quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kwam daar als een diva aan, elke dag andere kleur haar enzo, ging totaal voor de overwinning op het arrogante af... en toen zong ze vals en was het
En vergeet de rood-wit-blauwe tentjurk niet die ze speciaal had laten maken voor de overwinning... en toen kwam de vuurwerkramp en kondigde de Belgische commentator in mijn herinnering nogal cynisch en met leedvermaak aan dat Linda bij een overwinning die jurk niet zou mogen aandoen, omdat ze niet zou mogen optreden en een herhaling van haar eerste optreden zou worden getoond uit piëteit met de slachtoffers...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kwam daar als een diva aan, elke dag andere kleur haar enzo, ging totaal voor de overwinning op het arrogante af... en toen zong ze vals en was het
dat was inderdaad een dieptepunt in de geschiedenis van eurovisiequote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
En vergeet de oma's van vorig jaar niet.
moeilijk veel geld verloren dat die niet wonnenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dat was inderdaad een dieptepunt in de geschiedenis van eurovisie
Ik vond 't best een leuk nummer.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dat was inderdaad een dieptepunt in de geschiedenis van eurovisie
Niet vreselijk, maar reken maar dat de commentatoren een deel (!) van hun kijkers kan beïnvloeden hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
ja, blijkbaar gaat de doorsnee Bulgaar of IJslander het vreselijk vinden dat Anouk geen interviews geeft![]()
nigga you jokingquote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moeilijk veel geld verloren dat die niet wonnen
twitter:sofabet twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:46:04Neth: strong vocals from Anouk and stirring staging; another biggie brings their A-game. reageer retweet
twitter:KeithM twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:50:42Sounding like Anouk has delivered when it really mattered tonight. Netherlands in the #eurovision final for the 1st time since 2004. reageer retweet
Ohja, die kunnen 's nachts geen van allen slapen vanwege Diva Anouk. Het hardste applaus uit de perszaal kwam tot dusver na het nummer van Anouk. En dat zijn toch de mensen die zo gekleineerd en genegeerd door de Diva worden..?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:56 schreef Drrk het volgende:
[..]
Eensch. Ik vrees echt dat de buitenlandse commentatoren een zwaar negatief beeld geschetst hebben van Anouk voordat ze uberhaupt één noot gezongen heeft vanwege haar divagedrag.
Yup, denk ik ook wel. Uiteindelijk komt het wel aan op het optreden, maar extra sympathie stemmen kunnen nooit kwaad, zeker niet voor Nederland.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet vreselijk, maar reken maar dat de commentatoren een deel (!) van hun kijkers kan beïnvloeden hoor
Hoopte op een schokeffect, dus flink op gezet.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef Cyan9 het volgende:
Aliona Moon slaat het interview ook over volgens mij
Het gaat niet om de journalisten, maar om de commentatorenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ohja, die kunnen 's nachts geen van allen slapen vanwege Diva Anouk. Het hardste applaus uit de perszaal kwam tot dusver na het nummer van Anouk. En dat zijn toch de mensen die zo gekleineerd en genegeerd door de Diva worden..?
Zwaar overschat al dat geneuzel om het songfestival...
En dat was nog nepquote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die Ijslandse van een paar jaar terug liep in Griekenland ook de diva uit te hangen, werd ook niet zo gewaardeerd. Nou is het bij Anouk nog lang niet zo erg, maar het komt niet echt leuk over
Maar die had dan ook zo'n vreselijk nummer erbij waarbij ze zichzelf feliciteerde, dat ging helemaal nergens over.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die Ijslandse van een paar jaar terug liep in Griekenland ook de diva uit te hangen, werd ook niet zo gewaardeerd. Nou is het bij Anouk nog lang niet zo erg, maar het komt niet echt leuk over
zichzelf feliciteren???quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar die had dan ook zo'n vreselijk nummer erbij waarbij ze zichzelf feliciteerde, dat ging helemaal nergens over.
Ik zit de kaart van Europa te bekijken om te zien waar Moldavië ligt en zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit nu oude inzendingen te bekijken.
Ester Hart
'Congratulations, I have arrived...'quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar die had dan ook zo'n vreselijk nummer erbij waarbij ze zichzelf feliciteerde, dat ging helemaal nergens over.
Ja, dat was één en al act. Maar dat wist lang niet iedereen. En de organistaie was ook not amused. Hele zaal joelde haar ook uit toen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat was nog nepIk neem tenminste aan dat je op Sylvia Night doelt?
Buiten Anouk mijn favoriet in SF1, dus ik ga gewoon morgen voor haar stemmenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef Cyan9 het volgende:
Aliona Moon slaat het interview ook over volgens mij
kloptquote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Het Dustin the Turkey effect.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja, dat was één en al act. Maar dat wist lang niet iedereen. En de organistaie was ook not amused. Hele zaal joelde haar ook uit toen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Buiten Anouk mijn favoriet in SF1, dus ik ga gewoon morgen voor haar stemmen
Zou je dat wel doen? Ze slaat toch wel interviews over, niet erg sympathiek dus...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Buiten Anouk mijn favoriet in SF1, dus ik ga gewoon morgen voor haar stemmen
verrekte breinspier eerder waardoor ze niet goed kon denkenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Greys, misschien moet je de backing nog even FB'en... dat ze er even een tweet uitgooit met een soort van smoes.... misschien een verrekte tongspier bij het zingen waardoor ze niet kon praten
Dan weten we iig zeker dat Nederland nooit meer wint.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind dat altijd zo nep dat je niet op je eigen land mag stemmen. zou goed geld in het laatje brengen denk ik.
van het bowlinghappen zeker?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Greys, misschien moet je de backing nog even FB'en... dat ze er even een tweet uitgooit met een soort van smoes.... misschien een verrekte tongspier bij het zingen waardoor ze niet kon praten
Ik zou gokken, ergens bij Kroatie!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit de kaart van Europa te bekijken om te zien waar Moldavië ligt en zo.
hoezo dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dan weten we iig zeker dat Nederland nooit meer wint.
Niet helemaal nee. Het ligt onder Oekrainequote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zou gokken, ergens bij Kroatie!
Maar dat zal ongetwijfeld fout zijn
Rechts van Roemeniëquote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zou gokken, ergens bij Kroatie!
Maar dat zal ongetwijfeld fout zijn
Als ik zaterdag weer terug ben in België, ga ik niet op Anouk stemmen. Schandalig dat ze dat interview weigerde.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef Eitjee het volgende:
[..]
[..]
Zou je dat wel doen? Ze slaat toch wel interviews over, niet erg sympathiek dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |