ja nee ik bedoelde dat je huisgenoot de sleutel had gevonden als hij sochtends/smiddags weggingquote:Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, m'n stiefpa was in Rotterdam. Niemand was er, behalve die huisgenoot en jij en een onbekend iemand die voor m'n sleutel heeft gezorgd
Nee. Toen ik wakker werd en je Apps en gemiste omroepen zag, heb ik meteen hem gebeld ivm de sleutel en hij zou even zoeken. Toen belde die terug en zei dat ie de sleutel vond op het plankje in de halquote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja nee ik bedoelde dat je huisgenoot de sleutel had gevonden als hij sochtends/smiddags wegging
Erg raarquote:Op zondag 12 mei 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Toen ik wakker werd en je Apps en gemiste omroepen zag, heb ik meteen hem gebeld ivm de sleutel en hij zou even zoeken. Toen belde die terug en zei dat ie de sleutel vond op het plankje in de hal
Geesten
Zonder briefje?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Erg raarmisschien wel een aardige man/vrouw die een goede daad wou doen en de kans zag ofzo
Leuk om te doen iddquote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
Clitorissen likken
Daarom heb ik Ezell, ara en DV uitgenodigd 7 juni.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
Clitorissen likken
Daarom heb ik Ezell, ara en DV uitgenodigd 7 juni.
Waarom schrijf je je berichten zo dat we af kunnen leiden dat je komt?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik ga verkleed als een ezel naar je housewarming.![]()
![]()
Klinkt mooier.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom schrijf je je berichten zo dat we af kunnen leiden dat je komt?
zoals het er nu naar uitziet welquote:Op zondag 12 mei 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar DV, gaan we wel of niet aan de hossel donderdag?
Ook als je niet komt?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef Ezell het volgende:
Overigens weet je dat ik het nog meld als ik kom.
Dan ga ik mijn bullshitfilter aanzetten en er over googlenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoals het er nu naar uitziet wel
Tot nu toe niemand.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik.Wie komen er nog meer eerder naast dat blonde meisje?
googlen over hosselen? neeeeeeeeeeequote:Op zondag 12 mei 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn bullshitfilter aanzetten en er over googlen
Ik loop namelijk lichtjaren achter wat dat betreft
Ja, ik weet het. Het was jouw suggestie om eerder te komen...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot nu toe niemand.
Het feest is dan ook savonds he. Dat je niet wilt blijven tot het eind, is jouw probleem.
Wanneer andersquote:Op zondag 12 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Het was jouw suggestie om eerder te komen...
Wat ik weet:quote:Op zondag 12 mei 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
googlen over hosselen? neeeeeeeeeee
al doende wijs leert men
Nou dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet. Heb die ochtend erna iets te doen in Utrecht.
M'n ervaring is om d'r op d'r bek pakken.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ik weet:
Stap 1: spot een leuk meisje.
Stap 2: Ga naar haar toe
Stap 3: ''Hoi'' (Geen cheesy openingszin)
Stap 4: Eeeeehhmmmmm
^ Dit dus niet ^quote:Op zondag 12 mei 2013 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik die avond wel kan. Maar ja, ik houd je op de hoogte over allusss.
Dit wel: "JAA, IK HAD EEN GIRAFFE. HIJ STOND IN MIJN TUIN. TOEN DEED 'IE: WAF WAF. EN TOEN DEED IK: GRRRROOOMMMM."quote:
Moet je homo zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Iets zegt me dat dat niet gaat werken
Emo'squote:Op zondag 12 mei 2013 21:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit wel: "JAA, IK HAD EEN GIRAFFE. HIJ STOND IN MIJN TUIN. TOEN DEED 'IE: WAF WAF. EN TOEN DEED IK: GRRRROOOMMMM."
Say what now?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit wel: "JAA, IK HAD EEN GIRAFFE. HIJ STOND IN MIJN TUIN. TOEN DEED 'IE: WAF WAF. EN TOEN DEED IK: GRRRROOOMMMM."
je zei ''dr op dr bek pakken'' dus dan gaat het om meisjes toch?quote:
Verplaats je in dat meisje, wat zou jij willen horen? Je moet met een reden op haar afstappen, met een doel.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ik weet:
Stap 1: spot een leuk meisje.
Stap 2: Ga naar haar toe
Stap 3: ''Hoi'' (Geen cheesy openingszin)
Stap 4: Eeeeehhmmmmm
''Hey, ik plas in bad''quote:Op zondag 12 mei 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
Je moet plassen in de douche en bad, daar vallen meiden voor
Homo's zijn vrouwelijkquote:Op zondag 12 mei 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je zei ''dr op dr bek pakken'' dus dan gaat het om meisjes toch?
quote:
quote:Een afkorting van homoseksueel, persoon met seksuele voorkeur of gevoelens voor hetzelfde geslacht; zie homoseksualiteit.
het was heel leuk ik heb de hele dag alleen in het huis van mijn stiefpa gezeten in mijn joggingbroek en een hoop koffie en marihuanaplanten gerookt en gemasturbeerdquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verplaats je in dat meisje, wat zou jij willen horen? Je moet met een reden op haar afstappen, met een doel.
'hey je ziet er leuk uit' doet het voor de meeste basic onzeker en aangeschoten meisjes wel
maar ga verder dan dat, je wil ze overwinnen toch? en hoe groter de overwinning hoe groter de voldoening
Goeie, even nadenken, heb geen idee eigenlijkquote:wat zou jij willen horen?
ja kwam er gister ook achter met de fietsquote:Op zondag 12 mei 2013 21:21 schreef Etsu het volgende:
DV als je bij hereplein uitstapt ben je sneller bij m'n huis.
Net uitgeprobeerd.
Wees de jongen waar zij de volgende ochtend aan denkt als ze wakker wordtquote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Goeie, even nadenken, heb geen idee eigenlijk
Lichtjaren, lichtjaren is wat ik achterloop
Fietsen hier, fietsen daar.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja kwam er gister ook achter met de fiets
''Hey ik ben een DJ''quote:Op zondag 12 mei 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet zo snel er tussen door laten glippen dat ik DJ ben, worden ze nat van
Was sarcastisch tochquote:Op zondag 12 mei 2013 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
''Hey ik ben een DJ''
En toen? Laat me weten hoe dat afloopt.
alcohol beschadigt de prefontale cortexquote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef arachide. het volgende:
IEMAND HOU ME RUSTIG FUCKING BUIKPIJN, WAAR KAN IK ME DE HOERENZOOI IN TYFEN AAARG.
Ik ga een kloon maken voor dit wangedrag. Dit kan niet als mod zijnde.
ja had ik net ook gedaan en toen ging de deur écht op slot. maar kon toen gewoon weer naar rechts.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
volgens mij draaide ik eerst naar links
ga eens opnieuw naar buiten en probeer dat eens
zeg dat eens tegen mijn glas wijn aan mijn rechterzijdequote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alcohol beschadigt de prefontale cortex
Ik heb inderdaad een wijntje op.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alcohol beschadigt de prefontale cortex
raar, ik kon de sleutel er gewoon niet meer uithalenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja had ik net ook gedaan en toen ging de deur écht op slot. maar kon toen gewoon weer naar rechts.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeg dat eens tegen mijn glas wijn aan mijn rechterzijde
Hoge vijf, zuster.quote:
Mijn kameraad had toen een weddenschap verloren, en toen moest hij op een meid af stappen en met een cheesy pick up line het ijs breken. Bij ieder ander persoon gaat dat fout, maar ze moest er om lachen en gaf hem haar nummer.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was sarcastisch toch![]()
Niemand die het ook maar een hol boeit
[..]
zeg dat eens tegen mijn glas whiskey aan mijn rechterzijde
[..]
zeg dat eens tegen mijn glas wijn aan mijn rechterzijde
kunnen jullie even editten ik schreef "prefrontrale" in plaats van "prefrontale"quote:
als je de sleutel scheef in het slot laat, krijg je hem er niet uit nee. gewoon horizontaal.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
raar, ik kon de sleutel er gewoon niet meer uithalen
Moge ik ooit een persoon vinden met de zelfde kuthumor als ikquote:Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn kameraad had toen een weddenschap verloren, en toen moest hij op een meid af stappen en met een cheesy pick up line het ijs breken. Bij ieder ander persoon gaat dat fout, maar ze moest er om lachen en gaf hem haar nummer.
Zo goed?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alcohol beschadigt de prefrontrrale cortex
dat was het juist, ik kreeg hem niet horizontaalquote:Op zondag 12 mei 2013 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je de sleutel scheef in het slot laat, krijg je hem er niet uit nee. gewoon horizontaal.
als je naar links blijft draaien, gaat ie blokkeren, ja. kan je niet verder. dus weer terug naar rechts.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat was het juist, ik kreeg hem niet horizontaal
ja, en als ik naar rechts draaide hoorde ik het slot open gaan maar dan staat ie op 12:10 ( ik geef het even met kloktijden aanquote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je naar links blijft draaien, gaat ie blokkeren, ja. kan je niet verder. dus weer terug naar rechts.
vreemd.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, en als ik naar rechts draaide hoorde ik het slot open gaan maar dan staat ie op 12:10 ( ik geef het even met kloktijden aanen dan kwam ie niet verder, zelfs niet als ik mn hele gewicht erop zette
hij moest om 12:15 staan
precies.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:33 schreef Trollscience het volgende:
plot twist: etsu verleidt vrouwen door te zeggen dat hij homo is en palmt ze daarna in
Ditquote:Op zondag 12 mei 2013 21:33 schreef Trollscience het volgende:
plot twist: etsu verleidt vrouwen door te zeggen dat hij homo is en palmt ze daarna in
of het ligt aan DV.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef Ezell het volgende:
Etsu, het klinkt alsof jij een heel raar slot hebt.
Is ie een stoute user dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:35 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij is Trollie een beetje boos omdat ik met zijn posts loop te kutten
Nee, hij vroeg of ik mijn post wilde editten omdat hij iets verkeerds had geschreven, toen had ik zijn spelfout nog erger gemaakt (prefrontrrale) en vervolgens weer aangepast naar prefontale. En nu issie weg.quote:
Modhumorquote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg of ik mijn post wilde editten omdat hij iets verkeerds had geschreven, toen had ik zijn spelfout nog erger gemaakt (prefrontrrale) en vervolgens weer aangepast naar prefontale. En nu issie weg.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:35 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij is Trollie een beetje boos omdat ik met zijn posts loop te kutten
probeer het op mij uit nuquote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben dus de hele tijd aan het denken en zou dus echt niet weten hoe je een gesprek aan zou moeten knopen met een meisje. Fuck. This. Shit
Dat is het ding dus, daar gaat het meteen fout. Als ik eenmaal een gesprek heb moet het lukkenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
probeer het op mij uit nu
ik dans met een vriendin midden op de dansvloer
wat doe je
raak niet in paniekquote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het ding dus, daar gaat het meteen fout. Als ik eenmaal een gesprek heb moet het lukken
Zo werkt het niet meteen. Dat opstartje naar een gesprek (of wat dan ookquote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
gewoon goed drinken, dan heb je zo een gesprek met n meiske ;p
drugsquote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo werkt het niet meteen. Dat opstartje naar een gesprek (of wat dan ook) heb ik nodig
Soberzoquote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als jij knopjes had, zou je het ook doen.
Ok ok, oogcontactquote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
raak niet in paniek
stap niet zomaar op haar af, zorg eerst dat ze jou gezien heeft en zorg voor flirty oogcontact
als je daarmee een connectie krijgt kan je spelen met haar aandacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Sounds crazy enough to workquote:Op zondag 12 mei 2013 21:45 schreef badschaap het volgende:
stap uno: als je een leuk meisje spot, kijk het meisje aan
stap twee: Als ze terugkijkt kort lachje
stap 3: Heletijd oogcontact zoeken en dan op haar afstappen
optioneel:
Stap 4:Ze staat in een groepje. Je gaat aan andere kant van groepje in en pakt door het groepje heen haar arm/hand
Stap 5: Je trekt haar dan door het groepje heen haar naar je toe
Als ze niet wil duwt ze je hand weg en kan je makkelijk weg zonder dat je nog tegen haar iets hoeft te zeggen. Als ze accepteert dan bingo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
wat ik altijd doe ( al vaker gezegd )quote:Op zondag 12 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Does this smell like chloroform to you?''
wutquote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat ik altijd doe ( al vaker gezegd )
oogcontact zoeken, erop afstappen en zeggen 'hey, is jouw naam wifi want ik voel een connectie'
Als meisje wordt het misschien geaccepteerd natuurlijk, maar fuck it, I'll do it.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oogcontact zoeken, erop afstappen en zeggen 'hey, is jouw naam wifi want ik voel een connectie'
Die heb ik serieus nog nóóit gehoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
O god, noem haar geen wifi.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als meisje wordt het misschien geaccepteerd natuurlijk, maar fuck it, I'll do it.
hahaah ezellquote:
Infrarood dan? Daarvoor moet je veel dichter bij elkaar zijnquote:
Tis een kwestie van zoeken wie er in je league zit, en wie er eventueel om zou kunnen lachen.quote:
Bluetooth? ik wil graag dingen met je delenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Infrarood dan? Daarvoor moet je veel dichter bij elkaar zijn
Als ze er om kunnen lachen gaan ze meteen behoorlijk omhoog in mijn ranglijstquote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tis een kwestie van zoeken wie er in je league zit, en wie er eventueel om zou kunnen lachen.
Als hij lacht dan ben ik binnen. Gek genoeg nog geen afwijzingen gehad
Als meisje kom je er eerder mee weg, gok ik zo.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tis een kwestie van zoeken wie er in je league zit, en wie er eventueel om zou kunnen lachen.
Als hij lacht dan ben ik binnen. Gek genoeg nog geen afwijzingen gehad
Moest gniffelenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bluetooth? ik wil graag dingen met je delen
Weinig kans dat ik een meisje tegenkom die NFC kentquote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef badschaap het volgende:
near field communication? Dan moet ik op je liggen.
Krijg je terug:quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze er om kunnen lachen gaan ze meteen behoorlijk omhoog in mijn ranglijst
Die ik niet heb, maarja
ditquote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als meisje kom je er eerder mee weg, gok ik zo.
De nerdin met jampotglazen en pukkels jwzquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig kans dat ik een meisje tegenkom die NFC kent
Vrouwen vinden een buikje gewoon lekekr hoor.quote:
Daar val ik geen 10 kilo van af hoorquote:
Ik ben geen gozer. Dat heb je wellicht gemist.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
was jij nou homo ik had het gemist geloof ik
Huh je bent een vrouw/meisje?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben geen gozer. Dat heb je wellicht gemist.
je beantwoordt mijn vraag nietquote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben geen gozer. Dat heb je wellicht gemist.
dankje, sjors is dan ook een harde boiquote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
trol leuken foto wou ik effekes melden gr gr xoxo
Die neem ik voor mijn rekeningquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dankje, sjors is dan ook een harde boi
kusjes terug
o mijn god ik kan de toekomst voorspellenquote:
sjors klinkt als een kekke kerelquote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dankje, sjors is dan ook een harde boi
kusjes terug
krijge hypo en ik leuke kindjes?????quote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
o mijn god ik kan de toekomst voorspellen
ook kusjes voor jouuquote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die neem ik voor mijn rekening
examens binnenkort?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Goed hoor, hard aan het leren
Met jou?
zev krijgen het zwarte haar van hypo en de sproeten van jouquote:
WAT. NEE. GEEN KINDJES.quote:
Ja gaat goedquote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaat het al weer wat beter met hypo?
Nee godzijdank mag ik daar nog 1, 2 of misschien 3 jaar op wachten.quote:
quote:
Ben je echt autistisch?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel aardig. Ik ga donderdag met DV uit in Grunn en ik moet gaan hosselen, maar mijn autisme
Waarom niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zou ik met hem uitgaan als hij echt autistisch was?
Nooit vastgesteld of op getest ofzo. Maar als ik een lichte vorm zou hebben zou het me niks verbazenquote:
dat is wel leuk toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel aardig. Ik ga donderdag met DV uit in Grunn en ik moet gaan hosselen, maar mijn autisme
past wel bij elkaar tog, je hebt al iel gedate, de wandelende autismequote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zou ik met hem uitgaan als hij echt autistisch was?
Ik val niet op de gemiddelde superzelferzekerde stoot, dus dat gaat hem dan wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is wel leuk toch?GA EEN LIEF MEISJE HOSSELENOMG.
die zijn ook niet leukquote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik val niet op de gemiddelde superzelferzekerde stoot, dus dat gaat hem dan worden
Sommigen wel hoor, maar een (met mate) verlegen meisje is zoveel leukerquote:
hijs geen autistquote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
past wel bij elkaar tog, je hebt al iel gedate, de wandelende autisme
Budapest?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Etsu het volgende:
omg ezell die vriendin heeft gekozen.
het wordt hongarije.
Maar meisjes hebben eisen. And then theres mequote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
VA, ik ben zo doof als je maar zijn en toch heb ik een aantal zoenmaantjes gehad. Dus komt goed.
*meldtquote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommigen wel hoor, maar een (met mate) verlegen meisje is zoveel leuker
hoeveel wijn had je ook alweer gedronkenquote:
Toffff. Gewoon op tijd boeken.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Si. Nu nog ho(s)tel kiezen. Wordt wat met mn eisen![]()
Op een bepaalde niet creepy manier zou het moeten lukken als ze hapt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA pak het zoals deze jongens aan
kijken vanaf 02:00
gewoon tegen ze aan dansen
Je weet dat ik je een toffe meid vind tochquote:
Op z'n gangnam style.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op een bepaalde niet creepy manier zou het moeten lukken als ze hapt.
altijd leuk een verzuurd getrouwd stelletje op een internetforumquote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Altijd leuk, met zijn tweeen een SC binnenkoen, emogiffen en weer weg gaan.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet dat ik je een toffe meid vind toch
Maak je geen zorgen heppie
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zo rollen wijquote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo rollen wijquote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dan foto's van je zelf posten en anderen uitschelden voor aandachtshoerquote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
altijd leuk een verzuurd getrouwd stelletje op een internetforum
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En in een whappgroep huilen dat er nieuwe mensen zijn____
quote:
quote:
lekker aan het circlejerken?quote:
tax en prom?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En in een whappgroep huilen dat er nieuwe mensen zijn____
Yaquote:Op zondag 12 mei 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
lekker aan het circlejerken?
Jullie worden met DV als voornaamste genoemdquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie worden met DV als voornaamste genoemd
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie worden met DV als voornaamste genoemd
Hallo. Jou ken ik nog niet?quote:
quote:
Ik jou ook niet, maar heb wel eens je naam zien voorbijkomenquote:
Ik zit hier al tijdje jaquote:Op zondag 12 mei 2013 22:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, maar heb wel eens je naam zien voorbijkomen
Alles goed?
Vraag maar als je iets wil weten ofzo hoor
Dit. En als het niet klikt met een aantal, tough luck, daar heb je weer anderen voorquote:Op zondag 12 mei 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
Jongens en meisjes, een sc is gewoon open. Iedereen die zin heeft, mag er berichten plaatsen. Doe niet zo kinderachtig. Iedereen is welkom.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan foto's van je zelf posten en anderen uitschelden voor aandachtshoer
Ja, in het voorstelsforum en post hier al een paar dagen meequote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit hier al tijdje ja![]()
Ja prima hoor, met jou ook?
Denk dat je jezelf al hebt voorgesteld of niet?
Ach, overduidelijk wie het natuurlijk weer zijn.quote:
Haha heb je ook examen?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, in het voorstelsforum en post hier al een paar dagen mee
Mooi zomet mij ook, wel onwijs veel te leren nu
![]()
En alle woordjes die ik dan heb gehad en weer herhaal weer vergeten blabla
Nee, als alles goed gaat over 2 jaar maar ik zie het wel gebeuren dat ik blijf zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, overduidelijk wie het natuurlijk weer zijn.
[..]
Haha heb je ook examen?
Oh dat is minder. Wat doe je nu dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, als alles goed gaat over 2 jaar maar ik zie het wel gebeuren dat ik blijf zittenDus dan 3 jaar.
en ditquote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
Prom is gewoon eenmaal de grooste zeikerd die ik ooit heb leren kennen op een internetforum.
Rot voor jequote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
Prom is gewoon eenmaal de grooste zeikerd die ik ooit heb leren kennen op een internetforum.
Nou niks persoonlijks hoor, maar je vriendin is behoorlijk aan het huilen de laatste tijd.quote:
Als jij dat bent, ben ik dat ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee hoor, alles behalve rot ben zielsgelukkig met haar als mijn vriendin
Lekker zo'n slap zweterig rukhandje schudden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die geen stevige handgroet hebben
Dit. Mensen met slappe handjesquote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ben jij als ezel natuurlijk wel gewend. Die worden vaker geslagenquote:
Vindt ze geil hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij als ezel natuurlijk wel gewend. Die worden vaker geslagen
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij als ezel natuurlijk wel gewend. Die worden vaker geslagen
Om uit te delen.quote:
hoiquote:
Ezell laat te weinig van zichzelf los dus dat weet ik nietquote:
Ga ff huilen in je bed ofzoquote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ONEE IK BEN HET EENS MET DV WAT EEN KONTENKRUIPER BEN IK
Zolang je de hand maar vastpakt en niet je eigen laat hangenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ONEE IK BEN HET EENS MET DV WAT EEN KONTENKRUIPER BEN IK
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell laat te weinig van zichzelf los dus dat weet ik niet
Voordelen van eens meisje zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang je de hand maar vastpakt en niet je eigen laat hangenMannen moeten altijd een goede handdruk hebben.
Als ik mensen ontmoet met een slappe handgroet dan neem ik altijd aan dat ze geen persoonlijkheid hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang je de hand maar vastpakt en niet je eigen laat hangenMannen moeten altijd een goede handdruk hebben.
Ja geen foto`s niksquote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Voordelen van eens meisje zijn.
En dan woon je nog in Utrecht ook
Die zijn er wel meerquote:
Ik ook altijd. Komt zelfverzekerd overquote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik mensen ontmoet met een slappe handgroet dan neem ik altijd aan dat ze geen persoonlijkheid hebben
Een stevige handgreep maakt altijd indruk. Al vanaf m'n 5e opmerkingen over gehad
jezus wat een twist aan dit gesprekquote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo rolt DVquote:Op zondag 12 mei 2013 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jezus wat een twist aan dit gesprek
een ware achtbaan van onderwerpen dit
le drunk?quote:
jy nidt dronjkenquote:
ik kreeg het vorige onderwerp helemaal niet meequote:Op zondag 12 mei 2013 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jezus wat een twist aan dit gesprek
een ware achtbaan van onderwerpen dit
jij at je eten niet eens opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |