1 | [img=450,450]http://jessevandervelde.com/wp-content/uploads/2010/12/Jesse_2_klein1.png[/img] |
jesse in nou eenmaal een lange lulquote:Op zondag 12 mei 2013 21:03 schreef VMSDKR het volgende:
[ code verwijderd ]
Kopieer dit ff naar de OP dan, dan is die flapdrol niet zo langgerekt.
Of haal hem gewoon weg.
Ik zie ze zelf nooit. De meeste junkies kun je vinden rondom de coffeeshops in de binnenstad.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben blij dat ik niet in Maastricht woon met al die straatdealers
Bij mijn gym is het zo dat de PT los staat van het normale personeel maar wel voor de sportschool werktquote:Op zondag 12 mei 2013 21:11 schreef Beach het volgende:
Even een domme vraag he: over die PT's
Bedoelen jullie gewoon personeel van de sportschool dat rondloopt of echt iemand die zelf ergens een PT inhuurt en die dan meeneemt?
zijn er meerdere mooie uitzendingtjes gemaakt ?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben blij dat ik niet in Maastricht woon met al die straatdealers
Ja ik weet wat de afkorting betekent hoor. Ik kan het me alleen niet voorstellen; om zo iemand mee te nemen naar je gym. Lijkt me dat je dan ook een abo voor diegene moet afsluitenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:12 schreef Verbosity het volgende:
PT is een personal trainer....
Of het nu personeel betreft of iemand van buitenaf.
Je hebt PTs met een eigen gymquote:Op zondag 12 mei 2013 21:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik weet wat de afkorting betekent hoor. Ik kan het me alleen niet voorstellen; om zo iemand mee te nemen naar je gym. Lijkt me dat je dan ook een abo voor diegene moet afsluiten
Dat laatste dus als het om iemand van buitenaf gaat.
De mensen die ik ken die als PT werkten, betaalden een bijdrage aan de gym en mochten dan daar klanten ronselen en ze dan ook in die gym trainen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik weet wat de afkorting betekent hoor. Ik kan het me alleen niet voorstellen; om zo iemand mee te nemen naar je gym. Lijkt me dat je dan ook een abo voor diegene moet afsluiten
Dat laatste dus als het om iemand van buitenaf gaat.
Heb je hems ook weer met zijn straatfysiek,.quote:
tnxquote:
Weet ik vroeger bijbaantje daar gehadquote:Op zondag 12 mei 2013 21:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je heb ook nog de ptt die waren vroeger voor de post.
Bedankt voor de verduidelijking.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die als PT werkten, betaalden een bijdrage aan de gym en mochten dan daar klanten ronselen en ze dan ook in die gym trainen.
Denk dat je als PT altijd wel een bijdrage moet betalen aan de gym, ook als je daar verder geen klanten opdoet.
ewa br0wski, fakaquote:Op zondag 12 mei 2013 21:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb je hems ook weer met zijn straatfysiek,.
ben rustig bro D:quote:
sterk fysiek welquote:
Lonsdale staat er optyfen met die rasistquote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef mtchel112 het volgende:
ga over een maandje kuren, mn broer heeft net een kuur dbol achter de rug en hij is best beest geworden
[ afbeelding ]
wel mooi dat die limburgers marokkanen totaal niet mogen hoorde politie zeggen marokkaan met mes, zon wijf jah zijn die markanenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bij mijn gym is het zo dat de PT los staat van het normale personeel maar wel voor de sportschool werkt
Die foto gek, allemaal kwark over mijn toetsenbord..quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef mtchel112 het volgende:
ga over een maandje kuren, mn broer heeft net een kuur dbol achter de rug en hij is best beest geworden
[ afbeelding ]
Dodelijk blik. Fysiek mist helaas.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
i see what you did there..quote:Op zondag 12 mei 2013 21:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die foto gek, allemaal kwark over mijn toetsenbord..
Op die plek waar triceps hoort te zitten zit ook gewoon echt een kuil!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
thx voor de tipquote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
IEDEREEN RTL5 JOKERTJES JAWOORD KWALITIJTS TELEEVEE!!!!!!!
Ik zet de tv pas aan als dat Oh Oh tuig publiekelijk wordt geëxecuteerd.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
IEDEREEN RTL5 JOKERTJES JAWOORD KWALITIJTS TELEEVEE!!!!!!!
Begin is direct geniaal, dat Duits van die jokertje!quote:
o ik dacht dat het al aflevering2 wasquote:Op zondag 12 mei 2013 21:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Begin is direct geniaal, dat Duits van die jokertje!![]()
is dit livequote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
jonguns ik twijfel over de form van me squats wa vinde jullie? ;s
[ afbeelding ]
Je klok loopt verkeerdquote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent de bar vergeten.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Niet diep genoeg.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zit bij mij al over de 100 reps... Met of zonder bar, 100 reps... PROPS!quote:
thx komt door de bodypumplessequote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ze zit bij mij al over de 100 reps... Met of zonder bar, 100 reps... PROPS!
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft maar gaan die meidquote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ze zit bij mij al over de 100 reps... Met of zonder bar, 100 reps... PROPS!
0/10 zou niet raken vies hoofd waarschijnlijk ouder dan 45 te grote tieten en vast nog nep ookquote:
alles met een vagina moet je koesterenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:52 schreef Beach het volgende:
[..]
0/10 zou niet raken vies hoofd waarschijnlijk ouder dan 45 te grote tieten en vast nog nep ook
Ik niet, ik heb hoge eisen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:52 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
alles met een vagina moet je koesteren
Nsis....quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb hoge eisen.
Alleen als een chick er zo uitziet zeg ik ja:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb hoge eisen.
Alleen als een chick er zo uitziet zeg ik ja:
[ afbeelding ]
Die lijkt tot in de kleinste details niet op leila, accepteer gewoon de fucking chicks die ik postquote:
Ik heb je er helemaal geeneen zien posten?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Die lijkt tot in de kleinste details niet op leila, accepteer gewoon de fucking chicks die ik post
kvin jou eg hotquote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Meagon Good echt hot
Ik postte een naam, aan jou was de eer om het gezicht er bij te zoeken. CHECK DANquote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb je er helemaal geeneen zien posten?
Tevens waarom vroeg je nou of ik maagd was
Maar Ha Ji Won ken ik allang, die ga ik niet apart opzoekenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik postte een naam, aan jou was de eer om het gezicht er bij te zoeken. CHECK DAN
[ afbeelding ]
jij houd trouwnes alleen maar van die kim kardashian wijven.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik postte een naam, aan jou was de eer om het gezicht er bij te zoeken. CHECK DAN
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
Hey serieus man, optyfen met die lichtgevende spoken
Post dan koreaanse chicks die deze chick overtreffenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Ha Ji Won ken ik allang, die ga ik niet apart opzoeken
SWS niet vriend. leila bekhti allesquote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jij houd trouwnes alleen maar van die kim kardashian wijven.
Vast wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bestaat er ook maar 1 Asian met zo n asser?
jij bent into black girlsquote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bestaat er ook maar 1 Asian met zo n asser?
Je doet het klinken alsof dat een fetish is vrindquote:
als het donker is heb je meer aan een asian dan een blackquote:Op zondag 12 mei 2013 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet persé, ik ben into alles behalve lichtgevende aziaten.
[ afbeelding ]
quote:
wat! een dikkke chick?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Sowieso, Fanta heeft altijd dikke girl on girl action (hoorde ik in de wandelgangen)
hou op man, heb nog nooit een lekkere aziaat gezien met volle billen en borstenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind asian chicks wel sexy, maar ze moeten geen kinderlichaam hebben, dan haak ik af.
kaolo harammmquote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Sowieso, Fanta heeft altijd dikke girl on girl action (hoorde ik in de wandelgangen)
Ik serieus wel 1 keer! Maar waren geloof ik wel implantaten. Ze hebben gewoon die hele slanke asngenetics, kan ook mooi zijn plus ze worden ook niet zo vet als ze ouder worden/kind hebben gehad.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hou op man, heb nog nooit een lekkere aziaat gezien met volle billen en borsten
Basic fit schijtdam.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
Even voor de negers in Roffa, waar trainen jullie allemaal?
Weet ik eerlijk gezegd nietquote:
Maakt me meteen bi?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
Ben mijn leven niet zeker nuquote:
Probleem met lekkere Aziatische chicks (zover ze bestaan, uit Bali bijv) is dat ze lang mooi blijven tot hun 35ste en daarna echt vies en lelijk en gerimpeld en klein etc etcquote:Op zondag 12 mei 2013 22:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik serieus wel 1 keer! Maar waren geloof ik wel implantaten. Ze hebben gewoon die hele slanke asngenetics, kan ook mooi zijn plus ze worden ook niet zo vet als ze ouder worden/kind hebben gehad.
Bij Nederlandse heb je gewoon de zekerheid dat na het 1e kind ze een pittig kort kapsel nemen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Probleem met lekkere Aziatische chicks (zover ze bestaan, uit Bali bijv) is dat ze lang mooi blijven tot hun 35ste en daarna echt vies en lelijk en gerimpeld en klein etc etc
Ben je nou werkelijk verbaasd dat debiel in KLB postende users IRL ook debiel blijken te zijn??quote:Op zondag 12 mei 2013 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben net thuis.
Was een gezellige avond, leuk gehad met CY.
Heb wel een paar keer een pets op mijn billen gekregen van jongens waarvan ik het echt niet wilde.
Ik moest ook helaas doorhalen, dus bleef achter met onder andere 2 dronken mongolen( flesjes kapot gooien op straat, shoarmazaak bevuilen, anti-joden kreten roepen, tegen mij aanrijden met een fiets)
Au, au...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef seto het volgende:
[..]
zegt de man die elke week 3x post dat hij pijn heeft tijdens/van liften
Dit is dus zo baggerslecht. Als je >3 maanden (dacht ik) zwanger bent worden je banden losser en loop je op deze manier serieuze kans op allerlei blessures.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joh, ben jij net zo oud als Snakey/ondergetekende??quote:Op zondag 12 mei 2013 21:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je heb ook nog de ptt die waren vroeger voor de post.
Heeft wel grotere armen dan jij, bro.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef mtchel112 het volgende:
gister ff chick bij t uitgaan gefixt
[ afbeelding ]
Ditterdeditdit!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zet de tv pas aan als dat Oh Oh tuig publiekelijk wordt geëxecuteerd.
Niks mis met een homo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fixed.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:52 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
alles menselijk met een volgroeide vagina dat nog leeft moet je koesterenWijf lijkt wel donken/stoned.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Meagon Good echt hot
Waarom dan niet naar Klaverstee (of hoe heette dat ding naast de oude Coca-Cola ook alweer?).quote:
Ja, bij de gemiddelde mbo chick met de ambities 'un eigu kapperszaakquote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij Nederlandse heb je gewoon de zekerheid dat na het 1e kind ze een pittig kort kapsel nemen.
is wel handig om te witwassenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, bij de gemiddelde mbo chick met de ambities 'un eigu kapperszaak' of 'un eige nagelsalonnn' zien de perspectieven er inderdaad zo uit.
Klaverstede, op zich ook nog wel een optie ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef CarbonC het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 mei 2013 22:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Basic fit schijtdam.
[..]
/quote]
Waarom dan niet naar Klaverstee (of hoe heette dat ding naast de oude Coca-Cola ook alweer?).
Geen idee..dit is lekkah dichtbij.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom dan niet naar Klaverstee (of hoe heette dat ding naast de oude Coca-Cola ook alweer?).
Ja anders duurt je workout te lang. Ik douche nu sinds kort toch weer in de gym.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aangezien ik niet hou van douchen in de gym en lekker binnen een kwartier thuis wil zijn ja.
ff posten op dbb en je PM box daar loopt vol.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
Bij welke gym kan k het makkelijkst aan een turinabol kuurtje komen in Roffa?
heb daar al me contacten, kan jij me niet wat passen?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
ff posten op dbb en je PM box daar loopt vol.
Sportschool straatwegquote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
Bij welke gym kan k het makkelijkst aan een turinabol kuurtje komen in Roffa?
Je woont toch niet in Schijtdam-Noord?quote:
Ziet er vrij hardcore uit.quote:Ik ga binnenkort wel even langs sportschool straatweg.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, bij de gemiddelde mbo chick met de ambities 'un eigu kapperszaak' of 'un eige nagelsalonnn' zien de perspectieven er inderdaad zo uit.
Ik ben natural, bro.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb daar al me contacten, kan jij me niet wat passen?
Nou op je UI zie je er echt niet natural uit hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik ben natural, bro.
Afgezien van de creatine, natuurlijk.
Hoe kan je nou zeggen dat je natural bent als je die troep gebruikt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik ben natural, bro.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hou op man, heb nog nooit een lekkere aziaat gezien met volle billen en borsten
Zo'n fysiek en nog steeds nattyquote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik ben natural, bro.
ze zijn er wel idd, asian chicks zijn ook minder flubby als ze chubby zijn en dat is gwn tha bombquote:Op zondag 12 mei 2013 22:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik serieus wel 1 keer! Maar waren geloof ik wel implantaten. Ze hebben gewoon die hele slanke asngenetics, kan ook mooi zijn plus ze worden ook niet zo vet als ze ouder worden/kind hebben gehad.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
waarheidquote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
"Mannen" die met een v-hals lopen vol met borsthaar![]()
sowieso met een V-Hals lopen zelfs al ben je ripped
Überhaupt mensen die zonder kraag de deur uit gaanquote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
"Mannen" die met een v-hals lopen vol met borsthaar![]()
sowieso met een V-Hals lopen zelfs al ben je ripped
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:43 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Überhaupt mensen die zonder fedora de deur uit gaan
ik woon in schijtdam noord jaquote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je woont toch niet in Schijtdam-Noord?
[..]
Ziet er vrij hardcore uit.
quote:Op maandag 13 mei 2013 07:23 schreef kaasplankje het volgende:
Schiedam rules man ik heb daar ook gewoond
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:43 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Überhaupt mensen die zonder kraag de deur uit gaan
ik woonde vlakbij cs langs de schie aan het water, waar nu de tram loopt vanaf het proveniershuisquote:Op maandag 13 mei 2013 07:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Schiedam: mooi centrum, maar de rest is
heb geeneens uitkeringquote:Op maandag 13 mei 2013 08:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is wat, he? Voor 9 uur wakker worden terwijl je een uitkering hebt.
Waar leef je dan van i.c.m. dat je niet vroeg hoeft op te staan?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:53 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
heb geeneens uitkeringwas het maar zo feest
minimale stufi, zorgtoeslag en dingetjes ben pas 19 hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 08:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar leef je dan van i.c.m. dat je niet vroeg hoeft op te staan?
(ik leer graag van je).
Da's nog net cool.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik woonde vlakbij cs langs de schie aan het water, waar nu de tram loopt vanaf het proveniershuis
Even voor mijn beeldvorming: zorgtoeslag: die krijg je om je ziektekostenverzekering te kunnen betalen als je niet voldoende inkomsten hebt (wat logisch is als je studeert)?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
minimale stufi, zorgtoeslag en dingetjes ben pas 19 hoor
dit jaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef Verbosity het volgende:
Niks mis met v-hals. Zolang het maar niet die gay-ass deep V-cut is.
Het is een tienermeisje manquote:Op maandag 13 mei 2013 09:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom een jonge, squattende vrouw in een gezinnenwijk als S-Noord woont?
Iedereen krijgt zorgtoeslag toch? Ik bedoel, ik ook, en ik heb daarnaast wel genoeg inkomsten om m'n zorgverzekering te betalen.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: zorgtoeslag: die krijg je om je ziektekostenverzekering te kunnen betalen als je niet voldoende inkomsten hebt (wat logisch is als je studeert)?
volgens mij niet als je meer dan 20.000 ofzo per jaar verdient nietquote:Op maandag 13 mei 2013 10:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Iedereen krijgt zorgtoeslag toch? Ik bedoel, ik ook, en ik heb daarnaast wel genoeg inkomsten om m'n zorgverzekering te betalen.
Ah, heb het al, 30.939 per jaar. Daar kom ik idd niet aan.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:04 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
volgens mij niet als je meer dan 20.000 ofzo per jaar verdient niet
studeer je?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, heb het al, 30.939 per jaar. Daar kom ik idd niet aan.
http://www.rijksoverheid.(...)-op-zorgtoeslag.html
mooi stukje wel. Ik woon nu in een shitwijk, terwijl ik in het mooie hillegersberg heb gewoond aan de bergse plas.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik woonde vlakbij cs langs de schie aan het water, waar nu de tram loopt vanaf het proveniershuis
Ik ben daarna naar Vlaardingen Oost gegaan, ik heb er 3 maanden gewoond, ik werd er haast depressief van. Nu wordt ik blij als ik mijn straat in rijd.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mooi stukje wel. Ik woon nu in een shitwijk, terwijl ik in het mooie hillegersberg heb gewoond aan de bergse plas.
Denk het niet vriend, van die blend die ik net nam krijg ikquote:
quote:-ongekend massieve en keiharde spiermassa!
-Extreme krachttoename
-Extreme spierpomps
-Enorme energie in de spieren
Neem gewoon trenbolone, lekker shredden en gainequote:Op maandag 13 mei 2013 10:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Denk het niet vriend, van die blend die ik net nam krijg ik
[..]
http://www.ergogenics.org/wat-we-niet-weten-over-trenbolone.htmlquote:Op maandag 13 mei 2013 10:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Neem gewoon trenbolone, lekker shredden en gaine
Als je op hun facebook kijkt zijn veel van hun klanten gewoon erg simpel en op die mensen werken die beschrijvingen erg goed. Kijk maar naar Telsellquote:Op maandag 13 mei 2013 11:10 schreef latissimusdorsi het volgende:
Body & Fitshop 5 Garanties
-Dagelijks de laagste prijs
-Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
-Geen verzendkosten
-Grootste assortiment topmerken
-Professionele eerlijke adviezen
Hoe voelt dat dan die hormonale herverdeling? Dat lijkt mij ook wel watquote:Op maandag 13 mei 2013 11:07 schreef Kesefkesef het volgende:
kheb laatst pure NMDA genome dit is wat ik ervaar:
-Het sterkste legale anti-oestrogeen product ooit
-Extreme verhoging van testosteron
-'s Werelds meest vertrouwde PCT!
-Hormonale herverdeling!
-Hardcore Bodybuilding! Lean, Dry & Hard
-Enorme verhoging libido
je krijgt er een hele grote gespierde lul vanquote:Op maandag 13 mei 2013 11:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe voelt dat dan die hormonale herverdeling? Dat lijkt mij ook wel wat
Even over TellSell, je had vroeger die Yubisaki-pillow op TV, met van die siliconen balletjes. Die heb ik maar die werkt echt.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je op hun facebook kijkt zijn veel van hun klanten gewoon erg simpel en op die mensen werken die beschrijvingen erg goed. Kijk maar naar Telsell
Het ergste was nog vroeger die band die trilde die je om je middel moest doen voor een sixpack en dat had je allemaal mensen die zon ding droegenquote:Op maandag 13 mei 2013 11:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Even over TellSell, je had vroeger die Yubisaki-pillow op TV, met van die siliconen balletjes. Die heb ik maar die werkt echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc..
quote:Op maandag 13 mei 2013 11:07 schreef Kesefkesef het volgende:
kheb laatst pure NMDA genome dit is wat ik ervaar:
-Het sterkste legale anti-oestrogeen product ooit
-Extreme verhoging van testosteron
-'s Werelds meest vertrouwde PCT!
-Hormonale herverdeling!
-Hardcore Bodybuilding! Lean, Dry & Hard
-Enorme verhoging libido
quote:Op maandag 13 mei 2013 11:43 schreef 16meter het volgende:
LIF / Hoe train je je borstspieren?
pareltje weer
opdrukken voor grotere chest
krachttraining op je 15e remt de groei
zieke schema'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc..![]()
![]()
quote:What separates you from the boys
Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt!
quote:Met Alpha Muscle proberen we grenzen te verleggen voor Bodybuilders. Resultaten te behalen die normaal niet bereikbaar zijn. Er is maar één uitgangspunt; Massieve spiermassa!
De beste ingrediënten om jou te helpen het ultieme fysiek te ontwikkelen.
CarbonC zijn geheimen liggen allemaal op straat.quote:Wil je keiharde massieve spiermassa? Wil je de GROOTSTE zijn op de sportschool? Alpha Muscle!
quote:Op maandag 13 mei 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
CarbonC zijn geheimen liggen allemaal op straat.
10 weken tren + test equote:Op maandag 13 mei 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
Ook leuk hoe ze gewoon shit als Post Cycle Treatment noemen bij die onschuldige suikersupplementen van ze.
quote:De naam “What the F#ck Stack” is gekozen omdat het de meest gehoorde opmerking was van de tientallen test personen die de Stack geprobeerd hebben. Na een week van gebruik zeiden de meesten nadat ze in de spiegel keken “What the F#ck! Zoveel verschil na 1 week is niet normaal!”
quote:Op maandag 13 mei 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
In nederland mag je geen gebruiksaanwijzingen plaatsen die niet waar zijn hoor. Die supplementen werken dus zeker wel. Misschien is het hier en daar een klein beetje aangedikt.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso al die supplementen . En de mensen die daarin geloven .
Hou ons op de hoogte van je kuurtje hier als je nog kan typen hahahaquote:Op maandag 13 mei 2013 11:52 schreef 16meter het volgende:
fucking ziek
'positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt'
kk ik ga die shit bestellen
quote:Op maandag 13 mei 2013 11:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
10 weken tren + test e
NMDA als PCT nemen
een half jaar gekrompen testikels en geen erecties kunnen krijgen
al je gains weg
quote:
Wel veel ja, de helft is best realistisch denk ik. Maar meestal zijn het de wat simpele mensen. Of de personen die zich niet goed inlezen op het internet.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit hier ook hardop te lachen op stage, om me heen hoor ik ze nog praten over benchmarks van 32% sneller dan de vorige build dit dat (software ontwikkeling), maakt het alleen maar beter.
Moet nu bij al die percentages aan die loze kreten van B&F denken.
[..]![]()
Vraag me nu ook af hoeveel % van de actieve fitness/krachttraining mensen voor dit soort shit vallen. Minstens de helft toch wel?
Yep, die hangen hier ook wel. Zijn ook opvallend vaak de mensen die helemaal los gaan met behind-the-neck pulldowns/presses en de praatjes over voetbal/benen op tafel gooien.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel veel ja, de helft is best realistisch denk ik. Maar meestal zijn het de wat simpele mensen. Of de personen die zich niet goed inlezen op het internet.
Of de ectoboys die net als Zyzz willen worden. Daar was nog zo'n filmpje van, over gasten in een supplementenwinkel.
Ik heb pure creatine hcl, na t drinken ervan voelen je tanden aan alsof je flink hebt lopeb kotsen en dan nog erger. Verschrikkelijk spul, zo zuur.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:05 schreef Panzermaus het volgende:
Qua supplementen heb ik alleen ervaring met whey, creatine mono, Creatine Ultra (een of andere blend met HCL), Kruidvat multivits en vitamine D3 5000 IU. Noxipro hebben ze niet meer, maar dat heb ik ook een keer gehad.Is er nog iets wat daaraan kan tippen?
Oh, en beta alanine van Snakey, dat klapt er ook wel in. Tintelingen alles.
Creatine mono is overigens >> Creatine Ultra, dat spul smaakte voor geen meter en voelde als placebo.
[..]
Yep, die hangen hier ook wel. Zijn ook opvallend vaak de mensen die helemaal los gaan met behind-the-neck pulldowns/presses en de praatjes over voetbal/benen op tafel gooien.
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:09 schreef Agentperry het volgende:
Erge is dat bij mijn gym die behind the neck presses/pulls ook worden aangeraden in bijna elk starter schema.
Weet ik veel. Zo goed hou ik haar ook weer niet in de gaten.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het is een tienermeisje manze woont gewoon nog thuis.
Kutquote:Op maandag 13 mei 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
What went wrong?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mooi stukje wel. Ik woon nu in een shitwijk, terwijl ik in het mooie hillegersberg heb gewoond aan de bergse plas.
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:09 schreef Agentperry het volgende:
Erge is dat bij mijn gym die behind the neck presses/pulls ook worden aangeraden in bijna elk starter schema.
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, heb het al, 30.939 per jaar. Daar kom ik idd niet aan.
http://www.rijksoverheid.(...)-op-zorgtoeslag.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg daarvan steken in mn kopquote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef 16meter het volgende:
kreeg laatst potje 'FAST DIET" van B&F van me moeder xd (in b4 grappen over dikke moeder)
ingredienten: GERANAMINE (100% zuivere DMAA!!!) PHENYLETHYLAMINE, CAFEINE ANHYDROUS
werkte best wel goed als pre-workout
Ma. UBquote:Op maandag 13 mei 2013 12:37 schreef 16meter het volgende:
minimaal 5 day split
optimaal 6 dagen!
lichaam heb geen rust nodig
Doe gewoon drukken op de manier waar je de meeste kilos mee pakt. Dan pak je sowieso de muscletjes het hardst.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:45 schreef Beach het volgende:
Kan denk ik wel opnieuw beginnen met m'n bench
Deed het tot voor kort meer richting m'n nek dan naar m'n borst. Nu doe ik het wel goed maar kan ik niet meer het normale werkgewicht doen.
Maar dan pak ik meer mijn schouders en dat is niet de bedoeling van een borstoefening toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Doe gewoon drukken op de manier waar je de meeste kilos mee pakt. Dan pak je sowieso de muscletjes het hardst.
ma: borst/triquote:Op maandag 13 mei 2013 12:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ma. UB
Di. LB
Wo.UB
Do.LB
Vrij.UB
Za.UB
Zo.UB
ruste doe ik wel als ik dood ben mattie en ff lkkr strakke upperbody rond weekend voor de dames![]()
![]()
Je kan beter gewoon zo veel mogelijk drukken dan pak je ook je schouders lekker hard en je borst ook tegelijk. krijg je lekker dikke schouders ook van hoor en dikke tricepsen want als je weinig kilos drukt hebben je tricepsen ook niks te doen en blijven ze klein.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dan pak ik meer mijn schouders en dat is niet de bedoeling van een borstoefening toch?
Serieus echt op de foute manier doen?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon zo veel mogelijk drukken dan pak je ook je schouders lekker hard en je borst ook tegelijk. krijg je lekker dikke schouders ook van hoor en dikke tricepsen want als je weinig kilos drukt hebben je tricepsen ook niks te doen en blijven ze klein.
Maar 2x armen wtfquote:Op maandag 13 mei 2013 12:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
ma: borst/tri
di: benen/buik
wo: rug/bi
do: schouders/buik
vr: armen
za: rug/borst
zo: rustdag
flaren?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:02 schreef 16meter het volgende:
als je je ellebogen zo laat flaren sloop je die schouderkoppen vriend
Ah okee. Dank je.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:05 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Naar buiten laten wijzen. Dicht bij je lichaam houden.
Hoeveel sets lat pulleys doe jij per week? Voor die vleugels toch, de brofessor vertelde me dat je met Lats kan vliegequote:Op maandag 13 mei 2013 13:12 schreef Jahr00n het volgende:
Sowieso mensen die SS doen.Je wil toch zo groot mogelijk worden? Gewoon isoleren die spieren.
SL.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:11 schreef 16meter het volgende:
Je doet toch Starting Strength. Waarom lees je het boek niet gewoon? :S
spuit 11quote:Op maandag 13 mei 2013 14:03 schreef Champy het volgende:
Wat zou je met zo iemand doen als je die tegen kwam?
Leuke site wel. Kan me alleen niet voorstellen dat mensen uit sommige landen dat iedere dag als ontbijt weg werken.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.froot.nl/posttype/froot/hoe-ontbijten-ze-in-de-wereld/
In navolging van 'wat eten we in een week' in gezinnen, nu de ontbijten van de wereld.
Nederland_!!!!
Beetje overdreven, maar wel leuk gedaan zo op het eind.
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]Wel met 14 masters op zak dan mag ik hopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel man is wel zoquote:Op maandag 13 mei 2013 14:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Leuke site wel. Kan me alleen niet voorstellen dat mensen uit sommige landen dat iedere dag als ontbijt weg werken.
Morgen Nederlands?quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]Ja vind je het gek, jij verdient vet veel met al die wedstrijden. rondrijdend in je rode corvetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The purpose of life is a life with a purpose
So I'd rather die for a cause than live a life that is worthless
Die Marokkaanse pannenkoeken zijn om van te smullen. Zeker met een lepeltje honing eropquote:Op maandag 13 mei 2013 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.froot.nl/posttype/froot/hoe-ontbijten-ze-in-de-wereld/
In navolging van 'wat eten we in een week' in gezinnen, nu de ontbijten van de wereld.
Nederland_!!!!
Beetje overdreven, maar wel leuk gedaan zo op het eind.
Dat is lame as fuck, want dat werkt gewoon niet. En misschien is dat kussen ook wel placebo, maar voor mij werkt het wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het ergste was nog vroeger die band die trilde die je om je middel moest doen voor een sixpack en dat had je allemaal mensen die zon ding droegen
was niet srs.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En belangrijker: wat ga je eraan doen om e.e.a. weer op de rit te krijgen?
Ik heb tot m´n 19de om de hoek van de bergse plas gewoond.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon een turkse kleermaker opzoeken ergens bij de vismarkt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Boys, veel van jullie wonen in Groningen. Weet iemand een plek waar ik goedkoop mn broeken kan laten vermaken en fixen? Die bij mij in de buurt vraagt bijna 20 euro voor innemen en 10 euro voor het plaatsen van een lapje stof
Als kakker of uit het Kleiwegkwartier?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb tot m´n 19de om de hoek van de bergse plas gewoond.
Kleiweg kant. Prinses Margrietlaan, de straat tegenover Lommerijk. Dus niet in een huis van een miljoen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als kakker of uit het Kleiwegkwartier?
Lijpe bende daar in Pekela!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:19 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb hier wat anders getypt maar dat boeit niet, want ik gebruik dit gewoon ff om je quoten hahaha Ja tog?
Bij die oude tramremise, mooi buurtje, ook nog een koophuis bekeken maar daar was teveel werk aan.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kleiweg kant. Prinses Margrietlaan, de straat tegenover Lommerijk. Dus niet in een huis van een miljoen.
Yep, daar gooide we altijd zelfgemaakt rookbommen naar binnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bij die oude tramremise, mooi buurtje, ook nog een koophuis bekeken maar daar was teveel werk aan.
Ik woon niet echt in Pekela gelukkig, dat is toch nog zo'n 40 min. rijden. Alhoewel er laatst ook een moeder in Hotter Than My Daughter was die wel hier vandaan kwam.quote:
Ja, en die mensen bestaan ook echt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik dacht dat Oude Pekela altijd een grap was, maar het bestaat dus echt?
quote:
Of sjaarloos. Of West-Knollendamquote:Op maandag 13 mei 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Je schaamt je toch rot als je zegt dat je in Oude Pekela woont
![]()
Dat is net zo iets als Poortugaal ofzo.
Het was een grapje.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Je schaamt je toch rot als je zegt dat je in Oude Pekela woont
![]()
Dat is net zo iets als Poortugaal ofzo.
Niet lang geleden zat je nog te janken dat je uit die grafstad wilde vertrekken naar de enige echt mooie stad van Nederland. #srsquote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef JackieBrown het volgende:
RotterdamKralingen, Hillegersberg, Blijdurpp, Historisch Delfshaven. Het is echt niet allemaal kut
Wat lul jij ;s;s;s;squote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet lang geleden zat je nog te janken dat je uit die grafstad wilde vertrekken naar de enige echt mooie stad van Nederland. #srs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |