot je uot gestrekt of muscle up?
Dus het antwoord kan beide kanten op.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Kent iemand een gym die op zaterdag voor 9 uur 's morgens of na 11 uur 's avonds nog open is? F4F is dat niet op zaterdag.Ik heb het iets anders gedaan, maar uiteindelijk is het resultaat hetzelfde. Geen foamroller gebruikt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Pastapipos het volgende:
Hier maar eens mee beginnen. Yuri jij hebt het toch ook gedaan? Ook een foamroller gebruikt?
Heb je ook voor/na pics? (desnoods in dm)If not now, then when.![]()
Jij traint gewoon als een Beer, andere niet...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
Wat doen tegen kortademigheid bij het trainen? Zeker als het een beetje druk is in de gym loop ik soms echt naar adem te happen, ookal sta ik gewoon stil.Met een raam of deur open gaat het prima, maar helaas is dat natuurlijk niet altijd een optie.
Anderen lijken er geen last van te hebben, wat is dit?
Hebben ze toevallig erg koud water/sportdrank waarmee je traint?
Hier wel, en het is me opgevallen dat ik elke keer als ik die ultra koude zooi neem tijdens een deadlift o.i.d. dat ik dan begin te hoesten en het benauwd krijg/ kort admig wordt...
Of het is misschien gewoon te heet en te vochtig?
Gisteren ook weer, heeft de hele dag de zon op de gevel gestaan en d'r is d'r niet 1 die ff de schermen laat zakken. En dan komt opa Raymond, en die loopt dan weer met een gezicht op half zeven, en de straaltjes zweet terwijl die nog niks gedaan heeft. Ze vroegen of d'r wat was gisteren omdat ik zo boos liep te kijken![]()
Kan ook dat al die chocomelkbulk inmiddels 20kg spek aan panzer gezet heeft natuurlijk. Dan wordt je ook wel kortademig denk
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 16-05-2013 07:26:03 ]![]()
24/7 gyms ik weet dat er ergens in het oosten een zit, een bekende iets met golds gym :p. En basic fit heeft in zwolle een van die 24/7 gyms. Maar ik weet niet precies waar jij woont natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kent iemand een gym die op zaterdag voor 9 uur 's morgens of na 11 uur 's avonds nog open is? F4F is dat niet op zaterdag.
[..]
Ik heb het iets anders gedaan, maar uiteindelijk is het resultaat hetzelfde. Geen foamroller gebruikt.![]()
standaard in de koelkast op mijn werk!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben sinds kort verslaafd aan de snacktomaatjesNog meer liefhebbers?
![]()
![]()
Aan je conditie werkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
Anderen lijken er geen last van te hebben, wat is dit?Behulpzaam als een waterkraan.
Nicequote:Op donderdag 16 mei 2013 07:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
standaard in de koelkast op mijn werk!
In de kantine op m'n werk (Uni, en echt veul te duur) koken ze eieren per 200 tegelijk of zo, in een stoomoven. Geniaal bedacht natuurlijk...![]()
Form check, bitte.
Volgens mijn staan knieen iets te ver naar voren. Ik was bang dat mijn rug te bol zou staan (kromme rug, maar dat valt gelukkig mee.Het belangrijkste in een deadlift is dat je onderrug strak staat (lees: niet bol) en dat gaat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast moet je proberen je benen, heupen en rug ongeveer tegelijk omhoog te laten gaan. Ook dat lijkt redelijk te lukken
Deadliften met hex plates is echt kut trouwens; die krengen komen ieder keer net iets anders neer. Heeft je gym geen gewone plates?
-
nopequote:Op donderdag 16 mei 2013 08:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het belangrijkste in een deadlift is dat je onderrug strak staat (lees: niet bol) en dat gaat goedDaarnaast moet je proberen je benen, heupen en rug ongeveer tegelijk omhoog te laten gaan. Ook dat lijkt redelijk te lukken
Deadliften met hex plates is echt kut trouwens; die krengen komen ieder keer net iets anders neer. Heeft je gym geen gewone plates?
Sowieso maar iets meer dan 200 kilo aan plates. Als er 2 man serieus bezig zijn kan de rest wachten. Gelukkig gebeurt dat niet zo vaak.
Is net te zien denk ik, maar het rek staat tussen de cardio apparaten ipv het kracht gedeelte
Thans iig, kan ik nu wat meer op progressie gaan lettenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik ga ook maar eens een foam roller kopen. Ik heb echt extreem dat ass (chicks zijn er jaloers op, srs) en heb net als die before-pic dat mijn buik uitgezet lijkt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Pastapipos het volgende:
Heb je ook voor/na pics? (desnoods in dm)
Als ik echt op die houding let merk ik dat het mijn aesthetics zeer ten goede komt.Deathlift or Die.![]()
Die eerste keer dat je het doet en je je hele rug voelt krakenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een foam roller kopen. Ik heb echt extreem dat ass (chicks zijn er jaloers op, srs) en heb net als die before-pic dat mijn buik uitgezet lijkt.
Als ik echt op die houding let merk ik dat het mijn aesthetics zeer ten goede komt.![]()
![]()
Mijn gym was voorheen 24h, maar er was bij lange na niet genoeg animo voor. Openingstijden zijn nu 06:00 - 00:00. Wel in Saentju.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kent iemand een gym die op zaterdag voor 9 uur 's morgens of na 11 uur 's avonds nog open is? F4F is dat niet op zaterdag.
[..]Strekken enzo doe ik wel al.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:11 schreef seto het volgende:
[..]
Die eerste keer dat je het doet en je je hele rug voelt krakenDeathlift or Die.![]()
Golds Gym te Nieuwegein, 24/7 het hele jaar door.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb het iets anders gedaan, maar uiteindelijk is het resultaat hetzelfde. Geen foamroller gebruikt.![]()
Dat heb ik ook. Ik moet er ook maar eens aan geloven. Ik loop er al tijden mee en heb er nog steeds niks aan gedaan. Ik erger me kapot though als ik langs een spiegel loop en mezelf van de zijkant zie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een foam roller kopen. Ik heb echt extreem dat ass (chicks zijn er jaloers op, srs) en heb net als die before-pic dat mijn buik uitgezet lijkt.
Als ik echt op die houding let merk ik dat het mijn aesthetics zeer ten goede komt.![]()
![]()
Als ik dat zo lees heb ik het ook. Pens steek uit, rug is wat hol. Betwijfel alleen of een roller of stretch dat op gaat lossen aangezien het de vorm van ruggewervel is. Wat therapie vroeger niet opgelost heeft zal een roller ook niet doen denk ik.
Bewust rechtop lopen en pelvis wat kantelen (buikspieren lichtjes aanspannen) en het valt haast niet meer opDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Amsterdam is gewoon ruk, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Per jaar? Ik zit er drie dagen waarvan twee dagen mijn trainingsdagen zijn. Ik wil dus gewoon kunnen trainen. Dagkaart oid?
Ik ben geweest in:
- Ultimate Fitness (Molukkenstraat): de gym van Ed van Amsterdam. Ik vond het klein, er is geen kraan (bidon dus thuis vullen). Kost 10 euro per keer.
- First Class gym (Diemen): ranzige bende. OK, dumbbels t/m 80kg en niet klein (ook niet heel erg groot), maar echt smerig en in de zomer superheet (platdak in de zon). Kost ook 10 euro per keer.
Verder schijnt Suza gym ergens in West ook nog goed te zijn.
10 euro voor een losse training schijnt normaal te zijn. In Den Bosch betaal je voor het duidelijk betere Flash Gym 8,50. Misschien dat je via sporttegoed, multisportcard, fitbon etc. beter uit kunt zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door CarbonC op 16-05-2013 10:50:18 ]![]()
Is dat nou wat? Ik lees er op dbb wisselende verhalen over.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:33 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Golds Gym te Nieuwegein, 24/7 het hele jaar door.
(NB: heeft niets te maken met de orginele Gold's gyms uit de VS).![]()
Er zijn meerdere Basic Fits 24x7 open, o.a. Amsterdam Distelweg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
24/7 gyms ik weet dat er ergens in het oosten een zit, een bekende iets met golds gym :p. En basic fit heeft in zwolle een van die 24/7 gyms. Maar ik weet niet precies waar jij woont natuurlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 16-05-2013 11:00:12 ]![]()
Dat is puur persoonlijk, ik heb er een jaartje geweldig kunnen trainen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is dat nou wat? Ik lees er op dbb wisselende verhalen over.
(NB: heeft niets te maken met de orginele Gold's gyms uit de VS).
Het tweede jaar werd het een ontiegelijke arrogante bedoeling, slechter personeel en non-stop verbouwingen waardoor je alleen maar stof aan het inademen was.
Ik durf niet te zeggen hoe het inmiddels is, aangezien dit voor mij ook al weer 3 jaar terug is.![]()
Ik merk dat ik een beetje een donald duck houding krijg en denk dat het van het squatten en deadliften komt aangezien ik het nog niet had voordat ik lfite
http://www.t-nation.com/f(...)_be_like_donald_duck![]()
Ik heb ook beidequote:Op donderdag 16 mei 2013 09:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik echt op die houding let merk ik dat het mijn aesthetics zeer ten goede komt.
Nu ik bulk is die buik nog veel ergerSPOILER: Oude foto, maar die verhoudingen..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
Anderen lijken er geen last van te hebben, wat is dit?Koud drinken schijnt ervoor te zorgen dat je lichaam prioriteit geeft aan het opwarmen daarvan. Het lijkt me dat er dan minder energie over blijft om goed te trainen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jij traint gewoon als een Beer, andere niet...
Hebben ze toevallig erg koud water/sportdrank waarmee je traint?
Hier wel, en het is me opgevallen dat ik elke keer als ik die ultra koude zooi neem tijdens een deadlift o.i.d. dat ik dan begin te hoesten en het benauwd krijg/ kort admig wordt...
Of het is misschien gewoon te heet en te vochtig?
Gisteren ook weer, heeft de hele dag de zon op de gevel gestaan en d'r is d'r niet 1 die ff de schermen laat zakken. En dan komt opa Raymond, en die loopt dan weer met een gezicht op half zeven, en de straaltjes zweet terwijl die nog niks gedaan heeft. Ze vroegen of d'r wat was gisteren omdat ik zo boos liep te kijken![]()
Kan ook dat al die chocomelkbulk inmiddels 20kg spek aan panzer gezet heeft natuurlijk. Dan wordt je ook wel kortademig denk![]()
En wat het klimaat in sportscholen betreft: dat is vaak bagger. Men denkt gewoon niet na. Zeker in de zomer een beetje handig omgaan met het open zetten van ramen scheelt veel in temperatuur en "schone" lucht. In mijn nieuwe hardcore gym (foto's volgen) zit de ingangsdeur tegenover de nooduitgang die op een afgesloten binnenruimte uitkomt. Op mijn suggestie zetten ze die nu tegen elkaar open als het warm is. Alleen moeten ze nu nog even leren om dan die mega luchtverwarming uit te zetten(aan de ene kant erg op de kosten proberen te letten, aan de andere kant niet door hebben wat werkelijk geld kost).
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:27 schreef RaymondK het volgende:
Wedden dat je verliest van d'r
Alleen al door die crazy eyes
Arm drukkende vrouwen
![]()
Gestoord wijf, volgens mij bijt die zo je pik af.
![]()
Klopt.quote:Voornamelijk een lurker op de FP.
Adres?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Openingstijden zijn nu 06:00 - 00:00. Wel in Saentju.Te ver.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:33 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Golds Gym te Nieuwegein, 24/7 het hele jaar door.If not now, then when.![]()
weet ik zeg toch niet dat ze er maar 1 hebben?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er zijn meerdere Basic Fits 24x7 open, o.a. Amsterdam Distelweg.![]()
Heb ook stevige maagklachten sinds gister. Nu al een paar keer gebeurt, morgen bloed prikken. Pauper zooi, indeedquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Atemno het volgende:
Misselijk as hell.Dag gains van vandaag. ;w
![]()
Waar ik train is gewoon hoog plafond en lopen er dikke ronde buizen door de zaal heen die de lucht regelen. Echt ideaal, zeker vergeleken met een gym waar ik eens heb getrained wat gewoon in een kantoorpand was gepropt. Super warm, stinkend naar zweet en alles te dicht op elkaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Koud drinken schijnt ervoor te zorgen dat je lichaam prioriteit geeft aan het opwarmen daarvan. Het lijkt me dat er dan minder energie over blijft om goed te trainen.
En wat het klimaat in sportscholen betreft: dat is vaak bagger. Men denkt gewoon niet na. Zeker in de zomer een beetje handig omgaan met het open zetten van ramen scheelt veel in temperatuur en "schone" lucht. In mijn nieuwe hardcore gym (foto's volgen) zit de ingangsdeur tegenover de nooduitgang die op een afgesloten binnenruimte uitkomt. Op mijn suggestie zetten ze die nu tegen elkaar open als het warm is. Alleen moeten ze nu nog even leren om dan die mega luchtverwarming uit te zetten(aan de ene kant erg op de kosten proberen te letten, aan de andere kant niet door hebben wat werkelijk geld kost).
![]()
Nah, ga wel winnen hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:27 schreef RaymondK het volgende:
Wedden dat je verliest van d'r
Alleen al door die crazy eyes
Armdrukkende vrouwen
![]()
![]()
Een dikke kilometer gelopen naar huis met 40 kilogram siergrind als eerste workout nadat mijn pols gebroken was. Ging goed.![]()
![]()
Over een paar maanden kan je bij de SEALS.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef kevin_ het volgende:
Een dikke kilometer gelopen naar huis met 40 kilogram siergrind als eerste workout nadat mijn pols gebroken was. Ging goed.![]()
![]()
Ik zag zwaar op tegen de rug/triceps training van vandaag na het squat/knie debacle van gisteren. Maar man wat ging het goed. Form van DL zwaar verbeter en ik kon 5kg meer als vorige keer.
Nog niet echt veel in totaal(30kg + stang) maar we komen er wel.![]()
Haha, ik ben er wel blij mee. Krijg je toch wel een goed idee waarom iedereen Deadlifts (en Farmer Walks ook wel) zo'n goede oefening vindt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Over een paar maanden kan je bij de SEALS.![]()
True, sis, maar Yuri zoekt in Amsterdam, vandaar dat ik deze nog even extra noemde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
weet ik zeg toch niet dat ze er maar 1 hebben?![]()
Tijdens het cutten de verleiding van een broodje döner niet kunnen weerstaan![]()
Nouja, vandaag maar als refeed bestempelen dan![]()
![]()
Naar de dieetclub met jou.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef meneer_valk het volgende:
Tijdens het cutten de verleiding van een broodje döner niet kunnen weerstaan![]()
Nouja, vandaag maar als refeed bestempelen dan![]()
Mijn laatste maal tijdens de cut is gewoon 300 gram magere kwark + 40 gram muesli. Dikke meuk die je amper wegkrijgt. (vooral die van c1000 basis) Vult goed Dus hoef daarna eerst niks meer.
Daarna voor het slapen de laatste 200 gram magere kwark.![]()
Jesse is gebeld. Superfood smoothie staat klaar.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kebab is veel kcal, goed mee gebulkt.
Kon vandaag bak noten niet weerstaan. Maar net 45 min zieke cardio gedaan, its all good.![]()
En..... bij hoeveel reps failde je?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Gisteren begonnen met 100 pushup challenge!![]()
12quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Poidertje het volgende:
[..]
En..... bij hoeveel reps failde je?.
![]()
Is dat wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Gisteren begonnen met 100 pushup challenge!
Hoelang zou je erover doen als je 2x per week zou opdrukken?Rustig aan.![]()
Dat is voor iedereen anders en dus niet tebeantwoorden. Het is een programma; http://www.hundredpushups.com/#sthash.4xWu7PSu.dpbsquote:![]()
Ik druk sinds 1,5 week elke dag wel op. Ben van 5 naar 12 gegaan in die 1,5 week. Volgens dit schema zou ik over 2 weken op 13 reps moeten zitten als max.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat wat?
Hoelang zou je erover doen als je 2x per week zou opdrukken?
Gaat zeg maar zo;
Week 2 dag 1 Total reps 53
10 12 9 9 13
Maar inderdaad wat Snakey zegt, iedereen gaat er anders doorheen. Ik verwacht over 2 weken stiekem al op 20 reps te zitten.![]()
Ziet er leuk uit, ik begin wel bij week 6quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders en dus niet tebeantwoorden. Het is een programma; http://www.hundredpushups.com/#sthash.4xWu7PSu.dpbs
Rustig aan.![]()
Ja precies en als ik dat heb bereikt ga ik voor de pull ups.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Niet slecht toch.
Gewoon volhouden.. die reps komen vanzelf.![]()
100 pull ups?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja precies en als ik dat heb bereikt ga ik voor de pull ups.Rustig aan.![]()
Ik heb ook geen idee hoeveel reps is haal. Heb het ook al heel lang niet meer gedaan.
Wordt weer eens tijd. Ff die lekkere pump in de chest en triceps.
Pull ups doe ik wel regelmatig ff in het trapgat naar de zolder.![]()
Ik doe dat 3x 5 herhalingen..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee voor een pull up challenge bestaat vast ook wel
Ik vind dat wel weer best als ik dat 3x 12 herhalingen doe, daarna gooi ik gewicht om mijn romp.Rustig aan.![]()
Mooie mentale oefening gisteravond. Een paar vrienden belden me of ik zin had om naar de kroeg te komen. Daar stond mijn hood wel naar, maar het was 21:00 en ik doe IF. Daarnaast is een avond bier en burgers nooit goed voor dem gainz, dus ik zat een beetje in een tweestrijd. Ik ben uiteindelijk dus gegaan, maar heb alleen water gedronken. Vervolgens in de Burger King heb ik letterlijk toe zitten kijken hoe ze zichzelf volpropten met troep. Ik stond erbij en keek er naar; ik ben meegegaan en heb een prima avond gehad, maar zonder mezelf te saboteren.
Het is af en toe best nuttig om je discipline op een harde manier te trainen; gewoon mee gaan naar de kroeg of de Mac ofzo en vervolgens niks bestellen. Je krijg tering erge trek in bier/burgers en je vrienden zullen je pushen, maar als je uiteindelijk met opgeheven hoofd de avond nuchter, maar toch voldaan afsluit...
-
Ik heb trouwens pas geleden weer dumbbell lunges aan mijn benen training toegevoegd. Echt een heerlijk zware oefening. Ik doe lange, diepe lunges om de glutes wat extra aan te pakken en aan het eind van iedere set moet ik echt naar adem happen.
Ik gebruik maar 12kg dumbbells, maar dat is zwaar zat!
Aanrader!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Well done booyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:22 schreef star_gazer het volgende:
Mooie mentale oefening gisteravond. Een paar vrienden belden me of ik zin had om naar de kroeg te komen. Daar stond mijn hood wel naar, maar het was 21:00 en ik doe IF. Daarnaast is een avond bier en burgers nooit goed voor dem gainz, dus ik zat een beetje in een tweestrijd. Ik ben uiteindelijk dus gegaan, maar heb alleen water gedronken. Vervolgens in de Burger King heb ik letterlijk toe zitten kijken hoe ze zichzelf volpropten met troep. Ik stond erbij en keek er naar; ik ben meegegaan en heb een prima avond gehad, maar zonder mezelf te saboteren.
Het is af en toe best nuttig om je discipline op een harde manier te trainen; gewoon mee gaan naar de kroeg of de Mac ofzo en vervolgens niks bestellen. Je krijg tering erge trek in bier/burgers en je vrienden zullen je pushen, maar als je uiteindelijk met opgeheven hoofd de avond nuchter, maar toch voldaan afsluit...
[ afbeelding ]![]()
Met name dat biertje laten staan idd. Is gewoon een mentale "verslaving" dat je denkt dat je dat nodig hebt om lol te kunnen hebben.
Vroeger dronk ik ook best wel eens wat, en dacht altijd "oke laat dat eerste biertje maar komen" als je ergens was, want anders is er geen hol aan. Of 'savonds wijn bij de macaroni. En dan maar niet snappen waarom je de dag erna zo bout benched.
Al 2jr niks meer gedronken (op 2 slokjes champagne na dan met oud & nieuw) en heb er totaal geen behoefte aan ook. Als ik iets van alcohol ruik wordt ik al ligt blauwig op m'n maag
Lekkah he.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 05:55 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb trouwens pas geleden weer dumbbell lunges aan mijn benen training toegevoegd. Echt een heerlijk zware oefening. Ik doe lange, diepe lunges om de glutes wat extra aan te pakken en aan het eind van iedere set moet ik echt naar adem happen.
Ik gebruik maar 12kg dumbbells, maar dat is zwaar zat!
Aanrader!
doe ze nu ook weer een paar maanden, en kan al verschil zien aan de achterkant, en binnenkant van m'n poten. Daar waar ik duidelijk tekort kwam.
Doe ze nu ook met bar trouwens. Is iets eenvoudiger om dan je vorm netjes te houden zonder de halve gym door te zwabberen.![]()
Ik heb nooit last van mijn knieen, maar vind op de een of andere manier lunges echt een kutoefening voor mijn knieen![]()
is het ook wel, best zwaar, en moeilijk kwa evenwicht. Maar oefening baart kunstquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb nooit last van mijn knieen, maar vind op de een of andere manier lunges echt een kutoefening.
Ik kan ze ook alleen maar sationair trouwens. Als ik echt ga lopen dan is niemand veilig.![]()
![]()
deed ze altijd of met 8 kg dumbells of met een olympische bar gestrekt boven mijn hoofd. In de fit for free rdam was echt heel handig een lang pad. Maar bij basic fit is alles zo op elkaar gepropt. En een voor een doen op dezelfde plaats geeft niet die lekker explosiviteit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
is het ook wel, best zwaar, en moeilijk kwa evenwicht. Maar oefening baart kunst
Ik kan ze ook alleen maar sationair trouwens. Als ik echt ga lopen dan is niemand veilig.![]()
![]()
Lunges zijn een prima compound (!) oefening. Reken maar dat je je core goed pakt bij al dat balanceren."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Lunge(s) is/zijn sowiesie goede oefening..!
Net overgegaan van 16 na 18 kg... 16 reps (8 per kant). Lekker stukgaan na hack sqaut.
[ Bericht 53% gewijzigd door jemappellefrikandelle op 17-05-2013 08:32:34 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
+veel. En lunges zijn de bom.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:22 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lunge(s) is/zijn sowiesie goede oefening..!
Net overgegaan van 16 na 18 kg... 16 reps (8 per kant). Lekker stukgaan na hack sqaut.![]()
Er kan bij mij (momenteel 12kg) wel wat gewicht bij (probleem zit m in de conditie niet explosiviteit), maar ik focus me zoals gebruikelijk eerst op de form. Volgende week eens 14kg proberen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Sowieso ook echt buiten adem na elk setje... Zweet me het laplazerus na de lunges... Sowieso is alleen dat al een fijn gevoel!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]![]()
Er kan bij mij (momenteel 12kg) wel wat gewicht bij (probleem zit m in de conditie niet explosiviteit), maar ik focus me zoals gebruikelijk eerst op de form. Volgende week eens 14kg proberen.![]()
Form moet goed zijn idd, vanuit achterste been goed laten zakken en voorste niet te diep, lichaam goed recht houden, etc etc...You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Heupen op één lijn loodrecht op je benen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sowieso ook echt buiten adem na elk setje... Zweet me het laplazerus na de lunges... Sowieso is alleen dat al een fijn gevoel!![]()
Form moet goed zijn idd, vanuit achterste been goed laten zakken en voorste niet te diep, lichaam goed recht houden, etc etc..."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wat zijn jullie favo oefeningen voor de buik?
Sit-ups vind ik toch een beetje gaar. Krijg snel last van mijn nek daarbij, ik vind het gewoon geen fijne oefening.
Ik zat een beetje te zoeken en er zijn echt 1000 verschillende oefeningen.Dus vandaar dat ik het hier even vraag.
![]()
Ik vind legraises erg fijn en ik weet niet precies hoe het heet maar het is voor de obliques, dat je staat met een dumbell in je hand en naar de zijkant buigt. Heerlijk, verder doe ik niet echt buikspieroefeningen want die voelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:55 schreef Murdera het volgende:
Sit-ups vind ik toch een beetje gaar. Krijg snel last van mijn nek daarbij, ik vind het gewoon geen fijne oefening.
Ik zat een beetje te zoeken en er zijn echt 1000 verschillende oefeningen.Dus vandaar dat ik het hier even vraag.
Ik genoeg bij het squatten en deadliften.
![]()
Leg raises en planks. Denk ik. Heb zelf een halve ab ongeveerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:55 schreef Murdera het volgende:
.
![]()
Planks en sideplanks, stomach vacuums, cable crunches, russian twists en met zo'n wieltje (ab roller dacht ik). Woodchoppers hoor ik ook vaak voorbij komen, maar die heb ik zelf nog nooit gedaan..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:55 schreef Murdera het volgende:
![]()
FF VI!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:22 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Squats en deadliftsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:55 schreef Murdera het volgende:
Oh, en af en toe wat planks en side planks"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind legraises erg fijn en ik weet niet precies hoe het heet maar het is voor de obliques, dat je staat met een dumbell in je hand en naar de zijkant buigt. Heerlijk, verder doe ik niet echt buikspieroefeningen want die voel
Ik genoeg bij het squatten en deadliften.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:07 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Leg raises en planks. Denk ik. Heb zelf een halve ab ongeveer.
Ik ga deze dingen even onderzoeken. Bedankt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:07 schreef Virtud het volgende:
[..]
Planks en sideplanks, stomach vacuums, cable crunches, russian twists en met zo'n wieltje (ab roller dacht ik). Woodchoppers hoor ik ook vaak voorbij komen, maar die heb ik zelf nog nooit gedaan..![]()
![]()
-
Die doe ik al, maar durf bij deadlifts nog niet te veel gewicht te gebruiken, uit angst dat ik mijn rug verneuk, dus voel er niet heel veel bij aan mn buik?quote:
Ik heb nu in mijn schema tussen de benchpresses in sit-ups, maar dat duurt steeds langer voor ik het voel, en dan heb ik te lange pauzes voor het benchpressen.![]()
Dat is een goed teken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:15 schreef Murdera het volgende:
Ik heb nu in mijn schema tussen de benchpresses in sit-ups, maar dat duurt steeds langer voor ik het voel, en dan heb ik te lange pauzes voor het benchpressen.
Heb trouwens het gevoel dat ab isolatie echt niet heel veel verschil maakt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Gewoon jezelf een keer pushen, vragen of iemand op je rug wil letten als je er echt zo onzeker over bent.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die doe ik al, maar durf bij deadlifts nog niet te veel gewicht te gebruiken, uit angst dat ik mijn rug verneuk, dus voel er niet heel veel bij aan mn buik?
Ik heb nu in mijn schema tussen de benchpresses in sit-ups, maar dat duurt steeds langer voor ik het voel, en dan heb ik te lange pauzes voor het benchpressen.![]()
mjah heb ik de laatste keer gedaan, maar vind het toch een beetje eng.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:17 schreef seto het volgende:
[..]
Gewoon jezelf een keer pushen, vragen of iemand op je rug wil letten als je er echt zo onzeker over bent.Heb wel het idee dat ik door het gewicht gelijk voorzichtiger ben en beter op mn rug let. misschien maar gewoon heel voorzichtig doen.
En er is bijna nooit iemand bij om op te letten.Zou zo'n band de moeite zijn om aan te schaffen?
![]()
Ik zou eens een paar goede filmpjes kijken en lagnzaam het gewicht toevoegen. Niet in 1 klap 150kg doen zegmaar. Beginnen met 50 en iedere training een kilo of 5 toevoegen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah heb ik de laatste keer gedaan, maar vind het toch een beetje eng.Heb wel het idee dat ik door het gewicht gelijk voorzichtiger ben en beter op mn rug let. misschien maar gewoon heel voorzichtig doen.
En er is bijna nooit iemand bij om op te letten.Zou zo'n band de moeite zijn om aan te schaffen?
-
zet je telefoon naast je zodat die vanaf de zijkant kan opnemen, en neem jezelf op als je twijfelt aan je form.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah heb ik de laatste keer gedaan, maar vind het toch een beetje eng.Heb wel het idee dat ik door het gewicht gelijk voorzichtiger ben en beter op mn rug let. misschien maar gewoon heel voorzichtig doen.
![]()
150 kilo krijg ik ook niet de lucht in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zou eens een paar goede filmpjes kijken en lagnzaam het gewicht toevoegen. Niet in 1 klap 150kg doen zegmaar. Beginnen met 50 en iedere training een kilo of 5 toevoegen.![]()
Maar ja idd, laatste keer 50 eraan gehangen en dat ging wel. zolang ik maar voorzichtig blijf doen.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zet je telefoon naast je zodat die vanaf de zijkant kan opnemen, en neem jezelf op als je twijfelt aan je form.![]()
![]()
Stap voor stap hè. Deze week doe je 50, volgende week 55, enz.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
150 kilo krijg ik ook niet de lucht in.![]()
Maar ja idd, laatste keer 50 eraan gehangen en dat ging wel. zolang ik maar voorzichtig blijf doen.
Niet teveel reps doen ook; deadlift doe je echt voor kracht en CNS adaptatie."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
5 - 5 - 5 of 8 - 8 - 8? Ik doe normaal eigenlijk alles 888quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Stap voor stap hè. Deze week doe je 50, volgende week 55, enz.
Niet teveel reps doen ook; deadlift doe je echt voor kracht en CNS adaptatie.![]()
Riem doet weinig als je form niet goed is, zou die voorlopig nog niet aanschaffen als ik jou was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je nog op 50kg zit zou ik 1x5 doen per workout en dan steeds 5kg toevoegen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
5 - 5 - 5 of 8 - 8 - 8? Ik doe normaal eigenlijk alles 888![]()
Is dat niet heel erg weinig? 3×5 red ik makkelijk. De vorige keer was met 50 3×8quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:42 schreef seto het volgende:
Als je nog op 50kg zit zou ik 1x5 doen per workout en dan steeds 5kg toevoegen.![]()
Zoals star_gazer al zei, je doet ze voornamelijk op kracht. Met 1x5 ga je in het begin het snelst vooruit met deadlifts.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dat niet heel erg weinig? 3×5 red ik makkelijk. De vorige keer was met 50 3×8![]()
Wacht maar tot je op een hoger gewicht zit. Nu is het nog makkelijk. Vanaf 100-120 kilo gaat dat wel veranderen. Dan ben je blij dat je er maar 5 hoeft te doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
Dus dan kan ik ipv 3×8 50 kilo beter 5× 60 doen?
Dan stap ik daar naar over.
P.s. gebruik een warming up voor je deadlift(bijv. 40%, 60%, 80%). Is nu nog niet zo essentieel, maar hoe hoger je gaat in gewicht. Des te belangrijker de warming up.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Warming up is zeker fijn ja, mijn deadlifts gaan ongeveer als volgt:
40% x 10
60% x 8
80% x 5
90% x 5
100% x 5
Vervolgens doe ik daarna nog een verhoging, bijvoorbeeld
5kg erbij x 3
5kg erbij x 1
2.5 erbij x 1
etc.
Wel nadeel dat ik dik een half uur bezig ben met alleen deadlifts, maarja het is wel een erg fijne oefening.![]()
Is dat niet erg belastend?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:55 schreef Sapstengel het volgende:
40% x 10
60% x 8
80% x 5
90% x 5
100% x 5
5kg erbij x 3
5kg erbij x 1
2.5 erbij x 1
etc.
Wel nadeel dat ik dik een half uur bezig ben met alleen deadlifts, maarja het is wel een erg fijne oefening."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Hoe bedoel je? Zoveel herhalingen?quote:
Ik vind het juist wel fijn, sowieso om met deadlift elke keer eigenlijk gewoon 1RM te doen. Ik vind het de lekkerste oefening en niet erg om er redelijk lang over te doen of kapot van te gaan.
![]()
Bij mij ziet het er ongeveer het zelfde uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:55 schreef Sapstengel het volgende:
40% x 10
60% x 8
80% x 5
90% x 5
100% x 5
5kg erbij x 3
5kg erbij x 1
2.5 erbij x 1
etc.
Wel nadeel dat ik dik een half uur bezig ben met alleen deadlifts, maarja het is wel een erg fijne oefening.
40%*8
66%*5
80%*3
90%*2
Werkgewicht*1
Chalking up
Werkgewicht*5Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Echt kapot gaan op die oefening inderdaad, ik doe vaak 18 stappen(9 elk been) met 22 kg dumbells.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]![]()
Er kan bij mij (momenteel 12kg) wel wat gewicht bij (probleem zit m in de conditie niet explosiviteit), maar ik focus me zoals gebruikelijk eerst op de form. Volgende week eens 14kg proberen.
Na mijn set ploft mijn hart bijna uitelkaar en kan ik de dumbells amper nog vasthouden. Goeie grip training ook.![]()
Woodchoppers onlangs voor het eerste gedaan, en is leuke oefening.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:07 schreef Virtud het volgende:
[..]
Planks en sideplanks, stomach vacuums, cable crunches, russian twists en met zo'n wieltje (ab roller dacht ik). Woodchoppers hoor ik ook vaak voorbij komen, maar die heb ik zelf nog nooit gedaan..
Volgende dag voelde ik em ook goed in me schuine buikspieren.
Met side bents hit je echt je obliques aan de zijkant van je romp net boven je heup, met woodchoppers wat hoger en echt van buiten tot binnenkant van je buik.![]()
Ja deadliften is echt nice, met mijn nieuwe schema mag ik overal maar 1 setje van doen en dan 5/10 (ligt aan het soort oefening). Maar stiekem moet ik van de grote compounds zeker 2 setjes doen wel onder mijn max.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zoveel herhalingen?
Ik vind het juist wel fijn, sowieso om met deadlift elke keer eigenlijk gewoon 1RM te doen. Ik vind het de lekkerste oefening en niet erg om er redelijk lang over te doen of kapot van te gaan.
Ik zou wel graag een keer mijn max willen weten als ik 1 rep doe. Mijn max met de meeste oefeningen waren toch wel gebaseerd op 5 herhalingen.![]()
Deadlift hier ook iemand met een hooked grip? Wil dat vandaag gaan proberen maar schijnt in het begin nogal pijnlijk te zijn.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Oh dat is apart, maar 1 setje in totaal? Dus elke oefening doe je maar maximaal 10 herhalingen? Is het een grote fullbody ofzo dat je anders heel lang bezig bent.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja deadliften is echt nice, met mijn nieuwe schema mag ik overal maar 1 setje van doen en dan 5/10 (ligt aan het soort oefening). Maar stiekem moet ik van de grote compounds zeker 2 setjes doen wel onder mijn max.
Ik zou wel graag een keer mijn max willen weten als ik 1 rep doe. Mijn max met de meeste oefeningen waren toch wel gebaseerd op 5 herhalingen.
Ik probeer geregeld m'n 1RM ja, is wel leuk om te doen. Met deadlift sowieso elke keer, met dingen als bench press en squat eens in de zoveel tijd. Bij andere oefeningen heeft het imo weinig nut, een 1RM bicep curl ofzo.
Ja, geprobeerd maar voelt niet chill. Doe gewoon normale, double overhand grip. En bij de zwaarste setjes mixed grip. Laatst magnesium gekocht dus vandaag even proberen of ik daardoor die mixed grip niet hoef te gebruiken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:37 schreef esv7 het volgende:
Deadlift hier ook iemand met een hooked grip? Wil dat vandaag gaan proberen maar schijnt in het begin nogal pijnlijk te zijn.![]()
Ook gedaan, filmpje staat geloof ik in dit topic in het begin. Perfect om je houding even te controleren.quote:
met compounds doe ik meestal
40-50%
80%
2 a 3 * 100% OF 100% en dan opbouwen naar een nieuwe 100%
60% langzaam en wat meer repsDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door stinkie op 17-05-2013 13:51:00 (jezelf quoten is zo treurig) ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Heb je voor woodchoppers zo'n kabel nodig?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:45 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Woodchoppers onlangs voor het eerste gedaan, en is leuke oefening.
Volgende dag voelde ik em ook goed in me schuine buikspieren.
Met side bents hit je echt je obliques aan de zijkant van je romp net boven je heup, met woodchoppers wat hoger en echt van buiten tot binnenkant van je buik.![]()
![]()
Ja ik doe nu aan Hypertrophy-Specific Training. Bedoelt voor hypertrofie maar maak echte krachtgainsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat is apart, maar 1 setje in totaal? Dus elke oefening doe je maar maximaal 10 herhalingen? Is het een grote fullbody ofzo dat je anders heel lang bezig bent.
Ik probeer geregeld m'n 1RM ja, is wel leuk om te doen. Met deadlift sowieso elke keer, met dingen als bench press en squat eens in de zoveel tijd. Bij andere oefeningen heeft het imo weinig nut, een 1RM bicep curl ofzo.
[..]
Ja, geprobeerd maar voelt niet chill. Doe gewoon normale, double overhand grip. En bij de zwaarste setjes mixed grip. Laatst magnesium gekocht dus vandaag even proberen of ik daardoor die mixed grip niet hoef te gebruiken.. De bedoeling is dat je je spieren voor de gek houdt door onder je max te blijven maar wel op te bouwen elke week. Ook mag je niet doorgaan tot failure en ik doe 15 reps.
Ik focus me vooral op de Deadlift, Squat, Military Press en sinds kort doe ik ook aan Bench Press.
Verder doe ik het schema een beetje als volgt.
-Ik hou niet echt rekening met dagen, ik doe het gewoon om de dag.
-Als ik ga trainen begin ik met de deadlift en daarna squat maar probeer vooral van beneden naar boven te werken. Ik hoef niet bang te zijn dat ik een spiergroep vergeet zo.
-1 setje van 15 reps per oefening, onder mijn max zitten maar elke week wel opbouwen op een gegeven moment veranderd je max ook.
- Zo veel mogelijk free weights en als ik dan een machine pakzijn het kabels of leg press.
Qua voeding ben ik een beetje aan het kijken wat intermittent fasting ( ene dag kijk ik wel naar windows andere dag eet ik normaal)wat voor mij is maar steeds eet clean, weinig cheatdays ook is niet nodig met mijn bf,![]()
Nog nooit van gehoord eigenlijk. Wel apart dat je maar 1 setje pakt opzich, hypertrophy kan toch ook bij meerdere setjes? Maarja ik heb mij verder nooit in dat schema en de argumenten erbij verdiept. Klinkt verder wel logisch ja, je zit onder je max maar die verschuift natuurlijk steeds.![]()
Ja men denkt juist van ''Hoe meer setjes ik pak hoe meer ik gain''. Een setje is al genoeg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
Nog nooit van gehoord eigenlijk. Wel apart dat je maar 1 setje pakt opzich, hypertrophy kan toch ook bij meerdere setjes? Maarja ik heb mij verder nooit in dat schema en de argumenten erbij verdiept. Klinkt verder wel logisch ja, je zit onder je max maar die verschuift natuurlijk steeds.
Sarcastisch, want ik zie net dat het niet echt logisch klinkt haha. Je gaat bijvoorbeeld elke week 2,5/5 kg omhoog, je max verschuift zo ook op een gegeven moment zit je er tegenaan en ga je er overheen. Af en toe natuurlijk wel opnieuw je max meten.
![]()
http://www.mikementzer.com/tips.htmlquote:
Mike Mentzer's advies is dat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_MentzerConfidence through competence![]()
Lekker die spiertjes voor de gek houden lekker laten schrikken zodat ze in de war raken.This isn't even my final form.![]()
Zeker, ene keer met rechts curlen en de andere keer met links.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:01 schreef Levolution het volgende:
Lekker die spiertjes voor de gek houden lekker laten schrikken zodat ze in de war raken.![]()
Ja, cablestation op heuphoogte zetten. Kan volgens mij ook hoger.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je voor woodchoppers zo'n kabel nodig?![]()
Ik heb verder niks over dit schema gelezen, maar als je iedere week verhoogd en niet tot failure mag met 15 reps zit je na een aantal weken wel met een probleem. Doe je dan een deload, of ben je dan klaar met het schema?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik doe nu aan Hypertrophy-Specific Training. Bedoelt voor hypertrofie maar maak echte krachtgains. De bedoeling is dat je je spieren voor de gek houdt door onder je max te blijven maar wel op te bouwen elke week. Ook mag je niet doorgaan tot failure en ik doe 15 reps.
Ik focus me vooral op de Deadlift, Squat, Military Press en sinds kort doe ik ook aan Bench Press.
-Als ik ga trainen begin ik met de deadlift en daarna squat maar probeer vooral van beneden naar boven te werken. Ik hoef niet bang te zijn dat ik een spiergroep vergeet zo.
-1 setje van 15 reps per oefening, onder mijn max zitten maar elke week wel opbouwen op een gegeven moment veranderd je max ook.
- Zo veel mogelijk free weights en als ik dan een machine pakzijn het kabels of leg press.
Qua voeding ben ik een beetje aan het kijken wat intermittent fasting ( ene dag kijk ik wel naar windows andere dag eet ik normaal)wat voor mij is maar steeds eet clean, weinig cheatdays ook is niet nodig met mijn bf,
Verder net ook met de hook grip gedeadlift, overgestapt op de normale overhand grip boven 100kg omdat het toch wel erg onprettig werd. Ik ga mischien vaker wat reps doen op 100kg met hook grip om er aan te wennen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ja, gewichten hard op de grond gooien, je shakebeker door de gym schoppen. Alles voor de muscle confusion.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:01 schreef Levolution het volgende:
Lekker die spiertjes voor de gek houden lekker laten schrikken zodat ze in de war raken.
Je moet alleen oppassen voor voedsel confusion, want dat is juist slecht. Als jij je whey te lang schud of te hard in de blender doet zijn de proteinmoleculen confused en weten ze niet meer hoe ze bij je spieren moeten komen.![]()
Ja.quote:No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee val je niet af door all het water wat in je hoofd blijft zitteJa wat is het nou.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Volgens mij zijn die 'speciale creatines' helemaal niet zo speciaal. Algemeen word geadviseerd gewoon monohydraat te gebruiken omdat het werkt en goedkoop is.![]()
Wat Hiatus zegt. gewoon monohydraat kopen. Geen fancy crea met allerlei toevoegingen/bewerkingen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:04 schreef Beach het volgende:
ok tnx brah
http://www.bodyenfitshop.(...)rition/creatine-hcl/
is deze beetje goed![]()
1 gram Creatine HCL staat qua werking en kracht gelijk aan wel 10 gram creatine monohydraat.Creatine HCL wordt volledig opgenomen in de spieren. De opname is ook veel sneller, binnen 10-25 minuten wordt Creatine HCL opgenomen in de bloedstroom en spieren.Creatine HCL zorgt voor instant vergrote spierkracht en harde vochtvrije spiermassa!![]()
Voor je cns enzo. Lijkt me heel zwaar voor je lichaam.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zoveel herhalingen?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
mjah die heb ik dus nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:20 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ja, cablestation op heuphoogte zetten. Kan volgens mij ook hoger.![]()
![]()
Klinkt goed. Ik twijfelde in eerste instantie maarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef Rub33n het volgende:
1 gram Creatine HCL staat qua werking en kracht gelijk aan wel 10 gram creatine monohydraat.Creatine HCL wordt volledig opgenomen in de spieren. De opname is ook veel sneller, binnen 10-25 minuten wordt Creatine HCL opgenomen in de bloedstroom en spieren.Creatine HCL zorgt voor instant vergrote spierkracht en harde vochtvrije spiermassa!Lijkt me duidelijk.quote:Is Creatine hcl echt zo sterk als de claims? Ja! De reviews in de US zijn in ieder geval overweldigend te noemen.BEASTMODE![]()
als je j spieren voor de gek hout snappen ze tog niet meer hoe ze meoten groeien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik doe nu aan Hypertrophy-Specific Training. Bedoelt voor hypertrofie maar maak echte krachtgains. De bedoeling is dat je je spieren voor de gek houdt door onder je max te blijven maar wel op te bouwen elke week. Ook mag je niet doorgaan tot failure en ik doe 15 reps.
Qua voeding ben ik een beetje aan het kijken wat intermittent fasting ( ene dag kijk ik wel naar windows andere dag eet ik normaal)wat voor mij is maar steeds eet clean, weinig cheatdays ook is niet nodig met mijn bf,![]()
Zij zullen echt wel weten waar ze het over hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Snakey het volgende:
Jah, ga anders de teksten van B&F geloven.![]()
Wij van WC eend.....BEASTMODE![]()
Ik heb vandaag ook een stoommandje bij de toko gehaald.
Nog suggesties voor dingen om te stomen?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Creatine?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:24 schreef Pastapipos het volgende:
Nog suggesties voor dingen om te stomen?
Confidence through competence![]()
Sinds ik creatine stoom...quote:
brb whey stomen
brb pre workout stomen"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik heb al de hele week griep, vandaag hield ik eigenlijk voor het eerst alles binnen. Ik ben even gaan trainen, maar na wat shrugs, MP en raises (schouders) voelde ik me al helemaal slap en trillerig. Wat een deceptie, het was ook gewoon pijnlijk om in de spiegel te kijken. Voelde me echt een ecto omdat ik deze week maar amper gegeten heb.
Toch maar even accepteren en uitzieken.![]()
Wat is een goede vervanger voor eiwitshakes? Ik ben nu 15 dus m'n ouders lopen te bitchen dat ik dat niet mag.. Ik dacht misschien aan rauwe eieren maar is dat niet een vergrote kans op salmonella? Bedankt.![]()
vieze klerenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sinds ik creatine stoom...
brb whey stomen
brb pre workout stomenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee val je niet af door all het water wat in je hoofd blijft zitte![]()
![]()
![]()
Bakken kwark van 500g, zit ong 40 gram eiwit in en is vrij goedkoop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:27 schreef Poederman1 het volgende:
Wat is een goede vervanger voor eiwitshakes? Ik ben nu 15 dus m'n ouders lopen te bitchen dat ik dat niet mag.. Ik dacht misschien aan rauwe eieren maar is dat niet een vergrote kans op salmonella? Bedankt.
Van rauwe eieren neemt je maar de helft van de voedingsstoffen op dus je kan ze beter koken/bakken.![]()
Misschien je ouders even precies duidelijk maken wat het is. Een hoop mensen denken dat shakertjes/poedertjes gelijk staan aan anabolen (wat natuurlijk de grote onzin is).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:27 schreef Poederman1 het volgende:
Wat is een goede vervanger voor eiwitshakes? Ik ben nu 15 dus m'n ouders lopen te bitchen dat ik dat niet mag.. Ik dacht misschien aan rauwe eieren maar is dat niet een vergrote kans op salmonella? Bedankt.![]()
Bapaoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:24 schreef Pastapipos het volgende:
Nog suggesties voor dingen om te stomen?.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: