Wil nog niet echt lukken he Columbus?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:06 schreef latissimusdorsi het volgende:
[ afbeelding ] goede mascotte
-edit:ik kan niet uploaden hier de linkhttp://www.google.nl/sear(...)tt+hulse+&gs_l=img.3..0l2j0i24l8.73541.75053.0.75810.8.8.0.0.0.0.134.643.6j2.8.0...0.0...1c.1.12.img.gSW7vYthCVs&q=elliott%20hulse#biv=i%7C1%3Bd%7CXq35goUizeju5M%3A
zo te lezen heeft iedereen met elkaar gezoendquote:Op zondag 12 mei 2013 10:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Klb-meet lui allemaal aan de x, liggen er nu ongetwijfeld wat met enorme angsten in bed.
Girl-on-girl, fine with me. Waar was jij?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
zo te lezen heeft iedereen met elkaar gezoend
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Thuis..quote:Op zondag 12 mei 2013 10:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Girl-on-girl, fine with me. Waar was jij?
Van je vriend mag je best op mijn schoot zitten met je bolle squatkontje.quote:
1.5 jaar lang aan cheeseburgers through the drain.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:46 schreef Brandblussert het volgende:
Sommige mensenIemand op mijn werk neemt bijna iedere dag zo'n cheeseburger van de Lidl mee omdat hij 'moet aankomen om meer spieren te krijgen'. Die jongen traint al 1,5 jaar maar ziet weinig vooruitgang.. Ik moet dan altijd een beetje huilen
IIFYM. En carb cravings..quote:Op zondag 12 mei 2013 10:54 schreef Panzermaus het volgende:
1.5 jaar lang aan cheeseburgers through the drain.
Oh, dit had ik nog niet eens gelezen.quote:Op zondag 12 mei 2013 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb wel een paar keer een pets op mijn billen gekregen van jongens waarvan ik het echt niet wilde.
Ik moest ook helaas doorhalen, dus bleef achter met onder andere 2 dronken mongolen( flesjes kapot gooien op straat, shoarmazaak bevuilen, anti-joden kreten roepen, tegen mij aanrijden met een fiets)
was vet man ik was er ook bijallemaal chickies geneuktquote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Jahr00n het volgende:
Die meet is er echt geweest dus? Kan me bijna niet voorstellen hoe awkward dat geweest moest zijn.
Zonder jou was het niet leuk.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Jahr00n het volgende:
Die meet is er echt geweest dus? Kan me bijna niet voorstellen hoe awkward dat geweest moest zijn.
Succes! Als je maar niet zo'n iemand bent die na de zomer direct weer stopt. Hele gym loopt er vol mee op dit moment.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:53 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Deze week ingeschreven voor de sportschool.
Lekker toned worden voor somer togquote:Op zondag 12 mei 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Succes! Als je maar niet zo'n iemand bent die na de zomer direct weer stopt. Hele gym loopt er vol mee op dit moment.
Net als een schoolfeest van vroeger... Vervolgens zat iedereen 5maand thuis met de ziekte van 5vur!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja precies. Hele groepen hier in de gym, allemaal ventjes van 16-20 jaar die dan 3x per week buik, borst en biceps trainen terwijl ze de hele tijd met elkaar praten.quote:
Alleen biceps tochquote:Op zondag 12 mei 2013 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Hele groepen hier in de gym, allemaal ventjes van 16-20 jaar die dan 3x per week buik, borst en biceps trainen terwijl ze de hele tijd met elkaar praten.
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef Pastapipos het volgende:
Zaterdag shinen op fantasy island toch jwz summer bulk showoff daar lekker blasten in die tanktopjes en fistpumpen
Srs: Gaan hier nog mensen zaterdag naar Fantasy island?
Soenda natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef Pastapipos het volgende:
Zaterdag shinen op fantasy island toch jwz summer bulk showoff daar lekker blasten in die tanktopjes en fistpumpen
Dag erna Freshtival..quote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef Pastapipos het volgende:
Niceeeeeeeequote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, lekker hard nummer. Vooral vanaf 2.30. 1600x bekeken.
Dan hou je het lang aan..quote:Op zondag 12 mei 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Succes! Als je maar niet zo'n iemand bent die na de zomer direct weer stopt. Hele gym loopt er vol mee op dit moment.
Gewoon allebei pakken toch, yoloquote:Op zondag 12 mei 2013 12:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dag erna Freshtival..
[..]
Niceeeeeeee
Edit: sowieso fausto!![]()
Maar gaan ze dat echt controleren?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon allebei pakken toch, yolo
Ik kan niet naar feshtival. 18+, dus moet nog een jaartje wachten voor de meeste festivals
Lekker muzzen met de esthetecs crew toch allemaal aan de ghb anders gaan je spieren kapot en pilletjes zetten shirtlessquote:Op zondag 12 mei 2013 12:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Alleen biceps toch![]()
hier wel igg van die gastjes die binnenkomen en meteen naar de spiegel lopen voor de dumbbels.
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je je id bij het scannen van je ticket moet geven?quote:
Vrijdag zuipverjaardag maatje, zaterdag tentfeest in ALbergen, zondag frestival, maandag verjaardag oom, dinsdag verjaardag van me pa.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon allebei pakken toch, yolo
Ik kan niet naar feshtival. 18+, dus moet nog een jaartje wachten voor de meeste festivals
Ja lekkah, heb net de (Original Mix) van Beatport gekocht en meteen de (Dub Mix) meegepakt. Maar die nummers verschillen helemaal niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dag erna Freshtival..
[..]
Niceeeeeeee
Edit: sowieso fausto!![]()
iddquote:Op zondag 12 mei 2013 12:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lekker muzzen met de esthetecs crew toch allemaal aan de ghb anders gaan je spieren kapot en pilletjes zetten shirtless
Chloform en ghb tijdens uitgaan terwijl je drankjes voor meisjes kooptquote:
Wat zijn dit voor beta-uitspraken?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Chloform en ghb tijdens uitgaan terwijl je drankjes voor meisjes koopt
Drankjes voor meisjes kopen
Meisjes op een voetstuk zetten![]()
Jij bent toch ook altijd vaste klant op de meets?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Jahr00n het volgende:
Dit.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Kunnen jullie geen Panzermaus faptopic openen in B&H ofzo?
Ojah jij was er ook he. Nog vrouwtjes gelift?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef 16meter het volgende:
al die vrouwtjes meteen nat kutje toen ze hem zagenhehe
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen stak je je penis in haar en de rest is historyquote:Op zondag 12 mei 2013 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij bent toch ook altijd vaste klant op de meets?
Ik heb ooit met één Fokster gemeet![]()
met z'n dunne beentjesquote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
nee wel na afloop nog ff gechilld met fantastic maar was kk bezopenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ojah jij was er ook he. Nog vrouwtjes gelift?
haha sick cuntquote:Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee wel na afloop nog ff gechilld met fantastic maar was kk bezopen
gooide zelfs me bierflesjes gewoon op de straat overal glas en alles
en bij shoarma tent gooide ik me afval gewoon opd egrond boeide me niks meer haha
kk creep. Wat deed jij trouwens op die lijst met mensen? Ik had ook een paar keer geroepen dat ik zou gaan, maar mij erop zetten ho maar.quote:
No man, had daar niets te zoeken.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:50 schreef Seam het volgende:
is de panzer ook naar die meet gegaan? Al die fokkertjes meteen dicht geklapt
Why.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Op de vastus medialis na staan ze er heel aardig bij.quote:
A FOK! story about lovequote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En toen stak je je penis in haar en de rest is history
pics van je benen,lolquote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kk creep. Wat deed jij trouwens op die lijst met mensen? Ik had ook een paar keer geroepen dat ik zou gaan, maar mij erop zetten ho maar.
[..]
No man, had daar niets te zoeken.
[..]
Why.
[..]
Op de vastus medialis na staan ze er heel aardig bij.
Heb je ook nog kut geroepen??quote:Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
en bij shoarma tent gooide ik me afval gewoon opd egrond boeide me niks meer haha
Bro Gwn lkr puni klappere togquote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En toen stak je je penis in haar en de rest is history
boh lekker mangquote:Op zondag 12 mei 2013 15:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro Gwn lkr puni klappere tog
Lkr broteins lozen
Terechte lozing, zou mijn pener ook wel in dat prenataal gebruinde pepplatform van je chick schuiven.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro Gwn lkr puni klappere tog
Lkr broteins lozen
Zoek maar terug, er zijn een paar. Maak wel meer zodra ik weer tan heb.quote:
noem t liever 020 dorpquote:Op zondag 12 mei 2013 15:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha stomme neuzen ook in dat Kk amsterdam xDdd
De grens over Bro, die Duitsers hebben extra dikke huid. 4 weken cherso in 12 min. Only in Germany.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Terechte lozing, zou mijn pener ook wel in dat prenataal gebruinde pepplatform van je chick schuiven.
[..]
Zoek maar terug, er zijn een paar. Maak wel meer zodra ik weer tan heb.
Mensen ervaring met die 12-minuten-en-je-bent-kk-tanned machines?
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Okeei ik begint wel dan. Hier een vraagjuh voor iedereen om te beantwoorden.
Wat is jullie favoriete spier?
Musculus Cremaster.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Okeei ik begint wel dan. Hier een vraagjuh voor iedereen om te beantwoorden.
Wat is jullie faforiete spier?
Mooi gesproken, ik sluit me hierbij aan.quote:
Dat is dus bullshit.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo is het jongeman, zo is het. En je hart kan je niet trainen.
Ja misgien je zuurstof ma de liefd die t geeft kan j niet trainequote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is dus bullshit.
Des te meer cardio je doet, des te groter wordt je hart... Om het bloed beter te kunnen pompen.
Als je hart groeit, groeit je lichaam ook.
Ooit een grote villa gezien met een type 2 hr ketel? Ik bedoel maar.
Zie net dat dit het onzin topic is
Als boeddhist, ben ik het niet met je eens.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja misgien je zuurstof ma de liefd die t geeft kan j niet traine
Alsof mensen kunnen zien dat je aan cardio doet. Gewoon die normale spiertjes flink oppompen is veel belangrijker dan je hart trainen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is dus bullshit.
Des te meer cardio je doet, des te groter wordt je hart... Om het bloed beter te kunnen pompen.
Als je hart groeit, groeit je lichaam ook.
Ooit een grote villa gezien met een type 2 hr ketel? Ik bedoel maar.
Zie net dat dit het onzin topic is
Je maakt tijdsevenredig meer gains door ook cardio te doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alsof mensen kunnen zien dat je aan cardio doet. Gewoon die normale spiertjes flink oppompen is veel belangrijker dan je hart trainen.
Jij zegt dat je met een half uurtje hardlopen ook gains maakt? Ik geloof er niet in.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je maakt tijdsevenredig meer gains door ook cardio te doen.
Nee, ik zeg dat zonder cardio, je geen krachttraining hoeft te doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jij zegt dat je met een half uurtje hardlopen ook gains maakt? Ik geloof er niet in.
Geen, smerige troep.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:12 schreef VMSDKR het volgende:
Welke pindakaas eten jullie? Ik heb nu van Calvé, maar misschien zijn er alternatieven die niet minder lekker zijn (of lekkerder) en wel goedkoper? Aldi o.i.d.
dus k til nu voor niets?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat zonder cardio, je geen krachttraining hoeft te doen.
Calve met noten.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:12 schreef VMSDKR het volgende:
Welke pindakaas eten jullie? Ik heb nu van Calvé, maar misschien zijn er alternatieven die niet minder lekker zijn (of lekkerder) en wel goedkoper? Aldi o.i.d.
quote:
Keer afwisselen dan, ben een nieuwkomer in de pindakaas-scène maar sta open voor nieuwe dingen.quote:
post eens een pic van jezelf dan als jij zo kkbreed bent.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hier nou werkelijk serieus trainen als je leest wat sommige hier in het weekend doen en dat regen al genoeg is om een bezoek aan de sportschool al te annuleren
Ik zie jou eigenlijk alleen maar irritante posts maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hier nou werkelijk serieus trainen als je leest wat sommige hier in het weekend doen en dat regen al genoeg is om een bezoek aan de sportschool al te annuleren
Faja lobiquote:Op zondag 12 mei 2013 16:12 schreef VMSDKR het volgende:
Mensen trainen hier gem 4/5x in de week. Letten erop dat ze redelijk gezond eten en aan de eiwitten komen. Zien het als een hobby om met het lichaam/gezondheid bezig te zijn en te groeien.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Goed zo!quote:Op zondag 12 mei 2013 09:53 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Deze week ingeschreven voor de sportschool.
stiekem lift ik niet eensquote:Op zondag 12 mei 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Precies en een lekker koud pilsje kan op zijn tijd niet kwaad toch? We zijn immers ook ekte levensgenieters!quote:Op zondag 12 mei 2013 16:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mensen trainen hier gem 4/5x in de week. Letten erop dat ze redelijk gezond eten en aan de eiwitten komen. Zien het als een hobby om met het lichaam/gezondheid bezig te zijn en te groeien.
Wisselen informatie hierover met elkaar uit en dollen er wat over.
Daarnaast hebben ze ook nog een leven waarbij ze met name in de zomer wel eens een feestje/festivalletje o.i.d meepakken.
Er zullen ook alpha's zijn die laatste zin niet herkennen. Die zullen op jaarbasis een halve kilo meer spier kweken..![]()
Gr frikandelle.
Gemiddeld 4/5x per week lijkt me sterk aangezien de meeste hier nog niet eens boven de 100kg squatten of deadliftenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mensen trainen hier gem 4/5x in de week. Letten erop dat ze redelijk gezond eten en aan de eiwitten komen. Zien het als een hobby om met het lichaam/gezondheid bezig te zijn en te groeien.
Wisselen informatie hierover met elkaar uit en dollen er wat over.
Daarnaast hebben ze ook nog een leven waarbij ze met name in de zomer wel eens een feestje/festivalletje o.i.d meepakken.
Er zullen ook alpha's zijn die laatste zin niet herkennen. Die zullen op jaarbasis een halve kilo meer spier kweken..![]()
Gr frikandelle.
Dat is kut, niet benchpressen dusquote:Op zondag 12 mei 2013 17:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben er een aan het bouwen. Gewichten en kooi al binnen, bankje kreeg ik afgelopen vrijdag binnen na 2 weken wachten, bleek bij het in elkaar zetten dat die al kapot was, bedrijf gebeld, en ipv te ruilen moet ik wachten op de technische dienstkkzooi
Ben genoeg goedkope meuk met betere macro's tegengekomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Daar kan die goedkope meuk niet tegenop.
lol wie dan allemaal xdquote:Op zondag 12 mei 2013 17:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
aangezien de meeste hier nog niet eens boven de 100kg squatten of deadliften
ja man jij bent egt 1 van de ziekste gasten in deze reeksquote:Op zondag 12 mei 2013 17:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gemiddeld 4/5x per week lijkt me sterk aangezien de meeste hier nog niet eens boven de 100kg squatten of deadliften
Geen idee ik zit daar nog niet aan maar haal ik wel gezien mn dl en squat gemakkelijk gaanquote:Op zondag 12 mei 2013 17:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gemiddeld 4/5x per week lijkt me sterk aangezien de meeste hier nog niet eens boven de 100kg squatten of deadliften
Er zijn hier zeker mensen die het wel kunnen en zelfs boven de 150 zitten maar de meerderheid niet en dan doen ze toch wat foutquote:Op zondag 12 mei 2013 17:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
lol wie dan allemaal xd
mn broertje van 17 die net anderhalve maand meegaat deadlift zelfs 80kg
Great pics, awesome size, thick, solid, tight.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
zegt de man die elke week 3x post dat hij pijn heeft tijdens/van liftenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
de meerderheid niet en dan doen ze toch wat fout
pain to gainquote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef seto het volgende:
[..]
zegt de man die elke week 3x post dat hij pijn heeft tijdens/van liften
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:29 schreef Beach het volgende:
http://www.strstd.com/
gwn hier invullen en kijken of je boven novice zit toch
Ik intermediate deadlift en bench press. Squat is het laagst, net over novice heen. Maarja dat weet ik ook, mijn squat is kut.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:33 schreef esv7 het volgende:
[..]intermediate deadlift en overhead. Nice linkje.
Ik zeg niet dat ik een goddelijk fysiek heb, maar ik kan wel 160kg deadliften en 150kg squat en dat pas met 10 maanden training en zonder belt of straps. Mijn punt gaat meer om kracht dan fysiekquote:Op zondag 12 mei 2013 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Great pics, awesome size, thick, solid, tight.
Dus, post eens foto's als je zo stoer bent.
Daar heb je een punt. Maar toen ik nog rond het gemiddelde gewicht hier zat kon ik nog na het liften een hele wedstrijd voetballen zonder pijn. Hoe zwaarder je traint,hoe groter de kans op blessures zeker als ik ook nog een caloriedeficit heb van 300 kcal.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef seto het volgende:
[..]
zegt de man die elke week 3x post dat hij pijn heeft tijdens/van liften
Goede copy paste. Het enige wat mist zijn je eigen stats.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
BP:
One Rep Max:
107 kgs
Untrained
(51 kgs)
Novice
(66 kgs)
Intermediate
(81 kgs)
Advanced
(111 kgs)
Elite
(139 kgs)
Squat stats:
reps at kgs
One Rep Max:
163 kgs
Untrained
(47 kgs)
Novice
(88 kgs)
Intermediate
(109 kgs)
Advanced
(147 kgs)
Elite
(194 kgs)
Deadlift stats:
reps at kgs
One Rep Max:
110 kgs
Untrained
(59 kgs)
Novice
(115 kgs)
Intermediate
(128 kgs)
Advanced
(179 kgs)
Elite
(227 kgs)
Overhead press stats:
reps at kgs
ga meer deadliftenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
BP:
One Rep Max:
107 kgs
Untrained
(51 kgs)
Novice
(66 kgs)
Intermediate
(81 kgs)
Advanced
(111 kgs)
Elite
(139 kgs)
Squat stats:
reps at kgs
One Rep Max:
163 kgs
Untrained
(47 kgs)
Novice
(88 kgs)
Intermediate
(109 kgs)
Advanced
(147 kgs)
Elite
(194 kgs)
Deadlift stats:
reps at kgs
One Rep Max:
110 kgs
Untrained
(59 kgs)
Novice
(115 kgs)
Intermediate
(128 kgs)
Advanced
(179 kgs)
Elite
(227 kgs)
Overhead press stats:
reps at kgs
vids or it didn't happen,quote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een goddelijk fysiek heb, maar ik kan wel 160kg deadliften en 150kg squat en dat pas met 10 maanden training en zonder belt of straps. Mijn punt gaat meer om kracht dan fysiek
Als jemapelle zegt dat hier mensen zijn die 4/5x per week trainen en dan posts lees dat ze maar rond de 100kg squatten/DLen of zelfs lager dan doen ze toch wat fout en als je je in het weekend helemaal te buiten gaat en niet naar de gym gaat als het regent dan kan ik wel zien waar de fout zit
[..]
Daar heb je een punt. Maar toen ik nog rond het gemiddelde gewicht hier zat kon ik nog na het liften een hele wedstrijd voetballen zonder pijn. Hoe zwaarder je traint,hoe groter de kans op blessures zeker als ik ook nog een caloriedeficit heb van 300 kcal.
Dat zijn mijn eigen stats?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede copy paste. Het enige wat mist zijn je eigen stats.
Nwja ligt er wel een beetje aan met welke gewichten je begonnen bent ook denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een goddelijk fysiek heb, maar ik kan wel 160kg deadliften en 150kg squat en dat pas met 10 maanden training en zonder belt of straps. Mijn punt gaat meer om kracht dan fysiek
Als jemapelle zegt dat hier mensen zijn die 4/5x per week trainen en dan posts lees dat ze maar rond de 100kg squatten/DLen of zelfs lager dan doen ze toch wat fout en als je je in het weekend helemaal te buiten gaat en niet naar de gym gaat als het regent dan kan ik wel zien waar de fout zit
[..]
Daar heb je een punt. Maar toen ik nog rond het gemiddelde gewicht hier zat kon ik nog na het liften een hele wedstrijd voetballen zonder pijn. Hoe zwaarder je traint,hoe groter de kans op blessures zeker als ik ook nog een caloriedeficit heb van 300 kcal.
Ik train juist voor een fysiek en niet voor kracht. Hypertrophy =/= kracht.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
you jelly brah?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
vids or it didn't happen,
je verhaal stinkt.
kracht=explosiefquote:
http://mythicalstrength.b(...)vs-bodybuilding.htmlquote:Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik train juist voor een fysiek en niet voor kracht. Hypertrophy =/= kracht.
kracht=massa x snelheidquote:
Naar andere kijken motiveert me juist, er is zo'n neger hier die 140kg unassisted benched en voor F4F normen is dat erg bijzonder, geeft je toch wat om na te streven. Mijn doel is uiteindelijk toch om de grootste en sterkste van de hele gym te worden. Nu is dat bij F4F een stuk makkelijker dan bij de AAS gym van Papa Mike maar tochquote:Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef 16meter het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat die stats van hem niet eens zo bijzonder zijn.
Moeten bewijzen dat je 160kg deadlift?
Maar niet naar anderen kijken, gewoon hard trainen!!!
Hoeveel bench je zelf?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Naar andere kijken motiveert me juist, er is zo'n neger hier die 140kg unassisted benched en voor F4F normen is dat erg bijzonder, geeft je toch wat om na de streven
Wat is dat voor subjectieve broscience bagger. Ik bepaal zelf wel waar ik op wil lijken. En die zin: "Not some like some weak bodybuilder, who is all show and no go, right?"quote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://mythicalstrength.b(...)vs-bodybuilding.html
carbonc leerde mij dat t een teken van onzekerheid is als je constant naar anderen kijkt!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Naar andere kijken motiveert me juist, er is zo'n neger hier die 140kg unassisted benched en voor F4F normen is dat erg bijzonder, geeft je toch wat om na de streven
Je hebt het hele verhaal niet gelezen he?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is dat voor subjectieve broscience bagger. Ik bepaal zelf wel waar ik op wil lijken. En die zin: "Not some like some weak bodybuilder, who is all show and no go, right?"![]()
![]()
Jammer alleen van het erop volgende gevechtquote:Op zondag 12 mei 2013 17:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Overeem traint ook strongman en powerlifts en hij is toch een streef voor velen
Ja die arrogantie was nergens voor nodigquote:Op zondag 12 mei 2013 17:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer alleen van het erop volgende gevecht
Ik luister het liefst hip hop in de sportschool, maar als ik eerlijk ben hoor ik het niet meer als ik bezig ben.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:49 schreef VMSDKR het volgende:
Ah Snowgoons, nice. Luisterde ik veel naar toen ik 16/17 was. Net als Reef The Lost Cauze, Jedi Mind Tricks, AOTP etc. Maar geen goede muziek voor in de gym lijkt me. Dan kun je beter zoiets opzetten:
Ik ga nu C1000 pindakaas kopen.
Ik leerde die hele groepen kennen door Celph Titled. Wat een beest is dat.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:54 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik luister het liefst hip hop in de sportschool, maar als ik eerlijk ben hoor ik het niet meer als ik bezig ben.
Luisterde vroeger ook AOTP trouwens, JMT luister ik nog steeds wel eens nummers van.
Vinnie paz was bekeerd tot de islamquote:Op zondag 12 mei 2013 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik leerde die hele groepen kennen door Celph Titled. Wat een beest is dat.
Hij heeft zelfs metalen plaatjes in z'n bek laten opereren zodat z'n stem rauwer klinkt ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Vinnie paz was bekeerd tot de islamvoortaan zie je die dikzak met een lange viezige baard en gewaden die z'n overtollige vet bedekken. Volgens mij zn enige reden om moslim te worden
Dance with the devil, die lange versie is echt nice.quote:
wtf.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs metalen plaatjes in z'n bek laten opereren zodat z'n stem rauwer klinkt ofzo.Volg het tegenwoordig niet meer zo, maar toen mocht ik dat soort hiphop wel graag horen.
ja met die bonustrack met diabolicquote:Op zondag 12 mei 2013 18:02 schreef esv7 het volgende:
Er zijn er aardig wat die zich tot moslim bekeren in de hip hop scene.
[..]
Dance with the devil, die lange versie is echt nice.
Ja=)quote:Op zondag 12 mei 2013 18:05 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
ja met die bonustrack met diabolic
moslim zijn is wel ''in'' tegenwoordig. zie soms van die street dawah's als ik over straat loop. hopeloos foldertjes uitdelenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:02 schreef esv7 het volgende:
Er zijn er aardig wat die zich tot moslim bekeren in de hip hop scene.
[..]
Dance with the devil, die lange versie is echt nice.
Ik vond Seven altijd nice,quote:
Dat vond ik idd de allervetste, samen met Battlecryquote:
Die moslims in Amerika zijn helemaal hypocriet. Die leider van de nation of islam zat allemaal geld te verduisteren en had allemaal buitenechtelijke relaties en kinderen buiten het huwelijk om. Was een hele vieze man.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:07 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
moslim zijn is wel ''in'' tegenwoordig. zie soms van die street dawah's als ik over straat loop. hopeloos foldertjes uitdelen
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:07 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
moslim zijn is wel ''in'' tegenwoordig. zie soms van die street dawah's als ik over straat loop. hopeloos foldertjes uitdelen
Het allerergste vind ik nog, de Nederlandse dames die dan met een hoofddoek om gaan lopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die moslims in Amerika zijn helemaal hypocriet. Die leider van de nation of islam zat allemaal geld te verduisteren en had allemaal buitenechtelijke relaties en kinderen buiten het huwelijk om. Was een hele vieze man.
Valt me ook op dat heel veel "moslims" roken terwijl tabak ook gewoon een genotsmiddel is
Er is maar een moslim waar ik echt diep respect voor heb
[ afbeelding ]
drugs,seks en drank ook hoor...quote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die moslims in Amerika zijn helemaal hypocriet. Die leider van de nation of islam zat allemaal geld te verduisteren en had allemaal buitenechtelijke relaties en kinderen buiten het huwelijk om. Was een hele vieze man.
Valt me ook op dat heel veel "moslims" roken terwijl tabak ook gewoon een genotsmiddel is
[ afbeelding ]
Anaal, zo blijven ze maagd.quote:
malcom is nog wel de ergstequote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anal-in-order-to-keep-virginity. Geweldige trend in de jUneitet Steets of Ameerikaquote:
wijs vergeleken met z'n NOI tijd. heb 'm verder nooit echt speciaal gevonden, behalve dan 'z'n best bijzondere levensloopquote:Op zondag 12 mei 2013 18:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In zijn nation of islam tijd wel maar daarna werd hij een stuk gematigder en wijzer.
ik voelde het al trillen hierquote:Op zondag 12 mei 2013 18:37 schreef ChesterPerry het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_fan_op_tribune.html
HARDOP LACHEN HIER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wauwquote:Op zondag 12 mei 2013 19:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t961791/
Wat is er mis met die mensen
Juist waar geen allochtonen zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wauw![]()
Zijn al die idioten in het noorden van het land zeker.
Je hebt ook nog topics alsquote:Op zondag 12 mei 2013 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wauw![]()
Zou hun schedels zo hard met een stalen balk in deuken.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wauw![]()
groot gelijk, jakkiebah een negert die mu meisj nakeikt vuile aponquote:Op zondag 12 mei 2013 19:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt ook nog topics als
Waar kan je nog lekker stappen zonder dat je vrouw word nagekeken door zwarte en die andere troep?
http://www.stormfront.org/forum/t965741/
wie is zwartequote:Op zondag 12 mei 2013 19:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt ook nog topics als
Waar kan je nog lekker stappen zonder dat je vrouw word nagekeken door zwarte en die andere troep?
http://www.stormfront.org/forum/t965741/
nicequote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha mijn zus vertelde net dat ze 85 kg squatte in de smith.
Ziek. Wens haar fucking veel respect van mij toe.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:
Hahah, ze moest lachen om jou reactie Jahr00n.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ziek. Wens haar fucking veel respect van mij toe.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wacht dan bedenk ik ook ff een leuke...!
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat is het druk he.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef Kesefkesef het volgende:
HEY FANTAS ZUS: ER LOPEN TWEE ZANDKORRELS IN DE WOESTIJN WAT ZEGT DE ENEN KORRWL TEGE DE ANDERE?????
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef Kesefkesef het volgende:
HEY FANTAS ZUS: ER LOPEN TWEE ZANDKORRELS IN DE WOESTIJN WAT ZEGT DE ENEN KORRWL TEGE DE ANDERE?????
de was strikvraag zandkorrels zijn geen levende wezens en hebben geen communicatieve vaardighedenquote:
Nouja niet per se zonde, maar waarom zou je er vrijwillig voor een vrouwonderdrukkende rol kiezen? Dat is wat ik niet snap.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het allerergste vind ik nog, de Nederlandse dames die dan met een hoofddoek om gaan lopen.
Die ben ik ook wel tegengekomen....
Iedereen in zijn of haar waarde laten, en alles is liefde.... maar ik vind dat gewoon zonde
"Ik ben bekeerd"quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja niet per se zonde, maar waarom zou je er vrijwillig voor een vrouwonderdrukkende rol kiezen? Dat is wat ik niet snap.
Normale, ontwikkelde, vrije moslima's dragen al lang geen hoofddoek meer. Alleen schoonmaaksters en mensen uit de bergen doen dat nog. En die Nederlandse vrouwen kiezen er vrijwillig voor.
Maarja, bekeerde gelovigen zijn altijd het ergst. Dat zie je niet alleen bij de Islam, maar ook bij het Christendom.
Hypocriet zijn is wel een kenmerk van gelovigen inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Ik ben bekeerd"
maar ondertussen wel helemaal kreupel geneukt
arrogant als de pest
zowel naar jongeren als naar ouderen
leren dat iedereen gelijkwaardig is, maar op deze manier dus aangeven dat je meer bent
hypocrieten
Voor ping heeft ze m'n nummer niet nodig hoor. :s;s;squote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man wat is je nummer? Ze vond je wel geil posten.
Klopt, bekeerde moslims zijn nog strenger dan moslims uit geboorte. Bekeerde mannen hebben gelijk een lange baard en de vrouwen dragen meteen een hijabquote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja niet per se zonde, maar waarom zou je er vrijwillig voor een vrouwonderdrukkende rol kiezen? Dat is wat ik niet snap.
Normale, ontwikkelde, vrije moslima's dragen al lang geen hoofddoek meer. Alleen schoonmaaksters en mensen uit de bergen doen dat nog. En die Nederlandse vrouwen kiezen er vrijwillig voor.
Maarja, bekeerde gelovigen zijn altijd het ergst. Dat zie je niet alleen bij de Islam, maar ook bij het Christendom.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Voor ping heeft ze m'n nummer niet nodig hoor. :s;s;s
Jups. Als je islam bij de geboorte meekrijgt dan gaat alles vanzelf. Deze moeten zich bewijzen. Mijn schoonzus is ook bekeerd.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, bekeerde moslims zijn nog strenger dan moslims uit geboorte. Bekeerde mannen hebben gelijk een lange baard en de vrouwen dragen meteen een hijab
Ja, zoals Abdelkarim (Dennis) Honingquote:Op zondag 12 mei 2013 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, bekeerde moslims zijn nog strenger dan moslims uit geboorte. Bekeerde mannen hebben gelijk een lange baard en de vrouwen dragen meteen een hijab
~@!- Sh4wty82-!@~quote:Op zondag 12 mei 2013 20:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ok heb haar toegevoegd, ~@!- Sh4wty -!@~ toch?
Wat een faalhaas is die kerel.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, zoals Abdelkarim (Dennis) Honing
[ afbeelding ]
Als ze maar in de keuken staatquote:Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jups. Als je islam bij de geboorte meekrijgt dan gaat alles vanzelf. Deze moeten zich bewijzen. Mijn schoonzus is ook bekeerd.
Vind jij dat je schoonzus zich moet bewijzen?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jups. Als je islam bij de geboorte meekrijgt dan gaat alles vanzelf. Deze moeten zich bewijzen. Mijn schoonzus is ook bekeerd.
typischquote:Op zondag 12 mei 2013 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, zoals Abdelkarim (Dennis) Honing
[ afbeelding ]
Iz tog nie lkkr met zo'n vieze lange baard in het eten hangenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn broer is eerder de kok van hun twee.
Meh het is een goed meisje dus voor mij hoeft het niet. Maar merk wel dat ze vooral in het begin echt heel erg bezig was ermee..gaat nu steeds meer vanzelf. Maar ja als ze het over Allah en die shit heeft very dedicated. Ben zelf geen moslim dus ja kijk haar dan wel schaapachtig aanquote:Op zondag 12 mei 2013 20:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vind jij dat je schoonzus zich moet bewijzen?
Hahahquote:Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Iz tog nie lkkr met zo'n vieze lange baard in het eten hangen
Je bent geen praktiserende moslim of je bent helemaal geen moslim? Jij bent toch een Turk? Of beledig ik je nu?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Meh het is een goed meisje dus voor mij hoeft het niet. Maar merk wel dat ze vooral in het begin echt heel erg bezig was ermee..gaat nu steeds meer vanzelf. Maar ja als ze het over Allah en die shit heeft very dedicated. Ben zelf geen moslim dus ja kijk haar dan wel schaapachtig aan.
Praktiserend is ze wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je bent geen praktiserende moslim of je bent helemaal geen moslim? Jij bent toch een Turk? Of beledig ik je nu?
Zonde man. Heb je haar al een keer uitgenodigd voor een squatsessie?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Meh het is een goed meisje dus voor mij hoeft het niet. Maar merk wel dat ze vooral in het begin echt heel erg bezig was ermee..gaat nu steeds meer vanzelf. Maar ja als ze het over Allah en die shit heeft very dedicated. Ben zelf geen moslim dus ja kijk haar dan wel schaapachtig aan.
Volgens mij is ze zwangerquote:
Ze heeft zo'n afrikanenbuikje op het laatstquote:
Ben turk geen moslim, niks praktiserend ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je bent geen praktiserende moslim of je bent helemaal geen moslim? Jij bent toch een Turk? Of beledig ik je nu?
Whyquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Praktiserend is ze wel.
Niet slaan Fanta..
Hahah ja maar ze durft nietquote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Zonde man. Heb je haar al een keer uitgenodigd voor een squatsessie?
Vraag me af hoe ik moet squatten als ik zwanger ben.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je zwanger bent maak je wel de gains van je leven
Praktiserend in de zin van?..quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Praktiserend is ze wel.
Niet slaan Fanta..
Nja, ben wel moslima maar ik doe helemaal niets met het geloof.quote:
Niet meegekregen vandaag? Ik vind het niet netjes om daar zelf op in te gaan, moet je Fanta zelf maar even vragen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Praktiserend in de zin van?..
[..]
Nja, ben wel moslima maar ik doe helemaal niets met het geloof.
Iets waarvoor mijn broer mij zou afmaken ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet meegekregen vandaag? Ik vind het niet netjes om daar nu op in te gaan, moet je Fanta zelf maar even vragen.
Als je het over de meet hebt, weet ik waar je het over hebtquote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet meegekregen vandaag? Ik vind het niet netjes om daar zelf op in te gaan, moet je Fanta zelf maar even vragen.
Instant vroeggeboren kind.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt Snapcity praktijken. Als je door wilt blijven trainen pp die manier moet je niet zwanger raken en vice versa.quote:
Je houdt het vast omdat je er mee opgegroeid bent?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nja, ben wel moslima maar ik doe helemaal niets met het geloof.
Fanta als halal biefstukje op de bbqquote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iets waarvoor mijn broer mij zou afmaken ja.
Beter een dode herdenken dan een gebouw.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef VMSDKR het volgende:
Islam valt nog mee in vergelijking met sommige andere geloven.
Waar ik geboren ben hebben ze een jaarlijks ritueel waarbij die Rooms-Katholieken een 500-jaar oud ingebalsemd lijk van een of andere 'heilige' op een houten plank binden en die door de straten rijden. Al die strenggelovigen dan huilend op de knieen langs de route. Helemaal loco.
Jup. Ik wil mijn moeder ook niet teleurstellen. Daarnaast zijn er een aantal regels in de islam waar ik het gewoon niet mee eens ben. Hierdoor is het voor mij ook lastig om me volledig daarop te focussen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:46 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je houdt het vast omdat je er mee opgegroeid bent?
Shit is aan broeder... Waar ik werk stapelen ze stenen op elkaar en noemen het een hunebed.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef VMSDKR het volgende:
Islam valt nog mee in vergelijking met sommige andere geloven.
Waar ik geboren ben hebben ze een jaarlijks ritueel waarbij die Rooms-Katholieken een 500-jaar oud ingebalsemd lijk van een of andere 'heilige' op een houten plank binden en die door de straten rijden. Al die strenggelovigen dan huilend op de knieen langs de route. Helemaal loco.
Dat is toch heel krom?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jup. Ik wil mijn moeder ook niet teleurstellen. Daarnaast zijn er een aantal regels in de islam waar ik het gewoon niet mee eens ben. Hierdoor is het voor mij ook lastig om me volledig daarop te focussen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Shit is aan broeder... Waar ik werk stapelen ze stenen op elkaar en noemen het een hunebed.
Deze man is best wel aan hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iedereen wel babbelen hier. Allemaal leuk en aardig maar ondertussen missen jullie obese.
Je verzint het niet toch? JE VERZINT HET NIEET!quote:
Welk geloof spreken wij van?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je verzint het niet toch? JE VERZINT HET NIEET!
Hij begint als de brandweer idd, waarschijnlijk krijgt hij straks zo'n hamburger/chips/ijs/chocola/taart/saus/aardappel/zout/motivatie dip.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Deze man is best wel aan hoormirrin hoe hard hij gaat meeste fatties huilen de eerste trainingen
Ken genoeg die gewoon drinken en roken maar wel schijnheilig op vrijdag naar de moskee gaan. Verder zitten ze bijna allemaal aan de waterpijpquote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef latissimusdorsi het volgende:
Als moslim maak je wel goede gains, geen slechte invloeden als drank en drugsik train ook met een Turkse moslim
Ik noem het gekscherend het ongeloofveloze geloof.quote:
Ik wacht er ook op idd maar hoop het niet, ik gun het hem wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij begint als de brandweer idd, waarschijnlijk krijgt hij straks zo'n hamburger/chips/ijs/chocola/taart/saus/aardappel/zout/motivatie dip.
idd en ze vreten kroketten in de frituurquote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ken genoeg die gewoon drinken en roken maar wel schijnheilig op vrijdag naar de moskee gaan. Verder zitten ze bijna allemaal aan de waterpijp
Is dat om vet te verbranden of voor een bruin kleurtje?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd en ze vreten kroketten in de frituur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
hij verslaat alle tickers, in 3 mnd 64 kilo afvallenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij begint als de brandweer idd, waarschijnlijk krijgt hij straks zo'n hamburger/chips/ijs/chocola/taart/saus/aardappel/zout/motivatie dip.
in de frituur nog wel?!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd en ze vreten kroketten in de frituur
tieten en een vaginaquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Is dat om vet te verbranden of voor een bruin kleurtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het lijkt wel of ze er blij mee zijn.quote:
Tijd om te solliciteren dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die personal trainers die ik in mijn gym zie werken met dikke mensen zijn ook waardeloos. Zie ze alleen maar van die lichaamsgewichtoefeningen doen ipv keiharde cardio en dan ook nog die mensen wijs maken dat plaatselijk vetverbranden mogelijk is met sit ups en shit
das wel weinig, 4quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Toen was ik nog in de bulk, shit gaat hard als je 4 pakken volle melk drinkt per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |