Hersenspoelen is anders dan puberaal gedrag. Die gasten leven in een totaal andere wereld.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed of het dan echt goede jongens zijn of dat dat maar gewoon standaard wordt gezegd.
Maar het kan puberaal gedrag zijn en dan zou je ze inderdaad haast moeten opsluiten in plaats van dat ze zichzelf de dood injagen.
aan haar korte haar zag je het al meteenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
1 feminist aan tafel die sowieso aan alle enge feministen-vooroordelen voldoet.
Ze ziet eruit alsof ze zo weer in huilen uit gaat barsten.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:45 schreef UncleDolan het volgende:
Is dat niet die huil mevrouw uit die reportage van nieuwsuur van een tijdje terug?
Ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:45 schreef UncleDolan het volgende:
Is dat niet die huil mevrouw uit die reportage van nieuwsuur van een tijdje terug?
Opgevoerde lullenbijter.quote:
Pauw gaat voor hard vanavond.quote:
Weet je waarom het daar fout gaat?quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef tong80 het volgende:
Die andere is niet lelijk. Maar eist een orgasme tijdens het neuken. Moet je veel te hard werken.
Bakje thee met een koekje als je thuis kwam van school.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Moeders moeten zoveel mogelijk thuis kunnen zijn.
En My First Glasses.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Dat grijze pittige kapsel met haar scapino hemd.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bakje thee met een koekje als je thuis kwam van school.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:53 schreef alors het volgende:
Als vrouw ben je een luie potverteerder als je thuisblijft voor je kinderen, als je parttime werkt ben je zo'n doos zonder volwaardige carrière en als de fulltime werkt en je kinderen op de crèche zet dan ben je een egoïstische carrièrehoer.
Je kunt het toch nooit goed doen
echt hequote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef Wopper1 het volgende:
Zet 3 vrouwen aan tafel en je krijgt dit...
vrouwenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:53 schreef alors het volgende:
Als vrouw ben je een luie potverteerder als je thuisblijft voor je kinderen, als je parttime werkt ben je zo'n doos zonder volwaardige carrière en als de fulltime werkt en je kinderen op de crèche zet dan ben je een egoïstische carrièrehoer.
Dat is wel waar.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:53 schreef alors het volgende:
Aan de spinazieacademiequote:Op maandag 13 mei 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
Wacht, wat heeft die mevrouw van stichting tietjes gestudeerd?
Aan de Bassie en Adriaan Joeniversitie. Net als Ed de Goeij.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
Wacht, wat heeft die mevrouw van stichting tietjes gestudeerd?
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:56 schreef OProg het volgende:
Aan het einde van de uitzending blijkt dat die tientjesmevrouw een typetje was van Paul Groot.
Jammer dat ie kaal is en Belg.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:55 schreef superniger het volgende:
de enige verstandige in de discussie is die man
treffend samengevat!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:53 schreef alors het volgende:
Die is daar van school gestuurd.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Aan de Bassie en Adriaan Joeniversitie. Net als Ed de Goeij.
Hey het verongelijkte feminismeteam.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:53 schreef alors het volgende:
En zo'n mooi klein rugtasje.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef OProg het volgende:
Die tientjesmevrouw heeft thuis op zeker een jas van Gaastra en nordic walking stokken.
Je doet ook iets voor de samenleving als je andere keuzes maakt dan werk, werk, werk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Die paarse bril heeft daar op zich wel een punt. Als je op kosten van de maatschappij een dure studie volgt, dan ben je het moreel verplicht een baan te vinden waarmee je iets voor de samenleving terug kunt doen.
Achter het raamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Die paarse bril heeft daar op zich wel een punt. Als je op kosten van de maatschappij een dure studie volgt, dan ben je het moreel verplicht een baan te vinden waarmee je iets voor de samenleving terug kunt doen.
Je kinderen goed opvoeden, leesmoeder op school zijn en mantelzorg doen kan toch ook een invulling daarvan zijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
conjo patrickdat was toen echt hip woordje
Dat is ook zeker nuttig, maar als je een dure opleiding hebt gevolgd, is het zonde van de investering daar niks mee te doen. Dat mag je best kapitaalsvernietiging noemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Je kinderen goed opvoeden, leesmoeder op school zijn en mantelzorg doen kan toch ook een invulling daarvan zijn?
conjo ik noemde iedereen conjoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
conjo patrickdat was toen echt hip woordje
Zal zijn vriendin (doet tevens regie/samenstelling van P&W) wel leuk vinden..quote:
FF pissenquote:
Wait... wha..?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:03 schreef Travel. het volgende:
Maar ik ga dus verder. Hij kocht dus een krantje met zichzelf he. Kwam die zo : jaaa ik zoek het ÀD van gister, want daar sta ik zelf in hihi. Wat een baas!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die PvdA'er die een beetje scheel kijkt! Ik sprak hem in real life vandaag!
Die van dat illegalengedoe?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die PvdA'er die een beetje scheel kijkt! Ik sprak hem in real life vandaag!
Dat dit kan in Nederland...quote:
Anders krijgen ze het verwijt te links te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:08 schreef Hierro het volgende:
Waarom wordt steeds die kneus van De Telegraaf uitgenodigd?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
Schijt aan Shell, vanavond is Anoukavond
Ik ben nog te hyper om te kunnen luisterenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
Schijt aan Shell, vanavond is Anoukavond
Wat is er dan? Ze heeft toch niet gewonnen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nog te hyper om te kunnen luisteren
Vanwege de snelheid en het moeten opletten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat is er dan? Ze heeft toch niet gewonnen?
Serieus?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nog te hyper om te kunnen luisteren
Je verwacht het niet.quote:
In die hele BN'er wereld is niemand hetro man. Behalve rené froger en winston gerschtanowtischquote:
Alleen de hoeveelheid van dat topic viel op in mijn AT.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
man heb je dat topic gezien, niet normaal.
Dat is voor ons na 8 jaar bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:15 schreef xzaz het volgende:
We hebben de finale gehaald niet gewonnen lul
3j's is toch wel het dieptepunt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege de snelheid en het moeten opletten.
Toch deed ze het niet slecht. Het was die schuld van die baard.quote:
Gewoon Zimra sturen jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef Hierro het volgende:
Stuur gewoon een schaars geklede vrouw naar het festival. Of ze wel of niet kan zingen doet er niet toe.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Ik vind 3JS serieus een mooi nummer, allerlaatste geworden blijf ik raar vinden.
Ik had er toen gewoon vertrouwen in...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Ik vind 3JS serieus een mooi nummer, allerlaatste geworden blijf ik raar vinden.
Nou ja dat klopt wel inderdaad. Zie die met dat jurkje wat geen jurkje meer genoemd kan worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef Hierro het volgende:
Stuur gewoon een schaars geklede vrouw naar het festival. Of ze wel of niet kan zingen doet er niet toe.
m3tJSfiksingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Muzikaal is het heel erg kaalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Schandelijke vertoningquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Het was bij iedereen zesde, niet eerste of laatste. Grijs, dus laatste.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Sieneke was beterquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Lol. Al 10 jaar Engelse studies gevolgd, maar tot op de dag van vandaag versta ik er geen flikker van wat die boy met zijn vieze haar zingt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
Stiekem was dat van de 3JS gewoon een prima liedje.
Dat is nooit zo'n factor bij het ESF hoor. 'Kaaaam wit meeeeejjjj' was twee jaar geleden de grote winnaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:19 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lol. Al 10 jaar Engelse studies gevolgd, maar tot op de dag van vandaag versta ik er geen flikker van wat die boy met zijn vieze haar zingt.
twitter:ikbendries twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 23:16:58Ben blij voor Anouk en ons landje, maar volgend jaar ga ik toch zelf maar. Want in de finale is dit helaas kansloos..! reageer retweet
Dat laatste klopt wel.quote:
Is dit de originele tweet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:ikbendries twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 23:16:58Ben blij voor Anouk en ons landje, maar volgend jaar ga ik toch zelf maar. Want in de finale is dit helaas kansloos..! reageer retweet
![]()
![]()
Driesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
heb geretweetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
Daarom, ik verheug me er al weer op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speelde elke avond het publiek plat bij Tour du Jour.
Tour du Jourquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speelde elke avond het publiek plat bij Tour du Jour.
Cornald is een harde baas, als je nog niet zo lang ESF kijk dan heb je zijn briljante commentaar in het verleden dus gemist, want hij is uit de weg geruimd voor het echte TROS geluid van Jan Smit en Daniel Dekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is deze kerel eigenlijk, de voorzitter van de anouk-fanclub?
Heb het hem laten wetenquote:
twitter:jvermeer3 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 23:23:54@ikbendries Dries, Karina en ik verheugen ons alweer op je optredens in Tour du Jour! Genieten! reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb het hem laten wetentwitter:jvermeer3 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 23:23:54@ikbendries Dries, Karina en ik verheugen ons alweer op je optredens in Tour du Jour! Genieten! reageer retweet
Hij was echt zo leuk sarcastischquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Cornald is een harde baas, als je nog niet zo lang ESF kijk dan heb je zijn briljante commentaar in het verleden dus gemist, want hij is uit de weg geruimd voor het echte TROS geluid van Jan Smit en Daniel Dekker
Birds.. met uitsterven bedreigd door de smog? Klimaatexpert, kom er maar in!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
Wacht... heeft Paul nog een mooi bruggetje gemaakt? Ik let even niet op en het gaat over energie...
Die blonde, als hij zijn haar blond zou verven dan komt hij dicht in de buurtquote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Birds.. met uitsterven bedreigd door de smog? Klimaatexpert, kom er maar in!
Tenminste een zanger die zichzelf niet zo serieus neemt. Gewoon zwaaien met je microfoon zodat iedereen ziet dat je niet live zingt!quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
Tenminste een zanger die zichzelf niet zo serieus neemt. Gewoon zwaaien met je microfoon zodat iedereen ziet dat je niet live zingt!
En zijn chauffeur/manager/etc. Guntherquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
Tenminste een zanger die zichzelf niet zo serieus neemt. Gewoon zwaaien met je microfoon zodat iedereen ziet dat je niet live zingt!
En hij is een doorzetter, dat zeker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
Dries produceert pretentieloze meezingers.
Ze zijn heel smerig inderdaad. Shellquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat ze in Afrika hebben geflikt bij die negers
Ja idd dat bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat ze in Afrika hebben geflikt bij die negers
De VOC mentaliteitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn heel smerig inderdaad. Shell
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dorpen die nog schoon drinkwater hadden in hun rivieren allemaal vervuild met Shell zijn oliequote:
+1quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:30 schreef alors het volgende:
In een dichtbevolkt land als Nederland willen experimenteren met schaliegas
Smeerlappen idd...die lui hebben geen enkel voordeel bij groene energie. Dan is hun toko in 1 klap failliet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geef maar een gil zodra ze in beeld isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
http://www.svt.se/melodifestivalen/se-program/14-5-20-00
Hier zo nog wat Anouk binnen 5 minuten
Trollactquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze gasten waren baasEnige leuke act die ik heb gezien
Een grote trollactiequote:
GIL!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef maar een gil zodra ze in beeld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |