Verplaats je in dat meisje, wat zou jij willen horen? Je moet met een reden op haar afstappen, met een doel.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ik weet:
Stap 1: spot een leuk meisje.
Stap 2: Ga naar haar toe
Stap 3: ''Hoi'' (Geen cheesy openingszin)
Stap 4: Eeeeehhmmmmm
''Hey, ik plas in bad''quote:Op zondag 12 mei 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
Je moet plassen in de douche en bad, daar vallen meiden voor
Homo's zijn vrouwelijkquote:Op zondag 12 mei 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je zei ''dr op dr bek pakken'' dus dan gaat het om meisjes toch?
quote:
quote:Een afkorting van homoseksueel, persoon met seksuele voorkeur of gevoelens voor hetzelfde geslacht; zie homoseksualiteit.
het was heel leuk ik heb de hele dag alleen in het huis van mijn stiefpa gezeten in mijn joggingbroek en een hoop koffie en marihuanaplanten gerookt en gemasturbeerdquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verplaats je in dat meisje, wat zou jij willen horen? Je moet met een reden op haar afstappen, met een doel.
'hey je ziet er leuk uit' doet het voor de meeste basic onzeker en aangeschoten meisjes wel
maar ga verder dan dat, je wil ze overwinnen toch? en hoe groter de overwinning hoe groter de voldoening
Goeie, even nadenken, heb geen idee eigenlijkquote:wat zou jij willen horen?
ja kwam er gister ook achter met de fietsquote:Op zondag 12 mei 2013 21:21 schreef Etsu het volgende:
DV als je bij hereplein uitstapt ben je sneller bij m'n huis.
Net uitgeprobeerd.
Wees de jongen waar zij de volgende ochtend aan denkt als ze wakker wordtquote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Goeie, even nadenken, heb geen idee eigenlijk
Lichtjaren, lichtjaren is wat ik achterloop
Fietsen hier, fietsen daar.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja kwam er gister ook achter met de fiets
''Hey ik ben een DJ''quote:Op zondag 12 mei 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet zo snel er tussen door laten glippen dat ik DJ ben, worden ze nat van
Was sarcastisch tochquote:Op zondag 12 mei 2013 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
''Hey ik ben een DJ''
En toen? Laat me weten hoe dat afloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |