quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
Anouk zien en horen? Met commentaar van deze helden?quote:
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef KoningPils het volgende:
http://d1ts6jfd4blh12.clo(...)692-12313b003815.jpg
Onze helden
De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik: winnaar... maar die tekst is echt te ergquote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef Pluto1975 het volgende:
Vind Rusland ook niks.....beetje erg ouderwets
Eens. Maar het is weer zo'n land dat standaard doorgaat, helaas..quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef Pluto1975 het volgende:
Vind Rusland ook niks.....beetje erg ouderwets
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef KoningPils het volgende:
http://d1ts6jfd4blh12.clo(...)692-12313b003815.jpg
Onze helden
quote:
Die ook jaquote:Op maandag 13 mei 2013 21:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Deze Jan wel ja
[ afbeelding ]
Sowieso hebben we een Cascada die zal struikelen over haar jurk. Als Nederland de finale haalt is het weer een deelnemer minder...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ook ja
Ik hoop dat het enorm fout gaat bij Oekraine
Of ze krijgt medelijden votesquote:Op maandag 13 mei 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sowieso hebben we een Cascada die zal struikelen over haar jurk. Als Nederland de finale haalt is het weer een deelnemer minder...
http://escxtra.tv/quote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
oh fijn, escXtra knalt eruit bij mij
post ff snel linkje nog een keer, iemand
Ik denk juist dat het precies in lijn is met de winnaars van voorgaande jaren. Van mij mag het in ieder geval winnenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef aarontje112 het volgende:
Ik denk dat Denemarken een beetje door de mand gaat vallen. Te gewoon.
Bij mij net ook. Ik zit nu middenin de reclamequote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
oh fijn, escXtra knalt eruit bij mij
post ff snel linkje nog een keer, iemand
gefrustreerde fan, niks van aantrekkenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Die commentator die je soms hoort zei iets als "ze respecteert de competitie niet, omdat ze niet naar de openingsceremonie ging" oid
Jaquote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Die commentator die je soms hoort zei iets als "ze respecteert de competitie niet, omdat ze niet naar de openingsceremonie ging" oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |