De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 4% gewijzigd door Moira op 13-05-2013 15:55:35 ]Fuck the EBU.![]()
Aantal spoilers zijn leegquote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef Moira. het volgende:
THE WINNER TAKES IT ALLLLL
THE LOSERS STANDING SMALLLLL![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik pak wel ff een oude OP van voor ze ermee begonnen te kloten.quote:
Dan ga je maar lekker niet mobiel FOK!ken
En als ik mobiel FOK, heb ik ook geen last van de lange OP
Fuck the EBU.![]()
Gewoon niet de eerste page openen op je mobielquote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik pak wel ff een oude OP van voor ze ermee begonnen te kloten.
Dan ga je maar lekker niet mobiel FOK!ken
En als ik mobiel FOK, heb ik ook geen last van de lange OP
Of gewoon je paupermobiel weggooien en een goeie kopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon niet de eerste page openen op je mobielFuck the EBU.![]()
Mijn oplossing kost wat minderquote:Op maandag 13 mei 2013 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of gewoon je paupermobiel weggooien en een goeie kopen.
En aangezien het halve topic al aant bitchen is over een paar tientjes voor de trein
truequote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Mijn oplossing kost wat minder
En aangezien het halve topic al aant bitchen is over een paar tientjes voor de trein
Fuck the EBU.![]()
Ah verdorie, ik was te afgeleid door KLB SC om dezen topic te pakselen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
wat is er nieuw aan de op?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Misschien al die jointdraaidingen op een wiki zetten en gewoon daarheen linken?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ge hebt geen zorgen.quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Stonermaaltijd van de week
Turks knoflookbrood en Turksbroodimprovisatiepizza
Deze keer een maken we een simpele lunch die binnen 20 minuten te bereiden is.
Benodigdheden:
- een half Turks brood (bij voorkeur afbak)
- knoflookboter
- kaas
- ham
- tomatenpuree
- sla en komkommer
1. Rook een joint en verzamel op je gemak alle benodigdheden terwijl je een muziekje aan zet op de radio.
2. Verwarm de over voor op 220cc
3. Leg alles er ongeveer zo op:
Pleur er indien je dat wilt nog wat bij wat je lekker lijkt.
Probeer het zo langzaam en precies mogelijk te doen zodat de oven warm is als je klaar bent
4. Doe het in de oven (8 minuten) en snij ondertussen de sla en komkommer in mooie figuurtjes:
Eet smakelijk
Het was erg lekker
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Succesquote:Op maandag 13 mei 2013 15:50 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien al die jointdraaidingen op een wiki zetten en gewoon daarheen linken?
Fuck the EBU.![]()
Doe ik vanavond wel even.quote:
NOMNOM.. ziet er goed uit manquote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef Studeur het volgende:
Benodigdheden:
- knoflookboter
- kaas
- ham
- tomatenpuree
- sla en komkommer
1. Rook een joint en verzamel op je gemak alle benodigdheden terwijl je een muziekje aan zet op de radio.
[ afbeelding ]
Probeer het zo langzaam en precies mogelijk te doen zodat de oven warm is als je klaar bent
4. Doe het in de oven (8 minuten) en snij ondertussen de sla en komkommer in mooie figuurtjes:
[ afbeelding ]
Eet smakelijk
[ afbeelding ]
Het was erg lekker
Als Studeur nou nog wat recepten post.quote:
Wat een heldquote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef Studeur het volgende:
Benodigdheden:
- knoflookboter
- kaas
- ham
- tomatenpuree
- sla en komkommer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet smakelijk
[ afbeelding ]
Het was erg lekker
Die peniskomkommer
Fuck the EBU.![]()
Ik heb alleen niks in huis om uberhaupt eten te makenNet wat chips gegeten maar ik heb weer eens wat zin in verschillende smaken in mijn mond ipv eentonige shit
Fuck the EBU.![]()
Ik las eenoogige shit xDquote:Op maandag 13 mei 2013 15:58 schreef Moira. het volgende:
Ik heb alleen niks in huis om uberhaupt eten te makenNet wat chips gegeten maar ik heb weer eens wat zin in verschillende smaken in mijn mond ipv eentonige shit
Moira is dol op eenogige shit.quote:
I get.quote:
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef Olment het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Word ook tijd ook.. Begint best saai te worrenquote:
Vlataartmensen.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
quote:Wat een warm welkom
Hallon hallon.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Wat doe jij morgenavond?quote:
Kom naar Den Haag Rotterdam
[ Bericht 1% gewijzigd door Olment op 13-05-2013 16:25:05 ]He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Inderdaad..quote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Word ook tijd ook.. Begint best saai te worrenWoon jij in Den Haag?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat doe jij morgenavond?
Kom naar Den Haag
Neu.. Maar ga wel lekker gezellig doen daarquote:
Oh ok..quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Neu.. Maar ga wel lekker gezellig doen daarOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Rotterdamquote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Neu.. Maar ga wel lekker gezellig doen daar
Fuck the EBU.![]()
Nee, maar ik was een tijdje terug nog in Den Haag.quote:
Nou.. Dan kunde morge ook weer komenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, maar ik was een tijdje terug nog in Den Haag.Je weet de weg ^^
Nee, want dat is in Rotterdam zie ik zo he.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou.. Dan kunde morge ook weer komenJe weet de weg ^^
Owjaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, want dat is in Rotterdam zie ik zo he.Omg.. Ik vergeeet het nu al xD
Bijnabijna oeh!
Bijnabijna Ah!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Aftellen is begonnenquote:![]()
(althans, verder gegaan)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Doei.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Aftellen is begonnen![]()
(althans, verder gegaan)
Damn, ik moet morgen een 3uur cursus volgen bij de Plus van 18.00 tot 21.00quote:Op maandag 13 mei 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat doe jij morgenavond?
Kom naar Den Haag Rotterdam
Ohh.. Zal es pics van onze kat opzoekequote:Op maandag 13 mei 2013 17:05 schreef Moira. het volgende:
Pareltje gemacht:
ONZ / Moira.'s Kattentopic
Oh kut, nu komen ze dus wel allemaal met de avondvierdaagse door het tunneltje hier lopenHeb ik de rest van de komende 4 avonden last van schreeuwende kinderen
Maar goed dat niemand in de buurt hier nu examens heeft, dat zou zuur zijn
Fuck the EBU.![]()
Ga snoepjes uitdelenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
Oh kut, nu komen ze dus wel allemaal met de avondvierdaagse door het tunneltje hier lopenHeb ik de rest van de komende 4 avonden last van schreeuwende kinderen
Maar goed dat niemand in de buurt hier nu examens heeft, dat zou zuur zijn
What is there on the hand?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
Het is een invasie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:quote:Op maandag 13 mei 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
Maar goed dat niemand in de buurt hier nu examens heeft, dat zou zuur zijnFuck the EBU.![]()
Gewoon terugschreeuwen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen zorgen.
Best hinderlijk, dat geschreeuw de hele tijd
En spugen.
En dingen gooien.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Het gaat al regenenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gewoon terugschreeuwen.
En spugen.
En dingen gooien.![]()
Fuck the EBU.![]()
eieren gooienquote:Op maandag 13 mei 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
Het is een invasie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dank je, dank je! Jammer dat ik 148 topics te laat ben, maar dat drukt de pret niet aangezien er nog vele gaan komen. Moet wel als je ONZ combineert met stoners.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 19:07:32 ]![]()
We zijn pas 4 maanden geleden begonnen en nu al bijna 150 topicsquote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dank je, dank je! Jammer dat ik 148 topics te laat ben, maar dat drukt de pret niet aangezien er nog vele gaan komen. Moet wel als je ONZ combineert met stoners.
Fuck the EBU.![]()
Kom erbij, en schuif aan.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dank je, dank je! Jammer dat ik 148 topics te laat ben, maar dat drukt de pret niet aangezien er nog vele gaan komen. Moet wel als je ONZ combineert met stoners.
Een vraag: Wiet of Hasj?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dank je! Beide, maar ik prefereer het eerste.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Kom erbij, en schuif aan.
Een vraag: Wiet of Hasj?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 19:13:33 ]![]()
Beter! Een geslaagde en actieve reeks topics is altijd leuk met vaste FOK!kers.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
We zijn pas 4 maanden geleden begonnen en nu al bijna 150 topics![]()
![]()
Zeker weten, heb je ook een plek om je stonede hersenscheten kwijt te kunnen die niemand anders begrijptquote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Beter! Een geslaagde en actieve reeks topics is altijd leuk met vaste FOK!kers.
Noodles gemacht.Fuck the EBU.![]()
Haha ik deed altijd in 1x een heel pakje vol klikkenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
Ik rook zo veel minder sinds ik zelf moet klikken en daar gewoon te lui voor benYour beauty never ever scared me.![]()
Deed ik eerst ook, nu te lui voorquote:Op maandag 13 mei 2013 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik deed altijd in 1x een heel pakje vol klikken
Fuck the EBU.![]()
dat is toch zo gedaan?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
Ik rook zo veel minder sinds ik zelf moet klikken en daar gewoon te lui voor benPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Gewoon netjes vaste halenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
Ik rook zo veel minder sinds ik zelf moet klikken en daar gewoon te lui voor ben
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef Gummiebeer het volgende:
Oja, ik kijk nog wel mee hoor.Ik post alleen weinig als ik stoned ben
Fuck the EBU.![]()
PFf.. Ken toch nie ligt op kerkhof vroukequote:
WW ligt ernaast!quote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef Olment het volgende:
[..]
PFf.. Ken toch nie ligt op kerkhof vrouke![]()
![]()
picsquote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef Olment het volgende:
[..]
PFf.. Ken toch nie ligt op kerkhof vroukeFuck the EBU.![]()
Ben nie zo emo dak daar vaak kom.. Dus moet je helaas teleur stellen...quote:
oke okequote:Op maandag 13 mei 2013 20:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben nie zo emo dak daar vaak kom.. Dus moet je helaas teleur stellen...
Fuck the EBU.![]()
Pokemon.. yeah..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Tering hee,, hebde gij zoveel geblowd da je pokemon zietquote:
Daar hoef ik niet voor te blowen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Tering hee,, hebde gij zoveel geblowd da je pokemon ziet
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')![]()
Mono kan morgen zelf pas om 19:56 op Amersfoort zijn, omdat hij zelf ook treintjes moet rijden.quote:
Ik kan met hem met 40% korting reizen, dus ik wacht dan op hem om vervolgens op Amersfoort in dezelfde trein te stappen.
Die trein komt om 20:17 op Utrecht. Dus daar zou jij dan in dezelfde trein kunnen stappen, en gaan we daarna naar Rotterdam Centraal, waar we dan om 21:12 metro E pakken naar de Melanchthonweg en dan dus rond 21:20 bij de meet arriveren
Is dat nog aantrekkelijk genoeg voor je?
Fuck the EBU.![]()
EN TOEN KWAM HET GROTMONSTER NAAR BENEDEN!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono kan morgen zelf pas om 19:56 op Amersfoort zijn, omdat hij zelf ook treintjes moet rijden.
Ik kan met hem met 40% korting reizen, dus ik wacht dan op hem om vervolgens op Amersfoort in dezelfde trein te stappen.
Die trein komt om 20:17 op Utrecht. Dus daar zou jij dan in dezelfde trein kunnen stappen, en gaan we daarna naar Rotterdam Centraal, waar we dan om 21:12 metro E pakken naar de Melanchthonweg en dan dus rond 21:20 bij de meet arriveren
Is dat nog aantrekkelijk genoeg voor je?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hlaf 10 is voor mij wel laat.. Moet de trein van half 11 hebben om nog thuis te komenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono kan morgen zelf pas om 19:56 op Amersfoort zijn, omdat hij zelf ook treintjes moet rijden.
Is dat nog aantrekkelijk genoeg voor je?
Oh, da's dan weer jammerquote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Hlaf 10 is voor mij wel laat.. Moet de trein van half 11 hebben om nog thuis te komen
Ja of je moet eerder op eigen houtje gaan, Melanchthonweg is straatje uitlopen en dan zie je de kroeg al
Fuck the EBU.![]()
Ik kom voor jullie voornamelijkquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, da's dan weer jammer
Ja of je moet eerder op eigen houtje gaan, Melanchthonweg is straatje uitlopen en dan zie je de kroeg alHeel dat ESF intereseert me geen bal
Oh, whehequote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik kom voor jullie voornamelijkHeel dat ESF intereseert me geen bal
nja voor een uurtje is dat ook niet echt het geld waard, toch?
Fuck the EBU.![]()
Doe eens even heul gauw weer een UI van die ene gast wiens achternaam begint met een Squote:
WIE BEN JIJ EN WAT HEB JIJ MET HORK GEDAAN?
Fuck the EBU.![]()
Transform and roll out!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe eens even heul gauw weer een UI van die ene gast wiens achternaam begint met een S
WIE BEN JIJ EN WAT HEB JIJ MET HORK GEDAAN?![]()
Nahh niet echt.. Dan gebruik ik het wel voor de stoner meetquote:Op maandag 13 mei 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, whehe
nja voor een uurtje is dat ook niet echt het geld waard, toch?
quote:Puik planquote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Nahh niet echt.. Dan gebruik ik het wel voor de stoner meet
Fuck the EBU.![]()
Die krijgt toch iedereen die een topic wilt openenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG IK HEB DM VAN LOMPEHORK WIE WIL MIJ AANRAKEN???!?!?!11/11/!/1!?111
Ik kreeg toen geen DM van hem terug, hoor. De lompe horkquote:Op maandag 13 mei 2013 22:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Die krijgt toch iedereen die een topic wilt openen
Fuck the EBU.![]()
Moet een beetje groeien dit album. Als je het een aantal keer hoort is het wel erg tof!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nummer 9 t/m 13 moet ik nog. Het klinkt allemaal wel aardig opzich maar niet WOW![]()
![]()
Die toch werkte trouwens wel naar een leuk einde toequote:Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet een beetje groeien dit album. Als je het een aantal keer hoort is het wel erg tof!![]()
![]()
Deze zin snap ik nietquote:Op maandag 13 mei 2013 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die toch werkte trouwens wel naar een leuk einde toe![]()
![]()
Truste jonguhquote:![]()
Slaap lekkahquote:
Fuck the EBU.![]()
Idk, heb niks te doen, heb al 2 dagen niet geslapen maar ik wil niet slapen.quote:
Wat is het leven toch moeilijk als je keuzes hebt.. gooi mij maar in Zuid Afrika.
Ga gewoon slapen danquote:Op maandag 13 mei 2013 22:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Idk, heb niks te doen, heb al 2 dagen niet geslapen maar ik wil niet slapen.
Wat is het leven toch moeilijk als je keuzes hebt.. gooi mij maar in Zuid Afrika.
Fuck the EBU.![]()
Hmm. Oke dan, om 23.00.quote:
Godver, mijn hele kamer stinkt naar wiet.
quote:
Ik was ook van plan te gaan rond die tijd, maar wellicht wacht ik nog even een half uurtje langer
Fuck the EBU.![]()
Zet een raam open danquote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Unscrewed het volgende:
Godver, mijn hele kamer stinkt naar wiet.Daar zijn die dingen voor gemaakt
Ik ging laatst mijn dekbed verschonen, ding meurde helemaal naar wietquote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Unscrewed het volgende:
Godver, mijn hele kamer stinkt naar wiet.
M'n moeder moest hem wassen omdat onze wasmachine kapot is, dus die zal dat vast geroken hebben
Fuck the EBU.![]()
Haha dat bedoel ik dus...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was ook van plan te gaan rond die tijd, maar wellicht wacht ik nog even een half uurtje langer
Ik blijf het constant uitstellen totdat ik wel een hele nacht moet opblijven omdat ik anders te laat kom.Dit -- Parkiet is mijn papa
Niet waar. Ramen zijn gemaakt om af en toe door naar buiten te kijken, als het zonlicht al ver weg is, puur om even te controleren of de wereld niet al vergaan is. Verder moet je ze te allen tijden dicht houden.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Zet een raam open danDaar zijn die dingen voor gemaakt
Fuck the EBU.![]()
Als je kamer naar wiet stinkt is dat een uitzondering danquote:Op maandag 13 mei 2013 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet waar. Ramen zijn gemaakt om af en toe door naar buiten te kijken, als het zonlicht al ver weg is, puur om even te controleren of de wereld niet al vergaan is. Verder moet je ze te allen tijden dicht houden.
Dat helpt niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Zet een raam open danDaar zijn die dingen voor gemaakt
Er zitten kleine stukjes hasj en wiet op mijn bureau, maar om alles van mijn bureau af te halen enzo om een paar korrels er af te halen is echt gekkenwerk.Dit -- Parkiet is mijn papa
Gister viel ik rond half 1 in slaap ofzoquote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha dat bedoel ik dus...
Ik blijf het constant uitstellen totdat ik wel een hele nacht moet opblijven omdat ik anders te laat kom.
Maar ben morgen ook weer de hele dag op de been, van 9 tot half 6 werken en daarna een wereldreis naar Rotterdam, om daar de rest van de avond in de kroeg te hangen met een stel FOK!kers
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ging laatst mijn dekbed verschonen, ding meurde helemaal naar wiet
M'n moeder moest hem wassen omdat onze wasmachine kapot is, dus die zal dat vast geroken hebbenWeet ze wel gewoon dat je smoked?
dan mieter je alles op de grond in 1 ferme mooie zwaaiquote:Op maandag 13 mei 2013 22:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat helpt niet.
Er zitten kleine stukjes hasj en wiet op mijn bureau, maar om alles van mijn bureau af te halen enzo om een paar korrels er af te halen is echt gekkenwerk.
Die wietgeur moet je juist appreciërenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je kamer naar wiet stinkt is dat een uitzondering dan
Fuck the EBU.![]()
Ja haha, volgende keer dat ik daar logeer wil ze dat ik meeneem om het samen te doenquote:
Fuck the EBU.![]()
Dag TV, PC, Scherm, Radio, Printer, Versterker.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:52 schreef Olment het volgende:
[..]
dan mieter je alles op de grond in 1 ferme mooie zwaai
Ugh. Dat zou ik maar awkward vinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja haha, volgende keer dat ik daar logeer wil ze dat ik meeneem om het samen te doen
Heb je morgen wat te doenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dag TV, PC, Scherm, Radio, Printer, Versterker.
Mogelijkheden te over
Is het waarschijnlijk ook wel, maar toch gezelligquote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ugh. Dat zou ik maar awkward vinden.Kan altijd wel goed met m'n moeder praten en lachen
Fuck the EBU.![]()
Nou, dan ga ik om 23.59 in bed liggen om 06.30 wakker te worden en 07.15 te vertrekken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gister viel ik rond half 1 in slaap ofzo
Maar ben morgen ook weer de hele dag op de been, van 9 tot half 6 werken en daarna een wereldreis naar Rotterdam, om daar de rest van de avond in de kroeg te hangen met een stel FOK!kers
Zou dat lukken?
Makkelijkquote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik om 23.59 in bed liggen om 06.30 wakker te worden en 07.15 te vertrekken.
Zou dat lukken?
Fuck the EBU.![]()
Moet je spacebake bakkenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het waarschijnlijk ook wel, maar toch gezelligKan altijd wel goed met m'n moeder praten en lachen
Meer keuzes.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Heb je morgen wat te doen
Mogelijkheden te over![]()
Hehe, ik ook wel met mijn vader.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het waarschijnlijk ook wel, maar toch gezelligKan altijd wel goed met m'n moeder praten en lachen
*waarschuwing: verhaal inc* Jammer dat mijn vader een hartinfarct heeft gehad, anders had ie dat ook nog gedaan met mij ook.
Even gefixt.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Unscrewed het volgende:
Godver, mijn hele kamer ruikt lekker naar wiet.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja maar da's weer zo'n gedoe met wietboter enzoquote:
Wil ik wel echt nog eens doenAhh da's naar jaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hehe, ik ook wel met mijn vader.
*waarschuwing: verhaal inc* Jammer dat mijn vader een hartinfarct heeft gehad, anders had ie dat ook nog gedaan met mij ook.
quote:
Fuck the EBU.![]()
quote:Maar het ruikt ook naar verbrand hasj van bewaarde halve joints, en dat is weer wat minder.
En nu je raam openzetten is vragen om doodgeprikt te worden..
Oh en mijn jas ruikt ook naar een mix van wiet en hasj.
Wietboter?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar da's weer zo'n gedoe met wietboter enzo
Wil ik wel echt nog eens doen
Wacht, hoe oud denkt iedereen nou dat ik ben?
Ben eigenlijk wel benieuwd.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja k heb keer met wietboter gedaan,, maar das zooooon werk... Beter gewoon goed crushe en door het beslag knallequote:Op maandag 13 mei 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar da's weer zo'n gedoe met wietboter enzo
Wil ik wel echt nog eens doen
[..]
Ahh da's naar ja
[..]
Ja die tijd van het jaar is weer aangebroken. Ik hoop dat ze me een beetje met rust laten. Vroeger moesten de muggen me altijd erg hebben, tegenwoordig valt het nog mee.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Maar het ruikt ook naar verbrand hasj van bewaarde halve joints, en dat is weer wat minder.
En nu je raam openzetten is vragen om doodgeprikt te worden..
Oh en mijn jas ruikt ook naar een mix van wiet en hasj.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja, 'die' tijd. Zucht. Ik hou van de zomer, behalve de insecten die me lastig vallen en de hooikoorts.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja die tijd van het jaar is weer aangebroken. Ik hoop dat ze me een beetje met rust laten. Vroeger moesten de muggen me altijd erg hebben, tegenwoordig valt het nog mee.
quote:
Ja, daar krijg je goeie spacecake mee. Behoudt goed de wiet en de THC enzo, het smaakt beter en lekkerder, en je hoeft er minder wiet voor te gebuiken om even stoned te worden, als je de wiet zo door het beslag flikkert gaat er bij het bakken ook een hoop THC verloren.
Ik heb nog nooit spacecake gemaakt (dus correct me, wietboter-makers, if I'm wrong), maar dit is wat ik altijd in mijn omgeving te horen heb gekregen
Fuck the EBU.![]()
15.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd.Fuck the EBU.![]()
16quote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik ben van plan gewoon ergens een keer in een smartshop een homp wietboter te kopenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja k heb keer met wietboter gedaan,, maar das zooooon werk... Beter gewoon goed crushe en door het beslag knalle
Wietboter maken lijkt me idd echt teringwerk, moet je eerst ook aan een shitload knipafval zien te komen
Fuck the EBU.![]()
16 ofzoquote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hmm klinkt interessant. Ik moet ook maar eens spacecake proberen if the time's right.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je goeie spacecake mee. Behoudt goed de wiet en de THC enzo, het smaakt beter en lekkerder, en je hoeft er minder wiet voor te gebuiken om even stoned te worden, als je de wiet zo door het beslag flikkert gaat er bij het bakken ook een hoop THC verloren.
Ik heb nog nooit spacecake gemaakt (dus correct me, wietboter-makers, if I'm wrong), maar dit is wat ik altijd in mijn omgeving te horen heb gekregen
Maar volgens mij is het veel te makkelijk te "overdosen" op Spacecake.Dit -- Parkiet is mijn papa
Gewoon een beschaafd stuk eten. 45min-1h wachten.. Done..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm klinkt interessant. Ik moet ook maar eens spacecake proberen if the time's right.
Maar volgens mij is het veel te makkelijk te "overdosen" op Spacecake.
Ligt eraan of je dom bent of niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm klinkt interessant. Ik moet ook maar eens spacecake proberen if the time's right.
Maar volgens mij is het veel te makkelijk te "overdosen" op Spacecake.
Als je niet dom bent begin je gewoon met een half plakje en wacht je minstens een uur voor je beslist of je stoned genoeg bent voor de andere helft
Fuck the EBU.![]()
Gelijk die hele cake op nomnomnomen na het blowen ivm munchies
Blijf ma chill.. Alleen unscrewed hier kan wiet OD'enquote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef hosselaar.woensel het volgende:
IK BEN ZOOOO STONED OP DIT MOMENT HEB DENK IK OVERDOSIS WIET OP HELP!
Hoeveel heb je ingespoten? Heb je een schone spuit gebruikt? Kwaliteit getest?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef hosselaar.woensel het volgende:
IK BEN ZOOOO STONED OP DIT MOMENT HEB DENK IK OVERDOSIS WIET OP HELP!Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
zeker 2 wiet ingenomenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ingespoten? Heb je een schone spuit gebruikt? Kwaliteit getest?![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Blijf ma chill.. Alleen unscrewed hier kan wiet OD'enTss
Ik heb allang een hogere tolerantie opgebouwd... helaas.
Ik mis de tijden van echt zwaar spacen of stoned voelen.
Nu voel ik me gewoon halfstoned na 1 hele joint en maar een korte buzz met een halve.
quote:Goeie metingseenheid.
quote:quote:Dan zijn jullie wel chill tegenover het feit dat ik drugs gebruik.
Net was het nog 23.quote:
Illuminati all-seeing-eye.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja lol, wie ben ik om daarover te beslissen?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]Dan zijn jullie wel chill tegenover het feit dat ik drugs gebruik.
Mijn eerste joint was ook toen ik 15 was, mijn eerste eigen zakje wiet ook, zelfs
Fuck the EBU.![]()
I changed my mindquote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Net was het nog 23.
Illuminati all-seeing-eye.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dus het klopt?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]Dan zijn jullie wel chill tegenover het feit dat ik drugs gebruik.
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord gegeven.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Blijf ma chill.. Alleen unscrewed hier kan wiet OD'en
Fuck the EBU.![]()
Daarom vroeg ik om verduidelijkingquote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord gegeven.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja lol, wie ben ik om daarover te beslissen?
Mijn eerste joint was ook toen ik 15 was, mijn eerste eigen zakje wiet ook, zelfsPics van 15-jarige Moira.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Pics van 15-jarige Moira.
Gelukkig maar, want op m'n 15e was ik er niet knapper op hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wat dat betreft echt het idee dat ik (iig tot nu toe) knapper wordt met de jaren
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want op m'n 15e was ik er niet knapper op hoor
Ik heb wat dat betreft echt het idee dat ik (iig tot nu toe) knapper wordt met de jarenNu ben ik toch wel benieuwd.
hihi.quote:
quote:Dat kan gewoon hoor, vooral met lage tolerantie.
Jij toch sobersoquote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want op m'n 15e was ik er niet knapper op hoor
Ik heb wat dat betreft echt het idee dat ik (iig tot nu toe) knapper wordt met de jaren
Eigenlijk... ben ik sinds die truffels niet meer raar geworden van blowen. Voor die truffels werd ik letterlijk gek in mijn hoofd ofzo.
Na die truffels is het gewoon chillings.
Truffels
Oh, zie dat het eigenlijk nog wel mee valt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n 14e and under, dan
Fuck the EBU.![]()
Nooit last van gehad, wel paar keer meegemaakt dat ik ff een minuutje of 5 fout gingquote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dat kan gewoon hoor, vooral met lage tolerantie.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, zie dat het eigenlijk nog wel mee valt.Zou 's avonds lieve woordjes toefluisteren en 's ochtends eitje bakken in de vorm van een hartje voor deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n 14e and under, danHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Op die foto had ik nog een geschikte leeftijd voor je, iddquote:Op maandag 13 mei 2013 23:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zou 's avonds lieve woordjes toefluisteren en 's ochtends eitje bakken in de vorm van een hartje voor deze.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op die foto had ik nog een geschikte leeftijd voor je, idd![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op die foto had ik nog een geschikte leeftijd voor je, idd![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, zie dat het eigenlijk nog wel mee valt.No way dat jij 15 was in die pic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n 14e and under, dan
Stil maar, wie het laatst lacht, lacht het best.quote:
Zit het net nog even na te calculeren.quote:
En ik sta op de foto met een meisje waarmee ik ruzie kreeg in september 2008 (en daarna dus nooit meer op een foto heb gestaan). Dat weet ik omdat ik in november 2008, 2 maanden later, met Piet keeg waarmee ik 3,5 jaar heb gehad. Toen was ik al 16, want ik werd 16 in oktober 2008
Deze foto is volgens mij van april/mei 2008 ofzo, toen was ik dus 15,5
Fuck the EBU.![]()
Ah, dan was ik gek in mijn kop en hebben die truffels even die kronkel glad gestreken.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, wel paar keer meegemaakt dat ik ff een minuutje of 5 fout gingwat
Pietquote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit het net nog even na te calculeren.
En ik sta op de foto met een meisje waarmee ik ruzie kreeg in september 2008 (en daarna dus nooit meer op een foto heb gestaan). Dat weet ik omdat ik in november 2008, 2 maanden later, met Piet keeg waarmee ik 3,5 jaar heb gehad. Toen was ik al 16, want ik werd 16 in oktober 2008
Deze foto is volgens mij van april/mei 2008 ofzo, toen was ik dus 15,5
Wat een baas.
Nou, je zou zo naar de smartshop hebben kunnen gaan en meegekregen hebben.
En jij? Kan jij dat?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Piet
Wat een baas.
Err... ik heb connecties.quote:
Kan aan goeie kwaliteit wiet en hasj komen wanneer ik er zin in heb tegen een goedkope prijs, dat is goed genoeg voor mij.
Heb wel die hasj waarover ik het had zelf gehaald.
(Moest ik overigens wel via de achterdeur meenemen).
Hoezo is Piet een baas?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Piet
Wat een baas.
Ik blowde toen nog niet frequent. Met zeilkamp dat jaar wel elke dag, daarna één keer in de zoveel maanden ofzo als vriendinnen bleven logeren.
Peuken kreeg ik bij het tankstation wel altijd mee, maar toen werd er ook nog niet scherp op gecontroleerd, die strengere regels zijn later pas ingevoerd.
¤3,50 voor een pakje Camel van 20 sigarettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo is Piet een baas?
Ik blowde toen nog niet frequent. Met zeilkamp dat jaar wel elke dag, daarna één keer in de zoveel maanden ofzo als vriendinnen bleven logeren.
Peuken kreeg ik bij het tankstation wel altijd mee, maar toen werd er ook nog niet scherp op gecontroleerd, die strengere regels zijn later pas ingevoerd.
¤3,50 voor een pakje Camel van 20 sigarettenDat UmbrellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hoezo is Piet een baas?
¤3,50 voor een pakje Camel van 20 sigarettenFapje gepleegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Zelfde UI is saaaaahhaaaaiiiiquote:
[..]
Hoezo is Piet een baas?
¤3,50 voor een pakje Camel van 20 sigarettenOmdat Piet een bazennaam is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel netjes.
En als niemand ooit make-up op deed, zouden we ook niet zoveel hoge eisen stellen. Jullie schuld!
Ik had van de week een mentor op de trein die heette ook Piet. Piet was al oud en reed nog treinen omdat hij het leuk vond.
Ok gr![]()
Mag ik het zeggen?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik had van de week een mentor op de trein die heette ook Piet. Piet was al oud en reed nog treinen omdat hij het leuk vond.
Ok gr
Hij heet niet écht Pietquote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat Piet een bazennaam is.
Dat is wel netjes.
En als niemand ooit make-up op deed, zouden we ook niet zoveel hoge eisen stellen. Jullie schuld!En hij is vaak zat een lul geweest waar ik al veel eerder bij weg had moeten gaan
Desalniettemin wel een leuke tijd gehad verder als we gewoon met z'n 2en waren en er geen 3e partij bij betrokken was
Mannen zijn begonnen met het dragen van make-up
Fuck the EBU.![]()
Treinen.quote:
Oh.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij heet niet écht PietEn hij is vaak zat een lul geweest waar ik al veel eerder bij weg had moeten gaan
Desalniettemin wel een leuke tijd gehad verder als we gewoon met z'n 2en waren en er geen 3e partij bij betrokken was
Mannen zijn begonnen met het dragen van make-upIk snap niet dat mensen voornamen censureren op forums, tenzij de naam: "Jakulachinuposhinoshidoelipaluti" is, zijn er echt wel miljoenen anderen met die naam.
Tenzij iemand levenloos is en een facebook ofzo gaat Google'n met precies die contacten.
Make-up.
Dat ken ik maar al te goed.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
Gewoon hacken berenpak2 allesquote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh.Ik snap niet dat mensen voornamen censureren op forums, tenzij de naam: "Jakulachinuposhinoshidoelipaluti" is, zijn er echt wel miljoenen anderen met die naam.
Tenzij iemand levenloos is en een facebook ofzo gaat Google'n met precies die contacten.
Make-up.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Wie had dat wachtwoord eigenlijk bedacht?
Omdat de desbetreffende meneer nogal goed is in het hacken van accounts en weet dat ik op dit forum zit, heeft trouwens ook al eens vrolijk ingebroken op dit account toen we nog hadden om mijn PMs en DMs te lezen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh.Ik snap niet dat mensen voornamen censureren op forums, tenzij de naam: "Jakulachinuposhinoshidoelipaluti" is, zijn er echt wel miljoenen anderen met die naam.
Make-up.
Dan ga ik zo'n persoon niet hier bij z'n naam noemen, if you don't mind
Overigens is het mij (en hém, vandaar een kloon account gemaakt in 2010) al eens eerder overkomen dat users dingen opzoeken en je in je persoonlijke leven gaan lastigvallen, toen vielen ze hém dus ook lastig.
Ik ben al openhartig genoeg met mezelf tegenwoordig op het forum (post net verdomme nog 2 foto'slol), dan ga ik niet andere mensen die niks met FOK! te maken willen hebben bij naam noemen hier
Er zit altijd een verhaal achter, dus niet zo snel conclusies trekken sgatjuh
Fuck the EBU.![]()
Woordvoerder utrechtse politie..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Wie had dat wachtwoord eigenlijk bedacht?
GA MIJ GODVERDOMME JALOERS ZITTEN MAKEN MET DIE CHINEESquote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef Monopoly het volgende:
Zo, peukie roken en zo wat Chinees in de magnetron flikkeren.
Het is fijn om bij je ouders te zijn
HIER MET DIE CHINEES
IK HEB ZIN IN CHINEES
BABI PANGANG
IK HEB NIKS GEGETEN GODVERDOMME
JA EEN BAKJE NOODLES
EN IK HEB WEER HONGER
MAAR IK HEB GEEN ETEN
NU HEB IK ZIN IN BABI PANGANG
KUTMONOFuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
GA MIJ GODVERDOMME JALOERS ZITTEN MAKEN MET DIE CHINEES
HIER MET DIE CHINEES
IK HEB ZIN IN CHINEES
BABI PANGANG
IK HEB NIKS GEGETEN GODVERDOMME
JA EEN BAKJE NOODLES
EN IK HEB WEER HONGER
MAAR IK HEB GEEN ETEN
NU HEB IK ZIN IN BABI PANGANG
KUTMONOMono plagen, kusjes vragen.
![]()
You sure have your way to keep your topics alivequote:Op maandag 13 mei 2013 23:53 schreef Moira. het volgende:
Hadden jullie mijn nieuwe pareltje al gezien?
ONZ / Moira.'s Kattentopic
Puike OP jaquote:Op maandag 13 mei 2013 23:53 schreef Moira. het volgende:
ONZ / Moira.'s Kattentopic![]()
![]()
Daar is idd niks van te zeggen.. Zeker aandacht aan besteedquote:
Stiekem heb ik dit topic alleen maar uit eigen belang gemaakt, en is het zo verdomd handig dat het goed uit is gepakt.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
You sure have your way to keep your topics alive
Dit is namelijk serieus ideaal om gewoon mijn hersenscheten kwijt te kunnen zonder notes en bans te krijgen omdat ik op deze manier ONZ er niet mee hoef vol te baggeren, en ik kan idd onbeschaamd mijn eigen topics promoten in mijn eigen topic
Het is allemaal doordacht, allemaal doordacht in deze OP al jongen.Ik had alles al uitgestippeld, vrind. Ik zit bij de illoeminadie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentFuck the EBU.![]()
Wowow, Ik trok geen conclusies.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat de desbetreffende meneer nogal goed is in het hacken van accounts en weet dat ik op dit forum zit, heeft trouwens ook al eens vrolijk ingebroken op dit account toen we nog hadden om mijn PMs en DMs te lezen.
Dan ga ik zo'n persoon niet hier bij z'n naam noemen, if you don't mind
Overigens is het mij (en hém, vandaar een kloon account gemaakt in 2010) al eens eerder overkomen dat users dingen opzoeken en je in je persoonlijke leven gaan lastigvallen, toen vielen ze hém dus ook lastig.
Ik ben al openhartig genoeg met mezelf tegenwoordig op het forum (post net verdomme nog 2 foto'slol), dan ga ik niet andere mensen die niks met FOK! te maken willen hebben bij naam noemen hier
Er zit altijd een verhaal achter, dus niet zo snel conclusies trekken sgatjuh
Vergat alleen even je verhaal.
Sorry ben al 2 dagen wakker.
Kusje erop.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Daar is idd niks van te zeggen.. Zeker aandacht aan besteed
Fuck the EBU.![]()
Tja, hij hangt vrij los.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik hap niet ofzo, ik informeer alleenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wowow, Ik trok geen conclusies.
Vergat alleen even je verhaal.
Sorry ben al 2 dagen wakker.
Kusje erop.
Fuck the EBU.![]()
Ja, dat doet hij soms ook met posts van natte honden.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat zit die vieze Mono nou berichten van zichzelf te verwijderen ofzo?![]()
Net thuis, zag hem in de trein al voorbij komen, maar volgende keer ff het postnummer in de URL zetten. Scheelt me scrollen in een FC topic in een trein met matige internetverbinding en half lege accuquote:![]()
![]()
ONTERECHT!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij soms ook met posts van natte honden.
Hier een foto van een natte hont voor mijn Oertje:
En wat vind je van m'n kattentopic?
Fuck the EBU.![]()
quote:
Ach ik moest er net opeens aan denken, niet dat ik het serieus bedoelde ofzo. Maar dat van het postnummer is een goede tip inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Net thuis, zag hem in de trein al voorbij komen, maar volgende keer ff het postnummer in de URL zetten. Scheelt me scrollen in een FC topic in een trein met matige internetverbinding en half lege accu![]()
![]()
Zal zo ff kijken. Eerst wat voer in de magnetron pleuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ach ik moest er net opeens aan denken, niet dat ik het serieus bedoelde ofzo. Maar dat van het postnummer is een goede tip inderdaad![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 13 mei 2013 23:53 schreef Moira. het volgende:
ONZ / Moira.'s KattentopicFuck the EBU.![]()
Ja, terecht. Laat ze lekker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar vond het zonde van de TT om dat erin te zetten om mobiele FOK!kers te waarschuwen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Whehehe, op het hoogtepunt hadden een stuk of 20 die UI ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:07 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben best wel confus wie nou wie is met de monoisgeil6.gif eigenlijk.
Prachtig![]()
![]()
Mono is blauw en ik nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:07 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben best wel confus wie nou wie is met de monoisgeil6.gif eigenlijk.
Fuck the EBU.![]()
Heeft goed gelopen ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehe, op het hoogtepunt hadden een stuk of 20 die UI ofzo
Prachtig
Ik heb 'm vanmorgen toch maar weer even naar mijn standaard UI veranderd omdat ik uiteindelijk de zenuwen van kreeg.![]()
![]()
![]()
Ik zal HaJee wel vragen mijne iets te editten ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik goed kijken. Dat kost mij te veel energie.
Fuck the EBU.![]()
HaJee!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal HaJee wel vragen mijne iets te editten ofzoIk dacht altijd dat hij dezelfde naam als ik had, maar neen.
Good idea.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal HaJee wel vragen mijne iets te editten ofzo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: