dm gewoon haar nummer naar v_P.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich af en toe behoorlijk verkankerd, inderdaad.
Goeiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich af en toe behoorlijk verkankerd, inderdaad.
Hou je rekening met het feit dat ze een bochel heeft?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:47 schreef von_Preussen het volgende:
Dank Friek_ voor het telefoonnummer, ik zal vanmiddag even bellen.
Die heb ik zelf ook, dus ik weet hoe men ermee moet omgaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hou je rekening met het feit dat ze een bochel heeft?
Handig voor doggy.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook, dus ik weet hoe men ermee moet omgaan.
Zodra je eenmaal die bult over bent, zal het geen probleem meer zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zei Lance Armstrong ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zodra je eenmaal die bult over bent, zal het geen probleem meer zijn.
Iets met een kameel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeggen dat ze het waarschijnlijk heeft uitgelokt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Huilende vrouw hier. Wat moet ik doen?
Ik gebruik die van Leaseweb omdat ik niet jouw verbinding wil belasten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verdiep je in Arch Linux ... Je kan mijn mirror gebruiken, die staat in de officiele mirrorlist.
Scherp.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:00 schreef remlof het volgende:
Maar wat deed de zus van Friek_ nou huilend bij Guido?
Mag prima. Ik doe nu 2TB, dus kom maar op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gebruik die van Leaseweb omdat ik niet jouw verbinding wil belasten.
600 mbit heh. Doe je best.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:03 schreef waht het volgende:
Ik ga het even downloaden puur om de verbinding van Appel te belasten.
Zucht, weer zo'n draak van een plan.quote:Gemeenten moeten de mogelijkheid krijgen om mensen die langdurige zorg aanvragen, te verplichten om steun bij hun familie en vrienden te zoeken. Volgens de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) kunnen gemeenten de bezuinigingen op de AWBZ alleen dan halen.
Ach, voor m'n bijstandsuitkering wil ik best wat vrijwilligerswerk in de zorg verrichten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet worden geassisteerd door werkloze filosofen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |