quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
conjo patrickdat was toen echt hip woordje
Dat is ook zeker nuttig, maar als je een dure opleiding hebt gevolgd, is het zonde van de investering daar niks mee te doen. Dat mag je best kapitaalsvernietiging noemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Je kinderen goed opvoeden, leesmoeder op school zijn en mantelzorg doen kan toch ook een invulling daarvan zijn?
conjo ik noemde iedereen conjoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
conjo patrickdat was toen echt hip woordje
Zal zijn vriendin (doet tevens regie/samenstelling van P&W) wel leuk vinden..quote:
FF pissenquote:
Wait... wha..?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:03 schreef Travel. het volgende:
Maar ik ga dus verder. Hij kocht dus een krantje met zichzelf he. Kwam die zo : jaaa ik zoek het ÀD van gister, want daar sta ik zelf in hihi. Wat een baas!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die PvdA'er die een beetje scheel kijkt! Ik sprak hem in real life vandaag!
Die van dat illegalengedoe?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die PvdA'er die een beetje scheel kijkt! Ik sprak hem in real life vandaag!
Dat dit kan in Nederland...quote:
Anders krijgen ze het verwijt te links te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:08 schreef Hierro het volgende:
Waarom wordt steeds die kneus van De Telegraaf uitgenodigd?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
Schijt aan Shell, vanavond is Anoukavond
Ik ben nog te hyper om te kunnen luisterenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
Schijt aan Shell, vanavond is Anoukavond
Wat is er dan? Ze heeft toch niet gewonnen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nog te hyper om te kunnen luisteren
Vanwege de snelheid en het moeten opletten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat is er dan? Ze heeft toch niet gewonnen?
Serieus?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nog te hyper om te kunnen luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |