SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Als we het dan toch over Yoga hebben
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
haha.quote:
Namaste voor buffels.Verrekte kut jonge.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:09 schreef Ethanolic het volgende:
Iedere keer als ik het er op waag met mijn vriendin denk ik na 3 minuten fuck this shit, pak ik een halve liter AH Pilsener uit de koelkast en ga ik op de bank toekijken terwijl ik kut roep.
Dat doen echte mannen.
[ Bericht 18% gewijzigd door RaymondK op 14-05-2013 09:33:03 ]![]()
Ik heb het over zo´n ding. Heet een V-grip, maar ik weet ook niet zeker of we het over hetzelfde hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:22 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Als we het zeker weten over hetzelfde hebben zou ik daar bijzonder blij mee zijn![]()
Kon geen betere foto vinden.![]()
![]()
Moet die oefening nog steeds eens proberen, ziet er wel leuk uit.
http://www.exrx.net/Weigh(...)TBarRearDeltRow.html![]()
Ik gebruik het zowel voor mijn schouders, zoals in je link, als voor m'n rug. http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/LVTBarRow.htmlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef seto het volgende:
http://www.exrx.net/Weigh(...)TBarRearDeltRow.html![]()
Ik vind het een goede roei-oefening.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef seto het volgende:
http://www.exrx.net/Weigh(...)TBarRearDeltRow.html
Deed het in mijn vorige gym ook met zo'n V-greep zoals Snakey liet zien.![]()
Als ik het goed heb, zijn er toch meerdere vormen van Yoga? Welke vorm doen jullie en moet je nog ergens op letten als je gaat beginnen?![]()
Weet iemand waar je een goedkoop, losstaand dipping station kan kopen? Ik vind alleen maar muurgemonteerde of complete towers..![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:26 schreef MeneerBob het volgende:
Weet iemand waar je een goedkoop, losstaand dipping station kan kopen? Ik vind alleen maar muurgemonteerde of complete towers..
of
http://iwonbigbro-trainin(...)ent-dip-station.html![]()
Ik heb weinig zin om zelf te knutselen met mijn beperkte vrije tijd, in ieder geval bedanktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:34 schreef seto het volgende:
[..]
of
http://iwonbigbro-trainin(...)ent-dip-station.html![]()
![]()
Oh die DIY moet ook in de muur, even niet opgeletquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:35 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin om zelf te knutselen met mijn beperkte vrije tijd, in ieder geval bedankt
Zo'n ding voor bejaarden lijkt me wel goed eigenlijk.![]()
Hier is het een soort power yoga voor beginners i.c.m. ademhalingsoefeningen en rekoefeningen. Hoe het allemaal in vaktermen heet weet ik niet precies.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:25 schreef kevin_ het volgende:
Als ik het goed heb, zijn er toch meerdere vormen van Yoga? Welke vorm doen jullie en moet je nog ergens op letten als je gaat beginnen?
Als je voor het eerst gaat? euhm gewoon korte broek/hempje/shirtje/handdoek mee, en euhm niet te veel/gasvormig eten van te voren.![]()
flesje water mee.
Zo min mogelijk herrie maken terwijl je bezig bent wordt ook wel gewaardeerd.![]()
Christian fitness factory. Jezus dips.![]()
http://www.christiansfitn(...)dy-Solid-Dip-Station
Belachelijk die prijzen. Paar buizen staal, beetje laswerk en spuiten. Ik kan lassen, ik ga dit soort dingen maar naast m'n werk maken. Gouden business... Die dingen gaan zeker 3 of 4, misschien zelfs wel 5x over de kop.![]()
Ik heb helemaal nog niet aan Henk gedacht, even kijken!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef seto het volgende:
Maakt die gast die power cages maakt niet ook dipping stations?![]()
http://www.marktplaats.nl(...)ee-raise-754661.htmlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:26 schreef MeneerBob het volgende:
Weet iemand waar je een goedkoop, losstaand dipping station kan kopen? Ik vind alleen maar muurgemonteerde of complete towers..
?![]()
Ik zoek eigenlijk zo'n goedkope simpele zoalsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)ee-raise-754661.html
?![]()
![]()
Als je bij powercage.nl bestelt, moet je dan rekening houden met een wachttijd ofzo? Zoja, hoe lang?This isn't even my final form.![]()
Kreunen en steunen doe ik toch al niet en ik heb daar de leeftijd nog niet voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hier is het een soort power yoga voor beginners i.c.m. ademhalingsoefeningen en rekoefeningen. Hoe het allemaal in vaktermen heet weet ik niet precies.
Als je voor het eerst gaat? euhm gewoon korte broek/hempje/shirtje/handdoek mee, en euhm niet te veel/gasvormig eten van te voren.![]()
flesje water mee.
Zo min mogelijk herrie maken terwijl je bezig bent wordt ook wel gewaardeerd.![]()
Thanks.![]()
![]()
Gewoon effe googlen. Die zijn wel te vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:46 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk zo'n goedkope simpele zoals
[ afbeelding ]![]()
Dat dacht ik dus ook...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon effe googlen. Die zijn wel te vinden.![]()
![]()
Denk dat je dat beter aan die gast zelf kunt vragen. Hij post hier niet, naar mijn weten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:55 schreef Levolution het volgende:
Als je bij powercage.nl bestelt, moet je dan rekening houden met een wachttijd ofzo? Zoja, hoe lang?![]()
5weken. Echter belde die al naar 1 week dat die al klaar wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:55 schreef Levolution het volgende:
Als je bij powercage.nl bestelt, moet je dan rekening houden met een wachttijd ofzo? Zoja, hoe lang?
BEASTMODE![]()
Ik denk dat hij je rekening laat houden met de maximale wachttijd. Maar hij zou moeten weten wat zijn onderhanden werk is en op basis daarvan een tijd geven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
5weken. Echter belde die al naar 1 week dat die al klaar was![]()
Tot 120kg te belasten en 67 euroquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:46 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk zo'n goedkope simpele zoals
[ afbeelding ]Overigens ook te gebruiken na zware benendag.
http://www.shop4u2.nl/Web(...)mplbcCFYXItAodSy4Awg"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef ssebass het volgende:
[..]
Tot 120kg te belasten en 67 euroOverigens ook te gebruiken na zware benendag.
[ afbeelding ]
http://www.shop4u2.nl/Web(...)mplbcCFYXItAodSy4Awg![]()
Misschien die 2e hands op marktplaats scoren? Er gaan nogal wat eigenaren door op een gegeven moment...![]()
Het werkt wel. Ik heb in het veleden aardig wat tijd op krukken gelopen. Ik deed dips op m'n krukken. Goed voor je balans ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Misschien die 2e hands op marktplaats scoren? Er gaan nogal wat eigenaren door op een gegeven moment...![]()
![]()
lol.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Misschien die 2e hands op marktplaats scoren? Er gaan nogal wat eigenaren door op een gegeven moment...
Mooie bezigheid voor als je op bezoek gaat. Als zij een gebakje zitten te eten jij lekker dippen![]()
Is niet wat ik bedoel nee, helaas. Het mysterie duurt voort.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb het over zo´n ding. Heet een V-grip, maar ik weet ook niet zeker of we het over hetzelfde hebben.![]()
[ afbeelding ]
Kon geen betere foto vinden.![]()
Er is een oplossing.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:17 schreef star_gazer het volgende:
Wat ik ook doe, mijn armen zijn en blijven zielig slap. Ik kan de sets wel goed afmaken, maar richt me voorlopig eens op form in plaats van te gaan staan zwaaien met dumbbells.
Ik deed voorheen 16kg curls, maar ben dus twee stappen terug gegaan in mijn ego om me eens goed op mijn form te richten.![]()
Ja dat ook, maar doelde op syntholquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:27 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Op handbal gaan zodat ie altijd een excuus heeft?![]()
Ze lijken ook niet sterk. Ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
daar worden ze niet sterk van. Lijkt wel zo, dat wel.![]()
Vind je hem er niet waanzinnig sterk uit zien dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:47 schreef _-_ het volgende:
[..]
Ze lijken ook niet sterk. Ziet er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Vind je hem er niet waanzinnig sterk uit zien dan?
Natuurlijk ziet hij er sterk uit, hij eet tig hele kippen per dag en zoveel liter melk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.![]()
Thanks. 5 weken op zo'n ding wachten is wel te doen. Daarna de rest van je leven winning.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
5weken. Echter belde die al naar 1 week dat die al klaar was
Heb jij er ook één?This isn't even my final form.![]()
Gewoon 500mg test-e in me kadaver kankerenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Probeer zo'n looprekje voor ouderenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:26 schreef MeneerBob het volgende:
Weet iemand waar je een goedkoop, losstaand dipping station kan kopen? Ik vind alleen maar muurgemonteerde of complete towers..Dit dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef ssebass het volgende:
[..]
Tot 120kg te belasten en 67 euroOverigens ook te gebruiken na zware benendag.
[ afbeelding ]
http://www.shop4u2.nl/Web(...)mplbcCFYXItAodSy4Awg
[ Bericht 22% gewijzigd door star_gazer op 14-05-2013 13:13:07 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
spuit 11quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Probeer zo'n looprekje voor ouderen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: