alcohol beschadigt de prefontale cortexquote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef arachide. het volgende:
IEMAND HOU ME RUSTIG FUCKING BUIKPIJN, WAAR KAN IK ME DE HOERENZOOI IN TYFEN AAARG.
Ik ga een kloon maken voor dit wangedrag. Dit kan niet als mod zijnde.
ja had ik net ook gedaan en toen ging de deur écht op slot. maar kon toen gewoon weer naar rechts.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
volgens mij draaide ik eerst naar links
ga eens opnieuw naar buiten en probeer dat eens
zeg dat eens tegen mijn glas wijn aan mijn rechterzijdequote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alcohol beschadigt de prefontale cortex
Ik heb inderdaad een wijntje op.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alcohol beschadigt de prefontale cortex
raar, ik kon de sleutel er gewoon niet meer uithalenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja had ik net ook gedaan en toen ging de deur écht op slot. maar kon toen gewoon weer naar rechts.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeg dat eens tegen mijn glas wijn aan mijn rechterzijde
Hoge vijf, zuster.quote:
Mijn kameraad had toen een weddenschap verloren, en toen moest hij op een meid af stappen en met een cheesy pick up line het ijs breken. Bij ieder ander persoon gaat dat fout, maar ze moest er om lachen en gaf hem haar nummer.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was sarcastisch toch![]()
Niemand die het ook maar een hol boeit
[..]
zeg dat eens tegen mijn glas whiskey aan mijn rechterzijde
[..]
zeg dat eens tegen mijn glas wijn aan mijn rechterzijde
kunnen jullie even editten ik schreef "prefrontrale" in plaats van "prefrontale"quote:
als je de sleutel scheef in het slot laat, krijg je hem er niet uit nee. gewoon horizontaal.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
raar, ik kon de sleutel er gewoon niet meer uithalen
Moge ik ooit een persoon vinden met de zelfde kuthumor als ikquote:Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn kameraad had toen een weddenschap verloren, en toen moest hij op een meid af stappen en met een cheesy pick up line het ijs breken. Bij ieder ander persoon gaat dat fout, maar ze moest er om lachen en gaf hem haar nummer.
Zo goed?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alcohol beschadigt de prefrontrrale cortex
dat was het juist, ik kreeg hem niet horizontaalquote:Op zondag 12 mei 2013 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je de sleutel scheef in het slot laat, krijg je hem er niet uit nee. gewoon horizontaal.
als je naar links blijft draaien, gaat ie blokkeren, ja. kan je niet verder. dus weer terug naar rechts.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat was het juist, ik kreeg hem niet horizontaal
ja, en als ik naar rechts draaide hoorde ik het slot open gaan maar dan staat ie op 12:10 ( ik geef het even met kloktijden aanquote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je naar links blijft draaien, gaat ie blokkeren, ja. kan je niet verder. dus weer terug naar rechts.
vreemd.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, en als ik naar rechts draaide hoorde ik het slot open gaan maar dan staat ie op 12:10 ( ik geef het even met kloktijden aanen dan kwam ie niet verder, zelfs niet als ik mn hele gewicht erop zette
hij moest om 12:15 staan
precies.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:33 schreef Trollscience het volgende:
plot twist: etsu verleidt vrouwen door te zeggen dat hij homo is en palmt ze daarna in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |