quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef Eitjee het volgende:
Zul je zien... Wint Anouk dan toch ineens per ongeluk misschien het songfestival. Wordt ze aan het eind naar voren geroepen om haar winnende nummer nog eens te zingen; zit ze al lang en breed in de taxi richting de bowlingbaan![]()
Ik houd dr wel van.
Nee, maar alle landencommentatoren die het 'presenteren' op tv gaan dat echt wel noemen. En mensen stemmen niet graag op iemand die ze niet aardig vinden, raar maar waarquote:Op maandag 13 mei 2013 21:52 schreef TLC het volgende:
Ze krijgt toch geen puntenaftrek vanwege haar gedrag
Welterusten en tot morgen, met Bertquote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef Murmeli het volgende:
murmeldinges gaat slapen. was leuk om ff de stream te zien
eens. ik denk dat de gemiddelde kijker die interviews uberhaupt niet volgt.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef aarontje112 het volgende:
Ik stem echt niet op de sympathiekste hoor, ik stem op diegene met het beste liedje.
Wat is er toen gebeurd?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wordt echt wel genoemd. Kijk naar de score van Linda Wagenmakers destijds...
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef Eitjee het volgende:
Zul je zien... Wint Anouk dan toch ineens per ongeluk misschien het songfestival. Wordt ze aan het eind naar voren geroepen om haar winnende nummer nog eens te zingen; zit ze al lang en breed in de taxi richting de bowlingbaan![]()
Ik houd dr wel van.
Hoezo is dat nu weer raar?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar alle landencommentatoren die het 'presenteren' op tv gaan dat echt wel noemen. En mensen stemmen niet graag op iemand die ze niet aardig vinden, raar maar waar
Wat is daar het verhaal achter dan? Want dat heb ik vaker gelezen vandaagquote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wordt echt wel genoemd. Kijk naar de score van Linda Wagenmakers destijds...
Precies, alsof ik wat aanneem van Jan Smit of Daniël Dekker..quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef aarontje112 het volgende:
Ik stem echt niet op de sympathiekste hoor, ik stem op diegene met het beste liedje.
ach tegen die tijd dat ze punten moeten geven zijn ze dat allang weer vergetenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar alle landencommentatoren die het 'presenteren' op tv gaan dat echt wel noemen. En mensen stemmen niet graag op iemand die ze niet aardig vinden, raar maar waar
Dat gaat echt elke commentator noemenquote:
Eensch. Ik vrees echt dat de buitenlandse commentatoren een zwaar negatief beeld geschetst hebben van Anouk voordat ze uberhaupt één noot gezongen heeft vanwege haar divagedrag.quote:
Dit ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je kan op zijn minst de gastheren van de Zweedse TV even te woord te staan, doen ook gewoon hun werk. Kwestie van beetje fatsoen, vind ik...jammer.
Precies, en het zijn toch de meest onbenullige vragen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je kan op zijn minst de gastheren van de Zweedse TV even te woord te staan, doen ook gewoon hun werk. Kwestie van beetje fatsoen, vind ik...jammer.
Die kwam daar als een diva aan, elke dag andere kleur haar enzo, ging totaal voor de overwinning op het arrogante af... en toen zong ze vals en was hetquote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat is daar het verhaal achter dan? Want dat heb ik vaker gelezen vandaag
Denk je? Kan me niet voorstellen dat mensen daar zwaar aan tillen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat echt elke commentator noemen
Voor de jury zal het niet uitmaken idd denk ik.
Reken er maar wel op hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Denk je? Kan me niet voorstellen dat mensen daar zwaar aan tillen.
ja, blijkbaar gaat de doorsnee Bulgaar of IJslander het vreselijk vinden dat Anouk geen interviews geeftquote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Denk je? Kan me niet voorstellen dat mensen daar zwaar aan tillen.
Het Alexander Rybak effect.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Reken er maar wel op hoor.
Genoeg mensen die stemmen voor de sympathiekste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |