quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag ik hier posten zonder ooit een joint te hebben gerookt
quote:
Wat wil die PR naast ''Moderator'' zeggen naast je naam?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Hoe leef jij ?
Hoe sta je normaal op dan ?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Hoe leef jij ?
Hoe sta je normaal op dan ?
Persoonlijk Reetveger.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat wil die PR naast ''Moderator'' zeggen naast je naam?
Het staat levensgroot in de TTquote:
Nu serieusquote:
quote:
omdat nieuwsgierig en omdat wil stoned zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het staat levensgroot in de TT
Of wil je ook graag in het homotopic posten? Of in het rokerstopic?
Daar wordt je ook buitengesloten als je geen homo of roker bent.
Daarom staat het levensgroot in de TT, zodat mensen er niet op klikken als ze zich niet aangesproken voelen.
Waarom klik je toch hier, dan?
#levensvragen
Koop een (fatsoenlijke) wekker, is maar 2-3 tientjes bij de HEMA of blokker ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Erhm.. soms heb ik geluk en blijven mijn oordopjes de hele nacht in mijn oren zitten (gewoon een wekker via kukuklok.com). En soms word ik wakker rond de tijd dat ik wakker wil worden ookal ben ik niet uitgeslapen. En vaders komen ook wel van pas soms.
Ja maar jij hebt geen reet, jij hebt engelzachte billetjesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort er dan MPR te staanMoira,'s Persoonlijke Reetveger
Nog niet heb de mijna al 2 jaar en die had maar 11 euro gekostquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Koop een (fatsoenlijke) wekker, is maar 2-3 tientjes bij de HEMA of blokker ofzo.
Mooie capuchontrui trouwens in je UIquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen reet, jij hebt engelzachte billetjes
Hehe, dat ga ik ook wel doen... ooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Koop een (fatsoenlijke) wekker, is maar 2-3 tientjes bij de HEMA of blokker ofzo.
Ga de grens over, koop een voorgedraaide joint voor ¤3,50, en steek hem aanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat nieuwsgierig en omdat wil stoned zijn
Dan vraag je toch je pa/ma/buurman/oom ofzoiets ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hehe, dat ga ik ook wel doen... ooit.
Verdien maar 100euro per maand.
hihi reetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen reet, jij hebt engelzachte billetjes
21quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga de grens over, koop een voorgedraaide joint voor ¤3,50, en steek hem aan
Hoe oud ben je?
Dan ga je even de grens over, koopt een voorgedraaide joint, steekt hem aan, en rookt hem op.quote:
Wijze lessen van tante Moira.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan ga je even de grens over, koopt een voorgedraaide joint, steekt hem aan, en rookt hem op.
Dan weet je hoe het is om stoned te zijn
Nouja, het is wel crisis.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan vraag je toch je pa/ma/buurman/oom ofzoiets ?
Kom op, je wilt toch wel functioneren in de maatschappij. Op tijd komen is echt belangrijk. Voor zowel school als werk of wat dan ook.
Volgens mij voer ik hier een troll mja
Doe dat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed ik ga de slowchat van KLB proberen, lukt dat niet dan ga ik naar die van de General chat
wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe dat.
Jammer voor jou dat UDOWU niet meer is.
Ik ook ja, rook nog ff m'n peukje op, steek er misschien nog één aan om af te sluiten, en dan lichtjes uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Maar eigenlijk moet ik gewoon gaan slapen misschien.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst Slowchat.
quote:
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doe eens niet dit soort meuk posten, ik dank je.
Ik ga een touw zoeken om mijn terrasstoel aan elkaar te binden, wat d8 je welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doe eens niet dit soort meuk posten, ik dank je.
Hallon Liesje.quote:
Gewoon niet doen. Je weet onderhand denk ik wel waarom lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga een touw zoeken om mijn terrasstoel aan elkaar te binden, wat d8 je wel
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst Slowchat.
Dat kan. Ik kom hier ook nooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hallon Liesje.
Ik heb je nog niet gezien hier.
Waarom is dit stopgezet dan?quote:
Die SC is voor me tijd...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat was best een toffe SC totdat het weer verneukt moest worden. Tragisch.
Yep.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar stiekem vind je mij toch wel tof dus kom je ff hoin zeggen
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat was best een toffe SC totdat het weer verneukt moest worden. Tragisch.
Nevermind.quote:
Die TT van die SC zegt het al zelf. Users die nergens welkom zijn posten daar meestal gaat he tom type users zoals haan33, ik, nikonlover, kontkorst enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat het kutusers waren die de boel verklootten?
Klopt. Maar het had wel een stek voor jou geweest. Ondanks wat z'n naam deed vermoeden was de reeks niet anders dan andere reeksen. Behalve dat er veel gezeik uit die hoek kwam uiteindelijk.quote:
Jaja! Zin in!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al zin in morgen?
Mono en ik zijn er rond half 10
True, en toch is het best lang goed gegaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die TT van die SC zegt het al zelf. Users die nergens welkom zijn posten daar meestal gaat he tom type users zoals haan33, ik, nikonlover, kontkorst enzo
Heb het wel gezien dat je 2x faildequote:
Meisjen + Blowen = Vaker komenquote:
Ik niet danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja! Zin in!
Ik zag het, jullie zijn laat. Mono zal wel gesloopt zijn morgen.
NIET DOEN. NOG ÉÉN PEUKJE. DOE IK OOK.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:30 schreef Monopoly het volgende:
Mijn oogjes vallen dicht.
Ik ga mijn vers opgemaakte bedje eens opzoeken.
Wel fijn om weer eens een nachtje thuis te slapen
Toch wel jammer om alleen te moeten slapen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het wel gezien dat je 2x faildeom je post goed te krijgen
Noooeeess!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik niet dan
Ik moet van 9 tot 17:30 zware arbeid verrichten om vervolgens heel Nederland door te treinen
Mono hoeft alleen maar op een stoeltje een paar knopjes en hendeltjes aan te raken om vervolgens heel Nederland door te treinen
Slaaplekker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:30 schreef Monopoly het volgende:
Mijn oogjes vallen dicht.
Ik ga mijn vers opgemaakte bedje eens opzoeken.
Wel fijn om weer eens een nachtje thuis te slapen
Toch wel jammer om alleen te moeten slapen
quote:
Ik ken er maar een paar hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil ook wel fokkers kennen in het echt
Maar omdat Belgie
Er zijn genoeg Belgen op FOK! om mee te meeten hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil ook wel fokkers kennen in het echt
Maar omdat Belgie
quote:
Skypequote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]Moderator krachten, wil ik ook
Heb trouwens gesolliciteerd voor ONZ mod, hoe hoog schat je me kans?quote:
Daar kunnen wij helaas geen mededelingen over doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb trouwens gesolliciteerd voor ONZ mod, hoe hoog schat je me kans?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar kunnen wij helaas geen mededelingen over doen.
Maak eens een printscreen van knopjes wat wij gewone leden niet hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar kunnen wij helaas geen mededelingen over doen.
Oh, oké. Geef mij even een moment.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maak eens een printscreen van knopjes wat wij gewone leden niet hebbenBen wel benieuwd
Ik vrees ervoor dat jullie er hard mee kunnen lachen behalve ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar je nou mee op de proppen komt
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor dat jullie er hard mee kunnen lachen behalve ik
Oh oh..quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maak eens een printscreen van knopjes wat wij gewone leden niet hebbenBen wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]''Dossier van capuchon_jongen'' Lijkt wel alsof ik een crimineel benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'naar medisch achtergrond'
Fuck the EBU.
[..]Waarshuw oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur naar Fok.be![]()
![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |