Chill zeker.. iedereen is pauze ofzo xDquote:
Ik heb er al twee potjes opzitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:30 schreef Olment het volgende:
Google's easteregg voor degene die bored zijn
2260 punten hier atmquote:
Ik ga nog even roken, misschien dat ik daarna nog een potje speel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef Olment het volgende:
[..]
2260 punten hier atm
Apple pie's aant hitten
Roken is slecht voor jequote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ga nog even roken, misschien dat ik daarna nog een potje speel.
Ik heb vanmorgen wat gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:30 schreef Olment het volgende:
Tering he.. Ik heb werkelijk vandaag nog geen ene fuck uitgevoerd.
Voel me echt nutteloos hier![]()
Afgezien van om half 9 hier zijn.. Ik echt serieus niks,, niet eens telefoon/email gehadquote:
Waarover?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Scriptie van 13300 woorden, ondertussen 370 pagina's
De zin van het levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De zin van het levenNou,, beetje sos en dat vanavond afhebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Denk het niet, moet best nog wat schrijven en verdiepen. Sowieso moet ik straks nog alle 150 pagina's op spel- en grammaticafouten checkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou,, beetje sos en dat vanavond afhebben![]()
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:30 schreef Olment het volgende:
Tering he.. Ik heb werkelijk vandaag nog geen ene fuck uitgevoerd.
Voel me echt nutteloos hier![]()
SSL Certificaten uitgevenquote:
Kan je geen alternatieve werkzaamheden krijgen? Thuisstudie op je werk doen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Olment het volgende:
[..]
SSL Certificaten uitgeven
Alleen zijn dr momenteel geen aanvragen, dus zit maar wat aanwezig te zijn op kantoor
Ben bezig met leren van Deensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je geen alternatieve werkzaamheden krijgen? Thuisstudie op je werk doen?
Gast,, Als je wist hoe mijn kameraad Engels praat.. Dan snap je mijn bedoelingen xDquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor de vakantie toch? Praat gewoon Engels gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |