Omdat er, om maar een voorbeeld te noemen, veel meer Duitsers zijn die op hun eigen nummer kunnen stemmen dan Nederlanders.quote:
Nee, maar Elena en Pyotr uit Wit Rusland die voor de buis zitten en van de Wit-Russische Jan Smit, net zoals Cornald Maas ook vooraf al nummers afzeek, te horen krijgen dat Anouk een gigantische afstandelijke diva is die zich blijkbaar te goed voelt ten opzichte van de rest, die zullen zich daar zéérzeker door laten beïnvloeden. Kun je ontkennen, maar zo werkt het wel. De niet die-hard eurovisiefans die gewoon leuk een avondje kijken nemen die info gewoon ter harte. En daar had ze opzich best rekening mee kunnen houden lijkt me.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ohja, die kunnen 's nachts geen van allen slapen vanwege Diva Anouk. Het hardste applaus uit de perszaal kwam tot dusver na het nummer van Anouk. En dat zijn toch de mensen die zo gekleineerd en genegeerd door de Diva worden..?
Zwaar overschat al dat geneuzel om het songfestival...
Die komt straks in het hotel en denkt 'gvd, ik ben vergeten om m'n haar te doen!'quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
De manier waarop het haar van dat meisje zit.... fascinerend gewoon
Ik studeer en woon zelf momenteel in Barcelona, maar heb nu ook besloten niet meer op Anouk te stemmen. Dit gemiste interview is echt de druppel die de emmer doet overlopen...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ik zaterdag weer terug ben in België, ga ik niet op Anouk stemmen. Schandalig dat ze dat interview weigerde.
UK, Italië en Zweden uit mijn hoofd.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
mag je ook stemmen als je in een land zit die niet in die halve finale zit (bijvoorbeeld in engeland stemmen voor anouk)
ja maar maakt toch niet uit? het gaat toch wie er in een land populairst is wie dan 12 punten krijgt enz?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Omdat er, om maar een voorbeeld te noemen, veel meer Duitsers zijn die op hun eigen nummer kunnen stemmen dan Nederlanders.
aight nice manquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
UK, Italië en Zweden uit mijn hoofd.
Doen doen doen!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oh verrek! Ik mag natuurlijk gewoon stemmen op Anouk in de finale
Ah ja. Scherp.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar maakt toch niet uit? het gaat toch wie er in een land populairst is wie dan 12 punten krijgt enz?
Ik ook mattie moeten eer hoog houden natuurlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat mag je morgen toch ook al?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ja maar is toch goed voor het geld voor ESF?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ah ja. Scherp.Maar dan voegt ´t alsnog niets toe. Elk land geeft zichzelf 12 punten, en dan gaat het er dus pas om vanaf de 10 punten.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik studeer en woon zelf momenteel in Barcelona, maar heb nu ook besloten niet meer op Anouk te stemmen. Dit gemiste interview is echt de druppel die de emmer doet overlopen...
Ohhhh laten we het hopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrrrrr als je nummer goed genoeg is boeit het niet idd
Mogen de Zweden morgen meestemmen dan?quote:
Yesssssquote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Mogen de Zweden morgen meestemmen dan?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef grazz het volgende:
twitter:sofabet twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:46:04Neth: strong vocals from Anouk and stirring staging; another biggie brings their A-game. reageer retweet
twitter:KeithM twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:50:42Sounding like Anouk has delivered when it really mattered tonight. Netherlands in the #eurovision final for the 1st time since 2004. reageer retweet
yup, Zweden, UK en Italiequote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Volgens mij wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik studeer en woon zelf momenteel in Barcelona, maar heb nu ook besloten niet meer op Anouk te stemmen. Dit gemiste interview is echt de druppel die de emmer doet overlopen...
een van beste nummers ooit van esfquote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Die hebben hun tijd al een paar jaar geleden gehad met Tom Dice
ik vond het wel meevallen maar volgens de mensen op de stream was hij zn volledige ritme en tempo kwijt....quote:
Communisten hebben dan ook geen beleefdheid.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik merk opeens op dat Wit-Rusland volgens mij het interview ook geskipped heeft
Jaquote:
Volgens de Belgen is de televoting vals.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef aarontje112 het volgende:
Gaat België het nog redden, of was het vals?
Orders van Anouk. Kunnen ze niks aan doen. Ligt allemaal aan het gedrag van de Diva...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Cyan9 het volgende:
Jeujquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Cyan9 het volgende:
twitter:sofabet twitterde op maandag 13-05-2013 om 22:16:12Belg: Roberto has a poor start with timing issues and rips earpiece out; recovers well in the circumstances. reageer retweet
haha bazinquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
En een van de alleraardigste artiesten.
Ik mocht hem toen interviewen. In een hotelkamer. Vond het super eng![]()
Ah, altijd jammer als de oortjes niet werken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef grazz het volgende:
twitter:sofabet twitterde op maandag 13-05-2013 om 22:16:12Belg: Roberto has a poor start with timing issues and rips earpiece out; recovers well in the circumstances. reageer retweet
dat is wel erg gaafquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
En een van de alleraardigste artiesten.
Ik mocht hem toen interviewen. In een hotelkamer. Vond het super eng![]()
Sneu voor hem, dat overkwam hem in Amsterdam toch ook al bij Eurovision in Concert?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah, altijd jammer als de oortjes niet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |