De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Oerbeer op 14-05-2013 00:31:48 ]![]()
Ik moet toegeven dat ik in totaal nu meerdere minuten naar Mono's tepels heb zitten kijken.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Welterusten!quote:![]()
Ik ken dat. Ik heb het ook gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
Ik moet toegeven dat ik in totaal nu meerdere minuten naar Mono's tepels heb zitten kijken.![]()
![]()
Hij heet vast Diederik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HaJee!Ik dacht altijd dat hij dezelfde naam als ik had, maar neen.
Fuck the EBU.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
Ik moet toegeven dat ik in totaal nu meerdere minuten naar Mono's tepels heb zitten kijken.
Fuck the EBU.![]()
OH MY GOD IK HEB NOG TIJGERNOOTJES
Eerst nog 2 hijsjes joint oproken, dan nog peukje, dan tijgernootjes, dan nog peukje, en dan slapen
Fuck the EBU.![]()
Tijgernootjes zijn baasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
OH MY GOD IK HEB NOG TIJGERNOOTJES
Eerst nog 2 hijsjes joint oproken, dan nog peukje, dan tijgernootjes, dan nog peukje, en dan slapen![]()
![]()
Sucks trouwens dat ik niet bij de ESF meet kan wezen. Maar goed, komen zat andere meets. Voor de rest, have fun!![]()
Daaarom, meets genoeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:25 schreef Oerbeer het volgende:
Sucks trouwens dat ik niet bij de ESF meet kan wezen. Maar goed, komen zat andere meets. Voor de rest, have fun!![]()
Oerbeer?
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')![]()
Ik doe het ook van m'n laatste centenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:25 schreef Oerbeer het volgende:
Sucks trouwens dat ik niet bij de ESF meet kan wezen. Maar goed, komen zat andere meets. Voor de rest, have fun!
Fuck the EBU.![]()
zou je mijn ui willen toevoegen aan de OP?quote:
Met mijn permissie dit dat alles.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:27 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
zou je mijn ui willen toevoegen aan de OP?Fuck the EBU.![]()
Vraag dat aan Moira.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:27 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
zou je mijn ui willen toevoegen aan de OP?![]()
dat mag van haarquote:
quote:
![]()
Stonermeet is sowieso in het weekendErgens volgende maand denk ik, dus zet maar vast wat centjes opzij
Fuck the EBU.![]()
Ich bin dabeiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:
Stonermeet is sowieso in het weekendErgens volgende maand denk ik, dus zet maar vast wat centjes opzij
![]()
![]()
Was dat trouwens niet iets van die hyves evenementen ofzo? Dat je kon zeggen 'ich bin dabei'quote:
Fuck the EBU.![]()
Even voor mensen die geinteresseerd zijn in mijn echte leeftijd, ik ben 15. Wordt 16 over 1 maandje.
Liever niet buiten dit topic mijn leeftijd vermelden.
Jeejquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:37 schreef Oerbeer het volgende:
Ik kijk nog wel. Lijkt mij wel tof om er bij te zijn.
Fuck the EBU.![]()
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was dat trouwens niet iets van die hyves evenementen ofzo? Dat je kon zeggen 'ich bin dabei'
Hoe corny.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
Even voor mensen die geinteresseerd zijn in mijn echte leeftijd, ik ben 15. Wordt 16 over 1 maandje.
Liever niet buiten dit topic mijn leeftijd vermelden.
Fuck the EBU.![]()
Google knows now.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
Liever niet buiten dit topic mijn leeftijd vermelden.![]()
Was ook niet geheel onverwachts hoor Unscrewed
Maar goed dat het hoge woord er uit is, leven met leugens is geen leven.![]()
Haha, ik weet het. I don't mind.quote:
Ja, ik heb de laatste tijd nogal wat sporen achter gelaten omdat het inderdaad irritant werd steeds over mijn leeftijd te liegen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:39 schreef Monopoly het volgende:
Was ook niet geheel onverwachts hoor Unscrewed
Maar goed dat het hoge woord er uit is, leven met leugens is geen leven.
Mo en Mono tot straks
Andere tot laterz
Ik ga slapen!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Preciesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik heb de laatste tijd nogal wat sporen achter gelaten omdat het inderdaad irritant werd steeds over mijn leeftijd te liegen.![]()
Daarom man, no one minds weetje.![]()
Lata broquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:40 schreef Toekito het volgende:
Mo en Mono tot straks
Andere tot laterz
Ik ga slapen!![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon aan de cola. Niks aan de hand.Als ik mee mag met de meet, ga ik liever mee als ik 16 ben.
daar gaat je KPDquote:
Slaap lekker, tot morgenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:40 schreef Toekito het volgende:
Mo en Mono tot straks
Andere tot laterz
Ik ga slapen!![]()
Fuck the EBU.![]()
Staat mij trouwens iets bij van een meet in een parkje, dat één of andere politiedienst tegenkwam op FOK! en dat ze uiteindelijk daar gewoon zijn gaan posten. Iets met meerderjarigen en wiet, plus minderjarigen etc, dat gepeupel![]()
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies![]()
Daarom man, no one minds weetje.
Eigenlijk is het juist goed dat in deze situatie:
Fuck the EBU.![]()
Daarom gewoon tegen die tijd alles over de PM regelen, en eenmaal daar is het ieder voor zich wat betreft eventueel gezeik met de lange arm der wet .![]()
Hier niet, nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies![]()
Daarom man, no one minds weetje.![]()
Maar.. buiten dit topic...
Zeg nou niks!quote:
Welke datum ben je jarig volgende maand?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Als ik mee mag met de meet, ga ik liever mee als ik 16 ben.
Ik heb nog niks geprikt, dus kan daar best rekening mee houden
Fuck the EBU.![]()
link naar topic van meet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Als ik mee mag met de meet, ga ik liever mee als ik 16 ben.
![]()
Precies. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:42 schreef Monopoly het volgende:
Daarom gewoon tegen die tijd alles over de PM regelen, en eenmaal daar is het ieder voor zich wat betreft eventueel gezeik met de lange arm der wet .![]()
16 Juni.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke datum ben je jarig volgende maand?
Ik heb nog niks geprikt, dus kan daar best rekening mee houden
oeh jijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kon ook al in KPD toen ik nog geen 18 was hoorIk was boefje
Daar gaat je KPD. Alsnog.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kon ook al in KPD toen ik nog geen 18 was hoorIk was boefje
![]()
Wanneer wordt die wetswijziging ingevoerd dat je 18+ moet zijn voor zelfs lichte drank?Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat is al, toch? Vanaf 2013 mag een minderjarige géén alcohol meer op zak hebben dacht ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:47 schreef Unscrewed het volgende:
Wanneer wordt die wetswijziging ingevoerd dat je 18+ moet zijn voor zelfs lichte drank?![]()
Ik herinner mij die VVD-achtige pamflet nog die bij de supermarkt hing. "Alcohol onder de 18, dat komt je duur te staan"
Of was het 16...![]()
Goede regel wel op zich. Al moet het niet zo achterlijk worden als in de VS (21jaar).
Vind 18 op zich een prima leeftijd om te gaan (beginnen) met drinken, al ligt het enorm aan de opvoeding.
Mijn ouders hebben mij op mijn 15e een keer gewoon een zooi breezers (dat kon toen gewoon nog, toen waren breezers normaal) gegeven. Ik kwam er op de 'harde' manier achter dat het niet tof was om dronken te zijn, en ook niet 'stoer'.
Daardoor ben ik gewoon een hele tijd heel bewust en fatsoenlijk met alcohol omgegaan.![]()
http://www.biernet.nl/nie(...)-drank--en-horecawetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is al, toch? Vanaf 2013 mag een minderjarige géén alcohol meer op zak hebben dacht ik.Meer heb ik er verder niet over gehoord, dus het mag nog denk ik?quote:Op 29 oktober jl. presenteerde de VVD en de PvdA het nieuwe regeerakkoord. Hierin is opgenomen dat de leeftijdsgrens opgeschoven gaat worden van 16 jaar naar 18 jaar. In de praktijk zou dit betekenen dat je ouder dan 18 jaar moet zijn om zwak alcoholische (bier en wijn) en sterk alcoholische drank te mogen kopen. Een ruime meerderheid van de Tweede Kamer is voorstander van deze leeftijdsverhoging. Aannemelijk is dus dat de discussie niet is óf de wijziging gaat worden doorgevoerd, maar vooral wanneer het gaat gebeuren. Duidelijk is wel dat het nog niet vanaf 1 januari 2013 zal gaan gelden.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dan plannen we het toch gewoon daarna?quote:
Ik noem een 29 juni.Noooquote:
Ik was na mijn ban nog een paar weken KPD loosBlijkbaar worden die rechten je ook ontnomen bij een 48 uurs ban voor het posten van een foto van iemands facebook (welke fb hij zelf op i'net had geplaatst en ik slechts kopieerde) en niet automatisch teruggegeven bij de unban
Fuck the EBU.![]()
Ja. Als het nog niet doorgevoerd is wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
http://www.biernet.nl/nie(...)-drank--en-horecawet
[..]
Meer heb ik er verder niet over gehoord, dus het mag nog denk ik?![]()
Ik kreeg vanaf mijn 12e elk jaar met oud en nieuw een breezerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:51 schreef Monopoly het volgende:
Goede regel wel op zich. Al moet het niet zo achterlijk worden als in de VS (21jaar).
Vind 18 op zich een prima leeftijd om te gaan (beginnen) met drinken, al ligt het enorm aan de opvoeding.
Mijn ouders hebben mij op mijn 15e een keer gewoon een zooi breezers (dat kon toen gewoon nog, toen waren breezers normaal) gegeven. Ik kwam er op de 'harde' manier achter dat het niet tof was om dronken te zijn, en ook niet 'stoer'.
Daardoor ben ik gewoon een hele tijd heel bewust en fatsoenlijk met alcohol omgegaan.
Fuck the EBU.![]()
Ik shit je niet. Check je notes. Je hebt je aan de regels te houden, klaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:52 schreef Moira. het volgende:
Nooo
Ik was na mijn ban nog een paar weken KPD loosBlijkbaar worden die rechten je ook ontnomen bij een 48 uurs ban voor het posten van een foto van iemands facebook (welke fb hij zelf op i'net had geplaatst en ik slechts kopieerde) en niet automatisch teruggegeven bij de unban
![]()
En toen ging het misquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:51 schreef Monopoly het volgende:
Daardoor ben ik gewoon een hele tijd heel bewust en fatsoenlijk met alcohol omgegaan.
Fuck the EBU.![]()
Godverquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik shit je niet. Check je notes. Je hebt je aan de regels te houden, klaar.
Fuck the EBU.![]()
Mocht ik ooit blauw worden zal ik wel eens een boekje open doen in jouw notes, ja?!quote:
Fuck the EBU.![]()
Mee eens, ik denk niet dat de meerderheid op 16-jarige leeftijd al fatsoenlijk met drank (of eigenlijk drugs in het algemeen) kan omgaan. Vooral omdat je ook rond de 16 begint met 'experimenteren'. Ik vraag me af of die experimenteer-leeftijd langzamerhand ook opgeschoven gaat worden naar 18, al begin je dan wel je puberteit af te ronden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:51 schreef Monopoly het volgende:
Aan de andere kant vind ik wel dat je dingen het best leert op de harde manier.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik wacht het rustig af.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mocht ik ooit blauw worden zal ik wel eens een boekje open doen in jouw notes, ja?!![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik shit je niet. Check je notes. Je hebt je aan de regels te houden, klaar.Damn.
Eerlijk maar toch.
Verkouden zijn is echt kut joh.
Vanmorgen echt walgelijk ziek wakker geworden, toch naar stage gegaan. Hele dag geen problemen gehad, wel gaar maar niet echt ziek.
Nu zit ik thuis, biertje en sigaretje te drinken en begint het er weer uit te lopen alsof het water is_! Wat is dezen dana
![]()
![]()
En bedanktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Vanmorgen echt walgelijk ziek wakker geworden
Fuck the EBU.![]()
Ah, ik zie dat de FA ze al gestript heeft? Nouja, je kunt het volgend jaar weer proberen als je een mailtje stuurt.quote:![]()
Godver... even kijken.. zou ik nu slapen en riskeren te laat te komen? *En dan ook echt laat, zeker 3u* Of zou ik nog een nachtje opblijven en een powernap nemen van 6u tot 6.30u?
Jaja, hou maar opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat de FA ze al gestript heeft? Nouja, je kunt het volgend jaar weer proberen als je een mailtje stuurt.
Fuck the EBU.![]()
Gewoon nu slapen en 10 wekkers zettenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:03 schreef Unscrewed het volgende:
Godver... even kijken.. zou ik nu slapen en riskeren te laat te komen? *En dan ook echt laat, zeker 3u* Of zou ik nog een nachtje opblijven en een powernap nemen van 6u tot 6.30u?
Fuck the EBU.![]()
Mijn enige wekker is kapot en heb geen telefoon.quote:
Dat ik het probleempje.
Internet alarm clock, volume op 100 miljoen miljard zettenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn enige wekker is kapot en heb geen telefoon.
Dat ik het probleempje.![]()
Mag ik hier posten zonder ooit een joint te hebben gerookt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Heb geen headset of speakers, alleen in-ear oordopjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Internet alarm clock, volume op 100 miljoen miljard zetten
Dus het wordt steeds moeilijker...
Met de raam open slapen als er een haan in de buurt is , maakt die je wel wakkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn enige wekker is kapot en heb geen telefoon.
Dat ik het probleempje.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag ik hier posten zonder ooit een joint te hebben gerookt
Fuck the EBU.![]()
quote:ik voel me buiten gesloten
Wat wil die PR naast ''Moderator'' zeggen naast je naam?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Hoe leef jij ?
Hoe sta je normaal op dan ?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Hoe leef jij ?
Hoe sta je normaal op dan ?Erhm.. soms heb ik geluk en blijven mijn oordopjes de hele nacht in mijn oren zitten (gewoon een wekker via kukuklok.com). En soms word ik wakker rond de tijd dat ik wakker wil worden ookal ben ik niet uitgeslapen. En vaders komen ook wel van pas soms.
Persoonlijk Reetveger.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat wil die PR naast ''Moderator'' zeggen naast je naam?![]()
Het staat levensgroot in de TTquote:
Of wil je ook graag in het homotopic posten? Of in het rokerstopic?
Daar wordt je ook buitengesloten als je geen homo of roker bent.
Daarom staat het levensgroot in de TT, zodat mensen er niet op klikken als ze zich niet aangesproken voelen.
Waarom klik je toch hier, dan?
#levensvragenFuck the EBU.![]()
Nu serieusquote:
quote:
omdat nieuwsgierig en omdat wil stoned zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het staat levensgroot in de TT
Of wil je ook graag in het homotopic posten? Of in het rokerstopic?
Daar wordt je ook buitengesloten als je geen homo of roker bent.
Daarom staat het levensgroot in de TT, zodat mensen er niet op klikken als ze zich niet aangesproken voelen.
Waarom klik je toch hier, dan?
#levensvragenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Koop een (fatsoenlijke) wekker, is maar 2-3 tientjes bij de HEMA of blokker ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Erhm.. soms heb ik geluk en blijven mijn oordopjes de hele nacht in mijn oren zitten (gewoon een wekker via kukuklok.com). En soms word ik wakker rond de tijd dat ik wakker wil worden ookal ben ik niet uitgeslapen. En vaders komen ook wel van pas soms.
![]()
Ja maar jij hebt geen reet, jij hebt engelzachte billetjesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort er dan MPR te staanMoira,'s Persoonlijke Reetveger
![]()
![]()
Nog niet heb de mijna al 2 jaar en die had maar 11 euro gekostquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Koop een (fatsoenlijke) wekker, is maar 2-3 tientjes bij de HEMA of blokker ofzo.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Mooie capuchontrui trouwens in je UIquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen reet, jij hebt engelzachte billetjes
Hehe, dat ga ik ook wel doen... ooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Koop een (fatsoenlijke) wekker, is maar 2-3 tientjes bij de HEMA of blokker ofzo.
Verdien maar 100euro per maand.
Ga de grens over, koop een voorgedraaide joint voor ¤3,50, en steek hem aanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat nieuwsgierig en omdat wil stoned zijn
Hoe oud ben je?Fuck the EBU.![]()
Dan vraag je toch je pa/ma/buurman/oom ofzoiets ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hehe, dat ga ik ook wel doen... ooit.
Verdien maar 100euro per maand.
Kom op, je wilt toch wel functioneren in de maatschappij. Op tijd komen is echt belangrijk. Voor zowel school als werk of wat dan ook.
Volgens mij voer ik hier een troll mja![]()
![]()
hihi reetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen reet, jij hebt engelzachte billetjes
Aaaaawh
Fuck the EBU.![]()
21quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga de grens over, koop een voorgedraaide joint voor ¤3,50, en steek hem aan
Hoe oud ben je?
Dan ga je even de grens over, koopt een voorgedraaide joint, steekt hem aan, en rookt hem op.quote:
Dan weet je hoe het is om stoned te zijn
Fuck the EBU.![]()
Wijze lessen van tante Moira.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan ga je even de grens over, koopt een voorgedraaide joint, steekt hem aan, en rookt hem op.
Dan weet je hoe het is om stoned te zijn![]()
Goed ik ga de slowchat van KLB proberen, lukt dat niet dan ga ik naar die van de General chatIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nouja, het is wel crisis.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan vraag je toch je pa/ma/buurman/oom ofzoiets ?
Kom op, je wilt toch wel functioneren in de maatschappij. Op tijd komen is echt belangrijk. Voor zowel school als werk of wat dan ook.
Volgens mij voer ik hier een troll mja
Ik koop het wel over 2 weekjes.
Loon
Doe dat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed ik ga de slowchat van KLB proberen, lukt dat niet dan ga ik naar die van de General chat
Jammer voor jou dat UDOWU niet meer is.Fuck the EBU.![]()
wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe dat.
Jammer voor jou dat UDOWU niet meer is.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik ook ja, rook nog ff m'n peukje op, steek er misschien nog één aan om af te sluiten, en dan lichtjes uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Maar eigenlijk moet ik gewoon gaan slapen misschien.Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst Slowchat.Ik ga een touw zoeken
quote:
quote:Dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doe eens niet dit soort meuk posten, ik dank je.Fuck the EBU.![]()
Ik ga een touw zoeken om mijn terrasstoel aan elkaar te binden, wat d8 je welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doe eens niet dit soort meuk posten, ik dank je.
Hallon Liesje.quote:
Ik heb je nog niet gezien hier.
Gewoon niet doen. Je weet onderhand denk ik wel waarom lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga een touw zoeken om mijn terrasstoel aan elkaar te binden, wat d8 je wel![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst Slowchat.Zielig.
Dat kan. Ik kom hier ook nooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hallon Liesje.
Ik heb je nog niet gezien hier.![]()
![]()
Waarom is dit stopgezet dan?quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die SC is voor me tijd...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat was best een toffe SC totdat het weer verneukt moest worden. Tragisch.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Yep.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar stiekem vind je mij toch wel tof dus kom je ff hoin zeggen![]()
quote:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat was best een toffe SC totdat het weer verneukt moest worden. Tragisch.Nevermind.quote:
Die TT van die SC zegt het al zelf. Users die nergens welkom zijn posten daar meestal gaat he tom type users zoals haan33, ik, nikonlover, kontkorst enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat het kutusers waren die de boel verklootten?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Klopt. Maar het had wel een stek voor jou geweest. Ondanks wat z'n naam deed vermoeden was de reeks niet anders dan andere reeksen. Behalve dat er veel gezeik uit die hoek kwam uiteindelijk.quote:![]()
Jaja! Zin in!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al zin in morgen?
Mono en ik zijn er rond half 10
Ik zag het, jullie zijn laat. Mono zal wel gesloopt zijn morgen.![]()
True, en toch is het best lang goed gegaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die TT van die SC zegt het al zelf. Users die nergens welkom zijn posten daar meestal gaat he tom type users zoals haan33, ik, nikonlover, kontkorst enzoFuck the EBU.![]()
Heb het wel gezien dat je 2x faildequote:om je post goed te krijgen
Mijn oogjes vallen dicht.
Ik ga mijn vers opgemaakte bedje eens opzoeken.
Wel fijn om weer eens een nachtje thuis te slapen
Toch wel jammer om alleen te moeten slapen![]()
![]()
Meisjen + Blowen = Vaker komenquote:
Het rijmt zelfs, dus het moet wel!
Ik niet danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja! Zin in!
Ik zag het, jullie zijn laat. Mono zal wel gesloopt zijn morgen.
Ik moet van 9 tot 17:30 zware arbeid verrichten om vervolgens heel Nederland door te treinen
Mono hoeft alleen maar op een stoeltje een paar knopjes en hendeltjes aan te raken om vervolgens heel Nederland door te treinen
Fuck the EBU.![]()
NIET DOEN. NOG ÉÉN PEUKJE. DOE IK OOK.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:30 schreef Monopoly het volgende:
Toch wel jammer om alleen te moeten slapenFuck the EBU.![]()
Ik wil ook wel fokkers kennen in het echt
Maar omdat Belgie
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het wel gezien dat je 2x faildeom je post goed te krijgen
Maar is falen nog steeds falen als je het rechtzet? Of is het dan een dubbele win?Dit -- Parkiet is mijn papa
Noooeeess!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik niet dan
Ik moet van 9 tot 17:30 zware arbeid verrichten om vervolgens heel Nederland door te treinen
Mono hoeft alleen maar op een stoeltje een paar knopjes en hendeltjes aan te raken om vervolgens heel Nederland door te treinen
Maar het is het waard.![]()
![]()
Slaaplekker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:30 schreef Monopoly het volgende:
Toch wel jammer om alleen te moeten slapen![]()
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ken er maar een paar hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar omdat Belgie![]()
![]()
Er zijn genoeg Belgen op FOK! om mee te meeten hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar omdat Belgie
Fuck the EBU.![]()
Zou schokkend zijn moest je buurman FOK!ken zonder dat je het weet
Kale benen voelen raarIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Moderator krachten, wil ik ook
Skypequote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]Moderator krachten, wil ik ook
Fuck the EBU.![]()
Heb trouwens gesolliciteerd voor ONZ mod, hoe hoog schat je me kans?quote:
Daar kunnen wij helaas geen mededelingen over doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb trouwens gesolliciteerd voor ONZ mod, hoe hoog schat je me kans?![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar kunnen wij helaas geen mededelingen over doen.
Fuck the EBU.![]()
Maak eens een printscreen van knopjes wat wij gewone leden niet hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar kunnen wij helaas geen mededelingen over doen.Ben wel benieuwd
Oh, oké. Geef mij even een moment.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maak eens een printscreen van knopjes wat wij gewone leden niet hebbenBen wel benieuwd
![]()
Ik vrees ervoor dat jullie er hard mee kunnen lachen behalve ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar je nou mee op de proppen komtIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor dat jullie er hard mee kunnen lachen behalve ik
Fuck the EBU.![]()
Duurt wel lang
Zijn er zoveel mod knopjes?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Oh oh..quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maak eens een printscreen van knopjes wat wij gewone leden niet hebbenBen wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]''Dossier van capuchon_jongen'' Lijkt wel alsof ik een crimineel benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'naar medisch achtergrond'
Fuck the EBU.![]()
[..]Waarshuw oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur naar Fok.be![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarshuw ouders
Stuur naar Fok.be![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
[..]Deze komt in mijn FoboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Helaas de waarheidquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor dat jullie er hard mee kunnen lachen behalve ik
Die knopjes zien er wel legitiem uit.
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:55 schreef Monopoly het volgende:
Zo zie je maar weer, FOK! past zich aan bij sommige users.![]()
![]()
Heb je dat nu speciaal voor mij gefotoshoptquote:
Dannyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:55 schreef Monopoly het volgende:
Zo zie je maar weer, FOK! past zich aan bij sommige users.
Fuck the EBU.![]()
Daar heb ik geen fotoshop voor nodig hoor. Maar wel speciaal voor jou. Dat wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je dat nu speciaal voor mij gefotoshopt![]()
quote:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen fotoshop voor nodig hoor. Maar wel speciaal voor jou. Dat wel.
Maar lieve mensjens, ik ga denk ik toch even in mijn warme bedje liggen zodat ik in iedergeval lichaamelijk uitrust.![]()
Welterusten![]()
Was weer een geslaagde avond
Thanks Oerbeer, voor je input.
Mijn stonertjes
Monopoly
Morgen 's morgens en 's middags werken, dan misschien nog een half uurtje FOK! en daarna in Rotterdam bij de meetDus als je me mist; jeweethetnu
Slaap lekker schatjens
Fuck the EBU.![]()
No probs Moira.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:10 schreef Moira. het volgende:
Thanks Oerbeer, voor je input.![]()
Voor allen die naar de ESF meet gaan, have fun en maak het weer eens episch. Jat een rolstoel, dat wilt best helpen.![]()
En ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:10 schreef Moira. het volgende:
Thanks Oerbeer, voor je input.
Mijn stonertjes
Monopoly
Morgen 's morgens en 's middags werken, dan misschien nog een half uurtje FOK! en daarna in Rotterdam bij de meetDus als je me mist; jeweethetnu
Slaap lekker schatjens
Zo kga ook maar eens pittenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik moest eigenlijk een uur geleden op staan en over 5 minuten weg.
Mijn tabak is bijna op, dus deze sigaretten smaken vies.
FML.Fuck the EBU.![]()
Als je toch al dik te laat ben.. Kende net zo goed op uw gemak doenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:34 schreef Moira. het volgende:
Ik moest eigenlijk een uur geleden op staan en over 5 minuten weg.
Mijn tabak is bijna op, dus deze sigaretten smaken vies.
FML.![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nee, ben niet dik te laat. Als ik over 5 minuten wegga ben ik nog op tijd op werkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je toch al dik te laat ben.. Kende net zo goed op uw gemak doen![]()
Alleen ben dus serieus net een kwartier wakker
Kutleven
Fuck the EBU.![]()
Das wel kut.. Have fun @ workquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ben niet dik te laat. Als ik over 5 minuten wegga ben ik nog op tijd op werk
Alleen ben dus serieus net een kwartier wakker
Kutleven
Ik denk elke keer dat Moira. Mono is.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
dat verschil is toch duidelijk. Met Moira wil ik best in bed belanden en met Mono niet!quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik weet stiekum toch wel hoor...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat verschil is toch duidelijk. Met Moira wil ik best in bed belanden en met Mono niet!
Maar Moira. ziet er uit als Mono nu.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat verschil is toch duidelijk. Met Moira wil ik best in bed belanden en met Mono niet!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
zal ze vanavond eens uitgebreid bestuderenquote:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hallonquote:
Op naar school.Dit -- Parkiet is mijn papa
![]()
goede smorgens
Goedemorgen.quote:
Jep, had gewoon wat te doen, niet normaal.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jep, had gewoon wat te doen, niet normaal.Wat zeg jij nou....
Sorry dat ik niet elke dag op fok zit.quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ja, ik moet ook maar even gaan roken zo. Pfff.. poe poe.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Kusje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet elke dag op fok zit.
Pff.. Bijna pauze jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook maar even gaan roken zo. Pfff.. poe poe.![]()
quote:
Volgens mij gaat het zo hozen en dan kan ik mijn dagelijkse loopje niet doen in de pauze. First world problems.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Buienradar.nlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij gaat het zo hozen en dan kan ik mijn dagelijkse loopje niet doen in de pauze. First world problems.
Hier is het droog! YEAAAH!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Komt vast omdat je zo hard shinetquote:
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Zit gewoon in Amsterdam nu hoorquote:Jeweetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Komt vast omdat je zo hard shinet![]()
![]()
Dat was weer een lekker broodje.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Brood + eiersalade = Happy Olmentquote:
Eiersalade op brood.quote:
Chill zeker.. iedereen is pauze ofzo xDquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Google's easteregg voor degene die bored zijn
HOI OLLIEMOLLIEOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik heb er al twee potjes opzitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:30 schreef Olment het volgende:
Google's easteregg voor degene die bored zijn
2260 punten hier atmquote:
Apple pie's aant hitten
Ik ga nog even roken, misschien dat ik daarna nog een potje speel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef Olment het volgende:
[..]
2260 punten hier atm
Apple pie's aant hittenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Roken is slecht voor jequote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ga nog even roken, misschien dat ik daarna nog een potje speel.
Tering he.. Ik heb werkelijk vandaag nog geen ene fuck uitgevoerd.
Voel me echt nutteloos hier
Ik heb vanmorgen wat gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:30 schreef Olment het volgende:
Voel me echt nutteloos hier![]()
Afgezien van om half 9 hier zijn.. Ik echt serieus niks,, niet eens telefoon/email gehadquote:
Waarover?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Scriptie van 13300 woorden, ondertussen 370 pagina'sHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
De zin van het levenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De zin van het levenNou,, beetje sos en dat vanavond afhebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk het niet, moet best nog wat schrijven en verdiepen. Sowieso moet ik straks nog alle 150 pagina's op spel- en grammaticafouten checkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou,, beetje sos en dat vanavond afhebben![]()
_!!!!!!!
![]()
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:30 schreef Olment het volgende:
Voel me echt nutteloos hier
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
SSL Certificaten uitgevenquote:
Alleen zijn dr momenteel geen aanvragen, dus zit maar wat aanwezig te zijn op kantoor
Kan je geen alternatieve werkzaamheden krijgen? Thuisstudie op je werk doen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Olment het volgende:
[..]
SSL Certificaten uitgeven
Alleen zijn dr momenteel geen aanvragen, dus zit maar wat aanwezig te zijn op kantoor![]()
Ben bezig met leren van Deensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je geen alternatieve werkzaamheden krijgen? Thuisstudie op je werk doen?
Gast,, Als je wist hoe mijn kameraad Engels praat.. Dan snap je mijn bedoelingen xDquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor de vakantie toch? Praat gewoon Engels gastHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: