L Jackson op Will Smithquote:Op maandag 13 mei 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Obama lijkt op Samuel L Jackson
Jij vindt het normaal ja?quote:
Dat zie ik dan weer niet.quote:
Will Smith gebruikt kennelijk ook crackquote:Op maandag 13 mei 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Will Smith lijkt op Co de Cobra
Vond jij dit dan normaal?quote:
neequote:Op maandag 13 mei 2013 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Het schijnt dat je echt heel hard moet zuigen aan die tepels om er iets uit te krijgen. Voor baby's is dat veel gemakkelijker dan volwassenen.
Geen ervaring mee verder
Woensdag.quote:
woensdag!quote:
Tieten -> banquote:
Nee maar iedereen die het zo vies vindt, het is gewoon melk, chill manquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maar iedereen die het zo vies vindt, het is gewoon melk, chill manIn dat topic zaterdag ook van die overdreven reacties op dat vrouwen hun eigen melk proeven als ze het opwarmen alsof het een kwakje sperma of stront is ofzo
quote:
Dat.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maar iedereen die het zo vies vindt, het is gewoon melk, chill manIn dat topic zaterdag ook van die overdreven reacties op dat vrouwen hun eigen melk proeven als ze het opwarmen alsof het een kwakje sperma of stront is ofzo
[..]
Op tv bij een wildvreemde vrouw aan de tiet gaan zuigen is wel iets anders dan dit.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Zeg je nou wat semi-positiefsquote:
Ja slaat nergens op inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Wanneer het melk van jezelf is oke, maar van een compleet vreemde aan zo'n oude tiet gaan hangen is een bruggetje te ver.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ze kunnen het dus welquote:
[..]
Vanwaar ineens al die positieve reacties overigens. Wat een nietszeggende muziek dit.quote:
Alleen dit al idd.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Op tv bij een wildvreemde vrouw aan de tiet gaan zuigen is wel iets anders dan dit.
Sperma is geen stront he? Nohommer.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Herbert Grönemayerquote:
Ik heb dat lieverquote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Uh, oke.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook niet!quote:
Jaren 70!quote:
feit waar je niks aan hebt: er is een boek waar je cocktails kan maken met spermaquote:
Wel een tikkie breedquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
feit waar je niks aan hebt: er is een boek waar je cocktails kan maken met sperma
Ook een geniale clipmakerquote:
Zeer zeker. Daar heb ik van genoten.quote:
Simon & Gaapfunkel bedoel je?quote:
Waarom zou je het doen..quote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Je eigen melk proeven voordat je het aan je kind geeft? Wat is daar raar aan?quote:
Dé saxnegerquote:Op maandag 13 mei 2013 20:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ook een geniale clipmaker![]()
http://www.sterren.nl/watch/NzY4fHB8MTM4MTAwNDd8MjQ1MQ
Vooral die neger met de sax
Simon & Nickfakkel.quote:
Je eigen melk ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je eigen melk proeven voordat je het aan je kind geeft? Wat is daar raar aan?
Paul de Leeuw aan je tieten laten zuigenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh de ijstrucks zeker even checken?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:11 schreef mrstylo het volgende:
Fuck dit. Zap nu al naar RTL 7.
VI HOOLIGANS. 110% anti Uitzendinggemist.
RTL XL bedoel jequote:Op maandag 13 mei 2013 20:11 schreef mrstylo het volgende:
Ja dat is wel wat anders ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Paul de Leeuw aan je tieten laten zuigen
Truckers on Icequote:Op maandag 13 mei 2013 20:11 schreef mrstylo het volgende:
Nee, het is normaal dat een dikke grapjas in een volle zaal aan je tieten zuigt.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, melk uit een compleet ander dier drinken is veel logischerquote:Op maandag 13 mei 2013 20:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Paul de Leeuw aan je tieten laten zuigen
Dus dan bel je Paul de Leeuw om te komen proeven.quote:
Jijquote:
Niet alleen vrouwen hoor. Ook ik proef vaak eerst of ik nog vruchtbaar ben.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, melk uit een compleet ander dier drinken is veel logischer
Hij lijkt wel een beetje sloomig inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef OProg het volgende:
Zou Elvis toen al aan de zooi hebben gezeten?
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen hoor. Ook ik proef vaak eerst of ik nog vruchtbaar ben.
tot zover dit dieptepuntje.
Hij snoof pindakaas.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef OProg het volgende:
Zou Elvis toen al aan de zooi hebben gezeten?
[..]
[..]
Dat smeerde hij ook in zijn haar.quote:
[..]
Ga door! Meer van dit soort posts plzquote:Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie zit er bij VI vandaag?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga door! Meer van dit soort posts plz
ik heb ooit een filpje gezien op youtube waar een of andere autist vertelde dat hij zijn sperma opdronk omdat het anders een verspilling van ongeboren kinderen was, ofzo O.oquote:Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat kijk jijquote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb ooit een filpje gezien op youtube waar een of andere autist vertelde dat hij zijn sperma opdronk omdat het anders een verspilling van ongeboren kinderen was, ofzo O.o
Tommie is aan het experimenteren geslagenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel erg veranderd sinds de laatste keer dat ik het zag.
Pino aan de breezers, dat zijn meestal de leuke afleveringenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen verbazing dat jij zulke filmpjes zit te kijken?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb ooit een filpje gezien op youtube waar een of andere autist vertelde dat hij zijn sperma opdronk omdat het anders een verspilling van ongeboren kinderen was, ofzo O.o
weet ik ook niet.. gewoon bij een willekeurig filmpje beginnen, en dan op 'related videos 'blijven klikken en je komt vanzelf bij al het rare uit dat je op youtube kunt vindenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pino aan de breezers, dat zijn meestal de leuke afleveringen
Ik zie sinds kort ook pas de diepgang achter Tictac. Geniaal hoe de wereldpolitiek daarin op de hak wordt genomen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh dat is nog eens iets anders dan Pipo de Clown.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie sinds kort ook pas de diepgang achter Tictac. Geniaal hoe de wereldpolitiek daarin op de hak wordt genomen.
Eerst nog truckers in alaskaquote:Op maandag 13 mei 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de wijsheid van de snor
Op een astronaut die ding nummer in de ruimte aan het zingen was paar dagen terug.quote:
Pics van het hemd van GGMM.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina vindt het wel leuk, dus jij staat nu even in je hemd.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 13 mei 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom moet ik zo lachen om deze paint?
het Uh oke maakt het ook helemaal afquote:Op maandag 13 mei 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom moet ik zo lachen om deze paint?
Amaiquote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
Iedereen loopt hard met Evy
(Beginnende) hardlopers zweren bij de podcasts van de Belgische hardloopcoach Evy Gruyaert.
Ik zie nog niks.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Blijkbaar komen de Queens of The Stone Age vandaag al
Ik sport niet, dus aan mij is het niet besteedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:33 schreef OProg het volgende:
Die had ik ook gemist als hype.
Maar zo te zien prima hype.
Dus geen hype dan.quote:
Ze zouden woensdag komen toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zag het toch echt bij dinsdag 14 Mei staan.
quote:Borstkankerpreventie: Evelijn en Cathelijne, dr. Marie-Jeanne Vrancken Peeters
Actrice Angelina Jolie maakte vandaag in een ingezonden artikel in The New York Times bekend dat zij haar borsten begin dit jaar preventief heeft laten verwijderen. Ze was erfelijk belast en had 87% kans op het krijgen van borstkanker. Na de ingreep is die kans gedaald naar 5%. De moeder van Jolie is overleden aan kanker, het openhartige artikel is bedoeld om vrouwen aan te sporen zich ook te laten onderzoeken.
In Nederland zijn er jaarlijks zo’n 60 tot 80 preventieve dubbele borstamputaties. De zusjes Evelijn (25) en Cathelijne (32) hebben zo’n operatie ondergaan, dr. Marie-Jeanne Vrancken Peeters is oncologisch chirurg.
Ja, maar even stond op de site dat ze vandaag al zouden komen.quote:
Hier kon je op wachten met TT Angelina Jolie op Twitterquote:
Zeg dat wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:16 schreef Specularium het volgende:
Herman van Veen, en van de meest vuige moraalridders van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |