daar gaat je KPDquote:
Slaap lekker, tot morgenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:40 schreef Toekito het volgende:
Mo en Mono tot straks
Andere tot laterz
Ik ga slapen!
Dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies![]()
Daarom man, no one minds weetje.
Hier niet, nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies![]()
Daarom man, no one minds weetje.
Zeg nou niks!quote:
Welke datum ben je jarig volgende maand?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Als ik mee mag met de meet, ga ik liever mee als ik 16 ben.
link naar topic van meet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Als ik mee mag met de meet, ga ik liever mee als ik 16 ben.
Precies. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:42 schreef Monopoly het volgende:
Daarom gewoon tegen die tijd alles over de PM regelen, en eenmaal daar is het ieder voor zich wat betreft eventueel gezeik met de lange arm der wet .
16 Juni.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke datum ben je jarig volgende maand?
Ik heb nog niks geprikt, dus kan daar best rekening mee houden
oeh jijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kon ook al in KPD toen ik nog geen 18 was hoorIk was boefje
Daar gaat je KPD. Alsnog.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kon ook al in KPD toen ik nog geen 18 was hoorIk was boefje
Dat is al, toch? Vanaf 2013 mag een minderjarige géén alcohol meer op zak hebben dacht ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:47 schreef Unscrewed het volgende:
Wanneer wordt die wetswijziging ingevoerd dat je 18+ moet zijn voor zelfs lichte drank?
http://www.biernet.nl/nie(...)-drank--en-horecawetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is al, toch? Vanaf 2013 mag een minderjarige géén alcohol meer op zak hebben dacht ik.
Meer heb ik er verder niet over gehoord, dus het mag nog denk ik?quote:Op 29 oktober jl. presenteerde de VVD en de PvdA het nieuwe regeerakkoord. Hierin is opgenomen dat de leeftijdsgrens opgeschoven gaat worden van 16 jaar naar 18 jaar. In de praktijk zou dit betekenen dat je ouder dan 18 jaar moet zijn om zwak alcoholische (bier en wijn) en sterk alcoholische drank te mogen kopen. Een ruime meerderheid van de Tweede Kamer is voorstander van deze leeftijdsverhoging. Aannemelijk is dus dat de discussie niet is óf de wijziging gaat worden doorgevoerd, maar vooral wanneer het gaat gebeuren. Duidelijk is wel dat het nog niet vanaf 1 januari 2013 zal gaan gelden.
Dan plannen we het toch gewoon daarna?quote:
Noooquote:
Ja. Als het nog niet doorgevoerd is wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
http://www.biernet.nl/nie(...)-drank--en-horecawet
[..]
Meer heb ik er verder niet over gehoord, dus het mag nog denk ik?
Ik kreeg vanaf mijn 12e elk jaar met oud en nieuw een breezerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:51 schreef Monopoly het volgende:
Goede regel wel op zich. Al moet het niet zo achterlijk worden als in de VS (21jaar).
Vind 18 op zich een prima leeftijd om te gaan (beginnen) met drinken, al ligt het enorm aan de opvoeding.
Mijn ouders hebben mij op mijn 15e een keer gewoon een zooi breezers (dat kon toen gewoon nog, toen waren breezers normaal) gegeven. Ik kwam er op de 'harde' manier achter dat het niet tof was om dronken te zijn, en ook niet 'stoer'.
Daardoor ben ik gewoon een hele tijd heel bewust en fatsoenlijk met alcohol omgegaan.
Ik shit je niet. Check je notes. Je hebt je aan de regels te houden, klaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:52 schreef Moira. het volgende:
Nooo
Ik was na mijn ban nog een paar weken KPD loosBlijkbaar worden die rechten je ook ontnomen bij een 48 uurs ban voor het posten van een foto van iemands facebook (welke fb hij zelf op i'net had geplaatst en ik slechts kopieerde) en niet automatisch teruggegeven bij de unban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |