quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
Anouk zien en horen? Met commentaar van deze helden?quote:
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef KoningPils het volgende:
http://d1ts6jfd4blh12.clo(...)692-12313b003815.jpg
Onze helden
De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik: winnaar... maar die tekst is echt te ergquote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef Pluto1975 het volgende:
Vind Rusland ook niks.....beetje erg ouderwets
Eens. Maar het is weer zo'n land dat standaard doorgaat, helaas..quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef Pluto1975 het volgende:
Vind Rusland ook niks.....beetje erg ouderwets
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef KoningPils het volgende:
http://d1ts6jfd4blh12.clo(...)692-12313b003815.jpg
Onze helden
quote:
Die ook jaquote:Op maandag 13 mei 2013 21:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Deze Jan wel ja
[ afbeelding ]
Sowieso hebben we een Cascada die zal struikelen over haar jurk. Als Nederland de finale haalt is het weer een deelnemer minder...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ook ja
Ik hoop dat het enorm fout gaat bij Oekraine
Of ze krijgt medelijden votesquote:Op maandag 13 mei 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sowieso hebben we een Cascada die zal struikelen over haar jurk. Als Nederland de finale haalt is het weer een deelnemer minder...
http://escxtra.tv/quote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
oh fijn, escXtra knalt eruit bij mij
post ff snel linkje nog een keer, iemand
Ik denk juist dat het precies in lijn is met de winnaars van voorgaande jaren. Van mij mag het in ieder geval winnenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef aarontje112 het volgende:
Ik denk dat Denemarken een beetje door de mand gaat vallen. Te gewoon.
Bij mij net ook. Ik zit nu middenin de reclamequote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
oh fijn, escXtra knalt eruit bij mij
post ff snel linkje nog een keer, iemand
gefrustreerde fan, niks van aantrekkenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Die commentator die je soms hoort zei iets als "ze respecteert de competitie niet, omdat ze niet naar de openingsceremonie ging" oid
Jaquote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Die commentator die je soms hoort zei iets als "ze respecteert de competitie niet, omdat ze niet naar de openingsceremonie ging" oid
Hehe. Nouja, hopen dat dat morgen niet al te veel zal gebeurenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gefrustreerde fan, niks van aantrekken
En terecht...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Morgen zit gelukkig niemand op de escXtra streamquote:Op maandag 13 mei 2013 21:44 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Hehe. Nouja, hopen dat dat morgen niet al te veel zal gebeuren
Meer Nederlanders dan Oekraïners daar waarschijnlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 21:45 schreef grazz het volgende:
oh volgens mij meer applaus dan bij oekraine
Goedddddquote:Op maandag 13 mei 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
"She's making more contact with the camera this time."
Ik denk niet dat iemand dat gelooft, zeker niet na het bowlen-filmpjequote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Fossieltje het volgende:
Management moet nog even duidelijk maken aan de buitenlanders dat Anouk het in d'r rug heeft oid, anders is hetvotes
Oek nuquote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Cee het volgende:
Oké, hier: http://www.svt.se/melodifestivalen/live-se-backstageintervjuer komen ze druppelsgewijs na het optreden binnen voor backstage interviews, Rusland nu.
Nu Zlata/Oekraïnequote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Cee het volgende:
Oké, hier: http://www.svt.se/melodifestivalen/live-se-backstageintervjuer komen ze druppelsgewijs na het optreden binnen voor backstage interviews, Rusland nu.
Ik denk dat ze het toen al over Montenegro had.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
"I'm not sure for the competition"
Het stressen kan beginnen
Wij kijken naar iemand die naar het scherm kijkt en dat voor ons beschrijftquote:
Is het live op tv of alleen web?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Op SVT is iedereen nog geweest, hierna zou Anouk een praatje moeten houden
Ik was de "Jaaquote:Op maandag 13 mei 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik deed even zwaaien roepen naar de FOK!kers, er zwaaiden er best veel terug
Als ze niet plotseling last heeft van haar rug...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:48 schreef grazz het volgende:
http://www.svt.se/melodifestivalen/live-se-backstageintervjuer interview met Anouk binnen nu en aantal min.
Daar sta je dan...quote:
Precies...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:51 schreef Fred_B het volgende:
Zo'n interview weigeren is nu net iets wat commentatoren opmerken morgen
Bij de jury's niet nee... maar bij kijkers scoort ze geen puntenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:52 schreef TLC het volgende:
Ze krijgt toch geen puntenaftrek vanwege haar gedrag
Tsja wat moet ze anders doen dan...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
En ze vinden de show vanAnouk een beetje simpel, maar ze vinden het een mooi lied
Dit. Ik vind het echt jammer, bah.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij de jury's niet nee... maar bij kijkers scoort ze geen punten
De meesten weten dat niet hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij de jury's niet nee... maar bij kijkers scoort ze geen punten
die Anouk maakt dat hele ESF niets uit johquote:Op maandag 13 mei 2013 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
'Anouk, die de hele week te arrogant was om op te draven op feesten en bijeenkomsten en ook nog eens niemand te woord stond, heeft haar doordeweekse kloffie uit de kast getrokken voor het muziekevenement van het jaar.'.... Nee, dat gaat hem worden, die gaat zich echt mateloos populair maken bij de commentatoren
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef Eitjee het volgende:
Zul je zien... Wint Anouk dan toch ineens per ongeluk misschien het songfestival. Wordt ze aan het eind naar voren geroepen om haar winnende nummer nog eens te zingen; zit ze al lang en breed in de taxi richting de bowlingbaan![]()
Ik houd dr wel van.
Nee, maar alle landencommentatoren die het 'presenteren' op tv gaan dat echt wel noemen. En mensen stemmen niet graag op iemand die ze niet aardig vinden, raar maar waarquote:Op maandag 13 mei 2013 21:52 schreef TLC het volgende:
Ze krijgt toch geen puntenaftrek vanwege haar gedrag
Welterusten en tot morgen, met Bertquote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef Murmeli het volgende:
murmeldinges gaat slapen. was leuk om ff de stream te zien
eens. ik denk dat de gemiddelde kijker die interviews uberhaupt niet volgt.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef aarontje112 het volgende:
Ik stem echt niet op de sympathiekste hoor, ik stem op diegene met het beste liedje.
Wat is er toen gebeurd?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wordt echt wel genoemd. Kijk naar de score van Linda Wagenmakers destijds...
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef Eitjee het volgende:
Zul je zien... Wint Anouk dan toch ineens per ongeluk misschien het songfestival. Wordt ze aan het eind naar voren geroepen om haar winnende nummer nog eens te zingen; zit ze al lang en breed in de taxi richting de bowlingbaan![]()
Ik houd dr wel van.
Hoezo is dat nu weer raar?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar alle landencommentatoren die het 'presenteren' op tv gaan dat echt wel noemen. En mensen stemmen niet graag op iemand die ze niet aardig vinden, raar maar waar
Wat is daar het verhaal achter dan? Want dat heb ik vaker gelezen vandaagquote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wordt echt wel genoemd. Kijk naar de score van Linda Wagenmakers destijds...
Precies, alsof ik wat aanneem van Jan Smit of Daniël Dekker..quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef aarontje112 het volgende:
Ik stem echt niet op de sympathiekste hoor, ik stem op diegene met het beste liedje.
ach tegen die tijd dat ze punten moeten geven zijn ze dat allang weer vergetenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar alle landencommentatoren die het 'presenteren' op tv gaan dat echt wel noemen. En mensen stemmen niet graag op iemand die ze niet aardig vinden, raar maar waar
Dat gaat echt elke commentator noemenquote:
Eensch. Ik vrees echt dat de buitenlandse commentatoren een zwaar negatief beeld geschetst hebben van Anouk voordat ze uberhaupt één noot gezongen heeft vanwege haar divagedrag.quote:
Dit ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je kan op zijn minst de gastheren van de Zweedse TV even te woord te staan, doen ook gewoon hun werk. Kwestie van beetje fatsoen, vind ik...jammer.
Precies, en het zijn toch de meest onbenullige vragen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je kan op zijn minst de gastheren van de Zweedse TV even te woord te staan, doen ook gewoon hun werk. Kwestie van beetje fatsoen, vind ik...jammer.
Die kwam daar als een diva aan, elke dag andere kleur haar enzo, ging totaal voor de overwinning op het arrogante af... en toen zong ze vals en was hetquote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat is daar het verhaal achter dan? Want dat heb ik vaker gelezen vandaag
Denk je? Kan me niet voorstellen dat mensen daar zwaar aan tillen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat echt elke commentator noemen
Voor de jury zal het niet uitmaken idd denk ik.
Reken er maar wel op hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Denk je? Kan me niet voorstellen dat mensen daar zwaar aan tillen.
ja, blijkbaar gaat de doorsnee Bulgaar of IJslander het vreselijk vinden dat Anouk geen interviews geeftquote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Denk je? Kan me niet voorstellen dat mensen daar zwaar aan tillen.
Het Alexander Rybak effect.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Reken er maar wel op hoor.
Genoeg mensen die stemmen voor de sympathiekste.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kwam daar als een diva aan, elke dag andere kleur haar enzo, ging totaal voor de overwinning op het arrogante af... en toen zong ze vals en was het
En vergeet de rood-wit-blauwe tentjurk niet die ze speciaal had laten maken voor de overwinning... en toen kwam de vuurwerkramp en kondigde de Belgische commentator in mijn herinnering nogal cynisch en met leedvermaak aan dat Linda bij een overwinning die jurk niet zou mogen aandoen, omdat ze niet zou mogen optreden en een herhaling van haar eerste optreden zou worden getoond uit piëteit met de slachtoffers...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kwam daar als een diva aan, elke dag andere kleur haar enzo, ging totaal voor de overwinning op het arrogante af... en toen zong ze vals en was het
dat was inderdaad een dieptepunt in de geschiedenis van eurovisiequote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
En vergeet de oma's van vorig jaar niet.
moeilijk veel geld verloren dat die niet wonnenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dat was inderdaad een dieptepunt in de geschiedenis van eurovisie
Ik vond 't best een leuk nummer.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dat was inderdaad een dieptepunt in de geschiedenis van eurovisie
Niet vreselijk, maar reken maar dat de commentatoren een deel (!) van hun kijkers kan beïnvloeden hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
ja, blijkbaar gaat de doorsnee Bulgaar of IJslander het vreselijk vinden dat Anouk geen interviews geeft![]()
nigga you jokingquote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moeilijk veel geld verloren dat die niet wonnen
twitter:sofabet twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:46:04Neth: strong vocals from Anouk and stirring staging; another biggie brings their A-game. reageer retweet
twitter:KeithM twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:50:42Sounding like Anouk has delivered when it really mattered tonight. Netherlands in the #eurovision final for the 1st time since 2004. reageer retweet
Ohja, die kunnen 's nachts geen van allen slapen vanwege Diva Anouk. Het hardste applaus uit de perszaal kwam tot dusver na het nummer van Anouk. En dat zijn toch de mensen die zo gekleineerd en genegeerd door de Diva worden..?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:56 schreef Drrk het volgende:
[..]
Eensch. Ik vrees echt dat de buitenlandse commentatoren een zwaar negatief beeld geschetst hebben van Anouk voordat ze uberhaupt één noot gezongen heeft vanwege haar divagedrag.
Yup, denk ik ook wel. Uiteindelijk komt het wel aan op het optreden, maar extra sympathie stemmen kunnen nooit kwaad, zeker niet voor Nederland.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet vreselijk, maar reken maar dat de commentatoren een deel (!) van hun kijkers kan beïnvloeden hoor
Hoopte op een schokeffect, dus flink op gezet.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef Cyan9 het volgende:
Aliona Moon slaat het interview ook over volgens mij
Het gaat niet om de journalisten, maar om de commentatorenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ohja, die kunnen 's nachts geen van allen slapen vanwege Diva Anouk. Het hardste applaus uit de perszaal kwam tot dusver na het nummer van Anouk. En dat zijn toch de mensen die zo gekleineerd en genegeerd door de Diva worden..?
Zwaar overschat al dat geneuzel om het songfestival...
En dat was nog nepquote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die Ijslandse van een paar jaar terug liep in Griekenland ook de diva uit te hangen, werd ook niet zo gewaardeerd. Nou is het bij Anouk nog lang niet zo erg, maar het komt niet echt leuk over
Maar die had dan ook zo'n vreselijk nummer erbij waarbij ze zichzelf feliciteerde, dat ging helemaal nergens over.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die Ijslandse van een paar jaar terug liep in Griekenland ook de diva uit te hangen, werd ook niet zo gewaardeerd. Nou is het bij Anouk nog lang niet zo erg, maar het komt niet echt leuk over
zichzelf feliciteren???quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar die had dan ook zo'n vreselijk nummer erbij waarbij ze zichzelf feliciteerde, dat ging helemaal nergens over.
Ik zit de kaart van Europa te bekijken om te zien waar Moldavië ligt en zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit nu oude inzendingen te bekijken.
Ester Hart
'Congratulations, I have arrived...'quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar die had dan ook zo'n vreselijk nummer erbij waarbij ze zichzelf feliciteerde, dat ging helemaal nergens over.
Ja, dat was één en al act. Maar dat wist lang niet iedereen. En de organistaie was ook not amused. Hele zaal joelde haar ook uit toen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat was nog nepIk neem tenminste aan dat je op Sylvia Night doelt?
Buiten Anouk mijn favoriet in SF1, dus ik ga gewoon morgen voor haar stemmenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef Cyan9 het volgende:
Aliona Moon slaat het interview ook over volgens mij
kloptquote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Het Dustin the Turkey effect.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja, dat was één en al act. Maar dat wist lang niet iedereen. En de organistaie was ook not amused. Hele zaal joelde haar ook uit toen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Buiten Anouk mijn favoriet in SF1, dus ik ga gewoon morgen voor haar stemmen
Zou je dat wel doen? Ze slaat toch wel interviews over, niet erg sympathiek dus...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Buiten Anouk mijn favoriet in SF1, dus ik ga gewoon morgen voor haar stemmen
verrekte breinspier eerder waardoor ze niet goed kon denkenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Greys, misschien moet je de backing nog even FB'en... dat ze er even een tweet uitgooit met een soort van smoes.... misschien een verrekte tongspier bij het zingen waardoor ze niet kon praten
Dan weten we iig zeker dat Nederland nooit meer wint.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind dat altijd zo nep dat je niet op je eigen land mag stemmen. zou goed geld in het laatje brengen denk ik.
van het bowlinghappen zeker?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Greys, misschien moet je de backing nog even FB'en... dat ze er even een tweet uitgooit met een soort van smoes.... misschien een verrekte tongspier bij het zingen waardoor ze niet kon praten
Ik zou gokken, ergens bij Kroatie!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit de kaart van Europa te bekijken om te zien waar Moldavië ligt en zo.
hoezo dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dan weten we iig zeker dat Nederland nooit meer wint.
Niet helemaal nee. Het ligt onder Oekrainequote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zou gokken, ergens bij Kroatie!
Maar dat zal ongetwijfeld fout zijn
Rechts van Roemeniëquote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zou gokken, ergens bij Kroatie!
Maar dat zal ongetwijfeld fout zijn
Als ik zaterdag weer terug ben in België, ga ik niet op Anouk stemmen. Schandalig dat ze dat interview weigerde.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef Eitjee het volgende:
[..]
[..]
Zou je dat wel doen? Ze slaat toch wel interviews over, niet erg sympathiek dus...
Omdat er, om maar een voorbeeld te noemen, veel meer Duitsers zijn die op hun eigen nummer kunnen stemmen dan Nederlanders.quote:
Nee, maar Elena en Pyotr uit Wit Rusland die voor de buis zitten en van de Wit-Russische Jan Smit, net zoals Cornald Maas ook vooraf al nummers afzeek, te horen krijgen dat Anouk een gigantische afstandelijke diva is die zich blijkbaar te goed voelt ten opzichte van de rest, die zullen zich daar zéérzeker door laten beïnvloeden. Kun je ontkennen, maar zo werkt het wel. De niet die-hard eurovisiefans die gewoon leuk een avondje kijken nemen die info gewoon ter harte. En daar had ze opzich best rekening mee kunnen houden lijkt me.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ohja, die kunnen 's nachts geen van allen slapen vanwege Diva Anouk. Het hardste applaus uit de perszaal kwam tot dusver na het nummer van Anouk. En dat zijn toch de mensen die zo gekleineerd en genegeerd door de Diva worden..?
Zwaar overschat al dat geneuzel om het songfestival...
Die komt straks in het hotel en denkt 'gvd, ik ben vergeten om m'n haar te doen!'quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
De manier waarop het haar van dat meisje zit.... fascinerend gewoon
Ik studeer en woon zelf momenteel in Barcelona, maar heb nu ook besloten niet meer op Anouk te stemmen. Dit gemiste interview is echt de druppel die de emmer doet overlopen...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ik zaterdag weer terug ben in België, ga ik niet op Anouk stemmen. Schandalig dat ze dat interview weigerde.
UK, Italië en Zweden uit mijn hoofd.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
mag je ook stemmen als je in een land zit die niet in die halve finale zit (bijvoorbeeld in engeland stemmen voor anouk)
ja maar maakt toch niet uit? het gaat toch wie er in een land populairst is wie dan 12 punten krijgt enz?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Omdat er, om maar een voorbeeld te noemen, veel meer Duitsers zijn die op hun eigen nummer kunnen stemmen dan Nederlanders.
aight nice manquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
UK, Italië en Zweden uit mijn hoofd.
Doen doen doen!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oh verrek! Ik mag natuurlijk gewoon stemmen op Anouk in de finale
Ah ja. Scherp.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar maakt toch niet uit? het gaat toch wie er in een land populairst is wie dan 12 punten krijgt enz?
Ik ook mattie moeten eer hoog houden natuurlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat mag je morgen toch ook al?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ja maar is toch goed voor het geld voor ESF?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ah ja. Scherp.Maar dan voegt ´t alsnog niets toe. Elk land geeft zichzelf 12 punten, en dan gaat het er dus pas om vanaf de 10 punten.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik studeer en woon zelf momenteel in Barcelona, maar heb nu ook besloten niet meer op Anouk te stemmen. Dit gemiste interview is echt de druppel die de emmer doet overlopen...
Ohhhh laten we het hopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrrrrr als je nummer goed genoeg is boeit het niet idd
Mogen de Zweden morgen meestemmen dan?quote:
Yesssssquote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Mogen de Zweden morgen meestemmen dan?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef grazz het volgende:
twitter:sofabet twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:46:04Neth: strong vocals from Anouk and stirring staging; another biggie brings their A-game. reageer retweet
twitter:KeithM twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:50:42Sounding like Anouk has delivered when it really mattered tonight. Netherlands in the #eurovision final for the 1st time since 2004. reageer retweet
yup, Zweden, UK en Italiequote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Volgens mij wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik studeer en woon zelf momenteel in Barcelona, maar heb nu ook besloten niet meer op Anouk te stemmen. Dit gemiste interview is echt de druppel die de emmer doet overlopen...
een van beste nummers ooit van esfquote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Die hebben hun tijd al een paar jaar geleden gehad met Tom Dice
ik vond het wel meevallen maar volgens de mensen op de stream was hij zn volledige ritme en tempo kwijt....quote:
Communisten hebben dan ook geen beleefdheid.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik merk opeens op dat Wit-Rusland volgens mij het interview ook geskipped heeft
Jaquote:
Volgens de Belgen is de televoting vals.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef aarontje112 het volgende:
Gaat België het nog redden, of was het vals?
Orders van Anouk. Kunnen ze niks aan doen. Ligt allemaal aan het gedrag van de Diva...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Cyan9 het volgende:
Jeujquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Cyan9 het volgende:
twitter:sofabet twitterde op maandag 13-05-2013 om 22:16:12Belg: Roberto has a poor start with timing issues and rips earpiece out; recovers well in the circumstances. reageer retweet
haha bazinquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
En een van de alleraardigste artiesten.
Ik mocht hem toen interviewen. In een hotelkamer. Vond het super eng![]()
Ah, altijd jammer als de oortjes niet werken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef grazz het volgende:
twitter:sofabet twitterde op maandag 13-05-2013 om 22:16:12Belg: Roberto has a poor start with timing issues and rips earpiece out; recovers well in the circumstances. reageer retweet
dat is wel erg gaafquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
En een van de alleraardigste artiesten.
Ik mocht hem toen interviewen. In een hotelkamer. Vond het super eng![]()
Sneu voor hem, dat overkwam hem in Amsterdam toch ook al bij Eurovision in Concert?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah, altijd jammer als de oortjes niet werken.
Misschien ligt het wel aan z'n oren...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Sneu voor hem, dat overkwam hem in Amsterdam toch ook al bij Eurovision in Concert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |