Wil nog niet echt lukken he Columbus?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:06 schreef latissimusdorsi het volgende:
[ afbeelding ] goede mascotte
-edit:ik kan niet uploaden hier de linkhttp://www.google.nl/sear(...)tt+hulse+&gs_l=img.3..0l2j0i24l8.73541.75053.0.75810.8.8.0.0.0.0.134.643.6j2.8.0...0.0...1c.1.12.img.gSW7vYthCVs&q=elliott%20hulse#biv=i%7C1%3Bd%7CXq35goUizeju5M%3A
zo te lezen heeft iedereen met elkaar gezoendquote:Op zondag 12 mei 2013 10:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Klb-meet lui allemaal aan de x, liggen er nu ongetwijfeld wat met enorme angsten in bed.
Girl-on-girl, fine with me. Waar was jij?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
zo te lezen heeft iedereen met elkaar gezoend
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Thuis..quote:Op zondag 12 mei 2013 10:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Girl-on-girl, fine with me. Waar was jij?
Van je vriend mag je best op mijn schoot zitten met je bolle squatkontje.quote:
1.5 jaar lang aan cheeseburgers through the drain.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:46 schreef Brandblussert het volgende:
Sommige mensenIemand op mijn werk neemt bijna iedere dag zo'n cheeseburger van de Lidl mee omdat hij 'moet aankomen om meer spieren te krijgen'. Die jongen traint al 1,5 jaar maar ziet weinig vooruitgang.. Ik moet dan altijd een beetje huilen
IIFYM. En carb cravings..quote:Op zondag 12 mei 2013 10:54 schreef Panzermaus het volgende:
1.5 jaar lang aan cheeseburgers through the drain.
Oh, dit had ik nog niet eens gelezen.quote:Op zondag 12 mei 2013 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb wel een paar keer een pets op mijn billen gekregen van jongens waarvan ik het echt niet wilde.
Ik moest ook helaas doorhalen, dus bleef achter met onder andere 2 dronken mongolen( flesjes kapot gooien op straat, shoarmazaak bevuilen, anti-joden kreten roepen, tegen mij aanrijden met een fiets)
was vet man ik was er ook bijallemaal chickies geneuktquote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Jahr00n het volgende:
Die meet is er echt geweest dus? Kan me bijna niet voorstellen hoe awkward dat geweest moest zijn.
Zonder jou was het niet leuk.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Jahr00n het volgende:
Die meet is er echt geweest dus? Kan me bijna niet voorstellen hoe awkward dat geweest moest zijn.
Succes! Als je maar niet zo'n iemand bent die na de zomer direct weer stopt. Hele gym loopt er vol mee op dit moment.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:53 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Deze week ingeschreven voor de sportschool.
Lekker toned worden voor somer togquote:Op zondag 12 mei 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Succes! Als je maar niet zo'n iemand bent die na de zomer direct weer stopt. Hele gym loopt er vol mee op dit moment.
Net als een schoolfeest van vroeger... Vervolgens zat iedereen 5maand thuis met de ziekte van 5vur!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja precies. Hele groepen hier in de gym, allemaal ventjes van 16-20 jaar die dan 3x per week buik, borst en biceps trainen terwijl ze de hele tijd met elkaar praten.quote:
Alleen biceps tochquote:Op zondag 12 mei 2013 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Hele groepen hier in de gym, allemaal ventjes van 16-20 jaar die dan 3x per week buik, borst en biceps trainen terwijl ze de hele tijd met elkaar praten.
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef Pastapipos het volgende:
Zaterdag shinen op fantasy island toch jwz summer bulk showoff daar lekker blasten in die tanktopjes en fistpumpen
Srs: Gaan hier nog mensen zaterdag naar Fantasy island?
Soenda natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef Pastapipos het volgende:
Zaterdag shinen op fantasy island toch jwz summer bulk showoff daar lekker blasten in die tanktopjes en fistpumpen
Dag erna Freshtival..quote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef Pastapipos het volgende:
Niceeeeeeeequote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, lekker hard nummer. Vooral vanaf 2.30. 1600x bekeken.
Dan hou je het lang aan..quote:Op zondag 12 mei 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Succes! Als je maar niet zo'n iemand bent die na de zomer direct weer stopt. Hele gym loopt er vol mee op dit moment.
Gewoon allebei pakken toch, yoloquote:Op zondag 12 mei 2013 12:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dag erna Freshtival..
[..]
Niceeeeeeee
Edit: sowieso fausto!![]()
Maar gaan ze dat echt controleren?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon allebei pakken toch, yolo
Ik kan niet naar feshtival. 18+, dus moet nog een jaartje wachten voor de meeste festivals
Lekker muzzen met de esthetecs crew toch allemaal aan de ghb anders gaan je spieren kapot en pilletjes zetten shirtlessquote:Op zondag 12 mei 2013 12:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Alleen biceps toch![]()
hier wel igg van die gastjes die binnenkomen en meteen naar de spiegel lopen voor de dumbbels.
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je je id bij het scannen van je ticket moet geven?quote:
Vrijdag zuipverjaardag maatje, zaterdag tentfeest in ALbergen, zondag frestival, maandag verjaardag oom, dinsdag verjaardag van me pa.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon allebei pakken toch, yolo
Ik kan niet naar feshtival. 18+, dus moet nog een jaartje wachten voor de meeste festivals
Ja lekkah, heb net de (Original Mix) van Beatport gekocht en meteen de (Dub Mix) meegepakt. Maar die nummers verschillen helemaal niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dag erna Freshtival..
[..]
Niceeeeeeee
Edit: sowieso fausto!![]()
iddquote:Op zondag 12 mei 2013 12:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lekker muzzen met de esthetecs crew toch allemaal aan de ghb anders gaan je spieren kapot en pilletjes zetten shirtless
Chloform en ghb tijdens uitgaan terwijl je drankjes voor meisjes kooptquote:
Wat zijn dit voor beta-uitspraken?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Chloform en ghb tijdens uitgaan terwijl je drankjes voor meisjes koopt
Drankjes voor meisjes kopen
Meisjes op een voetstuk zetten![]()
Jij bent toch ook altijd vaste klant op de meets?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Jahr00n het volgende:
Dit.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Kunnen jullie geen Panzermaus faptopic openen in B&H ofzo?
Ojah jij was er ook he. Nog vrouwtjes gelift?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef 16meter het volgende:
al die vrouwtjes meteen nat kutje toen ze hem zagenhehe
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen stak je je penis in haar en de rest is historyquote:Op zondag 12 mei 2013 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij bent toch ook altijd vaste klant op de meets?
Ik heb ooit met één Fokster gemeet![]()
met z'n dunne beentjesquote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
nee wel na afloop nog ff gechilld met fantastic maar was kk bezopenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ojah jij was er ook he. Nog vrouwtjes gelift?
haha sick cuntquote:Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee wel na afloop nog ff gechilld met fantastic maar was kk bezopen
gooide zelfs me bierflesjes gewoon op de straat overal glas en alles
en bij shoarma tent gooide ik me afval gewoon opd egrond boeide me niks meer haha
kk creep. Wat deed jij trouwens op die lijst met mensen? Ik had ook een paar keer geroepen dat ik zou gaan, maar mij erop zetten ho maar.quote:
No man, had daar niets te zoeken.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:50 schreef Seam het volgende:
is de panzer ook naar die meet gegaan? Al die fokkertjes meteen dicht geklapt
Why.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Op de vastus medialis na staan ze er heel aardig bij.quote:
A FOK! story about lovequote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En toen stak je je penis in haar en de rest is history
pics van je benen,lolquote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kk creep. Wat deed jij trouwens op die lijst met mensen? Ik had ook een paar keer geroepen dat ik zou gaan, maar mij erop zetten ho maar.
[..]
No man, had daar niets te zoeken.
[..]
Why.
[..]
Op de vastus medialis na staan ze er heel aardig bij.
Heb je ook nog kut geroepen??quote:Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee wel na afloop nog ff gechilld met fantastic maar was kk bezopen
gooide zelfs me bierflesjes gewoon op de straat overal glas en alles
en bij shoarma tent gooide ik me afval gewoon opd egrond boeide me niks meer haha
Bro Gwn lkr puni klappere togquote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En toen stak je je penis in haar en de rest is history
boh lekker mangquote:Op zondag 12 mei 2013 15:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro Gwn lkr puni klappere tog
Lkr broteins lozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |